8 2506

Немци контролират качеството на Renault Talisman

  • renault-
  • talisman-
  • daimler-
  • качествен контрол

В стремежа си да подчертае изключителното качество на новия си флагмански модел Talisman Renault предприема необичайна крачка. Французите обявиха, че одитът на производствените мощности и процесът на изработка на автомобила са възложени на конкурентна компания. В завода на Режията в гр. Дуе, където ще се сглобява моделът, са били поканени специалисти от Daimler, които са проверили всички технологични процеси на поточните линии и протоколите за контрол на качеството. От Renault не уточняват какви мерки са предприели, за да опазят своето ноу-хау. В конструкцията на Talisman няма нито един детайл, доставян от Daimler, съобщава Automotive News Europe.

По време на официалното представяне на новото голямо Renault генералният директор Карлос Гон коментира, че моделът е "замислен и създаден за максимално високо качество", което ще му помогне да се конкурира успешно не само с масовите Ford Mondeo и Volkswagen Passat, а и с по-скъпите BMW 3er и Audi A4. Talisman, който заменя едновременно Laguna и Latitude, ще дебютира пред публика на Франкфуртския салон през септември с каросерия седан и комби, а продажбите започват в края на годината.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Свързани новини

  • Комби версия за най-голямото Renault
    Комби версия за най-голямото Renault
    Renault вдигна покривалото от Talisman Estate, който ще застане редом до седан версията на модела, представена на 6 юли. Новото голямо комби предла ...
    28.08.2015
    15 220
    29
  • Ето го новото най-голямо Renault
    Ето го новото най-голямо Renault
    Френската компания Renault официално представи новия си флагман. Автомобилът се явява наследник на Laguna и получава името Talisman. Колата ще бъде ...
    07.07.2015
    26 910
    65

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост прост

    0 0 Отговор
    С тия 1.6 моторчета ако ще Бентли да минат по качество...

    Коментиран от #3

  • 2 Plamen

    0 0 Отговор
    3.0 V6 dCi (240 Hp) FAP Automatic А защо не ползват тоя мотор?
  • 3 прост гост

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "гост прост":

    С тия 1.6 моторчета се целят в друга група купувачи и цена и контролират качеството до там, на тази цена. Какъв е проблема ? На колите казвате бараки, чупливи какви ли не, сега като са викнали от мерцедес на проверка (нещо което други от същия клас и цена не правят) казвате, какво като контролират.. Е знаете ли какво искате, а ? Е такива все недоволни, мрънкащи много мраза.
  • 4 HOAXXXXXXXX

    0 0 Отговор
    .ahti kak sa krali ot passat tctctc UUUUUUUUUUUUUU
  • 5 гост

    1 0 Отговор
    Нормално е, Рено от години кооперират с Даймлер. Немците използват малките дизели на Рено.
    Но за закоравелите български читатели двигател в Рено и Дачия е боклук, но в Даймлер е железен. Въпреки че е един и същ се съди по марката, а не по качество и характеристиките.
    Даже една и съща баничарка брандирана като Рено и Даймлер показа по-ниски резултати на краш теста под немския бранд, понеже бяха спестили от оборудването.
    Е кое е по-добре да се плати за оборудване или да се плати за името на марката? Когато се отвори капака на Рено отдолу повечето части са немски, доставчиците са немски, но цената и дизайн са френски.
    Всеки сам да си прецени как да си харчи парите.
  • 6 Иво

    0 0 Отговор
    Много инженерна мисъл има в този коментар. Тук, говорим не токова за кубатура на двигателя а за производителност - 200 кс. Кое точно е лошото в този двигател?