15 841 28

Първа официална информация за Renault Kadjar

  • renault-
  • kadjar
Французите от Renault разпространиха първи официални снимки и информация на новото си предложение в кросоувър сегмента. Автомобилът се нарича Kadjar и е позициониран над модела Captur. Публичният дебют на Kadjar ще се състои следващия месец в рамките на автомобилното изложение в Женева.
 
Както вече ви информирахме името Kadjar идва от kad и jar. Словосъчетанието kad черпи вдъхновение „quad” или от света на ATV-тата и е ясен намек за проходимост, a jar е заимствано от френските думи за маневреност (agile) и изникване внезапно отнякъде (jaillir). 
 
Новият кросоувър е с дължина 4.45 м, широчина - 1.84 м. и височина - 1.6 м. Интерес представлява и клиренса на Kadjar, който е цели 19 см. В основата на автомобил лежи платформата CFM, която вече се използва при новите поколения на Nissan Qashqai и X-Trail.
Иначе външността на френския кросоувър е изпълнена в стилистиката на последните модели на Renault, основна заслуга за успеха на която има шеф дизайнера Лорънс ван ден Акер. Освен на визия и функционалност при управлението, франсетата са наблегнали и на практичността на салона.
 
Багажникът е с обем от 472 литра, а множеството ниши в купето прибавят още 30 литра багажен обем. Задните седалки са асиметрично делими в съотношение 60:40, а за превоз на дълги предмети е предвидена и сваляне на облегалката на предното пасажерско кресло.
 
Информация, касаеща двигателната гама на Kadjar все още няма. Знае се, че ще се предлага, както пълноприводна версия, така и такава със задвижване само на предния мост. Останалите ТТ данни ще станат известни по време на премиерата на колата в Женева, откъдето наш екип ще ви направи свидетели на всичко най-интересно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ганю

    0 4 Отговор
    Хайде сега Бай Ганю - започвай да хвалиш този боклук с думи от рода на: "ами много си е хубаво джипчето" и.т.н., или пък "бих го предпочел пред немските джипове" и.т.н., ужас, ужас.....

    Коментиран от #4, #19

  • 2 Алеко

    0 1 Отговор
    Не е джип това и едва ли е боклук. Не разбирам защо говориш в множествено число за немски джипове, като освен G-Klasse, не съм виждал други. Пък и тя е повече Австрийска. Освен ако смяташ Паркетници като Audi, VW и други измисленяци за джипове. Толкова ти разбира кратуната.
  • 3 ренде

    3 0 Отговор
    рено имат много модели "л**но", "коптор", "манго" и др.
  • 4 comment

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ганю":

    Окончателно си проС, Рангеле!

    Коментиран от #5


  • 5 Ганю

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "comment":

    Не знам кой е "проС" и кой не е, ама по-големи боклуци от рендетата НЯМА!!! Набий си го в чутурата!!!
  • 6 Бай Ганьо

    4 0 Отговор
    Ганьовщината е в най-чист вид в твоето изказване. Няма пари да се избръсне и вкъщи с трън да се завъртиш няма какво да закачиш, но иначе пред блока има 20 годишен Мерцедес или БМВ, в което налива газ да 10лв...
    Автомобилчето е много хубаво, но няма да се продава добре сред такива като ГанЮ. Той е на гол тумбак - чифте пищови

    Коментиран от #9, #10

  • 7 Симеон Тасев

    1 3 Отговор
  • 8 Бай Ганю

    0 3 Отговор
    Ганю, Ганю, евала бе брат, започна се "Автомобилчето е много хубаво", евала, точно за такава простотия говорех, брааааавооооо, винаги съм знаел, че в България е пълно с хора без всякакъв вкус!
  • 9 Бай Ганю

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Бай Ганьо":

    http://fakti.bg/avto/130134-nov-pogled-varhu-mutrenskata-g-klasse

    Ганювец - ето това е "Много хубав автомобил" - ясно ли ти е бе, бедняк!?! Защото само бедняци като теб могат да харесват недоразумения като мосю ренде!
  • 10 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Бай Ганьо":

    Аз съм съгласен с това изказване, за съжаление.
  • 11 WtF

    0 0 Отговор
    ..!!?..."kad черпи вдъхновение „quad” или от света на ATV-тата и е ясен намек за проходимост, a jar е заимствано от френските думи за маневреност (agile) и изникване внезапно отнякъде (jaillir) ..." ... (моля ти се...) и .."и такава със задвижване само на предния мост.." ..(супер куад ... няма какво) ..."..Интерес представлява и клиренса на Kadjar, който е цели 19 см" ...(това го може да го каже само някой на който му е малък ...клиренса).. аа ...пропуснах .."Багажникът е с обем от 472 литра, а множеството ниши в купето прибавят още 30 литра багажен обем. Задните седалки са асиметрично делими в съотношение 60:40, а за превоз на дълги предмети е предвидена и сваляне на облегалката на предното пасажерско кресло..." - страхотно и невиждано чудо на науката и техниката ...
    Наистина не е лоша колата, ама престанете да се превземате като ви дадат някой лев за реклама. Виждаме го .. Рено Клио с 2 см. по-високо и по-големи джанти.
  • 12 Стоян Стоянов

    2 2 Отговор
    чуден спор сте си заформили тука - 9 поста и нищо съществено по темата. нормално де - в България сме все пак.
    А за Рено не знам колко са зле, Бай Ганю, но и едва ли се целят точно в нашия пазар. Тук въобще не сме им в таргет групата - има гой да ги купува. Дали е "хубаво автомобилчето" не знам - то и едва ли някой все още може да каже всъщност - рано е. Идеята ми е, че си има пазарна ниша и за този тип автомобили (точно от Рено едва ли) и за т.н. "немски премиум" машини. В цивилизованите държави всеки си купува според джоба и възможностите, а не като при нас: Х5-цата му по-скъпа от панелката ама карай . Абе смешна работа сме.
    А за "жопивете" точно германците са сравнително отскоро в сегмента - Алеко (пост №2) ти го е казал най-точно. Няма човек, който да не признае G-клас и до там в общи линии. Немското автомобилостроене е едно, от най-развитите по принцип, но не при високопроходимите машини. Но какво ли разбирам аз - все пак съм "бай ганьо", нали. Всеки си има мнение. Аз лично бих си го взел това "недоразумение" - Kadjar (нещо много арабско ми бие това име), ако го пуснат Renault на разумна цена, естествено.
    Хайде, със здраве Бай Ганю - дай газ на 15+ годишната "немска премиум" машина, дай газ и на чалгичката, сипи още за 10-ина лв. газчица и хич да не ти пука. Пък ги остави тия аборигени да ги карат тия нови "коптори" :)

    Коментиран от #13

  • 13 Koptor

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Стоян Стоянов":

    Стоян Стоянов, ти каква кола караш, честно?

    Коментиран от #16

  • 14 оле

    1 1 Отговор
    Това е на базата на японец, пак е по-добре от немска щайга. На всичко отгоре е и по-надеждно.

    Коментиран от #15


  • 15 Стоян Стоянов

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "оле":

    На базата на Нисан е - да. Дали е по-надеждно от немска машина - трудно е да се каже все още. Предполагам, че НЕ е. Ако го сравняваш с Мерцедес примерно. Затова и казвам, че ако е на разумна цена ще има интерес. Много хора не страдат от предрасъдъци и са практични хора - биха предпочели нова такава кола от 10-ина годишен Мерц примерно. Въпрос на разбирания и предпочитания. Естествено, Рено няма как да е по-здраво и по-комфортно от МБ, но то и цените са им съвсем различни. Нали знаеш - за всеки влак ....
    А специално за Koptor-а (№13): дърт Меган 98-а карам вече над 8 години, но това не ми пречи да съм реалист и признавам и по-добрите автомобилни марки и модели. Все още колата ми върши работа, със сравнително редки ремонти на съвсем поносими цени - все пак идеята е да ми служи: да мога си ходя всеки ден на работа, да отскачам до уикенда насам-натам със семейството ми и да не ми съсипва джоба. Не знам за какви заплати работите павечето от тук пишещите - само 7-ми серии, Х5, Х6 и С-класи се коментират, но на мен тачно това Рено си ми върши добра работа на този етап и няма скоро да го сменям. Ако на някой му се набутва да си дава половината заплата за колата - негова си работа. На мен са ми други приоритетите.
    Като, специално за Koptor пак казвам, Рено съвсем не са най-доброто на пазара - това би трябвало да е ясно за всеки! Лек ден!
  • 16 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Koptor":

    хех - честно!
    Абе забавни хора има в този форум. че какво има да крия?!
    Отговорих ти в предния пост.

    Коментиран от #17

  • 17 Koptor

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Стоян Стоянов":

    ДО Стоян Стоянов - с пожелания следващата ти кола да е на Мерцедес, пък макар бил той и 10 годишен, хайде със здраве :)

    Коментиран от #18

  • 18 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Koptor":

    няма лошо - благодаря за пожеланието. Като стане заплатата над 2000 - 2500 лв. / месец може. Да тогава ще е Мегана ;) Със здраве и на теб
  • 19 Clio RS

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ганю":

    Djip4eto e strahotno , mnogo mi haresva na viziq i poneje sum fen na branda Renault ot dulgi godini mislq 4e e izpipano ot vsqkude i bez da go karam . Kato cqlo strahotna marka biq q predpo4el pred nemskite
  • 20 631016

    0 0 Отговор
    Харесва ми.
  • 21 999

    0 0 Отговор
    Сърбина казва "Я знам френч да правят лепо свику а лепо ауто незнам“
  • 22 Гост

    0 0 Отговор
    Kolata e neveroqtna , da ne kaja brutalna ,moje bi nai dobroto na pazara do sega !!! Preddpo4itam tova Reno ot kolkoto da sum v nqkakva G-to4ka
  • 23 777

    1 0 Отговор
    Браво на рено отново се докаэаха
  • 24 Кобрата

    0 0 Отговор
    Френска DACIA...

  • 25 running wild

    1 2 Отговор
    Ето това е ноу-хау! В момента нямат стигане, а явно и спиране (Рено-Нисан). Хората в момент на невероятна стагнация "правят пачки", а ние сме на бля-бля! Т'ва е върхът!!! "За всекиго по нещо" в този сегмент: кеф ти Дъстър, кеф ти Кашкай, кеф ти Каджар! Браво! Отново "утепаха" конкуренцията! А Вие коментирайте, коментирайте...
  • 26 iiiiiii!!!!!!!!

    1 1 Отговор
    Мога да ви кажа, че в един и същи клас с останалите марки, франсетата винаги ще правят най-комфортните коли, като например БМВ 3 серия, Мерцедес Ц-класа и Рено Лагуна.

    Коментиран от #27

  • 27 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    в един и същи клас - ДА! Но я ми дай пример за френски аналог на S-класа. Или 7er. Всичките им опити през годините да се наложат из премиума се провалят по принцип. Иначе и аз карам дърто Рено и в ниските класове са си ОК франсетата. Тоя Каджар ще го видим и него - дали няма да стане вътрешна конкуренция с Дъстера и Кашкая? Че отчасти и с Рено Каптур и Нисан Джук
  • 28 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор
    Коли се сравняват по класове, иначе и от Мерцедес има къде, къде по-качествени