ТЕМА: Автосалон
ФАКТИ.БГ

Renault разкри Megane комби

Публикувана: 23 Февруари, 2016 07:15
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4089
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Френският производител пусна снимки на комби варианта на четвъртото поколение на Megane дни преди официалната премиера на автосалона в Женева. Моделът ще се подвизава под името Megane Estate и Estate GT, като GT ще бъде първият модел със система за задвижване на четирите колела 4Control в класа си. Комбито ще предлага и най-дългото багажно пространство - нещо, което е много силно определящо избора при покупката на подобен автомобил.

Основните характеристики на Estate все още не са разкрити, но едва ли ще има голяма промяна от предлаганото от хечбек варианта. В интериора също не очакваме значителни промени особено в таблото и контролните уреди, но при всички положения ще очакваме да видим вътрешното пространство. С появата си четвъртото поколение на френския хечбек впечатли със спортно насочен дизайн и техника много хора по целия свят. Веднага след появата му през изминалата есен на автосалона във Франкфурт автомобила пристигна у нас, като част от най-големият ни автосалон правен до сега.
 

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Хайде
1 Отговор
Хайде сега, започвайте да хвалите яко това "чудо на техниката", а същевременно да чакате някоя публикация за АМГ или М, за да ви даде повод здраво, ама много здраво да плюете и хейтвате!

Оценка:
-0 +2

гост
2 Отговор
Приятен дизайн има цялата нова линия на Рено, комбито е дори по-симпатично от хечбека.
Като корекция към автора: 4контрол означава 4 завиващи колела, а не задвижващи такива. Има го и при хечбека и при талисман.
Ако дадат и цените няма да е лошо, но сигурно няма да е под 35х.лв.

Оценка:
-0 +1

незнайко
3 Отговор
Вместо да опростяват окачването, те го правят още по сложно, с тези завиващи задни колела. За нормална дължина на автомобил, това не е необходимо.

Коментиран от #4, #13, #14


Оценка:
-2 +1

гост
4 Отговор

До коментар #3 от "незнайко":


4 контрол: това завиване е опция, може да не си го поръчваш.
А на тестовете казват, че било много добро управлвнието и е надеждна система, без грешки и проблеми, която се използва от много години. Така че не виждам защо да не предлагат на клиентите си ново усещане при карането, все едно карат един размер по-малка кола, което пък е много полезно в градски условия, все пак тази кола е към 4,5м, а може и повече.

Коментиран от #6


Оценка:
-0 +1

опсмопсус
5 Отговор
Реното си го бива и на дизайн и на характеристики!
АМГ и М не ги плюем, гроздето е кисело и скъпо!
Никой от нас не може да си позволи Амг или М, ама тука разни лапета се кланят на пластмаси и ламарини като на бог, единствената им ценнност в живота е бмв и мерцедес.Тези духовно бедни младежи коментират тук и възхваляват немската "инДжиниерна" мисъл!

Оценка:
-2 +2

незнайко
6 Отговор

До коментар #4 от "гост":


Съгласен съм с Вас но старите икаруси ( рейсове) не са дълги 5 метра. Коя кола в момента се предлага с такова управление?

Коментиран от #7


Оценка:
-2 +0

Баце
7 Отговор

До коментар #6 от "незнайко":


Ти верно много не знаеш.Има доста модели от последните години с тая опция.Ауди Q7, Ферари,Порше има също с 4 завиващи колела.Последната Лагуна го имаше......Други френски коли на 20-30+ години го имаха.Нищо ново не е.

Оценка:
-0 +3

Хайде
8 Отговор
Както премъдро го предвидих, стстията за Рено се приема добре, в което няма нищо лошо, в другата публикация за Mercedes Maybach - ако хейтване, плюване, омраза и.т.н. - ейййй, завистливо племе сме си и това си е!!!!

Оценка:
-2 +1

До хайде
9 Отговор
Защо си толкова злобен?

Оценка:
-0 +2

RRРРР
10 Отговор
Страхотен автомобил за парите си. Рено много дръпна последните години.

Оценка:
-0 +1

Стоян Стоянов
11 Отговор
може да си го купя след 7-8 години, нов внос, на реални 120 К. км. , ако има останали читави до тогава де. Щото съвремените автомобили не издържат много

Оценка:
-0 +0

гост
12 Отговор
Не познавам човек, който да се е оплакал от меган, нито от двигателите. Карам лагуна и затова съм питал, но всеки ми е казвал, че е доволен от колата си. Аз лично предпочетох да оправя биелата за 500лв на най-проблемния двигател на рено, отколкото да дам два пъти повече пари за немско с незнайни проблеми и скъпи части. За 4 години след рециклирането не съм сменял дори биалетки, само стандартните консумативи и гориво, колата пали при -20 без проблеми за разлика от много други коли и харчи колкото й дават по книжка. Обработката на купето е много добра, за разлика то немските и японските, като ремонт на купе излиза двойно по-скъпо отколкото рециклиране на двигател, да не говорим за окачаване или дизелите на ФВ.

Оценка:
-0 +1

Di Stoev
13 Отговор

До коментар #3 от "незнайко":


Пише “задвижване на четирите колела“, а не “завиване на четирите колела“...

Оценка:
-0 +0

Di Stoev
14 Отговор

До коментар #3 от "незнайко":


опс...сега видях какво представлява 4Control системата..моя грешка

Оценка:
-0 +0

гост
15 Отговор
Ти хубаво си видял само че, задвижването е не по тази ос която се разбира.
С други думи 4Control е точно завиване на четирите колела, всеки може да си провери в интернет ако не вярва.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бан Ки-мун
Заяви бившият Генерален секретар на ООН пред Съвета за сигурност по време на открития дебат на тема "Жените, мира и сигурността".
Като не включваме жени и момичета в миротворческите мисии и процесите по изграждане на мира ние разочароваме целия свят."

Още бисери
ТОП 5