BMW e една от малкото компании, които освен автомобили произвеждат и мотори. Историята им е много дълга. Гамата на предлаганите модели включва скутери, ендуро, крузъри, офруд и спортисти като върховния S1000RR, който влезе с гръм и трясък в клас, пренаселен с японски машини.
Сега те представят машина, подчинена на всеобщия даунсайзинг - едноцилиндровия G 310 R. Моторът има двигател с мощност от 34 конски сили и 28 Нм въртящ момент и е изграден от лека тръбна конструкция със събствено тегло от 158 килограма. Джантите са със стандартния размер от 17 цола с гуми 110/70 отпред и 150/60 отзад. Спирачната система на мотоциклета е снабдена с ABS и залага на дискове с размер от 300 мм с четирибутален апарат и 240 мм отзад.
Малкото братче на S1000R има впечатляващ дизайн и ще бъде едно добро начало за всички начинаещи на две колела и не само. Подобни градски машини изкараха много от компаниите в последно време и със сигурност този клас ще се разраства за в бъдеще.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mediator37
07:45 17.11.2015
2 опсмопсус
Пише се "братче", не "брадче"!
Иначе ти чета статиите, давай повече статии
за устройството на автомобила, да просветиш младите.
08:12 17.11.2015
3 Краси
Едни от първите бяха КТМ със серията от малки Дюкове. Горе-доли по това време Хонда взе да вади някакви странни CBR-и по 150, 250 и 300 кубика. Кавазаки надградиха малката Нинджа и вече я има във вариант 250 и 300. А сега и БМВ чак се впускат в този сегмент!
Явно на все повече народ му увира главата, че ниското тегло и повратливост са по-практични от стотиците коне.
10:48 17.11.2015
4 Марио Колев
11:09 17.11.2015
5 гост
Навремето имах опит с Нинджа 250, която надбягваше 400кубика понеже беше лека и оборотна, с разход от 4/100. Изключително добър клас за развитие, не само заради намалянето на кубатурата като цяло.
11:35 17.11.2015