1 Февруари, 2016 10:58 11 939 23

Продадоха първия нов NSX за $1.2 млн.

  • acura-
  • honda-
  • nsx-
  • barrett-jackson-
  • търг-
  • аукцион
Продадоха първия нов NSX за $1.2 млн. - 1

Наддаването за първия сериен екземпляр от новото поколение на суперколата Acura NSX достигна сума от $1 200 000 на търг, организиран от американската аукционна къща Barrett-Jackson. Това е почти 8 пъти повече от цената на базовото купе, което в Щатите ще се продава за $156 000.

Продадоха първия нов NSX за <p>.2 млн.

Победител в търга е бившият състезател и собственик на отбор в NASCAR Рик Хендрик. Американецът очевидно изпитва страст към първите екземпляри на нови суперавтомобили. Преди време Хендрик купи по аналогичен начин "първородните" Chevrolet Corvette Stingray ($1.15 млн.), Corvette Z06 ($1 млн.) и BMW M5 «30 Jahre» ($700 000).

Продадоха първия нов NSX за <p>.2 млн.

Продажбите на втората генерация Acura NSX в САЩ започват напролет. Купето има хибридна силова установка с 3.5-литров битурбодвигател V6 с 500 к.с., три електромотора и деветстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя. Системната мощност достига 573 к.с., а въртящият момент - 644 Нм. Ускорението от 0 до 96 км/ч отнема 3 секунди, а максималната скорост е 307 км/ч.

Продадоха първия нов NSX за <p>.2 млн.

Освен новия NSX на аукциона на Barrett-Jackson е бил продаден първият Ford Focus RS. За хечбека с двойно предаване и 2.3-литров четирицилиндров турбомотор с 350 коня са платени $550 000. Средствата от търга ще бъдат използвани за благотворителност.

Продадоха първия нов NSX за <p>.2 млн.

Продадоха първия нов NSX за <p>.2 млн.

Продадоха първия нов NSX за <p>.2 млн.

Продадоха първия нов NSX за <p>.2 млн.

Технически характеристики и разход на гориво на автомобили ВИЖ


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Vasik Atanasov

    1 4 Отговор
    Грозно е

    Коментиран от #15

  • 2 опсмопсус

    3 0 Отговор
    Уникална кола, жалко че не може да се изравни с GTR-a на ускорение!

    васик, карай си гоуфа и си трай!Има ли нещо дето да не си ус*ал!
    Явно и в живота си мрънчо като тук!
  • 3 Васил Василев

    2 0 Отговор
    Е, не е Ферари, ама не бих казал че е грозна.
  • 4 MB GL450

    2 0 Отговор
    Страшна точилка. Браво на инжинерите.Кола мечта.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 dragon

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "пшшпшршфао":

    пак по-добре от Ч.-Кия

    Коментиран от #14

  • 7 КОКО ДИНЕФ

    0 4 Отговор
    ХОНДА СА БИЛИ ВИНАГИ НАЙ ГОЛЕМИТЕ ЯПОНСКИ БРАКМИ И ТОВА СИ Е !!!!

    Коментиран от #10

  • 8 опсмопсус

    2 1 Отговор
    Яд ли вие бе голфаджии, та плюете така!Или само задно признавате!
    Снощи пак 19годишна жертва с великото бмв!
  • 9 тет

    0 1 Отговор
    ТИ ДОБРЕ ЛИ СИ?
  • 10 тет

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "КОКО ДИНЕФ":

    ТИ ДОБРЕ ЛИ СИ?
  • 11 Бат Саше

    1 2 Отговор
    Прилича на китайско менте на audi R8. Ама то японец и дизайн...

    Коментиран от #13, #18

  • 12 kvd74

    1 0 Отговор
    Първия модел NSX е уникален,алуминиево шаси и ламарини, дизайна му през 1992 г. е ударил в земята италианските супер коли, дори сега е невероятно красив. Има клип как Аертон Сена си мие NSX-а сам с много любов. За двигателя няма какво да се каже, 3.5 Vtek. Интересно е разположението му и багажника.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Баб

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "dragon":

    6+++ за автомобила. без забележки. уникален дизайн, уникално изпълнение, уникална!!!

    Коментиран от #16

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Някой

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Баб":

    Тази новина, дали е вярна:
    https://www.ocu.org/organizacion/prensa/press-releases/2014/fiabilidad-auto
  • 17 Духайте прахта

    2 1 Отговор
    Статията е за мъже.Карайте си немските автомобили и по тихо.А,бе друго е да си комплексар и като се качиш в БМВ-то да си мислиш,че всички мацки те гледат ,защото искат да те изч.*ат.А в същност причината за да те зяпат е една,на лицето ти е изписано,че си скъсаняк с закърпени джобове.
  • 18 опсмопсус

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "Бат Саше":

    Щото дизайна на немският ти ръбат кенеф те кефи ли.
    Немци и дизайн до 2006г. са две несъвместими неща.
    После почнаха да правят китайски имитации.
  • 19 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    чудя се как ви се вижда грозно това бе хора ??? Колата е с уникален, модерен дизайн, вероятно и като динамични х-ки ще е трепач отвсякъде. Верно май само собственици на немски бракми (визирам най-ниско бюджетните такива: гоУфове , А3/А4 и т.н. недоразумения) могат да отпорят такъв негативен коментар. Бъдете реалисти малко бре - или предпочитате това да е поредният фейслифт на стария модел - както сте си свикнали? Нови фарове, малко по-различна броня и хоп - "новото" А3, "новия" гоУф, "новата" Шкода ... тук хората се развиват, защо отказвате да приемете развитието, еволюцията? По тази логика лепвайте по една Лада 2101 - и сте ОК!
  • 20 imking

    0 0 Отговор
    Уникална кола! Уникални са японците със своята работа!Къртят всички японски марки Хонда , Нисан , Тойота, Мазда ...Правят по една кола и ги оставят в шок .
  • 21 Бат Саше

    0 0 Отговор
    Дизайна немския ми кенеф не ме кефи повече от този например, но ме кефи мнооого повече от дизайна на всички японско-френски кенефи, произведени в Турция, Англия и къде ли не. Японско им остана името само. А на вкус и на цвят нали знаеш...всеки харесва каквото си харесва. Аз хаересвам класическият, сдържан немски дизайн, изгъзиците на френските и италиянските ми изглеждат несериозно, а азиатците винаги за правили униколно грозни коли, с малки изключения. Но пак казвам, въпрос на вкус. За това има различни коли, за различни вкусове.
  • 22 опсмопсус

    0 0 Отговор
    Даа, разбирам те Саше, напълно те разбирам, като навремето с голф 2!
    Явно и твойта работа е така, всичко ви е еднакво на голф, а3, пасат, джета и т.н.
    За дизай не се обаждай, гола вода и кал в ушите сте!
    Добре че беха италианците и после японците да се научите на дизайн.
    Анти дизайнерски решения са мерц 123,124, пасат 1,2, джета, недоразумението корадо, голф1,2, ауди а3.
    Да изброявам ли още немския кенефов дизайн!
    И по времето на убийствената 124-ка, японците правят Супра, НСХ,Скайлайн, Нисан 300зх и т.н. с по над 250к.с.
    А ти боготвореше гоуфа с 65к.с. и го смяташе за технически връх!

    Коментиран от #23

  • 23 Бат Саше

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "опсмопсус":

    Що се палите толкова за тия коли, бе момци? Като харесваш едните, що трябва да мразиш другите. Всички модели на фолксваген, които изброи, без голф3 само май, са италиански дизайн. Италианците са царе на дизайна ама не фиатовете дето ги продават сега, а ония коли, сещаш се за кои става въпрос и ония дизайнерски студия, култовите. А за традиции в японския дизайн е смешно да се говори. Японците започват автомобилостроенето си с евтини умалени копия на американски модели и така навлизат на пазара като евтини коли, които в последствие се доказват с надеждността си. Японските коли са лидери в надеждността и не казвам, че не са добри, но разликата в расите, културите и разбирането за красота са различни при азиатците и при европейци и американци. За моя европейски вкус дизайна на 80% от японските автомобили ми изглежда слабо казано несериозен. Все едно негър да ми направи кола и да ми хареса...не че е невъзможно ама гледаш негърски тунинг на коли, та знаеш за какво говоря. Карай си със здраве колите които харесваш и това е. Коли бол, стига да имаме пари да си ги купуваме.