Френската компания Renault официално представи новия си флагман. Автомобилът се явява наследник на Laguna и получава името Talisman. Колата ще бъде демонстрирана на живо през септември на изложението във Франкфурт.
Talisman е построен на новата модулна платформа CFM, на която са базирани новото поколение на минивана Espace и кросоувърите Nissan Qashqai, X-Trail и Renault Kadjar. Габаритната дължина на Talisman е 4.85 метра, широчината е 1.87 метра, а височината - 1.46 метра.
Междуосието на автомобила е 2.81 метра, като всичко това го прави по-дълъг с цели 16 сантиметра от Laguna. Talisman е по-широк от последното поколение на Laguna с 6 сантиметра и разполага с доста приличен багажник с обем 608 литра.
Новият флагман на Renault ще се предлага с два бензинови мотора с работен обем 1.6 литра с мощност 150 и 200 конски сили. И двата агрегата работят съвместно със седемстепенна роботизирана скоростна кутия. Налични ще са и три дизелови мотора.
Нафтовите предложения ще са с работен обем 1.5 и 1.6 литра, като първият развива мощност 110 к.с. 1.6-литровите дизелови мотори са с мощност от 130 и 160 конски сили. За най-слабия дизел се предлага механична скоростна кутия, докато останалите работят с роботизирани трансмисии.
Седанът разполага с познатото от Laguna Coupe, но модернизирано 4Control шаси, както и със системата Multi-Sense, позволяваща да се променят настройките на амортисьорите, на волана и на скоростната кутия, както и звукът на мотора.
Предвидени са пет режима на работа на управляващата електроника - Eco, Comfort, Neutral, Sport и Perso, като последният се настройва според индивидуалните желания на водача. Настройките при него са толкова много, че шофьорът може да смени дори подсветката в купето.
Индивидуалните настройки в купето продължават с различни графики на арматурното табло, различен интензитет на масажната система на креслата и още куп други дреболии. Talisman ще се сглобява във френския град Дуе, а продажбите му в Европа и у нас ще стартират в края на годината.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ОКИ
Коментиран от #5
11:12 07.07.2015
2 бд
11:13 07.07.2015
3 Иван
11:15 07.07.2015
4 187
Типично по френски - предполагам че топ двигателя от цели 200 к.с. ще има динамиката на БМВ от 90-те с 150 "коня".
Коментиран от #18, #41
11:16 07.07.2015
5 scofield
До коментар #1 от "ОКИ":
И какво като е Рено бе? Много обичам такива като теб, дето само знаят да говорят без да са наясно с много неща... Инак, скоро не бях виждал кола, която да ми хареса толкова, определено е красива!Коментиран от #9
11:21 07.07.2015
6 mitaka
Коментиран от #49
11:33 07.07.2015
7 Стоян Стоянов
11:35 07.07.2015
8 ххх
Има да висят по сервизите с толкова електроника...
Коментиран от #60
11:43 07.07.2015
9 М Русев
До коментар #5 от "scofield":
Не знам защо нападаш хората, не знам защо мислиш че рено е марка като цяло ! След 98-99г рено(лайно) не става.Няма да казвам какви имах мислех че късмен първото толкова много се чупеше, но уви 4 годишно рено имах и е.. м...та на коляновия вал. Не издържат на здраво шофиране !!! Пълни боклуци са. Колеги не купувайте тея кенефи
11:51 07.07.2015
10 МачкаПичкаЕлхичка
11:58 07.07.2015
11 хм
12:03 07.07.2015
12 По наблюдателен от другите
http://www.jeep.com/en/grand-cherokee/interior/
От вън прилича на Крайслер 200
http://media.ed.edmunds-media.com/chrysler/200/2015/oem/2015_chrysler_200_sedan_c_rq_oem_1_600.jpg
за това ти е познато
12:20 07.07.2015
13 м еги
12:20 07.07.2015
14 м еги
12:23 07.07.2015
15 DARK
12:25 07.07.2015
16 mmm
13:14 07.07.2015
17 Бхд БхД
Като цяло колата изглежда много добре но тя ще е на бял свят към края на 2016 и до тогава даже няма да впечатлява никой.
Автомобилостроенето стана като при смартфоните докато си позволим даден модел Х и хоп ,че се е появил модел Х+
13:44 07.07.2015
18 Дошо
До коментар #4 от "187":
Ееее деца, 200коня взеха да ви малеят а?Хайде слезте на Земята!Коментиран от #21
14:11 07.07.2015
19 гост
В сервиза Пасат влиза не по-рядко от Лагуна. И като цяло са добри коли, но те се карат от хора без комплекси, от хора които не смятат за разумно да се дават много пари за немско возило.
Това са коли за хора с честно изкарани пари, които не целят да се изтъкват и да парадират каква им е колата, а имат по-високи ценности от една купчина желязо, която на всичкото отгоре се обезценява с всеки изминал ден.
Коментаторите отдолу да не си купуват Рено, няма да трогнат французите.
Но французите пуснаха напоследък едни от най-свежите и нови коли, а не н-ти фейслифт на старото, както е традицията при немците. Обезателно колите им не са със скучен дизайн и честно казано моята всеки път не радва щом я погледна, въпреки че е стара и очукана.
Тази кола няма да струва повече от 55-60х. лв, подходяща за представителна кола. Във Фанция Меркел я возят в Ситроен, а нашите силно комплексирани управници на всички нива не са благосклонни да карат френски, достъпни и достатъчно удобни коли, по същото усмотрение както и коментаторите отдолу.
Коментиран от #22
14:20 07.07.2015
20 АЗ
ТОВА Е АВТОМОБИ А НЕ ГЕРМАНСКИА КЕНЕФ.7ммщ
14:35 07.07.2015
21 187
До коментар #18 от "Дошо":
Кво да слизам, кво да слизам? 200 коня на рено са като 140 на нормална кола!!!!!!!!14:41 07.07.2015
22 До рено каращия
До коментар #19 от "гост":
Богатите хора карат Мерцедес и БМВ. Бедняците карат Форд/Опел!!!!!!!Коментиран от #23, #25
14:43 07.07.2015
23 служебни коли
До коментар #22 от "До рено каращия":
Значи всички България по твоята логика е богата, за да си позволява служебните автомобили да основно такива.Страни като Франция, Испания, Холандия, Великобритания са очевидно по-бедни от нас и закупуват евтините коли.
Чужденците се чудят какво става у нас, уж сме бедни, а се карат по-скъпи и лъскави коли от западняците.
Докато хората са с такъв манталитет като твоя, няма спасение. Да, купи си немска премиум марка, но не и ако живееш в панел, или да го караш из дупките и калта на всеобщата мизерия и това да е делото на живота ти. Затова е смешно, тъжно и неуместно, не че е нередно, но не е редно да се плюят производители, които са се насочили към по-достъпни, но все така атрактивни коли. Рено се купува много в развиващите се страни и такива с нисък стандарт.
15:32 07.07.2015
24 фЕн
15:37 07.07.2015
25 бедняк без опел
До коментар #22 от "До рено каращия":
Аз пък карам изгнила цетка щото нема пари даже за читаво рено...Коментиран от #26
15:42 07.07.2015
26 Богат с Мерцедес
До коментар #25 от "бедняк без опел":
Читаво рено НЯМА!!!! Няма и да има!Пожелавам ти да караш по-нова НЕ изгнила цетка :)
16:04 07.07.2015
27 VOLVO
16:04 07.07.2015
28 MIKO
16:32 07.07.2015
29 аз
17:28 07.07.2015
30 некойси
17:37 07.07.2015
31 enR
за счупената
немска трошка.
Гъвкаво завива
французойката
като стоношка.
Дори на
скорост две
ше размине
счупеното BMW.
5-те най-добри коли в света: Dacia, Renault, Peugeot, Citroen и Mazda RX-8!
Забелязал съм, че все по-нови и по-добри модификации излизат от Renault. Евала на инженерите и конструктироте! :) Пичовете си разбират от работата.
Радвам се, че зад марката стоят хора, които си разбират от работата. Не са като онези лукови глави от VW, Mercedes и BMW!
Като шофьор на Renault Megane RT 1996 год, мога да гарантирам, че двигателят мърка като кетенце. =] Дори едни колеги от фирмата твърдят същото; "Като купих това Рено, направо се родих. С този счупен Голф, ме знаеха навсякъде по автосервизите!" заяви един шлосер, когато седнахме на по бира.
Боклукът от Магазин Вторичен (BMW) е направено за м...ници! Защо така? ... Много просто. Аз ако съм закъсал в кална локва, ще трябва да чакам traction control-а да отчете това, за да спре поддаването на газ и автомобилът да боксува по-малко.
Реотанчетата на Магарцедесът на задното стъкло няма да ги коментирам. Имат два режима на работа: или няма да бачкат и стъклото ще е скрежаласо, или ще работят толкова силно, че ще спукат стъклото. Колата е утъждествявам като тъпа и скъпа!
Най-доброто съотношение емжду цена и качество е при Renault и Dacia!
Фен съм на Citroen C6, но не ми е по джобовете. :X Летвата е много висока.
Коментиран от #36
17:50 07.07.2015
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 reno
Коментиран от #48
18:41 07.07.2015
34 Renault Фен
19:01 07.07.2015
35 аЗ
НЕМСКОТЕ Е КАПУТ!
Коментиран от #38
19:14 07.07.2015
36 нереален
До коментар #31 от "enR":
Хареса ми вица, който разказа, особено този с луковите глави от Фолксваген, БМВ и Мерцедес ... ахха, изби рибата, честно!19:55 07.07.2015
37 someone
20:22 07.07.2015
38 someone
До коментар #35 от "аЗ":
http://fakti.bg/technozone/148937-nemci-kontrolirat-kachestvoto-na-renault-talisman дали е така ?!20:24 07.07.2015
39 чупения гоулф
Коментиран от #45
20:54 07.07.2015
40 По наблюдателен от другите
http://www.jeep.com/en/grand-cherokee/interior/
От вън прилича на Крайслер 200
http://media.ed.edmunds-media.com/chrysler/200/2015/oem/2015_chrysler_200_sedan_c_rq_oem_1_600.jpg
21:03 07.07.2015
41 S Doichinov
До коментар #4 от "187":
Всяка френска с 150к.с от 90-те има не колкото ами много по-добра динамика от тия кошове дето ги споменаваш.22:47 07.07.2015
42 scenic 2
22:52 07.07.2015
43 Plovdiv
23:42 07.07.2015
44 лнлнклнк
00:13 08.07.2015
45 софия
До коментар #39 от "чупения гоулф":
ти от кои българи си,,,,селльо или турбо селски разбирач, първо поколение софиянец....виж егн то на ваште и седмата цифра не е ли 6........и по-полека с изказванията кой какъв е , иначе за вашия регион може и да си вървелка, но тука,,,,,по-полека...Коментиран от #50, #51
00:17 08.07.2015
46 PlimP
00:42 08.07.2015
47 РамбоСилек
Коментиран от #62
05:30 08.07.2015
48 Патладжана
До коментар #33 от "reno":
Ква формула едно бе меееен рено отдааавна ги няма в формула едно яяя слизай на земята бе !!! Да ти кажа как рено лагуна на 6 месеца цялото и табло скърца ще се разпадне и това нова кола с висок клас на оборудване за над 50 бона !!!! Тагедииияяяяя - това са РЕНО , пластмасови БоКлиЦи сааа !Рено видя ли и си извръщам главата на другата страна да не повърна !!! Аеее беж с тия рена беее05:35 08.07.2015
49 Стоян Стоянов
До коментар #6 от "mitaka":
... "Само емблемата като видиш на какво прилича и ти става ясно"...хаха - пич, ти емблемата ли ще си купуваш или автомобила?! Щото, по твоята логика купи си по една емблема на Ферари, Порше и Ламборгини - и си най-големия гъзар!
09:37 08.07.2015
50 чупения гоулф
До коментар #45 от "софия":
Я виж ти един взе ,че се припозна сам в коментара ми по -доло и в изблик на просташко безсилие и комплексарщита започна и да обижда.По добре да си беше запазил злобата за себе си и никой нямаше да разбере що за стока си
12:12 08.07.2015
51 Смешко
До коментар #45 от "софия":
То па! Абе ... кви поколения софиянци беее- щял да види личната карта на родителите си! Тука се говори за коли...ти дрънкаш простотии! А на баба ти личната карта видя ли-и тя ли е родена в София?! Всички са от жълтите павета и после ги гледаш в Левски, Младост и Люлин! Или си внук на Стоянка Мутафова...или на някоя реститутка! Маминия синчо, дето още живее с майка си и наднича в чантат й! Да види личната карта дали има 6 в ЕГН-то!ХАХА! Сигурно те пере още...12:15 08.07.2015
52 989898
13:13 08.07.2015
53 някой
13:53 08.07.2015
54 гост
Но при нас не е така. Много от близки и далечни познати, пипнат ли малко повече пари, веднага се купува кола. Дали има възможност за подръжка, застраховка, та дори и само за гориво, това не е важно. Може да вижее в мухлясъл панел, пак не е важно. Може да ходи по промоции или да не може да купи памперси на детето, пак не е важно.
Важното е да по-нова колата, и по възможност немска.
Това е проблем, който според мен е породен от нездравата мисъл на народа, та дори и да нямаш пари за следващия месец или да можеш да подобриш трайно качеството си на живот за цялото семейство, българските индивиди инвестират в 1,5т. желязо обезценяващо се с всеки изминал календарен ден.
Имам познати които нямат пари за лекарствата на децата си, нямат пари за винетка дори, но в гаража е паркирано Ауди. Това ми е проблема и се надявам такива хора да стават все по-малко и хората да не робуват на материалните вещи, а да си гледат качеството на живот, здраве, образование и морални ценности.
15:08 08.07.2015
55 АЗ
17:36 08.07.2015
56 дааааа
18:34 08.07.2015
57 Бхд БхД
22:06 08.07.2015
58 Манолски
23:38 08.07.2015
59 deinxs
09:15 10.07.2015
60 Ники
До коментар #8 от "ххх":
Що? Сега в кое няма електроника? Ти да не караш ВАЗ?13:30 11.07.2015
61 Ме
13:38 11.07.2015
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 РЮФР
Коментиран от #64
13:52 11.07.2015
64 Стоян Стоянов
До коментар #63 от "РЮФР":
да ве - това за големите мотори си е истина. Няма да е лошо да шибнат нещо по-голямо от 3.0 л. примерно на този автомобил - нали са в сътрудничество с Мерцедес?! Обменят там някакви технологии, значи могат да ползват техни ДВГ с по-голям обем. Но не го правят - вероятно защото си знаят способностите и досега не им се е получавало в по-високите класове.10:30 13.07.2015
65 гост
20:20 18.03.2017