10 Ноември, 2015 10:40, обновена 10 Ноември, 2015 12:04 33 501 93

Тест на новото BMW 7er (G11)

  • bmw-
  • 7er-
  • g11-
  • тест
Тест на новото BMW 7er (G11) - 1

За да продаваш т.нар. премиум лимузини, трябва да можеш да впечатлиш потенциалните клиенти. Хората, които паркират в гаражите си подобни автомобили, обаче трудно се впечатляват, защото отдавна са свикнали на всевъзможни екстри и лукс. Производителите пък продължават да опитват да удивляват клиентите си и който се е отказал от тази идея, определено е загубил.

Баварците обаче не са от отказалите се и това го доказват за пореден път с новата си седма серия. При нея контактният ключ лесно може да бъде сбъркан със смартфон, фаровете - с лазерен меч от "Междузвездни войни", а шофьора - с диригент от Виенската опера. И след като с новата S-Klasse от Mercedes-Benz вдигнаха много високо летвата, за баварския концерн беше задължително да преодолеят тази височина. И те го направиха, при това с доста голям аванс.

В това успяхме да се убедим, след като направихме обстоен тест драйв на новия флагман на BMW. Новата "седмѝца" се предлага в два варианта - къса и дълга база, които са обозначени съответно с индекси G11 и G12. Първоначално ще са налични само два двигателя - дизелов и бензинов, а впоследствие под капака ще се монтират и още агрегати. Тестваният от нас автомобил беше BMW 730d xDrive G11, оборудван с опционен M-пакет, първоначалните впечатления от който ще ви представим сега.

Екстериор

Тест на новото BMW 7er (G11)

Динамични пропорции, прецизни линии и скулптурирани повърхности - така от BMW определят външността на новата седма серия и в тези думи има голяма доза истина. Автомобилът изглежда свръхлуксозно и в същото време е много динамичен. Отпред на очи се набива широката рамка на голямата и изправена бъбрековидна радиаторна решетка, а в профил отчетливо се вижда снижаващата се линия на покрива, играеща основна роля за елегантния силует.

Хромираните рамки на прозорците плавно преливат в извивката на Хофмайстер, а двойната линия с интегрирани дръжки на вратите преминава плавно от предните до задните светлини. Хоризонталната насоченост на всички елементи отзад пък подчертава широчината и мощта на този автомобил. Като цяло баварците са успели да направят екстериорен дизайн, който излъчва едновременно стил, спорт и лукс - нещо много трудно постижимо дори и при автомобилите от този сегмент.

Интериор

Тест на новото BMW 7er (G11)

Салонът е изработен от материали, каквито всеки очаква да види във флагмана на BMW. Изключително качествена естествена кожа и алуминий, който е повече от този, използван при някои самолети, лакирани дървени вложки, тонирани стъкла и сензорни дисплеи допълват интериорната идилия. Единственият недостатък, който забелязахме, е свързан с пластмасовите решетки на въздуховодите в горната вертикална част на централната конзола. Тези детайли не се вписват в общата картина и подхождат повече на BMW "единичка", отколкото на този свръхлуксозен седан.

Иначе, дори и в късата база, мястото за краката на водача и всички пасажери е предостатъчно, а багажното пространство е огромно. Седалките са големи, снабдени с всевъзможни регулировки, функция за масаж, вентилация и предлагат уникална ергономия. Като прибавим към това всевъзможните екстри в салона, осезаемия простор и върховото качество на материали и сглобка, се получава един неповторим комфорт както за водача и пасажера до него, така и за пътниците отзад.

Технологии

Тест на новото BMW 7er (G11)

В новата седма серия на BMW те са безброй, но основните са свързани с дългите светлини, които са лазерни, с жестовото управление на функциите в салона, както и с уникалния темпомат и с иновативния контактен ключ. От последния може да се задава команда за самостоятелно паркиране на автомобила, но екземплярът, предоставен ни за тест, не разполагаше с тази опция.

Що се отнася до автономната система за шофиране, тя не е съвършена, но въпреки това е удивителна. Адаптивният круиз контрол е перфектен - поддържа предварително зададена скорост, като се съобразява и със скоростта на автомобилите отпред. По този начин при движение по магистрала, например, не е необходимо въобще да докосвате педалите на газта и спирачката. Като се прибави към това и системата за следене на лентите, автомобилът става абсолютно автономен.

Проблемът идва от факта, че колата следи лентите, но ако не държите волана (което е препоръчително от BMW и ако пуснете волана на Head-up дисплея се появява предупреждение да хванете кормилото) колата криволичи от лента до лента в платното, но не излиза от него. При това маркировката трябва да е перфектна, което, както знаем, е проблем за родните ни пътища.

Тест на новото BMW 7er (G11)

Чистачките и светлините също са автоматични, но най-голям интерес представляват дългите лазерни светлини. Те се включват автоматично на извънградско шофиране при скорост над 60 км/ч и имат обсег до 600 метра - близо двойно повече от конвенционалните фарове. За разлика от стандартните светлини екстремно ярките лазерни фарове имат и много по-висока интензивност на светлината. С други думи с тези фарове шофирането през нощта почти не се различава от това през светлата част на деня.

И накрая, последната от основните иновации - жестовото управление. То е изключително точно и за да контролирате повечето от функциите в салона трябва просто малко да свикнете. То обаче не изключва досега познатите ни команди чрез глас, чрез докосване на дисплея или чрез т.нар. BMW i-контролер. Просто е допълнителна опция - на когото както му е удобно. Вграденият сваляем таблет в задния подлакътник пък дава възможност за управление на системите в купето на пасажерите отзад.

Двигател и ходови характеристики

Тест на новото BMW 7er (G11)

Пневматичното окачване с възможност за регулиране на клиренса с 20 мм е снабдено с няколко режима на работа, сред които два спортни, два комфортни, индивидуален и задължителния "зелен" Eco pro. В зависимост от тях возията се променя коренно. Окачването варира от твърдо и изключително стабилно до меко и люлеещо като в лодка. Най-интересен обаче е новият гениален Adaptive режим, при който на базата на информация от показанията на датчиците, камерите и данните от навигационната система колата сама променя режимите съобразно пътната настилка, темпото на каране или начина ви на шофиране.

В спортен режим пък водачът може да изпитва усещане, много близко до това на подчертано спортен автомобил. С други думи колата може да е такава, каквато я искате, при това функциите са съобразени и с най-претенциозните вкусове.

Що се отнася до двигателя на 730d, той е трилитров с мощност 265 конски сили, които на пръв поглед могат да ви изглеждат малко за подобен автомобил, но са напълно достатъчни дори и за свръхдинамична езда. Основна роля за това играе впечатляващият въртящ момент от 620 Нм и перфектната автоматична скоростна кутия, през която въртящият момент се предава и на четирите колела.

Заявеният среден разход на гориво при 730d е 5 литра на 100 км пробег, но обективно погледнато той е малко над 9. За подобни габарити и динамика обаче трябва да признаем, че това е едно завидно постижение. Всичко това е много добре гарнирано с изключителна шумоизолация в купето.

Цена

Всичко казано до тук звучи перфектно, но както е известно удоволствието от шофирането си има и подобаваща цена. А при най-високотехнологичното и луксозно BMW тя няма как да е ниска. Спрямо преките си конкуренти обаче може да се определи и като атрактивна, но за това дали новата седма серия на баварците е скъпа или не, може всеки сам да прецени за себе си.Тест на новото BMW 7er (G11)

Подробни технически характеристики и разход на гориво , вижте ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 xaxa

    2 8 Отговор
    "И след като с новата S-Klasse от Mercedes-Benz вдигнаха много високо летвата, за баварския концерн беше задължително да преодолеят тази височина. И те го направиха, при това с доста голям аванс." Още доста време няма да достигнат S класата камо ли да я надминат!

    Коментиран от #2, #53

  • 2 Михаил

    7 3 Отговор

    До коментар #1 от "xaxa":

    Излагаш се ти, защото говориш на изуст. Авторът поне е карал и двете коли и може много по-добре от теб да направи сравнение (е може и да има пристрастие, но то всеки има), а ти ги гледаш същеите тези коли само на картинки. Така че му вярвам повече на него. Освен това колата изглежда в пъти по-красива, спортна и технологична от С-класата. не че Мерца е лош, но Бавареца е по-добър, най-малкото защото е по-нов.

    Коментиран от #3, #21, #26, #27

  • 3 xaxa

    3 7 Отговор

    До коментар #2 от "Михаил":

    Първо не ме познаваш за да знаеш какво съм карал и какво не.Второ да кажеш че Бмв-то е по-добро защото е по-ново е смешно.

    Коментиран от #4

  • 4 Краси

    7 3 Отговор

    До коментар #3 от "xaxa":

    Научи се първо да слагаш пълен член, тоест оправи си правописа и тогава се захвани да критикуваш този или онзи. Аз също мисля, че БМВ-то е по-хубаво, защото е по-ново. Тоест, от БМВ са видели какво са направили конкурентите им от Мерцедес и след това са добавили нещо за да е по-добър техния продукт.
  • 5 Milen

    3 4 Отговор
    новата S-ka е впъти по внушителна кола същевременно много по изчистена и елегантна. Това е пълен ръб
  • 6 Milen

    3 2 Отговор
    Вратите сигурно стават и на 2004 модела хахаХХАхАхАхА
  • 7 Milen

    1 0 Отговор
    Не че и мерца е кой знае какво, то въобще в днешно време. с нищо не може вече да те впечатли една кола, само когато е покажат на снимките и след 3 дена вече ти е омръзнала да е гледаш
  • 8 ххх

    2 1 Отговор
    Истината е, че 7-ца винаги е била догонваща S-ката, а даже напоследък и А8-цата.

    Не ме разбиракте погрешно, не казвам тази е по-по-най... или нещо подобно, просто се опитвам да бъда обективен.

    п.п. Всяко ново БМВ 7 винаги се сравнява с S klase, a когато излезе S-klase, то тя се сравянява с предната S-klase, а не с AUDI или BMW. Просто журналистите така правят, не зная защо?!?
  • 9 опсмопсус

    5 3 Отговор
    За среден разход на масло не виждам показатели.
    А средния разход на гориво е меко казано лъжа!
  • 10 опсмопсус

    2 2 Отговор
    Волана прилича на волана на Хонда Сивик от 2006г.

    Коментиран от #15

  • 11 мдаааа

    2 3 Отговор
    Върхът на инженерното майсторство! Другите ще трябва да драпат със зъби и нокти не да ги догонят, а да бъдат поне на крачка след тях!
  • 12 И един мармот завива шоколада в станиол

    6 0 Отговор
    "...Заявеният среден разход на гориво при 730d е 5 литра на 100 км пробег, но обективно погледнато той е малко над 9..."

    смях, смях...

    Коментиран от #17

  • 13 БАВАРЕЦО

    3 0 Отговор
    Автомобила си гори 15 градско и 9-10 извън града при скорост до 160км. в час по нагоре може и до 20.Журналята се изхвърлят, че колата е по добра от мерцедеса.Според мен е въпрос на вкус.При мен кефа идва от мерника, когато го няма дали е баварец или мерцедес разликата е субективна.Но според мен бензиновите мотори и при двете марки са за предпочитане пред дизелите, които увреждат с вибрациите централната нервна система.Богатите дизел не карат по тази причина леките едва доловими вибрации на дизела.
  • 14 gmbh

    3 2 Отговор
    Определено S Class е по добре направената и по луксозната лимузина от 7 серия това го казват и много фенове на БМВ (не говоря за българи!).
    И за кола над 5 метра не може да става и дума за "спорт" излишно е да се споменава.
  • 15 ташко

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "опсмопсус":

    Точно! Аз се чудех БМВ от къде са откраднали волана, че един волан не могат да си направят... Пълна скръб си!
  • 16 Varbanov

    1 1 Отговор
    Работих в едно бюро с хората разработили RPC (remote parking control). Много стрес имаха горките да довършат функцията :) Паркираха долу с едни кашони, напред, назад. дай пак.. Още не е съвършено, но ще го направят, сигурен съм. Лично аз се занимавам с Fahrspurerkennung и мога да кажа, че и дори при лошо-видима маркировка, функцията си работи стабилно.
  • 17 нереален

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "И един мармот завива шоколада в станиол":

    Нали знаеш, че производителите, когато обявят ср. разход на гориво, правят всичко възможно колата да постигне този разход, а в този тест колата е била подложена на различни режими на каране, иначе е възможно да падне поне на 8 при режим Еко и спокойно каране!
  • 18 Жапанка

    3 1 Отговор
    Определено S-class е по-впечатляваща.
  • 19 Пенчо Славейков

    3 1 Отговор
    Щом става дума за лукс и комфорт S-ката трудно ще я мине 7-ма серия.БМВ със сигурност е по-динамично,но моля ви се в този клас кой търси спорт?
  • 20 guestt

    4 1 Отговор
    "Като цяло баварците са успели да направят екстериорен дизайн, който излъчва едновременно стил, спорт и лукс "

    И нито едно от трите не е като хората ! :)))
  • 21 Иван Иванов

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Михаил":

    Вие сериозно ли мислите че бмв 7-ма серия е по-добра от С класата и А8-цата... много заблудени има тук... Винаги се забавлявам, когато чета коментарите ви. 7-цата може да е по-добра в много отношения (макар че не се сещам в кое точно), но със сигурност не е по-добра като возия, лукс и простор от С-класата. Който е карал и двете коли- знае. По въпроса две мнения няма.!!!

    Коментиран от #24

  • 22 хис

    2 3 Отговор
    S-класата трябва вече да се примири, че някога ще настигне Бавареца. Нека си прави големите, луксозни, клатещи плужеци за чичковци с големи коремчета и пенсионери.

    Коментиран от #25

  • 23 Стига философствахте

    2 2 Отговор
    Ауто Билд определи Бмв 7 за по-добър автомобил от ЕС клас, Ауди А8 и Порше Панамера !!!!! Ето гледайте - https://www.youtube.com/watch?v=EMjE93fhrWQ
  • 24 баварец

    1 3 Отговор

    До коментар #21 от "Иван Иванов":

    Противоречиш си! Журналистите, които са тествали и двете коли го казват! "И след като с новата S-Klasse от Mercedes-Benz вдигнаха много високо летвата, за баварския концерн беше задължително да преодолеят тази височина. И те го направиха, при това с доста голям аванс.

    В това успяхме да се убедим, след като направихме обстоен тест драйв на новия флагман на BMW." !!! :)
  • 25 AMG4ever

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "хис":

    Ти с твоята пенсия не можеш да си напълниш хладилника къде си тръгнал мнения да даваш ! хаха

    Коментиран от #43

  • 26 Иван Иванов

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Михаил":

    Дори и старата С-класа е по-красива от новата 7-ца.
    http://www.edozone.com/mercedes/1_2007_08_2009_2010_2011_2012_2013_mercedes_c_cl_clk_e_g_gl_glk_r_s_slk_amg_class_sarona_hood_fender_lip_spoiler_wings_wide_body_kit_trunk_bumper_rear_side_skirts.jpg
  • 27 Иван Иванов

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "Михаил":

  • 28 Стига философствахте

    1 3 Отговор
    Иване тези от Авто билд са карали и четирите и Бмв е НОМЕР 1....Точка !Това е мнението на професионалистите а не на клавиатурни разбирачи и рейсъри като Вас по долу. https://www.youtube.com/watch?v=EMjE93fhrWQ
  • 29 мемфис

    3 2 Отговор
    Никога БМВ не може да настигне Мерцедес по иновации в продуктите си!
    Мерцедес е флагман в това отношение.
    Погледнете един W 220, той притежава НЕПРЕХОДНА КРАСОТА, ФОРМИ, КОИТО ВЕЧНО ЩЕ ВЪОДУШЕВЯВАТ.
    БМВ единствено превъзхождат звездата по двойно по-голям бюджет за реклама идопълнителен фонд за "скрита реклама" в различните медии.
  • 30 AMG4ever

    2 1 Отговор
    То и тези дето пишат статистиките казват че, вишистите започват работа на 1400лв ама реалността е друга ххахххха
  • 31 Смях

    2 4 Отговор
    Ауто Билд е собственост на Фв и щом те казват ,че Бмв е по-добро от Ауди и Мерцедес и Панамера значи е така ! Само като видиш ключа на Бмв и какво можеш с него и ти става ясно колко са напред. Мерцедес като са много велики защо нямат лазерни фарове и автономно паркиране на нито един модел ? Какво има мерцедес -кожа 2 дисплея и лампички на вратите.....Бмв паркира само ,лазери през ноща..........а в Мерцедеса се пулиш и пресвяткваш на тировете.
  • 32 MercedesAMG

    2 1 Отговор
    Тук определено аудиторията е 15г. - 25г. :))))))
  • 33 BMWowner

    2 2 Отговор
    Типично българска черта да се оплюва всичко хубаво...
    Само Бай Ганьо, който кара 20 годишен дръгел може да плюе колко скапани са новите коли. Айде моля Ви се! Който има 200к си взима, това което му е на сърце и изобщо няма да му дреме за вашите глупави мнения. Иначе тази 7ца е страхотна!
  • 34 XaPu

    3 1 Отговор
    Във висшата лига БМВ няма място ,там е вечно 2-ри или 3-ти. Да в другите класове правят каквото е необходимо ,но тук са на светлинни години след Мерцедес!
    Нищо от това ,което видях не ме впечатли ,така както W222 ,когато излезе!

    Коментиран от #57

  • 35 Косматия

    2 3 Отговор
    Поредния таралясник за по новините тип кой къде се блъснал.
  • 36 diskreten geroi

    3 3 Отговор
    Уникален автомобил!! BMW за пореден път доказват че са бая напред с материяла в сравнение с скромния напоследък Бенз и Ауди, тоест и продажбите си казват думата!!!
  • 37 там един

    3 3 Отговор
    BMW отдавна задмина Мерцедес в който и да е клас то се вижда от доста време !!!
  • 38 ХАХАХА

    0 4 Отговор
    ауди не са си казали последната дума,изчакайте новата А8 - ца
  • 39 Имам си Всичко

    1 3 Отговор
    Определено, четящите и пишещите тук, не са от хората, позволяващи си такива возила...всички мнения са впечатления от презентации, клипове и квартални раздумки. Хората, притежатели на тези возила отделят в пъти по-малко време при покупката им, та как ли НЕ да седнат да пишат (като мен).... А иначе мога да споделя, че G11/G12 е най-иновативният и съвременен автомобил в своя сегмент, без конкуренция. (продавач на марката, направил шофирания на всичко коментирано тук по принуда, но с голямо удоволствие)
  • 40 Spewn1

    4 1 Отговор
    Само българина може да кара 20 годишни автомобили и в същото време да плюе най-новите премиум модели на най-добрите марки. Имам и едно питане към "рабирачите" - защо всеки се сравнява с S-class на Mercedes-Benz?
  • 41 АУДИ

    2 0 Отговор
    Ааааа ,явно разхода в таблицата е за един час работа на двигателя на място без климатик и фарове.................разбирам ;););)
  • 42 Гост

    3 2 Отговор
    А ,защо го вадят преди зимата? То това си е за лятото ,като велосипеда.
  • 43 хис

    0 3 Отговор

    До коментар #25 от "AMG4ever":

    Абе дете малко,...когато паркираш в гаража поне два пълнолитражни Бавареца и ги караш ежедневно без да си изправил някой завой, тогава ще можеш да обсъждаш тази велика марка с батковците! А сега трий млякото от устата и бягай да плачеш на мама!

    Коментиран от #46

  • 44 опсмопсус

    3 1 Отговор
    Kой не верва да види, волана е точно копие на Сивик 2006г.
    БМВ са смешници!

    http://automotorpad.com/go?i%3AaHR0cDovL2ltYWdlcy50aGVjYXJjb25uZWN0aW9uLmNvbS9tZWQvMjAwNi1ob25kYS1jaXZpYy1jb3VwZS1leC1hdC1zdGVlcmluZy13aGVlbF8xMDAyODkxNzRfbS5qcGc%3D

    Коментиран от #58, #93

  • 45 опсмопсус

    3 1 Отговор
    Ето, след 10г. усилен труд баварските инДжинери измислиха невероятния волан на ХОнда Сивик от 2006

    http://automotorpad.com/gallery/66222-2006-honda-civic-coupe-ex-at-steering-wheel.html

    Коментиран от #47

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 неамада

    0 2 Отговор

    До коментар #45 от "опсмопсус":

    Вярно, наистина е кръгъл!
  • 48 хис

    0 2 Отговор

    До коментар #46 от "AMG4ever":

    Детенце малко, ника ти показва и доказва, че си гледал прекалено много видеа. Слушай, чети и може би някой ден ще излезеш от гетото и ще си купиш хубава кола.......хахааа.не няма да стане, само ще сънуваш!
  • 49 Mercedes-Benz

    2 1 Отговор
    На външен вид е по-добре от предните два кьотука, обаче за мен лично от Е38 насам, дизайна им бяга на БМВ!!
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 мдаааа

    0 3 Отговор

    До коментар #50 от "Mercedes-Benz":

    ....точно така ..."И те го направиха, при това с доста голям аванс.". а сега когато летвата е още по-високо да видим как другите ще се справят!
  • 52 onq s konq

    1 1 Отговор
    Превъзходството на БМВ/втора употреба/ пред другите марки е ,че при равни условия за по-малко пари си купуваш много повече коне.
  • 53 Иван

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "xaxa":

    Ето тука е отговарът на всички които си мислят че БМВ догонват само за сведение Мерцедес догонват Баварците от Е32 насам ;).Колкото до А8 то почти винаги е било на 3-то място http://www.autobild.de/artikel/audi-a8-bmw-7er-mercedes-s-klasse-porsche-panamera-test-7065079.html
  • 54 Бмв знае как

    1 3 Отговор
    Чара на Бмв никога не е бил в конете а в почти перфектния баланс за динамично шофиране...така е и при Порше. Това Бмв е ПЪРВАТА лимузина с карбон в шасито !!!! Първата с лазери които светят на 600метра срещу 300метра за Мерцедес и Първата с автономно паркиране, Първата със смарт ключ от който можеш да контролираш дори температурата в купето и да получаваш инфо за колата......И какво викате Мерцедес Ес клас с двата дисплея и лампите в вратите било гоУема работа??????
  • 55 гостенин

    1 3 Отговор
    БМВ си е БМВ! Уникален баланс между чар, агресия, лукс, динамика... Просто всяко нещо в тези автомобили си е точно на мястото му. Завладяваща е!!!
  • 56 Бхд БхД

    0 1 Отговор
    Лично се качих на такова БМВ след това на Мерц S класа и Ауди А8 и най-лоши впечатление имам за Ауди а най-добре за БМВ и Мерцедес като цяло БМВто е по-комфортно и просторно а Мерцедеса по-спортно с широк телевизор на таблото.
  • 57 пикоЧ

    0 3 Отговор

    До коментар #34 от "XaPu":

    С какво те впечатли толкова С класата, когато е излязла? С кожа и претъпкана с електроника. Когато си купиш такава, си вземи и голф стик, че после да си я побийваш, когато не те слуша!
  • 58 феномен

    0 2 Отговор

    До коментар #44 от "опсмопсус":

    Леле, как не забелязахме?!? - И ДВЕТЕ СА КРЪГЛИ...
  • 59 xxxx

    1 1 Отговор
    Приятели,забравяте един много важен факт да споменете - новата 7-ца излиза 2 години по-късно от S Klassе на Щутгартците,а 2 години са предостатъчно време да създадеш по-добър автомобил,особено когато имаш основата! ;)

    Коментиран от #60

  • 60 нереален

    0 2 Отговор

    До коментар #59 от "xxxx":

    Основата е много стабилна! Знаеш ли коя е? - БМВ Е23! Виж колко етажа има над нея... ;)
  • 61 xxxx

    1 0 Отговор
    Аз вече над 20 години и я гледам основата!Че точно тая основа не е спряла 20 години да бъде мерило за всички останали! :)
  • 62 смях

    0 3 Отговор
    Хората с малки пишки и още по-малко мозък отново са пред дилема-тоя презобен бобър, слономобила на Мерц или препомпеното до размер-8 а4 на двойния кенеф?Жалка работа са тия немски кошници ставащи за едно единствено нещо -избиване на комплекси.Технически и технологично са китайската мечта-много лампи , много нещо и разход само два пъти над обявения!

    Коментиран от #63

  • 63 Overlord

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "смях":

    Я кажи ти какъв трошляк караш, че да се посмеем малко?!
  • 64 смях

    0 3 Отговор
    Мазерати Куатропорте , цървул , това карам.Искаш ли и номера ми?
    За човек , като мен да карам немска кола е обидно , защото не съм цигански барон , мутра или обикновен глупак с пари, но ти това няма как да го разбереш , просто е далеч отвъд между ушните ти възможности!

    Коментиран от #65, #66, #74

  • 65 Overlord

    2 0 Отговор

    До коментар #64 от "смях":

    Убеден съм, че е така. Аз не бих те определил като човек, по-скоро като доста комплексиран.

  • 66 Mercedes-Benz

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "смях":

    Цървуле да разбирам, че ти е голям колкото скоростния лост на мазератито, та затова си толкова афектиран и разпенен? Намали комплексите, ще ти излязат пъпки по челцето. Правилно си си избрал име, много се смях, признавам... В кой клас си и защо не си в легълцето още?
  • 67 смях

    0 2 Отговор
    Разпознахте се , а ?Да се включи и трети , че да оформите групата съвсем точнo.
    П.П.Мазератито е автоматик , но иначе няма от какво да се срамувам!

    Коментиран от #70

  • 68 guestt4

    1 0 Отговор
    Коя ЕС класа викате неможела д апаркира сама ?
    https://www.youtube.com/watch?v=7Cucb5mmd74
  • 69 Волен Сидеров

    0 0 Отговор
    фен съм на мерцедес ,имам 3 -но това бмв е перфектно ,като стане на 5-6 годинки ще си барнем да го оценим както требе...
  • 70 onq s konq

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "смях":

    Сигурно си я харесваш колицата,ама тва дългото име човек трябва дни наред да го пише по 100 пъти че да го запомни.А колко е по-лесно марка с 3 букви!
  • 71 intriganta

    1 1 Отговор
    онзи карал мазерати леко бе баровеца БМВ,МЕРЦЕДЕС и АУДИ са коли за цигани и мутри много не си дорасъл момченце което все още се вози с градски транспорт и вземи спри тоя плейстейшан 1 или 2 че не ти влияе добре просто си нямаш бегла представа от автомобили ако разбираш поне малко няма да сравняваш екзотични коли със лимозините не успорвам че бих предпочел ламборгини авентадор
  • 72 Daniel de Marko

    1 1 Отговор
    Eй няма такива лъжливи к...та като германците. Заявеният разход е 5 литра, дефакто е почти двойно 9 литра.
  • 73 опсмопсус

    3 0 Отговор
    Нафтата и бензина ще ги прежалим като разход, ама МАСЛОТО колко харчи?
    0.5л/1000 като старата 7-ца ли?

    Коментиран от #79

  • 74 леко малко

    2 0 Отговор

    До коментар #64 от "смях":

    Куатропортето му е нестабилна задницата и има проблеми в завои ,като ладата. Знам това от човек ,който караше 2 години предпоследния модел. Същия сега кара S8 и твърди ,че е по-стабилно особено в завои. Иначе за дизайн е супер.
  • 75 Fire

    0 2 Отговор
    Единствената държава която претендира да произвежда луксозни лимузини а ги сглобява в държави като египет, мексико, индия, тайланд и т.н е Германия, не знам как все още има глупаци да им се връзват. За сравнение Ролс-Ройс и Бентли се правят само в Англия, Лексус LS се прави само в Япония. Колко си луксозен когато някакви бедни индианци ти сглобяват лимузините, смешна работа. Едно време имахме едно бмв Х6 по номера го засякохме че е произведено в руския завод на бмв, е то си тракаше баш като руска кола, един хюндай санта фе возеше 2 пъти по-тихо и комфортно от руското бмв.
  • 76 Телевизора на Елвис

    1 0 Отговор
    Абе човека отишъл, повозил се, направил малко (макар и доста посредствени, но все пак) снимки, написал някой и друг ред, па чак си направил труда да публикува и ценова листа и т.н.
    ....и отваряш коментарите и се почва, Ауди, Мазерати, къси пишки, дълги пишки, де запрете се бе хора, наслаждавайте се на автомобил, който 99.7% от нас може би никого няма да имат....
  • 77 Robert Lesnik

    0 3 Отговор
    Ако наистина карате луксозни коли и се интересувате от такива, а не сте бедни лаици, които само гледат по светфарите, ще ви интересуват факти. Ако знаете, че шеф дизайнера на мерцедес в момента се казва робeрт лешник, ето ви и част от биографията му -
    In April 2007, he moved to Kia Motors and left it in September 2009 for Mercedes-Benz, where he is currently a chief designer. Главния дизайнер на мерцедес в момента е бивш дизайнер на КИА... Яко нали?

    Коментиран от #83

  • 78 БЕНГАЗАРА

    2 0 Отговор
    е.ати белия боклук
  • 79 неамада

    0 3 Отговор

    До коментар #73 от "опсмопсус":

    Ако някой ден освен на сън караш и в реалния живот 7 серия ще разбереш. Сега продължавай да пишеш глупости и мечтай за такава кола!
  • 80 неамада

    2 0 Отговор
    I kakvo , kola kato kola , pri tova ne osobeno krasiva vijdal sum Rena , Citroeni i drugi marki koito sa mnogo po krasivi . Na vsi4koto otgore e egati slona , koito si gi haresva da si gi haresva ama da ne natqkvat na horata 4e bmw sa koi znae kakvo , za6toto ne sa .. A za sravnenieto mejdu Mazerati i Bmw prosto e sme6no .

    Коментиран от #81

  • 81 неамада

    0 2 Отговор

    До коментар #80 от "неамада":

    Първо НЕ МИ ИЗПОЛЗВАЙ НИКА , второ научи се да пишеш на български и трето никой тук не иска да чуе за френските ти боклуци!
  • 82 Mercguest

    2 0 Отговор
    Той е бивш и на VW
    9 години е бил дизайнер там е и?
    А бившия на БМВ Крис Бенгъл преди това е бил в Опел и ФИАТ е и кшо от тва ? :))
  • 83 Mercguest

    3 0 Отговор

    До коментар #77 от "Robert Lesnik":

    Той е бивш и на VW
    9 години е бил дизайнер там е и?
    А бившия на БМВ Крис Бенгъл преди това е бил в Опел и ФИАТ Яко нали ? :))
  • 84 ChuckCha

    0 3 Отговор
    Хаха, само дето ако крис бенгъл се разходи из мюнхен, нищо чудно да му счупят ръчичките или въобще да не се измъкне жив, с него са свързани едни от най-неадекватните дизайни на бмв, не че има много адекватни, но неговите цигании просто бяха смешни. Крила на чайки, веждички... Както и да е. Но мерцедес авно вече се учат от КИА, щото да си бил в мерцедес и да отидеш в КИА е едно, но е съвсем друго да си бил в КИА а след това да отидеш в мерцедес, новата S класа примерно е по негов дизайн, чудех се откъде са ми познати някой детайли по нея а той човека работил в КИА преди това, ясно откъде ми изглеждат познати.

    Коментиран от #85, #86

  • 85 дабе

    0 3 Отговор

    До коментар #84 от "ChuckCha":

    Точно така, S класата трябва да се казва KiaSedes
  • 86 Роман Ценов

    3 0 Отговор

    До коментар #84 от "ChuckCha":

    ти луд ли си бе когато мерцедес са правили 190,124,123едни достойни автомобили киа са правели тоалетна хартия как може да сравняваш кия с мерцедес

    Коментиран от #87

  • 87 дабе

    0 2 Отговор

    До коментар #86 от "Роман Ценов":

    Точно така, ПРАВИЛИ, а виж докъде я докараха сега!....да ги бъркат с КИА! :))))
  • 88 xxxx

    1 0 Отговор
    Пичове,само аз ли се бъркам или дизайнерът на Мерцедес е Гордън Вагенер,германец?...

    Коментиран от #92

  • 89 Роман (Маверика) Ценов

    2 0 Отговор
    Не бих купил БМВ повече. Имах, а сега сина ми кара е39. И на него не му харесва, само проблеми му създава колата. Опитва се да го продаде вече повече от година и няма продаване. Сега иска да купи нещо по-добро. Харесал си е КИА Пиканто


    Коментиран от #90

  • 90 тъй

    0 2 Отговор

    До коментар #89 от "Роман (Маверика) Ценов":

    Колега, същия проблем има и в нашето семейство, само че с марката Мерцедес. Пробвали сме класите от А да Я и сме много разочаровани. На всичкото отгоре не можем вече втора година да продадем една S-ка и ще я давам за скрап. И аз препоръчах на дъщерята Киа Пиканто, но тя не го хареса, защото приличало на МБ. Сега се спряхме на ДЕУ Матиз.
  • 91 Там Един

    0 2 Отговор
    B M W си остава B M W !!! Ама за Мерцедес чувам че ще има ново име и то е "Киа-Бенз"
  • 92 PomPom

    0 1 Отговор

    До коментар #88 от "xxxx":

    Само ти се бъркаш пич, главния дизайнер на Мерцедес е бившия дизайнер на КИА Роберт Лешник - http://formtrends.com/mercedes-benz-exterior-design-director-on-sensual-purity/
  • 93 Пламен

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "опсмопсус":

    Аве моито момче аз лично имам БМВ X5 2004г искаш ли да ти снимам моя волан да го видиш. После да видим дали БМВ вземат от Хонда идей. Ето ти примерно едно от нета.

    http://www.xoutpost.com/attachments/x5-e53-forum/14545-rare-colour-combos-forum-post-your-rare-colour-interior-exterior-here-2.jpg