С интеграцията на технологията eDrive в други модели на марката BMW, постоянното усъвършенстване на двигателите с вътрешно горене с технология TwinPower Turbo и дългосрочната концепция на Fuel Cell Electric Vehicle (FCEV), от BMW Group твърдят, че са подготвени за предизвикателствата на бъдещето.
На този етап това е възможно благодарение на гъвкавата архитектура и увеличаващото се разнообразие в областта на задвижващите технологии: с ефективните бензинови и дизелови двигатели, Plug-in хибридните системи, електрическите задвижвания с батерия, както и бъдещите водородни горивни клетки, BMW разполага с подходящи технологии за всеки сегмент и всяка потребност.
Най-големият тестови полигон на BMW Group предлага идеални условия за интензивни, близки до практиката тестове на задвижването и динамиката на управлението. Именно там марката прави своите тестове на автомобилите на бъдещето. По този начин технологията BMW eDrive от автомобилите BMW i продължава да навлиза в серийните модели на BMW.
Прототипът на BMW 2 Active Tourer с Plug-in хибридно задвижване демонстрира високата гъвкавост на технологията BMW eDrive; първи Plug-in хибриден автомобил на BMW с монтиран напречно отпред двигател с вътрешно горене, високоволтова батерия и двойно задвижване благодарение на електрифицираното задно предаване.
Друга иновация е директното впръскване на вода, което повишава ефективността на двигателите с вътрешно горене при висока мощност и освен това води до значително понижаване на разхода на гориво и емисиите.
И накрая, BMW не спира разработките на задвижването с водородна горивна клетка, като насочен към бъдещето вариант на технологията BMW eDrive. Тази система позволява чисто електрическо шофиране с висок пробег и кратки времена за зареждане. Дългогодишната развойна и изследователска работа на BMW Group в тази област получава нови импулси благодарение на сътрудничеството с Toyota.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 опсмопсус
11:17 16.07.2015
2 Не само
11:32 16.07.2015
3 Нио Майо
12:53 16.07.2015
4 мр Костов
12:53 16.07.2015
5 незнайко
Коментиран от #9
13:21 16.07.2015
6 тошибиян
13:23 16.07.2015
7 Мразещ БМВ
13:33 16.07.2015
8 Ганчо с БМВ
Кон с каруца е добра комбинация.
Така няма да даваме и фира по разбитите пътища на село българия.
13:45 16.07.2015
9 гост
До коментар #5 от "незнайко":
Защото няма да се поврежда, няма да има нужда от поддръжка в сервиз и ще е много евтин за закупуване.Това не е изгодно на нито един производител. Единствено Тесла са новатори в начина на обслужане и идеология на маркетинга, но те не са за България.
БМВ са точно обратния пример- много назад, подвеждащ маркетинг на уж-екологичните им технологии. Те използват една платформа, променят леко купето и товарят с много хиляди клиента, които си мисли, че 3ката е нещо напълно различно от 4рка. Динамиката им е добра само на мощните двигатели, една стара 3ка е по-тромава от венто, но се лансира заради задното предаване. Сега и те започват да правят с предно, което ги обезличава много.
Те са просто едни печалбари, както повечето немски компании. Имат технологията да направят супер икономична и евтина кола, но няма да имат растеж на печалбите и никой не работи в тази насока.
Истината е в Тесла, дано пуснат евтиният модел скоро и направят представителство със сервиз и у нас, тогава ще живеем бъдещето.
Коментиран от #11
15:15 16.07.2015
10 Грую
15:28 16.07.2015
11 Никой
До коментар #9 от "гост":
Има БМВ-та като 116 и 316, които са сравнително икономични. И елетричките не са бъдещето на автомобилите. Създаването, а и после рециклирането на батериите им е изключетелно пагубно за околната среда. А и кола без звук - не благодаря.Много ми е смешно, когато хора като теб си правят изводи за вървежа на марката като цяло от 20 годишни изп*рдяни 320ки. Още повече, че при задното има по-големи загуби и е по-тежко от предното.
"Те са просто едни печалбари, както повечето немски компании" Нали трябва да печелят. Компаниите не съществуват само благодарения на доволни клиенти. Всички производители гледат да използват дадени агрегати и бази в колкото се може повече модели, за да си избият разработката им.
17:59 16.07.2015
12 BMW
03:55 17.07.2015
13 mediator37
Старите коли имаха 5 чарка и рядко ходеха на сервиз, защото дори и аз, дето двете ми ръце са тикнати в гъза, можем да си оправим сами повреда. Сега колите имат 5000 чарка само в багажника и сервизите пълни.
Коментиран от #14
06:32 17.07.2015
14 toti
До коментар #13 от "mediator37":
Е много ясно...: Има чарк има проблем-няма чарк няма проблем... ;)11:46 17.07.2015