Новият Cadillac CTS-V вече е на пътя и изглежда впечатляващо. Това е трето поколение на модела, като първото се появява на бял свят през 2004 година, но е сравнително семпло. Втората генерация от 2009-а насам вече прави фурор и наистина доказва качествата на луксозния суперседан. Освен него излизат и вариантите купе и комби - всичките задвижвани от 6.2-литров V8 с 556 конски сили и 747 Нм въртящ момент.
Третият CTS-V вече разполага с компресорен V8. Принудителното пълнене е довело до мощност от 640 конски сили и бруталните 854 Нм въртящ момент, като цялата тази сила се предава през автоматична осемстепенна скоростна кутия към задния мост. В пряко сравнение с конкурентите си в лицето на BMW M5, Audi RS7 и Mercedes-Benz E 63 AMG, той надминава първия и втория с 80 конски сили, а третия - със съвпадението от 63 коня. Освен по-високата мощност CTS-V е и с най-ниското тегло в битката. Единственияj момент, в който американецът изостава, е ускорението от 0 до 100 км/ч, в което отстъпва на E63 с незначителните 2 десети от секундата поради задвижването на двата моста.
Моделът разполага с трето поколение на регулируемото окачване Magnetic Ride Control, 19-цолови джанти, обути специално разработени гуми Michelin Pilot Super Sport, и спирачна система от специалистите Brembo. Футуристичният интериор изобилства от кожа, метал и пиано лак. Спортните седалки, облечени в комбинация от дупчена Алкантара и кожа, също изглеждат впечатляващо. Цената, като един от най-определящите фактори, също е в полза на Cadillac и разликата е значителна.
Подробна техническа информация за всички модели Cadillac , ще откриете ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Никой
13:07 03.08.2015
2 Ярослав Станчев
14:11 03.08.2015
3 Стоян Стоянов
14:26 03.08.2015
4 Жоро
До Стоян Стоянов: Ами, защото имат по-голямо сцепление и по-дълъг живот сигурно.
14:29 03.08.2015
5 незнайко
14:35 03.08.2015
6 Гост
Не знам дори дали разполага с Night vision, Distronic или лазерни фарове.
Колите не са само вече конски сили, но пък изглежда доста специално и различно!
Коментиран от #7
15:19 03.08.2015
7 абв
До коментар #6 от "Гост":
Ускорява по-бавно , може би защото както е споменато в статията , се сравнява със Е63 S модела , който е 4matic :)Коментиран от #8
15:54 03.08.2015
8 Гост
До коментар #7 от "абв":
То е реципрочно - E63 AMG е по-тежък, защото е 4matic ;) Иначе щеше да има разделение на ускорението според задвижването.16:01 03.08.2015
9
19:58 03.08.2015
10 хааааа
21:32 03.08.2015
11 S Doichinov
23:01 03.08.2015
12 некойси
Щото там отвъд океана галона е центове а тук литъра е злато.
Коментиран от #14
23:23 03.08.2015
13 Кофти
Коментиран от #16
23:30 03.08.2015
14 S Doichinov
До коментар #12 от "некойси":
Центове е.Защото там нямат разход като Европейски парламент на който бюджета е огромен и скача всяка година.23:37 03.08.2015
15 555
цялата и взимам един за село.Пък някой , ако е мерак може да го по
возя по новата отсечка на Хемус....
23:42 03.08.2015
16 копеле
До коментар #13 от "Кофти":
Прав си друже, фаровете са точно като на GT-R, а формата на вратите и предната решетка като на Мерджана. Но вътре е много як интериора и двигателния отсек, като цяло ме кефи максимално Браво на американските к...дачета.10:44 04.08.2015
17 Бонд
11:07 04.08.2015
18 М52
14:01 08.08.2015