Last news in Fakti

17 Ноември, 2015 07:15 5 782 5

BMW с едноцилиндров мотор - G 310 R

  • bmw-
  • g 310 r-
  • мотор

BMW e една от малкото компании, които освен автомобили произвеждат и мотори. Историята им е много дълга. Гамата на предлаганите модели включва скутери, ендуро, крузъри, офруд и спортисти като върховния S1000RR, който влезе с гръм и трясък в клас, пренаселен с японски машини.

Сега те представят машина, подчинена на всеобщия даунсайзинг - едноцилиндровия G 310 R. Моторът има двигател с мощност от 34 конски сили и 28 Нм въртящ момент и е изграден от лека тръбна конструкция със събствено тегло от 158 килограма. Джантите са със стандартния размер от 17 цола с гуми 110/70 отпред и 150/60 отзад. Спирачната система на мотоциклета е снабдена с ABS и залага на дискове с размер от 300 мм с четирибутален апарат и 240 мм отзад. 

Малкото братче на S1000R има впечатляващ дизайн и ще бъде едно добро начало за всички начинаещи на две колела и не само. Подобни градски машини изкараха много от компаниите в последно време и със сигурност този клас ще се разраства за в бъдеще. 


 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mediator37

    3 0 Отговор
    За млади хора и в държави, където не се краде, като у нас.
  • 2 опсмопсус

    1 0 Отговор
    Харизанов, оправи правописа:
    Пише се "братче", не "брадче"!
    Иначе ти чета статиите, давай повече статии
    за устройството на автомобила, да просветиш младите.
  • 3 Краси

    2 1 Отговор
    Хе, хе, а как само се смеехме на разните китайци, корейци и индийци за техните "големи" мотори от по 150-200 кубика, пък то какво стана... Даунсайзинг и при моторите, а?

    Едни от първите бяха КТМ със серията от малки Дюкове. Горе-доли по това време Хонда взе да вади някакви странни CBR-и по 150, 250 и 300 кубика. Кавазаки надградиха малката Нинджа и вече я има във вариант 250 и 300. А сега и БМВ чак се впускат в този сегмент!

    Явно на все повече народ му увира главата, че ниското тегло и повратливост са по-практични от стотиците коне.
  • 4 Марио Колев

    1 0 Отговор
    Така написано заглавието подвежда малко. Едва ли, не БМВ чак сега произведоха едноцилиндров мотор. От много години на сам си имат едноцилиндрови мотори. F650GS/CS/ST, G650GS, G450X, G650X. C1-125, C1-200. Нашата полиция има доста О650.
  • 5 гост

    0 0 Отговор
    Тук роля играят развиващите се пазари. Там се пласират малките кубатури, също така в Европа тези мотори до 34кс са допустими за 18г. Малките кубатури са и евтини за закупуване като предлагат атрактивен дизайн, маневреност, качество и нисък разход. С цена от 4 го 6 х. лв. са напълно достъпни и у нас, а какво остава в другите страни.
    Навремето имах опит с Нинджа 250, която надбягваше 400кубика понеже беше лека и оборотна, с разход от 4/100. Изключително добър клас за развитие, не само заради намалянето на кубатурата като цяло.