ФАКТИ.БГ

Първият SUV кабриолет е Land Rover Evoque

Публикувана: 14 Ноември, 2015 09:00
10 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3803
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Англичаните отново са една крачка напред с първия в света SUV кабриолет и първия кабриолет в историята на компанията. При създаването на най-малкия модел на Land Rover имаше много противоречиви виждания за него, но в последствие той отбеляза огромен успех с напредничавия си
дизайн и високото качество на изпълнение. С приключването на производството на величествения Defender, обаче компанията трябва да запълни производството си и това е един добър и различен начин да го направи в този постоянно разрастващ се клас.

Evoque кабрио ще се предлага в две нива на оборудване - SE Dynamic и HSE Dynamic, като те ще включват всички новости в технологично отношение от Jaguar и Land Rover. Версията SE ще се отличава по външните детайли с цвят Brunel Silver, а за HSE те ще бъдат в цвят Narvik Black, като ще се предлага и ексклузивен Black Pack пакет с още повече черни детайли. Основните цветове на модела ще бъдат общо 13, те включват и новите металици Baltoro Ice и Waitomo Grey. Естествено, като най-малкото братче на пищния Range Rover, възможностите за комбинации с цел персонализация в екстериора и интериора ще са в огромно количество.

Подвижният покрив е създаден от Webasto, като един от световните лидери в създаването на подобни механизми, като свалянето отнема 18 секунди, а прибирането 21 секунди. Всички операции с тавана могат да се извършват със скорост под 48 км/ч. Багажното пространство от 251 литра не се нарушава при свалянето на покрива. Компанията е заложила на класическия мек таван поради ниското тегло в сравнение с твърдия. Това като цяло е идея на много компании поради борбата с килограмите. Рискът за пътниците при евентуално преобръщане е ограничен посредством Roll-Over Protection Device или предпазна система, която изскача при нужда скрита в задната част на автомобила.

Като цяло кабриолета ще използва базата на излезлия наскоро фейслифт на основния модел, като това ще включва новата мултимедийна система InControl Touch Pro работеща с 3G, която може да бъде контролирана през 10.2 инчовия дисплей. Тя притежава и вътрешна памет от 60GB, като може да се синхронизира и с Android и с iOs. Стандартната аудиосистема е Meridian с общо 10 говорителя и мощност от 380 вата.

Конструктивните решения за запазване на твърдостта на шасито са довели до много близки до стандартните показатели за модела. Монтирани са  и по-дебели стабилизиращи щанги. Освен способностите му на пресечен терен, за които се грижат напълно новите системи Terrain Response и
All-Terrain Progress Control, Evoque може да тегли до 1500 килограма. Моделът може спокойно да гази във води дълбоки до половин метър. Задвижващите агрегати ще бъдат същите четирицилиндрови бензинови и дизелови, като в стандартния модел.


Технически характеристики за актуалния Evoque , вижте  ТУК

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
консерва
1 Отговор
жестока

Оценка:
-0 +1

348
2 Отговор
Абе щом е Range няма грешка, перфектна кола, но заглавието е малко подвеждащо, щото не е първия SUV кабриолет, първия е Nissan Murano, по-запознатите ще се сетят... Ето и цяло ревю на SUV кабрио по-старо от Евок, което ще рече, че Евок не е първият...
https://www.youtube.com/watch?v=dr4Y838Lg1w

Коментиран от #6


Оценка:
-0 +2

Пабло
3 Отговор
Първият е Biagini Passo.Купе от Голф Кабрио,качено на шаси от Голф Кънтри.

Оценка:
-1 +0

Vasik Atanasova
4 Отговор
СУПЕР
ХАРЕСВА МИ

Оценка:
-0 +1

Viktor Kosta
5 Отговор
А къде забравиха и Nissan Murano CrossCabriolet 2011!

Коментиран от #7


Оценка:
-0 +2

Msux
6 Отговор

До коментар #2 от "348":


Мураното има ли го в производство?

Оценка:
-0 +0

разбирач
7 Отговор

До коментар #5 от "Viktor Kosta":


нисана е cuv (crossover utility vehicle) и те са базирани на платформа за леки коли:) а другото е suv (sport utility vehicle) и е стъпило на по-здрава платформа за 4х4 демек джипове дет ние тук в бг им викаме:) но иначе си прав, че нисан са по-първи като концепция от роувър... а и имаше преди години джипки кабриолети... гледал съм доста клипчета, ама не помня марките им а и може да са си останали само концепции както често се случва, а сега от роувър просто са по-смели и директно почват да си го произвеждат, а онез дет' съм ги зяпал са си останали с първака:) демек прототипа 1-2-3 бройки ей тъй за заводския им музей:) иначе открити джипки колкот' си щеш, ама не са точно кабриолети:) то т'ва градско мини кабриолетно сувче си е да се шматкат мацките покрай морето:) за друго май не става:) тъкмо е с автоматична трансмисия баш кат за инвалидизирани и в ума чак дет са:)

Оценка:
-1 +1

разбирач
8 Отговор
Citroën Méhari :) копнах го с правилният му правопис хаха ето ви един сув от едно време:) луй дьо финес караше такъв във филм:) абе има доста кабрио сувчетаа както вече написах, но доста от тях са си останали концепции за съжаление... и нямаше да са с тъпи автоматични скорости, ама на... сега ше трябва да се "наслаждаваме" на компютърни простотии... иначе харесва ми дизайна на т'ва роувърче, ама то и роувър вече не е роувър:)

Оценка:
-0 +1

144
9 Отговор
G класа къса база също има нещо такова

Оценка:
-0 +1

qwerty
10 Отговор
колата е един път, НО... с това бижу ако се набухаш в някаква кална локвичка и пуснат гюрук какво ли ще стане? просто не ми се мисли: да живее коженият салон, текстилът трудно се пере :)

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Мартин Димитров
Лидерът на СДС Мартин Димитров коментира международното споразумение АСТА за борба с фалшифицирането в интернет, предизвикало силен обществен отпор
Интернет-следенето е най-голяма мечта на Цветан Цветанов и Румен Петков. Те винаги са го мечтали, само че някой друг го е написал."

Още бисери
ТОП 5