Мечтаете за класически автомобил, но се притеснявате, че е прекалено стар и заради годинките си бързо ще се развали? Има изход от тази ситуация. В момента има компании, които произвеждат нови автомобили с ретро дизайн. Сега сме подбрали за вас осем от тях. Това са чисто нови автомобили, но изглеждат като истински класики от средата на миналия век.
PGO Speedster II
Компанията PGO се появява на бял свят през 1985 година, но до 2000-а се занимава с производство на реплики. В началото на ХХI век обаче е взето решение за създаване на собствен модел. Така се ражда Speedster II. За муза на този автомобил е използвано култовото Porsche 356, но иначе пропорциите на колата са съвсем различни. Двигателят също. Той е с обем 1.6 литра, снабден е с турбо и е заимстван от Mini.
Morgan 3-Wheeler
Компанията Morgan пуска легендарната си триколка в началото на миналия век. През 2011 година обаче британците решават да върнат на конвейера 3-Wheeler. Новата стара триколка е построена на тръбна рама и алуминиеви панели. За агрегат е използван V-образен двигател от мотоциклет, който развива 83 конски сили и разполага с максимален въртящ момент от 140 Нм. Скоростната кутия е петстепенна механична и е заимствана от Mazda. Ускорението до 100 км/ч. отнема само 6 секунди.
Wiesmann GT MF4-CS
Положението с компанията Wiesmann съвсем не е просто. Първо беше обявен банкрут, след това се търсиха нови инвеститори и в момента все още не е ясно какво точно се случва. На пазара обаче се предлага ретро купето GT MF4-CS. Този автомобил е снабден с V8 двигател от BMW, който е с мощ от 420 конски сили. Ускорението до 100 км/ч. отнема само 4.4 секунди, а максималната скорост на GT MF4-CS е 293 км/.
Eagle Speedster
Това не е само бърза и красива машина. Под ретро обвивката и се крие модерен 4.7-литров мотор с мощност над 300 коня. Масата на автомобила е един тон и поради тази причина динамиката е впечатляваща. От 0 до 100 км/ч Eagle Speedster ускорява за време под четири секунди. Единственият проблем е свързан с цената. Eagle Speedster се предлага за сумата от $1 млн.
Jaguar E-Type Lightweight
През лятото на 2014-а компанията Jaguar взе едно интересно решение. Британците възобновиха производството на супер рядката състезателна версия Lightweight. В началото на 60-те години на миналия век от Jaguar решават да произведат 18 екземпляра от нея, но правят само 12. През миналата година от компанията се сетиха за това и взеха решение да изработят останалите 6 екземпляра от тази свръх лимитирана серия. Цената обаче също е стряскаща - $1.2 млн.
David Brown Automotive Speedback GT
Това е странна смесица от дизайна на култови модели на Ferrari, Maserati, Aston Martin и Jaguar. Като цяло колата наподобява най-много на съвременна версия на Aston Martin DB4, но италианските дизайнерски решения също са видими. Платформата е от Jaguar XKR, а двигателят е петлитров осемцилиндров и ускорява колата от 0 до 100 за 4.8 секунди.
Toyota Century
Ако искате вашият баща да си спомни за младините, то можете да му подарите чисто нова Toyota Century. Тази кола е със съвременни агрегати, но на дизайн го докарва като автомобилите от края на 80-те години на миналия век. Освен това е много луксозна. В салона изобилства от естевено дърво и в същото време има монохромни дисплеи. С други думи класиката на кубизма в автомобилостроенето.
Equus Bass770
Bass770 е единственият модел на американската компания Equus Automotive. Дизайнът е изпълнен в стила на класическите Ford Mustang, въпреки че с тази икона Bass770 има много малко общи неща по отношение на техника. Моторът е от предишното поколение на Corvette и е с работен обем 6.2 литра. Скоростната кутия е с два съединителя, като всичко това позволява ускорение до 100 за по-малко от 4 секунди.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ицака
10:39 29.05.2015
2 Shakata
10:53 29.05.2015
3 Красиви
11:12 29.05.2015
4 onq s konq
Коментиран от #13
11:13 29.05.2015
5 Skier
11:59 29.05.2015
6 Една от малкото
13:55 29.05.2015
7
Коментиран от #10
14:00 29.05.2015
8 Роман (Маверика) Ценов
Коментиран от #9
21:17 29.05.2015
9 миседниш накура
До коментар #8 от "Роман (Маверика) Ценов":
де да беше и маверика ти такъв,ама май е само стар :) някъде да са писали че стари-виж малко по-добре какво пишат хората за тези коли....ес класата още ли я караш21:30 29.05.2015
10 миседниш накура
До коментар #7 от " ":
много е готина триколката-засичал съм често такива коли в англия-карат си ги хората с голям кеф21:32 29.05.2015
11 Гост
21:32 29.05.2015
12 Роман (Маверика) Ценов
И аз това казвам че другите си мислят че са някакви стари коли. Нямам ес класа. Сина ми кара е39 а жената Форд Фокус
Младеж как може да напишеш такава дума за името ти. Нямаш ли си хубаво благозвучно име. Така ли са те кръстили вашите. СРАМОТА!
Коментиран от #14
21:45 29.05.2015
13 миседниш накура
До коментар #4 от "onq s konq":
не си в час-вайсмана е преди Х6 а Х6 не струваКоментиран от #15
21:55 29.05.2015
14 миседниш накура
До коментар #12 от "Роман (Маверика) Ценов":
теб пък що те е срам от моето име :) преди нали каза че имаш ес класа,та мислех че я караш още21:58 29.05.2015
15 onq s konq
До коментар #13 от "миседниш накура":
Не само съм в час,но и във всичките междучасия эащото лично го видях и чух това эа мотора че е от БМВ-Х6 по "Аутомотор спорт канал" ТВ преди около месец-два.А отвътре "Висман"- а /не "Вайсман"-пише се раэлично/ е фантастичен-любов към детайла до лудост,эа държанието на пистата-да не говорим-едва се удържа по эавоите.23:06 29.05.2015
16 Роман Ценов
Коментиран от #17
16:08 30.05.2015
17 Роман Ценов
До коментар #16 от "Роман Ценов":
Това е до тоя къде се представя за мен,не знам кой е но ще разбера.Коментиран от #19
16:09 30.05.2015
18 Plovdiv
16:51 30.05.2015
19 Дошо
До коментар #17 от "Роман Ценов":
The Bear ти ли си бе?Коментиран от #20
19:43 30.05.2015
20 Роман Ценов
До коментар #19 от "Дошо":
Не сам15:55 31.05.2015
21 Трифонов
17:17 01.06.2015