3 Август, 2015 11:42 9 232 18

Ето го и новия Cadillac CTS-V

  • cadillac-
  • cts-v

Новият Cadillac CTS-V вече е на пътя и изглежда впечатляващо. Това е трето поколение на модела, като първото се появява на бял свят през 2004 година, но е сравнително семпло. Втората генерация от 2009-а насам вече прави фурор и наистина доказва качествата на луксозния суперседан. Освен него излизат и вариантите купе и комби - всичките задвижвани от 6.2-литров V8 с 556 конски сили и 747 Нм въртящ момент.

Третият CTS-V вече разполага с компресорен V8. Принудителното пълнене е довело до мощност от 640 конски сили и бруталните 854 Нм въртящ момент, като цялата тази сила се предава през автоматична осемстепенна скоростна кутия към задния мост. В пряко сравнение с конкурентите си в лицето на BMW M5, Audi RS7 и Mercedes-Benz E 63 AMG, той надминава първия и втория с 80 конски сили, а третия - със съвпадението от 63 коня. Освен по-високата мощност CTS-V е и с най-ниското тегло в битката. Единственияj момент, в който американецът изостава, е ускорението от 0 до 100 км/ч, в което отстъпва на E63 с незначителните 2 десети от секундата поради задвижването на двата моста.

Моделът разполага с трето поколение на регулируемото окачване Magnetic Ride Control, 19-цолови джанти, обути специално разработени гуми Michelin Pilot Super Sport, и спирачна система от специалистите Brembo. Футуристичният интериор изобилства от кожа, метал и пиано лак. Спортните седалки, облечени в комбинация от дупчена Алкантара и кожа, също изглеждат впечатляващо. Цената, като един от най-определящите фактори, също е в полза на Cadillac и разликата е значителна.

Подробна техническа информация за всички модели Cadillac , ще откриете ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Никой

    0 0 Отговор
    Браво, американците започнаха да се съвземат
  • 2 Ярослав Станчев

    0 0 Отговор
    Голям змей.Хич няма да го откажа.....ако ми го подарят.
  • 3 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    Защо почти всички използват гуми Michelin Pilot Super Sport ?! Няма ли и други производители на гуми, конкурентни на Мишлен?
  • 4 Жоро

    0 0 Отговор
    Те и премиума догодина ще излязат с нови модели и няма да оставят Кадилак да са господари.

    До Стоян Стоянов: Ами, защото имат по-голямо сцепление и по-дълъг живот сигурно.
  • 5 незнайко

    0 0 Отговор
    Моторния отсек е като от филм за извънземно. Браво.
  • 6 Гост

    0 0 Отговор
    По-лек, по-мощен, а ускорява по-бавно от E63 AMG. Единственото предимство май си остава цената.
    Не знам дори дали разполага с Night vision, Distronic или лазерни фарове.
    Колите не са само вече конски сили, но пък изглежда доста специално и различно!

    Коментиран от #7

  • 7 абв

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Ускорява по-бавно , може би защото както е споменато в статията , се сравнява със Е63 S модела , който е 4matic :)

    Коментиран от #8

  • 8 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "абв":

    То е реципрочно - E63 AMG е по-тежък, защото е 4matic ;) Иначе щеше да има разделение на ускорението според задвижването.
  • 9

    0 0 Отговор
    Много добра и оригинална кола и се движи не по-лошо от БМВ и Мерцедес, доколкото съм гледал тестове в автомобилни предавания.
  • 10 хааааа

    0 2 Отговор
    че то това си е чист Шевролет!
  • 11 S Doichinov

    2 0 Отговор
    Определено изглежда много добре.Браво.854Нм!!!!!Това ми харесва на американците-екологията е за ЕС.Хората там се радват на коли а тук в Европа-1,4турбо,1,6турбо.,3 цилиндъра,2 цилиндъра.Скоро и с един ще ни ги дават
  • 12 некойси

    0 0 Отговор
    Ще успееш ли да издържиш на разхода на гориво?
    Щото там отвъд океана галона е центове а тук литъра е злато.

    Коментиран от #14

  • 13 Кофти

    0 1 Отговор
    Т'ва е някакъв Мелез межди Мерцедес и Нисан GTR...

    Коментиран от #16

  • 14 S Doichinov

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "некойси":

    Центове е.Защото там нямат разход като Европейски парламент на който бюджета е огромен и скача всяка година.
  • 15 555

    0 0 Отговор
    Офф...най после.От кога го чаках.На 10 ти дават пенсиите.Тегля я
    цялата и взимам един за село.Пък някой , ако е мерак може да го по
    возя по новата отсечка на Хемус....
  • 16 копеле

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Кофти":

    Прав си друже, фаровете са точно като на GT-R, а формата на вратите и предната решетка като на Мерджана. Но вътре е много як интериора и двигателния отсек, като цяло ме кефи максимално Браво на американските к...дачета.
  • 17 Бонд

    0 0 Отговор
    Вие видяхте ли предните поколения на този модел, че казвате, че е мелез между Мерцедес и ГТ-Р? Много стриктно си спазват ръбатата линия, характерна за моделите им...
  • 18 М52

    0 0 Отговор
    Изключително грозен автомобил отвън и отвътре(лично мнение), отпред донякъде ми допада, но като цяло дизайна не ми харесва. Колкото до двигателя - ... MURICA....