Първото издание на Volkswagen Club Fest се проведе през 2010 година, като интересното беше, че това бе първия по рода си автосалон с експонати, собственост на феновете на Volkswagen. Това беше и първото подобно изложение, организирано от автомобилен клуб в България, а успехът му сред посетители и привърженици на марката утвърди неговото съществуване и по-нататъшно възходящо развитие. През 2011-а Volkswagen Club Fest се разрасна на двойно по-голяма площ и бяха показани 77 автомобила, а събитието привлече над 7 хиляди посетители за двата дни.
2012 година се проведе третото поред изложение Volkswagen Club Fest. Тогава основен партньор на феста стана Порше БГ ЕООД – официален представител на VW за България. Благодарение на това партньорство посетителите на Volkswagen Club Fest видяха три автомобилни премиери – Beetle, CC и Up!. Показани бяха състезателни и тунинговани автомобили Volkswagen, Air Cooled модели, VAG модели от други авто клубове и др. Допълнителен акцент на Volkswagen Club Fest 2012 беше и специалната фотоизложба, представяща историята на Beetle с уникални архивни снимки.
Четвъртият поред Volkswagen Club Fest през 2013 година затвърди партньорството с Порше БГ, като на феста беше направено официално представяне на новия Gplf 7 за България, заобиколен от предшествениците си Golf от 1 до 6 генерация. Както и на предишните издания, на феста присъстваха и състезателни автомобили, тунинговани и реставрирани Volkswagen-и, а и модели от други автоклубове от концерна – Audi, Seat, Skoda. На фестивала през 2013-а един от посетителите на събитието си тръгна с голямата награда - чисто нов автомобил Volkswagen Up!
Петият юбилеен Volkswagen Club Fest през 2014 година предложи най-силното международно участие до момента, представяйки автомобили от осем държави – Италия, Хърватска, Босна и Херцеговина, Черна гора, Сърбия, Гърция, Румъния и България, което го утвърди като значимо и очаквано автомобилно събитие не само в България, но и в Югоизточна Европа. Най-вероятно и поради това събитието се отличаваше и с най-голям брой партньори и участници, които представиха своите стоки и услуги на феновете. Както всяка година, и този път имаше специализиран клубен щанд с фенаксесоари.
Тази година Volkswagen Club Fest ще се проведе на 28 и 29 март, като домакин, на станалото традиционно събитие, отново са зали 5 и 6 на Inter Expo Center в столицата. Събитието винаги е било интересно и забавно, защото се организира от ентусиасти и фенове от клуба на Volkswagen в България. Най-вероятно и тази година ще е така. Целта на събитието е да запознае присъстващите с историята на марката и с най-добрите екземпляри от нея в България и чужбина, както и да осъществи среща на почитателите на Volkswagen на местно и международно ниво. Повече информация за събитието можете да откриете на vwclub.bg/fest/.
Подробни технически характеристики за всички модели на Volkswagen , ще откриете ТУК
VW Club Fest 2014 - Sofia from Eurodubs on Vimeo.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ddd
не можем да плюем:(
ми то си пише само за фенове на WV
Коментиран от #3
09:04 12.03.2015
2 ммммммм
09:04 12.03.2015
3 Shmeker
До коментар #1 от "ddd":
Абе то кво има за плюене тук? За VW или само хубаво или нищо. Тва е.Коментиран от #23, #63
09:12 12.03.2015
4 гошо прупрунков
Коментиран от #24, #28
09:30 12.03.2015
5 555
09:31 12.03.2015
6 Petyr
Коментиран от #25
09:32 12.03.2015
7 некойси
Лелеее ....
10:41 12.03.2015
8 BENZ
10:53 12.03.2015
9 Златко Тигъра от Люлин
10:54 12.03.2015
10 555
Коментиран от #18, #22
10:59 12.03.2015
11 Kiskinoff
11:24 12.03.2015
12 До 555
Коментиран от #17
11:30 12.03.2015
13 корадото
11:36 12.03.2015
14 ауди 777
11:38 12.03.2015
15 Driver
11:39 12.03.2015
16 ВАГ
11:56 12.03.2015
17 555
До коментар #12 от "До 555":
Познзваме ли се? Наистина фамилията ми е Шматков. Квото и да пишете квото и да плюете фактологията е ясна. Останете със здраве!Коментиран от #19
12:15 12.03.2015
18 Vasik Atanasova
До коментар #10 от "555":
СЛАДЪК РАЗКАЗВАЧ СИПРИЛИЧАШ МИ НА РИБАР ИЛИ
ЛОВЕЦ
12:18 12.03.2015
19 До 555
До коментар #17 от "555":
Не те познавам, а и не искам да те знам ! Какво значи плюете ? Забележи, плюеш именно ти !12:24 12.03.2015
20 Shmeker
Още тогава имах познат с BX, който беше много доволен докато не му се сцепи предния мост..... Оставям го без коментар.
И друго -вижте колко стари VW и Ауди автомобили преди 90-та има по пътищата и по обявите, докато ситроени няма. Изчезнаха.
Коментиран от #21
12:27 12.03.2015
21 някой
До коментар #20 от "Shmeker":
Абе то вземи се СПРИ накрая, във всяка статия пишеш глупости, по всеки въпрос, всяка тема. Абе то "още тогава" не си имал никакъв познат, защото си на 15 и ти личи от Космоса. Абе то аз съм имал БХ и е невероятна кола. Беше дизелов. Абе то съм имал и 205 GTI 1.9 и...абе то не стъпваше на земята. Абе то като си слушал из махалата колите, които си сменяш аватарите, абе то те не са най-бързите на планетата.По темата - старите Фолксове са наистина добри коли, а не като сегашните. Моите уважения към собствениците на такива, които са ги направили като нови
Коментиран от #74, #75
13:07 12.03.2015
22 Кобрата
До коментар #10 от "555":
Прочете ли заглавието?-Само за фенове на Volkswagen. След като си забравил за тази марка, какво правиш тук сега?Пък и много е важно каква е била мощността на 2-те коли, къде си тръгнал да се мериш с него след като е 1.9 GTI, а ти си с обикновено Korado? Ако тогава си беше купил Golf 2-ка GTI, щото 3-ките още ги е нямало във версия GTI, ти гарантирам, че и за пари да бяхте се състезавали, пак ти щеше да победиш.
Това, което се е случило при теб е все едно да взема сега един VW Polo с 60 коня и да тръгна срещу някакъв Citroen, който е 120 коня. Много ясно, че ще загубиш, но с Golf R 400 коня ще победиш и най-мощният Citroen в гамата им.
13:17 12.03.2015
23 Кобрата
До коментар #3 от "Shmeker":
13:18 12.03.2015
24 Кобрата
До коментар #4 от "гошо прупрунков":
13:18 12.03.2015
25 Кобрата
До коментар #6 от "Petyr":
13:18 12.03.2015
26 555
Коментиран от #27, #37, #69
13:56 12.03.2015
27 555
До коментар #26 от "555":
коментар 26 е отговор към коментар 2213:59 12.03.2015
28 ярослав станчев
До коментар #4 от "гошо прупрунков":
Съгласен съм.Собственик на каквато и да е марка ако търси помощ във Фауве форума,винаги гледат да помагат.В Ауди форума също се отнасят с уважение към останалите.Е има и някой "големи" разбирачи и яки батки,дето разбират,ама са малко.Обаче в Хонда и БМВ форума са най-големите сектанти.Особено в БМВ.
Като този 555.Бил забравил за марката Фауве.Ми като си забравил,що четеш статия за Фолцфаген??? Или и тоя като Дошо,първо да о...е и после да мисли.
Коментиран от #31
14:01 12.03.2015
29 Владо
много ме радват такива инициативи като форума на собствениците на Фолксваген от статията. Аз също съм горд собственик на Голф 5, но за съжаление колата ми не става за изложба. :)
Хубаво е че има и инакомислещи тук да си изразят мнението. Забавлявам се като разбирам че има хора, които възприемат автомобилите като протеза за пениса си или като машина, която превръща тестостерона им в скорост и пушек от гуми по пътищата...
Харесвам си колата, обичам си я и не бих (а и не мога) да я сменя за нищо друго в скоро време:)))
Човек трябва да търси нещо друго в колата си, а не само първото място на следващият светофар. Винаги има и по-бърза кола, по-икономична, евтина и т.н.
Радвайте се на това, което имате:)))
Коментиран от #30
14:03 12.03.2015
30 555
До коментар #29 от "Владо":
корадо не е голф, спортният дух на купето предразполага към по екстрмни скорости и когато някакъв грозен ситроен те направи за смях, ти какво би направил? За мен въпроса е приключен. А колото до това к'во павя тук? Ами дразня Ви, за да усетите как се почувствах аз на онзи светофар.Коментиран от #33, #35
14:15 12.03.2015
31 БРАБУС АМГ
До коментар #28 от "ярослав станчев":
haha glupacite ot bmw ama sa gi izbrali za nai avtoritni avtobili pa ti si karai tvoia kivor det nikoi niama da te zaglejda i shta si podgrivat mai ti sha gledash kato zobmi ako se sasech s nekoi huliagan po putia ko ti ubesniav stoi po na toplo che snega ti vlia zle mam4e takiva kato sa eblema ozad 6a i gledateКоментиран от #34
14:18 12.03.2015
32 Златко Тигъра от Люлин
14:21 12.03.2015
33 Споко
До коментар #30 от "555":
Значи като цяло може би Корадото ти е било починало. Въпреки, че е с 200 кг повече по никакъв критерий не би се дало на този Ситроен точно. Не Ситроена те е направил за смях, а шофера му. Явно, за да те бие с тази кола си доста калпав "състезател". Сега да не кажеш, че не си и " състезател", че хептен смешен ще станеш. Такива като теб светофарните сте едни от най-смешните рейсъри на планетата. В повечето случай колата ще се чува от поне 200 метра, ще се чуват басовете на музиката и като даде газ тя горката грохнала и готова да се разпадне. Явно твоето Корадо горкото е било точно в този етап от съществуването си.Коментиран от #36
14:25 12.03.2015
34 ярослав станчев
До коментар #31 от "БРАБУС АМГ":
Ко този,ко каза???Даже и минус не мога да ти сложа,защото не разбрах какво си написал.
С долната част на гърба си ли го писа това???
Коментиран от #39, #43
14:26 12.03.2015
35 Владо
До коментар #30 от "555":
555, ти нищо ли не разбра от онова, което написах?Имаш проблеми пич, и те не се решават с покупка на друг автомобил а при психоаналитик:)
Според мен би трябвало да посещаваш форуми на ситроен...
Между другото, те не са лоши коли също. Аз например карам служебна шкодичка и ме кефи:))
Между другото, доста е добра, RS.... 200hp.
На някой светофар да не те накарам да хвърлиш и новата?:)))
14:28 12.03.2015
36 ярослав станчев
До коментар #33 от "Споко":
Корадото му е било 1,8-136 коня или 2,0-115,136 к.с.Няма шанс да дръпне Ситроен БХ 1.9 ГТИ 16В.Може да препарира Цитрона с 1,8-160 коня или ВР6-190 к.с. БХ 1,9 ГТИ 16В е 150 или 160 к.с. и тежи 1100 кг. ,а Корадо е 1200 кг.Тоя се е помислил за велик със 136 коня и е нямал представа,че Ситроена е с двигател от Пежо 205 Т16.Типичен уличен "рацер". После колата му била виновна.Такива са ми много смешни.Винаги се хващат с някоя малолитражка или барака за дръпка.Обаче като препарират оревават орталъка,как разбииш ли колата не вървяла.
Коментиран от #41
14:53 12.03.2015
37 Кобрата
До коментар #26 от "555":
Теглото също има значение и още куп други работи, за които и ти дори не си достатъчно ограмотен.Пък и не е чак толкова важно да победиш някой в гонка, важното е да съм горд, че съм се прибрал жив. А ти като искаш ходи се трепи, на мен не ми дреме, аз в гонки не участвам и си карам нормално.
14:56 12.03.2015
38 555
Коментиран от #52
15:01 12.03.2015
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Златко Тигъра от Люлин
15:04 12.03.2015
41 Споко
До коментар #36 от "ярослав станчев":
Да, с 1,8-136 или 2,0-136 ще пада всеки път. Но и с Г60 не е проблем да пада. Стига чарджера да е заминал, да е почнал да заминава, или пък просто и никакво вакумче да се е откачило. Но с читаво Г60 трябва да е бил много калпав за да яде тупалките. За 2,0-115 коня няма шанс. 2,0 115 к. с. се слага от края на 1994 до 1995, когато е спряно производството на Корадо. Няма как рейсъра да е от 1992 с такъв мотор. Иначе ми е интересно да спомене, ако може - как така решава и за един ден и хоп и го продава това Корадо. Явно той а съответно и купувача след това са от хората с доооста големи финансови възможности за времето си. Тези коли тогава са стрували майка си и баща си + хола в който са пазени. Така са се купували и продавали като бонбони коли, на които само акциза на двигателя тогава е бил около 4500-5000. Та да спомене подробности за покупко продажбата. Тя ми е интересна. Другото граничи с намачкания и запотен чаршаф след събуждане.Коментиран от #42, #45
15:05 12.03.2015
42 БРАБУС АМГ
До коментар #41 от "Споко":
mai ne chetesh pravilno.slojisi caisi .15:07 12.03.2015
43 BENZ
До коментар #34 от "ярослав станчев":
hahaha propusnal sriichka da pa zel da mi govori koi e negramotnik snega e silno izmrazvate15:10 12.03.2015
44 БамБам
15:21 12.03.2015
45 555
До коментар #41 от "Споко":
http://avtomarket.ru/catalog/Volkswagen/Corrado/26835/На подробности не се споменават, питай ако не вярваш долната част на гърбът ми. Нали бе господин ярослав станчев!?! Големи сте фенове, ама при первите кинти ако имате късмет да ги придобиете, ще смените голфу или къфто и да е там фолксваген с тайно мечтания от вас мерцедес, бмв или RS 200 нали ве владо!?!
Коментиран от #46, #47, #50, #51
15:32 12.03.2015
46 Много правилно
До коментар #45 от "555":
Много правилно колега 555, наистина всички гоуфаджии ако имаха пари щяха отдавна да са сменили гоуфа с някоя истинска кола, така си е!!!15:55 12.03.2015
47 Shmeker
До коментар #45 от "555":
Мерцедес е пенсионерска мечта, аз предпочитам АудиКоментиран от #48, #49
16:00 12.03.2015
48 15 год
До коментар #47 от "Shmeker":
Оффффф аман от дървени философи като теб Шмекер, как веднъж нещо смислено не написа!!!16:02 12.03.2015
49 555
До коментар #47 от "Shmeker":
Емблемата ясно показва какво предпочиташ и това е супер, но колко могат да си го позволят? Ауди е перфектният вариант от фолксваген груп ама не е фолксваген ами е АУДИ!16:05 12.03.2015
50 Владо
До коментар #45 от "555":
Така е, 555, прав си.Намирам че RS 200 е добра кола, но пак от към прагматичната гледна точка. Тя все пак е даденост, не съм я избирал аз и каквато е-такава.
Хеч с голям багажник... супер. Но въпреки това, намирам че Голфа е прекрасен автомобил въпреки че е с 90кс.
Факта, че за 260 000 км съм сменявал само кружки, и веднъж профилактика на турбото..... какво повече може да желаеш от колата си? Карам го от както е купен от магазина:) Поклон пред създателя.
Това, че има народен фолкоклор вече, че видите ли гуфо е от града на винкелите, не го прави по-малко автомобил.
16:09 12.03.2015
51 555
До коментар #45 от "555":
Според простотийте, които пишеш е явно, че до сега точно с тази част от теб се говори. Какво ми цитираш разни страници. Параметрите на колата ги знам много добре. Написал съм, че края на 94 и 95 се слага 2,0- 115 коня в отговор на друг човек. Знам всяка подробност за всяка модификация на Корадо. Имам три коли, като една от тях е Корадо. Имам го повече от 10 години и ще го имам и занапред, като в същото време другите се сменят. В БГ читавите се броят на пръстите на няма и на двете ръце. Та да ми обясняваш ти, че видиш ли Ситроена биел Г60, е меко казано смешно. Много добре познавам и Ситроена, като цяло и според мен е страхотна кола, но е малко грозна, още по-добре познавам и Пежо 205 с този мотор. И да се пръкне някакъв смотаняк дето ги сънува нещата да ми обяснява кое какво е. Гения светофарен рейсър с Корадо, което сигурно е било с приключило турбо и съоветно станало 90 коня се състезава нашия. Е такиванямате свършване. Да сме имали късмет да придобием кинти???!!!16:16 12.03.2015
52 Bravo
До коментар #38 от "555":
Момче, ти като не можеш да караш, още много марки ще напразиш. А с това държание и такъв манталитет, още много псувни ще отнесеш.Коментиран от #53
16:19 12.03.2015
53 Bravo
До коментар #52 от "Bravo":
намразиш* имах в предвид ..... Съжалявам за правописната грешка.16:22 12.03.2015
54 Росито
16:35 12.03.2015
55 B M W
16:51 12.03.2015
56 555
Коментиран от #58, #60
17:23 12.03.2015
57 555
17:27 12.03.2015
58 Споко
До коментар #56 от "555":
По-надолу съм писал чарджър, после съм писал турбо за по-лесно. Хващаш се за думите като удавник за сламка. Единствения проблем на Г60 е точно в "чарджера" (за малко пак щях да напиша турбото). Но то и ти толкова си имал и ти Корадо, че да знаеш. Простотии може да си пишеш, колкото си искаш. Както ти казах малко са по-неграмотните от теб, че да ти вярват. Иначе за едно си прав - абсолютна загуба на време е да ти се обяснява за каквото и да е в подобен сайт с ананимни имена и прочие. На живо на който кажеш, че Ситроен те бие, като си с Г60 ще станеш за смях, а така ние може да си те подиграваме - няма проблем, ти си си ти. Щели сме да сменим евтините си коли за Мерцедес, за БМВ. Те да не би всичките им модели да са все скъпи? Псевдо фен съм бил и съм нямал Корадо. Мухаха. Псевдо фен на какво съм, като имам три различни коли бе? За първи път пиша в такъв сайт, ама такава неграмотност за първи път ми се случва да ме подразни така, че да си губя времето със светофарни състезателчета. Пък и кинтаджии бил.17:39 12.03.2015
59 роман ценов
17:50 12.03.2015
60 Bravo
До коментар #56 от "555":
Спокойно не карам Фиат Браво - ако асоциираш "ника" ми с този модел на Фиат.17:51 12.03.2015
61 123,300
18:16 12.03.2015
62 Коста
18:17 12.03.2015
63 comment
До коментар #3 от "Shmeker":
Казваш, също както за умрелите, нали? Понеже и Фолксвагините са умряла работа, та да покажем малко смирение и уважение пред фаталното!?!18:32 12.03.2015
64 CarPro
19:21 12.03.2015
65
19:43 12.03.2015
66 555
20:04 12.03.2015
67 Вълчан
20:04 12.03.2015
68 GTI
21:37 12.03.2015
69 Vasik Atanasova
До коментар #26 от "555":
МНОГО СИ ЗАБАВЕНАМА И ТЕЗИ ДЕТО ТИ СЕ ВЪРЗВАТ СА ПОВЕЧЕ
ЩЕ ТИ КАЖА САМО ЕДНО НЕЩО ЧЕ ПРЕЗ 92Г ИМАШЕ САМО ЕДНО КОРАДО G60 В БЪЛГАРИЯ БЕШЕ ЧЕРВЕНО И ГО ПРИТЕЖАВАШЕ ДИМО ГЛАВАТА ОТ ВАРНА
КОЛАТА БЕШЕ КРАДЕНА И КАТО Е ДОКАРА НА ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ
ГЕРМАНЦИТЕ Е ГЛЕДАХА И СЕ ЧУДЕХА ЧЕ Е ИМА БЪЛГАРИН
ЦЕНАТА И БЕШЕ МНОГО ВИСОКА
ТРЯБВАШЕ ДА ПРОДАДЕШ АПАРТАМЕНТ ЗА ДА ГО КУПИШ
Коментиран от #72
01:31 13.03.2015
70 някой
Да добавя: на Г60, наистина са им проблемни компресорите, зная от опит с няколко екземпляра, които не са били мои. Но старите Фолксвагени са едни добри коли, с евтина поддръжка и здрави. И още: KR 139 коня върви страшно много, а 115 е много надежден наистина. Новите аудита и фолксове са боклуци (както и новите коли по принцип), но старите са чудесни. Което е, си е, няма значение кой на какво е фен
02:06 13.03.2015
71 някой
02:17 13.03.2015
72 555
До коментар #69 от "Vasik Atanasova":
този супер кар дет е бил единсвен в БГ и бил на не знам си коя глава и срувал .... Може би русата коса, може би безвъздушното пространство под нея... не знам но по смешна и жалка история, ха, ха развесели ме. Скъпа що не си гледаш сериалите ам се излагаш в теми дет хабер си нямаш 1.30ч. по нощите, е няма такова куче.. През 92г. в Силистра едно корадо. в Русе две. в Плевен две със сигурност и в Троян едно. Да в БГ има едно Bugatti Veyron и наистина е цифра даже знам на кого е (ако схващаш сарказма).10:18 13.03.2015
73 Бря!
10:58 13.03.2015
74 Shmeker
До коментар #21 от "някой":
92-ра бях на 13. Не на 15Коментиран от #77
11:33 13.03.2015
75 Shmeker
До коментар #21 от "някой":
Ти кога ще отговориш на ТОЗИ въпрос, пост 48 ???Айде бе инджинерян, изчисли таа автомобилна мощ. Посмятай да видим
Коментиран от #76
11:36 13.03.2015
76 някой
До коментар #75 от "Shmeker":
Извинявайте - феновете на ФВ, само за секунда:Когато ти отговориш на десетките въпроси, които аз питах. Сега разбра ли? В края ще ти задам последния пак.
Ей, тийнче, сега ще ти го обясня внимателно: имаш ли представа, тийнче неуко, четящо и плейбекващо от Гугъл, какво означава да ускориш тяло 1 тон със скорост 100 км/ч за секунда? Ти физика учил ли си? ИМаш ли някаква бегла идейка какви ги плещиш? Топ фюъл драгстерите имат такъв прираст, но първите 100 от място дори не са за секунда, а да ти кажа ли няколко понятия, като сцепление и др? Дълго ще е, а и няма да ме разбереш. И всичко това, Аудито го прави на настилка тип грейвъл, на черен път бе, неуко тийнче. Ти чуваш ли се?! А искаш ли сега да ти кажа, откъде идва това? Да ти го обясня? Най-вероятно пилота, казал го, е казал метафорично "for a second", както има и приказка на Български, примерно "чупя ти главата за секунда" - сега СХВАНА ли? Ме-та-фо-рич-но, а долния коментирал си го е превел буквално и повярвал буквално, а ти, понеже никога не си карал и един метър автомобил в живота си и няма откъде да имаш понятие за каквото и да е, РЕАЛНО понятие, го поде и възпя. Ето по това също ти пролича, че никога не си включвал на скорост и самобръсначка - сега виждаш ли се? Не те чух?
А въпроса, на който искам да отговориш, като сме тръгнали да си отговаряме, е онзи за "миксера" НСХ, която дума ти употреби 10 пъти в онази тема. А сега ми отговори на следното, по което пак ти личи папагалния принцип, продиктуван от никога не качването на каквато и да е кола (и двамата знаем, че те разпознах):
- БМВ 3.0 е страшна, велика, неземна машина, двигател - хала!
- 3.5 наточен, велик агрегат, е "миксер".
Слушам ти логиката, г-н Водопад Гугълов.
Коментиран от #80
09:21 14.03.2015
77 някой
До коментар #74 от "Shmeker":
Сериозно? Ей, тийнче, освен физика, по математика колко имаш? Да намеря ли темата, в която каза, че си на 36, лъжльо палав? Искам сега да ми обясниш, ама като на много прост, как 92 си на 13, а си на 36 и нещо сега, т.е. ще правиш 37.И докато се мъчиш да измислиш отговор на фантасмагориите си, прочети и това: голямата трудност при бегачките, г-н Сухий Литераторов Гугълов, не е да наточиш колата, а да свалиш мощността на асфалта без загуби. Няма да разбереш какво ти казах сега, но помисли защо ГТР изчезва на 2 пъти по- мощни коли на старта. Изчезва им, не просто е пред тях. Това му е силата, а тийнчетата като теб, гледат само картинките в нета и имат разсъждения от типа "лелеееее! оно е пецтин коня и нема равно!'' , а после: "брей...как така стана, че го скина кола с 200 коня по-слаба...". Защо ли? Оти никога не си се качвАл у кола - и сега не казвай "не", защото си личиш от всяка дума, не просто си личиш, а направо заслепяваш
09:31 14.03.2015
78 някой
09:34 14.03.2015
79 Златин Славчев
Коментиран от #88
13:37 14.03.2015
80 Shmeker
До коментар #76 от "някой":
Ти задаваш тъпи въпроси, коментарите ти са малоумни а аз те накарах да сметнеш колко мощност трябва да има Ауди S1 за да ускори от 80 до 100 за една секунда, което е 5-6 реда сметки.Не съм разочарован от теб, щото го очаквах
Коментиран от #81
17:21 14.03.2015
81 някой
До коментар #80 от "Shmeker":
И къде са отговорите ти на тъпите ми въпроси? Отговорите ти?Така, като прочете долните постове - видя ли се сега, колко си личиш за всички, че не си пипал волан в живота си? Коли бил имал, Йокохама не били достатъчни за "изискванията му", бусове бил имал, пет служебни карал, 4 бегачки сменял. Сменяш си антивирусната и тетрадките в чантата за училище. В което няма нищо лошо, стига да не заливаше с глупости навред.
- това за "for a second" схвана ли го?
- за ускорението, т.е. съотношение сила/маса на тяло/ гравитация//съпротивление/сцепление/време - схвана ли го?
- математиката и физиката нямат "редове", а уравнения, това не ти е статия за Валери Божинов в 7 дни спорт - това схвана ли го?
- пак не отговори и сега на двата въпроса, защото сам започваш да се усещаш колко си личат 15-те ти години - това схвана ли го?
- бих ти обяснил и много неща за глупостите, които пишеш, начело с тези в тази статия, но не го направих до момента, в който момент се извинявам на феновете на ФВ, че им пиша в статията - само и само да няма спам. И това схвана ли го?
А сега ме чуй и помисли върху думите ми:
Като някой ден караш каквато и да било кола и 1 метър, тогава пак ела с "експертни" мнения за Пиех, БМВ, ФВ, съпротивления, ESP, драгове, ръчни на леда (да намеря ли статията?), служебни бегачки и всичките ти небивалици. Сега си смешен от километри, а моите коментари за теб са малоумни, защото лъсва твоето малоумие и гледката не ти е приятна, съответно някой друг трябва да ти е виновен - така е устроена човешката (ти) психика. Това схвана ли го?
Коментиран от #83
22:40 14.03.2015
82 някой
Ако пак пльоснеш отговор:
>>>>> започни с отговора на първите 2 изречения в долния ми пост.
Коментиран от #84
22:44 14.03.2015
83 ярослав станчев
До коментар #81 от "някой":
Пише,бе човек:Само за фенове на Volkswagen
Не го познавам Shmeker,не ме интересува кой е,ама спри малко,почини,отмори и почети за животното S1.Тогава задавай отговори.Все едно да питаш за Пежо 205 Т16 Рали.Какво питаш???Кого питаш??? Какво искаш???Има живи пилоти на тези коли,питай ги за какво става въпрос.Проспийд направиха кола,реплика на Ауди С1,питай ги какво са направили.Мога да ти кажа,че са направили от 5 цилиндров двигател на Ауди,700 коньов звяр.Прави 0-100 за 2,6 сек.Има маккс спийд от 260+ км/ч. Миналата година дадоха време на драг,с рали кола на 400 м.-9,73. на Сливен.
Ако имаш други въпроси мога да ти обяснявам много,още.Стига си спамил.Разбирам,че си болен Хондаджия,ама малко се спри и покажи уважение.
Коментиран от #85
00:19 15.03.2015
84 Shmeker
До коментар #82 от "някой":
Хайде изчисли го, стига философства и не пиши глупости, които никой не чете.00:21 15.03.2015
85 Shmeker
До коментар #83 от "ярослав станчев":
Остави го да изчисли колко мощност трябва на S1 да направи ускорение 80-100 за 1 секунда. С уравнения, редове, формули, интеграли - квото иска.Колкото до мен сигурно ще разбереш кой съм ако си редовен в Ауди форума, като му дойде времето.
Коментиран от #93
00:24 15.03.2015
86 някой
И накрая, бих казал на Смешкер същото, което е в пост 66 долу - особено последното изречение. Не, че ще вникне в него де. "ще разбереш кой съм ако си редовен в Ауди форума, като му дойде времето." - и сега е ясно кой си, без да влизаме във форуми: г-н Никой Гугълов. 66 пост долу, Смешкер - приеми, че те описва на 100%. Извинете на всички останали
Коментиран от #87, #92
01:43 15.03.2015
87 Shmeker
До коментар #86 от "някой":
СПРИ ДА ИЗБИВАШ КОМПЛЕКСИ СЕГА!!!Ако задаваш въпрос го задай просто и ясно, а не прикрит между редовете!
СПРИ ДА НАБЕЖДАВАШ ХОРАТА И ДА СЪДИШ!!!
Нито си съдник, нито можеш да говориш без да си си проверил информацията.
08:24 15.03.2015
88 Shmeker
До коментар #79 от "Златин Славчев":
От клуба вземаме екземпляри от другите марки, които VW притежава. Ауди, Шкода, Сеат. Идват гости и от други държави.Коментиран от #100
10:53 15.03.2015
89 някой
13:20 15.03.2015
90 555
Коментиран от #91
14:53 15.03.2015
91 някой
До коментар #90 от "555":
ТОЧНО.16:35 15.03.2015
92 ярослав станчев
До коментар #86 от "някой":
Човек,все ми е тази дали хвалиш или плюеш Ауди.Аз ги харесвам колите им с твоето или без твоето мнение.Не харесвам колите на Фолксваген,но уважавам лудите глави от форума им,които правят такива изложения.Имам и приятели от там,които ходят редовно на сбирките и си поддържат колите изрядни,макар че им коства много време и пари.А относно споровете ти с Шмекера.Малко банални стават.Не мислиш ли?Съмнявам се да го познаваш лично.Всеки има право да пише в тези форуми.И това не дава право на никого да се заяжда безсмислено.Това правиш.
Извинявам се за епитета "болен Хондаджия".Просто не издържах да ви чета безцелните спорове,провокирани почти напълно от теб.
А на Шмекер ще кажа,че имам регистрация и в Ауди Клуб България.Може и да се познаваме,поне косвено.Ако имаш интерес може да се запознаем,аз съм с регистрация batiaro.Името ми го знаеш.
17:49 15.03.2015
93 ярослав станчев
До коментар #85 от "Shmeker":
Напомняш ми по стил на гризли,но може и да се лъжа.Явно те бърка с някой друг колегата "някой"
Коментиран от #94
17:52 15.03.2015
94 Shmeker
До коментар #93 от "ярослав станчев":
Не не съм. Може и да не ме знаеш, скоро не съм писал там последните 2-3 години18:44 15.03.2015
95 някой
Я кажи кой си бил там "преди 2-3 години" ? Да те проверим.
Бъзикам се. Никой не си бил, знаеш го.
И ми цъкни още 10 минуса от другите ти профили, за да не си единствения с по 20 - виждам, че това те успокоява.
И горното беше ВЪПРОС за форума пак, ако не видя. Започни с отговора му
Коментиран от #96, #97
20:22 15.03.2015
96 Shmeker
До коментар #95 от "някой":
За кво пък да ти отговарям? Може да не искам. Но Ярослав ще разбере кой съм.Коментиран от #98
21:05 15.03.2015
97 Shmeker
До коментар #95 от "някой":
Буахаха, феновете на VW ти слагат минуси. Аз минуси не слагам.21:19 15.03.2015
98 някой
До коментар #96 от "Shmeker":
Защото лъжеш за всичко от месеци. И защото не можеш да вържеш две думи, като те хвана в поредната лъжа, защото не можеш да измислиш новата. И как ще искаш, като нямаш отговор на собствените си глупости, виж се самКоментиран от #99
21:40 15.03.2015
99 Shmeker
До коментар #98 от "някой":
Какво точно си ме хванал?22:13 15.03.2015
100 Златин Славчев
До коментар #88 от "Shmeker":
vaprosa mi e zashto kolite tam sa tolkova stari ?08:59 19.03.2015
101 GolfGTI
08:56 26.03.2015