Модерното автомобилостроене е средностатистическо. Колите вече се правят така, че да се харесат на максимален брой хора, а средностатистическият човек не е нито твърде висок, нито твърде едър, нито твърде тежък. Точно това е и причината, с някои изключения разбира се, вече да няма истинско MINI, истински Fiat 500, истински Hummer и Alfa Romeo Spider. Ако никога не сте се качвали в оригиналната Alfa Spider, пробвайте. Ако сте висок над 190 см, главата ви ще застърчи над челното стъкло, а останалите ще ви оприличат на жираф. Точно заради това се връщаме няколко години назад в миналото, за да ви предложим 5 луксозни автомобила за големи момчета с цена до 10 000 лв. Сред тях има и един джип.
Volkswagen Phaeton
Започваме с най-неочаквания автомобил в класацията – Volkswagen Phaeton. Неочакван е, защото първото, което се сещаш, когато говорим за големи автомобили – са трите основни марки Audi, BMW и Mercedes (включили сме ги и тях, спокойно). От друга страна, в голямата си част Phaeton споделя технологии от братската A8-ца, така че няма нищо неочаквано. Моделът успява да покрие ценовите ни критерии на косъм, тъй като в България цените му започват от малко под 10 000 лв. Хубавото е, че за парите си получавате по-различна от очевидното кола, произведена през 2003-2004 г., която е наблъскана с екстри. Старата класика от Audi – двигателят 4.2 V8 – е налична и тук. По-скъпите версии се предлагат с 5.0-литров дизел.
Виж обяви за Volkswagen Phaeton от 9500 лв. и купи на изплащане с AutoCredit.
Mercedes S-Class
Оказва се, че Mercedes S-Class e един от най-редовните участници в нашите класации. Този път ще поговорим за W220 поколението на модела, което се произвежда от 1998-а до 2005-а. За около 6000 лв. може да се намери запазен модел S320 CDI, но от първите произведени. Още по-евтини са колите с десен волан, които не липсват на нашия пазар. Каквото и да изберете, в добрата стара S-ка място и лукс няма да ви липсват. И тук, както и при другите четири коли, трябва да се обърне сериозно внимание на всички бутони, функции и системи, преди колата да бъде закупена. Не за друго, а защото има толкова много какво да се обърка. 3.2-литровият 6-цилиндров дизел е чудесен избор, тъй като предлага 221 к.с. и 315 Нм, а разходът му е повече от разумен за кола с тези размери. Още по-хубавото е, че повечето хора, оглеждащи се за S-класа, търсят по-мощен двигател, което значи, че S320 е с най-добрата цена. За най-големите момчета у нас се предлага дори дълга база на S500, която струва малко под 10 000 лв.
Виж обяви за Mercedes S-Class от 5500 лв. и купи на изплащане с AutoCredit.
Audi A8
Ако търсите луксозна и голяма кола след 2000 г., която освен всичко друго, има и четири задвижващи колела, изборът е ясен. Audi A8 и логото “quattro” вървят ръка за ръка. Ако предпочитате бензин, заложете на 4.2 V8, ако пък искате дизел и не ви се занимава с газови уредби и излишно пестене на гориво, прескочете 2.5 TDI (който е доста слаб за това купе) и се насочете към 3.3 TDI. Става въпрос за последните произведени коли от първото поколение на A8-цата, която “живее” от 1994-а до 2002-а. При втората генерация на колата, която е и по-скъпа, вече можете да избирате от класическия 3.0-литров TDI двигател и 2.8 V6 бензин. Ако ще е автоматик, избягвайте Multitronic кутиите, които са известни със своите скъпоструващи дефекти.
Виж обяви за Audi A8 от 5500 лв. и купи на изплащане сAutoCredit.
BMW 7-Series
Време е и за третата абсолютна класика. Същите принципи важат и тук. Можете да откриете изкушаващо евтина 725-ца в страхотно състояние, но истината е, че не бива да се поддавате, тъй като дизеловият двигател е доста слаб за това купе. Да, няма да имате никакъв проблем да поддържате скорост на магистрала, но при повече завои и трафик, удоволствието от шофирането (с което BMW така се гордеят) ще бъде забравено. Колите от първите години след 2000 година струват около 7000 лв. и са достатъчно добри, за да ви накарат да се чувствате като Джейсън Стейтъм в “Транспортер”. Така или иначе, можете да заложите на следваща генерация (2001-2008), която има коренно различна визия.
Виж обяви за BMW 7-Series от 4000 лв. и купи на изплащане с AutoCredit.
Land Rover Range Rover
Знаем, че говорим за коли, а не за джипове, но когато стане въпрос за едри момчета, няма как да пропуснем Range Rover. Ръбат, обемист и огромен по всички показатели, този танкер на четири колела никога няма да ти се разсърди, ако си прекалено висок, прекалено широк или прекалено тежък. Предлага се и с въздушно окачване, така че ще ти е комфортно. Купувайте с едно наум, тъй като при тази кола забравяме за всички позитиви за германското автомобилостроене и се прехвърляме от другата страна на Ламанша, където през тези години всичко се прави “колкото да свърши работа”. Все пак Range Rover носи със себе си невероятен чар и мнозина нямат нищо против да обръщат малко повече внимание на колата си, но да не позволят тя да се развали. Генерацията P38A (1994-2002) се предлага с 2.5-литров турбодизелов двигател от BMW, както и с два бензинови V8 агрегата на Rover. Според нас на тази гарсионера й отива повече звукът и мощността на 8 цилиндъра.
Виж обяви за Land Rover Range Rover от 3800 лв. и купи на изплащане с AutoCredit.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Добри
Коментиран от #4
15:00 10.03.2015
2 Марио
Коментиран от #19
15:02 10.03.2015
3 Премиеум
Коментиран от #27, #76
15:03 10.03.2015
4 Турбото
До коментар #1 от "Добри":
Добри са, но подръжката е много солена15:04 10.03.2015
5 раптор
Коментиран от #13
15:04 10.03.2015
6 тгт
15:35 10.03.2015
7 Fan
15:35 10.03.2015
8 АА
Коментиран от #70
15:36 10.03.2015
9 Gost
15:39 10.03.2015
10 Gost
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=92lx58&f1=1
15:41 10.03.2015
11 Бонита
Коментиран от #16, #79
15:42 10.03.2015
12 само селяните карат хонда
15:48 10.03.2015
13 Гост
До коментар #5 от "раптор":
Фаетон е много повече от А8.Но както каза по-долу АА, влюбен съм в Фаетон-а, но и да ми го подарят не мога да си го позволя. Само маслата и филтрите му са 700 лева!!!
15:48 10.03.2015
14 Julio
Апропо ако ще взимаш нещо над 10 години марката няма вече никво значение така че гепваш това дето ще можеш да му купиш нови гуми и поне веднъж годишно да го вкарваш в нещо различно от гаражни майстори за профилактика...
Коментиран от #18
15:48 10.03.2015
15 Autohouse Randm
Коментиран от #26
15:49 10.03.2015
16 Autohouse Randm
До коментар #11 от "Бонита":
a ti kato mnogo umen karash nova dacia logan haha15:50 10.03.2015
17 ярослав станчев
15:59 10.03.2015
18 Отворен
До коментар #14 от "Julio":
Еми не сме всички като тебе и нямаме по 200 000 за чисто нови такива, а и все пак това си е върха - една кола е кола, когато като нова струва от 100 000 нагоре, всичко по евтино е посредствен кенеф!!!Коментиран от #21
16:02 10.03.2015
19 Shmeker
До коментар #2 от "Марио ":
Audi -то не е толкова тежко. Това е колата за теб16:14 10.03.2015
20 gost
Коментиран от #22
16:16 10.03.2015
21 Julio
До коментар #18 от "Отворен":
Всичко дето е над 15 години е посредствен кенеф. Кола над 15 години = телефон с шайба = лампов телевизор. Все пак живеем вече в 21-ви век. А като нямаш пари си купуваш нещо старо ма през ум и не трябва да ти минава да обясняваш че е по-добро от квото и да е ново (без значение дали струва 20 или 200 хилки)...Коментиран от #25
16:22 10.03.2015
22 Shmeker
До коментар #20 от "gost":
Мдаа.., обаче остава вариант с разни донори и т.н.16:23 10.03.2015
23 american cars
Знам , че разбирачи много ,но от 14 г карам само американски коли и само бензин и заставам зад думите си !
16:24 10.03.2015
24 toncho
16:24 10.03.2015
25 Дачия
До коментар #21 от "Julio":
Абе не ми сравнявай Мерцедес или БМВ на 15 години с чисто нова Дачия - много добре разбираш какво имам в предвид.Коментиран от #30, #33
16:24 10.03.2015
26 Златко Тигъра от Люлин
До коментар #15 от "Autohouse Randm":
kato iskliuchiм Ока ВАЗ sa mnogo dobri mashini.Коментиран от #86
16:31 10.03.2015
27 БАВАРЕЦО
До коментар #3 от "Премиеум":
Една чисто нова КИА за 23500лв. е много по добра от посочените талиги първо заради гаранцията и липсата на срещи с баш майстора.Коментиран от #35
16:33 10.03.2015
28 blabla
16:35 10.03.2015
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Julio
До коментар #25 от "Дачия":
Вероятността нова Дачия да те закара от точка А до точка Б без да закъсаш някъде е около и над 90%. Вероятността 15 годишен дарак (изтърбушен от километри и кви ли не "поправки" от знайни и незнайни майстори) да те закара безпроблемно е до около 50%. И тук разговора свършва...Коментиран от #44, #45
16:36 10.03.2015
31 БамБам
16:38 10.03.2015
32 Vasik Atanasova
НИЕ НЕ ЗНАЕМ ЛИ КАКВО ДА ВЗЕМЕМ
ДА ХУБАВИ СА
ПОДДРЪЖКАТА ИМ Е СКЪПА
НО СА И СТАРИЧКИ
Коментиран от #34
16:48 10.03.2015
33 БамБам
До коментар #25 от "Дачия":
а къде отива класата и стилът и екстрите на БМВ-то или Бенца на 15 години сравнено със спартанският интериор на новата дачия,която няма и половината екстри на тези "старовремски" премиум автомобили.А и надежността на дачия не е образцова,да не говорим за това колко по-мощни автомобили са.В момента моето е46 превъзхожда по доста неща някое нова садеро или логан нищо,че е 2000г.Или все едно бенц W220 да сравняваме с дачия логан . Логана го превъзхожда само по по-ниската поддръжка (знам от опит).16:50 10.03.2015
34 само селяните карат хонда
До коментар #32 от "Vasik Atanasova":
много разбираш брей изказа сеКоментиран от #92
16:53 10.03.2015
35 mediator37
До коментар #27 от "БАВАРЕЦО":
На тая новата Кия да те питам каско ще й правиш ли? Защото ако е лизингова няма да те питат- правиш. А ако наистина е нова- направи, не рискувай, нищо, че е Кия. Сега- смятам ти каската по години:първа година- 1600лв.
втора година- 1400лв.
трета година- 1200лв.
четвърта година-1000лв.
До тук станаха 5200лв. само ти е каското за първите 4 години. А ако си купиш стар дарак не му правиш каско, защото никой няма да ги откредне и го грухаш здраво. Даже не го заключваш нощем пред хотела, не ставаш в 2 часа посред нощ да изпушиш уж една цигара на терасата, защото, видиш ли, много ти се пуши.
Коментиран от #37, #116, #141
16:54 10.03.2015
36 mediator37
17:05 10.03.2015
37 само селяните карат хонда
До коментар #35 от "mediator37":
не е лъжа доста точно е17:08 10.03.2015
38 кара Лада
Тези които обясняват колко е зле да караш нова кола па макар и Дачия, Киа и не знам си какво ново определено не пътуват особено, да не кажа изобщо. Хората които пътуват най вече предпочитат да стигнат от А до Б без пътна помощ, и без да правят втори опит за достигане на Б с връщане за ремонт до А. В следствие на което като им сервират цената за ремонт на премиум кочината за 10 и надолу да се обаждат веднага за бърза помощ за човек с инфаркт.
А сега може да нацъкате минуси пред истината.
Коментиран от #42, #168
17:17 10.03.2015
39 Любомир Ковачев
17:27 10.03.2015
40 А8
17:40 10.03.2015
41 Лошо
Коментиран от #93, #111, #139
17:41 10.03.2015
42 Баба ти
До коментар #38 от "кара Лада":
Абе кара Лада, ти добре ли си? Как , ще ми сравняваш наср.ната Дачия с Мерцедес Sкласа пък ако , ще и на 40 години да е.Всичко опира до това в каква среда си израснал.Когато човек е израснал в бедно семейство никой не е в състояние да го накара да живее като аристократ.Той се ражда беден и си умира беден! Същото се случва и със съзнанието му.Разсъждава като клошар.Коментиран от #48, #110
17:42 10.03.2015
43 Лошо
17:42 10.03.2015
44 Do Julio
До коментар #30 от "Julio":
Julio, tvoqta kola kakva e, chestno?17:43 10.03.2015
45 Коментар 42
До коментар #30 от "Julio":
Julio, прочети коментар номер 42, съвсем точно ти отговаря на твоите коментари!17:48 10.03.2015
46 марец
17:56 10.03.2015
47 Голфче от Перник
Телефона с шайба гори под 4,7 средно за 40 000 км нищо,че е кара 20-тата си година. Пък ти щом имаш възможност си купи нов, модерен с голям тач-дисплей и му цакай яките кинти. Всеки според чергата си да се простира.
17:59 10.03.2015
48 Ghostface
До коментар #42 от "Баба ти":
Ти си аристократ така ли? Комплексар със стара кочина дето постоянно е в бокса и по-далеч от кафето не смее да иде с нея.. То и за това си си я купил - да впечатляваш кифлите по кафетата на село.. Я ми кажи разбирачо, колко аристократи познаваш с такива стари кочини? Не можеш да кажеш защото дори не знаеш значението на тази дума..18:01 10.03.2015
49 Факти
18:20 10.03.2015
50 карам бмв
18:25 10.03.2015
51 оня същия
Коментиран от #64
18:43 10.03.2015
52 Азе
Тия "класики" от статията ги оставям на ММА бойците от крайните квартали :D :D
18:47 10.03.2015
53 W222
19:05 10.03.2015
54 dizzy
19:08 10.03.2015
55 миша
19:20 10.03.2015
56 dizzy
19:24 10.03.2015
57 100qn
19:25 10.03.2015
58 dizzy
19:27 10.03.2015
59 W222
19:32 10.03.2015
60 CarPro
19:35 10.03.2015
61 Гонзалес
19:41 10.03.2015
62 Бхд БхД
19:42 10.03.2015
63 гост
Коментиран от #95, #96, #167
19:45 10.03.2015
64 VWandMercedes
До коментар #51 от "оня същия":
Моделите за мъже които си изброил идват от континет на който "мъжагите" са с малки пиш.и.Кое им е мъжкото незнам ама един Gelandewagen ако те разпори челно с тези " мъжки" модели свят ще ти се извие.По темата:
И четрите лимузини са страхотни, и в запазено състояние си заслужава покупката.
1.S-klasse При нея проблемно може да е електроника или аирматик, най вече.Аирматика се рециклира вече и на цени под 500лв което е евтино.
2.Файтона е А8 ама не съвсем.Не е спеис фрейм и е по тежък.Но пък от вътре май по ми харесва, а е и с спецялни съкла против изпотяване отвъре.
3.Ауди А8 златната среда е 3.3ТДИ или 4.2 Куатро.Да имаш Ауди и да нямаш куатро е просто тъпо.
4.БМВ 7 Баварката мисля че вози една идея по твърдо от ЕС-ката и е една идея по шумна но пък като цяло е много хубава на пипане от вътре.
Изводът е че, запзена ли е всяка от четрите машини си заслужава.
Драскачите от по-долу да не се упражняват в дисциплина расъждаване защото Логан-а не е 10000лв.
отделен е въпроса че системите за безопасност в това ромънско недоразомение са на светлинни години зад голямата ЧЕТВОРКА.
Коментиран от #66, #82
19:53 10.03.2015
65 Гоче
20:02 10.03.2015
66 Shmeker
До коментар #64 от "VWandMercedes":
PHAETON всъщност е на базата на бентли, така, че е много по-добър от седмицата и тая стара S-klasse.Тази кола се кара от митничари и хора, които искат "да не си личи".
20:10 10.03.2015
67 хииик
20:20 10.03.2015
68 иван
20:32 10.03.2015
69 binjiri
Коментиран от #102
20:33 10.03.2015
70 крали марко
До коментар #8 от "АА":
евала за коментара. реалист човек си.20:34 10.03.2015
71 ghost navigator
Фолксвагена-пълен кенеф.Кога са имали лимузина от такъв ранг.
АУДИ-то бива горе-долу,но си е ВАГ.Така че спада към малко по-добър кенеф
Джипа е най-големия кенеф защото е MADE IN UK и това е достатъчно
Мерцедеса е фалшив защото последната истинска s-класа е W140
БМВ-то е добро ама...има си трески за дялане,особено с водните помпи при бензините
А къде забравяте LEXUS който слага в задния си джоб и 5-те предложения
Коментиран от #73, #81, #89
20:47 10.03.2015
72 Нормален гражданин
Коментиран от #75
20:59 10.03.2015
73 Shmeker
До коментар #71 от "ghost navigator":
Къв кенеф е Фаетона бе?!Аудито било горе-долу муахахаххаааа колата е страхотна
Мерцедеса също е добър модел
БМВ-то му била скапана водната помпа - ти чуваш ли се бе, тва е последния кахър на тази кола. Това е консуматив на всяка кола.
Коментиран от #74
21:00 10.03.2015
74 ghost navigator
До коментар #73 от "Shmeker":
GOLF-аджия....Коментиран от #80, #108
21:07 10.03.2015
75 ghost navigator
До коментар #72 от "Нормален гражданин":
"Глупавите европейци"не си купували такива коли защото били скъпи за подръжкаДругарю, ако не ги купуват няма да ги произвеждат
Що се отнася до скъпото за мен и теб може да е скъпо,за тях не е
И това че използвам думата "кенеф"не ме прави Бай Ганьо
21:18 10.03.2015
76 на премиума ф остата
До коментар #3 от "Премиеум":
.аси и манталитета....ми то не видях кола от изброените на по-малко от 15 години бе,ама нали сме тежкари-по- добре дърт премиум отколкото нова и адекватна на джоба ти кола нали?а най -ми харесва какъв е профила по професии на притежателите на такива дърти "премиум"-и....шофьори разносна търговия,сервитьори,строители и т.н.относно поддръжката:части от моргите,гуми втора употреба и винетка-само като тръгнем за морето.....жалка историяКоментиран от #84, #97
21:25 10.03.2015
77 коев
21:28 10.03.2015
78 оня същия
чуек ам' кО шИ станИ ако с тоя немски коптор се удариш в един Patrol GR a? Още ли шИ тИ толкоз "гоУЕма" оная работа бацЕ? Или пА у нЕкой Hummer H1 или що пък не влекач.
Сигурни сме всички че си проверил лично на ония на изток колко са им големи пишките, даже грам не се съмняваме, айде сега бягай да си играеш и продължавай да се надяваш "голямата 3ка" да стане 4ка. Мъка, мъка....
Коментиран от #91
21:30 10.03.2015
79 Д.Димов
До коментар #11 от "Бонита":
жалко че не мога да ти дам повече от един плюс абсолютно адекватен анализ....21:30 10.03.2015
80 Кобрата
До коментар #74 от "ghost navigator":
И к'во нещо против Golf-овете ли имаш? То като си се возил на 1-ца,2-ка,3-ка или 4-ка такова ще ти е мнението. Препоръчвам ти ако имаш възможност поне за малко да изпроваш Golf от 5-та генерация нагоре, която си харесаш и ще си промениш мнението за тези коли. Там окачването е многоточково и вози много меко, няма хлоп няма троп. Нищо общо няма със старите генерации на Golf. И въпреки, че те возят твърдо, също не са за подценяване, защото са много здрави и не искат, кой знае колко пари за поддръжка, а с тези заплати в България, които получаваме, Golf-ът си е перфектната кола за джоба на българите. Купи някъв Mercedes или BMW пък може дори Porsche или Audi и ще има да я държиш на пътя да събира прах и ще си я гледаш за спомен.Коментиран от #83
21:30 10.03.2015
81 коев
До коментар #71 от "ghost navigator":
Lexus доколкото помня ги съдиха от мерцедес, че са копирали дизайна на w140.21:30 10.03.2015
82 оня същия
До коментар #64 от "VWandMercedes":
това беше за ентеуегента с коментар 6421:31 10.03.2015
83 ghost navigator
До коментар #80 от "Кобрата":
и ГОЛФ 10-ка да е, си е ГОЛФ. Имах удоволствието да си направя едно завойче с ГОЛФ5 тогава нов от магазина,на един приятел баща му го купи...не ме изненада с нищоПросто една чанта пари за нищо
Коментиран от #109
21:45 10.03.2015
84 иван
До коментар #76 от "на премиума ф остата":
Не смятам,че трябва да съдиш за хората по това,каквото е твоето обкръжение... Обграден си явно от комлексари,което не говори добре и за теб... Аз сервитьори и строители с премиум клас автомобили не познавам :) А това,че ти пазаруваш секънд хендс стоки не задължава и другите да го правят ;)21:48 10.03.2015
85 селяка
21:58 10.03.2015
86 Autohouse Randm
До коментар #26 от "Златко Тигъра от Люлин":
i shte ti otivat na ochiteКоментиран от #119, #121
22:03 10.03.2015
87 сд
Особенно алуди, ремък водна помпа, обтегачи, масло и филтри и хоп 1000лв ги нема!
Японските коли рядко сменят водна помпа, да не кажа никога.
22:04 10.03.2015
88 Никой
22:07 10.03.2015
89 W222
До коментар #71 от "ghost navigator":
ПОСЛЕДНАТА ИСТИНСКА S КЛАСА Е W140 И ЗАТОВА Е НАЙ МАЛКО ПРОДАВАНАТА ОТ ВСИЧКИ S КЛАСИ.W116: 473,035,W126: 818,036,W140: 406,532,W220: 485,000,W221: ~516,000.САМО НЕМИ КАЗВАЙ ЧЕ S W222 НЕ Е ИСТИНСКА S КЛАСА.САМО ВИЖ ПРЕЗ 2014 КОЛКО СА ПРОДАДЕНИТЕ БРОЙКИ.W222: 103.737 ('14).И В БЪЛГАРИЯ ВСЕКИ 10-ТИ МЕРЦЕДЕС Е НОВАТА S КЛАСА ЗАЩОТО В МОМЕНТА ТОВА Е НАЙ ДОБРАТА ЛИМУЗИНА ЗА ПАРИТЕ СИ22:53 10.03.2015
90 fearlessss8
00:18 11.03.2015
91 VWandMercedes
До коментар #78 от "оня същия":
Моя език не включва :"ей го в на" "чуек ам' кО шИ станИ" "шИ тИ толкоз" "пА у нЕкой"
А пък за какви тройки и четворки пишеш незнам?Аз БМВ нямам-но пък имам Фолксваген и Мерцедес.
По въпроса за пиш.ките питай някои който е бил в Япония.Мой приятел учи там пет години и каза следното.Докъто ходиш в кУридорите, момчетата и момичетата те гледат като извънземен и МОМЧЕТАТА те дръпват сети се къде хилят се и кават "голям ли ти е а".
Сега петняйсет годишен пикл.. пусни си NFS там твойте любими коли са най-силни, но само там.
А защо да съм комплексар също незнам, или си пишеш ей така колкото да си тренираш единствената мозъчна гънка.
Коментиран от #104
00:50 11.03.2015
92 Vasik Atanasova
До коментар #34 от "само селяните карат хонда":
АКО СЪМ ТЕ ЗАСЕГНАЛИСКРЕНО СЕ ИЗВИНЯВАМ
01:38 11.03.2015
93 Vasik Atanasova
До коментар #41 от "Лошо":
МНОГО СИ ПРИЛИЧАМЕ С ТЕБ01:56 11.03.2015
94 Дудук
Коментиран от #98
02:32 11.03.2015
95 Tabakoff
До коментар #63 от "гост":
Аз пък мисля, че нещо си се объркал.Не съм комплексар. Искам комфорт и удобство, простирам се според възможностите си и най-вече нуждите си.
Изобщо не само в нашата мила родина са на почит премиум автомобилите на възраст 10-15год. Ела да видиш в един "беден" Мюнхен колко Е38-мици има по пътищата и ще спреш да мислиш по този начин. Някои неща са класики. Дреме ми на шишарката, че спирам пред блока с Е38-цата. Около мен са нови S_класи, CLK, SLK, Поршета, Ферарита, Ламборджинита.
Така че хайде не ни пращай нас с тези класики в девета глуха. Имаш желание- купи си ако щеш чисто нова Корса и си я джиткай. Аз нея не мога да събера 4-членното си семейство в нея и да си позволя да отида на дълго пътуване до Италия, Франция и Холандия. Защото още след 100-тния километър ще излезна от колата като колянов вал, ще скърцам като на Арбанашка порта пантите.
Когато искам да изпреваря автомобила пред мен, мога да разчита на 286-те коня под капака (да кажем, че някой друг кон е сдал багажа), и че ще могат да ме изтеглят. Няма да ми се налага да точа врат при вяско изпреварване, молейки се на 4-те бутала под капака да ме издърпат (то и те ще ме молят да ги оставя са си почиват, ама на път почивка няма). Или пък няма да изпадам в критични ситуации както ми се случи с предишния турбодизел, на който турбокомпресорът му умря точно при изпреварване на баир и от 150 к.с. останаха вероятно около 17.5 к.с.
Не ми се налага да слагам автърмаркет озвучителна система, защото купето ми е озвучено от DSP с 14 високоговорителя от висок клас.
Успех на всички с Дачиите и Корсите. Всеки има право на собствен избор. Моят беше E38 V8 4.4l. И не съжалявам.
02:57 11.03.2015
96 Michael Tabakov
До коментар #63 от "гост":
Аз пък мисля, че нещо си се объркал.Не съм комплексар. Искам комфорт и удобство, простирам се според възможностите си и най-вече нуждите си.
Изобщо не само в нашата мила родина са на почит премиум автомобилите на възраст 10-15год. Ела да видиш в един "беден" Мюнхен колко Е38-мици има по пътищата и ще спреш да мислиш по този начин. Някои неща са класики. Дреме ми на шишарката, че спирам пред блока с Е38-цата. Около мен са нови S_класи, CLK, SLK, Поршета, Ферарита, Ламборджинита.
Така че хайде не ни пращай нас с тези класики в девета глуха. Имаш желание- купи си ако щеш чисто нова Корса и си я джиткай. Аз нея не мога да събера 4-членното си семейство в нея и да си позволя да отида на дълго пътуване до Италия, Франция и Холандия. Защото още след 100-тния километър ще излезна от колата като колянов вал, ще скърцам като на Арбанашка порта пантите.
Когато искам да изпреваря автомобила пред мен, мога да разчита на 286-те коня под капака (да кажем, че някой друг кон е сдал багажа), и че ще могат да ме изтеглят. Няма да ми се налага да точа врат при вяско изпреварване, молейки се на 4-те бутала под капака да ме издърпат (то и те ще ме молят да ги оставя са си почиват, ама на път почивка няма). Или пък няма да изпадам в критични ситуации както ми се случи с предишния турбодизел, на който турбокомпресорът му умря точно при изпреварване на баир и от 150 к.с. останаха вероятно около 17.5 к.с.
Не ми се налага да слагам автърмаркет озвучителна система, защото купет
03:00 11.03.2015
97 Michael Tabakov
До коментар #76 от "на премиума ф остата":
Склонен съм да не се съглася.Заплатата ми е 5-цифрена, инженер съм, занимавам се с разработки.
Което обаче в никакъв случай не ме слага над шофьорите, търговците, сервитьорите, строителите и т.н., както ти ги наричаш. Защото и те си изкарват парите с честен и почтен труд. Не си ти човекът, който да им каже какво да си купят, какво да карат. Така са преценили, това са си купили. Ти ако искаш и бързоходки си купи - твоя воля. Не се бъркай в живота на другите, не им давай наклон на почерка.
03:04 11.03.2015
98 Michael Tabakov
До коментар #94 от "Дудук":
Съгласен съм с теб, че е да си изкарваш колата с кеф.Но и не съм съгласен, защото моята ми служи вярно. Поддържана е, аз също я поддържам в безупречно състояние. На година въртя по 20 хил. км. Ходя с нея на работа, да пазарувам от кварталния супермаркет, до България 2 пъти в годината.
Понякога е въпрос и на късмет. Да, стара кола, може да ти поднесе изненада. За това винаги трябва да си готов.
Колко много нови автомобили на реномирани производители са били изтегляни от пазара.
Колко автомобили са били връщани в сервизите за безплатна подмяна на елемент, защото представлява опасност за пътниците.
Виждал съм чисто нова S-класа да влиза за ремонт в сервиз за зверски разход на масло.
Виждал съм нова А8, която влиза в сервиз за смяна на ламбда сонда, и половината двигател, скоростна кутия и окачване се свалят долу заради пустата сонда.
Въпрос на късмет. ;-)
03:12 11.03.2015
99 Трабант
03:49 11.03.2015
100 госта с Дачия-та
Коментиран от #101
07:10 11.03.2015
101 Graf Von Popoff
До коментар #100 от "госта с Дачия-та":
Много точно само дето забрави , че след всичко това не му идва акъла и пак се мята на поредния премиум автомобил на 15-20г.07:47 11.03.2015
102 Shmeker
До коментар #69 от "binjiri":
Аре светни хората как се прави. Щот в България нищо не върви като хората. Трябва да надушиш много голяма далавера, но и това ще е до време.Колкото до Дачия или апартамент - това си е въпрос на необходимост. Марката си има вече фенове, имам един познат, който си взе такава нова от първите Логани и още я кара, макар, че в момента има собствена кантора и вади пари.
Доволен е от колата, че не му създава проблеми и я кара вече почти 10 години. Вика - здрава е, окачването отзад е от кангоо, моторите са икономични (той е с 1.4 мисля) и просто всичко работи, оставяш я и никой не я пипа, краде или разбива.
Сигурен съм, че ще я кара докато почне да разпада, естествено нищо не му пречи да си вземе и друга кола, с която да гъзарее. Но за него е важно да му върши работа и да не се занимава с глупости. Важно е било и да е нова и той да си я знае от ден 1.
Та в тоя ред на мисли, нали се сещате, че ако дачия пипнат маааалко дизайна как хората ще се настроят по друг начин, а това малко по малко става.
08:08 11.03.2015
103 тошко
зарибен на коли срещу незарибен(фен на новия приус хахха)
08:44 11.03.2015
104 оня същия
До коментар #91 от "VWandMercedes":
абе момче имаш нужда от гинко билоба че не помниш малоумщините дето си писал, прави се на ударен то си е за теб ;) Сигурен съм че си мислиш че гоуфа дето караш е много "премиум". Ама споко то е за цял живот със все комплексарските изпълнения. А пък игрички с колички съм абсолютно сигурен че играеш всекидневно. Аз за разлика от теб съм карал и съм се возил на на повечето от тия коли като бяха още актуални 2001-2ра, а в момента карам автомобил дето повечето като тебе са го виждали само на картинка и струва към 3 пъти колкото комплексарските каруци ширпотреба на снимките.09:06 11.03.2015
105 светозар малинов
открйте грешката Оказва се, че Mercedes S-Class e един от най-редовните участници в нашите класации. Този път ще поговорим за W220 поколението на модела, което се произвежда от 1998-а до 2005-а. За около 6000 лв. може да се намери запазен модел S320 CDI, но от първите произведени. Още по-евтини са колите с десен волан, които не липсват на нашия пазар. Каквото и да изберете, в добрата стара S-ка място и лукс няма да ви липсват. И тук, както и при другите четири коли, трябва да се обърне сериозно внимание на всички бутони, функции и системи, преди колата да бъде закупена. Не за друго, а защото има толкова много какво да се обърка. 3.2-литровият 6-цилиндров дизел е чудесен избор, тъй като предлага 221 к.с. и 315 Нм, а разходът му е повече от разумен за кола с тези размери. Още по-хубавото е, че повечето хора, оглеждащи се за S-класа, търсят по-мощен двигател, което значи, че S320 е с най-добрата цена. За най-големите момчета у нас се предлага дори дълга база на S500, която струва малко под 10 000 лв
09:26 11.03.2015
106 Статист
Коментиран от #115
10:13 11.03.2015
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 Shmeker
До коментар #74 от "ghost navigator":
Кой е голфаджия??!?!?!?От всичките коли тука БМВ-то е с най-евтина поддръжка и с най-евтино окачване. Водната помпа НЕ създава никакви проблеми.
Както на ВСЯКА кола се сменя, още щом я вземеш е добре да си я смениш, защото не знаеш колко й остава, а дори и да не го направиш и си гледаш постоянно температурата на мотора винаги ще я хванеш лесно като почне да превърта турбината й. И тва важи ако е с пластмасова такава. Естествено има водни помпи с метална турбина, ама човек не знае какво има в колата, която кара, докато сам не го провери.
ВСИЧКО ТОВА ВАЖИ ЗА ВСЯКА КОЛА С ВОДНО ОХЛАЖДАНЕ!!!!
Коментиран от #127
10:22 11.03.2015
109 Кобрата
До коментар #83 от "ghost navigator":
Ами като си толкова богат купи си нещо по-скъпо, дето данъка му е 3500 лева на година, 1200 коня и гражданската да ти е и тя към 2-3 хиляди лева и се радвай. Ама ме съмнява, че си толкова богат. То тук във форумите всеки се прави на богат, но сигурно работиш за 300 лева.10:53 11.03.2015
110 кара Лада
До коментар #42 от "Баба ти":
За разлика от теб мога да да си купя и доста по скъпа S класа от 10 бона, но не го правя. Чак нова още не мога, но имам желание, и след това да се водя на задната седалка както се возят истинските аристократи! Като толкова искаш да си аристократ, купи си нова S класа, не се дръж като шофьора на аристократа който кара където му кажат.Няма нищо срамно да си беден, въпроса е да съборазяваш с доходите си. Най просташкото е да се "показваш" като нещо което не си. В това число влиза карането на кола извън стандарта ти на живот.
Като за начало сметни си по силите ти ли е да минаваш поне по 30000км на година при разход на гориво от 15/100+ и каско започващо от 1000лв за стар кош. За поддръжка след това сметка.
Коментиран от #118
11:31 11.03.2015
111 кара Лада
До коментар #41 от "Лошо":
W140 и такъв кеф? Моля ти се, това е вече пълен дарак. Даже за ретро може да мине. Разбирам да хвалеше поне W221 който е актуален и минава за гъзария. Но като слизаш от шофьорската врата на такъв пък, все може да те помислят че си просто шофьора на шефа...Коментиран от #112
11:47 11.03.2015
112 Владислав Димитров
До коментар #111 от "кара Лада":
На всеки нормален човек притежаващ такъв автомобил, ще му е през сапа за какъв щял да го помисли някой си там който карал Лада !13:16 11.03.2015
113 Питанката
14:39 11.03.2015
114 Бхд БхД
14:55 11.03.2015
115 само селяните карат хонда
До коментар #106 от "Статист":
доста заблуден ми се струваш по-скоро ти отговаряш на бай ганьо тези коли са висок клас който няма как да се кара от хора като тебе който хал хабер си нямат какво е манталитет бре това е кола за човек който знае какво иска и какво кара15:07 11.03.2015
116 БАВАРЕЦО
До коментар #35 от "mediator37":
каското за първата година е само 1100 лева16:38 11.03.2015
117 жоро бекъма
17:44 11.03.2015
118 Баба ти
До коментар #110 от "кара Лада":
Нали за това ти говоря и аз.Ти не си Аристократ а клошар!Имаш изкривена представа за нещата и ценностите.Ако си израснал в богато и интелигентно семейство никога няма и да погледнеш към Дачия.Не защото са лоши коли а защото са автомобили за ежедневна употреба.Евтини здрави и непретенциозни.А Мерцедеса е кола за богати хора и дори когато стане на 40 години пак не е по джоба на бедните.Нищо против нямам бедните хора защото те са гръбнака на обществото , но нали идеята е всеки да се опита да излезе от този сегмент и първата крачка е да си променим мисленето пич!18:00 11.03.2015
119 БРАБУС АМГ
До коментар #86 от "Autohouse Randm":
nai dobrata18:03 11.03.2015
120 госта с Дачия-та
Коментиран от #123
19:56 11.03.2015
121 Люлин Камор
До коментар #86 от "Autohouse Randm":
ei VIP tova jip i liulin li e19:58 11.03.2015
122 ганьо
20:02 11.03.2015
123 W222
До коментар #120 от "госта с Дачия-та":
КАТО КАРАШ КОЛА ЗА НАД 10 000 ЛЕВА ДА НЕ ЗНАЧИ ЧЕ ТРЯБВА ДА Я КАРАШ САМО С НОВИ ГУМИ,САМО НЕ МИ КАЗВАЙ ЧЕ И АКО КАРАШ КОЛА ПРИМЕРНО ЗА 30-40 000 ЛЕВА И НАГОРЕ НЕ ТРЯБВА ДА И СЛАГАШ ГАЗОВОКоментиран от #125
20:02 11.03.2015
124 ЛАДА
20:09 11.03.2015
125 госта с Дачията
До коментар #123 от "W222":
Само с нови гуми я карам и я поддържам само с оригинални консумативи.Затова съм си преценил да си купя Дачия с 15-цолови гуми,а не S-клса с 21 цола.Аз така мисля.Ааа,и нямам газово.20:16 11.03.2015
126 нормален гражданин
20:24 11.03.2015
127 ghost navigator
До коментар #108 от "Shmeker":
БРЕХ!!!аз не знаех добре че ми каза
по тая логика като си взема кола и буталата да и сменя...
моята дърта 123-ка Мерцедес защо ли не и смених водната помпа.....
20:35 11.03.2015
128 ghost navigator
и сменяй дюзи на поразия
20:41 11.03.2015
129 Niko
Коментиран от #131
21:35 11.03.2015
130 николинка
22:04 11.03.2015
131 пак аз
До коментар #129 от "Niko":
ъхъ точно на Пловдив е шЪ знаишКоментиран от #133, #134
22:21 11.03.2015
132 Niko
22:57 11.03.2015
133 Niko
До коментар #131 от "пак аз":
А и събота вечерта пак ще ходя до Пловдив и ще може да я видиш пред галакси точно пред входа. Няма да има други s 63-ки нови така че ще я познаеш.23:03 11.03.2015
134 Niko
До коментар #131 от "пак аз":
Сега като го погледнах видях че съм го снимал на финалната права преди София , и сега качих и един клип от двайстия километър след Пловдив . Ето линк-http://vbox7.com/play:ceb77d0c6f23:37 11.03.2015
135 пак аз
Коментиран от #136
23:44 11.03.2015
136 Niko
До коментар #135 от "пак аз":
Не приятелю,просто най добрата кола с гуми над 6 мм грайфер и сух път без движение. 4х4,585 кончета набира от 0-100 за 3,9 по GPS а от 0-300 за 32 сек. Не е лошо. Ps -карам от 20 години и съм минал курса на amg когато купих колата. Той и без това е платен с пакета за отключване на километража.Коментиран от #137, #138
23:56 11.03.2015
137 блъскам келеши
До коментар #136 от "Niko":
и все пак трябват бая топки да караш по наща магистрала с 300 опитвал съм се да карам с 240-250 (просто моята нафтова печка дига толкова) и бай еди си кой настига кола с 10 км по бързо от нея и без да погледне в огледалото да си даде мигача и да почне да си изпреварва а не мисли дали тоя отзад може да спре п.с. много добър избор на автомобил00:20 12.03.2015
138
До коментар #136 от "Niko":
Намали дрогата пич.....01:06 12.03.2015
139
До коментар #41 от "Лошо":
Медицината доста напредна не губи кураж....01:24 12.03.2015
140 аз
01:37 12.03.2015
141 пак аз
До коментар #35 от "mediator37":
Моя кош е стар но въреки това му правя каско.Не защото някой ще го открадне а защото повечето не знаят как се кара и като ти супи фара или смачка някоя тенекия да има кой да ти я плати.01:47 12.03.2015
142 Статист
06:03 12.03.2015
143 Shmeker
Друго обаче трябва да се отбележи - наистина като вземаш такава кола трябва да можеш поне гуми да й вземаш нови. Щото гумите са най-важното при тия коли.
А една гума нова маркова е доста скъпа. Поне Клебер или Семперит или пък поне Барум трябва да може да ги обува новия собственик, щото с втората употреба тия тежки коли нямат спиране. Да не говорим как се хлъзгат по завои, особено моделите със задно.
Относно частите втора употреба - ами има смислени такива, доста хора вкарват читави донори, но там вече трябва да се внимава.
08:07 12.03.2015
144 koceto
08:29 12.03.2015
145 Val
10:37 12.03.2015
146 BMW
14:35 12.03.2015
147 Ivailo Ivanov
16:48 12.03.2015
148 Комън рейл
18:36 12.03.2015
149 Купи си кола за каране не за показ
Коментиран от #150, #152, #166
23:49 13.03.2015
150 Shmeker
До коментар #149 от "Купи си кола за каране не за показ":
Причините са много. Първо са на много км. щото са карани доста. Второ имат скъпи части, гуми, а някои се обслужват скъпо. Но това са особено приятни коли за каране.10:04 14.03.2015
151 Златин Славчев
13:29 14.03.2015
152 Златин Славчев
До коментар #149 от "Купи си кола за каране не за показ":
mn si prav13:29 14.03.2015
153 Shmeker
17:25 14.03.2015
154 Непукист
23:20 14.03.2015
155 Реалност
Коментиран от #156, #157, #158
18:24 16.03.2015
156 Златин Славчев
До коментар #155 от "Реалност":
mi ko da ti kaja chovek palni glupusti drankash09:07 19.03.2015
157 Златин Славчев
До коментар #155 от "Реалност":
i ne vijdam kakvo imash protiv malolitrajkite koito praviat 4 izvan i 6 gracko ?09:08 19.03.2015
158 Златин Славчев
До коментар #155 от "Реалност":
imam 2 koli za vmomenta ednata e subaru legacy 150 k.s avtomat i land rover i s kef bih zamenil niakoia ot dvete za niakoia komfortna malolitrajka09:09 19.03.2015
159 Роман "Маверика"Ценов
18:29 19.03.2015
160 Великолепната седморка
10:01 29.09.2015
161 Великолепната седморка
10:02 29.09.2015
162 Ввв
01:06 17.12.2017
163 Тоти
10:40 03.01.2018
164 Александр
23:00 16.03.2018
165 Александр
23:34 16.03.2018
166 Гост
До коментар #149 от "Купи си кола за каране не за показ":
Че те са вече стари автомобили ти колко искаш да струват колкото нови ли. Голямо изказване15:11 01.01.2019
167 Луд ли си
До коментар #63 от "гост":
Как можеш да сравняваш Опел Корса с премиум автомобили и то в клас лимузина ? Мислиш ли , че една Корса за 40 000 от магазина може да превъзхожда някой от посочените в статията автомобили ? Нито материалите вътре са на ниво, нито кзработката,нито комфортна АМА АБСОЛЮТНО НИЩО!!! Аз карам S500 Като посочната в статията и до момента съм и навъртял 215 000км Като съм я обслужвал на време, нови гуми и свещи с кабели и не бих я сменил за никой от новите боклуци от ранга на Дачия кия и Хюндай. А за тези който разправят колко е било смешно да караш ЕС класа на газ или друг премиум автомобил ще ги попитам кое по-точно е смешното? Защо да плащам по 2 за нешо за което мога да дам по-малко? Защо да замърсявам природата с новата ми дизелова кола , която уж е евро 6,ама нали знаете за скандала с фолцваген , абе кво се занимавам изобщо , карайте си убитите дачии рена пежа и т.н , пък ако ще и от магазина да са12:14 08.01.2020
168 до комплексарите
До коментар #38 от "кара Лада":
Аман от комплексарчета със (НОВИ ПВЦ КОЛИ)19:13 15.05.2020