16 Юли, 2015 11:06 11 178 14

BMW са готови с автомобилите на бъдещето

  • bmw-
  • автомобили-
  • бъдеще
С интеграцията на технологията eDrive в други модели на марката BMW, постоянното усъвършенстване на двигателите с вътрешно горене с технология TwinPower Turbo и дългосрочната концепция на Fuel Cell Electric Vehicle (FCEV), от BMW Group твърдят, че са подготвени за предизвикателствата на бъдещето.
 
На този етап това е възможно благодарение на гъвкавата архитектура и увеличаващото се разнообразие в областта на задвижващите технологии: с ефективните бензинови и дизелови двигатели, Plug-in хибридните системи, електрическите задвижвания с батерия, както и бъдещите водородни горивни клетки, BMW разполага с подходящи технологии за всеки сегмент и всяка потребност.
 
Най-големият тестови полигон на BMW Group предлага идеални условия за интензивни, близки до практиката тестове на задвижването и динамиката на управлението. Именно там марката прави своите тестове на автомобилите на бъдещето. По този начин технологията BMW eDrive от автомобилите BMW i продължава да навлиза в серийните модели на BMW.
Прототипът на BMW 2 Active Tourer с Plug-in хибридно задвижване демонстрира високата гъвкавост на технологията BMW eDrive; първи Plug-in хибриден автомобил на BMW с монтиран напречно отпред двигател с вътрешно горене, високоволтова батерия и двойно задвижване благодарение на електрифицираното задно предаване.
 
Друга иновация е директното впръскване на вода, което повишава ефективността на двигателите с вътрешно горене при висока мощност и освен това води до значително понижаване на разхода на гориво и емисиите.
 
И накрая, BMW не спира разработките на задвижването с водородна горивна клетка, като насочен към бъдещето вариант на технологията BMW eDrive. Тази система позволява чисто електрическо шофиране с висок пробег и кратки времена за зареждане. Дългогодишната развойна и изследователска работа на BMW Group в тази област получава нови импулси благодарение на сътрудничеството с Toyota. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опсмопсус

    1 0 Отговор
    Тойота дава технологията, бмв монтира, файдата е двустранна, тойота продава, бмв пИчели!
  • 2 Не само

    1 0 Отговор
    Е не са само БМВ, повечето по-големи и богати комапнии също са в час, така че статията ми изглежда малко безсмислена!
  • 3 Нио Майо

    1 1 Отговор
    БМВ са най-големите! Това са най-качествените и квалитетни автомобили.
  • 4 мр Костов

    1 0 Отговор
    Тира влиза в комплекта?
  • 5 незнайко

    2 0 Отговор
    Само багажника на снимката показва, че това вече е прекалено с тази електроника. Защо при сегашните технологии не направят един наистина прост автомобил?

    Коментиран от #9

  • 6 тошибиян

    2 0 Отговор
    ние сме с коли от миналото нали трябва да спазваме финансова дисциплина
  • 7 Мразещ БМВ

    1 0 Отговор
    пълен боклук.Само Японско
  • 8 Ганчо с БМВ

    2 0 Отговор
    За нашите скапани пътища само превозно средство с 1 конска сила!
    Кон с каруца е добра комбинация.
    Така няма да даваме и фира по разбитите пътища на село българия.
  • 9 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "незнайко":

    Защото няма да се поврежда, няма да има нужда от поддръжка в сервиз и ще е много евтин за закупуване.
    Това не е изгодно на нито един производител. Единствено Тесла са новатори в начина на обслужане и идеология на маркетинга, но те не са за България.
    БМВ са точно обратния пример- много назад, подвеждащ маркетинг на уж-екологичните им технологии. Те използват една платформа, променят леко купето и товарят с много хиляди клиента, които си мисли, че 3ката е нещо напълно различно от 4рка. Динамиката им е добра само на мощните двигатели, една стара 3ка е по-тромава от венто, но се лансира заради задното предаване. Сега и те започват да правят с предно, което ги обезличава много.
    Те са просто едни печалбари, както повечето немски компании. Имат технологията да направят супер икономична и евтина кола, но няма да имат растеж на печалбите и никой не работи в тази насока.
    Истината е в Тесла, дано пуснат евтиният модел скоро и направят представителство със сервиз и у нас, тогава ще живеем бъдещето.

    Коментиран от #11

  • 10 Грую

    2 0 Отговор
    Всичко много добре, но за да кажете еко все пак трябва да знаете още няколко неща. Водородът се получава чрез електролиза т.е. чрез разлагане на вода посредством употреба на електрически ток, който все още преимуществено се произвежда от Топлоелектрически централи, които горят въглища и въобще не са екологични, а бълват милиони тонове въглероден диоксид, така че за спестяването на парникови газове при работата на тези отдавна са избълвани огромни количества замърсители. Хората обичат да лъжат и докато няма ясна методика, разработена от учени и математици, която да указва как точно се пресмята въглеродният отпечатък от една кола и дадена дейност, всички тези рекламни трикове, използващи екологията за параван ще бъдат бутафорни. Ние у наше село не произвеждаме БМВ. Произвеждаме домати, но знаем , че един домат за да стане вкусен се тори с лайна и в това няма нищо екологично, но това е истината. Иначе за технологията браво, но за екологията не на нас твзи.
  • 11 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Има БМВ-та като 116 и 316, които са сравнително икономични. И елетричките не са бъдещето на автомобилите. Създаването, а и после рециклирането на батериите им е изключетелно пагубно за околната среда. А и кола без звук - не благодаря.
    Много ми е смешно, когато хора като теб си правят изводи за вървежа на марката като цяло от 20 годишни изп*рдяни 320ки. Още повече, че при задното има по-големи загуби и е по-тежко от предното.
    "Те са просто едни печалбари, както повечето немски компании" Нали трябва да печелят. Компаниите не съществуват само благодарения на доволни клиенти. Всички производители гледат да използват дадени агрегати и бази в колкото се може повече модели, за да си избият разработката им.
  • 12 BMW

    0 0 Отговор
    Стигнах до 3ката и спрях да чета. Ти наистина си бил мноого заблуден бе. БМВ никога не са казвали, че 4ката е нещо различно. Просто и смениха името за да им съвпадне купе версията с другите модели от серията, нито са казвали че е различно, нито някой си е мислил така.
  • 13 mediator37

    0 0 Отговор
    На тоя баварец само от багажника да ти призлее.
    Старите коли имаха 5 чарка и рядко ходеха на сервиз, защото дори и аз, дето двете ми ръце са тикнати в гъза, можем да си оправим сами повреда. Сега колите имат 5000 чарка само в багажника и сервизите пълни.

    Коментиран от #14

  • 14 toti

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "mediator37":

    Е много ясно...: Има чарк има проблем-няма чарк няма проблем... ;)