Франкфурт, Германия. Наш екип от мястото на събитието.
Няма голямо автомобилно изложение, което да мине без италианците от Ferrari. И тази година на щанда на марката беше претъпкано от хора. Скудерията показа най-мощния си роудстър, правен някога.
Моделът е Ferrari 488 Spider и разполага със същия сгъваем таван, какъвто се монтира на предшественика с индекс 458. По думите на инженерите на Ferrari твърдият покрив е по-лек от платнения с 25 килограма, при това се сгъва и разгъва за 14 секунди.
Когато кабриото е отворено, таванът се разполага автоматично над моторния отсек, като неговото присъствие там остава незабелязано. Въпреки че автомобилът се лишава от стандартния си таван, от Ferrari казаха, че това по никакъв начин не се отразява на якостта на каросерията.
Това е постигнато чрез модернизирана пространствена рама, изработена от 11 различни алуминиеви сплави. В сравнение с предходния модел 458 новото кабрио е по-яко с 23%. Роудстърът е с 50 килограма по-тежък от версията купе.
Още нещо интересно е, че окачването на кабриото е по-комфортно от това на купето. Според хората от Ferrari това е така, защото този роудстър изглежда доста по-органично на морския бряг, отколкото на някоя писта.
Въпреки това зад седалките е монтиран същият двигател като при купе версията GTB. С неговите 660 конски сили откритият автомобил може да се ускори от 0 до 100 км/ч за 3 секунди, а максималната скорост е 327 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 шишо
Коментиран от #4, #6, #8
10:00 21.09.2015
2 ГОСТ
10:13 21.09.2015
3 ГОСТ
10:28 21.09.2015
4 Fiat
До коментар #1 от "шишо ":
шишо бегай си караи тъпото, комплексарско, боклукчиво BMW (бърка масло и вода)Коментиран от #10, #26
10:39 21.09.2015
5 евтим
10:39 21.09.2015
6 Десислав Попов
До коментар #1 от "шишо ":
Мноооо си зле,брат15:24 21.09.2015
7 хал хабер
17:46 21.09.2015
8
До коментар #1 от "шишо ":
Ферари е по-добрата и балансирана кола заради средно разположения двигател, Порше е с двигател зад задната ос, задницата е тежка а предницата по-лека, което води до по-лесно завъртане на завои или недозавиване. За автомобил е безсмислено да развива по-голяма скорост, все пак това не е самолет, нищо не отбираш от автомобили вземи се образовай малко......18:59 21.09.2015
9 BMW
Коментиран от #27
20:47 21.09.2015
10 БМВ
До коментар #4 от "Fiat":
Айде да не почваш с БМВ, защото твоя фиат е целия направен от бъкана смес масло и вода.Коментиран от #13
20:48 21.09.2015
11 Fiat
21:26 21.09.2015
12 шофьора
21:29 21.09.2015
13 Алфа Ромео
До коментар #10 от "БМВ":
капитан кор, тъпото м3 има по-малко спирачни дискове от алфа 145 QV - кола, която първо кой знае и тебе колко те е наказвала и тебе, ама тръгнал да говори за фиатКоментиран от #20
21:30 21.09.2015
14 ferrari rulz
Коментиран от #17, #19
21:33 21.09.2015
15 BMW X5 2008
00:24 22.09.2015
16 hellmaker
Коментиран от #28
01:27 22.09.2015
17 hellmaker
До коментар #14 от "ferrari rulz":
шшш... тихо. Пионери в иновациите... я малко отвори Уикипедия или сайт за историята на БМВ да видиш нищо ли не са измислили...Коментиран от #29
01:32 22.09.2015
18 BMW
И искаш ли да ти кажа нещо ? Няма значение дали са по-бързи. Има значение за какво е направена и тогава се сравнява с други от нейния клас кой какъв е. Да ФИАТ можеха да направят още по-мощна 8C заедно с ферари, ама не искат. Да БМВ могат да направят изродска супер кола (която ще има по-късно) ама не искат. Не им е и на двете марки това целта.
И би ли ми обяснил кой е комплексара, след като ти първи спомена и оплю БМВ без причина.
02:38 22.09.2015
19 BMW
До коментар #14 от "ferrari rulz":
Еми аз мога да ти кажа какво е постигнала едната и другата. BMW Group държи и развива 3 от най-добрите марки за луксозни и спортни автомобили и е топ марка в света. ФИАТ от друга страна съсипва малко по малко - ланча, алфа, тях си. Не им се получава много.02:42 22.09.2015
20 BMW
До коментар #13 от "Алфа Ромео":
Я ми обясни смисъла на това интелигентно изречение, че явно съм прост и не мога да разбера. От къде домъкна М3, големина на спирачни дискове и от там определи какво ме е наказвало ?Коментиран от #22
02:46 22.09.2015
21 тошко африкански
11:06 22.09.2015
22 alfa
До коментар #20 от "BMW":
Еми логиката е, че уж карате "яки" коли, па италианките ( и не само) ви разцепват от всякъде. А па оня там за 8С-само в сънищата ти има по-бързо бърка масло с вода от нея. А оня "биемвие могат да направят суперкола ама не искат" ХАХАХАХАХАХАХ11:38 22.09.2015
23 Fiat
11:50 22.09.2015
24 БМВ е ниомер 1
11:52 22.09.2015
25 БМВ
16:35 22.09.2015
26 М52
До коментар #4 от "Fiat":
Кой ви пуска да пишете коментари тук - не знам! Не може 90% от хората, които коментират статиите за автомобили да не знаят нищо друго, освен да плюят една или друга марка. Относно плюенето на БМВ - ами да, много по-добра кола е почти всички алфи. Знаете ли защо? Защото е със задно. Колите с предно предаване и 4х4 са за путьовци. Истинските бензинови глави карат коли със задно предаване. Относно Ферарито от статията - само цвета му не е по мой вкус, но за сметка на това този модел ще има много хляб за тунинг с тези турбини.19:37 22.09.2015
27 oshte edin s FIAT
До коментар #9 от "BMW":
poslednata m3-ka vdiga 280km/h Ferrari F50 GT 380km/h i to predi pochti 20 godini.... i na tova ako mu vikash da sa v edna kategoriq markite :D :DКоментиран от #36
21:55 24.09.2015
28 oshte edin s FIAT
До коментар #16 от "hellmaker":
kato si tolkova nacheten sigorno znaesh 4e trimata nai golemi akcioneri na bmw sa edna 70 godishna babka oshte edna lelka i nqkav muhlio tova samo podskazva za razvitieto na markataКоментиран от #34
22:15 24.09.2015
29 oshte edin s FIAT
До коментар #17 от "hellmaker":
ako pyk si mnogo na ti s istoriqta shte znaesh che kultovite modeli ot minaloto na bmw sa pravenei ot italianski dizaineriКоментиран от #31, #35
22:20 24.09.2015
30 BMW
02:08 25.09.2015
31 БМВ
До коментар #29 от "oshte edin s FIAT":
Една кола не е добра само заради нейния дизайн. А и когато италянеца работи ЗА БМВ, това означава че неговата работа е СОБСТВЕНОСТ на БМВ.Развитието на марката си е баш най-скъпата и влиятелна, както ти казва човека. Провери го :)
Коментиран от #33
02:12 25.09.2015
32 oshte edin s FIAT
18:11 25.09.2015
33 oshte edin s FIAT
До коментар #31 от "БМВ":
izsledvane na Ford pokazva che pri proizvodstvoto na avtomobili faktor s nai golqmo znachenie za krainiq rezultat e imenno dizaina no za drugoto si prav kogato ti bachkash shefa ti zabogatqva kolkoto do drugoto ko da kaja osven edin primer...spored statistikata nai vliqtelniq chovek v dyrjavata e B.Borisov makar che vsichki znaem che si e nai obiknoven tikvenik
18:25 25.09.2015
34 hellmaker
До коментар #28 от "oshte edin s FIAT":
Симпатяга.. не знам дали акционерите на БМВ са бабки и мухльовци,но знам ,че марката е световна сила.От най-големите! Факт! Ти си тръгнал под вола теле да търсиш... Я да си вземат поука тези нехранимайковци от тебе.Аааа.. Нали? И това ,според теб подсказвало развитието на марката.... лелееее... сериозен ли си???? Егати анализатора... Да си чул ,че има нарастващи и рекордни продажби за последните 2 години? Явно - не.02:25 13.11.2015
35 hellmaker
До коментар #29 от "oshte edin s FIAT":
Хе хе..да няма нищо лошо в това. Обаче са ДИЗАЙНЕРИ,а не инженери !!!02:27 13.11.2015
36 hellmaker
До коментар #27 от "oshte edin s FIAT":
Mclaren F1 -с двг на БМВ-390км/ч.Преди 2о години.02:33 24.01.2017