Представената миналата седмица Aegea е натоварена с огромни надежди от FIAT. Седанът облича последните технологични постижения на италианската марка в нов фирмен стил и трябва да възстанови поне донякъде изгубените й пазарни позиции.
Доколко обаче оригинален е иначе сполучливият дизайн на новия "фич"? Малайзиецът Теофилус Чин, чиито рендери често попадат в новините, смята, че този път италианците са "черпили вдъхновение" от BMW.
За да илюстрира тезата си, Чин модифицира по компютърен път предницата и задницата на Aegea, "монтирайки" баварски фарове, стопове и емблеми. Резултатът спокойно би могъл да мине за седан от първа серия на BMW.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Vadinski
12:18 25.05.2015
2 Веско
Това е по брутално от китайците!
12:32 25.05.2015
3 sigh
12:33 25.05.2015
4 Shmeker
12:40 25.05.2015
5 Vadinski
Коментиран от #7
12:46 25.05.2015
6 P111
12:52 25.05.2015
7 Potalak
До коментар #5 от "Vadinski":
Ако беше истински фен на BMW щеше да намериш доста разлики между FIAT и BMW12:53 25.05.2015
8 CarPro
12:54 25.05.2015
9 Vadinski
13:05 25.05.2015
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 svapcarov
13:15 25.05.2015
12 bmw
13:16 25.05.2015
13 Нема Бира
За този рендър мисля, че малайзиеца не е прав! Със същият успех можеш да превърнеш и Kia в Audi! Това, че Питър Шраер е главен дизайнер на Kia не прави от Kia Audi.
Естествено е съвременните коли да черпят елементи по между си! Това се нарича, мода, тенденция стил.
И Фиатчето е готино без да го опреличаваш на BMW!
13:27 25.05.2015
14 Vadinski
До коментар #10 от "TIR":
интересно беше наистина но за мене няма по добър дизайн от на бмв най вече вътрешния дизайн,но това си е моето мнение,за това има и толкова много марки.При германците плащаш за неща които дори не ги виждаш,но ги разбираш като покараш друга марка по дълго.Спор обаче няма когато става въпрос за супер автомобили Италианските са най добрите13:29 25.05.2015
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Vadinski
13:33 25.05.2015
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Кобрата
Коментиран от #20
13:41 25.05.2015
19 Vadinski
13:46 25.05.2015
20 Vadinski
До коментар #18 от "Кобрата":
За качество можем да се обърнем към руснаците,за мене всичките съвремените автомобили са създадени с цел да забогатея майсторите,минаваш 200 000 300 000 хиляди и колата вече си я платил отново,и не е само това проблема ми времето нервните . майсторите който те гледат се едно ти правят услуга и накрая ти вземат и едни хубави пари13:56 25.05.2015
21 Ехаа
и двете не стават!
14:05 25.05.2015
22 TIR
Малко хора са имали щастието да влизат в заводите на BMW и Fiat
Аз по случайност съм от тези щастливци, мога да ти кажа със сигурност само Европейската поговорка за тези две фирми, и тя е :
Италиянците си купуват през живота много коли и сменят много жени - това им е запазена марка.
Немците си купуват през живота един мерцедес или едно беемве и със фрау женаму се пенсионират всички заедно - такива са си
щом си от България значи си с по топла кръв от Немците и се приближаваш до Италиянците.
И тук идва истинския въпрос колко сервиза има в София на БМВ, и ми посочи дали има на Фиат, защо, ли как мислиш?
Така че Италиянците отдавна са открили топлата вода - карай много коли през живота си със всички екстри в тях, но не робувай и не се пенсионирай със една.
През 1958 г. Фиат произвеждат модел 500 който и до днес е със най много продадени коли
През 1968 г. Фиат абарт на грант при показват за първи път напречен двигател със предно предаване.
Ако искаш вярвай от дете БМВ ми е на сърце като визия, но в реалния живот тези коли не са за такива бедни държави като нашата, истината за Баварците че се намират в най богата част в Германия и колите им дори за тях са скъпи, а за подръжката им не питай...................
В момента карам Фиат Дукато - 2,8 чист дизел - камионче 6+1 места и товарна рампа отзад, винетката му е за лек а-бил, данъка му е 48 лв. на година, 76 конски сили, разхода му на 600км смесен пробег е 2 туби по 20л. диз гориво, не мога да се оплача от Италиянците, ако ме разбираш, направили са а-бил като за мен.
Коментиран от #24
14:14 25.05.2015
23 TIR
Марка Fiat
Модел Croma
Генерация Croma II
Модификация (Двигател) 1.9 16V Multijet (150 Hp)
Брой врати 5
Мощност 150 к.с.
Максимална скорост 210 (205) км/ч
Ускорение от място до 100 км/ч 9.6 (9.9) с.
Обем на резервоара 62 л.
Година на пускане в производство 2005 г.
Тип на купето Хечбек
Брой места 5
Дължина 4756 мм.
Широчина 1775 мм.
Височина 1597 мм.
Колесна база 2700 мм.
Предна следа 1513 мм.
Задна следа 1496 мм.
Минимален обем на багажника 500 л.
Разположение на двигателя Отпред, напречно
Обем на двигателя 1910 см3
Максимална мощност при 4000 об./мин.
Въртящ момент 320/2000 Нм
Горивна система Дизел Комънрейл
Турбина Турбокомпресор
Газоразпределителен механизъм DOHC
Разположение на цилиндрите Редови
Брой цилиндри 4
Диаметър на цилиндрите 82 мм.
Ход на буталото 90.4 мм.
Степен на сгъстяване 17.5
Брой клапани на цилиндър 4
Тип гориво Дизелово гориво
Задвижване Предно
Брой скорости (автоматична скоростна кутия) 6
Брой скорости (ръчна скоростна кутия) 6
Предно окачване амортисьорна стойка
Задно окачване винтова пружина
Предни спирачки Дискови вентилирани
Задни спирачки Дискови вентилирани
АБС има
Тип управление Кормилна (Зъбна) рейка
Разход на гориво - градско 8.2 (9.3) л./100 км.
Разход на гориво - извънградско 4.9 (5.8) л./100 км.
Разход на гориво - комбиниран 6.1 (7.1) л./100 км.
Собствена маса 1530 кг.
Размер гуми 205/55 R16
14:34 25.05.2015
24 hoy
До коментар #22 от "TIR":
Бегай от тука с тези глупости не виждаш ли че никой не ги чете. Какво си тръгнал да ми хвалиш фиат това е малоумие16:04 25.05.2015
25 Тупан
16:17 25.05.2015
26 Ivo
16:56 25.05.2015
27 PazzO
17:10 25.05.2015
28 mediator37
17:30 25.05.2015
29 Янакиев
18:10 25.05.2015
30 CCCP
18:44 25.05.2015
31 Бхд БхД
18:50 25.05.2015
32 Владо
Италианците, които минават за водещи световни дизайнери в която се сетите област, започват да черпят вдъхновение от немците. А те по традиция правят "скучни автомобили с хладен и делови дизайн".
19:24 25.05.2015
33 japan
19:51 25.05.2015
34 Разпутин
20:24 25.05.2015
35 бад
20:32 25.05.2015
36 333
Това е все едно да сравняваш сладолед "Ескимо" със "BOSS"!
И кога най-сетне всички знаещи, чуващи и разбиращи автомобилостроенето в този форум ще спрат да сравняват коренно различни продукти.
Как може да сравнявате автомобил с цена 20 000 Е със автомобил с цена 40 000 Е? Като не е сигурно че "баварката" ще влезе в този бюджет... И защо си мислите, че ФИАТ не биха могли да произведат автомобил достоен конкурент, ако имат и те бюджет от 40 000 Е, а? Еми щото няма кой да го купи, разбира се, заради емблемата:)
Моля ви, престанете да сравнявате кон с кокошка.
Същото важи и за втората употреба, правилото е също.
Вярно, баварката е класа и всеки иска да и "седне", ама не и в БГ.
Е...а.. съм ти и БМВ-то, като го подгарам по Тракия и започне да ми друса, какво ще му разбера? И къде да му ползвам 300-те коня? На околовръсното? Ай сектир, само ще му се нервя..., или поне в половината време. Виж ако е на магистралата в Германия, е тогава, майкоооо, кееееф, за там е баварката, та тя там си е родена милата:)
Както и да е, мисълта ми беше да си сравнявате БМВ с друга подобна надута ценово кошница, ФИАТ-а в този случай е "В" група:)
Коментиран от #37
20:42 25.05.2015
37 Shmeker
До коментар #36 от "333":
Не само фиати, ами и японски еднодневки се сравняват с великаните БМВ21:41 25.05.2015
38 bai gost
22:03 25.05.2015
39 хичо
22:40 25.05.2015
40 Фят
- Продаденият!
22:52 25.05.2015
41 Пешо
23:01 25.05.2015
42 ADS
01:18 26.05.2015
43 ADS
01:20 26.05.2015
44 Георги Алексиев
07:29 26.05.2015
45 ххх
08:21 26.05.2015
46 GTE
Коментиран от #49
08:52 26.05.2015
47 Пръчу
Е и? Ако направи същото с един "Лексус" - монтира му фарове, решетки и емблеми от "Мерцедес" какво ще се получи?
За протокола - замених БМВ 318 ТДС за Пунто 1.9 JTD. Никак не съжалявам.
11:00 26.05.2015
48 TIR
• Seat-
• Skoda-
• VW-
• Audi
Изцяло италиански дизайн за Volkswagen
Концернът Volkswagen ще представи седем концептуални разработки, с които цели да покаже бъдещата дизайнерска линия на своите марки. Тези прототипи ще дебютират по време на предстоящото през март автомобилно изложение в Женева.
Информацията съобщи лично шеф-дизайнерът на VW Валтер де Силва. Италианецът каза, че прототипите ще са разпределени в основните марки на концерна Seat, Skoda, VW и Audi. В Женева също така ще бъдат показани и разработки на ателието Italdesign Giugiaro
Както ви информирахме по-рано, ръководството на Volkswagen одобри бюджет от 51.6 милиарда евро за разработки на новите модели и увеличаване на производствените мощности.
С иновационния италиански дизайн ръководството на немския гигант се надява да привлече още повече почитатели на марките си и да изпревари по продажби сегашните лидери Toyota и General Motors. Дали това ще стане, ще покаже само времето.
11:56 26.05.2015
49 Гост
До коментар #46 от "GTE":
Нима Мерцедес не изкопира X6 на БМВ!? Няма по-добра марка за градски и семейни автомобили от Фиат! Цяла Европа се вози на новите версии 500 и Панда,които са модерни,компактни,практични и на достъпни цени! Разбира се,ако искаш по-скъп модел,можеш да го сториш без проблем,защото гамата им е добра! Какво възхвалявате немските пластмасови курници,които копират руските матрьошки! Едно и също нещо в различен размер! Това стана банално и вече е демоде! А колкото до снимката.....Фиат и преди са правили това със Сузуки и Сеат....Коментиран от #55
14:42 26.05.2015
50 Piligrim
Александър Алексиев - студент по дизайн в Пасадена (Калифорния), е автор на формите на новата BMW 1 Series Hybrid.
Българинътотговаря за екстериорния дизайн, а интериорът е поверен на негов колега от Чехия. Проектът им е представен на автомобилното изложение в Лос Анджелис.
Read more: http://www.pepatabakova.com/Articles/view/487#ixzz3bFK5obc4
14:45 26.05.2015
51
17:27 26.05.2015
52 гост
22:12 26.05.2015
53 jean
22:58 26.05.2015
54 Роман (Маверика) Ценов
01:42 27.05.2015
55 hoy
До коментар #49 от "Гост":
Коя е тази цяла европа дето се вози на фиат, коя е тази гама дето е добра, къде е този "невероятен" италянски дизайн във фиат ? Тези коли са еднодневки с много слаба надеждност в повечето модели и с много грозен дизайн, никаква цена на вторичния пазар пълен кенеф. Както и да я поддържаш каквото и да правиш си остава кенеф.02:50 27.05.2015