Opel представи евтина, но супер базова Frontera

7 Октомври, 2025 10:08 4 390 15

  • opel-
  • frontera-
  • базова-
  • цена

Моделът не разполага с инфотеймънт система

Opel представи евтина, но супер базова Frontera - 1

Докато голяма част от автомобилната индустрия продължава своя трескав спринт към все по-големи екрани и прекалено сложни цифрови джаджи, базовият модел Opel Frontera Edition се завръща към миналото. Този бюджетен кросоувър от Stellantis предизвика сензация, не заради това, което има, а заради това, което уверено пропуска - централен сензорен екран за инфоразвлечения.

Тази преродена Frontera, който споделя архитектурата си със Citroen C3 Aircross, се отказва от здравата рама на своя предшественик в полза на модерна, градска платформа. Въпреки това, базовото му оборудване следва минималистична философия, която много съвременни шофьори биха намерили за привлекателна. Там, където обикновено би се намирал високоразделителен дисплей на лъскавото черно табло, Frontera Edition предлага вместо това държач за смартфон.

Opel представи евтина, но супер базова Frontera

Автомобилът все още включва 10-инчов цифров инструментален панел за основна информация за шофирането. За медии и свързаност Frontera използва мобилното устройство на водача, което се свързва чрез Bluetooth с основно радио и два предни високоговорителя. Удобен USB Type-C порт е на разположение за бързо зареждане. Освен това, климатичните контроли остават освежаващо старомодни, управлявани от познатите ръчни въртящи се копчета на централната конзола, което запазва интуитивността и тактилността на важните функции.

Opel представи евтина, но супер базова Frontera

В Германия Hybrid Edition с 1,2-литров двигател започва от изключително конкурентната цена от 24 190 евро. Electric Extended Range Edition започва от 31 190 евро.За тези, които в крайна сметка желаят малко повече цифрово удобство, Opel предлага опции, макар и те да са отделени от базовата цена. Пакетът Tech добавя 10-инчов сензорен екран, навигация, камера за задно виждане и безжично зареждане за допълнителни 1000 евро. Други пакети позволяват на купувачите да подобрят постепенно комфорта или външния вид, което доказва, че стандартната настройка на Frontera е насочена към простота и оставя купувачите да решат какво ниво на цифрово потапяне наистина им е необходимо.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 27 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Варна 3

    5 11 Отговор
    Евтино = по-чупливо. Вие правите евтини коли или пък скъпи, само да мислите за пари. И после бързо се развали и вие сте виновни.

    Коментиран от #3

  • 2 главната джамия и центъра ))))

    0 10 Отговор
    обиколката е безплатна и на тортата 4 дни стоя..... в преносен смисал кукло моя ли триябва да запо4вам ;()
  • 3 Гост

    12 1 Отговор

    До коментар #1 от "Варна 3":

    В случая, платформата на модела е една и съща за всички нива на оборудване. Евтината цена се постига с орязване на екстрите и няма нищо общо с вложените материали. Можеш да си сложиш каквито искаш екстри. Все пак бих предпочел европейски модел (макар и само проектиран в Европа), защото дори и в базисното си оборудване, материалите са достатъчно добри и издръжливи. Когато се търси комфорт, цената става друга или отиваш на пазара за употребявани автомобили.

    Коментиран от #14

  • 4 главната джамия и центъра ))))

    1 8 Отговор
    публикувай сам задължително,кой оби4ал пове4е с леново без бг фонетика съм
  • 5 таксиджия 🚖

    7 8 Отговор
    Със тоя автомат с два съединителя е много базов модела... Направо уазка рибираши
  • 6 Георги

    22 3 Отговор
    по принцип нямам нищо против новите, малки, базови автомобили, но защо използвате името фронтера? Това тук няма ама нищо общо с проходимият автомобил от преди 20+ години.

    Коментиран от #11

  • 7 Георги

    7 2 Отговор
    явно всичко в телефона е новото модерно
  • 8 главната джамия и центъра ))))

    1 6 Отговор
    да бе и джурасик парк и властелин и 4ас пик
  • 9 хахаха

    13 5 Отговор
    Пичове, кажете честно - 50 бона за това дърво със стойка за телефона в средата!??!?!?!?! Бай Китаец за 50 бона има извънземни изпълнения на фона на това недоразумение.... на къде отива светът?! 50 бона за това?!?!?!
  • 10 ЕкоЗаблуден

    12 2 Отговор
    Евтино е в Китай и Индия.... Брюксел не дава в Европа да е евтино...
  • 11 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 2 Отговор

    До коментар #6 от "Георги":

    Ами то и Опел вече няма общо с Адам Опел и Германия❗
  • 12 Кой ли китаец са преименували?

    3 1 Отговор
    Кой ли китаец са преименували маркетолозите на Стелантис?
  • 13 пума

    5 2 Отговор
    Всъщност Опел,който вече е Пежо продава модела Фронтера,който беше копие на Исузу. Е какво е Опел?
  • 14 Експерт

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Не е само до ала-бала. Дизайнът на интериора никак не ме грабва. Ръбесто и спартанско еднообразно. Напомня ми на провалът Сигнум. Уж завръщане към миналото, а по-скоро е несполучлива препратка към футуризма.
    Опел беше Опел едно време. Купетата гниеха, но двигателите и трансмисиите им бяха железни и страшно лесни за ремонти, които не се налагаха често. След с20хе, Опел нямат хубав двигател.
  • 15 Тити

    6 0 Отговор
    Само като чуя 1.2 tce и почват да ме обливат топли вълни до кога ще се произвежда този скапан двигател!