23 Февруари, 2016 07:15 5 111 15

Renault разкри Megane комби

  • renault megane estate gt-
  • женева-
  • автосалон

Френският производител пусна снимки на комби варианта на четвъртото поколение на Megane дни преди официалната премиера на автосалона в Женева. Моделът ще се подвизава под името Megane Estate и Estate GT, като GT ще бъде първият модел със система за задвижване на четирите колела 4Control в класа си. Комбито ще предлага и най-дългото багажно пространство - нещо, което е много силно определящо избора при покупката на подобен автомобил.

Основните характеристики на Estate все още не са разкрити, но едва ли ще има голяма промяна от предлаганото от хечбек варианта. В интериора също не очакваме значителни промени особено в таблото и контролните уреди, но при всички положения ще очакваме да видим вътрешното пространство. С появата си четвъртото поколение на френския хечбек впечатли със спортно насочен дизайн и техника много хора по целия свят. Веднага след появата му през изминалата есен на автосалона във Франкфурт автомобила пристигна у нас, като част от най-големият ни автосалон правен до сега.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хайде

    2 0 Отговор
    Хайде сега, започвайте да хвалите яко това "чудо на техниката", а същевременно да чакате някоя публикация за АМГ или М, за да ви даде повод здраво, ама много здраво да плюете и хейтвате!
  • 2 гост

    1 0 Отговор
    Приятен дизайн има цялата нова линия на Рено, комбито е дори по-симпатично от хечбека.
    Като корекция към автора: 4контрол означава 4 завиващи колела, а не задвижващи такива. Има го и при хечбека и при талисман.
    Ако дадат и цените няма да е лошо, но сигурно няма да е под 35х.лв.
  • 3 незнайко

    1 2 Отговор
    Вместо да опростяват окачването, те го правят още по сложно, с тези завиващи задни колела. За нормална дължина на автомобил, това не е необходимо.

    Коментиран от #4, #13, #14

  • 4 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "незнайко":

    4 контрол: това завиване е опция, може да не си го поръчваш.
    А на тестовете казват, че било много добро управлвнието и е надеждна система, без грешки и проблеми, която се използва от много години. Така че не виждам защо да не предлагат на клиентите си ново усещане при карането, все едно карат един размер по-малка кола, което пък е много полезно в градски условия, все пак тази кола е към 4,5м, а може и повече.

    Коментиран от #6

  • 5 опсмопсус

    2 2 Отговор
    Реното си го бива и на дизайн и на характеристики!
    АМГ и М не ги плюем, гроздето е кисело и скъпо!
    Никой от нас не може да си позволи Амг или М, ама тука разни лапета се кланят на пластмаси и ламарини като на бог, единствената им ценнност в живота е бмв и мерцедес.Тези духовно бедни младежи коментират тук и възхваляват немската "инДжиниерна" мисъл!
  • 6 незнайко

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Съгласен съм с Вас но старите икаруси ( рейсове) не са дълги 5 метра. Коя кола в момента се предлага с такова управление?

    Коментиран от #7

  • 7 Баце

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "незнайко":

    Ти верно много не знаеш.Има доста модели от последните години с тая опция.Ауди Q7, Ферари,Порше има също с 4 завиващи колела.Последната Лагуна го имаше......Други френски коли на 20-30+ години го имаха.Нищо ново не е.
  • 8 Хайде

    1 2 Отговор
    Както премъдро го предвидих, стстията за Рено се приема добре, в което няма нищо лошо, в другата публикация за Mercedes Maybach - ако хейтване, плюване, омраза и.т.н. - ейййй, завистливо племе сме си и това си е!!!!
  • 9 До хайде

    2 0 Отговор
    Защо си толкова злобен?
  • 10 RRРРР

    1 0 Отговор
    Страхотен автомобил за парите си. Рено много дръпна последните години.
  • 11 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    може да си го купя след 7-8 години, нов внос, на реални 120 К. км. , ако има останали читави до тогава де. Щото съвремените автомобили не издържат много
  • 12 гост

    1 0 Отговор
    Не познавам човек, който да се е оплакал от меган, нито от двигателите. Карам лагуна и затова съм питал, но всеки ми е казвал, че е доволен от колата си. Аз лично предпочетох да оправя биелата за 500лв на най-проблемния двигател на рено, отколкото да дам два пъти повече пари за немско с незнайни проблеми и скъпи части. За 4 години след рециклирането не съм сменял дори биалетки, само стандартните консумативи и гориво, колата пали при -20 без проблеми за разлика от много други коли и харчи колкото й дават по книжка. Обработката на купето е много добра, за разлика то немските и японските, като ремонт на купе излиза двойно по-скъпо отколкото рециклиране на двигател, да не говорим за окачаване или дизелите на ФВ.
  • 13 Di Stoev

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "незнайко":

    Пише “задвижване на четирите колела“, а не “завиване на четирите колела“...
  • 14 Di Stoev

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "незнайко":

    опс...сега видях какво представлява 4Control системата..моя грешка
  • 15 гост

    0 0 Отговор
    Ти хубаво си видял само че, задвижването е не по тази ос която се разбира.
    С други думи 4Control е точно завиване на четирите колела, всеки може да си провери в интернет ако не вярва.