Компанията Suzuki ще демонстрира на живо, през януари следващата година, наточена версия на т.нар. кей-кар Alto. Става дума за последното поколение на модела, което ще получи приставка Turbo RS.
Спортният вариант на микрокара ще се различава от стандартната микролитражка по новата предна броня, различните прагове, червените корпуси на страничните огледала за обратно виждане, както и със 17-цоловите лети джанти.
В салона пък ще бъдат монтирани спортни седалки Recaro и светли гланцови детайли. На този етап японците не разкриват динамичните характеристики на наточения микрокар. Те ще станат ясни по време на публичната премиера в Токио.
Ще припомним, че последното осмо поколение на Alto беше демонстрирано в средата на декември. Моделът е построен върху нова платформа и се характеризира със среден разход на гориво от 2.7 литра на 100 километра. Моделът не е представен в Европа.
Подробна информация за всички модели на Suzuki , ще намерите ТУК
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 hfij
Коментиран от #22
10:12 30.12.2014
2 Някой
Коментиран от #4
10:22 30.12.2014
3 samo nemsko
10:30 30.12.2014
4 hfij
До коментар #2 от "Някой":
извинявам се , че не ми се е получила иронията :)))))10:40 30.12.2014
5 Симеон Тасев
12:28 30.12.2014
6 Симеон Тасев
Коментиран от #13
12:28 30.12.2014
7 Edin
12:41 30.12.2014
8 MAXBLUE
13:27 30.12.2014
9 Кобрата
Не говоря за всички, но това Suzuki е живият пример, друг такъв пример са марки като Seat, Citroen и др.
Коментиран от #23
13:55 30.12.2014
10 Име:
KEI CARS освен на размери са ограничени и по мощност: до 660 куб. см. и 66к.с. на около 700кг купе.
15:06 30.12.2014
11 Никой
Коментиран от #12
15:23 30.12.2014
12 Име:
До коментар #11 от "Никой":
Споко ръчка ще е. А интериора ми харесва, прост като на стар джип...До коментар #1:
Тия смешни колички понякога имат повече неща от доста по-големи и "престижни" за вас коли, като hill hold, VSC, eco-cool, регенериращи спирачки, 4 завиващи колела, автоматични чистачки и фарове и т.н.
Да не говорим че от тия 660кубика японците изкарват до 170кс. без кои знае каква инвестиция, а 100к.с. са нищо работа...
Коментиран от #17, #25
15:58 30.12.2014
13 Пешеходец
До коментар #6 от "Симеон Тасев":
Е и БМВ започва с голямо Б ама....16:11 30.12.2014
14 ТоалетнатаХартияСвършиААзпакСъмСамВкъщи
17:08 30.12.2014
15 Моргот
Коментиран от #20
17:19 30.12.2014
16 Златан Недоклатенов
18:19 30.12.2014
17 Никой
До коментар #12 от "Име:":
То за теб и кенеф да е, стига да е японско, ще има много екстри и ще е красиво опростено... Допада ми идеята за малка количка с мощен двигател, но това Сузуки определено не ме грабва. Ако искам малка кола бих си купил Хонда CRXКоментиран от #18
18:30 30.12.2014
18 Име:
До коментар #17 от "Никой":
Екстериора е грозен спор няма. Хонда CRX е доста по-голяма от КЕЙ клас колите.Японски кенеф не ми трябва, използваме на съседа астрата, която няма под и сме я добутали над една септична яма. Даже сме и сложили подгряващи седалки...
18:43 30.12.2014
19 maikel 260
Коментиран от #26
19:27 30.12.2014
20 minelab 5000
До коментар #15 от "Моргот":
Все едно има запек19:41 30.12.2014
21 Владислав Димитров
20:23 30.12.2014
22 диан
До коментар #1 от "hfij":
да в европа се кара БМВс разход 15 на 100
не е пресижно някак да даваш 8 лева на 100
друго си е да избухнеш с 35 лева на 100
с друго око те гледат някак
Коментиран от #24
20:43 30.12.2014
23 Крокодил С Ориз КСО
До коментар #9 от "Кобрата":
Ти май и на представа си нямаш, че Seat е собственост на VW от доста години. Въпреки, че се води испанска, то в нея вече няма нищо испанско. Двигатели, ходова част, електроника и други системи отдавна са едно към едно в колите на Audi, Vw, Seat, Shkoda... единствената разлика е в извивките на купето и емблемата. Е, естетвено - това разнообразие от модели и марки е търговски трик на производителя, който с малко средства разработва и продава в ъти повече на такива, които не знаят, че пазаруват едно и също, само че на различни цени (естествено едно Шкода е много по-евтина от едно Ауди)....21:10 30.12.2014
24 hfij
До коментар #22 от "диан":
имах чувството , че ще остана неразбран БЛАГОДАРЯ ! но трябва да уточним , че BMW-то ще е на газ и разхода във твърда българска валута ще е около 15 лв :)21:32 30.12.2014
25 hfij
До коментар #12 от "Име:":
чета твоите коментари и виждам , че си фен на SUBARU . не искам да останеш с впечатлението , че си падам по Европейски коли . моето сърце е далеч на изток и там ще си остане . дизайна и по точно екстериора е уникален и убийствен . по отношение на интериора , това на втората снимка е от базовия модел . и няма нищо общо с наточената версия , която ще е с RECARO . за конете съм наясно , какво могат да направят с един 3 цилиндров двигател самурайчетата :)Коментиран от #27
21:52 30.12.2014
26 рррррррррррррр
До коментар #19 от "maikel 260":
стой си в " ispaña VЕ " и недей се връща в България . без теб ни е по добре . не е зле да замъкнеш и няколко като теб там , току виж сме се оправили :)22:02 30.12.2014
27 Име:
До коментар #25 от "hfij":
Опитали са се да наподобява този модел:И все пак първата снимка е рендер, а втората е интериора suzuki alto lapin.
01:04 31.12.2014
28 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
01:17 01.01.2015
29 CarPro
18:16 02.01.2015
30 VAG
Коментиран от #31
20:54 03.01.2015
31 Име:
До коментар #30 от "VAG":
Какъв ВАГ те гони пък тебе????19:55 04.01.2015
32 Тишо
Коментиран от #33, #34
23:26 04.01.2015
33 Име:
До коментар #32 от "Тишо":
И това ВЪОБЩЕ НЕ означава, че ще вкарат мотор от ВАГ.... хаахахах11:55 05.01.2015
34 hfij
До коментар #32 от "Тишо":
И ти можеш да си купиш акции , но това не значи , че диктуваш нещата . SUZUKI отдавна правят 3 цилиндрови двигатели , нямат нужда да влагат ваг.ни10:59 08.01.2015