12 Март, 2015 09:00 29 343 101

Само за фенове на Volkswagen

  • volkswagen-
  • club fest-
  • 2015
Първото издание на Volkswagen Club Fest се проведе през 2010 година, като интересното беше, че това бе първия по рода си автосалон с експонати, собственост на феновете на Volkswagen. Това беше и първото подобно изложение, организирано от автомобилен клуб в България, а успехът му сред посетители и привърженици на марката утвърди неговото съществуване и по-нататъшно възходящо развитие. През 2011-а Volkswagen Club Fest се разрасна на двойно по-голяма площ и бяха показани 77 автомобила, а събитието привлече над 7 хиляди посетители за двата дни.
2012 година се проведе третото поред изложение Volkswagen Club Fest. Тогава основен партньор на феста стана Порше БГ ЕООД – официален представител на VW за България. Благодарение на това партньорство посетителите на Volkswagen Club Fest видяха три автомобилни премиери – Beetle, CC и Up!. Показани бяха състезателни и тунинговани автомобили Volkswagen, Air Cooled модели, VAG модели от други авто клубове и др. Допълнителен акцент на Volkswagen Club Fest 2012 беше и специалната фотоизложба, представяща историята на Beetle с уникални архивни снимки.
Четвъртият поред Volkswagen Club Fest през 2013 година затвърди партньорството с Порше БГ, като на феста беше направено официално представяне на новия Gplf 7 за България, заобиколен от предшествениците си Golf от 1 до 6 генерация. Както и на предишните издания, на феста присъстваха и състезателни автомобили, тунинговани и реставрирани Volkswagen-и, а и модели от други автоклубове от концерна – Audi, Seat, Skoda. На фестивала през 2013-а един от посетителите на събитието си тръгна с голямата награда - чисто нов автомобил Volkswagen Up!
Петият юбилеен Volkswagen Club Fest през 2014 година предложи най-силното международно участие до момента, представяйки автомобили от осем държави – Италия, Хърватска, Босна и Херцеговина, Черна гора, Сърбия, Гърция, Румъния и България, което го утвърди като значимо и очаквано автомобилно събитие не само в България, но и в Югоизточна Европа. Най-вероятно и поради това събитието се отличаваше и с най-голям брой партньори и участници, които представиха своите стоки и услуги на феновете. Както всяка година, и този път имаше специализиран клубен щанд с фенаксесоари.
Тази година Volkswagen Club Fest ще се проведе на 28 и 29 март, като домакин, на станалото традиционно събитие, отново са зали 5 и 6 на Inter Expo Center в столицата. Събитието винаги е било интересно и забавно, защото се организира от ентусиасти и фенове от клуба на Volkswagen в България. Най-вероятно и тази година ще е така. Целта на събитието е да запознае присъстващите с историята на марката и с най-добрите екземпляри от нея в България и чужбина, както и да осъществи среща на почитателите на Volkswagen на местно и международно ниво. Повече информация за събитието можете да откриете на vwclub.bg/fest/.

 

Подробни технически характеристики за всички  модели на Volkswagen , ще откриете ТУК

VW Club Fest 2014 - Sofia from Eurodubs on Vimeo.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ddd

    1 4 Отговор
    е ся какво феновете на японските
    не можем да плюем:(
    ми то си пише само за фенове на WV

    Коментиран от #3

  • 2 ммммммм

    1 6 Отговор
    грозна картинка...
  • 3 Shmeker

    8 1 Отговор

    До коментар #1 от "ddd":

    Абе то кво има за плюене тук? За VW или само хубаво или нищо. Тва е.

    Коментиран от #23, #63

  • 4 гошо прупрунков

    10 2 Отговор
    форума на волксваген е най обективния , там може да намериш добри думи за всички марки не като форума на хонда дето като няма за какво да се похвалят и само плюят по немските оригинали

    Коментиран от #24, #28

  • 5 555

    1 9 Отговор
    Правилно, за умрелите или хубаво или нищо!!!
  • 6 Petyr

    9 0 Отговор
    БРАВО! Страхотно преживяване и страхотни коли!

    Коментиран от #25

  • 7 некойси

    2 3 Отговор
    Представяте ли си го Голф-а от първата снимка с пернишка регистрация?
    Лелеее ....
  • 8 BENZ

    0 7 Отговор
    mercedes benz e nomer 1
  • 9 Златко Тигъра от Люлин

    0 7 Отговор
    vsichki iskat da prilichat na giganta mercedes benz.
  • 10 555

    2 8 Отговор
    Моя спомен от фолксваген е от далечната 1992г, когато станах горд собственик на VW корадо G60. Спирам си аз на едно кръстовище и до мен един ситроен БХ (грозен,грозен) а шофьора ме подканя с глава на зелено да мерим кой по-бърз. Вкарах на първа вдигнах оборотите до 3000 и на зелено пускам ръчна и корадото се изтрелва кат награден кооператор, обаче, каква беше изненадата, след трийстия метър ситроена минава покрай мен все едно съм забравил да пусна ръчната. Но, само видях табелката на задния капак на ситроена 1.9 GTI 16v. Още същият ден продадох корадото и забравих за марката фолксваген. За умрелите или хубаво или нищо!!!

    Коментиран от #18, #22

  • 11 Kiskinoff

    3 0 Отговор
    Мерцедес и гигант ?? Хахахаха Мерцедес не са това, което са били преди 15-20 години.
  • 12 До 555

    5 2 Отговор
    Разбрах те, че си Шматков още от първия ти пост, а втория ме убеди напълно .

    Коментиран от #17

  • 13 корадото

    1 2 Отговор
    феста винаги е бил страхотен. Там съм
  • 14 ауди 777

    1 2 Отговор
    haha vzamete da se obrazovate malko nerazbrahte li che AUDI e kolata!!!!!!
  • 15 Driver

    0 2 Отговор
    Tursq Si jena Da e kato opel Vseki da q Snima a Ne kato Golf vseki da q Ima
  • 16 ВАГ

    0 3 Отговор
    И след 2 години да ръждясва.
  • 17 555

    3 4 Отговор

    До коментар #12 от "До 555":

    Познзваме ли се? Наистина фамилията ми е Шматков. Квото и да пишете квото и да плюете фактологията е ясна. Останете със здраве!

    Коментиран от #19

  • 18 Vasik Atanasova

    5 2 Отговор

    До коментар #10 от "555":

    СЛАДЪК РАЗКАЗВАЧ СИ
    ПРИЛИЧАШ МИ НА РИБАР ИЛИ
    ЛОВЕЦ
  • 19 До 555

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "555":

    Не те познавам, а и не искам да те знам ! Какво значи плюете ? Забележи, плюеш именно ти !
  • 20 Shmeker

    1 4 Отговор
    Абе то може и да е реална тая история, обаче заради по-ниско тегло евентуално. BX бяха с доста пластмаса, но това е всичко.
    Още тогава имах познат с BX, който беше много доволен докато не му се сцепи предния мост..... Оставям го без коментар.

    И друго -вижте колко стари VW и Ауди автомобили преди 90-та има по пътищата и по обявите, докато ситроени няма. Изчезнаха.

    Коментиран от #21

  • 21 някой

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Shmeker":

    Абе то вземи се СПРИ накрая, във всяка статия пишеш глупости, по всеки въпрос, всяка тема. Абе то "още тогава" не си имал никакъв познат, защото си на 15 и ти личи от Космоса. Абе то аз съм имал БХ и е невероятна кола. Беше дизелов. Абе то съм имал и 205 GTI 1.9 и...абе то не стъпваше на земята. Абе то като си слушал из махалата колите, които си сменяш аватарите, абе то те не са най-бързите на планетата.
    По темата - старите Фолксове са наистина добри коли, а не като сегашните. Моите уважения към собствениците на такива, които са ги направили като нови

    Коментиран от #74, #75

  • 22 Кобрата

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "555":

    Прочете ли заглавието?-Само за фенове на Volkswagen. След като си забравил за тази марка, какво правиш тук сега?
    Пък и много е важно каква е била мощността на 2-те коли, къде си тръгнал да се мериш с него след като е 1.9 GTI, а ти си с обикновено Korado? Ако тогава си беше купил Golf 2-ка GTI, щото 3-ките още ги е нямало във версия GTI, ти гарантирам, че и за пари да бяхте се състезавали, пак ти щеше да победиш.
    Това, което се е случило при теб е все едно да взема сега един VW Polo с 60 коня и да тръгна срещу някакъв Citroen, който е 120 коня. Много ясно, че ще загубиш, но с Golf R 400 коня ще победиш и най-мощният Citroen в гамата им.
  • 23 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Shmeker":

  • 24 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "гошо прупрунков":

  • 25 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Petyr":

  • 26 555

    2 1 Отговор
    Двата автомобила са с еднакви конски сили даже корадото е с по голям въртящ момент, 160 към 160 к.с и 177 към 225 Nm. Първо се ограмоти и тогава изказвай мнение! Чети (ако можеш) k'во съм написал VW корадо G60.

    Коментиран от #27, #37, #69

  • 27 555

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "555":

    коментар 26 е отговор към коментар 22
  • 28 ярослав станчев

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "гошо прупрунков":

    Съгласен съм.Собственик на каквато и да е марка ако търси помощ във Фауве форума,винаги гледат да помагат.В Ауди форума също се отнасят с уважение към останалите.Е има и някой "големи" разбирачи и яки батки,дето разбират,ама са малко.
    Обаче в Хонда и БМВ форума са най-големите сектанти.Особено в БМВ.
    Като този 555.Бил забравил за марката Фауве.Ми като си забравил,що четеш статия за Фолцфаген??? Или и тоя като Дошо,първо да о...е и после да мисли.

    Коментиран от #31

  • 29 Владо

    3 1 Отговор
    Здравейте юнаци,
    много ме радват такива инициативи като форума на собствениците на Фолксваген от статията. Аз също съм горд собственик на Голф 5, но за съжаление колата ми не става за изложба. :)
    Хубаво е че има и инакомислещи тук да си изразят мнението. Забавлявам се като разбирам че има хора, които възприемат автомобилите като протеза за пениса си или като машина, която превръща тестостерона им в скорост и пушек от гуми по пътищата...
    Харесвам си колата, обичам си я и не бих (а и не мога) да я сменя за нищо друго в скоро време:)))
    Човек трябва да търси нещо друго в колата си, а не само първото място на следващият светофар. Винаги има и по-бърза кола, по-икономична, евтина и т.н.
    Радвайте се на това, което имате:)))

    Коментиран от #30

  • 30 555

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Владо":

    корадо не е голф, спортният дух на купето предразполага към по екстрмни скорости и когато някакъв грозен ситроен те направи за смях, ти какво би направил? За мен въпроса е приключен. А колото до това к'во павя тук? Ами дразня Ви, за да усетите как се почувствах аз на онзи светофар.

    Коментиран от #33, #35

  • 31 БРАБУС АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #28 от "ярослав станчев":

    haha glupacite ot bmw ama sa gi izbrali za nai avtoritni avtobili pa ti si karai tvoia kivor det nikoi niama da te zaglejda i shta si podgrivat mai ti sha gledash kato zobmi ako se sasech s nekoi huliagan po putia ko ti ubesniav stoi po na toplo che snega ti vlia zle mam4e takiva kato sa eblema ozad 6a i gledate

    Коментиран от #34

  • 32 Златко Тигъра от Люлин

    0 1 Отговор
    Volkswagen nikoi gi neshte

  • 33 Споко

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "555":

    Значи като цяло може би Корадото ти е било починало. Въпреки, че е с 200 кг повече по никакъв критерий не би се дало на този Ситроен точно. Не Ситроена те е направил за смях, а шофера му. Явно, за да те бие с тази кола си доста калпав "състезател". Сега да не кажеш, че не си и " състезател", че хептен смешен ще станеш. Такива като теб светофарните сте едни от най-смешните рейсъри на планетата. В повечето случай колата ще се чува от поне 200 метра, ще се чуват басовете на музиката и като даде газ тя горката грохнала и готова да се разпадне. Явно твоето Корадо горкото е било точно в този етап от съществуването си.

    Коментиран от #36

  • 34 ярослав станчев

    3 0 Отговор

    До коментар #31 от "БРАБУС АМГ":

    Ко този,ко каза???
    Даже и минус не мога да ти сложа,защото не разбрах какво си написал.
    С долната част на гърба си ли го писа това???

    Коментиран от #39, #43

  • 35 Владо

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "555":

    555, ти нищо ли не разбра от онова, което написах?
    Имаш проблеми пич, и те не се решават с покупка на друг автомобил а при психоаналитик:)
    Според мен би трябвало да посещаваш форуми на ситроен...
    Между другото, те не са лоши коли също. Аз например карам служебна шкодичка и ме кефи:))
    Между другото, доста е добра, RS.... 200hp.
    На някой светофар да не те накарам да хвърлиш и новата?:)))
  • 36 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Споко":

    Корадото му е било 1,8-136 коня или 2,0-115,136 к.с.Няма шанс да дръпне Ситроен БХ 1.9 ГТИ 16В.Може да препарира Цитрона с 1,8-160 коня или ВР6-190 к.с. БХ 1,9 ГТИ 16В е 150 или 160 к.с. и тежи 1100 кг. ,а Корадо е 1200 кг.Тоя се е помислил за велик със 136 коня и е нямал представа,че Ситроена е с двигател от Пежо 205 Т16.
    Типичен уличен "рацер". После колата му била виновна.Такива са ми много смешни.Винаги се хващат с някоя малолитражка или барака за дръпка.Обаче като препарират оревават орталъка,как разбииш ли колата не вървяла.

    Коментиран от #41

  • 37 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "555":

    Теглото също има значение и още куп други работи, за които и ти дори не си достатъчно ограмотен.
    Пък и не е чак толкова важно да победиш някой в гонка, важното е да съм горд, че съм се прибрал жив. А ти като искаш ходи се трепи, на мен не ми дреме, аз в гонки не участвам и си карам нормално.
  • 38 555

    0 3 Отговор
    ха, ха, ха колата си беше на една година и ясно показва кухите данни на производителя, а яростните и смешни възражения доказват безсилие да оспорите фактите! RS 200 издигна се в очите на слепите!!! Айде ще се видим при психиатара.

    Коментиран от #52

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Златко Тигъра от Люлин

    1 2 Отговор
    pich bmw i mercedes sa markite vsichko drugo e talash.
  • 41 Споко

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "ярослав станчев":

    Да, с 1,8-136 или 2,0-136 ще пада всеки път. Но и с Г60 не е проблем да пада. Стига чарджера да е заминал, да е почнал да заминава, или пък просто и никакво вакумче да се е откачило. Но с читаво Г60 трябва да е бил много калпав за да яде тупалките. За 2,0-115 коня няма шанс. 2,0 115 к. с. се слага от края на 1994 до 1995, когато е спряно производството на Корадо. Няма как рейсъра да е от 1992 с такъв мотор. Иначе ми е интересно да спомене, ако може - как така решава и за един ден и хоп и го продава това Корадо. Явно той а съответно и купувача след това са от хората с доооста големи финансови възможности за времето си. Тези коли тогава са стрували майка си и баща си + хола в който са пазени. Така са се купували и продавали като бонбони коли, на които само акциза на двигателя тогава е бил около 4500-5000. Та да спомене подробности за покупко продажбата. Тя ми е интересна. Другото граничи с намачкания и запотен чаршаф след събуждане.

    Коментиран от #42, #45

  • 42 БРАБУС АМГ

    0 3 Отговор

    До коментар #41 от "Споко":

    mai ne chetesh pravilno.slojisi caisi .
  • 43 BENZ

    0 3 Отговор

    До коментар #34 от "ярослав станчев":

    hahaha propusnal sriichka da pa zel da mi govori koi e negramotnik snega e silno izmrazvate
  • 44 БамБам

    2 0 Отговор
    Може да нямам фауве,но синът ми има голф 2.9 ВР6 и марката ми харесва и съм й фен и ако намеря време ще посетя събитието,дори песента на фолксваген ме кефи ( t-one vw the king)
  • 45 555

    0 2 Отговор

    До коментар #41 от "Споко":

    http://avtomarket.ru/catalog/Volkswagen/Corrado/26835/
    На подробности не се споменават, питай ако не вярваш долната част на гърбът ми. Нали бе господин ярослав станчев!?! Големи сте фенове, ама при первите кинти ако имате късмет да ги придобиете, ще смените голфу или къфто и да е там фолксваген с тайно мечтания от вас мерцедес, бмв или RS 200 нали ве владо!?!

    Коментиран от #46, #47, #50, #51

  • 46 Много правилно

    0 3 Отговор

    До коментар #45 от "555":

    Много правилно колега 555, наистина всички гоуфаджии ако имаха пари щяха отдавна да са сменили гоуфа с някоя истинска кола, така си е!!!
  • 47 Shmeker

    4 1 Отговор

    До коментар #45 от "555":

    Мерцедес е пенсионерска мечта, аз предпочитам Ауди

    Коментиран от #48, #49

  • 48 15 год

    3 1 Отговор

    До коментар #47 от "Shmeker":

    Оффффф аман от дървени философи като теб Шмекер, как веднъж нещо смислено не написа!!!
  • 49 555

    0 2 Отговор

    До коментар #47 от "Shmeker":

    Емблемата ясно показва какво предпочиташ и това е супер, но колко могат да си го позволят? Ауди е перфектният вариант от фолксваген груп ама не е фолксваген ами е АУДИ!
  • 50 Владо

    0 1 Отговор

    До коментар #45 от "555":

    Така е, 555, прав си.
    Намирам че RS 200 е добра кола, но пак от към прагматичната гледна точка. Тя все пак е даденост, не съм я избирал аз и каквато е-такава.
    Хеч с голям багажник... супер. Но въпреки това, намирам че Голфа е прекрасен автомобил въпреки че е с 90кс.
    Факта, че за 260 000 км съм сменявал само кружки, и веднъж профилактика на турбото..... какво повече може да желаеш от колата си? Карам го от както е купен от магазина:) Поклон пред създателя.
    Това, че има народен фолкоклор вече, че видите ли гуфо е от града на винкелите, не го прави по-малко автомобил.
  • 51 555

    0 2 Отговор

    До коментар #45 от "555":

    Според простотийте, които пишеш е явно, че до сега точно с тази част от теб се говори. Какво ми цитираш разни страници. Параметрите на колата ги знам много добре. Написал съм, че края на 94 и 95 се слага 2,0- 115 коня в отговор на друг човек. Знам всяка подробност за всяка модификация на Корадо. Имам три коли, като една от тях е Корадо. Имам го повече от 10 години и ще го имам и занапред, като в същото време другите се сменят. В БГ читавите се броят на пръстите на няма и на двете ръце. Та да ми обясняваш ти, че видиш ли Ситроена биел Г60, е меко казано смешно. Много добре познавам и Ситроена, като цяло и според мен е страхотна кола, но е малко грозна, още по-добре познавам и Пежо 205 с този мотор. И да се пръкне някакъв смотаняк дето ги сънува нещата да ми обяснява кое какво е. Гения светофарен рейсър с Корадо, което сигурно е било с приключило турбо и съоветно станало 90 коня се състезава нашия. Е такиванямате свършване. Да сме имали късмет да придобием кинти???!!!
  • 52 Bravo

    4 1 Отговор

    До коментар #38 от "555":

    Момче, ти като не можеш да караш, още много марки ще напразиш. А с това държание и такъв манталитет, още много псувни ще отнесеш.

    Коментиран от #53

  • 53 Bravo

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "Bravo":

    намразиш* имах в предвид ..... Съжалявам за правописната грешка.
  • 54 Росито

    0 2 Отговор
    Какви са тези дараци тука на снимките бе
  • 55 B M W

    2 3 Отговор
    B M W e колата другите не струват ;)
  • 56 555

    1 3 Отговор
    Пак неподготвен псевдофен дет лъже, че има корадо. Ако имаше такова нямаше да ми пишеш за неработещи турбини ами щеше да знаеш, че G60 е с компресор който взема движение от коляновия вал чрез ремък и дефектите са сведени до минимум. Но то си е загуба на време да ти чета тъпните и защо ли въобще ти обръщам внимание? браво, ти да не си 'къртица' на FIAT и само да гледаш сеир, момичето ми?!?

    Коментиран от #58, #60

  • 57 555

    0 3 Отговор
    отговор 56 до коментар 51 и 52
  • 58 Споко

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "555":

    По-надолу съм писал чарджър, после съм писал турбо за по-лесно. Хващаш се за думите като удавник за сламка. Единствения проблем на Г60 е точно в "чарджера" (за малко пак щях да напиша турбото). Но то и ти толкова си имал и ти Корадо, че да знаеш. Простотии може да си пишеш, колкото си искаш. Както ти казах малко са по-неграмотните от теб, че да ти вярват. Иначе за едно си прав - абсолютна загуба на време е да ти се обяснява за каквото и да е в подобен сайт с ананимни имена и прочие. На живо на който кажеш, че Ситроен те бие, като си с Г60 ще станеш за смях, а така ние може да си те подиграваме - няма проблем, ти си си ти. Щели сме да сменим евтините си коли за Мерцедес, за БМВ. Те да не би всичките им модели да са все скъпи? Псевдо фен съм бил и съм нямал Корадо. Мухаха. Псевдо фен на какво съм, като имам три различни коли бе? За първи път пиша в такъв сайт, ама такава неграмотност за първи път ми се случва да ме подразни така, че да си губя времето със светофарни състезателчета. Пък и кинтаджии бил.
  • 59 роман ценов

    1 0 Отговор
    супер vw виждам най-вече оная двойка по-горе
  • 60 Bravo

    3 0 Отговор

    До коментар #56 от "555":

    Спокойно не карам Фиат Браво - ако асоциираш "ника" ми с този модел на Фиат.
  • 61 123,300

    3 0 Отговор
    браво пичове,събирайте се винаги когато може и не само фолксваген ами и другите фенове
  • 62 Коста

    3 0 Отговор
    Аз съм любител на ВАГ автомобилите и най-вече на Фолксваген и посещавам подобни събития.
  • 63 comment

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "Shmeker":

    Казваш, също както за умрелите, нали? Понеже и Фолксвагините са умряла работа, та да покажем малко смирение и уважение пред фаталното!?!
  • 64 CarPro

    1 0 Отговор
    A Volkswagen bil pernishki kenev nishto vqrno
  • 65

    0 1 Отговор
    Костенурката и Корадото изглеждат готино, другото е скука и тъпо изглеждащо.....
  • 66 555

    0 2 Отговор
    Проверете публикациите на ФАКТИ подраздел 'автомобили' и ще забележите, че едни и същи индивиди са превърнали този сайт в 'професионална' изява на компексарски отдушник. Във всички статии едни и съши екземпляри правещи се на много държащи на какво ли не, изказващи 'компетентни' мнения и провокирайки малоумните и невежи заблудени куфаци, задоволяват своите болни мозъци! Самотата и лисата на женско внимание най-вероятно е причината за тази аномалия.
  • 67 Вълчан

    3 1 Отговор
    Аз съм късметлията спечелил новият автомобил през 2013год.Мога да кажа великолепно организирано е всичко до наи- малкият детаил.Струва си човек да разгледа колите които са представени там.Дори и само искрата във очите на феновете да видиш си заслужава...
  • 68 GTI

    1 1 Отговор
    Много добри думи колега! Аз за 4-ти път ще ходя и мога да потвърдя че си заслужава !!!
  • 69 Vasik Atanasova

    3 2 Отговор

    До коментар #26 от "555":

    МНОГО СИ ЗАБАВЕН
    АМА И ТЕЗИ ДЕТО ТИ СЕ ВЪРЗВАТ СА ПОВЕЧЕ
    ЩЕ ТИ КАЖА САМО ЕДНО НЕЩО ЧЕ ПРЕЗ 92Г ИМАШЕ САМО ЕДНО КОРАДО G60 В БЪЛГАРИЯ БЕШЕ ЧЕРВЕНО И ГО ПРИТЕЖАВАШЕ ДИМО ГЛАВАТА ОТ ВАРНА
    КОЛАТА БЕШЕ КРАДЕНА И КАТО Е ДОКАРА НА ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ
    ГЕРМАНЦИТЕ Е ГЛЕДАХА И СЕ ЧУДЕХА ЧЕ Е ИМА БЪЛГАРИН
    ЦЕНАТА И БЕШЕ МНОГО ВИСОКА
    ТРЯБВАШЕ ДА ПРОДАДЕШ АПАРТАМЕНТ ЗА ДА ГО КУПИШ

    Коментиран от #72

  • 70 някой

    0 0 Отговор
    Аз не съм фен на Фолксваген. Но искам да кажа нещо много просто - хора, които са направили "двойката", Корадотата и другите да изглеждат така, фенове на която и да било марка, които не са злобни, а мераклии, които си поддържат стари коли и ги правят по-хубави от нови, заслужават само уважение. Моите поздравления за такива. Уважението е изчезнало вече, а то е най-важното. Затова и храня Шмекер, едно объркано момченце, което дразни и обижда всичко, което не е с емблема на "Пиех това, Пиех онова", а никога не е включвал на скорост дори и косачка и му личи от километри по глупостите, които пише.
    Да добавя: на Г60, наистина са им проблемни компресорите, зная от опит с няколко екземпляра, които не са били мои. Но старите Фолксвагени са едни добри коли, с евтина поддръжка и здрави. И още: KR 139 коня върви страшно много, а 115 е много надежден наистина. Новите аудита и фолксове са боклуци (както и новите коли по принцип), но старите са чудесни. Което е, си е, няма значение кой на какво е фен
  • 71 някой

    2 0 Отговор
    И са прави долу, които казаха, че Корадо беше скъпо - навремето познат имаше и го карахме много, беше след 1992, не помня вече, едно от първите и беше доста скъпа и хубава кола, която си остана гъзарска доста време след това
  • 72 555

    0 4 Отговор

    До коментар #69 от "Vasik Atanasova":

    този супер кар дет е бил единсвен в БГ и бил на не знам си коя глава и срувал .... Може би русата коса, може би безвъздушното пространство под нея... не знам но по смешна и жалка история, ха, ха развесели ме. Скъпа що не си гледаш сериалите ам се излагаш в теми дет хабер си нямаш 1.30ч. по нощите, е няма такова куче.. През 92г. в Силистра едно корадо. в Русе две. в Плевен две със сигурност и в Троян едно. Да в БГ има едно Bugatti Veyron и наистина е цифра даже знам на кого е (ако схващаш сарказма).
  • 73 Бря!

    0 1 Отговор
    [youtube]https://youtu.be/tCdS1qbIgB0[/youtube]
  • 74 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "някой":

    92-ра бях на 13. Не на 15

    Коментиран от #77

  • 75 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "някой":

    Ти кога ще отговориш на ТОЗИ въпрос, пост 48 ???
    Айде бе инджинерян, изчисли таа автомобилна мощ. Посмятай да видим

    Коментиран от #76

  • 76 някой

    0 1 Отговор

    До коментар #75 от "Shmeker":

    Извинявайте - феновете на ФВ, само за секунда:
    Когато ти отговориш на десетките въпроси, които аз питах. Сега разбра ли? В края ще ти задам последния пак.
    Ей, тийнче, сега ще ти го обясня внимателно: имаш ли представа, тийнче неуко, четящо и плейбекващо от Гугъл, какво означава да ускориш тяло 1 тон със скорост 100 км/ч за секунда? Ти физика учил ли си? ИМаш ли някаква бегла идейка какви ги плещиш? Топ фюъл драгстерите имат такъв прираст, но първите 100 от място дори не са за секунда, а да ти кажа ли няколко понятия, като сцепление и др? Дълго ще е, а и няма да ме разбереш. И всичко това, Аудито го прави на настилка тип грейвъл, на черен път бе, неуко тийнче. Ти чуваш ли се?! А искаш ли сега да ти кажа, откъде идва това? Да ти го обясня? Най-вероятно пилота, казал го, е казал метафорично "for a second", както има и приказка на Български, примерно "чупя ти главата за секунда" - сега СХВАНА ли? Ме-та-фо-рич-но, а долния коментирал си го е превел буквално и повярвал буквално, а ти, понеже никога не си карал и един метър автомобил в живота си и няма откъде да имаш понятие за каквото и да е, РЕАЛНО понятие, го поде и възпя. Ето по това също ти пролича, че никога не си включвал на скорост и самобръсначка - сега виждаш ли се? Не те чух?
    А въпроса, на който искам да отговориш, като сме тръгнали да си отговаряме, е онзи за "миксера" НСХ, която дума ти употреби 10 пъти в онази тема. А сега ми отговори на следното, по което пак ти личи папагалния принцип, продиктуван от никога не качването на каквато и да е кола (и двамата знаем, че те разпознах):
    - БМВ 3.0 е страшна, велика, неземна машина, двигател - хала!
    - 3.5 наточен, велик агрегат, е "миксер".
    Слушам ти логиката, г-н Водопад Гугълов.

    Коментиран от #80

  • 77 някой

    1 1 Отговор

    До коментар #74 от "Shmeker":

    Сериозно? Ей, тийнче, освен физика, по математика колко имаш? Да намеря ли темата, в която каза, че си на 36, лъжльо палав? Искам сега да ми обясниш, ама като на много прост, как 92 си на 13, а си на 36 и нещо сега, т.е. ще правиш 37.
    И докато се мъчиш да измислиш отговор на фантасмагориите си, прочети и това: голямата трудност при бегачките, г-н Сухий Литераторов Гугълов, не е да наточиш колата, а да свалиш мощността на асфалта без загуби. Няма да разбереш какво ти казах сега, но помисли защо ГТР изчезва на 2 пъти по- мощни коли на старта. Изчезва им, не просто е пред тях. Това му е силата, а тийнчетата като теб, гледат само картинките в нета и имат разсъждения от типа "лелеееее! оно е пецтин коня и нема равно!'' , а после: "брей...как така стана, че го скина кола с 200 коня по-слаба...". Защо ли? Оти никога не си се качвАл у кола - и сега не казвай "не", защото си личиш от всяка дума, не просто си личиш, а направо заслепяваш
  • 78 някой

    0 1 Отговор
    ...и преди да пльоснеш поредната си глупост, прочети двата поста долу внимателно, няколко пъти, като си използваш междуушното пространство. Няма да отговориш на въпросите, зная - просто удобно няма да ги видиш пак, но прочети. Внимателно. Няколко пъти.
  • 79 Златин Славчев

    0 2 Отговор
    niamam protiv vw ama kakvo pravishe shkoda tam i zashto vsichkite vw biaha stari predimno vse edno gledah grobishta za avtomobili

    Коментиран от #88

  • 80 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "някой":

    Ти задаваш тъпи въпроси, коментарите ти са малоумни а аз те накарах да сметнеш колко мощност трябва да има Ауди S1 за да ускори от 80 до 100 за една секунда, което е 5-6 реда сметки.

    Не съм разочарован от теб, щото го очаквах

    Коментиран от #81

  • 81 някой

    0 1 Отговор

    До коментар #80 от "Shmeker":

    И къде са отговорите ти на тъпите ми въпроси? Отговорите ти?
    Така, като прочете долните постове - видя ли се сега, колко си личиш за всички, че не си пипал волан в живота си? Коли бил имал, Йокохама не били достатъчни за "изискванията му", бусове бил имал, пет служебни карал, 4 бегачки сменял. Сменяш си антивирусната и тетрадките в чантата за училище. В което няма нищо лошо, стига да не заливаше с глупости навред.
    - това за "for a second" схвана ли го?
    - за ускорението, т.е. съотношение сила/маса на тяло/ гравитация//съпротивление/сцепление/време - схвана ли го?
    - математиката и физиката нямат "редове", а уравнения, това не ти е статия за Валери Божинов в 7 дни спорт - това схвана ли го?
    - пак не отговори и сега на двата въпроса, защото сам започваш да се усещаш колко си личат 15-те ти години - това схвана ли го?
    - бих ти обяснил и много неща за глупостите, които пишеш, начело с тези в тази статия, но не го направих до момента, в който момент се извинявам на феновете на ФВ, че им пиша в статията - само и само да няма спам. И това схвана ли го?
    А сега ме чуй и помисли върху думите ми:
    Като някой ден караш каквато и да било кола и 1 метър, тогава пак ела с "експертни" мнения за Пиех, БМВ, ФВ, съпротивления, ESP, драгове, ръчни на леда (да намеря ли статията?), служебни бегачки и всичките ти небивалици. Сега си смешен от километри, а моите коментари за теб са малоумни, защото лъсва твоето малоумие и гледката не ти е приятна, съответно някой друг трябва да ти е виновен - така е устроена човешката (ти) психика. Това схвана ли го?

    Коментиран от #83

  • 82 някой

    0 1 Отговор
    Аз спирам поне тук да се занимавам с теб, ти си ясен като бял ден, НО - за втори път казвам:
    Ако пак пльоснеш отговор:

    >>>>> започни с отговора на първите 2 изречения в долния ми пост.

    Коментиран от #84

  • 83 ярослав станчев

    2 0 Отговор

    До коментар #81 от "някой":

    Пише,бе човек:
    Само за фенове на Volkswagen
    Не го познавам Shmeker,не ме интересува кой е,ама спри малко,почини,отмори и почети за животното S1.Тогава задавай отговори.Все едно да питаш за Пежо 205 Т16 Рали.Какво питаш???Кого питаш??? Какво искаш???Има живи пилоти на тези коли,питай ги за какво става въпрос.Проспийд направиха кола,реплика на Ауди С1,питай ги какво са направили.Мога да ти кажа,че са направили от 5 цилиндров двигател на Ауди,700 коньов звяр.Прави 0-100 за 2,6 сек.Има маккс спийд от 260+ км/ч. Миналата година дадоха време на драг,с рали кола на 400 м.-9,73. на Сливен.
    Ако имаш други въпроси мога да ти обяснявам много,още.Стига си спамил.Разбирам,че си болен Хондаджия,ама малко се спри и покажи уважение.

    Коментиран от #85

  • 84 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #82 от "някой":

    Хайде изчисли го, стига философства и не пиши глупости, които никой не чете.
  • 85 Shmeker

    3 0 Отговор

    До коментар #83 от "ярослав станчев":

    Остави го да изчисли колко мощност трябва на S1 да направи ускорение 80-100 за 1 секунда. С уравнения, редове, формули, интеграли - квото иска.
    Колкото до мен сигурно ще разбереш кой съм ако си редовен в Ауди форума, като му дойде времето.

    Коментиран от #93

  • 86 някой

    0 2 Отговор
    Опа, чакай, чакай сега, Ярослав Станчев, чакай малко: кой ти каза, че не съм фен на марката? И по въпроса за уважението, я пак ми прочети постовете. Или, може би, трябва да ти напомня, че на мен ми се зададе въпрос - е, отговорих. Аз зададох два - пак същото: липса на какъвто и да е отговор, пак глупости. И в тази връзка, пожелавам на всички фенове, независимо на какви марки, да има уважение и без писаници на глупости - те развалят всичко. На теб няма да ти отговарям, нито ще ти казвам, че сбърка и с хондаджията, сбърка и с болния фен - този болен фен си ти, видно е и тук. Ако възхвалявах Ауди, щеше да ме благославяш, но понеже не ти изнася - си на страната на Смешкер. Както и да е - лека и безаварийна на всички!
    И накрая, бих казал на Смешкер същото, което е в пост 66 долу - особено последното изречение. Не, че ще вникне в него де. "ще разбереш кой съм ако си редовен в Ауди форума, като му дойде времето." - и сега е ясно кой си, без да влизаме във форуми: г-н Никой Гугълов. 66 пост долу, Смешкер - приеми, че те описва на 100%. Извинете на всички останали

    Коментиран от #87, #92

  • 87 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #86 от "някой":

    СПРИ ДА ИЗБИВАШ КОМПЛЕКСИ СЕГА!!!
    Ако задаваш въпрос го задай просто и ясно, а не прикрит между редовете!

    СПРИ ДА НАБЕЖДАВАШ ХОРАТА И ДА СЪДИШ!!!
    Нито си съдник, нито можеш да говориш без да си си проверил информацията.
  • 88 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #79 от "Златин Славчев":

    От клуба вземаме екземпляри от другите марки, които VW притежава. Ауди, Шкода, Сеат. Идват гости и от други държави.

    Коментиран от #100

  • 89 някой

    0 1 Отговор
    Комплекси, Смешкер, избиваш ти. Казах ти - прочети 66 пост, там ще се познаеш, доста е точен за теб. Аз просто те слушах достатъчно и ми писна
  • 90 555

    2 1 Отговор
    Не е важно к'во караш, важното е сутрин кат се събудиш да нямаш търпение да го подкараш!!!

    Коментиран от #91

  • 91 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "555":

    ТОЧНО.
  • 92 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #86 от "някой":

    Човек,все ми е тази дали хвалиш или плюеш Ауди.Аз ги харесвам колите им с твоето или без твоето мнение.Не харесвам колите на Фолксваген,но уважавам лудите глави от форума им,които правят такива изложения.Имам и приятели от там,които ходят редовно на сбирките и си поддържат колите изрядни,макар че им коства много време и пари.
    А относно споровете ти с Шмекера.Малко банални стават.Не мислиш ли?Съмнявам се да го познаваш лично.Всеки има право да пише в тези форуми.И това не дава право на никого да се заяжда безсмислено.Това правиш.
    Извинявам се за епитета "болен Хондаджия".Просто не издържах да ви чета безцелните спорове,провокирани почти напълно от теб.
    А на Шмекер ще кажа,че имам регистрация и в Ауди Клуб България.Може и да се познаваме,поне косвено.Ако имаш интерес може да се запознаем,аз съм с регистрация batiaro.Името ми го знаеш.
  • 93 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "Shmeker":

    Напомняш ми по стил на гризли,но може и да се лъжа.
    Явно те бърка с някой друг колегата "някой"

    Коментиран от #94

  • 94 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "ярослав станчев":

    Не не съм. Може и да не ме знаеш, скоро не съм писал там последните 2-3 години
  • 95 някой

    0 3 Отговор
    Не, не го бъркам с никой.
    Я кажи кой си бил там "преди 2-3 години" ? Да те проверим.
    Бъзикам се. Никой не си бил, знаеш го.
    И ми цъкни още 10 минуса от другите ти профили, за да не си единствения с по 20 - виждам, че това те успокоява.
    И горното беше ВЪПРОС за форума пак, ако не видя. Започни с отговора му

    Коментиран от #96, #97

  • 96 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "някой":

    За кво пък да ти отговарям? Може да не искам. Но Ярослав ще разбере кой съм.

    Коментиран от #98

  • 97 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "някой":

    Буахаха, феновете на VW ти слагат минуси. Аз минуси не слагам.
  • 98 някой

    0 3 Отговор

    До коментар #96 от "Shmeker":

    Защото лъжеш за всичко от месеци. И защото не можеш да вържеш две думи, като те хвана в поредната лъжа, защото не можеш да измислиш новата. И как ще искаш, като нямаш отговор на собствените си глупости, виж се сам

    Коментиран от #99

  • 99 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #98 от "някой":

    Какво точно си ме хванал?
  • 100 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #88 от "Shmeker":

    vaprosa mi e zashto kolite tam sa tolkova stari ?
  • 101 GolfGTI

    0 0 Отговор
    Уникално събитие за България.ВАГ са номер 1.