Last news in Fakti

15 Април, 2015 09:46, обновена 26 Юни, 2022 16:42 136 167 37

5 буса до 10 000 лв, които ще ви служат докрай

  • аutocredit-
  • mobile.bg-
  • бусове

Това са работните коне на малкия и среден бизнес, които вършат чудесна работа и в личния живот

Независимо дали имате бизнес, който го изисква, или просто се местите често и ви е писнало да ползвате услугите на хамали, един товарен бус никога не е излишен. Те са пъргави, когато са празни, карат се лесно, а ако общото им тегло е под 3.5 тона, шофьорът се нуждае единствено от категория “В”. Това са петте буса, които ще ти служат вярно години наред. Общото между тях е, че са произведени след 2003 г., а цената им не надвишава 10 000 лв.

Mercedes Vito

5 буса до 10 000 лв, които ще ти служат до гроб

 

Vito е чудесен вариант за хора, които не търсят пълноразмерен бус. Тази машина има товароносимост между 1000 и 2000 кг, което е напълно достатъчно за нуждите на малкия и среден бизнес. От друга страна разполагате с по-ниско тегло, което значи по-малък разход на дизел. В ценовия диапазон до 10 000 лв на нашия пазар се предлагат както пътнически (8+1 места), така и товарни версии. Излиза, че Vito може да се ползва и за превоз на големи компании до морето, например. А когато дойде моментът за товарене, седалките просто могат да се демонтират.

Виж обяви за Mercedes Vito от 5700 лв. в Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Iveco Daily

5 буса до 10 000 лв, които ще ти служат до гроб

 

Тук вече говорим за истински бус с истински размери. Това е предложение за професионалисти, които търсят по-голяма товароносимост. На нашия пазар могат да се открият версии с две задни гуми, които могат да се управляват от шофьори с категория “В”, както и такива с четири задни гуми, които изискват категория “C”. Вторите могат да пренасят по-големи товари до 3.5 тона.

Виж обяви за Iveco Daily от 6500 лв. в Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Ford Transit

5 буса до 10 000 лв, които ще ти служат до гроб

 

Това е предпочитаният избор на милиони хора по целия свят. И на доста обирджии в Англия през 70-те. Според официалните данни през това десетилетие в 95% от обирите в страната е участвал Ford Transit. Издръжлив, непретенциозен и достъпен, Ford Transit се предлага в десетки версии. Модел, произведен около 2005 г. лесно може да бъде открит за сума под 10 000 лв. По-старите версии имат склонност към ръждясване, което при товарните автомобили е не просто неприятно, но и опасно.

Виж обяви за Ford Transit от 4500 лв. в Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Renault Trafic

5 буса до 10 000 лв, които ще ти служат до гроб

 

В подобна категория е невъзможно да пропуснем френските марки, които са известни с лекотоварната си гама от модели. Една от абсолютните класики в сегмента безспорно е Renault Master с 2.5-литров турбодизелов двигател с около 120 к.с. Въпреки това обаче, нашият избор пада върху Renault Trafic, който е по-компактен и много по-практичен. Той може да бъде открит и в пътнически вариант, а ако марката Renault не ви е по-вкуса, можете да задоволите прищевките си с Opel Vivaro, който е абсолютно идентичен с Trafic.

Виж обяви за Renault Trafic от 4899 лв. в Mobile.bg и купи на изплащане сAutoCredit.

Fiat Ducato

5 буса до 10 000 лв, които ще ти служат до гроб

 

Друг популярен играч в категорията на товарните бусове. Виждали сме го като маршрутка, база за кемпери, товарен кон и какво ли още не. Fiat Ducato, Peugeot Boxer и Citroen Jumper използват една платформа, така че който и от трите модела да изберете, ще можете да се възползвате от високо ефективния дизелов двигател 2.0 HDI/JTD с 83 к.с. Той се монтира във версиите с по-ниска товароносимост, а по-нагоре в йерархията е позициониран по-мощен двигател с 2.2 литра работен обем при френските модели и 2.3 литра при Ducato. В италианския модел последният разполага със 110 к.с.

Виж обяви за Fiat Ducato от 4500 лв. в Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

източник: blog.autocredit.bg


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Горан

    4 7 Отговор
    От всичко най-много се радвам, че ще ми служат докрай:) и до дъното. А ти стигал ли си до дъното?
  • 2 алабала

    24 18 Отговор
    Не видях никъде Мерцедес Спринтер. Това е бусът който ще ти служи до живот!!!!!!

    Коментиран от #3

  • 3 майселф

    15 6 Отговор

    До коментар #2 от "алабала":

    Точно така, Мерцедес Спринтер няма аналог като качество, но и като цена. В заглавието пише до 10 000 лв, което автоматично изхвърля Спринтер от групата, защото е трудно да се намери екземпляр за тази цена и след 2003г. От тези изброените аз бих заложил на Дукато/ЙУмпер/Боксер - доста корави се оказаха.
  • 4 motorheadbg

    9 4 Отговор
    Напълно си прав! Най-добрата машина в този клас! И двигател, и окачване. Ламарината е малко калпава, защото почва бързо да гние. "Вито" е ПЪЛЕН БОКЛУК - слаб двигател и окачване. И двата съм карал, но СПРИНТЕР е МАШИНА!!!!! За ФОРД да не говорим -ХЕХЕХЕ!

    Коментиран от #8, #37

  • 5 VWandMercedes

    8 4 Отговор
    Машината е Спринтер.Аз имам 312Д вече 8 години и съм просто доволен.Ако го произвеждаха бих купил на изплащане нов.Не така стоят нещата с Спринтер след 2001.Калпава електроника и ужасно скъпи дюзи които се повреждат от БГ дизела.Но това е в сила за всички комънрей-ли.
  • 6 Иван

    21 5 Отговор
    Аз съм на обратното мнение, а то се споделя и от хора, които имат над 10 буса във фирмите си. Спринтер е по-надежден, колкото е по-стар моделът. Новите са 100% боклук. Жестоки проблеми с двигателите, постоянно пикаещи дюзи - водещи до блокиране на двигатели. Имат проблеми с нашата нафта. Ламарините гният на модели 2008-2009г. до степен, че се налага да влизат за тенекеджийска работа. Адски скъпи ремонти. Ако все пак искате Спринтер, не взимайте дизел и в никакъв случай 2.2 ЦДИ. Ако все пак взимате такъв, гледайте да е с по-малкото коне. Тия от 130-150 коня са много форсирани и не издържат. Най-добре избягвайте дизел по-принцип. Изберете бензин/газ/метан. То това важи за какъвто и да е автомобил в днешно време. Хора, ако знаете колко ядове съм брал, колко десетки хиляди сме хвърлили аз и мои колеги за поддръжка и ремонт на Спринтери, моля ви за друго не ме слушайте, ама поне за това ми повярвайте. Избягвайте на всяка цена. Никога не съм очаквал, че Мерцедес ще създадат такъв велик боклук. То между другото половината бус е Бош и от там идват голяма част от проблемите.
  • 7 Иван

    8 3 Отговор
    ....а искам и да допълня, че знам как се карат служебни бусове - газ до дупка, източване на силите на буса до край, после фирмата да му мисли. То така верно бусовете стават супер и "служат" до живот. Като се счупи - шефът да плаща ремонта.
  • 8 карам Скудето

    3 3 Отговор

    До коментар #4 от "motorheadbg":

    Да допълня, че един от двигателите, монтиращи се на Вито, е този от А-класа - слаб, маломощен, а и често повреждащ се. С тази българска нафта работите се оси.ат допълнително.

    Иначе и другите, писали отдолу са си прави - стария Спринтер, Дукато, Боксер, Трафик, Транзит са добри машини за цената, за която се предлагат. Още Скудето - също добра и удобна машина, като цяло евтина и непретенциозна...
  • 9 Един друг

    28 2 Отговор
    Иване, личи си, че говориш от практика. Само който не е минал през мъките със съвременен Мерцедес, ръси глупости, че били велики.

    Егати боклуците. Как на 3 годишен бус за луди пари ще му избие ръжда?! Те от ламарина 08кп ли ги правят?! CDIтата идват с една сюрия конструктивни и фабрични дефекти, пък с тукашната нафта само се надпреварват кой пръв ще си скапе дюзите. Единственото, което им липсва на спринтерите е да има лепнат една 7GTronic и тогава вече кошмарът ще е пълен.

    Лично аз имам Вито и то съвсем целенасочено взех върховата модификация - 2,5 бензин, автоматик и екстри колкото искаш. Позай от екстрите и изобщо от всичко свързано с ел. инсталацията, какво е останало да работи към днешна дата. До едно време му се ядосвах, ама вече не ми пука - таблото свети като коледна елха, не ми работят ABS, ABD, SRS, климатикът, ел. стъкла и т.н. По-долнопробни кабели не съм виждал дори и в гаражна железария. Изолацията старее бързо и като стане една трошлива... Единственото му предимство е, че двигателят е неубиваем и е страшно функционална кола. Обаче, съотношението между качеството на изработката/материалите и цената му като нов клони към телефонна измама от горнооряховски циганин.

    Същевременно, разни дуката и боксери въртят километри и не им пука. Само задните врати на фургоните след много цикли на усукване започват да късат пантите, ама това да им е кусурът. А, и струват много по-малко от тези ментета мерцедесите.
  • 10 Shefa

    9 7 Отговор
    Mercedes Sprinter
    Volkswagen Transporter
    Kade sa be tova e nai-dobroto!!!
  • 11 коко

    10 3 Отговор
    хаха Вито е в класацията... първия мерседес с предно предаване и пълен буклук...
  • 12 гост

    16 3 Отговор
    помня преди години един джъмпер, чисто нов купихме и на първия курс го сефтосах до Варна претоварен и под 180 км/ч не паднах...много яка машина...ама като му мина гаранцията от 100х.км му се преебаха 2 дюзи, след 5 х.км още 2. И тогава видях най големия абсурд на нашите автомобиловносители - дюзата бош в Автомотор - 2200 лв., в Софияфранс ауто 1100 а при вносителя на бош 600 с монтажа:)))
  • 13 ivan

    10 2 Отговор
    Карам Пежо J5 '91 година - няма такова куче :) Вярно,че му е мудна скоростната кутия,но е железен като двигател и най-вече като шаси... В 95% от случаите под 3 тона върху него не се кара,за 8 години минаха над 10 000 тона въглища през него и не се дава... Старо,ама златно... Мерцедеса като му качиш 1.5тона (говорим за бордови камион) и кабината "целува" каросерията ;)

    Коментиран от #15

  • 14 Борис Георгиев

    11 0 Отговор
    Статията е писана естествено ей така .. като повечето.

    Както казаха хората има огромна разлика дали е по-новия модел или по-стария модел на конкретната марка.

    Ще дам само един пример за един от истински здравите и непретенциозни бусове от 90-те. Ford Transit 2.5D чистия дизел с колекторните тръби отгоре или както е по-известен "акула"
  • 15 хм

    0 6 Отговор

    До коментар #13 от "ivan":

    ти пък въглища ще возиш с бус.
  • 16 хм

    9 4 Отговор
    аз залагам на Москвич с ремарке, покрито с брезент.
  • 17 100qn

    8 1 Отговор
    Буса е Спринтер 2.9ТДИ до 2000 год !!! Всичко останало е кенеф и с тази чудна Българска нафта не е за разправяне...
  • 18 Гост

    8 4 Отговор
    буса е Sprinter 312, който е писал статията не е в час, ама въобше
  • 19 baipetko

    7 5 Отговор
    Къде е VW T3 и стария транзит ?
  • 20 Практик

    7 1 Отговор
    Вито не съм карал,но ако е здраво колкото втората и третата генерация Спринтер-не,благодаря...Виж,старите 308-ци,и първите спринтери-да.Форд,проблеми със задните светлини и теснотия на шофьорското място,но като цяло-става.Рено трафик-твърдо "да"! Това съм карал,и то по много-това знам. :)
  • 21 Климит77

    3 2 Отговор
    Samo Vw lt 35 2.5 tdi 109 konia posluhaite staroto ku4e
  • 22 мандръсалото

    7 2 Отговор
    Мерцедес 208Д буса на бусовете....
    Естествено го няма в класацията, както и много други бусове който са доооста по добри от тези горе а в повечето случай и по евтини.
  • 23 бай Иван

    10 5 Отговор
    Нито един от тези боклуци няма да ви служи до живот.Най добри са старите бусове на Мерцедес, но и те мниого остаряха и са на изчезване..Както казва колегата по долу 208 Д е велика машина.Как може един италиански кенеф да се сравнява с него/

    Коментиран от #26

  • 24 Дидо

    4 0 Отговор
    Ами да за съжаление мерцедесите след 2000-2001 са кенеф и колите и бусовете.Имам приятел монтьр в бърза помощ и си говорим че от фолксваген Т5,ситроен джъмпер и форд транзит наи малко проблеми имали с фордовете от което направо се изнендах че форда е по-добре от фоклсвагена.На една от линейките пък пкаеща дюза направи дупка в буталото и после стана ААУУУ
  • 25 само селяните карат TOYOTA

    4 16 Отговор
    само мерца става всичко друго е компромис
  • 26 само селяните карат TOYOTA

    2 3 Отговор

    До коментар #23 от "бай Иван":

    ганьо няма да има бус който да служи цял живот нали и те трябва да изкарат пари
  • 27 цеко 27

    4 2 Отговор
    Карам от 3 го.-ФИАТ ТАЛЕНТО- 1.9Д.товаря го средно по 1800-2000кг. изминал съм над 50 000 км. до сега гори ми средно 6.5-7.00 нямам никакви проблеми ... да слабичко е по бъирите но аз не бързам за никаде .. !!!
  • 28 Точка

    1 2 Отговор
    Здравейте.какво мислите за фият дукато 3.0/180кс
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Ял съм им попарата

    1 0 Отговор
    Не знам човека който е писал статията колко разбира обаче само докато прочетох новия транзит и веднага ме отказа . Витото също не е стока. Наистина издържлив е стария Транзит и Фиат Дукато 2.8 мотор 122коня . А от новите бусове всички са пълно дърво. Мерцедесите с малките мотори 2.2 са също дърво.
  • 32 Ивеко

    3 2 Отговор
    Боксер дукато и джъмпара спокойно си стигат 700-800 хиляди километра единсвения им кусур за мене е че са калпави на завоите, мерцедес спринтер 313 след 2007 г е също много добър почти не усеща товара най добрия е в завоите много удобен за каране и върши страхотна работа , но най добрия бус за мене е ивеко 35с13 няма друга такава машина

    Коментиран от #33

  • 33 Ивеко

    3 0 Отговор

    До коментар #32 от "Ивеко":

    Същото важи и за 35с15
  • 34 Mercedes Fan

    2 1 Отговор
    Аз имах 311 2000г по здраво нещо не съм имал! Издържа 10 години на 742хил. километра и накрая двигателя! Но беше доста добър препоръчвам ви го!
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 PAUL 53

    0 0 Отговор
    МНОГО МИ Е ИНТЕРЕСНО КАКВО МИСЛИТЕ ЗА Mercedes-Benz V 280 Fashion. НЕ МОГА ДА ПРЕЦЕНЯ ДАЛИ ЩЕ ТЕГЛИ 2000 КГ
  • 37 Никола

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "motorheadbg":

    Ние имаме Вито w638 97година.6година откакто го имаме и му разпиляхме лагерите от каране.