Last news in Fakti

25 Октомври, 2015 10:00 12 564 27

Нови 20 BMW-та M5 с 600 к.с.

  • bmw-
  • m5-
  • pure metal
Компанията BMW представи специална модификация на наточения си седан M5, която е наречена Pure Metal. Иновацията е пусната в тираж от само 20 бройки и ще получи същия форсиран агрегат, с който се оборудваха M5-иците от миналогодишната ограничена серия - пусната в чест на 30-годишния юбилей на М5.
 
Тогава бяха направени 300 автомобила с мощност от по 600 коня. Сегашната свръхексклузивна серия Pure Metal е решена в интересна окраска от специфичен сребрист металик. Цветът е подготвен от подразделението BMW Individual. Другата екстериорна особеност е свързана със специалните 20-цолови лети джанти.
Интериорът също е ексклузивен, като основните детайли там са тапицирани с естествена кожа, а декорацията е от алуминий. Специална табелка "PURE METAL M5" завършва уникалната картина в салона. Най-важното обаче, естествено е свързано с двигателя. Той представлява модифициран 4.4-литров осемцилиндров мотор, който е снабден с два турбо компресора.
 
След препрограмиране на електронния блок и повишаване на налягането в турбините, мощността на агрегата е повече с 40 конски сили от тази на стандартните М5-ици. Благодарение на тези доработки версията Pure Metal ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди - постижение, което е по-добро от това на М5 с четири десети от секундата.
 
Освен това иновацията е снабдена със спортните пакети Competition и M Driver’s. В първия влиза занижено с 10 мм окачване, активен М-диференциал на задната ос и карбон-керамични спирачни механизми. Вторият пък позволява на водача да достига по-висока максимална скорост от 305 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кобрата

    2 1 Отговор
    Колата е добра, но не ни е по джоба...

    Коментиран от #2

  • 2 диан

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "Кобрата":

    повечето коли струват еднакво
    и разходите за тях
    някои ако е реши че за 100 километра ще дава
    40 лева вместо 10 или за
    маркуч някакъв 100 лева вместо 15
    негов избор
    иначе и двамата ще отидат на работа да целунат
    на шефа д...то:)))
  • 3 1234

    0 1 Отговор
    По добре да не ги произвеждат тия,защото някоя откачалка ще реши да я използва максимално,и ще събори някой многоетажен блок.
  • 4 1234

    0 1 Отговор
    По добре да не ги произвеждат тия,защото някоя откачалка ще реши да я използва максимално,и ще събори някой многоетажен блок.Защото 600 коня и едно магаре зад кормилото е нещо много опасно.
  • 5 мятя

    1 2 Отговор
    Една кола една мечта БМВ се казва тя

    Коментиран от #8

  • 6 Лудост

    0 1 Отговор
    Няма никакъв смисъл от такива коли, ако трябва да се спазват ограниченията за скорост и законите - 90 км/ч извън населено място и до 140 км/ч на магистрала. Тези които ги купуват са с ясното съзнание, че ще извършват хиляди нарушения и в крайна сметка ще причинят пътни инциденти, много от които с фатален край. Статистиката е неоспорима.

    Коментиран от #13

  • 7 опсмопсус

    0 2 Отговор
    И тоя кинеф ще струва 230 000 еврака!

    А GTR-a, кога ще стигнете немцки инджинерчета и по цена и по ускорение?

    Коментиран от #9

  • 8 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "мятя":

    Коментиран от #12

  • 9 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "опсмопсус":

    пич... това, че не можеш да си я позволиш, не ти дава право да говориш глупости за тази легендарна марка

    Коментиран от #10

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Шофьор

    2 1 Отговор
    Аз лично съм карал много коли и то не за ден два, най-много в гаража ми са се задържали Хонда, Мицубиши, Ауди и Мерцедес. Всичките коли са ми били над 160 к.с. След Като си купих БМВ и го карах 1 година във всякакви условия дъжд, кал, киша, сняг, извода е БМВ то остана в Гаража то ще остане и ще се умножават бройките в гаража. Проблема на БМВ не е зимата а гарнитурата между волана и седалката и колко ти е умствения капацитет да си позволяваш да караш автомобил със 5 сезонни зимни гуми независимо от марката. Който се е качвал и е карал знае а другите които плюят им препоръчвам да пробват едно да разберат какво е автомобил а не да слушат слухове от псевдо шофьори който поради липса на акъл не на пари са избрали да оплюят един шедьовър на немското машиностроене. Говорят ми тука за GT-R ,японците ги познавам как от 3000 кб.с.. вадят по 1000 к.с. които изкарват по към 50-60 хил. км. евентуално.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Top Gun Maverick

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Лудост":

    Ами то и с 530д пак спокойно караш с 200 по магистралата, та не е въпроса до колко е колата, а как я кара магарето зад волана. Естествено, че ще има моменти, в които ще караш доста над ограничението, но възможностите на колата за време на вдигане, спиране и разни други там неща са далеч над тези на разни таратайки, които да речем летят по пътя. Усещането в подобна кола е друго, поведението и също.
    А за плюещите по БМВ(най-вече от некомпетентност)не им завиждам изобщо. Ама колко харчела, ама колко било скъпо това и онова, ама как разни коли вършели същата работа, че други пък били с не знам си какво по-добри...той пазара отдавна е отговорил на вашите нападки г-да.
  • 14 Top Gun Maverick

    0 0 Отговор
    И къде Лисана ускорява по-добре от М-ките? От 0-100 ли? Ми то там е за светофарни рейнджъри, след 100 нещата стават други и в реална обстановка М-ката му подава бинокъла да я гледа отзад. Не са искал, не са и сложили задвижване на всички колела, та да си слага бързо конете на асфалта за да смъкне времето 0-100, но така пък ще губи след 100, та за всеки влак си има пътници. Но да не забравяме, че идеята на едното е да караш кола във всекидневна обстановка, с невероятен комфорт и лукс, надеждна и още куп неща, а другото е светофарна бегачка или да я караш на пистата защото комфорта вътре клони към посредствен, толкова е и надеждността, сервизното обслужване на Лисан е пословично скъпо и като цяло е трошлива кола. Успех на тия, които си мислят, че като я купят и дотам свършва всичко, че щяла и по-евтина да излезе. Ако я караш 10 000 км и я продадеш може би, но загубата в цената ще компенсира всичко "спестено" от първоначалното вложение.
    за всеки влак си има пътници, но плюенето не е хубаво нещо.
  • 15 Леле

    0 1 Отговор
    .а си щайгата смешна ...

    Коментиран от #16

  • 16 BMW

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Леле":

    Аз съм фен на БМВ ама това наистина е мега грозната кочина ... Все едно преди десет години правена ... много зле

    Коментиран от #17, #19

  • 17 Шофьор

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "BMW":

    И ти се наричаш фен на БМВ.....аа фен или караш БМВ??? Надявам се си срещал новата 5-ца, просто без М е на светлинни години от предишния корейски дизайн който си прилича с хюндай. А новата М-ка 5 си е мечта на 99% от хората разбиращи от коли.
  • 18 опсмопсус

    0 0 Отговор
    Не се пънете, ще си останете едни бедни подмазвачи на бмв.
    Никой от вас няма и да я види тази кола на живо!

    Бъдете реалисти и си погледнете 10г. кошници от панелните балкони и тогава се изказвайте, дечица малки с по 10 коли на компа!
  • 19 Top Gun Maverick

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "BMW":

    Ами всъщност Ф10 излезна 2010-та, та дизайна е мислен някъде 2008-ма, сега почти 2016-та, не си много далеч от истината за 10 годишен дизайн , защото новата петица чука на вратата след няколко месеца. Хората просто доработват една М5, не изкарват нов дизайн.
    Що се отнася до другия коментар за Е60, че било Хюндай...несериозна работа. Именно с тоя модел БМВ тръгна много рязко нагоре.

    Коментиран от #22

  • 20 опсмопсус

    1 0 Отговор
    Дизайнът при бмв наистина започва след Е60!
    Дотогава трагедия, едно и също, като при Ауди!
    А Е46 загатна че нещо се случва в бмв и грозотията ще спре!
  • 21 Шофьор

    0 0 Отговор
    Пич Аз карам М5 Е39 призната за най-красивото БМВ 5 правено някога докато не излезе тази по горе която гледаш и живея в центъра на София в къща, за какви глупости говориш, не споделям за да не почнат коментарите от сорта кой какъв е. Тази кола съм я купил и карам с кеф, събирал съм доста за нея и не съм подмазвач на нищо от сорта на автомобили тука става въпрос за нещо което ако не се качиш и не покараш няма да разбереш. По надолу съм казал какви коли съм карал тази не мисля да продам както стана с другите. Ти знаеш ли как звучат 400 к.с. А? Просто няма такава магия на V8.
  • 22 Шофьор

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Top Gun Maverick":

    Нали знаеш че Е60 е правено от кореец заедно със много други номера на марката и след като го смениха виж какви модели почнаха да излизат.
    За мен Е60 е изключително грозен дизайн тези, гадни светлини, и не съм и помислял да си купувам такова изпадаха ми няколко когато търсих моята но дори и М-пакета не ме грабва
  • 23 ххх

    0 0 Отговор
    BMW е малко прехвалена марка.
    Не ме разбирайте погрешно- имат хубави автомобили, но са нереално оскъпени на вторичния пазар.
    Факт е че BMW доставя удоволствие от шофирането (не че в други марки го няма, има го, но при BMW e "малко по").
    Цената им обаче е преекспонирана...
    15 годишни дрънгели струват сума ти пари и децата (да, на 18-20 год са си с детски акъл) ринат сумат и пари за да ги купят, а много не могат и да си ги подържат. Както казва един приятел: "е46 мечтата на абитюрента..."
  • 24 BMW

    0 1 Отговор
    Радостта от шоферането, тава е БМВ . А що се отнася за GT-R пласмасаова опаковка с изпилен двигател за 50 000 евро. Въпрос на гледна точка.

    Коментиран от #26

  • 25 не ама да

    0 0 Отговор
    Имал съм Е34, Е39, и Е38. В момента имам Е53 и Е65. И аз в началото на всяка покупка от време на време съм псувал дизайнерите, но след като седнеш и покараш, разбираш защо още не си готов да смениш марката(вече 13г.)! Най-малко ме интересува как изглежда колата ми отвън, когато аз се чувствам добре вътре! Грижи се за БМВ и то ще ти е благодарно дълго време!
  • 26 опсмопсус

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "BMW":

    Колега, не се обиждай, но там където GTR-a се представя, няма място за бмв.Фактите до сега го доказват!
    бмв няма под 3сек./100 кола, фабрична!

    Коментиран от #27

  • 27 нереален

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "опсмопсус":

    На тях не им е целта да я направят да ускорява направо и толкоз. Ако искаха да ускоряват по-бързо да са сложили xDrive на М-ките, но я си помисли какво ще стане със заклетите фенове на задното предаване? А и предлагат мноого повече лукс от ГТР-а! Въпрос на политика! ;) Sheer Driving Pleasure