ФАКТИ.БГ

Тест на новото BMW 7er (G11)

Публикувана: 10 Ноември, 2015 10:40 Обновена: 10 Ноември, 2015 11:07
93 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 30145
  • Тест на новото BMW 7er (G11) - 1
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 0 от 0 гласа.

    За да продаваш т.нар. премиум лимузини, трябва да можеш да впечатлиш потенциалните клиенти. Хората, които паркират в гаражите си подобни автомобили, обаче трудно се впечатляват, защото отдавна са свикнали на всевъзможни екстри и лукс. Производителите пък продължават да опитват да удивляват клиентите си и който се е отказал от тази идея, определено е загубил.

    Баварците обаче не са от отказалите се и това го доказват за пореден път с новата си седма серия. При нея контактният ключ лесно може да бъде сбъркан със смартфон, фаровете - с лазерен меч от "Междузвездни войни", а шофьора - с диригент от Виенската опера. И след като с новата S-Klasse от Mercedes-Benz вдигнаха много високо летвата, за баварския концерн беше задължително да преодолеят тази височина. И те го направиха, при това с доста голям аванс.

    В това успяхме да се убедим, след като направихме обстоен тест драйв на новия флагман на BMW. Новата "седмѝца" се предлага в два варианта - къса и дълга база, които са обозначени съответно с индекси G11 и G12. Първоначално ще са налични само два двигателя - дизелов и бензинов, а впоследствие под капака ще се монтират и още агрегати. Тестваният от нас автомобил беше BMW 730d xDrive G11, оборудван с опционен M-пакет, първоначалните впечатления от който ще ви представим сега.

    Екстериор

    Тест на новото BMW 7er (G11)

    Динамични пропорции, прецизни линии и скулптурирани повърхности - така от BMW определят външността на новата седма серия и в тези думи има голяма доза истина. Автомобилът изглежда свръхлуксозно и в същото време е много динамичен. Отпред на очи се набива широката рамка на голямата и изправена бъбрековидна радиаторна решетка, а в профил отчетливо се вижда снижаващата се линия на покрива, играеща основна роля за елегантния силует.

    Хромираните рамки на прозорците плавно преливат в извивката на Хофмайстер, а двойната линия с интегрирани дръжки на вратите преминава плавно от предните до задните светлини. Хоризонталната насоченост на всички елементи отзад пък подчертава широчината и мощта на този автомобил. Като цяло баварците са успели да направят екстериорен дизайн, който излъчва едновременно стил, спорт и лукс - нещо много трудно постижимо дори и при автомобилите от този сегмент.

    Интериор

    Тест на новото BMW 7er (G11)

    Салонът е изработен от материали, каквито всеки очаква да види във флагмана на BMW. Изключително качествена естествена кожа и алуминий, който е повече от този, използван при някои самолети, лакирани дървени вложки, тонирани стъкла и сензорни дисплеи допълват интериорната идилия. Единственият недостатък, който забелязахме, е свързан с пластмасовите решетки на въздуховодите в горната вертикална част на централната конзола. Тези детайли не се вписват в общата картина и подхождат повече на BMW "единичка", отколкото на този свръхлуксозен седан.

    Иначе, дори и в късата база, мястото за краката на водача и всички пасажери е предостатъчно, а багажното пространство е огромно. Седалките са големи, снабдени с всевъзможни регулировки, функция за масаж, вентилация и предлагат уникална ергономия. Като прибавим към това всевъзможните екстри в салона, осезаемия простор и върховото качество на материали и сглобка, се получава един неповторим комфорт както за водача и пасажера до него, така и за пътниците отзад.

    Технологии

    Тест на новото BMW 7er (G11)

    В новата седма серия на BMW те са безброй, но основните са свързани с дългите светлини, които са лазерни, с жестовото управление на функциите в салона, както и с уникалния темпомат и с иновативния контактен ключ. От последния може да се задава команда за самостоятелно паркиране на автомобила, но екземплярът, предоставен ни за тест, не разполагаше с тази опция.

    Що се отнася до автономната система за шофиране, тя не е съвършена, но въпреки това е удивителна. Адаптивният круиз контрол е перфектен - поддържа предварително зададена скорост, като се съобразява и със скоростта на автомобилите отпред. По този начин при движение по магистрала, например, не е необходимо въобще да докосвате педалите на газта и спирачката. Като се прибави към това и системата за следене на лентите, автомобилът става абсолютно автономен.

    Проблемът идва от факта, че колата следи лентите, но ако не държите волана (което е препоръчително от BMW и ако пуснете волана на Head-up дисплея се появява предупреждение да хванете кормилото) колата криволичи от лента до лента в платното, но не излиза от него. При това маркировката трябва да е перфектна, което, както знаем, е проблем за родните ни пътища.

    Тест на новото BMW 7er (G11)

    Чистачките и светлините също са автоматични, но най-голям интерес представляват дългите лазерни светлини. Те се включват автоматично на извънградско шофиране при скорост над 60 км/ч и имат обсег до 600 метра - близо двойно повече от конвенционалните фарове. За разлика от стандартните светлини екстремно ярките лазерни фарове имат и много по-висока интензивност на светлината. С други думи с тези фарове шофирането през нощта почти не се различава от това през светлата част на деня.

    И накрая, последната от основните иновации - жестовото управление. То е изключително точно и за да контролирате повечето от функциите в салона трябва просто малко да свикнете. То обаче не изключва досега познатите ни команди чрез глас, чрез докосване на дисплея или чрез т.нар. BMW i-контролер. Просто е допълнителна опция - на когото както му е удобно. Вграденият сваляем таблет в задния подлакътник пък дава възможност за управление на системите в купето на пасажерите отзад.

    Двигател и ходови характеристики

    Тест на новото BMW 7er (G11)

    Пневматичното окачване с възможност за регулиране на клиренса с 20 мм е снабдено с няколко режима на работа, сред които два спортни, два комфортни, индивидуален и задължителния "зелен" Eco pro. В зависимост от тях возията се променя коренно. Окачването варира от твърдо и изключително стабилно до меко и люлеещо като в лодка. Най-интересен обаче е новият гениален Adaptive режим, при който на базата на информация от показанията на датчиците, камерите и данните от навигационната система колата сама променя режимите съобразно пътната настилка, темпото на каране или начина ви на шофиране.

    В спортен режим пък водачът може да изпитва усещане, много близко до това на подчертано спортен автомобил. С други думи колата може да е такава, каквато я искате, при това функциите са съобразени и с най-претенциозните вкусове.

    Що се отнася до двигателя на 730d, той е трилитров с мощност 265 конски сили, които на пръв поглед могат да ви изглеждат малко за подобен автомобил, но са напълно достатъчни дори и за свръхдинамична езда. Основна роля за това играе впечатляващият въртящ момент от 620 Нм и перфектната автоматична скоростна кутия, през която въртящият момент се предава и на четирите колела.

    Заявеният среден разход на гориво при 730d е 5 литра на 100 км пробег, но обективно погледнато той е малко над 9. За подобни габарити и динамика обаче трябва да признаем, че това е едно завидно постижение. Всичко това е много добре гарнирано с изключителна шумоизолация в купето.

    Цена

    Всичко казано до тук звучи перфектно, но както е известно удоволствието от шофирането си има и подобаваща цена. А при най-високотехнологичното и луксозно BMW тя няма как да е ниска. Спрямо преките си конкуренти обаче може да се определи и като атрактивна, но за това дали новата седма серия на баварците е скъпа или не, може всеки сам да прецени за себе си.Тест на новото BMW 7er (G11)

    Подробни технически характеристики и разход на гориво , вижте ТУК

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 0 от 0 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    xaxa
    1 Отговор
    "И след като с новата S-Klasse от Mercedes-Benz вдигнаха много високо летвата, за баварския концерн беше задължително да преодолеят тази височина. И те го направиха, при това с доста голям аванс." Още доста време няма да достигнат S класата камо ли да я надминат!

    Коментиран от #2, #53


    Оценка:
    -8 +2

    Михаил
    2 Отговор

    До коментар #1 от "xaxa":


    Излагаш се ти, защото говориш на изуст. Авторът поне е карал и двете коли и може много по-добре от теб да направи сравнение (е може и да има пристрастие, но то всеки има), а ти ги гледаш същеите тези коли само на картинки. Така че му вярвам повече на него. Освен това колата изглежда в пъти по-красива, спортна и технологична от С-класата. не че Мерца е лош, но Бавареца е по-добър, най-малкото защото е по-нов.

    Коментиран от #3, #21, #26, #27


    Оценка:
    -3 +7

    xaxa
    3 Отговор

    До коментар #2 от "Михаил":


    Първо не ме познаваш за да знаеш какво съм карал и какво не.Второ да кажеш че Бмв-то е по-добро защото е по-ново е смешно.

    Коментиран от #4


    Оценка:
    -7 +3

    Краси
    4 Отговор

    До коментар #3 от "xaxa":


    Научи се първо да слагаш пълен член, тоест оправи си правописа и тогава се захвани да критикуваш този или онзи. Аз също мисля, че БМВ-то е по-хубаво, защото е по-ново. Тоест, от БМВ са видели какво са направили конкурентите им от Мерцедес и след това са добавили нещо за да е по-добър техния продукт.

    Оценка:
    -3 +7

    Milen
    5 Отговор
    новата S-ka е впъти по внушителна кола същевременно много по изчистена и елегантна. Това е пълен ръб

    Оценка:
    -4 +3

    Milen
    6 Отговор
    Вратите сигурно стават и на 2004 модела хахаХХАхАхАхА

    Оценка:
    -2 +3

    Milen
    7 Отговор
    Не че и мерца е кой знае какво, то въобще в днешно време. с нищо не може вече да те впечатли една кола, само когато е покажат на снимките и след 3 дена вече ти е омръзнала да е гледаш

    Оценка:
    -0 +1

    ххх
    8 Отговор
    Истината е, че 7-ца винаги е била догонваща S-ката, а даже напоследък и А8-цата.

    Не ме разбиракте погрешно, не казвам тази е по-по-най... или нещо подобно, просто се опитвам да бъда обективен.

    п.п. Всяко ново БМВ 7 винаги се сравнява с S klase, a когато излезе S-klase, то тя се сравянява с предната S-klase, а не с AUDI или BMW. Просто журналистите така правят, не зная защо?!?

    Оценка:
    -1 +2

    опсмопсус
    9 Отговор
    За среден разход на масло не виждам показатели.
    А средния разход на гориво е меко казано лъжа!

    Оценка:
    -3 +5

    опсмопсус
    10 Отговор
    Волана прилича на волана на Хонда Сивик от 2006г.

    Коментиран от #15


    Оценка:
    -2 +2

    мдаааа
    11 Отговор
    Върхът на инженерното майсторство! Другите ще трябва да драпат със зъби и нокти не да ги догонят, а да бъдат поне на крачка след тях!

    Оценка:
    -3 +2

    И един мармот завива шоколада в станиол
    12 Отговор
    "...Заявеният среден разход на гориво при 730d е 5 литра на 100 км пробег, но обективно погледнато той е малко над 9..."

    смях, смях...

    Коментиран от #17


    Оценка:
    -0 +6

    БАВАРЕЦО
    13 Отговор
    Автомобила си гори 15 градско и 9-10 извън града при скорост до 160км. в час по нагоре може и до 20.Журналята се изхвърлят, че колата е по добра от мерцедеса.Според мен е въпрос на вкус.При мен кефа идва от мерника, когато го няма дали е баварец или мерцедес разликата е субективна.Но според мен бензиновите мотори и при двете марки са за предпочитане пред дизелите, които увреждат с вибрациите централната нервна система.Богатите дизел не карат по тази причина леките едва доловими вибрации на дизела.

    Оценка:
    -0 +3

    gmbh
    14 Отговор
    Определено S Class е по добре направената и по луксозната лимузина от 7 серия това го казват и много фенове на БМВ (не говоря за българи!).
    И за кола над 5 метра не може да става и дума за "спорт" излишно е да се споменава.

    Оценка:
    -2 +3

    ташко
    15 Отговор

    До коментар #10 от "опсмопсус":


    Точно! Аз се чудех БМВ от къде са откраднали волана, че един волан не могат да си направят... Пълна скръб си!

    Оценка:
    -1 +1

    Varbanov
    16 Отговор
    Работих в едно бюро с хората разработили RPC (remote parking control). Много стрес имаха горките да довършат функцията :) Паркираха долу с едни кашони, напред, назад. дай пак.. Още не е съвършено, но ще го направят, сигурен съм. Лично аз се занимавам с Fahrspurerkennung и мога да кажа, че и дори при лошо-видима маркировка, функцията си работи стабилно.

    Оценка:
    -1 +1

    нереален
    17 Отговор

    До коментар #12 от "И един мармот завива шоколада в станиол":


    Нали знаеш, че производителите, когато обявят ср. разход на гориво, правят всичко възможно колата да постигне този разход, а в този тест колата е била подложена на различни режими на каране, иначе е възможно да падне поне на 8 при режим Еко и спокойно каране!

    Оценка:
    -1 +1

    Жапанка
    18 Отговор
    Определено S-class е по-впечатляваща.

    Оценка:
    -1 +3

    Пенчо Славейков
    19 Отговор
    Щом става дума за лукс и комфорт S-ката трудно ще я мине 7-ма серия.БМВ със сигурност е по-динамично,но моля ви се в този клас кой търси спорт?

    Оценка:
    -1 +3

    guestt
    20 Отговор
    "Като цяло баварците са успели да направят екстериорен дизайн, който излъчва едновременно стил, спорт и лукс "

    И нито едно от трите не е като хората ! :)))

    Оценка:
    -1 +4

    Иван Иванов
    21 Отговор

    До коментар #2 от "Михаил":


    Вие сериозно ли мислите че бмв 7-ма серия е по-добра от С класата и А8-цата... много заблудени има тук... Винаги се забавлявам, когато чета коментарите ви. 7-цата може да е по-добра в много отношения (макар че не се сещам в кое точно), но със сигурност не е по-добра като возия, лукс и простор от С-класата. Който е карал и двете коли- знае. По въпроса две мнения няма.!!!

    Коментиран от #24


    Оценка:
    -2 +2

    хис
    22 Отговор
    S-класата трябва вече да се примири, че някога ще настигне Бавареца. Нека си прави големите, луксозни, клатещи плужеци за чичковци с големи коремчета и пенсионери.

    Коментиран от #25


    Оценка:
    -3 +2

    Стига философствахте
    23 Отговор
    Ауто Билд определи Бмв 7 за по-добър автомобил от ЕС клас, Ауди А8 и Порше Панамера !!!!! Ето гледайте - https://www.youtube.com/watch?v=EMjE93fhrWQ

    Оценка:
    -2 +2

    баварец
    24 Отговор

    До коментар #21 от "Иван Иванов":


    Противоречиш си! Журналистите, които са тествали и двете коли го казват! "И след като с новата S-Klasse от Mercedes-Benz вдигнаха много високо летвата, за баварския концерн беше задължително да преодолеят тази височина. И те го направиха, при това с доста голям аванс.

    В това успяхме да се убедим, след като направихме обстоен тест драйв на новия флагман на BMW." !!! :)

    Оценка:
    -3 +1

    AMG4ever
    25 Отговор

    До коментар #22 от "хис":


    Ти с твоята пенсия не можеш да си напълниш хладилника къде си тръгнал мнения да даваш ! хаха

    Коментиран от #43


    Оценка:
    -1 +1

    Иван Иванов
    26 Отговор

    До коментар #2 от "Михаил":


    Дори и старата С-класа е по-красива от новата 7-ца.
    http://www.edozone.com/mercedes/1_2007_08_2009_2010_2011_2012_2013_mercedes_c_cl_clk_e_g_gl_glk_r_s_slk_amg_class_sarona_hood_fender_lip_spoiler_wings_wide_body_kit_trunk_bumper_rear_side_skirts.jpg

    Оценка:
    -2 +1

    Иван Иванов
    27 Отговор

    До коментар #2 от "Михаил":



    Оценка:
    -1 +0

    Стига философствахте
    28 Отговор
    Иване тези от Авто билд са карали и четирите и Бмв е НОМЕР 1....Точка !Това е мнението на професионалистите а не на клавиатурни разбирачи и рейсъри като Вас по долу. https://www.youtube.com/watch?v=EMjE93fhrWQ

    Оценка:
    -3 +1

    мемфис
    29 Отговор
    Никога БМВ не може да настигне Мерцедес по иновации в продуктите си!
    Мерцедес е флагман в това отношение.
    Погледнете един W 220, той притежава НЕПРЕХОДНА КРАСОТА, ФОРМИ, КОИТО ВЕЧНО ЩЕ ВЪОДУШЕВЯВАТ.
    БМВ единствено превъзхождат звездата по двойно по-голям бюджет за реклама идопълнителен фонд за "скрита реклама" в различните медии.

    Оценка:
    -2 +3

    AMG4ever
    30 Отговор
    То и тези дето пишат статистиките казват че, вишистите започват работа на 1400лв ама реалността е друга ххахххха

    Оценка:
    -1 +2

    Смях
    31 Отговор
    Ауто Билд е собственост на Фв и щом те казват ,че Бмв е по-добро от Ауди и Мерцедес и Панамера значи е така ! Само като видиш ключа на Бмв и какво можеш с него и ти става ясно колко са напред. Мерцедес като са много велики защо нямат лазерни фарове и автономно паркиране на нито един модел ? Какво има мерцедес -кожа 2 дисплея и лампички на вратите.....Бмв паркира само ,лазери през ноща..........а в Мерцедеса се пулиш и пресвяткваш на тировете.

    Оценка:
    -4 +2

    MercedesAMG
    32 Отговор
    Тук определено аудиторията е 15г. - 25г. :))))))

    Оценка:
    -1 +2

    BMWowner
    33 Отговор
    Типично българска черта да се оплюва всичко хубаво...
    Само Бай Ганьо, който кара 20 годишен дръгел може да плюе колко скапани са новите коли. Айде моля Ви се! Който има 200к си взима, това което му е на сърце и изобщо няма да му дреме за вашите глупави мнения. Иначе тази 7ца е страхотна!

    Оценка:
    -2 +2

    XaPu
    34 Отговор
    Във висшата лига БМВ няма място ,там е вечно 2-ри или 3-ти. Да в другите класове правят каквото е необходимо ,но тук са на светлинни години след Мерцедес!
    Нищо от това ,което видях не ме впечатли ,така както W222 ,когато излезе!

    Коментиран от #57


    Оценка:
    -1 +3

    Косматия
    35 Отговор
    Поредния таралясник за по новините тип кой къде се блъснал.

    Оценка:
    -3 +2

    diskreten geroi
    36 Отговор
    Уникален автомобил!! BMW за пореден път доказват че са бая напред с материяла в сравнение с скромния напоследък Бенз и Ауди, тоест и продажбите си казват думата!!!

    Оценка:
    -3 +3

    там един
    37 Отговор
    BMW отдавна задмина Мерцедес в който и да е клас то се вижда от доста време !!!

    Оценка:
    -3 +3

    ХАХАХА
    38 Отговор
    ауди не са си казали последната дума,изчакайте новата А8 - ца

    Оценка:
    -4 +0

    Имам си Всичко
    39 Отговор
    Определено, четящите и пишещите тук, не са от хората, позволяващи си такива возила...всички мнения са впечатления от презентации, клипове и квартални раздумки. Хората, притежатели на тези возила отделят в пъти по-малко време при покупката им, та как ли НЕ да седнат да пишат (като мен).... А иначе мога да споделя, че G11/G12 е най-иновативният и съвременен автомобил в своя сегмент, без конкуренция. (продавач на марката, направил шофирания на всичко коментирано тук по принуда, но с голямо удоволствие)

    Оценка:
    -3 +1

    Spewn1
    40 Отговор
    Само българина може да кара 20 годишни автомобили и в същото време да плюе най-новите премиум модели на най-добрите марки. Имам и едно питане към "рабирачите" - защо всеки се сравнява с S-class на Mercedes-Benz?

    Оценка:
    -1 +4

    АУДИ
    41 Отговор
    Ааааа ,явно разхода в таблицата е за един час работа на двигателя на място без климатик и фарове.................разбирам ;););)

    Оценка:
    -0 +2

    Гост
    42 Отговор
    А ,защо го вадят преди зимата? То това си е за лятото ,като велосипеда.

    Оценка:
    -2 +3

    хис
    43 Отговор

    До коментар #25 от "AMG4ever":


    Абе дете малко,...когато паркираш в гаража поне два пълнолитражни Бавареца и ги караш ежедневно без да си изправил някой завой, тогава ще можеш да обсъждаш тази велика марка с батковците! А сега трий млякото от устата и бягай да плачеш на мама!

    Коментиран от #46


    Оценка:
    -3 +0

    опсмопсус
    44 Отговор
    Kой не верва да види, волана е точно копие на Сивик 2006г.
    БМВ са смешници!

    http://automotorpad.com/go?i%3AaHR0cDovL2ltYWdlcy50aGVjYXJjb25uZWN0aW9uLmNvbS9tZWQvMjAwNi1ob25kYS1jaXZpYy1jb3VwZS1leC1hdC1zdGVlcmluZy13aGVlbF8xMDAyODkxNzRfbS5qcGc%3D

    Коментиран от #58, #93


    Оценка:
    -1 +3

    опсмопсус
    45 Отговор
    Ето, след 10г. усилен труд баварските инДжинери измислиха невероятния волан на ХОнда Сивик от 2006

    http://automotorpad.com/gallery/66222-2006-honda-civic-coupe-ex-at-steering-wheel.html

    Коментиран от #47


    Оценка:
    -1 +3

    46
    Този коментар е премахнат от модератор.
    неамада
    47 Отговор

    До коментар #45 от "опсмопсус":


    Вярно, наистина е кръгъл!

    Оценка:
    -2 +0

    хис
    48 Отговор

    До коментар #46 от "AMG4ever":


    Детенце малко, ника ти показва и доказва, че си гледал прекалено много видеа. Слушай, чети и може би някой ден ще излезеш от гетото и ще си купиш хубава кола.......хахааа.не няма да стане, само ще сънуваш!

    Оценка:
    -2 +0

    Mercedes-Benz
    49 Отговор
    На външен вид е по-добре от предните два кьотука, обаче за мен лично от Е38 насам, дизайна им бяга на БМВ!!

    Оценка:
    -1 +2

    50
    Този коментар е премахнат от модератор.
    мдаааа
    51 Отговор

    До коментар #50 от "Mercedes-Benz":


    ....точно така ..."И те го направиха, при това с доста голям аванс.". а сега когато летвата е още по-високо да видим как другите ще се справят!

    Оценка:
    -3 +0

    onq s konq
    52 Отговор
    Превъзходството на БМВ/втора употреба/ пред другите марки е ,че при равни условия за по-малко пари си купуваш много повече коне.

    Оценка:
    -1 +1

    Иван
    53 Отговор

    До коментар #1 от "xaxa":


    Ето тука е отговарът на всички които си мислят че БМВ догонват само за сведение Мерцедес догонват Баварците от Е32 насам ;).Колкото до А8 то почти винаги е било на 3-то място http://www.autobild.de/artikel/audi-a8-bmw-7er-mercedes-s-klasse-porsche-panamera-test-7065079.html

    Оценка:
    -3 +0

    Бмв знае как
    54 Отговор
    Чара на Бмв никога не е бил в конете а в почти перфектния баланс за динамично шофиране...така е и при Порше. Това Бмв е ПЪРВАТА лимузина с карбон в шасито !!!! Първата с лазери които светят на 600метра срещу 300метра за Мерцедес и Първата с автономно паркиране, Първата със смарт ключ от който можеш да контролираш дори температурата в купето и да получаваш инфо за колата......И какво викате Мерцедес Ес клас с двата дисплея и лампите в вратите било гоУема работа??????

    Оценка:
    -3 +1

    гостенин
    55 Отговор
    БМВ си е БМВ! Уникален баланс между чар, агресия, лукс, динамика... Просто всяко нещо в тези автомобили си е точно на мястото му. Завладяваща е!!!

    Оценка:
    -3 +1

    Бхд БхД
    56 Отговор
    Лично се качих на такова БМВ след това на Мерц S класа и Ауди А8 и най-лоши впечатление имам за Ауди а най-добре за БМВ и Мерцедес като цяло БМВто е по-комфортно и просторно а Мерцедеса по-спортно с широк телевизор на таблото.

    Оценка:
    -1 +0

    пикоЧ
    57 Отговор

    До коментар #34 от "XaPu":


    С какво те впечатли толкова С класата, когато е излязла? С кожа и претъпкана с електроника. Когато си купиш такава, си вземи и голф стик, че после да си я побийваш, когато не те слуша!

    Оценка:
    -3 +0

    феномен
    58 Отговор

    До коментар #44 от "опсмопсус":


    Леле, как не забелязахме?!? - И ДВЕТЕ СА КРЪГЛИ...

    Оценка:
    -2 +0

    xxxx
    59 Отговор
    Приятели,забравяте един много важен факт да споменете - новата 7-ца излиза 2 години по-късно от S Klassе на Щутгартците,а 2 години са предостатъчно време да създадеш по-добър автомобил,особено когато имаш основата! ;)

    Коментиран от #60


    Оценка:
    -1 +1

    нереален
    60 Отговор

    До коментар #59 от "xxxx":


    Основата е много стабилна! Знаеш ли коя е? - БМВ Е23! Виж колко етажа има над нея... ;)

    Оценка:
    -2 +0

    xxxx
    61 Отговор
    Аз вече над 20 години и я гледам основата!Че точно тая основа не е спряла 20 години да бъде мерило за всички останали! :)

    Оценка:
    -0 +1

    смях
    62 Отговор
    Хората с малки пишки и още по-малко мозък отново са пред дилема-тоя презобен бобър, слономобила на Мерц или препомпеното до размер-8 а4 на двойния кенеф?Жалка работа са тия немски кошници ставащи за едно единствено нещо -избиване на комплекси.Технически и технологично са китайската мечта-много лампи , много нещо и разход само два пъти над обявения!

    Коментиран от #63


    Оценка:
    -3 +0

    Overlord
    63 Отговор

    До коментар #62 от "смях":


    Я кажи ти какъв трошляк караш, че да се посмеем малко?!

    Оценка:
    -0 +1

    смях
    64 Отговор
    Мазерати Куатропорте , цървул , това карам.Искаш ли и номера ми?
    За човек , като мен да карам немска кола е обидно , защото не съм цигански барон , мутра или обикновен глупак с пари, но ти това няма как да го разбереш , просто е далеч отвъд между ушните ти възможности!

    Коментиран от #65, #66, #74


    Оценка:
    -3 +0

    Overlord
    65 Отговор

    До коментар #64 от "смях":


    Убеден съм, че е така. Аз не бих те определил като човек, по-скоро като доста комплексиран.


    Оценка:
    -0 +2

    Mercedes-Benz
    66 Отговор

    До коментар #64 от "смях":


    Цървуле да разбирам, че ти е голям колкото скоростния лост на мазератито, та затова си толкова афектиран и разпенен? Намали комплексите, ще ти излязат пъпки по челцето. Правилно си си избрал име, много се смях, признавам... В кой клас си и защо не си в легълцето още?

    Оценка:
    -0 +1

    смях
    67 Отговор
    Разпознахте се , а ?Да се включи и трети , че да оформите групата съвсем точнo.
    П.П.Мазератито е автоматик , но иначе няма от какво да се срамувам!

    Коментиран от #70


    Оценка:
    -2 +0

    guestt4
    68 Отговор
    Коя ЕС класа викате неможела д апаркира сама ?
    https://www.youtube.com/watch?v=7Cucb5mmd74

    Оценка:
    -0 +1

    Волен Сидеров
    69 Отговор
    фен съм на мерцедес ,имам 3 -но това бмв е перфектно ,като стане на 5-6 годинки ще си барнем да го оценим както требе...

    Оценка:
    -0 +0

    onq s konq
    70 Отговор

    До коментар #67 от "смях":


    Сигурно си я харесваш колицата,ама тва дългото име човек трябва дни наред да го пише по 100 пъти че да го запомни.А колко е по-лесно марка с 3 букви!

    Оценка:
    -1 +0

    intriganta
    71 Отговор
    онзи карал мазерати леко бе баровеца БМВ,МЕРЦЕДЕС и АУДИ са коли за цигани и мутри много не си дорасъл момченце което все още се вози с градски транспорт и вземи спри тоя плейстейшан 1 или 2 че не ти влияе добре просто си нямаш бегла представа от автомобили ако разбираш поне малко няма да сравняваш екзотични коли със лимозините не успорвам че бих предпочел ламборгини авентадор

    Оценка:
    -1 +1

    Daniel de Marko
    72 Отговор
    Eй няма такива лъжливи к...та като германците. Заявеният разход е 5 литра, дефакто е почти двойно 9 литра.

    Оценка:
    -1 +1

    опсмопсус
    73 Отговор
    Нафтата и бензина ще ги прежалим като разход, ама МАСЛОТО колко харчи?
    0.5л/1000 като старата 7-ца ли?

    Коментиран от #79


    Оценка:
    -0 +3

    леко малко
    74 Отговор

    До коментар #64 от "смях":


    Куатропортето му е нестабилна задницата и има проблеми в завои ,като ладата. Знам това от човек ,който караше 2 години предпоследния модел. Същия сега кара S8 и твърди ,че е по-стабилно особено в завои. Иначе за дизайн е супер.

    Оценка:
    -0 +2

    Fire
    75 Отговор
    Единствената държава която претендира да произвежда луксозни лимузини а ги сглобява в държави като египет, мексико, индия, тайланд и т.н е Германия, не знам как все още има глупаци да им се връзват. За сравнение Ролс-Ройс и Бентли се правят само в Англия, Лексус LS се прави само в Япония. Колко си луксозен когато някакви бедни индианци ти сглобяват лимузините, смешна работа. Едно време имахме едно бмв Х6 по номера го засякохме че е произведено в руския завод на бмв, е то си тракаше баш като руска кола, един хюндай санта фе возеше 2 пъти по-тихо и комфортно от руското бмв.

    Оценка:
    -2 +0

    Телевизора на Елвис
    76 Отговор
    Абе човека отишъл, повозил се, направил малко (макар и доста посредствени, но все пак) снимки, написал някой и друг ред, па чак си направил труда да публикува и ценова листа и т.н.
    ....и отваряш коментарите и се почва, Ауди, Мазерати, къси пишки, дълги пишки, де запрете се бе хора, наслаждавайте се на автомобил, който 99.7% от нас може би никого няма да имат....

    Оценка:
    -0 +1

    Robert Lesnik
    77 Отговор
    Ако наистина карате луксозни коли и се интересувате от такива, а не сте бедни лаици, които само гледат по светфарите, ще ви интересуват факти. Ако знаете, че шеф дизайнера на мерцедес в момента се казва робeрт лешник, ето ви и част от биографията му -
    In April 2007, he moved to Kia Motors and left it in September 2009 for Mercedes-Benz, where he is currently a chief designer. Главния дизайнер на мерцедес в момента е бивш дизайнер на КИА... Яко нали?

    Коментиран от #83


    Оценка:
    -3 +0

    БЕНГАЗАРА
    78 Отговор
    е.ати белия боклук

    Оценка:
    -0 +2

    неамада
    79 Отговор

    До коментар #73 от "опсмопсус":


    Ако някой ден освен на сън караш и в реалния живот 7 серия ще разбереш. Сега продължавай да пишеш глупости и мечтай за такава кола!

    Оценка:
    -3 +0

    неамада
    80 Отговор
    I kakvo , kola kato kola , pri tova ne osobeno krasiva vijdal sum Rena , Citroeni i drugi marki koito sa mnogo po krasivi . Na vsi4koto otgore e egati slona , koito si gi haresva da si gi haresva ama da ne natqkvat na horata 4e bmw sa koi znae kakvo , za6toto ne sa .. A za sravnenieto mejdu Mazerati i Bmw prosto e sme6no .

    Коментиран от #81


    Оценка:
    -0 +2

    неамада
    81 Отговор

    До коментар #80 от "неамада":


    Първо НЕ МИ ИЗПОЛЗВАЙ НИКА , второ научи се да пишеш на български и трето никой тук не иска да чуе за френските ти боклуци!

    Оценка:
    -2 +0

    Mercguest
    82 Отговор
    Той е бивш и на VW
    9 години е бил дизайнер там е и?
    А бившия на БМВ Крис Бенгъл преди това е бил в Опел и ФИАТ е и кшо от тва ? :))

    Оценка:
    -0 +2

    Mercguest
    83 Отговор

    До коментар #77 от "Robert Lesnik":


    Той е бивш и на VW
    9 години е бил дизайнер там е и?
    А бившия на БМВ Крис Бенгъл преди това е бил в Опел и ФИАТ Яко нали ? :))

    Оценка:
    -0 +3

    ChuckCha
    84 Отговор
    Хаха, само дето ако крис бенгъл се разходи из мюнхен, нищо чудно да му счупят ръчичките или въобще да не се измъкне жив, с него са свързани едни от най-неадекватните дизайни на бмв, не че има много адекватни, но неговите цигании просто бяха смешни. Крила на чайки, веждички... Както и да е. Но мерцедес авно вече се учат от КИА, щото да си бил в мерцедес и да отидеш в КИА е едно, но е съвсем друго да си бил в КИА а след това да отидеш в мерцедес, новата S класа примерно е по негов дизайн, чудех се откъде са ми познати някой детайли по нея а той човека работил в КИА преди това, ясно откъде ми изглеждат познати.

    Коментиран от #85, #86


    Оценка:
    -3 +0

    дабе
    85 Отговор

    До коментар #84 от "ChuckCha":


    Точно така, S класата трябва да се казва KiaSedes

    Оценка:
    -3 +0

    Роман Ценов
    86 Отговор

    До коментар #84 от "ChuckCha":


    ти луд ли си бе когато мерцедес са правили 190,124,123едни достойни автомобили киа са правели тоалетна хартия как може да сравняваш кия с мерцедес

    Коментиран от #87


    Оценка:
    -0 +3

    дабе
    87 Отговор

    До коментар #86 от "Роман Ценов":


    Точно така, ПРАВИЛИ, а виж докъде я докараха сега!....да ги бъркат с КИА! :))))

    Оценка:
    -2 +0

    xxxx
    88 Отговор
    Пичове,само аз ли се бъркам или дизайнерът на Мерцедес е Гордън Вагенер,германец?...

    Коментиран от #92


    Оценка:
    -0 +1

    Роман (Маверика) Ценов
    89 Отговор
    Не бих купил БМВ повече. Имах, а сега сина ми кара е39. И на него не му харесва, само проблеми му създава колата. Опитва се да го продаде вече повече от година и няма продаване. Сега иска да купи нещо по-добро. Харесал си е КИА Пиканто


    Коментиран от #90


    Оценка:
    -0 +2

    тъй
    90 Отговор

    До коментар #89 от "Роман (Маверика) Ценов":


    Колега, същия проблем има и в нашето семейство, само че с марката Мерцедес. Пробвали сме класите от А да Я и сме много разочаровани. На всичкото отгоре не можем вече втора година да продадем една S-ка и ще я давам за скрап. И аз препоръчах на дъщерята Киа Пиканто, но тя не го хареса, защото приличало на МБ. Сега се спряхме на ДЕУ Матиз.

    Оценка:
    -2 +0

    Там Един
    91 Отговор
    B M W си остава B M W !!! Ама за Мерцедес чувам че ще има ново име и то е "Киа-Бенз"

    Оценка:
    -2 +0

    PomPom
    92 Отговор

    До коментар #88 от "xxxx":


    Само ти се бъркаш пич, главния дизайнер на Мерцедес е бившия дизайнер на КИА Роберт Лешник - http://formtrends.com/mercedes-benz-exterior-design-director-on-sensual-purity/

    Оценка:
    -1 +0

    Пламен
    93 Отговор

    До коментар #44 от "опсмопсус":


    Аве моито момче аз лично имам БМВ X5 2004г искаш ли да ти снимам моя волан да го видиш. После да видим дали БМВ вземат от Хонда идей. Ето ти примерно едно от нета.

    http://www.xoutpost.com/attachments/x5-e53-forum/14545-rare-colour-combos-forum-post-your-rare-colour-interior-exterior-here-2.jpg

    Оценка:
    -0 +0

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    Бойко Борисов
    Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов на форум на женската организация на партията
    Скъпи мои булки, невести, моми – не ви знам кой какъв е"

    Още бисери