Така най-вероятно ще изглежда малкото братче на бруталния Cadillac CTS-V. Очаква се агрегатът на ATS-V да е 3.6-литров битурбо с 450 конски сили и 600 нютонметра, съчетан с осемстепенна автоматична или шестстепенна ръчна скоростна кутия. Титаниевите биели, водните интеркулери, титаниевите перки за турбините, охлаждането на скоростната кутия и диференциалът с електронно заключване ще бъдат взаимствани от моторните спортове.
Cadillac ще предлага и възможност за придаване на по-зъл външен вид с различна броня, прагове и заден спойлер. Теглото ще е около 1 600 килограма. ATS-V влиза в класа на BMW M3/M4 и Mercedes-Benz C63 AMG, а там конкуренцията е доста тежка. Дано се справи добре с времената на писта.
От Cadillac ни зарадваха с кратък клип с нещо типично американско - лек бърнаут.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ВИП АМГ
Коментиран от #3
13:14 13.11.2014
2 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
Коментиран от #7
13:15 13.11.2014
3 БУМЕР КАМОР
До коментар #1 от "ВИП АМГ":
napalno si prav14:42 13.11.2014
4 Кобрата
14:51 13.11.2014
5 Реалист
15:36 13.11.2014
6 John Gottin
17:21 13.11.2014
7 Турбото
До коментар #2 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":
Важното е да не ти замяза на БТР17:21 13.11.2014
8 Радой Мянков
Коментиран от #9, #12
18:16 13.11.2014
9 ВИП АМГ
До коментар #8 от "Радой Мянков":
kogo imash predvidКоментиран от #13
18:24 13.11.2014
10
18:44 13.11.2014
11 г-н Дошо
19:43 13.11.2014
12 БУМЕР КАМОР
До коментар #8 от "Радой Мянков":
stiga si pisal komentari koito niamat obshto s temata20:50 13.11.2014
13 Радой Мянков
До коментар #9 от "ВИП АМГ":
Теб и другите ти Аз-ове. Проблем ли има?Коментиран от #14
00:02 14.11.2014
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 някой
Сполай вам!
03:14 14.11.2014
16 някой
До коментар #14 от "На Autohouse Randm съдружника":
Любезни господине, с риск, да прозвучи като претенция за ясновидство, мисля, че човекът визираше именно Вас.Имайки предвид, че в артистичните среди, сте известен като "Zlatko ladata v Liulin", е лесно да се заключи, че сте човек с фина душа и изискан господин. Като такъв, за мен ще бъде чест, да Ви поканя в моята скромна хасиенда, където ще пием английски чай и покорно се надявам, да ме осветлите по въпроси, в които Вие, несъмнено сте безапелационен професионалист, а именно: обичайна методика при пролетната оран, професионализмът при угояване на рогат добитък и др. Покорно моля, за Ваш автограф, на бестселъра Ви "Пастир - призвание или орисия". Благодаря Ви!
Коментиран от #17
03:32 14.11.2014
17 БУМЕР КАМОР
До коментар #16 от "някой":
kato pishesh tolkova dalgi romani se mislish za titan na misalta. rabotata e iasna. niamash kakvo da kajesh za kolata i za tova se zanimavash s prostotii. umeesh da zabavliavash horata ama na temata koli si bos. mercedes e kolataКоментиран от #18
04:43 14.11.2014
18 някой
До коментар #17 от "БУМЕР КАМОР":
Сър, нима ме набедихте в грешка? Ако греша, защо се обръщам към един ник, а отговаряте Вие, любезни мой? Титан? Имате предвид титаниевите мотовилки, които японските автомобили имат още по времето, когато Мерцедес са с 4 барабанни спирачки и петата скорост е още непозната? Но, моля Ви - прочетете пак първия ми пост и кажете, кое в него не е свързано с коли? Ако сте възпрепятстван откъм възможност за четене, моля, помолете някой, владеещ четмо, да Ви услужи! Бих допълнил, че притежавам и Мерцедес (дизелов и не стар, ако е от значение, каран в момента от момиче), оказал се толкова очарователен, че напоследък го оглеждам и се питам, би ли бил свършил работа за гълъбарник. (Не съм орнитолог, но обичам животните)Коментиран от #21
05:14 14.11.2014
19 na VIP AMG kom6iya
Коментиран от #22
08:51 14.11.2014
20 Shmeker
Коментиран от #25
09:12 14.11.2014
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 някой
До коментар #19 от "na VIP AMG kom6iya":
nikoy ne razbira ot koli tuka. - Наистина, нека да изгоним всички! Нека си стиснем ръце, да си направя и аз 10 ника и да си пишем двама, а когато не си отговаряме - ще въртим една и съща плоча, с въпроси и отговори към самия себе си. И защо тези палавници, модераторите, не пускат статии само за Мерцедес, написани в стил "хвалебствена ода"?! Отново далновиден, поздравявам Ви!:)tuka edin lapeshnik se opitva da me obedi che daciata e po dobra ot mercedes ti predstaviash li si - Ужас!!! Но простете му... той сигурно е гледал световните класации за надеждност, вкл. Насдак, според които Дачия наистина не е по-надеждна от безкрайно качествения Мецедес - след него е. На 5 хилядни. Хилядни. И двете са извън първата двайска, което, разбира се, може веднага да бъде проверено, с риск да разбие митовете, набивани сО поколения у глАвите балкански... извинете за диалекта, не знам какво ми стана :(
Лек ден, съратнико мой!
Коментиран от #23, #24
16:32 14.11.2014
23 БУМЕР КАМОР
До коментар #22 от "някой":
az sam fen na mercedes obache v momenta tarkaliam tuka edna lada. niama chupene17:15 14.11.2014
24 БУМЕР КАМОР
До коментар #22 от "някой":
kato se opraicha shte si zema niakoe AMG neshto do 900 lv. haresa li ti otgovora17:17 14.11.2014
25 дизайнер
До коментар #20 от "Shmeker":
Не е нужно да взимат дизайнера на Buick, защото ще станат много опелите по света. Не Cadillac , а точно дизайна на Buick който ти харесва е всъщност 100% Opel без емблемите – Buick Regal е Opel Insignia, а добре продавания в Китай Buick Excelle си е чиста Astra. Изчистените и насечени "стелт" форми от последните години на Cadillac го правят уникален. Но дизайнът е въпрос на вкус, а вкус приятел няма............18:32 14.11.2014