ФАКТИ.БГ
  • suzuki-
  • alto-
  • turbo rs

Наточен микрокар от Suzuki

Публикувана: 30 Декември, 2014 10:00
34 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12271
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.
Компанията Suzuki ще демонстрира на живо, през януари следващата година, наточена версия на т.нар. кей-кар Alto. Става дума за последното поколение на модела, което ще получи приставка Turbo RS.
 
Спортният вариант на микрокара ще се различава от стандартната микролитражка по новата предна броня, различните прагове, червените корпуси на страничните огледала за обратно виждане, както и със 17-цоловите лети джанти.
В салона пък ще бъдат монтирани спортни седалки Recaro и светли гланцови детайли. На този етап японците не разкриват динамичните характеристики на наточения микрокар. Те ще станат ясни по време на публичната премиера в Токио.
 
Ще припомним, че последното осмо поколение на Alto беше демонстрирано в средата на декември. Моделът е построен върху нова платформа и се характеризира със среден разход на гориво от 2.7 литра на 100 километра. Моделът не е представен в Европа.

Подробна информация за всички модели на Suzuki , ще намерите ТУК

 

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
hfij
1 Отговор
в Европа не се карат такива коли , не е престижно .

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +2

Някой
2 Отговор
До 1: Точно в европа се карат малки коли. Разходи се до Рим, Париж, Виена - масово се карат мини купър, тойота iq, aygo, yaris, смарт мини, citroen c1/2, fiat 500 и други с подобни размери. Следващи по популярност са тези тип VW polo/golf, Opel astra и други в този клас. Съвсем нормални и не скъпи коли. Неща като Mercedes, BMW, Audi и почти не се виждат, а големите им модели - А8, BMW 7 и джипове съм видял единични бройки. Изключение прави Берлин, където имаше доста коли на тези 3 марки както от ниския така и от високият им клас, но въпреки това ми се видяха доста по-малко на брой от тези в София. Тук всеки си избива комплексите с автомобила, който шофира.

Коментиран от #4


Оценка:
-2 +3

samo nemsko
3 Отговор

Оценка:
-1 +0

hfij
4 Отговор

До коментар #2 от "Някой":


извинявам се , че не ми се е получила иронията :)))))

Оценка:
-1 +0

Симеон Тасев
5 Отговор

Оценка:
-2 +0

Симеон Тасев
6 Отговор
БОКЛУК С ГОЛЯМО Б

Коментиран от #13


Оценка:
-4 +1

Edin
7 Отговор
Това с високата линия на стъклата е много малоумно. Едно, че колата е грозна и друго че вътре се чувстваш като в бункер и видимостта е намалена. За съжаление повечето съвременни коли са така. Знам, че се прави за безопасност, но другите неща за мен са по-важни. BMW вече започна да се отърсва от тази тенденция и някои от новите им модели са с по-нормални странични стъкла.

Оценка:
-3 +0

MAXBLUE
8 Отговор
Не знам дали в Европа е престижно да се кара такъв автомобил но за втора кола в семейството е идеална,кола за всеки ден за работа и за пазар навсякъде може да се паркира.

Оценка:
-1 +1

Кобрата
9 Отговор
Не знам дали защото съм свикнал с интериора на немските коли и в много от другите марки интериора ми се вижда доста беден.
Не говоря за всички, но това Suzuki е живият пример, друг такъв пример са марки като Seat, Citroen и др.

Коментиран от #23


Оценка:
-2 +1

Име:
10 Отговор
Динамични характеристики ли?
KEI CARS освен на размери са ограничени и по мощност: до 660 куб. см. и 66к.с. на около 700кг купе.

Оценка:
-0 +0

Никой
11 Отговор
Ако беше ръчка щеше да е много по-добре. Няма да е зле и дизайнерите да се бяха понапънали малко...

Коментиран от #12


Оценка:
-0 +0

Име:
12 Отговор

До коментар #11 от "Никой":


Споко ръчка ще е. А интериора ми харесва, прост като на стар джип...
До коментар #1:
Тия смешни колички понякога имат повече неща от доста по-големи и "престижни" за вас коли, като hill hold, VSC, eco-cool, регенериращи спирачки, 4 завиващи колела, автоматични чистачки и фарове и т.н.
Да не говорим че от тия 660кубика японците изкарват до 170кс. без кои знае каква инвестиция, а 100к.с. са нищо работа...

Коментиран от #17, #25


Оценка:
-0 +0

Пешеходец
13 Отговор

До коментар #6 от "Симеон Тасев":


Е и БМВ започва с голямо Б ама....

Оценка:
-0 +0

ТоалетнатаХартияСвършиААзпакСъмСамВкъщи
14 Отговор
Собствениците на тая кола задължително трябва да си я заключват, за да не я помисли някой за ЕКО ТОАЛЕТНА и да се изтропа вътре! В интерес на истинато, то това и за тоалетна не става, защото ЕКО клоззетите имат по-аеродинамична форма...

Оценка:
-0 +1

Моргот
15 Отговор
Много е грозно горкото

Коментиран от #20


Оценка:
-0 +0

Златан Недоклатенов
16 Отговор
krasivo i to mnogo no s motor ot VAG ujas.

Оценка:
-0 +0

Никой
17 Отговор

До коментар #12 от "Име:":


То за теб и кенеф да е, стига да е японско, ще има много екстри и ще е красиво опростено... Допада ми идеята за малка количка с мощен двигател, но това Сузуки определено не ме грабва. Ако искам малка кола бих си купил Хонда CRX

Коментиран от #18


Оценка:
-0 +0

Име:
18 Отговор

До коментар #17 от "Никой":


Екстериора е грозен спор няма. Хонда CRX е доста по-голяма от КЕЙ клас колите.
Японски кенеф не ми трябва, използваме на съседа астрата, която няма под и сме я добутали над една септична яма. Даже сме и сложили подгряващи седалки...

Оценка:
-0 +0

maikel 260
19 Отговор
mnogo ste umni be img src="/img/bbcodes/rofl.gif"> Takiva koli v ispaña struvat mejdu 5 y 10 000 eu y kogato niakoi kato vas mu vzemat knijkata za goliam period ot vreme Toy si kupuva edin kenef kato tozi za da moje da si vozi gaza 6toto tia kenefi se karat s knijka za 50kubika motor ve.....

Коментиран от #26


Оценка:
-0 +0

minelab 5000
20 Отговор

До коментар #15 от "Моргот":


Все едно има запек

Оценка:
-0 +0

Владислав Димитров
21 Отговор
Я стига сте плюли като камили, харно си е автомобилчето.

Оценка:
-0 +0

диан
22 Отговор

До коментар #1 от "hfij":


да в европа се кара БМВ
с разход 15 на 100
не е пресижно някак да даваш 8 лева на 100
друго си е да избухнеш с 35 лева на 100
с друго око те гледат някак

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +0

Крокодил С Ориз КСО
23 Отговор

До коментар #9 от "Кобрата":


Ти май и на представа си нямаш, че Seat е собственост на VW от доста години. Въпреки, че се води испанска, то в нея вече няма нищо испанско. Двигатели, ходова част, електроника и други системи отдавна са едно към едно в колите на Audi, Vw, Seat, Shkoda... единствената разлика е в извивките на купето и емблемата. Е, естетвено - това разнообразие от модели и марки е търговски трик на производителя, който с малко средства разработва и продава в ъти повече на такива, които не знаят, че пазаруват едно и също, само че на различни цени (естествено едно Шкода е много по-евтина от едно Ауди)....

Оценка:
-0 +0

hfij
24 Отговор

До коментар #22 от "диан":


имах чувството , че ще остана неразбран БЛАГОДАРЯ ! но трябва да уточним , че BMW-то ще е на газ и разхода във твърда българска валута ще е около 15 лв :)

Оценка:
-0 +0

hfij
25 Отговор

До коментар #12 от "Име:":


чета твоите коментари и виждам , че си фен на SUBARU . не искам да останеш с впечатлението , че си падам по Европейски коли . моето сърце е далеч на изток и там ще си остане . дизайна и по точно екстериора е уникален и убийствен . по отношение на интериора , това на втората снимка е от базовия модел . и няма нищо общо с наточената версия , която ще е с RECARO . за конете съм наясно , какво могат да направят с един 3 цилиндров двигател самурайчетата :)

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +0

рррррррррррррр
26 Отговор

До коментар #19 от "maikel 260":


стой си в " ispaña VЕ " и недей се връща в България . без теб ни е по добре . не е зле да замъкнеш и няколко като теб там , току виж сме се оправили :)

Оценка:
-0 +0

Име:
27 Отговор

До коментар #25 от "hfij":


Опитали са се да наподобява този модел:

И все пак първата снимка е рендер, а втората е интериора suzuki alto lapin.

Оценка:
-0 +0

ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
28 Отговор
Хора, днес на 01. 01. 2015 Васильовден- празнува нашият колега Vasik Atanasova жив и здрав

Оценка:
-0 +0

CarPro
29 Отговор
Natocheno trabantche

Оценка:
-0 +0

VAG
30 Отговор
Нормално е да вкарат мотор от VAG,все пак VAG държат дял от Сузуки....ама това е адски грозно

Коментиран от #31


Оценка:
-0 +0

Име:
31 Отговор

До коментар #30 от "VAG":


Какъв ВАГ те гони пък тебе????

Оценка:
-0 +0

Тишо
32 Отговор
VAG holds a 19.9% non-controlling shareholding in Suzuki and has two major joint-ventures in China (FAW-Volkswagen and Shanghai Volkswagen).

Коментиран от #33, #34


Оценка:
-0 +0

Име:
33 Отговор

До коментар #32 от "Тишо":


И това ВЪОБЩЕ НЕ означава, че ще вкарат мотор от ВАГ.... хаахахах

Оценка:
-0 +0

hfij
34 Отговор

До коментар #32 от "Тишо":


И ти можеш да си купиш акции , но това не значи , че диктуваш нещата . SUZUKI отдавна правят 3 цилиндрови двигатели , нямат нужда да влагат ваг.ни

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Кубрат Пулев
Българският боксьор в тежка категория коментира предстоящия си двубой с Антъни Джошуа
Говоря, когато поискам (отговаря на въпрос на журналист дали говори английски език, смее се). Вярвам, че ще спечеля. Не знам как, но ще спечеля."

Още бисери