Renault вдигна покривалото от Talisman Estate, който ще застане редом до седан версията на модела, представена на 6 юли. Новото голямо комби предлага същите технологични характеристики, каквито има седанът, заедно с допълнителни възможности за превоз на товари.
Продажбите в сегмент D (седани и комбита)в Европа са над 1 милион годишно, като комбитата представляват 54%. Новият Renault Talisman Estate разполага с всички предимства на седан версията.
Същевременно добавя стилни линии и практичността на комби. Що се отнася до габаритите Talisman Estate е с идентични на седана размери - дължина: 4.86 м, широчина: 1.87 м, височина: 1.46 м и междуосие: 2.81 м.
Благодарение на електрическата врата на багажника – която се активира чрез просто движение с крак под задната броня–багажникът предлага безконтактно отваряне и затваряне, улеснявайки по този начин товаренето.
Talisman Estate предлага 572 дм3 (VDA) товарно пространство до нивото на покриващата щора и максимална товарна дължина от 1116 мм. Когато задните седалки са сгънати, този показател нараства до 2010 мм, което се равнява на обем от почти 1700 дм3 (VDA).
Talisman Estate се предлага и в изпълнение InitialeParis, предлагащо още по-голям финес и комфорт, плюс ексклузивна Améthyste Black екстериорна боя, специална пълнозърнеста Nappa кожена тапицерия и подобрена шумоизолация, благодарение най-вече на ламинираните странични стъкла.
За пръв път в сегмента, Renault Talisman Estate, точно като седана, свързва системата 4Control с активно окачване. В града, 4Control шасито дарява Talisman Estate с изключителна маневреност.
Технологията Multi-Sense на Renault позволява персонализиране на шофирането с четири предварително програмирани настройки (Comfort, Sport, Neutral и Eco), плюс напълно конфигурируем режим Perso.
Бензинови двигатели:
• Energy TCe150 и Energy TCe 200, комбинирани със 7-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител.
Дизелови двигатели:
• Energy dCi 110, свързан или с 6-степенна механична скоростна кутия, или с 6-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител.
• Energy dCi 130, който също може да се комбинира или с 6-степенна механична скоростна кутия, или с 6-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител.
• Битурбо Energy dCi 160, който се куплира единствено с 6-степенна EDC трансмисия с двоен съединител.
Първият си публичен дебют Renault Talisman Estate ще направи по време на Автомобилен салон Франкфурт 2015, в продажба в Европа ще влезе през първата половина на 2016.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Караиванов
Коментиран от #2
11:31 28.08.2015
2 Змей Горянин
До коментар #1 от "Караиванов":
Екстрите към автомобила определят цената, която никак не е малка. Иначе съм напълно съгласен, че новият автомобил е за предпочитане. Все пак, бих предпочел германски или шведски автомобил.Коментиран от #3
11:47 28.08.2015
3 Марто
До коментар #2 от "Змей Горянин":
Шведски вече няма. Иначе реното не отстъпва на немските12:26 28.08.2015
4 Renault
12:27 28.08.2015
5 мм84
Колкото до България - ясно е, че няма да се харчи особено, но такъв ни е манталитета. Хубавото е, че Рено не разчитат на нашия пазар :).
Коментиран от #6
12:33 28.08.2015
6 Опа
До коментар #5 от "мм84":
Въобще, има ли производител, който разчита на нашия пазар???!!!12:46 28.08.2015
7 ххх
Коментиран от #8
13:08 28.08.2015
8 Skier
До коментар #7 от "ххх":
явно, само ти!13:25 28.08.2015
9 Пуканката
Коментиран от #11
13:41 28.08.2015
10 Никой
13:51 28.08.2015
11 Никой
До коментар #9 от "Пуканката":
И с по-малко екстри да е, като се качиш в 5ца и видиш интериора ще разбереш каква е разликата и къде са икономисвали Рено. Същото е и при Дачия и Фиеста. За окачване и технологии в двигателя да не говорим. Тука 120-160 коня дизел, а една 520ка е 184.Коментиран от #19
13:57 28.08.2015
12 Nikoi
Дори на този Dodge не са толкова големи
- http://fakti.bg/avto/152960-nai-moshtniat-sedan-v-sveta-stana-oshte-po-moshten
Коментиран от #13
14:27 28.08.2015
13 Никой
До коментар #12 от "Nikoi":
Мина времето, когато коли от сорта на 750iL V12 с 300 коня бяха само с една двуцевка15:02 28.08.2015
14 REnaul Mastyrs
Къде я видя лагуна 2003-2008 година надежна и здрава на приемлива цена, или меган? Посочи ми един дизел от това поколение 1,5 1,9 2,2,,,,,, ???????? А Ъъъъъъъ а? Бензининов модел може и да уцелиш, ама чак най читави. Аз също съм им фен и ги харесвам и карам , ама ти ми намирисваш на сектант. Аиде в микровълновата!
15:05 28.08.2015
16 Мистрес Анджелина
Къде я видя лагуна 2003-2008 година надежна и здрава на приемлива цена, или меган? Посочи ми един дизел от това поколение 1,5 1,9 2,2,,,,,, ???????? А Ъъъъъъъ а? Бензининов модел може и да уцелиш, ама чак най читави. Аз също съм им фен и ги харесвам и карам , ама ти ми намирисваш на сектант. Аиде в микровълновата!
Еи мастърс, Виж че е е писал и преди тва рената!
15:29 28.08.2015
17 рено ватор
Коментиран от #24
16:28 28.08.2015
18 японците са супер
16:37 28.08.2015
19 Краси
До коментар #11 от "Никой":
Точно пък усещането и вида на материалите да хвалиш на БМВ е доста странно.При съпоставяне на модели от едни и същи години, БМВ и Ауди (и останалите от ФАГ групата) например отвтре са като соц возила в сравнение с Рено, Пежо, Волво, че дори и Форд.
За прословутата им здравина няма да говорим, но откъм ергономия и "завършек" на пластмасите са доста "дървени". Може би в Германия пък това им харесва, знам ли ги...
Коментиран от #20, #27
17:14 28.08.2015
20 Мечо
До коментар #19 от "Краси":
Абе брат кво говориш форд,рено,пежо ебати ефтинията е отвътре.''Никой'' е прав бмв 5-ца,7-ца и ауди a6-ца,a8-ца като интериор просто нямат равни.Рено 2015 г. има по мизерен салон от 5-ца или a6-ца 2010.И като двигатели да не говорим че рено правят некви 160 коня,а бмв на 5-ца 550и 449 коня.19:23 28.08.2015
21 Мечо
19:26 28.08.2015
22 Ценко Трубото
20:58 28.08.2015
23 Мечо
21:07 28.08.2015
24 милен георгиев
До коментар #17 от "рено ватор":
Имам пари да си купя каквато си искам кола. Сега карам нисан джип. Преди нея обаче имах три поколения рено лагуна дизел и съм ги купувал защото съм бил доволен от модела. Нямам полза да лъжа. Ползвам съм само най скъпото масло и в сервиз съм влизал само за смяна на консумативи - масла, филтри, ремъщи, накладки и пр. Никога нищо не се е повреждало. Средно по 6 години са били мои. Смених ги защото поисках джип.Коментиран от #26
21:23 28.08.2015
25 Das Auto
22:26 28.08.2015
26 рено ватор
До коментар #24 от "милен георгиев":
Направили проучване сред потребителите за удоблетвореност,резултатите били изненадващи.Оказало се че най доволни от автомобилите си били собствениците на лада а най недоволни собствениците на мерцедес.Явно чувството за удоблетвореност е субективно и зависи от базата за сравнение.Тази история е истинска можеш да провериш.Ако наистина е така както казваш и имаш пари да си купиш каквато кола искаш (което си е доста смело заявление) си вземи това http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11412767225524476&slink=afzvwx Рено има 4 колела (5 ако броим и резервната) но Рено завършва на НО имено заради това НО накрая я наричам трошка а не за това че се чупят по път и над път.Колите са като жените можеш да си вземеш жена която да ти готви,чисти роди и одгледа децата,но има и жени от които ти спира дъхът и неможеш да откъснеш поглед от тях.Рено не са лоши автомобили НО............23:18 28.08.2015
27 Никой
До коментар #19 от "Краси":
Ами добре. Качи се в някоя стара е34 и после в някое рено, пежо и т.н от същата година, да те питам аз коя кола по-ще ти дрънка. Дизайна е субективно нещо, но материалите не са. Не пиши глупости ако не си имал възможността да пробваш лично.Коментиран от #28
23:24 28.08.2015
28 някой
До коментар #27 от "Никой":
Ганьо Ганьоооо, 100 поста написа със оди за БМВ. Ти си сектант, а те наричам Ганьо, защото Ганьо едно си знае, едно си бае. е34 ако ти е еталона за кола, Ганьо, ти не виждаш по-далеч от носа си, айде чао.Коментиран от #29
01:42 29.08.2015
29 Никой
До коментар #28 от "някой":
Не съм казал, че е еталон, просто сравнявам 2 стари коли как се усещат след 20 години използване. Едната ще е почти като нова вътре, а другата ще ти дрънкат всякви пластмаси. Това е едно от многото неща поради които, коли като Ауди и БМВ са по-скъпи от Рендета и Пижота. С годините си проличава.09:41 29.08.2015
30 аз
09:46 01.09.2015