Last news in Fakti

13 Ноември, 2014 10:56, обновена 13 Ноември, 2014 11:51 6 138 25

Нов звяр в категорията на М3 и С63 от Cadillac

  • cadillac-
  • ats-v

Така най-вероятно ще изглежда малкото братче на бруталния Cadillac CTS-V. Очаква се агрегатът на ATS-V да е 3.6-литров битурбо с 450 конски сили и 600 нютонметра, съчетан с осемстепенна автоматична или шестстепенна ръчна скоростна кутия. Титаниевите биели, водните интеркулери, титаниевите перки за турбините, охлаждането на скоростната кутия и диференциалът с електронно заключване ще бъдат взаимствани от моторните спортове.

Cadillac ще предлага и възможност за придаване на по-зъл външен вид с различна броня, прагове и заден спойлер. Теглото ще е около 1 600 килограма. ATS-V влиза в класа на BMW M3/M4 и Mercedes-Benz C63 AMG, а там конкуренцията е доста тежка. Дано се справи добре с времената на писта.

От Cadillac ни зарадваха с кратък клип с нещо типично американско - лек бърнаут.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ВИП АМГ

    0 7 Отговор
    mercedes benz e zdrava,nadejdna i luxozna a Kadilak e troshliv derak

    Коментиран от #3

  • 2 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    2 5 Отговор
    Абе....много ми мяза на GTR....

    Коментиран от #7

  • 3 БУМЕР КАМОР

    0 6 Отговор

    До коментар #1 от "ВИП АМГ":

    napalno si prav
  • 4 Кобрата

    2 3 Отговор
    Cadillac-ът не е лош, обаче не бих го предпочел нито пред M3, нито пред C63.
  • 5 Реалист

    3 2 Отговор
    Cadillac-ът не е лош и бих го предпочел пред M3 и пред C63.
  • 6 John Gottin

    3 0 Отговор
    Много добър. Добре е че не се отказаха от задното.
  • 7 Турбото

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":

    Важното е да не ти замяза на БТР
  • 8 Радой Мянков

    2 0 Отговор
    Абе, като гледам коментарите на едни редовно с*рящи в темите се чудя дали не са раздали компютри в психодиспансера.

    Коментиран от #9, #12

  • 9 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "Радой Мянков":

    kogo imash predvid

    Коментиран от #13

  • 10

    1 0 Отговор
  • 11 г-н Дошо

    0 1 Отговор
  • 12 БУМЕР КАМОР

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "Радой Мянков":

    stiga si pisal komentari koito niamat obshto s temata
  • 13 Радой Мянков

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "ВИП АМГ":

    Теб и другите ти Аз-ове. Проблем ли има?

    Коментиран от #14

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 някой

    3 1 Отговор
    Като гледах проницателните, преливащи от интелект коментари на потребителя, известен като Човека С Разпеторение На Личността, както и на вкуса на българскиО народ, за който има 2 марки коли: баварец и баварец тройка (тройката е отделна марка!), за малко, без да искам, щях да напиша "аман от булгаристански полуграмотни", но тъй като не е разрешено, не бих написал подобно нещо. Вместо това, ще загатна, че когато Кадилак са имали серийни: активно окачване (!), климатик, пълен ел пакет, вкл. гюрук, пълна саундсистема, по няколкостотин конски сили и салон, пред който Президенството изглежда като сламена колиба, Мерцедес тепърва еволюират на по-горно стъпало от конския впряг. Което, разбира се, може да бъде проверено, ако не си булгарис.... пардон: комплексиран, ...недотам образован, балкански субект, различаващ компютър от шевна машина. (В случай, разбира се, че шевните машини са познати като технология в селото, от което си, състоящо се от три къщи, пощата и на дедо Гено кошарата)
    Сполай вам!
  • 16 някой

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "На Autohouse Randm съдружника":

    Любезни господине, с риск, да прозвучи като претенция за ясновидство, мисля, че човекът визираше именно Вас.
    Имайки предвид, че в артистичните среди, сте известен като "Zlatko ladata v Liulin", е лесно да се заключи, че сте човек с фина душа и изискан господин. Като такъв, за мен ще бъде чест, да Ви поканя в моята скромна хасиенда, където ще пием английски чай и покорно се надявам, да ме осветлите по въпроси, в които Вие, несъмнено сте безапелационен професионалист, а именно: обичайна методика при пролетната оран, професионализмът при угояване на рогат добитък и др. Покорно моля, за Ваш автограф, на бестселъра Ви "Пастир - призвание или орисия". Благодаря Ви!

    Коментиран от #17

  • 17 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "някой":

    kato pishesh tolkova dalgi romani se mislish za titan na misalta. rabotata e iasna. niamash kakvo da kajesh za kolata i za tova se zanimavash s prostotii. umeesh da zabavliavash horata ama na temata koli si bos. mercedes e kolata

    Коментиран от #18

  • 18 някой

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "БУМЕР КАМОР":

    Сър, нима ме набедихте в грешка? Ако греша, защо се обръщам към един ник, а отговаряте Вие, любезни мой? Титан? Имате предвид титаниевите мотовилки, които японските автомобили имат още по времето, когато Мерцедес са с 4 барабанни спирачки и петата скорост е още непозната? Но, моля Ви - прочетете пак първия ми пост и кажете, кое в него не е свързано с коли? Ако сте възпрепятстван откъм възможност за четене, моля, помолете някой, владеещ четмо, да Ви услужи! Бих допълнил, че притежавам и Мерцедес (дизелов и не стар, ако е от значение, каран в момента от момиче), оказал се толкова очарователен, че напоследък го оглеждам и се питам, би ли бил свършил работа за гълъбарник. (Не съм орнитолог, но обичам животните)

    Коментиран от #21

  • 19 na VIP AMG kom6iya

    1 2 Отговор
    nikoy ne razbira ot koli tuka. ima samo edna marka -mercedes benc

    Коментиран от #22

  • 20 Shmeker

    1 2 Отговор
    Много грозен дизайн. Не знам как я мислят тия от Кадилак, Буик винаги са имали по-добри форми, по-добре да вземат техния дизайнер.. все пак кола от този клас не може да изглежда като 10 годишна вектра

    Коментиран от #25

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "na VIP AMG kom6iya":

    nikoy ne razbira ot koli tuka. - Наистина, нека да изгоним всички! Нека си стиснем ръце, да си направя и аз 10 ника и да си пишем двама, а когато не си отговаряме - ще въртим една и съща плоча, с въпроси и отговори към самия себе си. И защо тези палавници, модераторите, не пускат статии само за Мерцедес, написани в стил "хвалебствена ода"?! Отново далновиден, поздравявам Ви!:)
    tuka edin lapeshnik se opitva da me obedi che daciata e po dobra ot mercedes ti predstaviash li si - Ужас!!! Но простете му... той сигурно е гледал световните класации за надеждност, вкл. Насдак, според които Дачия наистина не е по-надеждна от безкрайно качествения Мецедес - след него е. На 5 хилядни. Хилядни. И двете са извън първата двайска, което, разбира се, може веднага да бъде проверено, с риск да разбие митовете, набивани сО поколения у глАвите балкански... извинете за диалекта, не знам какво ми стана :(
    Лек ден, съратнико мой!

    Коментиран от #23, #24

  • 23 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "някой":

    az sam fen na mercedes obache v momenta tarkaliam tuka edna lada. niama chupene
  • 24 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "някой":

    kato se opraicha shte si zema niakoe AMG neshto do 900 lv. haresa li ti otgovora
  • 25 дизайнер

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Shmeker":

    Не е нужно да взимат дизайнера на Buick, защото ще станат много опелите по света. Не Cadillac , а точно дизайна на Buick който ти харесва е всъщност 100% Opel без емблемите – Buick Regal е Opel Insignia, а добре продавания в Китай Buick Excelle си е чиста Astra. Изчистените и насечени "стелт" форми от последните години на Cadillac го правят уникален. Но дизайнът е въпрос на вкус, а вкус приятел няма............