В стремежа си да подчертае изключителното качество на новия си флагмански модел Talisman Renault предприема необичайна крачка. Французите обявиха, че одитът на производствените мощности и процесът на изработка на автомобила са възложени на конкурентна компания. В завода на Режията в гр. Дуе, където ще се сглобява моделът, са били поканени специалисти от Daimler, които са проверили всички технологични процеси на поточните линии и протоколите за контрол на качеството. От Renault не уточняват какви мерки са предприели, за да опазят своето ноу-хау. В конструкцията на Talisman няма нито един детайл, доставян от Daimler, съобщава Automotive News Europe.
По време на официалното представяне на новото голямо Renault генералният директор Карлос Гон коментира, че моделът е "замислен и създаден за максимално високо качество", което ще му помогне да се конкурира успешно не само с масовите Ford Mondeo и Volkswagen Passat, а и с по-скъпите BMW 3er и Audi A4. Talisman, който заменя едновременно Laguna и Latitude, ще дебютира пред публика на Франкфуртския салон през септември с каросерия седан и комби, а продажбите започват в края на годината.
7 Юли, 2015 15:26 8 510 6
Немци контролират качеството на Renault Talisman
Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост прост
Коментиран от #3
15:44 07.07.2015
2 Plamen
16:00 07.07.2015
3 прост гост
До коментар #1 от "гост прост":
С тия 1.6 моторчета се целят в друга група купувачи и цена и контролират качеството до там, на тази цена. Какъв е проблема ? На колите казвате бараки, чупливи какви ли не, сега като са викнали от мерцедес на проверка (нещо което други от същия клас и цена не правят) казвате, какво като контролират.. Е знаете ли какво искате, а ? Е такива все недоволни, мрънкащи много мраза.16:45 07.07.2015
4 HOAXXXXXXXX
16:53 07.07.2015
5 гост
Но за закоравелите български читатели двигател в Рено и Дачия е боклук, но в Даймлер е железен. Въпреки че е един и същ се съди по марката, а не по качество и характеристиките.
Даже една и съща баничарка брандирана като Рено и Даймлер показа по-ниски резултати на краш теста под немския бранд, понеже бяха спестили от оборудването.
Е кое е по-добре да се плати за оборудване или да се плати за името на марката? Когато се отвори капака на Рено отдолу повечето части са немски, доставчиците са немски, но цената и дизайн са френски.
Всеки сам да си прецени как да си харчи парите.
09:50 08.07.2015
6 Иво
12:40 27.10.2015