Last news in Fakti

1 Декември, 2015 14:30 61 831 50

Баш Чочоне по български

  • mercedes-benz-
  • amg-
  • overdrive-
  • w124-
  • e60 amg-
  • тунинг
Баш Чочоне по български - 1

С могъщия си 6.0-литров V-образен осмак и 381 к.с. E60 AMG се смята за абсолютния връх в хранителната верига на спортните седани от началото на 90-те години на миналия век. "Назобаната" W124-ка е произведена в тираж от едва 126 бройки. Това я прави несравнимо по-ценен модел от вече колекционерското "Чочоне" E500 и стоварва огромна отговорност в ръцете на тунинг майсторите, които са се осмелили да пипат по някой от оцелелите екземпляри.

Баш Чочоне по български

Добрата новина за колата от снимките е, че в България вече има специалисти с международно признати умения и талант. По-малко от месец, след като отговориха подобаващо на Mercedes-AMG G 63 6×6 със своята шестколесна Toyota Hilux, разработена в сътрудничество с Vilner, майсторите от Overdrive имат нова изненада за любителите на истински автомобили в лицето на този сребрист E60 AMG.

Баш Чочоне по български

Родните експерти са подходили приятно сдържано при реставрацията на Benz-а с пробег 100 000 км. На разкрасителни процедури е подложен само интериорът. Козирката на арматурното табло е обшита с кожа - екстра, която е можела да бъде поръчана от тогава независимото ателие AMG и през родната за автомобила 1993-та година.

Баш Чочоне по български

Металните детайли в салона са педантично почистени и полирани, декорациите от червено дърво са покрити със свеж пиано лак, а таванът е тапициран с алкантара. По желание на клиента заводският касетофон е заменен от съвременна озвучителна система.

Баш Чочоне по български

Единствените промени по механиката са по-мощните и съвременни спирачки от S55 AMG W220, монтирани пак по настояване на собственика. В това няма нищо странно - W124 е доказано един от най-надеждните и издръжливи автомобили в историята, а запазените E60 AMG съвсем основателно гонят цените на някои съвременни суперколи.

Баш Чочоне по български

Mercedes-Benz E60 AMG се произвежда само в продължение на няколко месеца през 1993 и 1994 г. Оборудва се с 5 956-кубикова версия на V-образния 8-цилиндров M 119 с атмосферно пълнене. По днешните стандарти мощността не изглежда внушително, но 580-те Нютонметра в комбинация с четиристепенната автоматична трансмисия катапултират немския седан от място до 100 км/ч за 5.4 секунди.

Баш Чочоне по български

Баш Чочоне по български

Баш Чочоне по български

Баш Чочоне по български

Баш Чочоне по български

Баш Чочоне по български

Баш Чочоне по български

Баш Чочоне по български

Баш Чочоне по български


Поставете оценка:
Оценка 5 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ото

    9 3 Отговор
    Прикрасна кола
  • 2 gost

    4 2 Отговор
    trqbva mu samo edno gazovo
  • 3 ххх

    13 2 Отговор
    Жалко че вече не се правят такива коли...

    Коментиран от #4

  • 4 Гост

    4 6 Отговор

    До коментар #3 от "ххх":

    Ако искаш грозна, голяма и квадратна кола, която харчи много = Крайслер / Ланча 300ц

    Коментиран от #5

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 яо

    2 17 Отговор
    Това е все едно издялано с теслата в някой военнопленнически лагер от гладни солдати !
  • 7 некойси

    17 2 Отговор
    Класика ... един добре събран автомобил, който е на светлинни години от дараците на беенве от тази епоха.

    Коментиран от #13

  • 8 гост

    10 3 Отговор
    получих оргазъм....аси яката кола
  • 9 205GTI

    13 2 Отговор
    Шедьовар!
  • 10 Тончо

    2 16 Отговор
    Кочина
  • 11 гошо

    1 14 Отговор
    Честно !............Седана на 124-ката е отвратителен.
  • 12 Класик

    14 2 Отговор
    Моля който не разбира да не коментира! Това е един изключителен класически автомобил, който не всеки може да притежава, автомобили като този при добра потдръжка надживяват собствениците си и при всичко това овеличават стойността си с годините.
  • 13 God

    2 8 Отговор

    До коментар #7 от "некойси":

    неграмотна ...марката е БМВ а,не БНВ:)))))
  • 14 Жирафа с късата шия

    14 3 Отговор
    Закво иам чуството че повечето негативни коментари тука са писани от хора с загнили опелчета и е30-ки който по цял ден освен да киснат в кварталната кръчма или на пейката пред блока и да марморят затова че нямат пари.А всъщност ги марзи да хванат работа за 2 ст...
  • 15 аз

    16 2 Отговор
    Това е колата на колите.Уникалнааааа
    И след 22 години пак има уникална стойка.Един от последните стойностни Мерцедеси,разработени заедно с Порше.Дано започнат пак да правят такива коли.
    Красавец.И днес като видя някое чочоне на улицата и ми потичат лигите.
    А на тези ,които не им хареесва да не цвъкат в под статията и да си заврат мидуълфингъра там дето не огрява
  • 16 кольо

    11 1 Отговор
    не съм особен фен на мерцедес,но това е страхотна машина и явно доста рядка :)
  • 17 Пабло

    2 0 Отговор
    Вилнер и Вромос една и съща фирма ли са?
  • 18 BRABUS777

    11 1 Отговор
    Последният истински "MERCEDES" от този клас.
  • 19 Анастас Анастасов Хх

    11 1 Отговор
    Определението мечок му отива ужасно много!! Голям, широк и лежи на пътя, изглежда тежко и престижно и има за какво! Това е истински мъжкарски автомобил на който в днешно времеза съжаление, въпреки хилядите нови модели не виждам еквивалент който поне малко да се доближава като харизма и излъчване до този мечок!
  • 20 comment

    1 3 Отговор
    Мерцедес АМДЖЪ. :)
  • 21 гост

    1 3 Отговор
    ми то във варна има такава за продан
  • 22 копеле

    10 1 Отговор
    Тези които пишат негативи за този уникат и шедьовър . Били сте малки когато тази машина е станала връх в автомобилостроенето, така че няма как да разберете чара, енергията и магията на тази кола. А този лентяй № 6 дето пише по долу за теслата да внимава да не седне на дръжката й някой път.
  • 23 Neli Cenkova

    9 1 Отговор
    това е колата
  • 24 бате жоро

    6 1 Отговор
    Тоз юнак, на бензиностанциите на Марешки да зарежда с 50 % отстъпка, пак ще си засича километрите. Ама е хубав!
  • 25 бате жоро

    5 1 Отговор
    Тоз юнак, на бензиностанциите на Марешки да зарежда с 50 % отстъпка, пак ще си засича километрите. Ама е хубав!
  • 26 опсмопсус

    1 8 Отговор
    Безспор от вътре е уникална, но отвън си е кенеф дизайн!
    мерцедес и дизай са две различни неща до C и S класа от 2006г.
  • 27 мерц

    8 2 Отговор
    към 26, кенев кенев ама е автомобил мечта, такива като теб само ще си я гледат и плюват щото са по хубави здрави от всяка друга. ти сигурно си ходил прав под масата когато този автомобил е кръстосвал магистралите.
  • 28 Тит

    7 1 Отговор
    Съвършенство,само който е карал такъв или подобен автомобил знае за какво става дума.Навремето имах Е320- 24Цендер,беше удоволствие ,а това е друга бира.........
  • 29 Germany

    1 6 Отговор
    връх било в кое в селенията, Лотус-Омега е връх с 3литров шестак да извади близо 400к.с., а не V6.
    Kарай...
  • 30 Chris

    1 1 Отговор
    Не разбирам от коли, но съм "Карач" и по това разбирам колко са добри! И все пак срахотна е, но ....да си я карам не в България а в САЩ на техните пътеки и техния бензин!!!
  • 31 go60

    1 3 Отговор
    dosta sa pozaskasnyali s tazi kola tezi mom4eta Martin G ima takava prerabotena s motor 55 amg komptesor 500 kc i s sas spira4ni aparati ot s 220 s amg ot 2013g 4erna e s reg n c 2002...

    Коментиран от #32

  • 32 шефьоро

    2 3 Отговор

    До коментар #31 от "go60":

    da ne go nabara dartia rs6 che togava...
  • 33 гошо

    1 6 Отговор
    Явно тука има доста собственици на непродадени 124-ки-тип мечтата на "м...ла".
  • 34 Иван Господинов

    3 0 Отговор
    Абе хубавото си е хубаво. Проблема е че е доста трудно хоби да поддържаш автомобил в подобно състояние но радва окото. Това дори днес паркирано до чисто нови автомобили с причудлив дизайн и фарове по един метър ще изглежда аристократично. Просто има класа в тази кола. Не че бих се юрнал да слугувам на една вещ и да я поддържам в някаква перфектна кондиция. За мен колата е консуматив който ми служи да се придвижвам. Не искам да ми губи времето и не искам да ми бърка в джоба така че да го усещам.
  • 35 Танас

    1 3 Отговор
    Абе не видехте ли че ауспуха е накриво бе ендженери ?
  • 36

    3 1 Отговор
    Страхотна кола, красива и елегантна без да изглежда дебела и тромава като новите премиуми и без циркаджийски ЛЕД светлини.
  • 37 VAG кенефи

    1 2 Отговор
    Само недей да сравняваш Ауди кенефите в периода 1990 - 2006 с Мержедес. Това са повече от кенф, септична яма. Тях ги научиха Ламборджини, след като ги купиха да правят коли.
  • 38 specialist

    1 7 Отговор
    М3 е било върха на сладоледа не този кенеф!

    Коментиран от #43

  • 39 перпето мобиле

    5 1 Отговор
    Исках аз таква 124-ка дизел, 250, последните са май от 1995 г., ама жената, като каза, "НЕ", грозна била, отвътре била, като хола на баба ми и купих Фолксваген и .......................... станах домашен майстор!
    Сега съжалявам, че въпреки всичко не си купих 124-ка, това нещо просто не се разваля, върви дори и с преработено олио.
    Желязна кола, направо вечна.
  • 40 Julio

    1 7 Отговор
    Съмнявам се че и в музей ще й обърна внимание на тая антика а на улицата ще я "забележа" точно толкова колкото бих забелязал и некой жигулатор... В 21-ви век сме все пак...

    Коментиран от #42, #44

  • 41 bibbo

    6 1 Отговор
    страхотна работа на момчетата от Overdrive...изключително отношение към детайлите. Страхотно е че се прави в БГ
  • 42 Бмв Фен

    6 1 Отговор

    До коментар #40 от "Julio":

    Добре, че некомпетентните като теб са малко, и много малко хора на улицата няма да я "забележат".

    Коментиран от #46

  • 43 Бмв Фен

    4 0 Отговор

    До коментар #38 от "specialist":

    Такива като теб няма право да пишат за Бмв, сравняваш М3, със АМГ седан... Просто не пиши, не се затормозявай толкова да отвориш една статия, да я прочетеш и да напишеш някоя глупост. Недей бе, човек.
  • 44

    3 1 Отговор

    До коментар #40 от "Julio":

    Ти си направо в 31 век, идея нямаш къде се намираш и за кво става въпрос....
  • 45 Mercedes-Benz

    5 2 Отговор
    Много хубава кола, рядка и скъпа, да му е честита на собственика и със здраве да си я кара!
  • 46 Julio

    2 5 Отговор

    До коментар #42 от "Бмв Фен":

    Както сте тръгнали момчета утре ще почнете да ми ревете и кви "класики" са черно-белите лампови телевизори и телефона с шайбата... Ма па ква "механика" имат а? Само инженерна мисъл, без счетоводители. И ще пасват идеално на "легендата" от снимката...
  • 47 фори

    7 2 Отговор
    Еееее как не съм видял статията, душата ми се зарадва като скивах тази прекрасна и невероятна Чочоне, направо я желая и вече я обичам. Истински расов автомобил има и е късметлия собственикът и.
  • 48 бмв е61

    6 2 Отговор
    много жалко тъкъв култов модел а малцина могат да го оценат да не говорим че нямакой си нямат хал хабер за какво иде реч
  • 49 пешо

    8 3 Отговор
    Това чудо ще е вървежно още поне 30 години....със здраве да си я кара собственика ,благородно му завиждам...
  • 50 Един

    6 1 Отговор
    Малко на "лисицата и гроздето" мязат коментарите!
    До скоро а може би и до днес колата се води за най бързия сериен седан в класа си,непобедим като рекорда на Стефка Костадинова! Грозен бил,грозна е на дядо ви е36цата! Айде пийте си млякото и по леглата!