ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Ето това е уникалната семейна кола и на запад ще се продава много добре. У нас обаче е важно да имаш стар мерцедес, при това не комби, да се мъчиш и да висиш по сервизите, а не да си вземеш чисто ново рено талисман комби, да е комфортно и функционално, при това на що годе приемлива цена. Но не се счита за престижно от простолюдието.
Екстрите към автомобила определят цената, която никак не е малка. Иначе съм напълно съгласен, че новият автомобил е за предпочитане. Все пак, бих предпочел германски или шведски автомобил.
Много добре изглежда. Браво на дизайнерите. Ето това е хубава семейна кола с доста екстри. Но наистина тук хората биха си купили някоя дърта германска бракма вместо едно рено талисман.
Колата изглежда модерна и фунционална. От това, което е написано, се очаква да задоволи всяка нужда на собствениците си. една наистина прекрасна семейна кола.
Колкото до България - ясно е, че няма да се харчи особено, но такъв ни е манталитета. Хубавото е, че Рено не разчитат на нашия пазар :).
от 2003-та до 2008-ма и по-рано дори най-здравите коли, за що-годе приемливи пари са рено меган и рено лагуна, в днешно време по екстри талисмана би отстъпил само на бмв 7-ма серия, С класа, А8-ца или някоя накичена а6, съответно Е класа и бмв 5-та серия, но като стане въпрос за пари повечето хора биха предпочели талисмана, защото не би минал 55-60 хилки, най-много 70 ако сложат някоя екстра повече, а бмв 5-та серия има базова цена 90 хилки... Същото е и с дачиа, за едно сандеро плащаш 15 бона, а получаваш почти същите екстри като в тойота ярис или форд фиеста, а цената е доста по-ниска, качеството по-високо, все пак използват старите мотори на рено, които са много здрави. От друга страна VW също отстъпва на повечето коли в неговия клас, а специално форд мондео, определено форда си заслужава повече, единствения му недостатък е, че багажника е по-малък, но ако искаш да караш бетон ще си купиш пикап, а не комби ;) Честно казано реното е много ухбаво, а не мога да си изкривя душата и да кажа, че дизайна му е лош.
И с по-малко екстри да е, като се качиш в 5ца и видиш интериора ще разбереш каква е разликата и къде са икономисвали Рено. Същото е и при Дачия и Фиеста. За окачване и технологии в двигателя да не говорим. Тука 120-160 коня дизел, а една 520ка е 184.
Абе , Пуканка, явно си много суров суровввв...
Къде я видя лагуна 2003-2008 година надежна и здрава на приемлива цена, или меган? Посочи ми един дизел от това поколение 1,5 1,9 2,2,,,,,, ???????? А Ъъъъъъъ а? Бензининов модел може и да уцелиш, ама чак най читави. Аз също съм им фен и ги харесвам и карам , ама ти ми намирисваш на сектант. Аиде в микровълновата!
Абе , Пуканка, явно си много суров суровввв...
Къде я видя лагуна 2003-2008 година надежна и здрава на приемлива цена, или меган? Посочи ми един дизел от това поколение 1,5 1,9 2,2,,,,,, ???????? А Ъъъъъъъ а? Бензининов модел може и да уцелиш, ама чак най читави. Аз също съм им фен и ги харесвам и карам , ама ти ми намирисваш на сектант. Аиде в микровълновата!
Това че рено са трошки всеки що годе с понятие от автомобили го знае но това което виждам на снимките ми хареса,поне на дизаин са го докарали дано се стегнат и да направят поне един добър автомобил,ако не за друго то поне от хорска срама.
Точно пък усещането и вида на материалите да хвалиш на БМВ е доста странно.
При съпоставяне на модели от едни и същи години, БМВ и Ауди (и останалите от ФАГ групата) например отвтре са като соц возила в сравнение с Рено, Пежо, Волво, че дори и Форд.
За прословутата им здравина няма да говорим, но откъм ергономия и "завършек" на пластмасите са доста "дървени". Може би в Германия пък това им харесва, знам ли ги...
Абе брат кво говориш форд,рено,пежо ебати ефтинията е отвътре.''Никой'' е прав бмв 5-ца,7-ца и ауди a6-ца,a8-ца като интериор просто нямат равни.Рено 2015 г. има по мизерен салон от 5-ца или a6-ца 2010.И като двигатели да не говорим че рено правят некви 160 коня,а бмв на 5-ца 550и 449 коня.
Имам пари да си купя каквато си искам кола. Сега карам нисан джип. Преди нея обаче имах три поколения рено лагуна дизел и съм ги купувал защото съм бил доволен от модела. Нямам полза да лъжа. Ползвам съм само най скъпото масло и в сервиз съм влизал само за смяна на консумативи - масла, филтри, ремъщи, накладки и пр. Никога нищо не се е повреждало. Средно по 6 години са били мои. Смених ги защото поисках джип.
За дизайна - браво! В другото, имайки предвид френската марка, сериозно се съмнявам.... По принцип френските коли са "хронично болни" - като някоя красива, но кекава глезла... Карал съм и карам САМО немски коли и никога не са ме предавали - и източни и западни!
Направили проучване сред потребителите за удоблетвореност,резултатите били изненадващи.Оказало се че най доволни от автомобилите си били собствениците на лада а най недоволни собствениците на мерцедес.Явно чувството за удоблетвореност е субективно и зависи от базата за сравнение.Тази история е истинска можеш да провериш.Ако наистина е така както казваш и имаш пари да си купиш каквато кола искаш (което си е доста смело заявление) си вземи това http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11412767225524476&slink=afzvwx Рено има 4 колела (5 ако броим и резервната) но Рено завършва на НО имено заради това НО накрая я наричам трошка а не за това че се чупят по път и над път.Колите са като жените можеш да си вземеш жена която да ти готви,чисти роди и одгледа децата,но има и жени от които ти спира дъхът и неможеш да откъснеш поглед от тях.Рено не са лоши автомобили НО............
Ами добре. Качи се в някоя стара е34 и после в някое рено, пежо и т.н от същата година, да те питам аз коя кола по-ще ти дрънка. Дизайна е субективно нещо, но материалите не са. Не пиши глупости ако не си имал възможността да пробваш лично.
Ганьо Ганьоооо, 100 поста написа със оди за БМВ. Ти си сектант, а те наричам Ганьо, защото Ганьо едно си знае, едно си бае. е34 ако ти е еталона за кола, Ганьо, ти не виждаш по-далеч от носа си, айде чао.
Не съм казал, че е еталон, просто сравнявам 2 стари коли как се усещат след 20 години използване. Едната ще е почти като нова вътре, а другата ще ти дрънкат всякви пластмаси. Това е едно от многото неща поради които, коли като Ауди и БМВ са по-скъпи от Рендета и Пижота. С годините си проличава.
БМВ на 20 години ако не е седяло постоянно в гараж без да се пипа то вече не може да се движи, а АУДИ не искам да ги коментирам защото те не създават автомобили те само зглобяват такива.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Караиванов
Коментиран от #2
11:31 28.08.2015
2 Змей Горянин
До коментар #1 от "Караиванов":
Екстрите към автомобила определят цената, която никак не е малка. Иначе съм напълно съгласен, че новият автомобил е за предпочитане. Все пак, бих предпочел германски или шведски автомобил.Коментиран от #3
11:47 28.08.2015
3 Марто
До коментар #2 от "Змей Горянин":
Шведски вече няма. Иначе реното не отстъпва на немските12:26 28.08.2015
4 Renault
12:27 28.08.2015
5 мм84
Колкото до България - ясно е, че няма да се харчи особено, но такъв ни е манталитета. Хубавото е, че Рено не разчитат на нашия пазар :).
Коментиран от #6
12:33 28.08.2015
6 Опа
До коментар #5 от "мм84":
Въобще, има ли производител, който разчита на нашия пазар???!!!12:46 28.08.2015
7 ххх
Коментиран от #8
13:08 28.08.2015
8 Skier
До коментар #7 от "ххх":
явно, само ти!13:25 28.08.2015
9 Пуканката
Коментиран от #11
13:41 28.08.2015
10 Никой
13:51 28.08.2015
11 Никой
До коментар #9 от "Пуканката":
И с по-малко екстри да е, като се качиш в 5ца и видиш интериора ще разбереш каква е разликата и къде са икономисвали Рено. Същото е и при Дачия и Фиеста. За окачване и технологии в двигателя да не говорим. Тука 120-160 коня дизел, а една 520ка е 184.Коментиран от #19
13:57 28.08.2015
12 Nikoi
Дори на този Dodge не са толкова големи
- http://fakti.bg/avto/152960-nai-moshtniat-sedan-v-sveta-stana-oshte-po-moshten
Коментиран от #13
14:27 28.08.2015
13 Никой
До коментар #12 от "Nikoi":
Мина времето, когато коли от сорта на 750iL V12 с 300 коня бяха само с една двуцевка15:02 28.08.2015
14 REnaul Mastyrs
Къде я видя лагуна 2003-2008 година надежна и здрава на приемлива цена, или меган? Посочи ми един дизел от това поколение 1,5 1,9 2,2,,,,,, ???????? А Ъъъъъъъ а? Бензининов модел може и да уцелиш, ама чак най читави. Аз също съм им фен и ги харесвам и карам , ама ти ми намирисваш на сектант. Аиде в микровълновата!
15:05 28.08.2015
16 Мистрес Анджелина
Къде я видя лагуна 2003-2008 година надежна и здрава на приемлива цена, или меган? Посочи ми един дизел от това поколение 1,5 1,9 2,2,,,,,, ???????? А Ъъъъъъъ а? Бензининов модел може и да уцелиш, ама чак най читави. Аз също съм им фен и ги харесвам и карам , ама ти ми намирисваш на сектант. Аиде в микровълновата!
Еи мастърс, Виж че е е писал и преди тва рената!
15:29 28.08.2015
17 рено ватор
Коментиран от #24
16:28 28.08.2015
18 японците са супер
16:37 28.08.2015
19 Краси
До коментар #11 от "Никой":
Точно пък усещането и вида на материалите да хвалиш на БМВ е доста странно.При съпоставяне на модели от едни и същи години, БМВ и Ауди (и останалите от ФАГ групата) например отвтре са като соц возила в сравнение с Рено, Пежо, Волво, че дори и Форд.
За прословутата им здравина няма да говорим, но откъм ергономия и "завършек" на пластмасите са доста "дървени". Може би в Германия пък това им харесва, знам ли ги...
Коментиран от #20, #27
17:14 28.08.2015
20 Мечо
До коментар #19 от "Краси":
Абе брат кво говориш форд,рено,пежо ебати ефтинията е отвътре.''Никой'' е прав бмв 5-ца,7-ца и ауди a6-ца,a8-ца като интериор просто нямат равни.Рено 2015 г. има по мизерен салон от 5-ца или a6-ца 2010.И като двигатели да не говорим че рено правят некви 160 коня,а бмв на 5-ца 550и 449 коня.19:23 28.08.2015
21 Мечо
19:26 28.08.2015
22 Ценко Трубото
20:58 28.08.2015
23 Мечо
21:07 28.08.2015
24 милен георгиев
До коментар #17 от "рено ватор":
Имам пари да си купя каквато си искам кола. Сега карам нисан джип. Преди нея обаче имах три поколения рено лагуна дизел и съм ги купувал защото съм бил доволен от модела. Нямам полза да лъжа. Ползвам съм само най скъпото масло и в сервиз съм влизал само за смяна на консумативи - масла, филтри, ремъщи, накладки и пр. Никога нищо не се е повреждало. Средно по 6 години са били мои. Смених ги защото поисках джип.Коментиран от #26
21:23 28.08.2015
25 Das Auto
22:26 28.08.2015
26 рено ватор
До коментар #24 от "милен георгиев":
Направили проучване сред потребителите за удоблетвореност,резултатите били изненадващи.Оказало се че най доволни от автомобилите си били собствениците на лада а най недоволни собствениците на мерцедес.Явно чувството за удоблетвореност е субективно и зависи от базата за сравнение.Тази история е истинска можеш да провериш.Ако наистина е така както казваш и имаш пари да си купиш каквато кола искаш (което си е доста смело заявление) си вземи това http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11412767225524476&slink=afzvwx Рено има 4 колела (5 ако броим и резервната) но Рено завършва на НО имено заради това НО накрая я наричам трошка а не за това че се чупят по път и над път.Колите са като жените можеш да си вземеш жена която да ти готви,чисти роди и одгледа децата,но има и жени от които ти спира дъхът и неможеш да откъснеш поглед от тях.Рено не са лоши автомобили НО............23:18 28.08.2015
27 Никой
До коментар #19 от "Краси":
Ами добре. Качи се в някоя стара е34 и после в някое рено, пежо и т.н от същата година, да те питам аз коя кола по-ще ти дрънка. Дизайна е субективно нещо, но материалите не са. Не пиши глупости ако не си имал възможността да пробваш лично.Коментиран от #28
23:24 28.08.2015
28 някой
До коментар #27 от "Никой":
Ганьо Ганьоооо, 100 поста написа със оди за БМВ. Ти си сектант, а те наричам Ганьо, защото Ганьо едно си знае, едно си бае. е34 ако ти е еталона за кола, Ганьо, ти не виждаш по-далеч от носа си, айде чао.Коментиран от #29
01:42 29.08.2015
29 Никой
До коментар #28 от "някой":
Не съм казал, че е еталон, просто сравнявам 2 стари коли как се усещат след 20 години използване. Едната ще е почти като нова вътре, а другата ще ти дрънкат всякви пластмаси. Това е едно от многото неща поради които, коли като Ауди и БМВ са по-скъпи от Рендета и Пижота. С годините си проличава.09:41 29.08.2015
30 аз
09:46 01.09.2015