Last news in Fakti

15 Октомври, 2015 08:29, обновена 15 Октомври, 2015 11:00 45 253 54

Нова марка автомобили с щампа "Made in BG"

  • great wall-
  • haval-
  • h1-
  • h2-
  • h6 coupe
От Great Wall, които в Китай вече ребрандираха високопроходимите си автомобили, решиха да навлязат с новия бранд и в Европа. У нас азиатските SUV-та вече ще носят наименованието Haval. Брандът Haval се предлага в момента, освен на азиатския и южноамериканския пазар, още в Русия и Австралия.
 
Премиерата в България е официална за Европа и включва един мини SUV (B segment), един компактен (C segment) и един пълноразмерен (D segment). Заедно с моделите в Е сегмента, моделната гама на Haval е една от най-пълните при т.нар. кросоувъри в световен мащаб.
 
По време на предстоящия автосалон в София, който отваря врати на 17 октомври, в зала 3 на Интер Експо Център на щанда на Литекс Моторс ще дебютират три модела SUV на новия бранд, като от средата на следващата година ще започне производство им и в завода на компанията в с. Баховица, край Ловеч. 
 
 
Haval H2 - компактен SUV
Размери (мм) 4335 х 1814 х 1695
Междуосие: 2560
Задвижване: 2WD, интелигентно 4WD
Двигател: бензинов 1.5 Турбо 143 к.с.
Скоростна кутия: 6MT / 6AT
 
Другата новост около азиатската марка, автомобилите на която се правят у нас е, че предстои производството край Ловеч на нов пикап Steed 6. В момента в завода край село Баховица се прави стандартната версия на кросоувъра Н6 (долната снимка), както и пикапа Steed. Всички SUV-та на марката можете да видите на започващия от събота автосалон в столицата, където Литекс Моторс ще поднесат и още няклко свръхлюбопитни изненади.

Научете повече за моделите на Great Wall , от ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Добре е

    2 4 Отговор
    Добре е вее, бълвайте кенефи с пълна сила, важното е производството да върви!

    Коментиран от #3

  • 2 алти балти

    0 0 Отговор
    Халал да е
  • 3 Гришата

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "Добре е ":

    Ти по-добро производство у нас ли предлагаш? А къщичка за пиленца строил ли си та даваш мнение, а?

    Коментиран от #9

  • 4 перла 05

    0 3 Отговор
    Важното е да се перат пари!
    Нормалните производители не ги кефят другарите комунисти от Булгаристан.
  • 5 кавала

    3 2 Отговор
    Хавал, Кавал все тая, даже и за китайските боклуци нямаме пари.
  • 6 Киро

    1 5 Отговор
    Много добро решение, сега звучи нато Кавал!

    Китайска работа, чували те за ребрандиране, ама само чували, как се прави откъде да знаят?!

    Коментиран от #8, #54

  • 7 Румен Янев

    0 5 Отговор
    Халал да са на халавите българи новите хавали
  • 8 незнайко

    2 3 Отговор

    До коментар #6 от "Киро":

    А от къде знаят да правят бяла и черна техника? Може би и автомобили ще се научат да правят. Не че сега не произвеждат. Много крайно мнение.
  • 9 LIKE

    0 3 Отговор

    До коментар #3 от "Гришата":

    LIKE
  • 10 Morgoth

    7 1 Отговор
    Нискобюджетен автомобил се произвежда у нас - не разбирам какво лошо виждате всички в това. Нискобюджетните неща си имат своя пазар, особено в страни като нашата, а и никой не знае дали утре няма да се окажат по-качествени от някои прехвалините немски марки.
    Освен това създават работни места в много изостанал край.
    Нека повече китайци да дойдат да произвеждат тук, по-добре от гръцките шивашки цехове по родопите.

    Коментиран от #16

  • 11 гост

    4 1 Отговор
    Не знам кой от вас е карал ГУ, аз съм карал Н6 и честно казано много добре се представи, по-добре от Хюндай их35.
    Първо карайте, после кометирайте кое е боклук и кое не.

    Коментиран от #12

  • 12 Марто

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Абсолютно съгласен съм. Аз също съм карал и двата кросоувъра и мога да потвърдя, че H6 е в пъти по-добър СУВ от Хюндай, а е и по-евтин.

    Коментиран от #13

  • 13 кара Лада

    0 4 Отговор

    До коментар #12 от "Марто":

    Там е работата че не се произвежда нищо от ГУ у нас, а е само параван за внос.
    Аз пък съм виждал не един H6 как идва да му оправят дефектите. Отделно не е никак качествен, само трябва човек да го огледа по подробно. Определено Хюндай ix35 е по-добър. Просто на китайското творение цената е завишена без да отговаря на реалността с едно поне 10000лв.
  • 14 Vasik Atanasova

    1 4 Отговор
    ЩОМ ПИШЕ ЧЕ Е ПРОИЗВЕДЕНО В БГ КОЙ ЩЕ ГО КУПУВА

    Коментиран от #15

  • 15 кара Лада

    0 5 Отговор

    До коментар #14 от "Vasik Atanasova":

    Е на другите пазари, ако изобщо някога достигне ще пише made in EU. Така че спокойно!

    Коментиран от #53

  • 16 comment

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "Morgoth":

    Споки. Тук си има един постоянен инвентар от плювачи. Не им се връзвай! Аз им чета простотиите и се хиля. Откровено се забавлявам стях.
  • 17 Dimo

    1 1 Отговор
    Какво става... като пуснахте статията имаше инфо за 4-5 модела, сега само за "Haval H2 - компактен SUV" оставихте и изтрихте всичко. Или ще ни пускате по 1 модел през ден?
  • 18 w222

    1 4 Отговор
    китайски автомобил сглобен в най бедната държава в Европа.какво повече да коментирам
  • 19 Ганчо измамника

    1 2 Отговор
    Китайски боклук сглобен в страната на чалгата!!
  • 20 Знам Ченезнам

    2 3 Отговор
    Този Хавал Н2 странно много прилича на Субару Трибека!
    Пишете, че сте карали такива автомобили и са се представили доста добре, но не пишете колко пъти сте ги карали, явно е само по веднъж. Да ви разкажа за пикапите на Великата Стена, познавам хора, които си купиха от тях за работни цели, главно по ниви и ливади (все пак са пикапи) и след около година изреваха, като някои от тях с удоволствие ги върнаха и си взеха отново пикапи, но на други марки. Пак да напиша, не съм собственик, не съм ползвал, това са ми наблюденията.

    Коментиран от #22

  • 21 гост

    0 2 Отговор
    Да бе верно, къде изчезна половината статия??
  • 22 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #20 от "Знам Ченезнам":

    Тест се прави за един час, преди това прочетох и форумите за джипа какво се пише от собственици. И да, има някакви забележки, но първо се покриват гаранционно, второ не са като да ти спре двигателя, а са по-скоро сглобка, или софтуер. Няма такава цена като неговата: джип с 4х4, 150кс- турбо бензин, климатроник и за 35х. лв, без да си се пазарил при дилър или да е договорен лизинг.
    Не ги хваля, но не са по-лоши от други бюджетни марки като шевролет, хюндай, киа. Проверете сами, ако искам да си купя джип със сигурност ще се насоча към нещо ново за няколко хиляди лева отгоре, но не износен немски джип от дупнишки внисител. На Запад пазара на нови коли е много по-силен, тук е важна марката, а не смисъла (може да е скърцащ мерцедес, но абсурд да е здраво рено). Така че местното мислене не е показателно, само не разбирам защо институциите не са пълни с ГУ, защо държавните поръчки не са насочени към тях: това ще гарантира работа на много хора по веригата, не само печалба на г-н Ганчев. В Румъния е така, служебната кола е Дачия, а не както при нас кметове на селца с коли за по 100 бона. Представете си разликата от 80х. лв за какво облагородяване на местноста може да се използва, и това е малък процент от злоупотребите, базирани на манталитета.

    Коментиран от #23, #25

  • 23 кара Лада

    0 2 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Принципно си прав със сравнението с румънците. Но тоя китайски завод никога не е имал за цел нещо сериозно, а е просто някаква далавера. Дори собственика е някаква офшорка с неясни финанси, а Ганчев е просто директор. Така нашите кметове на малки общини ще продължават да карат лимузини, а бабичките ще газят калта по селата и младите ще бягат кой както може.
    А дефектите на ГУ не са просто дребни, тези дето споневам дефектни на репатрак съм ги виждал. Но пак ще кажа подробен оглед отдолу от човек който поне малко е в час колите ще предизвика ужас в него.
  • 24 АL KL

    3 0 Отговор
    До коментар №22
    Подкрепям коментара.
    Искам да споделя, че китайската индустрия не е само това, което е на
    пазара на "илиенци". Китай има много сериозна космическа индустрия. Китай строят едни от най качествените пътища в Африка.
    Китай произвежда едни от най добрите скоростни влакове. В Китай
    се произвеждат вторите по-качество ръчни часовници "след ОМЕГА"
    летели в космоса. И още доста неща за, който ние малко знаем.
  • 25 w222

    0 4 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    за 35 000 лева предпочитам старо кю7,каиен,туарег,х5,х6,цх9.а дори в момента за 30 000 лева сузуки продават новата витара чисто нова.апък и като гледам по улиците какво се кара и другите хора предпочитат същите джипове като мен пред българо-китайските кощници.също така 1.5 турбо със 143 коня за джип е доста слаб двигател апък за автоматика да не говорим хем ще харчи бая хем ще е тромав

    Коментиран от #27

  • 26 кви джипове бе

    2 0 Отговор
    Голям бизнес, голяма работа, направили един цех с младежи, които взимат по 400-500 лв на месец чисто и МЕЙД ИН БГ.
    Хората в другите развиващи се държави се хванаха с доказани производители, които инвестираха МИЛИАРДИ в икономиката и тези пари ОСТАНАХА в конкретните страни:
    Чехия - Тойота, Пежо, Ситроен, Фолксваген груп - Шкода.
    Сърбия - ФИАТ
    Румъния - Рено, Форд, Тата
    Това е само на прима виста, ако потърся, кой знае колко завода ще намеря още.
    Нашите ченгета се вързаха с кой? С китайците, щото всички вече ги знаят, че за нищо не стават!!!!!!!
    Няма луди да си инвестират парите в най - бедната, неуредена, мафиотска и несигурна държава от ....... ЕС, разбираш ли.
    На всеки му става ясно, че се върти далавера!
    Какво стана с онези 250 милиона годишно, които Гришата ПЕРЕ, чрез негови фирми?????
    Уж разследване започна, щяха да го съдят и накрая млъкнаха. :)
    Човека си е платил. ;)
  • 27 ооооооо

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "w222":

    Новата витара е от 40к нагоре..

    О тия дето си ги писал - кю7,каиен,туарег,х5,х6,цх9 - купи си един и пиши след една година тук, какво ти се е случило и колко са те одрали по сервизите. Ако не си оставил колата някъде, за неплатен ремонт-:))
    Пишеш си, сякаш тук има само бебчета като теб, дето не карат такива коли, а само по улиците ги разглеждат..
    Давайте по-сериозно по такива теми.

    Коментиран от #28

  • 28 w222

    0 3 Отговор

    До коментар #27 от "ооооооо":

    влез в на сузуки сайта и ще видиш че базовия модел е от 30 000 лева а автоматика е 37 000 апък за джиповете дето съм писъл за една година ще дадеш не повече от 10 000 лева за ремонт и това е в краен случай апък тези джипове в момента кю7,туарег и каиен са по 15-20 000 лева също и мерцедес мл и със ремонта пак щи излязат по евтино от този български боклук който хем няма да върви колкото тях апък ще харчи колкото тях
  • 29 w222

    0 1 Отговор
    апък и ако наистина българо-китайската щайга беше хубава и качествена нямаше 90% от хората които карат джипове да си купуват кю7,кю5,х5,х6,мл,гл,каиен,туарег,тигуан,цх7,цх9,хц60,хц90
  • 30 китаЕца

    0 2 Отговор
    Аз пък изобщо не разбирам - ЗАЩО ИЗОБЩО КОМЕНТИРАМЕ ТЕЗИ ОПАСНИ КИТАЙСКИ БРАКМИ КОИТО ТРЯБВА ДА ЗАБРАНЯТ С ЗАКОН !!! ЯЯ ВИЖТЕ САМО ЗА МОДЕЛА ВОЛЕКС С10 И СИ ПРАВЕТЕ ИЗВОДИТЕ САМИ !!! НЕТА Е ПЪЛЕН ВЕЧЕ С НЕГАТИВИ ЗА МАРКАТА !!!!
    http://www.dailypress.bg/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%BB-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%8A%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B8%D1%88%D0%B0-%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%B2-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7/
  • 31 мемфис

    0 0 Отговор
    ДО:кви джипове бе
    (гост)

    Браво, много добре казано! Това е истината, в България и малкото създадено през последните години бе УНИЩОЖЕНО.
  • 32 w222

    0 0 Отговор
    напишете грейт уол в ютюб и гледайте за какво става на въпрос

    Коментиран от #33, #40

  • 33 хммм

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "w222":

    за какво например?

    Коментиран от #34

  • 34 w222

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "хммм":

    краш тестовете
  • 35 бай джап

    0 1 Отговор
    Хубавото на китайските коли е че всичките части за тях са оригинални ;)))
    Иначе честито на печалившите и ако перефразираме една "умност" на др. Живков "Тази година Хавал, догодина Кавал"
    Сега сериозно, на този етап сравненията на който и да е китайски автомобил с който и да е корейски или японски е меко казано глупост !
  • 36 onq s konq

    3 0 Отговор
    Кво сте наскачали срешу китайската кола ве?!Да ви кара някой да я купувате?Ами ако я нямаше компанията в БГ ВИЕ ли щяхте да храните семействата на заетите в пр-вото българи?И запомнете-хейтърството храни душата,но не и стомаха!...вашшшшта...
  • 37 Киреча

    0 1 Отговор
    Ти би ли си дал и последната стотинка за този грозен и евтино сглобен автомобил?
  • 38 Хавал

    0 0 Отговор
    Хавал да са ви китайчетата
  • 39 jp power

    0 0 Отговор
    Хайванчето2 не изглежда зле, даже ми харесва, по мое мнение има много по-грозни. Обачееее с туй маторче 1.5 и 143к.с. ми се вижда мъртвец. По-добре да произвеждаме боклуци от колкото нищо. Ония с хсовете и Q, му пожелавам някой да му подари една, че да види качество...
  • 40 ами гледах

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "w222":

    гледай и ти. Great Wall Haval H9 . супер автомобил бих си го купил
  • 41 ВАНКО

    0 0 Отговор
    Цената не е най-важното! Когато станете свидетел на ПТП при което след не толкова силен удар пасажер с поставен предпазен колан в подобна китайска кочина умира на място с прекършен врат, счупена седалка, нито един отворен аербег, намачкана ламарина като консервена кутия - тогава отидете в представителството на китайските бръкми и се пазарете за отстъпка и лизинг! Тези кочини са изключително опасни за пътниците! Не случайно не покриват нормите за безопасност на запад и не са допуснати за регистрация там. По-добре 10годишен марков автомобил, отколкото сглобен в БГ китайски жмел. Колкото до откритите работни места проверете колко човека са заети във въпросния "завод"!

    Коментиран от #42

  • 42 моля

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "ВАНКО":

    къде не ги допускали да се регистрират. България отдавна е в ЕС и щом може у нас може и в целя ЕС. колкото до качеството за което говорите това са неща от преди 10 години и нямат общо с коли като тези по горе
  • 43 Нема Бира

    0 0 Отговор
    H8 също е готин!
  • 44 Регистър

    0 0 Отговор
    Доста по-подходящо е да са Kaval вместо Haval. Ако им сложат и емблеми на BMW/MB - вторичния пазар ще счупи рекордите.
  • 45 Киро

    0 0 Отговор
    Глейте сега - че китайчока е кавалски - кавалски е!
    А някакви тука даже се запенявиха, че бил по-добре от Киа...ще ги оставя без коментар, не ми се коментират разни служителчета!

    Аз няма да си го купя, други също, но има и такива, на които им харесва и ще си го купят. Лошо няма и по-добре производството да е тука, да вкарва пари в бюджета, да има износ, да плаща заплати и тн., вместо да е другаде!



  • 46 разбирач

    0 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=We9co34H3h4
    на мен този краш тест а и многото дето съм гледал ми вдъхват доверие в тая марка! джипът си е хубав и евтин! а т'ва, че ние сме бедни и не можем дори такъв да вземем втора ръка, то си е наш жалък проблем, породен от лоши управници дето им умират първородните или заболяват от рак и др. гадории и т.н. :)
    факт е, че джиповете от тая марка ги купуват! факт е, че са надеждни! факт е, че са евтини и по нищо не отстъпват на прехвалените марки! все още ли вярвате, че волво е най-сигурната кола, джип? хаха ужас имате интернет, ами гледайте из сайтовете и четете за марките и кои са сигурните как се представят, гледайте клипчета с краш тестове, а не да чувате от някой си как някой карал такава и сдала багажа и т.н. тъпотии... няма марка дето да не бълва дефектни коли! зат'ва всяка година четем еди колко си от еди коя си марка отзовава толкова и толкова хиляди:) и са точно от най-прехвалените марки тия отзовавания:)

    Коментиран от #47, #48, #51

  • 47 Ivan S

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "разбирач":

    "породен от лоши управници дето им умират първородните или заболяват от рак и др. гадории и т.н. :)"

    Ти си Простак!
  • 48 Киро

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "разбирач":

    Я колко глупости в едно мнение!

    1. Това НЕ Е джип.
    2. Не е хубав, а евтин. Хубав и евтин - мечтиииии...
    3. Много се продавал... ХАХАХА, я напиши продадените бройки в Европа, да падне целия форум от смях!
    4. Бил надежден - да, колкото всяка китайска стока.
    5. Китайците не отзовават, защото при тях всичко е базирано на концепцията за еднодневката - чупи се и сменяш с ново.

  • 49 Azаааа

    0 0 Отговор
    Това не е ли нов модел? Не знам за нова марка автомобили да се правят в БГ :С
  • 50 1100

    0 0 Отговор
    Карам GW Steed от 2 години и вече е на 60К км. Нищо не се е счупило досега.Колата е фирмена/служебна/ и се кара всеки ден и навсякъде.Мисля,че е нормален автомобил.
  • 51 Alfist

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "разбирач":

    Този тест означава точно НИЩО. Правен от китайци за китайски коли продавани в Европа. Наистина ли си толкова наивен или работиш за тях? Щом са толкова добри на краш тестовете защо не се пуснат на EuroNCap, нищо не губят? Там обаче ги няма никакви, нито един модел нямат тестван, защо ли?
  • 52 Халал

    0 0 Отговор
    бензинов 1.5 Турбо 143 к.с. :))))) Мъртвороден Кавал, Халал да ви е :)
  • 53 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "кара Лада":

    Хората, които имат мозък и достатъчно капацитет, че да си направят проучване на пазара на автомобили преди да купят. Очевидно няма да си ти.
  • 54 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Киро":

    ...Хората ти пишат нова марка, не ребрандиране. Поне чети всички редове като си решил да се правиш на компетентен, няма лошо. Тук става въпрос за нещо коренно друго и много типично за азиатските марки - разделяне на брандове на масови и премиум. Същото направиха и Тойота преди време с Лексус; същота направиха и Нисан с Инфинити; Хонда с Акура и т.н., ама кой да мисли...Важното е да си изразиш мнението, да ни би случайно някой да заподозре, че нямаш такова.