Last news in Fakti

10 Март, 2015 14:54 102 853 168

5 луксозни автомобила за мъже с цена до 10 000 лв.

  • mobile.bg-
  • autocredit

Модерното автомобилостроене е средностатистическо. Колите вече се правят така, че да се харесат на максимален брой хора, а средностатистическият човек не е нито твърде висок, нито твърде едър, нито твърде тежък. Точно това е и причината, с някои изключения разбира се, вече да няма истинско MINI, истински Fiat 500, истински Hummer и Alfa Romeo Spider. Ако никога не сте се качвали в оригиналната Alfa Spider, пробвайте. Ако сте висок над 190 см, главата ви ще застърчи над челното стъкло, а останалите ще ви оприличат на жираф. Точно заради това се връщаме няколко години назад в миналото, за да ви предложим 5 луксозни автомобила за големи момчета с цена до 10 000 лв. Сред тях има и един джип.

Volkswagen Phaeton

5 луксозни коли за едри момчета до 10 000 лв.

 

Започваме с най-неочаквания автомобил в класацията – Volkswagen Phaeton. Неочакван е, защото първото, което се сещаш, когато говорим за големи автомобили – са трите основни марки Audi, BMW и Mercedes (включили сме ги и тях, спокойно). От друга страна, в голямата си част Phaeton споделя технологии от братската A8-ца, така че няма нищо неочаквано. Моделът успява да покрие ценовите ни критерии на косъм, тъй като в България цените му започват от малко под 10 000 лв. Хубавото е, че за парите си получавате по-различна от очевидното кола, произведена през 2003-2004 г., която е наблъскана с екстри. Старата класика от Audi – двигателят 4.2 V8 – е налична и тук. По-скъпите версии се предлагат с 5.0-литров дизел.

Виж обяви за Volkswagen Phaeton от 9500 лв. и купи на изплащане с AutoCredit.

Mercedes S-Class

5 луксозни коли за едри момчета до 10 000 лв.

 

Оказва се, че Mercedes S-Class e един от най-редовните участници в нашите класации. Този път ще поговорим за W220 поколението на модела, което се произвежда от 1998-а до 2005-а. За около 6000 лв. може да се намери запазен модел S320 CDI, но от първите произведени. Още по-евтини са колите с десен волан, които не липсват на нашия пазар. Каквото и да изберете, в добрата стара S-ка място и лукс няма да ви липсват. И тук, както и при другите четири коли, трябва да се обърне сериозно внимание на всички бутони, функции и системи, преди колата да бъде закупена. Не за друго, а защото има толкова много какво да се обърка. 3.2-литровият 6-цилиндров дизел е чудесен избор, тъй като предлага 221 к.с. и 315 Нм, а разходът му е повече от разумен за кола с тези размери. Още по-хубавото е, че повечето хора, оглеждащи се за S-класа, търсят по-мощен двигател, което значи, че S320 е с най-добрата цена. За най-големите момчета у нас се предлага дори дълга база на S500, която струва малко под 10 000 лв.

Виж обяви за Mercedes S-Class от 5500 лв. и купи на изплащане с AutoCredit.

Audi A8

5 луксозни коли за едри момчета до 10 000 лв.

 

Ако търсите луксозна и голяма кола след 2000 г., която освен всичко друго, има и четири задвижващи колела, изборът е ясен. Audi A8 и логото “quattro” вървят ръка за ръка. Ако предпочитате бензин, заложете на 4.2 V8, ако пък искате дизел и не ви се занимава с газови уредби и излишно пестене на гориво, прескочете 2.5 TDI (който е доста слаб за това купе) и се насочете към 3.3 TDI. Става въпрос за последните произведени коли от първото поколение на A8-цата, която “живее” от 1994-а до 2002-а. При втората генерация на колата, която е и по-скъпа, вече можете да избирате от класическия 3.0-литров TDI двигател и 2.8 V6 бензин. Ако ще е автоматик, избягвайте Multitronic кутиите, които са известни със своите скъпоструващи дефекти.

Виж обяви за Audi A8 от 5500 лв. и купи на изплащане сAutoCredit.

BMW 7-Series

5 луксозни коли за едри момчета до 10 000 лв.

 

Време е и за третата абсолютна класика. Същите принципи важат и тук. Можете да откриете изкушаващо евтина 725-ца в страхотно състояние, но истината е, че не бива да се поддавате, тъй като дизеловият двигател е доста слаб за това купе. Да, няма да имате никакъв проблем да поддържате скорост на магистрала, но при повече завои и трафик, удоволствието от шофирането (с което BMW така се гордеят) ще бъде забравено. Колите от първите години след 2000 година струват около 7000 лв. и са достатъчно добри, за да ви накарат да се чувствате като Джейсън Стейтъм в “Транспортер”. Така или иначе, можете да заложите на следваща генерация (2001-2008), която има коренно различна визия.

Виж обяви за BMW 7-Series от 4000 лв. и купи на изплащане с AutoCredit.

Land Rover Range Rover

5 луксозни коли за едри момчета до 10 000 лв.

 

Знаем, че говорим за коли, а не за джипове, но когато стане въпрос за едри момчета, няма как да пропуснем Range Rover. Ръбат, обемист и огромен по всички показатели, този танкер на четири колела никога няма да ти се разсърди, ако си прекалено висок, прекалено широк или прекалено тежък. Предлага се и с въздушно окачване, така че ще ти е комфортно. Купувайте с едно наум, тъй като при тази кола забравяме за всички позитиви за германското автомобилостроене и се прехвърляме от другата страна на Ламанша, където през тези години всичко се прави “колкото да свърши работа”. Все пак Range Rover носи със себе си невероятен чар и мнозина нямат нищо против да обръщат малко повече внимание на колата си, но да не позволят тя да се развали. Генерацията P38A (1994-2002) се предлага с 2.5-литров турбодизелов двигател от BMW, както и с два бензинови V8 агрегата на Rover. Според нас на тази гарсионера й отива повече звукът и мощността на 8 цилиндъра.

Виж обяви за Land Rover Range Rover от 3800 лв. и купи на изплащане с AutoCredit.

 


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Добри

    2 0 Отговор
    Всичките са много добри!

    Коментиран от #4

  • 2 Марио

    4 0 Отговор
    Тежки и много жадни лимузини

    Коментиран от #19

  • 3 Премиеум

    17 8 Отговор
    И петте автомобила са безупречни като лукс, комфорт, бързина и излъчване за парите си и са много по-добри от повечето чисто нови прехвалени "кенефи" от рода на Хюндай, Киа, Пежо, Ситроен и тем подобни недоразумения по пътищата.

    Коментиран от #27, #76

  • 4 Турбото

    6 4 Отговор

    До коментар #1 от "Добри":

    Добри са, но подръжката е много солена
  • 5 раптор

    2 6 Отговор
    Возил съм се във всички модели и съм карал някои... Спокойно мога да кажа, че Мерцедеса е най-добър! Много е качествен! Само фаетона не го знам, но според мен не е много повече от А8.

    Коментиран от #13

  • 6 тгт

    4 0 Отговор
    Сега направете същото но до 20 000 лв !!! :)))))))
  • 7 Fan

    1 2 Отговор
    Много са хубави тези коли, но недай си боже да трябва да сменяш нещо например въздушните амотисьори на S класата са по около 2 бонбона бройката...
  • 8 АА

    9 0 Отговор
    Дори и поостаряли, разходите за поддръжка са доста солени.Аз съм влюбен във Файтона, но дори и да ми го подарят едва ли ще го взема...Мизерия, какво да се прави.....

    Коментиран от #70

  • 9 Gost

    0 4 Отговор
    Къде е Touareg, в класацията ?
  • 10 Gost

    0 1 Отговор
    Къде е Touareg, в класацията ?
    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=92lx58&f1=1
  • 11 Бонита

    5 15 Отговор
    Тези коли са вече морално остаряли модели , бмв-то е модел на 21 години (1994) , аудито и то също .Ако се счупи нещо по тези коли ремонта понякога струва повече от покупката на колата ,общо взето повечето собственици на тези коли са селски бекове - важно е колата да е мерцедес S класа без значение че е на 20 години , нали колата е мерцедес ЕС класа , после нямат пари да му платят данъка , или им слагат газови уредби ...S класа на ГАЗ ...абе вие луди ли сте ...това го има само в Булгаристан страната на псевдо гъзарите без една стотинка в джоба и ЕС класи и А8-ци хахаха

    Коментиран от #16, #79

  • 12 само селяните карат хонда

    2 1 Отговор
    по-смали малко де чичо ми има бмв 740 е38 и не е чак толкова скъпо за каране просто тука си нямаме освен пари и манталитет за тези коли
  • 13 Гост

    7 4 Отговор

    До коментар #5 от "раптор":

    Фаетон е много повече от А8.
    Но както каза по-долу АА, влюбен съм в Фаетон-а, но и да ми го подарят не мога да си го позволя. Само маслата и филтрите му са 700 лева!!!
  • 14 Julio

    3 3 Отговор
    Морално (а и физически) остарели таралясници. Па после некой си мисли че е мъж като ги таркаля тея бараки...
    Апропо ако ще взимаш нещо над 10 години марката няма вече никво значение така че гепваш това дето ще можеш да му купиш нови гуми и поне веднъж годишно да го вкарваш в нещо различно от гаражни майстори за профилактика...

    Коментиран от #18

  • 15 Autohouse Randm

    2 2 Отговор
    kato iskliuchiv Range Rovera drugite sa mnogo dobri mashini.

    Коментиран от #26

  • 16 Autohouse Randm

    5 2 Отговор

    До коментар #11 от "Бонита":

    a ti kato mnogo umen karash nova dacia logan haha
  • 17 ярослав станчев

    5 0 Отговор
    До колкото знам "Мултитрошляк" кутията,Quattro и напречно разположените двигатели на Ауди не са съвместими.Тъй че няма няма опасност да се уцели А8 с мултитроник.
  • 18 Отворен

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "Julio":

    Еми не сме всички като тебе и нямаме по 200 000 за чисто нови такива, а и все пак това си е върха - една кола е кола, когато като нова струва от 100 000 нагоре, всичко по евтино е посредствен кенеф!!!

    Коментиран от #21

  • 19 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Марио ":

    Audi -то не е толкова тежко. Това е колата за теб
  • 20 gost

    5 1 Отговор
    Ако ще да струва и под 3000лв никой не се замисля а и няма как и да знае какво значи да плащаш за AirMatic или Active Body Control хахах ако ще и 10лв да е колата собственика трябва да е с смного пари

    Коментиран от #22

  • 21 Julio

    2 4 Отговор

    До коментар #18 от "Отворен":

    Всичко дето е над 15 години е посредствен кенеф. Кола над 15 години = телефон с шайба = лампов телевизор. Все пак живеем вече в 21-ви век. А като нямаш пари си купуваш нещо старо ма през ум и не трябва да ти минава да обясняваш че е по-добро от квото и да е ново (без значение дали струва 20 или 200 хилки)...

    Коментиран от #25

  • 22 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "gost":

    Мдаа.., обаче остава вариант с разни донори и т.н.
  • 23 american cars

    4 0 Отговор
    Точно като става въпрос за такъв род автомобили, това са американските .По-нови модели и с по-евтина поддръжка.
    Знам , че разбирачи много ,но от 14 г карам само американски коли и само бензин и заставам зад думите си !
  • 24 toncho

    0 1 Отговор
    vsichki dvigateli na a8 sa nadlujno razpolojeni,kakto na a6 sushto i na a4
  • 25 Дачия

    3 3 Отговор

    До коментар #21 от "Julio":

    Абе не ми сравнявай Мерцедес или БМВ на 15 години с чисто нова Дачия - много добре разбираш какво имам в предвид.

    Коментиран от #30, #33

  • 26 Златко Тигъра от Люлин

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Autohouse Randm":

    kato iskliuchiм Ока ВАЗ sa mnogo dobri mashini.

    Коментиран от #86

  • 27 БАВАРЕЦО

    3 7 Отговор

    До коментар #3 от "Премиеум":

    Една чисто нова КИА за 23500лв. е много по добра от посочените талиги първо заради гаранцията и липсата на срещи с баш майстора.

    Коментиран от #35

  • 28 blabla

    6 1 Отговор
    ВОзил съм се от тези посочени на E38 725TDS със стъклопакет - Не върви, но вътре е много тихо и комфортно! W220 S320CDI - 6так редови 204кс беше май, също уникална машина със стъклопакет, вътре е тихо до 80-90км не чуваш нищо и двигателя е супер. Phaeton v10TDI много върви също уникална машина! Ако искате да минете тънка лайсна E38 е машината с някой 6так бензин/дизел и с гаражче и дасия барате сами! Истинска кола за мъже!
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Julio

    2 8 Отговор

    До коментар #25 от "Дачия":

    Вероятността нова Дачия да те закара от точка А до точка Б без да закъсаш някъде е около и над 90%. Вероятността 15 годишен дарак (изтърбушен от километри и кви ли не "поправки" от знайни и незнайни майстори) да те закара безпроблемно е до около 50%. И тук разговора свършва...

    Коментиран от #44, #45

  • 31 БамБам

    5 2 Отговор
    S-class W220 е найстина уникален луксозен и бърз автомобил имал съм честта да имам S500 4 matic и S400 CDI и двете ги имах миналата година за кратко защото все пак поддръжката им е скъпа,но който си е с парите не мупречи.УНИКАЛЕН АВТОМОБИЛ.За фолксвагена и Аудито нямам наблюдения БМВ-то също става,а Ровера често скапва въздушното окачване, еди познат имаше 2.5 ДСЕ и го направи на пружини,че иначе въздушното излиза колкото джипа.
  • 32 Vasik Atanasova

    2 1 Отговор
    РЕКЛАМИ
    НИЕ НЕ ЗНАЕМ ЛИ КАКВО ДА ВЗЕМЕМ
    ДА ХУБАВИ СА
    ПОДДРЪЖКАТА ИМ Е СКЪПА
    НО СА И СТАРИЧКИ

    Коментиран от #34

  • 33 БамБам

    10 3 Отговор

    До коментар #25 от "Дачия":

    а къде отива класата и стилът и екстрите на БМВ-то или Бенца на 15 години сравнено със спартанският интериор на новата дачия,която няма и половината екстри на тези "старовремски" премиум автомобили.А и надежността на дачия не е образцова,да не говорим за това колко по-мощни автомобили са.В момента моето е46 превъзхожда по доста неща някое нова садеро или логан нищо,че е 2000г.Или все едно бенц W220 да сравняваме с дачия логан . Логана го превъзхожда само по по-ниската поддръжка (знам от опит).
  • 34 само селяните карат хонда

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Vasik Atanasova":

    много разбираш брей изказа се

    Коментиран от #92

  • 35 mediator37

    5 2 Отговор

    До коментар #27 от "БАВАРЕЦО":

    На тая новата Кия да те питам каско ще й правиш ли? Защото ако е лизингова няма да те питат- правиш. А ако наистина е нова- направи, не рискувай, нищо, че е Кия. Сега- смятам ти каската по години:
    първа година- 1600лв.
    втора година- 1400лв.
    трета година- 1200лв.
    четвърта година-1000лв.
    До тук станаха 5200лв. само ти е каското за първите 4 години. А ако си купиш стар дарак не му правиш каско, защото никой няма да ги откредне и го грухаш здраво. Даже не го заключваш нощем пред хотела, не ставаш в 2 часа посред нощ да изпушиш уж една цигара на терасата, защото, видиш ли, много ти се пуши.

    Коментиран от #37, #116, #141

  • 36 mediator37

    1 1 Отговор
    Всяка една от колите на снимките е дълга 5 метра и горница. В градовете толкова е претрупано с коли и паркират вече по самите кръстовища. Има улички, където физически не можеш да вземеш завоя с тези шлепове. Стават само за дълъг път, за каквото са и направени всъщност.
  • 37 само селяните карат хонда

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "mediator37":

    не е лъжа доста точно е
  • 38 кара Лада

    4 13 Отговор
    Ха-ха-ха... платена статия за залежали "премиум" дараци до 10000лв. Кой нормален ще купи такъв кош и ще има илюзията че ще го кара изобщо преди да се доразпадне. Повечето от тия дето защитават такива кошове само си мечтаят да съберат 10 бона за такава. Тези които вече ги карат и се хвалят, още не са ги карали дори до втора смяна на маслото от покупката.
    Тези които обясняват колко е зле да караш нова кола па макар и Дачия, Киа и не знам си какво ново определено не пътуват особено, да не кажа изобщо. Хората които пътуват най вече предпочитат да стигнат от А до Б без пътна помощ, и без да правят втори опит за достигане на Б с връщане за ремонт до А. В следствие на което като им сервират цената за ремонт на премиум кочината за 10 и надолу да се обаждат веднага за бърза помощ за човек с инфаркт.
    А сега може да нацъкате минуси пред истината.

    Коментиран от #42, #168

  • 39 Любомир Ковачев

    10 2 Отговор
    карам S класи от много години и в момента карам S500 W140 возията е перфектна на всички който имат възможност им го препоръчвам но и бмв-то не е лошо кой каквато си хареса.
  • 40 А8

    18 1 Отговор
    ...аз съм от ненормалните. купих си А8, поддържам си го на 100%, няма нещо, което да не работи. направих му 100 хиляди километра за три години. и данъците са платени. Пътна помощ не съм ползвал, за разлика от доста по-нови колици. предпочитам да стигна от А до Б и обратно с удоволствие, а не със злоба...
  • 41 Лошо

    19 3 Отговор
    аз все не мога да си обясня, защо хора, за които колите са просто средство за придвижване, изказват мнения в такава статия? А къде е кефа? Аз само като се кача в 140-ката и свършвам 2 пъти (първия път е още като я погледна отивайки към нея), а като се кача в чисто новата Дачия и ми се драйфа...

    Коментиран от #93, #111, #139

  • 42 Баба ти

    7 4 Отговор

    До коментар #38 от "кара Лада":

    Абе кара Лада, ти добре ли си? Как , ще ми сравняваш наср.ната Дачия с Мерцедес Sкласа пък ако , ще и на 40 години да е.Всичко опира до това в каква среда си израснал.Когато човек е израснал в бедно семейство никой не е в състояние да го накара да живее като аристократ.Той се ражда беден и си умира беден! Същото се случва и със съзнанието му.Разсъждава като клошар.

    Коментиран от #48, #110

  • 43 Лошо

    0 0 Отговор
    кажи им..
  • 44 Do Julio

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Julio":

    Julio, tvoqta kola kakva e, chestno?
  • 45 Коментар 42

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Julio":

    Julio, прочети коментар номер 42, съвсем точно ти отговаря на твоите коментари!
  • 46 марец

    2 2 Отговор
    карам абсулютно същия range rover от картинката много съм доволен от комфорта и возията джип за мъже
  • 47 Голфче от Перник

    0 1 Отговор
    до №21
    Телефона с шайба гори под 4,7 средно за 40 000 км нищо,че е кара 20-тата си година. Пък ти щом имаш възможност си купи нов, модерен с голям тач-дисплей и му цакай яките кинти. Всеки според чергата си да се простира.
  • 48 Ghostface

    3 7 Отговор

    До коментар #42 от "Баба ти":

    Ти си аристократ така ли? Комплексар със стара кочина дето постоянно е в бокса и по-далеч от кафето не смее да иде с нея.. То и за това си си я купил - да впечатляваш кифлите по кафетата на село.. Я ми кажи разбирачо, колко аристократи познаваш с такива стари кочини? Не можеш да кажеш защото дори не знаеш значението на тази дума..
  • 49 Факти

    9 1 Отговор
    Аристократ със стар мерцедес или бмв може да видиш-ама такъв с дачия със сигурност няма. Тези с дачиите ги интересува само да стигнат от А до Бм евтино......хората с Бмв или Мерцедес ги интересуват емоцията и кефа.....
  • 50 карам бмв

    11 1 Отговор
    по-добре една 15 годишна класика,от колкото дачии,разни пежа или темподобни евтини кашони дето им скьрцат корите
  • 51 оня същия

    1 4 Отговор
    Колите за истински мъже произхождат малко по на изток и носят означения от рода на Evo, WRX STi, VR-4, GT-R, Z, Supra и т.н., като сравнително малка част от тях са под 10хил лв. Това по-горе са коли за позьори дето си мислят че като си купят 15 годишна кола за 10-15 бона, дето се намира под път и над път, са станали голямата работа и междувременно се чудят как да им сложат газ или от къде да вземат нафта "на далавера".

    Коментиран от #64

  • 52 Азе

    2 3 Отговор
    За 10К по-добре Акорд бензин 2004та. Пасат 6 също бива - карал съм 2.0 ТФСИ (200кс) и си върви на копеле...
    Тия "класики" от статията ги оставям на ММА бойците от крайните квартали :D :D
  • 53 W222

    1 2 Отговор
    ТОЗИ PHAETON КОЙТО СТРУВА 9500 ЛЕВА ПИШЕ ЧЕ Е СЪС ПРОБЛЕМ В СКОРОСТНАТА КУТИЯ.ОТ ИЗБРОЕНИТЕ КОЛИ АЗ БИХ СИ ЗЕЛ S500 И МУ СЛАГАМ ЕДНО ГАЗОВО И ХЕМ ЩЕ ВЪРВИ ХЕМ ЩЕ МИ ХАРЧЕ МАЛКО(ГРАДСКО ОКОЛО 17-18 ЛЕВА)
  • 54 dizzy

    5 1 Отговор
    По принцип не пиша коментари по такива статии, но след като прочетох коментарите, се изумих. Как може да сравнявате Дачия и Кия с подобни автомобил, та те даже нямат модел от тоя клас ( нито по возия, нито по вървене, нито по надеждност, нито по екстри, нито по комфорт, нито по лукс). По нищо ама абсолютно по нищо не може една Дачия и една Кия да превъзхожда горепосочените модели. Да съгласен съм, че е трудно да си намериш запазен автомобил от горепосочените, има ги с много проблеми на пазара, но това е така не заради самият автомобил, а заради стопанина, който не е полагал достатъчно грижи за него, или защото е намерил срества само за купуването му, или защото е бил безотговорен. И все пак ако си намериш някоя запазена, някъде отвън, кефа си е просто голям. Знам също, че разходите не свършват само с купуването на автомобил от тоя клас, те тепърва започват, защото консумативите са в пъти по-скъпи. Но пък кефа цена няма. За всеки влак си има пътници, аз лично предпочитам самолета ;)
  • 55 миша

    3 1 Отговор
    за всички които благославят японските ниско бюджетни автомобили качете се в една такава класика и друго ще говорите вие сте като лисицата дето седяла под гроздето и не можела да го вземе и викала че е кисело купувате си японски коли и си мислите че карате изключение правят wrx evo gtr supra всичко останало японско е скрап
  • 56 dizzy

    8 1 Отговор
    Забравих да напиша, че даже и да заговорим за топ изпълненията на въпросните модели ( S63 S8 и т.н), сигурно пак ще има хора които, ще кажат "По-добре да си купя дачия от колкото 15 годишна кола, струваща 2 пъти повече". Та на тях пък мога да кажа, че докато си карат дачийката със 110 120 и се чудят как да изпреварят един камион, гърба им схванат от ръбатите седалки, аз бих си карал един от горепосочените модели километри и километри, почивайки си в колата, наслаждавайки се на звука от двигателя и BOSE системата, и когато има нужда, ще мога да пускам на пасажерите на задните седалки масаж. А за изпреварвания едва ли ще се притеснявам, защото ударя ли кик-дауна ще съм на 200 :)
  • 57 100qn

    0 0 Отговор
    Хубави и изтински коли,но със скъпа подръжка,поне за нас !
  • 58 dizzy

    0 1 Отговор
    Съгласен съм, и мен ме кефят японските, но като кажа японски, имам предвид точно моделите, които си посочил и няколко още, които нямат абсолютно нищо общо с смешните базовки ....
  • 59 W222

    1 0 Отговор
    ЗА МЕЖДУ 12 И 16 000 ЛЕВА МОЖЕШ ДА СИ КУПИШ ТУАРЕГ ИЛИ КАИЕН,КОЕТО СИ Е СУПЕР ЦЕНА ЗА ТАКИВА ДЖИПОВЕ
  • 60 CarPro

    1 1 Отговор
    Land Rover Range Rover Ko pravi tuka
  • 61 Гонзалес

    0 1 Отговор
    Мерцедеса му е майката !!!
  • 62 Бхд БхД

    3 0 Отговор
    БМВджия съм но имам приятели с Файтончета и хич не се оплакват.Пък за цената получавате максимум качество,здравина и.тн
  • 63 гост

    2 6 Отговор
    Мисля,че сте сгрешили заглавието.Трябва да е не "коли за мъже",а "коли за комплексари".За съжаление само в нашата мила родина са на почит такива "премиум" автомобили на възраст 10-15год.Европееца отдавна ги е захвърлил на моргата и нашите ГОЛЕМИ РАЗБИРАЧИ ходят и мъкнат тия радости за майсторите.Ама нали е по-важно да спреш пред блока в крайния квартал една S-класа,па да мине съседа и да цъка,как аджеба са я направили великите германци преди толкова години.Вместо за тия пари да си купиш една 2-3 год Корса например.

    Коментиран от #95, #96, #167

  • 64 VWandMercedes

    3 0 Отговор

    До коментар #51 от "оня същия":

    Моделите за мъже които си изброил идват от континет на който "мъжагите" са с малки пиш.и.Кое им е мъжкото незнам ама един Gelandewagen ако те разпори челно с тези " мъжки" модели свят ще ти се извие.
    По темата:
    И четрите лимузини са страхотни, и в запазено състояние си заслужава покупката.
    1.S-klasse При нея проблемно може да е електроника или аирматик, най вече.Аирматика се рециклира вече и на цени под 500лв което е евтино.
    2.Файтона е А8 ама не съвсем.Не е спеис фрейм и е по тежък.Но пък от вътре май по ми харесва, а е и с спецялни съкла против изпотяване отвъре.
    3.Ауди А8 златната среда е 3.3ТДИ или 4.2 Куатро.Да имаш Ауди и да нямаш куатро е просто тъпо.
    4.БМВ 7 Баварката мисля че вози една идея по твърдо от ЕС-ката и е една идея по шумна но пък като цяло е много хубава на пипане от вътре.
    Изводът е че, запзена ли е всяка от четрите машини си заслужава.
    Драскачите от по-долу да не се упражняват в дисциплина расъждаване защото Логан-а не е 10000лв.
    отделен е въпроса че системите за безопасност в това ромънско недоразомение са на светлинни години зад голямата ЧЕТВОРКА.

    Коментиран от #66, #82

  • 65 Гоче

    1 1 Отговор
    В случея определено избора е между 7-та и А8, С-ка за тези пари е с 99% проблем, Файтона си е сбъркан по рождение, Рейнджа не знам защо е в класацията при лимузините.
  • 66 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #64 от "VWandMercedes":

    PHAETON всъщност е на базата на бентли, така, че е много по-добър от седмицата и тая стара S-klasse.
    Тази кола се кара от митничари и хора, които искат "да не си личи".
  • 67 хииик

    0 0 Отговор
    Еѝ тоя Шмекер разбира от всичко ве !
  • 68 иван

    1 0 Отговор
    Минал съм през доста коли от средния клас,последната беше Пасат 6-ца Хай-лайн изпълнение... Преди година се качих на S класа 2001г 320 бензин... С ръка на сърцето мога да кажа,че е прекрасен автомобил - перфектна возия,страхотно усещане вътре,личи си,че е кола от друго ниво... Карам повечко и се реших да и сложа ГАЗ - смесен разход 13/100 и караш супер автомобил... Като разход на 100км все едно карам малолитражка дизел... Смело мога да кажа,че при добър избор преди закупуване и добра поддръжка после по-добре по-стара лимозина,отколкото нова Дачия...
  • 69 binjiri

    4 0 Отговор
    Интересно е как винаги се търсят кусурите на хубавото и как винаги трябва да се добавят мутри и селяни към обстановката.Нима взимането на 50 годишен кредит за кирлив апартамент и нова Dacia не е селско.Имате ли представа че с малко мозък можете да живеете в къща с двор и малък басейн или джакузи на цената на скапан апартамент.Естествено,за всички мързеливци,простаци и гъзари е по-лесно да подпишат смъртните си присъди с кредит,отколкото да се поинтересуват от нещата.Колкото до колите,ако някой има Dacia,няма как да разбере,нито избере една от гореизброените машини.Ако харесваш Dacia,неминуемо живееш в апартамент,и то безвкусно обзаведен с ПДЧ (плот от дървесни частици) и ламинат.

    Коментиран от #102

  • 70 крали марко

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "АА":

    евала за коментара. реалист човек си.
  • 71 ghost navigator

    0 5 Отговор
    ще изкажа моето скромно мнение за показаните автомобили
    Фолксвагена-пълен кенеф.Кога са имали лимузина от такъв ранг.
    АУДИ-то бива горе-долу,но си е ВАГ.Така че спада към малко по-добър кенеф
    Джипа е най-големия кенеф защото е MADE IN UK и това е достатъчно
    Мерцедеса е фалшив защото последната истинска s-класа е W140
    БМВ-то е добро ама...има си трески за дялане,особено с водните помпи при бензините
    А къде забравяте LEXUS който слага в задния си джоб и 5-те предложения

    Коментиран от #73, #81, #89

  • 72 Нормален гражданин

    0 0 Отговор
    "Глупавите европейци" не си купуват подобни коли, защото са скъпи за поддръжка. Интересно как авторите на статията съчетават разгласа с реклама. Хубав маркетингов трик. А иначе, относно коментарите от сорта "кенеф" - героят на Алеко все още е жив...

    Коментиран от #75

  • 73 Shmeker

    6 0 Отговор

    До коментар #71 от "ghost navigator":

    Къв кенеф е Фаетона бе?!
    Аудито било горе-долу муахахаххаааа колата е страхотна
    Мерцедеса също е добър модел
    БМВ-то му била скапана водната помпа - ти чуваш ли се бе, тва е последния кахър на тази кола. Това е консуматив на всяка кола.

    Коментиран от #74

  • 74 ghost navigator

    0 4 Отговор

    До коментар #73 от "Shmeker":

    GOLF-аджия....

    Коментиран от #80, #108

  • 75 ghost navigator

    0 1 Отговор

    До коментар #72 от "Нормален гражданин":

    "Глупавите европейци"не си купували такива коли защото били скъпи за подръжка
    Другарю, ако не ги купуват няма да ги произвеждат
    Що се отнася до скъпото за мен и теб може да е скъпо,за тях не е
    И това че използвам думата "кенеф"не ме прави Бай Ганьо
  • 76 на премиума ф остата

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Премиеум":

    .аси и манталитета....ми то не видях кола от изброените на по-малко от 15 години бе,ама нали сме тежкари-по- добре дърт премиум отколкото нова и адекватна на джоба ти кола нали?а най -ми харесва какъв е профила по професии на притежателите на такива дърти "премиум"-и....шофьори разносна търговия,сервитьори,строители и т.н.относно поддръжката:части от моргите,гуми втора употреба и винетка-само като тръгнем за морето.....жалка история

    Коментиран от #84, #97

  • 77 коев

    1 1 Отговор
    Под коли за големи мъже ти явно разбираш "Коли за мъже без пишки". Да ти изясня, става въпрос за коли в които високи и едри хора не се нуждаят да са йоги за да влязат. Нищо против wrx или каквото си изброил, просто са изброени коли с висок вътрешен обем. А сега мисля, че е време да имигрираш преди да си създал поколение.
  • 78 оня същия

    0 2 Отговор
    ей го в на един такъв комплексар. Чакай сега да превключа на твоя "език" та да ме разбереш по-лесно:
    чуек ам' кО шИ станИ ако с тоя немски коптор се удариш в един Patrol GR a? Още ли шИ тИ толкоз "гоУЕма" оная работа бацЕ? Или пА у нЕкой Hummer H1 или що пък не влекач.
    Сигурни сме всички че си проверил лично на ония на изток колко са им големи пишките, даже грам не се съмняваме, айде сега бягай да си играеш и продължавай да се надяваш "голямата 3ка" да стане 4ка. Мъка, мъка....

    Коментиран от #91

  • 79 Д.Димов

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "Бонита":

    жалко че не мога да ти дам повече от един плюс абсолютно адекватен анализ....
  • 80 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #74 от "ghost navigator":

    И к'во нещо против Golf-овете ли имаш? То като си се возил на 1-ца,2-ка,3-ка или 4-ка такова ще ти е мнението. Препоръчвам ти ако имаш възможност поне за малко да изпроваш Golf от 5-та генерация нагоре, която си харесаш и ще си промениш мнението за тези коли. Там окачването е многоточково и вози много меко, няма хлоп няма троп. Нищо общо няма със старите генерации на Golf. И въпреки, че те возят твърдо, също не са за подценяване, защото са много здрави и не искат, кой знае колко пари за поддръжка, а с тези заплати в България, които получаваме, Golf-ът си е перфектната кола за джоба на българите. Купи някъв Mercedes или BMW пък може дори Porsche или Audi и ще има да я държиш на пътя да събира прах и ще си я гледаш за спомен.

    Коментиран от #83

  • 81 коев

    3 1 Отговор

    До коментар #71 от "ghost navigator":

    Lexus доколкото помня ги съдиха от мерцедес, че са копирали дизайна на w140.
  • 82 оня същия

    0 1 Отговор

    До коментар #64 от "VWandMercedes":

    това беше за ентеуегента с коментар 64
  • 83 ghost navigator

    1 2 Отговор

    До коментар #80 от "Кобрата":

    и ГОЛФ 10-ка да е, си е ГОЛФ. Имах удоволствието да си направя едно завойче с ГОЛФ5 тогава нов от магазина,на един приятел баща му го купи...не ме изненада с нищо
    Просто една чанта пари за нищо

    Коментиран от #109

  • 84 иван

    3 0 Отговор

    До коментар #76 от "на премиума ф остата":

    Не смятам,че трябва да съдиш за хората по това,каквото е твоето обкръжение... Обграден си явно от комлексари,което не говори добре и за теб... Аз сервитьори и строители с премиум клас автомобили не познавам :) А това,че ти пазаруваш секънд хендс стоки не задължава и другите да го правят ;)
  • 85 селяка

    4 0 Отговор
    абе ш.........и комплексари всеки изка да кара кола от горе посочените,но не всеки може да си я позволи
  • 86 Autohouse Randm

    0 2 Отговор

    До коментар #26 от "Златко Тигъра от Люлин":

    i shte ti otivat na ochite

    Коментиран от #119, #121

  • 87 сд

    0 2 Отговор
    Консуматив шмекерче е водната помпа на немските кенефи.
    Особенно алуди, ремък водна помпа, обтегачи, масло и филтри и хоп 1000лв ги нема!

    Японските коли рядко сменят водна помпа, да не кажа никога.
  • 88 Никой

    3 0 Отговор
    Легенди.. Ето това са много добри сделки, ако човек знае за какво да гледа при коли втора ръка. За тези пари са си много изгодни и не могат да се сравняват с днешните пластмасови играчки. Ако човек знае какво прави, може и доста евтино да излезе поддържката.
  • 89 W222

    2 0 Отговор

    До коментар #71 от "ghost navigator":

    ПОСЛЕДНАТА ИСТИНСКА S КЛАСА Е W140 И ЗАТОВА Е НАЙ МАЛКО ПРОДАВАНАТА ОТ ВСИЧКИ S КЛАСИ.W116: 473,035,W126: 818,036,W140: 406,532,W220: 485,000,W221: ~516,000.САМО НЕМИ КАЗВАЙ ЧЕ S W222 НЕ Е ИСТИНСКА S КЛАСА.САМО ВИЖ ПРЕЗ 2014 КОЛКО СА ПРОДАДЕНИТЕ БРОЙКИ.W222: 103.737 ('14).И В БЪЛГАРИЯ ВСЕКИ 10-ТИ МЕРЦЕДЕС Е НОВАТА S КЛАСА ЗАЩОТО В МОМЕНТА ТОВА Е НАЙ ДОБРАТА ЛИМУЗИНА ЗА ПАРИТЕ СИ
  • 90 fearlessss8

    1 0 Отговор
    Вземете си по един форд фокус мк2 2.0 дуратек СЕДАН 145 КОНЯ. Харчи само 8,7литра на 100км :) градско :) .
  • 91 VWandMercedes

    3 0 Отговор

    До коментар #78 от "оня същия":

    Моя език не включва :
    "ей го в на" "чуек ам' кО шИ станИ" "шИ тИ толкоз" "пА у нЕкой"
    А пък за какви тройки и четворки пишеш незнам?Аз БМВ нямам-но пък имам Фолксваген и Мерцедес.
    По въпроса за пиш.ките питай някои който е бил в Япония.Мой приятел учи там пет години и каза следното.Докъто ходиш в кУридорите, момчетата и момичетата те гледат като извънземен и МОМЧЕТАТА те дръпват сети се къде хилят се и кават "голям ли ти е а".
    Сега петняйсет годишен пикл.. пусни си NFS там твойте любими коли са най-силни, но само там.
    А защо да съм комплексар също незнам, или си пишеш ей така колкото да си тренираш единствената мозъчна гънка.

    Коментиран от #104

  • 92 Vasik Atanasova

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "само селяните карат хонда":

    АКО СЪМ ТЕ ЗАСЕГНАЛ
    ИСКРЕНО СЕ ИЗВИНЯВАМ
  • 93 Vasik Atanasova

    0 2 Отговор

    До коментар #41 от "Лошо":

    МНОГО СИ ПРИЛИЧАМЕ С ТЕБ
  • 94 Дудук

    2 0 Отговор
    Абе хубави са тея коли, ама са в графата "олдтаймери". Да си имаш едно такова, да си го поддържаш, да му се радваш и да го изкарваш за кеф. НО ЗА РАБОТА И ЕЖЕДНЕВИЕ ТЕЗИ КОЛИ ВЕЧЕ НЕ СТАВАТ. Това са поколения назад. Сигурно има и пазени бройки, но са на много километри. Ако си нехранимайко, дето се шлае по цял ден по кафетата - може, но иначе не можеш да разчиташ на такава кола в нормалния активен и работен живот.

    Коментиран от #98

  • 95 Tabakoff

    3 0 Отговор

    До коментар #63 от "гост":

    Аз пък мисля, че нещо си се объркал.

    Не съм комплексар. Искам комфорт и удобство, простирам се според възможностите си и най-вече нуждите си.

    Изобщо не само в нашата мила родина са на почит премиум автомобилите на възраст 10-15год. Ела да видиш в един "беден" Мюнхен колко Е38-мици има по пътищата и ще спреш да мислиш по този начин. Някои неща са класики. Дреме ми на шишарката, че спирам пред блока с Е38-цата. Около мен са нови S_класи, CLK, SLK, Поршета, Ферарита, Ламборджинита.

    Така че хайде не ни пращай нас с тези класики в девета глуха. Имаш желание- купи си ако щеш чисто нова Корса и си я джиткай. Аз нея не мога да събера 4-членното си семейство в нея и да си позволя да отида на дълго пътуване до Италия, Франция и Холандия. Защото още след 100-тния километър ще излезна от колата като колянов вал, ще скърцам като на Арбанашка порта пантите.

    Когато искам да изпреваря автомобила пред мен, мога да разчита на 286-те коня под капака (да кажем, че някой друг кон е сдал багажа), и че ще могат да ме изтеглят. Няма да ми се налага да точа врат при вяско изпреварване, молейки се на 4-те бутала под капака да ме издърпат (то и те ще ме молят да ги оставя са си почиват, ама на път почивка няма). Или пък няма да изпадам в критични ситуации както ми се случи с предишния турбодизел, на който турбокомпресорът му умря точно при изпреварване на баир и от 150 к.с. останаха вероятно около 17.5 к.с.

    Не ми се налага да слагам автърмаркет озвучителна система, защото купето ми е озвучено от DSP с 14 високоговорителя от висок клас.

    Успех на всички с Дачиите и Корсите. Всеки има право на собствен избор. Моят беше E38 V8 4.4l. И не съжалявам.
  • 96 Michael Tabakov

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "гост":

    Аз пък мисля, че нещо си се объркал.

    Не съм комплексар. Искам комфорт и удобство, простирам се според възможностите си и най-вече нуждите си.

    Изобщо не само в нашата мила родина са на почит премиум автомобилите на възраст 10-15год. Ела да видиш в един "беден" Мюнхен колко Е38-мици има по пътищата и ще спреш да мислиш по този начин. Някои неща са класики. Дреме ми на шишарката, че спирам пред блока с Е38-цата. Около мен са нови S_класи, CLK, SLK, Поршета, Ферарита, Ламборджинита.

    Така че хайде не ни пращай нас с тези класики в девета глуха. Имаш желание- купи си ако щеш чисто нова Корса и си я джиткай. Аз нея не мога да събера 4-членното си семейство в нея и да си позволя да отида на дълго пътуване до Италия, Франция и Холандия. Защото още след 100-тния километър ще излезна от колата като колянов вал, ще скърцам като на Арбанашка порта пантите.

    Когато искам да изпреваря автомобила пред мен, мога да разчита на 286-те коня под капака (да кажем, че някой друг кон е сдал багажа), и че ще могат да ме изтеглят. Няма да ми се налага да точа врат при вяско изпреварване, молейки се на 4-те бутала под капака да ме издърпат (то и те ще ме молят да ги оставя са си почиват, ама на път почивка няма). Или пък няма да изпадам в критични ситуации както ми се случи с предишния турбодизел, на който турбокомпресорът му умря точно при изпреварване на баир и от 150 к.с. останаха вероятно около 17.5 к.с.

    Не ми се налага да слагам автърмаркет озвучителна система, защото купет
  • 97 Michael Tabakov

    2 0 Отговор

    До коментар #76 от "на премиума ф остата":

    Склонен съм да не се съглася.

    Заплатата ми е 5-цифрена, инженер съм, занимавам се с разработки.

    Което обаче в никакъв случай не ме слага над шофьорите, търговците, сервитьорите, строителите и т.н., както ти ги наричаш. Защото и те си изкарват парите с честен и почтен труд. Не си ти човекът, който да им каже какво да си купят, какво да карат. Така са преценили, това са си купили. Ти ако искаш и бързоходки си купи - твоя воля. Не се бъркай в живота на другите, не им давай наклон на почерка.
  • 98 Michael Tabakov

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "Дудук":

    Съгласен съм с теб, че е да си изкарваш колата с кеф.

    Но и не съм съгласен, защото моята ми служи вярно. Поддържана е, аз също я поддържам в безупречно състояние. На година въртя по 20 хил. км. Ходя с нея на работа, да пазарувам от кварталния супермаркет, до България 2 пъти в годината.

    Понякога е въпрос и на късмет. Да, стара кола, може да ти поднесе изненада. За това винаги трябва да си готов.

    Колко много нови автомобили на реномирани производители са били изтегляни от пазара.

    Колко автомобили са били връщани в сервизите за безплатна подмяна на елемент, защото представлява опасност за пътниците.

    Виждал съм чисто нова S-класа да влиза за ремонт в сервиз за зверски разход на масло.

    Виждал съм нова А8, която влиза в сервиз за смяна на ламбда сонда, и половината двигател, скоростна кутия и окачване се свалят долу заради пустата сонда.

    Въпрос на късмет. ;-)
  • 99 Трабант

    2 2 Отговор
    Пуу, колко много писания си изписал. Па като си с петцифрена заплата нямаш ли какво друго да правиш ами пишеш фермани по форумите? Един път се простираш според нуждите си, след малко се изхвърляш със заплатата си. И други сме запознати как е в чужбина. И като цяло с петцифрена заплата хората карат НОВИ КОЛИ от магазина. Всякакви - от премиум марки до малки корсички, според нуждата. Не се правят на сиромаси. Пет цифри в евро, даже първата да е 1 означава мноооого възможности и много комфорт. Пожелавам ти скоро да си купиш ново БМВ от магазина и да пътуваш до Бг не с класиката , достойна за разходка в неделя. Не бъди пинтия и не убеждавай хората , че стар премиум автомобил е по- добър от нов такъв. Харчи си с кеф парите.
  • 100 госта с Дачия-та

    3 5 Отговор
    Жалка картинка е българския шофьор.Сънува S-класи,седмици и т.н.,а ги кара с части от моргата и с гуми втора употреба.И най-лошото е , че е горд с това.А правописа му-малеййййй.КОЛЕГИ С А-осмиците НА СТАРО-ВЕЛИКИ СТЕ!!!!

    Коментиран от #101

  • 101 Graf Von Popoff

    0 3 Отговор

    До коментар #100 от "госта с Дачия-та":

    Много точно само дето забрави , че след всичко това не му идва акъла и пак се мята на поредния премиум автомобил на 15-20г.
  • 102 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "binjiri":

    Аре светни хората как се прави. Щот в България нищо не върви като хората. Трябва да надушиш много голяма далавера, но и това ще е до време.

    Колкото до Дачия или апартамент - това си е въпрос на необходимост. Марката си има вече фенове, имам един познат, който си взе такава нова от първите Логани и още я кара, макар, че в момента има собствена кантора и вади пари.
    Доволен е от колата, че не му създава проблеми и я кара вече почти 10 години. Вика - здрава е, окачването отзад е от кангоо, моторите са икономични (той е с 1.4 мисля) и просто всичко работи, оставяш я и никой не я пипа, краде или разбива.
    Сигурен съм, че ще я кара докато почне да разпада, естествено нищо не му пречи да си вземе и друга кола, с която да гъзарее. Но за него е важно да му върши работа и да не се занимава с глупости. Важно е било и да е нова и той да си я знае от ден 1.

    Та в тоя ред на мисли, нали се сещате, че ако дачия пипнат маааалко дизайна как хората ще се настроят по друг начин, а това малко по малко става.
  • 103 тошко

    0 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=610rMnK9HCo
    зарибен на коли срещу незарибен(фен на новия приус хахха)

  • 104 оня същия

    1 1 Отговор

    До коментар #91 от "VWandMercedes":

    абе момче имаш нужда от гинко билоба че не помниш малоумщините дето си писал, прави се на ударен то си е за теб ;) Сигурен съм че си мислиш че гоуфа дето караш е много "премиум". Ама споко то е за цял живот със все комплексарските изпълнения. А пък игрички с колички съм абсолютно сигурен че играеш всекидневно. Аз за разлика от теб съм карал и съм се возил на на повечето от тия коли като бяха още актуални 2001-2ра, а в момента карам автомобил дето повечето като тебе са го виждали само на картинка и струва към 3 пъти колкото комплексарските каруци ширпотреба на снимките.
  • 105 светозар малинов

    0 0 Отговор

    открйте грешката Оказва се, че Mercedes S-Class e един от най-редовните участници в нашите класации. Този път ще поговорим за W220 поколението на модела, което се произвежда от 1998-а до 2005-а. За около 6000 лв. може да се намери запазен модел S320 CDI, но от първите произведени. Още по-евтини са колите с десен волан, които не липсват на нашия пазар. Каквото и да изберете, в добрата стара S-ка място и лукс няма да ви липсват. И тук, както и при другите четири коли, трябва да се обърне сериозно внимание на всички бутони, функции и системи, преди колата да бъде закупена. Не за друго, а защото има толкова много какво да се обърка. 3.2-литровият 6-цилиндров дизел е чудесен избор, тъй като предлага 221 к.с. и 315 Нм, а разходът му е повече от разумен за кола с тези размери. Още по-хубавото е, че повечето хора, оглеждащи се за S-класа, търсят по-мощен двигател, което значи, че S320 е с най-добрата цена. За най-големите момчета у нас се предлага дори дълга база на S500, която струва малко под 10 000 лв
  • 106 Статист

    1 1 Отговор
    грешката е , че конете са завишени и въртящият момент занижен.Както и да е.Истината е , че всички тези автомобили са "таралеж в гащите".Купувайки който и да е от тях за 10к ще са ви нужни още няколко хилядарки само да ги регистрирате,застраховате и обслужите.Има и голяма вероятност скоро да светне някоя лампа-диагностика-голям проблем-още няколко хилки-сумата нараства до 20к.Не искам да съм черноглед но това е често срещан сценарий в нашата родина.Проблема е в манталитета на бай Ганьо-тези коли са проектирани да се карат от богати европейци в рамките на гаранцията им.

    Коментиран от #115

  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #74 от "ghost navigator":

    Кой е голфаджия??!?!?!?
    От всичките коли тука БМВ-то е с най-евтина поддръжка и с най-евтино окачване. Водната помпа НЕ създава никакви проблеми.
    Както на ВСЯКА кола се сменя, още щом я вземеш е добре да си я смениш, защото не знаеш колко й остава, а дори и да не го направиш и си гледаш постоянно температурата на мотора винаги ще я хванеш лесно като почне да превърта турбината й. И тва важи ако е с пластмасова такава. Естествено има водни помпи с метална турбина, ама човек не знае какво има в колата, която кара, докато сам не го провери.

    ВСИЧКО ТОВА ВАЖИ ЗА ВСЯКА КОЛА С ВОДНО ОХЛАЖДАНЕ!!!!

    Коментиран от #127

  • 109 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #83 от "ghost navigator":

    Ами като си толкова богат купи си нещо по-скъпо, дето данъка му е 3500 лева на година, 1200 коня и гражданската да ти е и тя към 2-3 хиляди лева и се радвай. Ама ме съмнява, че си толкова богат. То тук във форумите всеки се прави на богат, но сигурно работиш за 300 лева.
  • 110 кара Лада

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Баба ти":

    За разлика от теб мога да да си купя и доста по скъпа S класа от 10 бона, но не го правя. Чак нова още не мога, но имам желание, и след това да се водя на задната седалка както се возят истинските аристократи! Като толкова искаш да си аристократ, купи си нова S класа, не се дръж като шофьора на аристократа който кара където му кажат.
    Няма нищо срамно да си беден, въпроса е да съборазяваш с доходите си. Най просташкото е да се "показваш" като нещо което не си. В това число влиза карането на кола извън стандарта ти на живот.
    Като за начало сметни си по силите ти ли е да минаваш поне по 30000км на година при разход на гориво от 15/100+ и каско започващо от 1000лв за стар кош. За поддръжка след това сметка.

    Коментиран от #118

  • 111 кара Лада

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Лошо":

    W140 и такъв кеф? Моля ти се, това е вече пълен дарак. Даже за ретро може да мине. Разбирам да хвалеше поне W221 който е актуален и минава за гъзария. Но като слизаш от шофьорската врата на такъв пък, все може да те помислят че си просто шофьора на шефа...

    Коментиран от #112

  • 112 Владислав Димитров

    1 0 Отговор

    До коментар #111 от "кара Лада":

    На всеки нормален човек притежаващ такъв автомобил, ще му е през сапа за какъв щял да го помисли някой си там който карал Лада !
  • 113 Питанката

    2 0 Отговор
    Остава да научиш каква е разликата между Емигрант и Имигрант
  • 114 Бхд БхД

    2 0 Отговор
    Точно тези са колите които нямат продаване
  • 115 само селяните карат хонда

    0 0 Отговор

    До коментар #106 от "Статист":

    доста заблуден ми се струваш по-скоро ти отговаряш на бай ганьо тези коли са висок клас който няма как да се кара от хора като тебе който хал хабер си нямат какво е манталитет бре това е кола за човек който знае какво иска и какво кара
  • 116 БАВАРЕЦО

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "mediator37":

    каското за първата година е само 1100 лева
  • 117 жоро бекъма

    0 2 Отговор
    талиги и някой се мислят за голяма работа в тия бракми
  • 118 Баба ти

    0 0 Отговор

    До коментар #110 от "кара Лада":

    Нали за това ти говоря и аз.Ти не си Аристократ а клошар!Имаш изкривена представа за нещата и ценностите.Ако си израснал в богато и интелигентно семейство никога няма и да погледнеш към Дачия.Не защото са лоши коли а защото са автомобили за ежедневна употреба.Евтини здрави и непретенциозни.А Мерцедеса е кола за богати хора и дори когато стане на 40 години пак не е по джоба на бедните.Нищо против нямам бедните хора защото те са гръбнака на обществото , но нали идеята е всеки да се опита да излезе от този сегмент и първата крачка е да си променим мисленето пич!
  • 119 БРАБУС АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #86 от "Autohouse Randm":

    nai dobrata
  • 120 госта с Дачия-та

    1 0 Отговор
    Жалка картинка е българския шофьор.Сънува S-класи,седмици и т.н.,а ги кара с части от моргата и с гуми втора употреба.И най-лошото е , че е горд с това.А правописа му-малеййййй.КОЛЕГИ С А-осмиците НА СТАРО-ВЕЛИКИ СТЕ!!!!

    Коментиран от #123

  • 121 Люлин Камор

    1 0 Отговор

    До коментар #86 от "Autohouse Randm":

    ei VIP tova jip i liulin li e
  • 122 ганьо

    1 0 Отговор
    Не разбирам споровете ви за това кой колко пари има.Всичко е въпрос на сметки и личен избор за кола.Като месечния ми доход е 2700 лв и карам пежо 406 бензин ,към коя група да се прибавя,към клошарите или към баровците :))).Колата за мен е за всекидневна употреба, което значи сравнително добри цени за подръжка.Ако нямаш пари за сервиз на колата, просто не караш кола.
  • 123 W222

    0 1 Отговор

    До коментар #120 от "госта с Дачия-та":

    КАТО КАРАШ КОЛА ЗА НАД 10 000 ЛЕВА ДА НЕ ЗНАЧИ ЧЕ ТРЯБВА ДА Я КАРАШ САМО С НОВИ ГУМИ,САМО НЕ МИ КАЗВАЙ ЧЕ И АКО КАРАШ КОЛА ПРИМЕРНО ЗА 30-40 000 ЛЕВА И НАГОРЕ НЕ ТРЯБВА ДА И СЛАГАШ ГАЗОВО

    Коментиран от #125

  • 124 ЛАДА

    5 5 Отговор
    Най-голямата мечта на българския гъзар е 15 годишна S-класа,поддържана с части от моргата,с втра употреба гуми и с газово.И като седне вътре да гледа лошо и да се мисли за голЕЕЕмата работа.Е затова сме на това положение,защото е пълно с такива селяни.Да,аз определено смята ,че разбирам от автомобили и абсолютно НЕ СЪМ ПРОТИВ посочените коли,но тези коли се купуват Н О В И!!!!Познавам човек,който наскоро си купи чисто ново А8 за 275 000лв..Е,на него с чиста съвест му казвам ЕВАЛА.Но на тия неграмотни драскачи мога само да им кажа да бързат към газстанцията,че се говори за увеличение на цената и да сипят повечко газчица.
  • 125 госта с Дачията

    0 1 Отговор

    До коментар #123 от "W222":

    Само с нови гуми я карам и я поддържам само с оригинални консумативи.Затова съм си преценил да си купя Дачия с 15-цолови гуми,а не S-клса с 21 цола.Аз така мисля.Ааа,и нямам газово.
  • 126 нормален гражданин

    4 0 Отговор
    Уважаеми господине! Отидете в Мюнхен и вижте колко БМВ 5-а серия има по улиците. Не е хубаво да обиждате милиони Български шофьори като казвате че карат "кенефи". Добрите обноски не го позволяват. Иначе живеем в свободна страна и всеки, стига да може да си го позволи, може да кара каквото си иска. Аз уважавам вашето мнение, стига и вие да уважавате моето.
  • 127 ghost navigator

    0 0 Отговор

    До коментар #108 от "Shmeker":

    БРЕХ!!!
    аз не знаех добре че ми каза
    по тая логика като си взема кола и буталата да и сменя...
    моята дърта 123-ка Мерцедес защо ли не и смених водната помпа.....
  • 128 ghost navigator

    0 0 Отговор
    добре бе майсторе купи си s-class CDI
    и сменяй дюзи на поразия
  • 129 Niko

    3 0 Отговор
    Имал съм s 320 cdi 2002 година модел и мога да кажа че да се сравнява с дачия е абсолютно несериозно s ката е просто върховна и мога да кажа че за парите си е направо върхът. И за да не каже някой дали разбирам от коли или не-пускам линк с клипче на сегашната ми кола сниман на около 20-30 километра от Пловдив посока София , утре ще кача още 1 клип. http://vbox7.com/play:969b9a49cc

    Коментиран от #131

  • 130 николинка

    0 3 Отговор
    Моят шеф има по- новия модел на Range Rover също черен, който е много бърз и луксозен и винаги ми е кеф като ме вози!!!

  • 131 пак аз

    0 1 Отговор

    До коментар #129 от "Niko":

    ъхъ точно на Пловдив е шЪ знаиш

    Коментиран от #133, #134

  • 132 Niko

    0 0 Отговор
    Да знам че е точно до Пловдив . Видя ли клипа?
  • 133 Niko

    0 0 Отговор

    До коментар #131 от "пак аз":

    А и събота вечерта пак ще ходя до Пловдив и ще може да я видиш пред галакси точно пред входа. Няма да има други s 63-ки нови така че ще я познаеш.
  • 134 Niko

    1 0 Отговор

    До коментар #131 от "пак аз":

    Сега като го погледнах видях че съм го снимал на финалната права преди София , и сега качих и един клип от двайстия километър след Пловдив . Ето линк-http://vbox7.com/play:ceb77d0c6f
  • 135 пак аз

    0 0 Отговор
    хапчетата момче, хапчетата...

    Коментиран от #136

  • 136 Niko

    1 0 Отговор

    До коментар #135 от "пак аз":

    Не приятелю,просто най добрата кола с гуми над 6 мм грайфер и сух път без движение. 4х4,585 кончета набира от 0-100 за 3,9 по GPS а от 0-300 за 32 сек. Не е лошо. Ps -карам от 20 години и съм минал курса на amg когато купих колата. Той и без това е платен с пакета за отключване на километража.

    Коментиран от #137, #138

  • 137 блъскам келеши

    1 1 Отговор

    До коментар #136 от "Niko":

    и все пак трябват бая топки да караш по наща магистрала с 300 опитвал съм се да карам с 240-250 (просто моята нафтова печка дига толкова) и бай еди си кой настига кола с 10 км по бързо от нея и без да погледне в огледалото да си даде мигача и да почне да си изпреварва а не мисли дали тоя отзад може да спре п.с. много добър избор на автомобил
  • 138

    1 2 Отговор

    До коментар #136 от "Niko":

    Намали дрогата пич.....
  • 139

    3 1 Отговор

    До коментар #41 от "Лошо":

    Медицината доста напредна не губи кураж....
  • 140 аз

    0 0 Отговор
    За всяка от тези коли ще трябват още поне толкова колкото струват за да се движат.Тая S-класа освен дюзи цепи и главата.Да-тези коли се купуват нови както беше писал някой.
  • 141 пак аз

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "mediator37":

    Моя кош е стар но въреки това му правя каско.Не защото някой ще го открадне а защото повечето не знаят как се кара и като ти супи фара или смачка някоя тенекия да има кой да ти я плати.
  • 142 Статист

    1 2 Отговор
    Ти първо се научи да използваш точки и запетаи и тогава ми говори за манталитет.И да-тези автомобили са висок клас и се карат от хора които знаят какво искат и какво карат , но тук в България се предпочитат от , които знаят какво искат но нямат пари да си го купят.Уверявам те , че карам автомобил , който като стойност дори надхвърля горе споменатите.Просто не ми е приоритет да имам 10+ годишен кораб с който да позирам пред кафето-светогледа ми е по-широк от твоя.
  • 143 Shmeker

    4 0 Отговор
    Пичове, няма лошо в тия коли. На запад хората също си ги тачат на старо, макар повече да се купуват по-малките версии - 5-ца, Е-класа, А6, Пасат.
    Друго обаче трябва да се отбележи - наистина като вземаш такава кола трябва да можеш поне гуми да й вземаш нови. Щото гумите са най-важното при тия коли.
    А една гума нова маркова е доста скъпа. Поне Клебер или Семперит или пък поне Барум трябва да може да ги обува новия собственик, щото с втората употреба тия тежки коли нямат спиране. Да не говорим как се хлъзгат по завои, особено моделите със задно.
    Относно частите втора употреба - ами има смислени такива, доста хора вкарват читави донори, но там вече трябва да се внимава.
  • 144 koceto

    2 1 Отговор
    за във фантом да ама за другите стари бараки не съм на същото мнение :D
  • 145 Val

    0 3 Отговор
    ..:: BMW 7-Series ::..
  • 146 BMW

    1 2 Отговор
    Обаче BMW- то си го бива
  • 147 Ivailo Ivanov

    1 2 Отговор
    Stari baraki :D
  • 148 Комън рейл

    3 1 Отговор
    W220 НАЙ-ДОБРИЯ.
  • 149 Купи си кола за каране не за показ

    2 0 Отговор
    За да струва нещо 5000-6000 лв,при положение че нови са били над 100 000 лв,сигурно има добра причина.А ако още бяха толкова "добри" колкото твърдите ,дали собствениците им щяха да искат да се отървават от тях и то на тази цена?Кой си продава хубавата безпроблемна кола почти без пари,на фона на похарчените 6 цифри първоначално?Колеги,струва си човек добре да се замисли преди закупуване на такъв "кораб"! Дали наистина си "гъзар" с някоя от по-горните - лично аз гледам на тези коли, като на интересни,движещи се още музейни експонати,заради които минавам на вътрешна циркулация климатика докато е пред мен на светофара -не сме длъжни да им дишаме саждите и изгорялото масло.

    Коментиран от #150, #152, #166

  • 150 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #149 от "Купи си кола за каране не за показ":

    Причините са много. Първо са на много км. щото са карани доста. Второ имат скъпи части, гуми, а някои се обслужват скъпо. Но това са особено приятни коли за каране.
  • 151 Златин Славчев

    1 1 Отговор
    amortizirali baraki
  • 152 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #149 от "Купи си кола за каране не за показ":

    mn si prav
  • 153 Shmeker

    2 2 Отговор
    Буахахааа!!! Коя от тия коли не е добра за каране?????
  • 154 Непукист

    3 2 Отговор
    По-добре бивша добра кола, отколкото стара кола, която и като нова е била компромис. Аз такава мога да си купя, такава карам. Другите карат малолитражки на същата възраст, радват се на данъци под 100 лева и ми цъкат минуси.
  • 155 Реалност

    2 1 Отговор
    Комплексите май се избиха от хората които искат да карат някоя от тези коли. Не виждам смисъл да оплювате марки които са се доказали. Да не са нови, но няма и как да си ги позволим със стандартите в България. И все пак всичко опира до джобчето, ако мога да си позволя да карам някоя от тези коли бих я предпочел , и то на газ от колкото малолитражка която гори 8-8.5л бензин градско.

    Коментиран от #156, #157, #158

  • 156 Златин Славчев

    1 1 Отговор

    До коментар #155 от "Реалност":

    mi ko da ti kaja chovek palni glupusti drankash
  • 157 Златин Славчев

    1 0 Отговор

    До коментар #155 от "Реалност":

    i ne vijdam kakvo imash protiv malolitrajkite koito praviat 4 izvan i 6 gracko ?
  • 158 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #155 от "Реалност":

    imam 2 koli za vmomenta ednata e subaru legacy 150 k.s avtomat i land rover i s kef bih zamenil niakoia ot dvete za niakoia komfortna malolitrajka
  • 159 Роман "Маверика"Ценов

    1 0 Отговор
    Готини автомобили са
  • 160 Великолепната седморка

    0 0 Отговор
    Абсолютно съм съгласен - и петте автомобила ми харесват. Добавям към тях и Лексус GS 300, както и Ягуар XJ. Това което не ми харесва са данъците - и при петте над 200 лева, и разходът на бензин - и при петте над 15 литра. Поддръжката дори не я споменавам - една смяна на масло и филтри отива към 1000 лева, ако добавите накладки и гуми, сумата набъбва на 2000 лева. Ето защо като единствена възможност остава английският внос с десен волан, и английска регистрация, който да купите за 2000 - 3000 лева, да карате тук 6 месеца и после да го продадете, спестявайки си поддръжка и данъци, които сумарно струват колкото самата кола, ега си...
  • 161 Великолепната седморка

    1 1 Отговор
    Абсолютно съм съгласен - и петте автомобила ми харесват. Добавям към тях и Лексус GS 300, както и Ягуар XJ. Това което не ми харесва са данъците - и при петте над 200 лева, и разходът на бензин - и при петте над 15 литра. Поддръжката дори не я споменавам - една смяна на масло и филтри отива към 1000 лева, ако добавите ремъци, ролки, накладки и гуми, сумата набъбва на 3000 лева. Ето защо като единствена възможност остава английският внос с десен волан, и английска регистрация, който да купите за 2000 - 3000 лева, да карате тук 6 месеца и после да го продадете, спестявайки си поддръжка и данъци, които сумарно струват колкото самата кола, ега си...
  • 162 Ввв

    1 0 Отговор
    Всичките коли са перфектни,НО,за 10 бона друг път,читавите екземпляри са двойно.Иначе няма нужда да плюете по тях,а да защитавате Дачия,защото е смешно
  • 163 Тоти

    1 0 Отговор
    Момчета не се карайте А8 най доброто
  • 164 Александр

    0 1 Отговор
    Имал съм а8 2 броя котострофирах с тях последния път беше с 180 км всички сме живи и здрви без колани бяхме нищо че е на 18 години гръмнаха и аербеците и стъклата се отвориха и щебидаха излязохме от колата и салона не беше мръднал.Сега си купих s 8 и нищо нее скъпо само се правите на бедни .А със новата дачия или кия или там някакви японци с 60 километра няма да може майкави да ви познае ще се запали дачията и ще санете на кибабче .
  • 165 Александр

    0 0 Отговор
    И на s8 така както е на много години масло от завода е 10v40 което струва 50 лева филтра 11 лева в кутията маслото може да се намери за 200 лв филтр 18 лева 8 свещи 35 лева комплекта ходова преднеца всички елименти 350 лева ааа и въздушен филтър 20 лв много е скъпо смехота блядь сука амортисерите са още заводските от 98 г проверени и си работат 90 процента още нещо незнам дали да пиша само дебили с дачии и кии нищо прив колите нямам но който ги кара по добре да си забият дупката и да не сравняват .
  • 166 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #149 от "Купи си кола за каране не за показ":

    Че те са вече стари автомобили ти колко искаш да струват колкото нови ли. Голямо изказване
  • 167 Луд ли си

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "гост":

    Как можеш да сравняваш Опел Корса с премиум автомобили и то в клас лимузина ? Мислиш ли , че една Корса за 40 000 от магазина може да превъзхожда някой от посочените в статията автомобили ? Нито материалите вътре са на ниво, нито кзработката,нито комфортна АМА АБСОЛЮТНО НИЩО!!! Аз карам S500 Като посочната в статията и до момента съм и навъртял 215 000км Като съм я обслужвал на време, нови гуми и свещи с кабели и не бих я сменил за никой от новите боклуци от ранга на Дачия кия и Хюндай. А за тези който разправят колко е било смешно да караш ЕС класа на газ или друг премиум автомобил ще ги попитам кое по-точно е смешното? Защо да плащам по 2 за нешо за което мога да дам по-малко? Защо да замърсявам природата с новата ми дизелова кола , която уж е евро 6,ама нали знаете за скандала с фолцваген , абе кво се занимавам изобщо , карайте си убитите дачии рена пежа и т.н , пък ако ще и от магазина да са
  • 168 до комплексарите

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "кара Лада":

    Аман от комплексарчета със (НОВИ ПВЦ КОЛИ)