15 Април, 2016 10:39 23 805 45

Калпави еърбегове спряха продажбите на BMW 7er в САЩ

  • bmw-
  • 7er-
  • g11-
  • g12-
  • еърбег-
  • въздушна възглавница-
  • continental-
  • takata-
  • сервизна акция-
  • отзоваване
Калпави еърбегове спряха продажбите на BMW 7er в САЩ - 1

Дефектен управляващ модул на въздушните възглавници принуди BMW да преустанови превантивно продажбите на флагманския си модел в Съединените щати. Очаква се кампанията да засегне също пазарите в Европа и Китай, съобщава Reuters.

Акцията няма връзка със злополучната продукция на японския производител Takata, която причини десети пореден смъртен случай на 31 март. Проблемните еърбегове на BMW 7er са доставени от немската компания Continental. В началото на февруари стана ясно, че между 2006 и 2010 г. тя е произвела над 5 млн. въздушни възглавници с неизправен контролер.

Сега се оказва, че проблемът засяга автомобили, произведени в още по-дълъг отрязък от време. BMW трябва да отзове всички "седмѝци" от модела G11/12, напуснали завода преди 11 декември 2015 г. Същата мярка вероятно ще се наложи да предприемат и други клиенти на Continental.

Сервизите на BMW ще трябва да посетят около 26 000 от общо 47 000 произведени "седмѝци". По данни на Automotive News 6 110 от тях са продадени в Щатите, 2 600 - в Германия, 4 700 - в Китай, а останалите - в други страни.

От BMW съобщават, че смяната на дефектния управляващ модул на еърбеговете отнема около 4 часа. До момента няма установени случаи на пострадали или убити в резултат от неправилната работа на въздушните възглавници на Continental.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГОСТ

    0 0 Отговор
    BMW hate comments coming now:
  • 2 Мухаха

    2 2 Отговор
    Ето ви го немското качество. Изобщо не струва.
  • 3 spasov

    3 1 Отговор
    А прехваленото японско?Таката да не би и тя е немска?
  • 4 гамена

    2 0 Отговор
    Онзи ден скивах една С класа 1996-7 година която се беше ударила леко в един стълб, и двете въз. възглавници от пред се бяха издули и това на кола на 19-20 години. Всичко сега е по калпаво качество.
  • 5 КумеИване

    1 0 Отговор
    "Мухаха" -" Ето ви го немското качество. Изобщо не струва. " Аз до колкото знам въздушните възглавници са на компанията "Takata" Името и хич не ми звучи немско. И 3-та серия е46 имаха проблем с еърбега на пасажера до шофьора. ;)

    Коментиран от #22

  • 6 Мммм

    2 1 Отговор
    Въпросните възглавници са произведени от Континентал,а тя вече е немска произвела и управляващия модул,та и той като на Фолксваген модула. Те това е истинско немско качество да лъжеш,че има въздушна възглавница да ама тя пък горката не ще да се отвори. Перфектна немска лъжа това е и тя е качествена защото е немска.
  • 7 onq s konq

    6 1 Отговор
    Дори не ме интересува дали БМВ-то ми има възд възглавници да тежат допълнително.Ако пък погледнем назад в историята ще забележим че горките Москичи и Жигулита дори незнаеха какво е това "Еарбег",но за тях въпреки това се чакаше по 15г.А ако някой държи стриктно на безопасността си на пътя,вместо да разчита на некви заводски съмнителни "предпазни средства" ,няма проблем да си вземе от вкъщи колкото иска възглавници.А що не и юрган...

    Коментиран от #11, #12, #23

  • 8 Име (като гост):

    0 0 Отговор
    За любителите на марката, които разбират руски:

    http://bmwservice.livejournal.com/110834.html

    Много поучителен разказ, пълен с още линкове към други, също толкова интересни истории за съвременното баварско производство...
  • 9 Франсето

    0 1 Отговор
    Немските кошници винаги са били доста прехвалени за реалното си качество, друго си е френския лукс и качество.

    Коментиран от #10

  • 10 НЕМЕЦА

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "Франсето":

    Имали на капака "Мачка", "П.чка" и "Елхичка" не ми го хвали.
  • 11 НЕМЕЦА

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "onq s konq":

    Кефиш ме коньо. Никога не изневеряваш на себе си да показваш колко си ...............
  • 12 кроко

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "onq s konq":

    Оооо, тревопасно! Я кажи кои коли от времето на москвича и жигулата са имали въздушни възглавници?!

    Коментиран от #17

  • 13 абв

    0 0 Отговор
    Не харесваш "п.чки"!?!
  • 14 смях

    2 0 Отговор
    Ей, тва че нямате пари да си позволите да карате бмв или мерцедес не означава,че немското било лошо. Карайте си умрелите хонди на по 20 години и не пишете глупости!

    Коментиран от #34

  • 15 144

    0 0 Отговор
    Навремето чакаш 15 год. и вземаш нов сега след като излезе нов чакаш 15 год. и тогава го взимаш,открийте разликите.
  • 16 СССР

    0 4 Отговор
    ЛАДИТЕ И МОСКВИЧИТЕ ОЩЕ ГИ КАРАТ! А BMW FJ 90-ТЕ ВЕЧЕ ГИ НЯМА!!!

    ДАВАЙТЕ ПАРИ ЗА ГЕРМАНСКИ КОШНИЦИ!
  • 17 тъй

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "кроко":

    в началото на 70/те години Форд и ДЖ.М
  • 18 123

    0 0 Отговор
    качество се очаква от работници които са квалифицирани , като знаем какви кадри бачкат по техните предприятия ,скоро всички ще бъде с дефект.Моля ви са , араби ще работят в бмв ,е това вече голям тюрлю-гювеч..100хл. работни места ,сложи там овца пак ще е по добре..
  • 19 BRABUS

    0 1 Отговор
    Цялостно марката ве ме зе си е КАЛПАВА ! !!
  • 20 германеца

    0 0 Отговор
    тази анти кампания срещу германия не спира. срещу марките
  • 21 Спиро

    0 0 Отговор
    Пич, ти прочете ли статията??:)))
  • 22 Спиро

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "КумеИване":

    Пич, ти прочете ли статията??:)))
  • 23 Владо

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "onq s konq":

    Еееййй жокей да си в днешно време, и ербеци няма да ти требат:))
  • 24 мергела

    0 0 Отговор
    скапани еърбеци в скапани коли
  • 25 ддд

    0 1 Отговор
    какво приказвате бе?
    вие всички се бяхте засилили да си
    купувате седмици и сега на проблем
    и ко праим?
    вземаме 3 ка за 3000
    че е по лесно:)
  • 26 Косматия

    3 0 Отговор
    Кат бивш собственик на X5 купено ново ще кажа само едно!

    Да не ги виждам тия боклуци!
  • 27 Кочо Кочев КОЧА

    2 1 Отговор
    Какъв френски лукс бе пич? Явно не си чувал лафа че там дето правят м...ти (Франция) и дето ядат спагети (Италия) коли не могат да правят !!!
  • 28 миседниш накура

    0 2 Отговор
    абе нещо взеха много да се кършат тия "здрави немски коли" вагина къди като комин,бенвето не ти дава възглавница....многооооооо хубави коли-с хур да ги сочиш....
  • 29 iii

    1 0 Отговор
    Ти наистина ли твърдиш, че Ферари, Мазерати и Бугати не могат да правят коли?

    Коментиран от #30

  • 30 iii

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "iii":

    Коментарът ми беше до "КОЧА"
  • 31 КГБ

    0 1 Отговор
    Моя скромен опит е , че с нова кола си се в сервиз (АУДИ и БМВ) или иначе казано всичко след 2005 е кофти , от 1 година съм със 7-ца 2004 и съм доста доволен.
  • 32 Роман Ценов

    1 1 Отговор
    Калпави еърбези.Все пак е бмв.

    Коментиран от #33

  • 33 миседниш накура

    1 2 Отговор

    До коментар #32 от "Роман Ценов":

    на калпав хур вълната му пречи-сега като фолксваген ще опитат да обвинят китайците че им направили лоша техниката
  • 34 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "смях":

    Да кажеш на Хонда умряла е много смело ,необмислено и първо сигнално ,а също и глупаво изказване ! Когато БМВ извадят от 1,6 190 коня атмосферни ще завали червен сняг и когато има БМВ-та по 10 000 оборота също ! Хонда правят супер надеждни и здрави коли и е доста глупаво ей така с лека ръка да ги наречеш "умрели" ! Първо прочети в нета и се информирай или просто питай майсторите какво ще ти кажат и тогава пиши ...

    Коментиран от #40

  • 35 гост

    1 1 Отговор
    То нали щото БМВ са много "качествени" затова двигателя на М5 Е60 и М6 се нуждае от основен ремонт на всеки няма и 80 000 км. ...
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 deuch

    1 1 Отговор
    Ей бива ли толкова хейт бе хора, дали поръчката за еърбеговете на грешната фирма и край - най-големите чупентии би ли и нез нам си какво ако беше така нямаше продължават да ги карат още е30-те!
  • 38 гостенин

    2 1 Отговор
    Удивен съм, какви пъпчиви пубери се пънат да се изказват за марки и автомобили! А повечето сигурно се возят на тати на ренцето или хлопела на задната седалка! Какво общо има скъпи ми пубери, произведената на майната си дефектна въздушна възглавница с доайен като БМВ или Мерцедес или Ауди та дори и Хонда?!? Не говорете глупости, а се образовайте... Това са марки автомобили, доказали се, като номер едно в сегмента на премиум и бизнес класа, години, години на ред!
  • 39 Смел

    2 1 Отговор
    Още едно доказателство, че всичко вече е боклук и са го ударили през просото и Таката и Континентал.
    А глупаците в БГ се карат между японско и немско!
    Концерните лапат, а вие непрогледнали спорите.
    Това ви е проблема, дърти лапета!
  • 40 bmw e65

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    не се напъвай свой хонда не са правили и не няма и да направат нищо свястно все пак бмв са лидери това че някой се опитва да им прави лоша реклама не значи че е е така даже напротив

    Коментиран от #41

  • 41 Образувание 3 ти клас

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "bmw e65":

    Ти как разбра,че са лидер БМВ бре мой!От това,че някои ти е имплантирал в мозъка емблемата на БМВ ли?

    Коментиран от #44

  • 42 HANNIBAL

    0 0 Отговор
    ЛЕЛЕЕ, СМЯТАЙ, ТУКА НИКОГА НЕ СЕ РАЗИСКВАТ ТЕМИ , А САМО МЕЖДУ-СЕЛСКИ НАПАДКИ
  • 43 Волен Сидеров

    0 1 Отговор
    всяка антиреклама е като реклама -колко сме добри и колко се грижим за потребителя на практика-но истината е друга ...някъде там....абе няма лошо -важното е да имаме пари да ги харчим за кой каквото му харесва и допада
  • 44 bmw e65

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Образувание 3 ти клас":

    явно доста те е яд ама си е факт бмв е премиум марка все пак
  • 45 anton karapacov

    0 0 Отговор
    Rabotih 3god. v firma za akumulatori i pri edna smqna na akumulator bez zahranvane pogelanie na klienta na BMW 5 ot 2000god. earbecite gramnaha scupi se i prednoto staklo OT TOZI SLUCAI TAZI MARKA AVTOMOBILI, ZA MEN SA OPASNI KAKTO ZA SOBSTVENICITE TAKA I ZA OKOLNITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!