Last news in Fakti

7 Юли, 2015 11:01 27 203 65

Ето го новото най-голямо Renault

  • renault-
  • talisman

Френската компания Renault официално представи новия си флагман. Автомобилът се явява наследник на Laguna и получава името Talisman. Колата ще бъде демонстрирана на живо през септември на изложението във Франкфурт.

Talisman е построен на новата модулна платформа CFM, на която са базирани новото поколение на минивана Espace и кросоувърите Nissan Qashqai, X-Trail и Renault Kadjar. Габаритната дължина на Talisman е 4.85 метра, широчината е 1.87 метра, а височината - 1.46 метра.

Междуосието на автомобила е 2.81 метра, като всичко това го прави по-дълъг с цели 16 сантиметра от Laguna. Talisman е по-широк от последното поколение на Laguna с 6 сантиметра и разполага с доста приличен багажник с обем 608 литра.

Новият флагман на Renault ще се предлага с два бензинови мотора с работен обем 1.6 литра с мощност 150 и 200 конски сили. И двата агрегата работят съвместно със седемстепенна роботизирана скоростна кутия. Налични ще са и три дизелови мотора.

Нафтовите предложения ще са с работен обем 1.5 и 1.6 литра, като първият развива мощност 110 к.с. 1.6-литровите дизелови мотори са с мощност от 130 и 160 конски сили. За най-слабия дизел се предлага механична скоростна кутия, докато останалите работят с роботизирани трансмисии.

Седанът разполага с познатото от Laguna Coupe, но модернизирано 4Control шаси, както и със системата Multi-Sense, позволяваща да се променят настройките на амортисьорите, на волана и на скоростната кутия, както и звукът на мотора.

Предвидени са пет режима на работа на управляващата електроника - Eco, Comfort, Neutral, Sport и Perso, като последният се настройва според индивидуалните желания на водача. Настройките при него са толкова много, че шофьорът може да смени дори подсветката в купето.

Индивидуалните настройки в купето продължават с различни графики на арматурното табло, различен интензитет на масажната система на креслата и още куп други дреболии. Talisman ще се сглобява във френския град Дуе, а продажбите му в Европа и у нас ще стартират в края на годината.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ОКИ

    1 3 Отговор
    Бива, но все пак е Рено

    Коментиран от #5

  • 2 бд

    0 3 Отговор
    красиво. но прилича на фв сс.
  • 3 Иван

    1 0 Отговор
    Яко вдигат летвата, само двигателите да бяха поне 2ка а не 1,6
  • 4 187

    0 3 Отговор
    Каква е тази ширина от 187 см.? Още малко и ще вземат да ги правят по 200 см.! То не става тази работа с увеличение на габарита,а с модерни високо технологични решения!
    Типично по френски - предполагам че топ двигателя от цели 200 к.с. ще има динамиката на БМВ от 90-те с 150 "коня".

    Коментиран от #18, #41

  • 5 scofield

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "ОКИ":

    И какво като е Рено бе? Много обичам такива като теб, дето само знаят да говорят без да са наясно с много неща... Инак, скоро не бях виждал кола, която да ми хареса толкова, определено е красива!

    Коментиран от #9

  • 6 mitaka

    0 5 Отговор
    Тея глупаци от Рено не можаха да измислят по малоумно име на флагмана си. Иначе са изкопирали новия Пасат на външен вид! Никога по никакъв повод не бих си купил Рено!!! Само емблемата като видиш на какво прилича и ти става ясно!

    Коментиран от #49

  • 7 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    на мен не ми харесва дизайна - вероятно ще е комфортна и натъпкана с екстри, но нещо във визията не ми допада - лично мнение.
  • 8 ххх

    0 4 Отговор
    Симпатично е, но уви- РЕНО :(
    Има да висят по сервизите с толкова електроника...

    Коментиран от #60

  • 9 М Русев

    0 4 Отговор

    До коментар #5 от "scofield":

    Не знам защо нападаш хората, не знам защо мислиш че рено е марка като цяло ! След 98-99г рено(лайно) не става.
    Няма да казвам какви имах мислех че късмен първото толкова много се чупеше, но уви 4 годишно рено имах и е.. м...та на коляновия вал. Не издържат на здраво шофиране !!! Пълни боклуци са. Колеги не купувайте тея кенефи
  • 10 МачкаПичкаЕлхичка

    0 5 Отговор
    Оборотомера ми е много познат. Визия пасат, оборотомер от бмв, добре е поне, че си ползват техни двигатели..
  • 11 хм

    0 1 Отговор
    таблото е доста наомня на Волво
  • 12 По наблюдателен от другите

    0 0 Отговор
    Таблото е същото на Гранд Чероки

    http://www.jeep.com/en/grand-cherokee/interior/

    От вън прилича на Крайслер 200

    http://media.ed.edmunds-media.com/chrysler/200/2015/oem/2015_chrysler_200_sedan_c_rq_oem_1_600.jpg

    за това ти е познато




  • 13 м еги

    5 0 Отговор
    До последният коментар. Извинявай ама аз карам Рено от времето когато си се возил на москвич или най - добре жигули, но както и да е. Последното ми Рено е 2 меган седан закупено ново на 0,7км. преди вече 10 години, ами казано честно влизанията в сервиза са ми в 98/100 от случаите за смяна на масло и консумативи за 160х. км. при положение че до преди 2г. имахме 2-ра кола Туинго. Твоите Рена сигурно са купувани от Дупница внесени от Италия без ръжда но с взета душа откъм двигател и потопявани от наводненията там.Та заради това не си случил на кола.Купи си нова и тогава коментар, ане служебна карана от куцо,кьораво и сакато на умирачка или н-та употреба предвидена за скрап,но докарана на автовоз за бедния българин да се чуди какво да я прави. От там ви идва мнението за тази марка. И километрите минати в З.Европа са над 500х. минимум, защото хората карат, а не да се дръвчат един на друг коя е по- добра. Стига Ви толкова ограмотяване, четете и се разхождайте на екскурзий за да видите какво най-вече карат т.нар. западняци. За колата иначе е много добра и от доста време Рено правят доста качествени автомобили.
  • 14 м еги

    1 0 Отговор
    Предният ми коментар е на сочен към М Русев
  • 15 DARK

    3 0 Отговор
    Защо пишат на всякъде , че идва на мястото на Лагуната ? Това си е точно на мястото на Latitude един прост поглед в размерите и се вижда , че са почти еднакви.
  • 16 mmm

    0 3 Отговор
    mnogo dobre no kato znam renata im dosega kakvi boklyci sa ako ima njkoi otvoren 6te my dam toyotata si da q kara mesec az 6te vzema negovata no posle da ne me zanimava ako se s4ypi a za toyotata sam spokoen ky4e i polovina e 6tom izdarja na moeto karane tolkova godini taka 4e ne mi gi hvalete tiq avtomobili
  • 17 Бхд БхД

    1 0 Отговор
    Французите си произвеждат автомобили и си ги карат и да са чупливи пак не се отказват от собственото производство и освен това ги купуват в много други страни с скъп данък за по-мощните като Белгия,Турция и.др.
    Като цяло колата изглежда много добре но тя ще е на бял свят към края на 2016 и до тогава даже няма да впечатлява никой.
    Автомобилостроенето стана като при смартфоните докато си позволим даден модел Х и хоп ,че се е появил модел Х+
  • 18 Дошо

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "187":

    Ееее деца, 200коня взеха да ви малеят а?Хайде слезте на Земята!

    Коментиран от #21

  • 19 гост

    2 0 Отговор
    Карам Рено Лагуна, и когато дойде време за закупуване на нова, то пак ще е Рено, но чисто нова.
    В сервиза Пасат влиза не по-рядко от Лагуна. И като цяло са добри коли, но те се карат от хора без комплекси, от хора които не смятат за разумно да се дават много пари за немско возило.
    Това са коли за хора с честно изкарани пари, които не целят да се изтъкват и да парадират каква им е колата, а имат по-високи ценности от една купчина желязо, която на всичкото отгоре се обезценява с всеки изминал ден.
    Коментаторите отдолу да не си купуват Рено, няма да трогнат французите.
    Но французите пуснаха напоследък едни от най-свежите и нови коли, а не н-ти фейслифт на старото, както е традицията при немците. Обезателно колите им не са със скучен дизайн и честно казано моята всеки път не радва щом я погледна, въпреки че е стара и очукана.
    Тази кола няма да струва повече от 55-60х. лв, подходяща за представителна кола. Във Фанция Меркел я возят в Ситроен, а нашите силно комплексирани управници на всички нива не са благосклонни да карат френски, достъпни и достатъчно удобни коли, по същото усмотрение както и коментаторите отдолу.

    Коментиран от #22

  • 20 АЗ

    2 1 Отговор
    Опаа с тая готина Лагуна.....и опшумя тъпанарския пенсионерски пасат.
    ТОВА Е АВТОМОБИ А НЕ ГЕРМАНСКИА КЕНЕФ.7ммщ
  • 21 187

    0 4 Отговор

    До коментар #18 от "Дошо":

    Кво да слизам, кво да слизам? 200 коня на рено са като 140 на нормална кола!!!!!!!!
  • 22 До рено каращия

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Богатите хора карат Мерцедес и БМВ. Бедняците карат Форд/Опел!!!!!!!

    Коментиран от #23, #25

  • 23 служебни коли

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "До рено каращия":

    Значи всички България по твоята логика е богата, за да си позволява служебните автомобили да основно такива.
    Страни като Франция, Испания, Холандия, Великобритания са очевидно по-бедни от нас и закупуват евтините коли.
    Чужденците се чудят какво става у нас, уж сме бедни, а се карат по-скъпи и лъскави коли от западняците.
    Докато хората са с такъв манталитет като твоя, няма спасение. Да, купи си немска премиум марка, но не и ако живееш в панел, или да го караш из дупките и калта на всеобщата мизерия и това да е делото на живота ти. Затова е смешно, тъжно и неуместно, не че е нередно, но не е редно да се плюят производители, които са се насочили към по-достъпни, но все така атрактивни коли. Рено се купува много в развиващите се страни и такива с нисък стандарт.
  • 24 фЕн

    0 0 Отговор
    А ти колело? Или съм те надценил?
  • 25 бедняк без опел

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "До рено каращия":

    Аз пък карам изгнила цетка щото нема пари даже за читаво рено...

    Коментиран от #26

  • 26 Богат с Мерцедес

    0 4 Отговор

    До коментар #25 от "бедняк без опел":

    Читаво рено НЯМА!!!! Няма и да има!
    Пожелавам ти да караш по-нова НЕ изгнила цетка :)
  • 27 VOLVO

    2 0 Отговор
    Дизайна е много хубав. За първи път да ми хареса интериора на Рено. От вън също доста са я пипнали. Ако е на добра цена ще стане хит този автомобил.
  • 28 MIKO

    0 1 Отговор
    Интериора е почети дусловно откраднат от Volvo! Немога да разбера какво целят...
  • 29 аз

    0 1 Отговор
    И него ли ще правят турките?
  • 30 некойси

    0 1 Отговор
    Не са ми интересни коли, които имат женски полов орган за емблема :)
  • 31 enR

    3 0 Отговор
    Няма прошка
    за счупената
    немска трошка.
    Гъвкаво завива
    французойката
    като стоношка.
    Дори на
    скорост две
    ше размине
    счупеното BMW.

    5-те най-добри коли в света: Dacia, Renault, Peugeot, Citroen и Mazda RX-8!
    Забелязал съм, че все по-нови и по-добри модификации излизат от Renault. Евала на инженерите и конструктироте! :) Пичовете си разбират от работата.
    Радвам се, че зад марката стоят хора, които си разбират от работата. Не са като онези лукови глави от VW, Mercedes и BMW!
    Като шофьор на Renault Megane RT 1996 год, мога да гарантирам, че двигателят мърка като кетенце. =] Дори едни колеги от фирмата твърдят същото; "Като купих това Рено, направо се родих. С този счупен Голф, ме знаеха навсякъде по автосервизите!" заяви един шлосер, когато седнахме на по бира.
    Боклукът от Магазин Вторичен (BMW) е направено за м...ници! Защо така? ... Много просто. Аз ако съм закъсал в кална локва, ще трябва да чакам traction control-а да отчете това, за да спре поддаването на газ и автомобилът да боксува по-малко.
    Реотанчетата на Магарцедесът на задното стъкло няма да ги коментирам. Имат два режима на работа: или няма да бачкат и стъклото ще е скрежаласо, или ще работят толкова силно, че ще спукат стъклото. Колата е утъждествявам като тъпа и скъпа!
    Най-доброто съотношение емжду цена и качество е при Renault и Dacia!
    Фен съм на Citroen C6, но не ми е по джобовете. :X Летвата е много висока.

    Коментиран от #36

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 reno

    2 0 Отговор
    рендетата са стандарт за качество,както в най-високотехнологичните състезания формула 1 и формула Е,така и в масовото автомобилостроене.Другото е просто завист

    Коментиран от #48

  • 34 Renault Фен

    2 0 Отговор
    Много обичам немските коли ама мразя дето ги карат особенно тука в България- при 99% от BMW като основна причина за покупката е ми.... просто е BMW и п.ченцата се кефят. Само българин може да стои в 20 годишно ръждясало BMW и да оплюва последния модел на чужда марка .Българска комплексарщина баце
  • 35 аЗ

    1 0 Отговор
    ТОВА Е МАРКАТА!!!
    НЕМСКОТЕ Е КАПУТ!

    Коментиран от #38

  • 36 нереален

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "enR":

    Хареса ми вица, който разказа, особено този с луковите глави от Фолксваген, БМВ и Мерцедес ... ахха, изби рибата, честно!
  • 37 someone

    0 0 Отговор
    http://fakti.bg/technozone/148937-nemci-kontrolirat-kachestvoto-na-renault-talisman - дали ?!
  • 38 someone

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "аЗ":

    http://fakti.bg/technozone/148937-nemci-kontrolirat-kachestvoto-na-renault-talisman дали е така ?!
  • 39 чупения гоулф

    4 0 Отговор
    Колата е уникална. Но лесно манипулирания и плиткоумен средностатистически българин винаги ще пренебрегне и оплюе всичко що е френско и ще продължава да си хвали и кара 20 -30 годишния немски трошляк.

    Коментиран от #45

  • 40 По наблюдателен от другите

    0 1 Отговор
    Таблото е същото като на Гранд Чероки

    http://www.jeep.com/en/grand-cherokee/interior/

    От вън прилича на Крайслер 200

    http://media.ed.edmunds-media.com/chrysler/200/2015/oem/2015_chrysler_200_sedan_c_rq_oem_1_600.jpg


  • 41 S Doichinov

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "187":

    Всяка френска с 150к.с от 90-те има не колкото ами много по-добра динамика от тия кошове дето ги споменаваш.
  • 42 scenic 2

    2 0 Отговор
    лудница е
  • 43 Plovdiv

    0 0 Отговор
    Американската марка "Тъкър", която отдавна не съществува, има модел с абсолютно същото название. Това може да създаде правен казус и да принуди французите да променят името.
  • 44 лнлнклнк

    0 1 Отговор
    И все пак Рено....това казва всичко....
  • 45 софия

    0 2 Отговор

    До коментар #39 от "чупения гоулф":

    ти от кои българи си,,,,селльо или турбо селски разбирач, първо поколение софиянец....виж егн то на ваште и седмата цифра не е ли 6........и по-полека с изказванията кой какъв е , иначе за вашия регион може и да си вървелка, но тука,,,,,по-полека...

    Коментиран от #50, #51

  • 46 PlimP

    2 1 Отговор
    ако и на живо пак е с такъв виншен вид и материали, евала, остава да му избухат едно двг с обем 4.0л (примерно) и всичко ще е точно
  • 47 РамбоСилек

    1 2 Отговор
    Френска БРАКМААААА !!!!

    Коментиран от #62

  • 48 Патладжана

    1 3 Отговор

    До коментар #33 от "reno":

    Ква формула едно бе меееен рено отдааавна ги няма в формула едно яяя слизай на земята бе !!! Да ти кажа как рено лагуна на 6 месеца цялото и табло скърца ще се разпадне и това нова кола с висок клас на оборудване за над 50 бона !!!! Тагедииияяяяя - това са РЕНО , пластмасови БоКлиЦи сааа !Рено видя ли и си извръщам главата на другата страна да не повърна !!! Аеее беж с тия рена беее
  • 49 Стоян Стоянов

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "mitaka":

    ... "Само емблемата като видиш на какво прилича и ти става ясно"...

    хаха - пич, ти емблемата ли ще си купуваш или автомобила?! Щото, по твоята логика купи си по една емблема на Ферари, Порше и Ламборгини - и си най-големия гъзар!
  • 50 чупения гоулф

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "софия":

    Я виж ти един взе ,че се припозна сам в коментара ми по -доло и в изблик на просташко безсилие и комплексарщита започна и да обижда.
    По добре да си беше запазил злобата за себе си и никой нямаше да разбере що за стока си
  • 51 Смешко

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "софия":

    То па! Абе ... кви поколения софиянци беее- щял да види личната карта на родителите си! Тука се говори за коли...ти дрънкаш простотии! А на баба ти личната карта видя ли-и тя ли е родена в София?! Всички са от жълтите павета и после ги гледаш в Левски, Младост и Люлин! Или си внук на Стоянка Мутафова...или на някоя реститутка! Маминия синчо, дето още живее с майка си и наднича в чантат й! Да види личната карта дали има 6 в ЕГН-то!ХАХА! Сигурно те пере още...
  • 52 989898

    1 0 Отговор
    Ей ,с Рено двигатели карат в момента в f-1 доста отбори,прочети малко..тази разбираческа черта в българина за автомобили ми е писнало.Скърцало и таблото....миналата година карах една R-8,една пълна каруца с много коне на която и скърцаше всичко и капачката на резервоара я отваряхме с монета и натиснат бутон от бензинджията,така че не не говори глупости.Аудито беше,по-каруца,защото много пари за нищо,а Реното поне нямат такива претенци спрямо цена каччество.
  • 53 някой

    0 0 Отговор
    Айдеее, казаха им на новодошлите да стават софиянци истината и те наскачаха:))) ДА, моите баба и дядо още са оттук - проблем? и ДА, комплексираните сте точно виИ, дойдохте и превърнахте града в идиотска, мякаща дупка, с претенциите и комплексите си (и облекло, маниери и всичко). По темата: до онзи, който каза, че Рено ги няма отдавна в автомобилните спортове и Ф1 - готин, от коя планета падаш?.. Аман от разбирачи...ама нали сме в Булгаристан, такъв тип разсъждения са си нормални
  • 54 гост

    1 0 Отговор
    Ако човек има достатъчно пари, за да си позволи първо основните условия за живот, а след това и да има достатъчно и за автомобил по избор-абсолютно нищо против каквато и марка да си купува човека, за колкото и пари да си я купува.
    Но при нас не е така. Много от близки и далечни познати, пипнат ли малко повече пари, веднага се купува кола. Дали има възможност за подръжка, застраховка, та дори и само за гориво, това не е важно. Може да вижее в мухлясъл панел, пак не е важно. Може да ходи по промоции или да не може да купи памперси на детето, пак не е важно.
    Важното е да по-нова колата, и по възможност немска.
    Това е проблем, който според мен е породен от нездравата мисъл на народа, та дори и да нямаш пари за следващия месец или да можеш да подобриш трайно качеството си на живот за цялото семейство, българските индивиди инвестират в 1,5т. желязо обезценяващо се с всеки изминал календарен ден.
    Имам познати които нямат пари за лекарствата на децата си, нямат пари за винетка дори, но в гаража е паркирано Ауди. Това ми е проблема и се надявам такива хора да стават все по-малко и хората да не робуват на материалните вещи, а да си гледат качеството на живот, здраве, образование и морални ценности.
  • 55 АЗ

    1 0 Отговор
    УНИКАЛНА МАШИНА - RENAULT!!!
  • 56 дааааа

    1 0 Отговор
    Красавец! Истински Талисман!
  • 57 Бхд БхД

    0 0 Отговор
    Горивата поевтиняха във всичките ни съседки даже в целия свят и никой не говори за това
  • 58 Манолски

    0 1 Отговор
    Кво хейтите бе? Когато фактите говорят и боговете мълчат! Факт е че Рено е една от най-търкаляните марки в света. Окей, не е с качество и цена на немските премиум марки, но те си имат също своята таргет група и се харчат. Копиран е дизайна на Пасат 8 и инериора на Волво, но затова всеки има избор какво да кара, нали живеем в демокрация никой не ви сложил вилата на врата да си го купите, ако щете карайте и корейски шевролет :D
  • 59 deinxs

    0 0 Отговор
    фолксваген пасат с емблема на рено :)))
  • 60 Ники

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "ххх":

    Що? Сега в кое няма електроника? Ти да не караш ВАЗ?
  • 61 Ме

    0 0 Отговор
    Барото, каква ти е точно колата и за колко я купи? И нова от магазина или "нова" на 10 год. от баба германка?
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 РЮФР

    1 0 Отговор
    Всичко е 6 при рендетата. Пълни тъпотии, че не са здрави. Комфорни са, добра возия. Единствено ме смазват, че правят само някакви малолитражки. Нямат нормални мотори като германците. Иначе на тази мапина определено би ѝ отивалпо едно моторче 4.2 л... примерно

    Коментиран от #64

  • 64 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "РЮФР":

    да ве - това за големите мотори си е истина. Няма да е лошо да шибнат нещо по-голямо от 3.0 л. примерно на този автомобил - нали са в сътрудничество с Мерцедес?! Обменят там някакви технологии, значи могат да ползват техни ДВГ с по-голям обем. Но не го правят - вероятно защото си знаят способностите и досега не им се е получавало в по-високите класове.
  • 65 гост

    1 0 Отговор
    Аве хора ко се карате коя кола е по добра ... Ясно е че българите знаят само БМВ и Мерцедес но с тях и ще си отидат...оня казва БМВ е по Добро ,мерцедес по добро..хора разберете че те за нищо не стават защото в българия хубави пътища няма да намериш.. Защо говоря за пътища ли? 1-во БМВ и мерцедес с задно предаване ,а затъне а дупци да му е яко докато реното с предно предаване и ще излезне. И 2-ро когато седнете на телевизора и чуете че има катастрофа марката на катастрофиралата кола ако не е БМВ или Мерцедес аз съм транвай... Сега някои ще кажат "ама то ще е бил някой не съобразен шофьор" е несъобразен шофор с не купена книжка няма. Някои ще кажат "мой да е пил" мой ама ще разберат а и надали ще е заради това. И относно интериора и екстериора. Интериора не е краден просто има много различни интериори и ако не прилича на някой друг интериор на друга кола не може. И някои казват "ъъъ рено за 50 бона след 6 месеца таблото му скърца" е бате ти кой знай кво си правел с тъз кола сиг си вкарвал животни вътре да размърдат таблото. Някои пък казват "двигателя бил малък и бръмчал само" бръмчи ви главата ...кой знай кво сте правели с двигателя на колата и е малък щот аки е голям ще струва повече колата и съмо някви богаташченца ще могат да си ги копуват и така фирмата няма да печели....и например имам Renault safrane 1999 2.2 turbo diesel това е кола направо за милярди !!!! Вече 9-10 години е при мен и изобщо не е меръднала 195 коня е и набира до 100 не много бързо з