Last news in Fakti

22 Април, 2016 12:19 95 471 38

Когато BMW X5 вдигаше над 300

  • bmw-
  • x5-
  • e53-
  • le mans
Когато BMW X5 вдигаше над 300 - 1

Днес емблемата на BMW изглежда съвсем естествено на предния капак на SUV. В края на 90-те години на миналия век обаче баварците нямаха никакъв опит с всъдеходи и появата на X5 през 1999-а предизвика истинска сензация.

Когато BMW X5 вдигаше над 300

Изненадата далеч не бе приета с възторг от всички. Тогавашният рекламен девиз на BMW гласеше "Удоволствие от шофирането", а големият, висок и визуално тромав Е53 хич не приличаше на типичните бегачки на марката.

Когато BMW X5 вдигаше над 300

Баварските конструктори обаче си бяха свършили работата и копнееха да затворят устите на критикарите, според които новата X-петица ставаше само за американски майки на малки футболистчета. Възмездието дойде през март 2000 г. на европейска земя.

Когато BMW X5 вдигаше над 300

За да докаже нагледно, че дори SUV-тата могат да бъдат суперспортни, BMW представи в Женева чудовищния X5 Le Mans. Препратката към легендарния маратон за автомобилна издръжливост не бе случайна.

Когато BMW X5 вдигаше над 300

Огромният въздухозаборник на предния капак подсказваше, че под него има какво да се види. Щастливците, на които това се удаде, не останаха разочаровани - там се криеше атмосферен V12 със 700 к.с. от семейството S70, с какъвто през 1995 г. McLaren F1 GTR, а след него през 99-а и прототипът BMW V12 LMR бяха победили в "24-те часа на Льо Ман".

Когато BMW X5 вдигаше над 300

С подобна мощност тежкият и висок всъдеход лесно можеше да се превърне в неуправляем снаряд. За да избегнат това, баварските инженери бяха модифицирали окачването. Клиренсът на анаболната X-петица бе занижен с 30 мм, а гумите бяха заменени от 20-цолови валяци с размер 315/35. Разпределението на теглото между двете оси пък бе близко до идеалното - 51:49.

Когато BMW X5 вдигаше над 300

В салона на X5 Le Mans имаше четири места - всяко с индивидуална състезателна седалка. Конструкторите се бяха справили толкова успешно, че модификациите по ходовата част дори не се бяха отразили на обема на багажника.

Когато BMW X5 вдигаше над 300

Най-бързото и мощно E53 лепеше стотака за 4.7 секунди. Въпросът за максималната скорост нямаше отговор с толкова категорични параметри. На щанда си в Женева от BMW бяха посочили 278 км/ч. Още на следващата година обаче Ханс Йоахим Щук успя да постигне 311 км/ч не къде да е, а на Северната дъга на "Нюрбургринг".

Когато BMW X5 вдигаше над 300

Нещо повече - X5 Le Mans взе 20.8-те километра на "Зеления ад" за 7 минути и 49.92 секунди. За сравнение състезателното BMW Е46 от онези години преодоляваше това разстояние за 7 минути и 37 секунди, а на роудстъра Z8 бяха нужни 8 минути и 16 секунди.

Когато BMW X5 вдигаше над 300

Когато BMW X5 вдигаше над 300

Когато BMW X5 вдигаше над 300

Когато BMW X5 вдигаше над 300

Когато BMW X5 вдигаше над 300

Когато BMW X5 вдигаше над 300


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    14 25 Отговор
    БМВ е колата а сичко останало БУКЛУК

    Коментиран от #2

  • 2 Един с шакпа

    33 5 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Пише се "Боклук". Бмв е кола както тойота, мерцедес, рено, пежо, фиат, форд и всички останали. Това че ти имаш комплекси към тази марка не ти дава правото да даваш такива крайни описания. Карал съм всякакви коли включително Х5 и Х6 и най-спокойно бих казал, че не е нищо кой знае какво. Единственото сигурно нещо които може да се каже че всички нови коли са направени да се трошат с цел купуване на резервни части. Като искаш нещо здраво купи си стара кола и си гледай кефа :) И така "оня с коня" по-добре отиди нахрани кончето и недей дава мнение на въпроси на които не си компетентен! Хубав ден ти желая :)

    Коментиран от #5

  • 3 диан

    6 1 Отговор
    е признавам го на марката
    лесно се превръщат в цитат
    превърне в неуправляем снаряд
  • 4 ауди фен

    7 7 Отговор
    Алоооо КОН акъл и мензис не ти ли дойдат на време . какъвто е твоят случай не ги чакайййййй. НЯМА ДА ДОЙДАТ
  • 5 onq s konq

    6 18 Отговор

    До коментар #2 от "Един с шакпа":

    Другите нови може и да се чупат но новите БМВ та са здрави и влизат в сервис само за смяна на масла и ремаци.От опит го знам!
  • 7 ауди фен

    4 3 Отговор
    Алооооууу КОН ти кога си карал ново БМВ
  • 8 Stoich

    10 6 Отговор
    До оня с коня. Работя в автосервиз и ако не са новите БМВ и Мерцедеси, ще умрем от глад. Страшно рехави коли. Пише се ремък, а не ремак. Но на село може би пишете всякак...
  • 9 Кола като кола

    7 1 Отговор
    Беден опит, значи. Кажи го на един мой приятел, който смени автоматика на F30-ката си. Кола на 2 години, при съвсем нормално каране сдадоха скоростите. Добре, че беше в гаранция. А и потърси в Google "f30 gearbox problem" да видиш още първия резултат от форум с колко теми с проблеми е. Така, че недей да даваш "акъл"!
  • 10 Трифонов

    16 7 Отговор
    Аз карАМ чисто ново БМВ и макар не особено грамотен, "onq s konq" е прав. Десет годишни милионници "на 150 хил. км.", преживели един Бог знае какво, естествено се развалят. Който си купува БМВ, особено от висок клас, демек - скъпо БМВ, го купува, за да си прави кефа... И си го прави. Не го пази за мушмурока, дето ще го купува след десет години в Бълхария и ще се цупи, че не е с гоУемата навигация. Роднините си последният със сигурност ще види, като започне да се разваля това-онова. Както, защото частите ще са скъпи, но главно защото българският мушмурок, дето си е купил десет годишно БМВ 7-ма серия за без пари, не може да си вбие в кратуната, че колите се правят, за да се купуват нови и интересът на техния първи собственик е нещото, което интересува производителя. А щом няма пари за ново БМВ, значи... НЕ Е ДОРАСЪЛ ДА КАРА БМВ!!! Тъпотията за това, че автомобилните производители печелели предимно от резервни части, е тъпанарско изказване на хора, които нямат ни най-малка представа от автомобилен бизнес. Истината е, че като изключим шасито, двигателят и само някои компоненти по окачването и задвижващия тракт, повечето от останалите компоненти във всеки автомобил, са производство на компании, различни от съответния автомобилен бранд... вкл. скоростните кутии (има наистина някои производители, дето се пънат да си правят сами скоростните кутии, но не са много). И твърдението, че БМВ печелят "главно" от продажба на резервни части, няма абсолютно никаква логическа обосновка. Производителите на коли печелят от продажбата на колите, които са произвели и на агрегатите в колите, които са тяхно производство. Последните обаче не са толкова много. Що се отнася до гаранциите. БМВ, Мерцедес, Ауди, Порше и др. премиум брандове, дават точно две години гаранция. Някои вносители на тези коли, дават по някоя година отгоре. Но... гаранцията, която дава производителят, е две години. И това само по себе си нищо не означава. Със сигурност дългата гаранция не е индиция за надеждност, както смутеното българче си внушава, когато смешната ширпотреба киЛ, му даде СЕДЕМ ГОДИНИ ПЪЛНА ГАРАНЦИЯ. Какво означава "гаранция"? Това е срокът, настъпилите фабрични повреди през който, се отстраняват било за сметка на производителя, било за сметка на вносителя, било за сметка и на двамата. Излиза им много по-евтино да ти поправят безконечно колата за срок от три, четири, пет или седем години, отколкото да направят продуктите си "несчупваеми". Просто ще осреднят едни разходи за това на базата на наблюденията, които имат върху надеждността на продукцията си и... ЩЕ ТИ Я КАЛКУЛИРАТ В ЦЕНАТА НА КОЛАТА!!! Ей това е! В същото време ще си вдигнат продажбите, защото независимо от всичко българинът вярва, че дългата гаранция е свидетелство за надеждност. Колкото по на запад в Европа отиваш, толкова по-кратки стават гаранционните срокове на новите коли. А това е така, защото европейците и американците купуват и карат нови коли, за разлика от нас, и тях с гаранционни срокове не можеш да ги излъжеш, че киЛ със 7 години гаранция е по-надежден автомобил от БМВ, Мерц или Ауди. И накрая - хора, не говорете глупости - новите коли са много, много по-хубави от старите. Престанете с това декадентско, наивно мислене на луузъри, които се стремят да скрият зад подобни тъпотии неспособността си да си извоюват по-комфортно място под слънцето. БМВ е колата... е, и Мерцедес става, и Аудито не е лошо, а Феррари-то, естествено, е върхът!!!

    Коментиран от #12, #13, #39

  • 11 гост

    6 1 Отговор
    Трифонов, обикновенно съм съгласен с твоите мнения, но този път се разминаваме. От както махнахме БМВ-тата от листата със служебни коли се родихме. Имахме 5 броя 530-ки и 3 740-ки Х-drive. По-чупливи коли от тези двата модела не сме имали никога. Занимаваме се с транспорт най-общо казано, ако се чудиш защо имаме скъпи коли за служебни - такава е нишата, сменяме ги на всеки 3 години. За гаранцията няма изобщо да отварям дума, нищо не минава по гаранция при тия коли...

    Коментиран от #14

  • 12 onq s konq

    5 5 Отговор

    До коментар #10 от "Трифонов":

    Еееех Трифонов,Трифонов...Вместо да се мъчиш да пишиш толкова много,да беше ни купил на феновете по едно НОВО БМВ- ама от по-мощничките!Аз специално карам 204коня,но като му сложа чипа тая година и ще стане 240.Ама къде са 300-400?:)Та ако ше подаряваш-сега му е времето,а аз го искам задължително с велурено кученце дето си клати главата за задното стъкло!

    Коментиран от #18

  • 13 тъй ва

    24 3 Отговор

    До коментар #10 от "Трифонов":

    "А щом няма пари за ново БМВ, значи... НЕ Е ДОРАСЪЛ ДА КАРА БМВ!!! "....алоооу другарю трифонов, какви са тези глупости бре! Аз пък съветвам никой да не си купува нова кола била тя каквато и да е марка! Винаги можеш да си намериш мечтаната кола втора употреба, ако търсиш внимателно, после пълно обслужване на купето и двигателя и си готов за пътя! Защо да давам 50000 и нагоре за куп ламарини, които утре нямат стойност. Ето ти пример и да, с по-старо дори и от 10г БМВ. Моето 12годишно е65/745 с всички екстри е струвало над 200000лв...и милионер да бях пак нямаше да дам толкова пари за ново. Избрах си го лично докарах си го и ми излезе окло 17000лв. Пълна проверка и обслужване, всяка една гайка и болтче проверени и всяка една капка течност сменени, гуми ит.н. и всичко това за окло 21000лв...не е ново, но и няма да се срамува да застане до новото! Нашите пътища не заслужават нови коли!

    Коментиран от #15, #16, #33

  • 14 Трифонов

    8 3 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Аз пък имам клиенти, които също имат служебни, скъпи коли. Те разправят същото за Мерцедес и Ауди. Сега, казват, минали на БМВ. И действително, пред офиса им, има три нови седмици. Лично съм се возил в две от тях. Имат и няколко петици. Те разправят същите неща за Мерц-а и Ауди-то, и хвалят БМВ-то... Изобщо, такива коментари могат да се правят колкото искаш. Изобщо не твърдя, че е невъзможно ново БМВ да създава проблеми. Колкото по-сложна е една кола, толкова вероятността от проблеми е по-голяма. Простата обаче и по-евтина, макар по-надеждна, просто не е хубава.
  • 15 незнайко

    7 3 Отговор

    До коментар #13 от "тъй ва":

    Последното Ви изречение, ми хареса най-много.
  • 16 Трифонов

    27 3 Отговор

    До коментар #13 от "тъй ва":

    ... Отделно от казаното от теб, в нашата държава, моето БМВ има 800 лева годишен данък. Твоето сигурно има 300. Моето е по-енергийно ефективно от твоето. Отговаря на Евро 6. Има осем въздушни възглавници. Има преден капак, конструиран така, че да пази пешеходците при удар и т.н. ... И двете коли амортизират пътищата по еднакъв начин, но моят данък е 800 лева, а твоят три пъти по-нисък. Каското ми е 3 хил.лв. с един милион отстъпки и преференции.
    И какво? Това, че е по-изгодно в милата ни родина да караш дръгел на 100 години, не означава, че е правилно да бъде така. Всичко, което съм постигнал в живота си, съм го постигнал ВЪПРЕКИ, а не благодарение на държавата ни. И в този смисъл, ето и моята житейска философия - на този свят, в случай, че изляза късметлия, ще бъда... колко... 80 години?! Е, през този изключително кратък период от време, няма да пестя и да се стискам, защото просто не е ясно кога кранчето ми ще секне и времето ми ще дойде. Няма да нося дрехи втора употреба, няма да карам коли, направени за някой друг и няма да робувам на предразсъдъци. Беден е този, чието удоволствие зависи от позволението на някого си!
    Имам един познат. Семейни приятели са с родителите ми. Беше военен. Пенсионира се млад и замина с жена си в САЩ. Там нещата им потръгнаха. Намериха си хубави работи и започнаха да печелят доста пари. Той спестяваше всичко. Много харесва Мерцедес. За него това е единствената кола на света. И му казвах: "Имаш пари, що не си купиш един Мерцедес, щом толкова ти харесва?!" А той винаги ми казваше: "Е, моля ти се! Как ще дам 100 хил. долара за кола. Това са хвърлени на боклука пари. След пет години ще струва наполовина." Казвам му: "ОК. Но нали ти харесва? Имаш парите. Защо не си задоволиш каприза? Колко живот имаме да живеем? Друго е ако не си падаше по коли. Но ти си падаш." А той гледа, като мине покрай него някоя S класа и цъка с език:"Страшна кола!" Този човек за десет години спести около деветстотин хиляди долара в САЩ. И всичките си пари беше вложил на преференциална лихва по влог в... сещаш ли се къде... точно така, в КТБ. Работеха с жена му като идиоти по 12 часа на ден в САЩ, а всичките му пари - спестени в КТБ на яката лихва.
    Е-е-ех... неразумний... и каква стана тя накрая?! В залеза на живота си се озова без пари и никога няма да разбереш какво е да караш нов Мерцедес.
    Хора... живейте го тоя живот. Той е единственият, който ще получите. Отиваш в шоурума, харесваш си колата, подбираш всичко по нея - вариант, мотор, цвят, тапицерия, екстри. Правиш си твоята си кола. Държат се с теб като с човек - уважително, загрижено (без значение е дали са искрени). Чакаш я. И тя идва - точно такава, каквато си си я представял. Без едно петънце, без всякакъв кусур. Без неща, които да поправяш. Без да се притесняваш дали автоджамбазина не те е излъгал брутално, пробутвайки ти милионник, катастрофирала или Бог знае каква кола... Просто сядаш, усещаш уханието на чисто нов автомобил и... караш...
    Това нещо няма цена! Аз не съм втора употреба човек, че да ползвам нечии стари и непотребни вещи!

    Коментиран от #19, #32

  • 17

    6 6 Отговор
    И кво доказаха, че могат да направят тежък псевдовсъдеход с помоща на Ленд Ровър и после да се мъчат да го направят пистова кола, за мен това няма смисъл.

    Коментиран от #30

  • 18 Трифонов

    6 1 Отговор

    До коментар #12 от "onq s konq":

    :-))))))))) Ще ти купя, бе, що да не ти купя?! Разбира се, първо трябва да ми кажеш ти какво ще ми купиш?
    Ако обаче нищо нямаш намерение да ми купиш, тъй като, според мен си мъж, задачата ти става почти непосилна ;-) Но не напълно невъзможна все пак :-)))))))))))))))))))))))))))) ;-)

    Коментиран от #20

  • 19 тъй ва

    6 3 Отговор

    До коментар #16 от "Трифонов":

    данъкт ми е 580лв и за моя стар дръгел съм платил около 21000, а по екстри и технологии бие твоята готина нова ..за колко лева кола??? а бе другарю, уж си разбирач, а тука си написал едни глупости.стария ми дръгел е Е65 745 2013г. преди фейса. Кажи си модела на чисто новата си кола и колко пендара брои за нея!

    Коментиран от #21

  • 20 onq s konq

    4 2 Отговор

    До коментар #18 от "Трифонов":

    Срещу твоето НОВО БМВ обещавам да ти купя едно "нов внос" като моето-така хем няма да се трепеш да го разработваш,хем данъкът ти ще е 270лв като моя!А и ще ти остават пари да ме черпиш регулярно:)))
  • 21 Чичу Ади

    19 0 Отговор

    До коментар #19 от "тъй ва":

    Да не е 2023 твоята 745? Ти не разбираш, че си един тарикат на дребно и Трифонов се опитва да ти обясни нещата философски. Той обаче пропуска една голяма основна причина, да не караме нови коли. Как с 1000 лева заплата да си купим нова кола, било то Шкода? Взимаш я на изплащане, задължен си да я обслужваш в техния сервиз на тройни цени, да сключиш каско на пълната цена, да плащаш лихва през следващите 5-6 години........., когато сметките ти за ток, вода, телефон, храна, дрехи, ........ клонят към тези 1000 лева. Е, който не взима 3000 лева месечно, да ходи пеш ли? Това ли визираш Трифонов? Нали говориш, че веднъж се живее. Ами точно за това хората си купуват стари Мерцедес, Ауди и БМВ, а не нова Дачия. Поради изброените от мен разходи за нов автомобил излиза по-евтино да поддържаш старо БМВ за 20000 лева, вместо нов Сандеро за същите пари през времето на лизинга. Всеки иска да кара нова кола. Всеки обаче има и други приоритети. Преди години бях в САЩ на бригада. Работех нощно време в един магазин. На паркинга отпред имаше едно негро, което спеше в една Тойота Корола от 85-та и всяка сутрин влизаше в магазина да ползва тоалетна и да се измие. Мислих си че е някакъв клошар. Оказа се, че е работил някъде за през лятото и поради скъпите квартири е живял като куче в кола цяло лято. Накрая избухна с един Крайслер 300Ц с 21 цолови хромирани джанти. За мен е по-важно да си легна в меко легло, вместо да си дам парите за кола!

    Коментиран от #22

  • 22 тъй ва

    9 1 Отговор

    До коментар #21 от "Чичу Ади":

    прав си една единичка в повече, колата ми е 2003 ..де да можеше да се вземе 2013г за 21000лв :) и да, тoва което ти си написал е напълно коректно,mакар че съм с добра заплата предпочитам да поддържам и карам евтина кола, вместо да инвестирам в купчина желязо!Като казвам евтина имам предвид написаното по-долу от мен,,,...е, де наистина да беше 2013г
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Гост

    18 1 Отговор

    До коментар #23 от "Fake":

    Не е вярно,че бмв се кара само от хора със селски манталитет и цигани,но е вярно че повечето хора със селски манталитет и циганите карат бмв.Причината е,че тези индивиди си мислят,че притежанието на бмв(било то за 1,2к) им придава някаква тежест и класа.
  • 25 S Doichinov

    13 3 Отговор
    На село едни цигани като ги питаш защо карат само бмв отговора е:"Защото това бил мерцедеса на колите"!!!!!!Ходи им обяснявай.Останалото ми мнение се припокрива с долния коментар на Госта.
    Бмв-от статията изумява с динамика и стабилност присъщи на спортен автомобил.Браво за резултатите но е напълно лишен от смисъл.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 onq s konq

    8 14 Отговор
    Истинските БМВ-та са единствено дизеловите.И не случайно първите хора летели извън пределите на Земята се наричат космо-нафти- защото отиват в космоса и защото основната съставка на ракетното гориво е НАФТАТА!
  • 28 Vasil Vasilev

    8 16 Отговор
    хахахахах,карайте си чупливите френски каруци,фоуцвагени,туйоти,аудита,фордове,фиати..НИЕ ЩЕ СИ КАРАМЕ БМВ,МАКАР И 20ГОДИШНИ ДА СА !!!

    Коментиран от #29

  • 29 бутай жено

    1 4 Отговор

    До коментар #28 от "Vasil Vasilev":

    Ние си ги караме.Ти го бутай твоя кошляк ега стигне до Надин.
  • 30 WRX

    5 17 Отговор

    До коментар #17 от " ":

    Те са царе точно на това (всичко в едно ) и накрая едно ла*но !
    Това е типично за германските производители ...
  • 31 зззз123

    2 5 Отговор
    Някой в по-предните коментари разправяше, че бмв били по-надеждни от КИА. По кои тестове е това? Наистина ли мисли, че в две годишната гаранция на БМВ има нещо случайно ? БМВ го няма на челно място в нито един тест по здравина. Там са порше, лексус и др. японски марки.
    Иначе БМВ е супер кола, ако можеш да си я позволиш нова и да и плащаш ремонтите. Ако ще си я взимаш на старо, по-добре нова кола от по-нисък клас марка, освен ако не си фен.
  • 32 бай уй

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Трифонов":

    ТРИФОНЧОУУУУУ????745 с данък 300 лева???? :))))) майко мила...дървен философ си,но определено нямаш и идея колко кончета е 745и колко и е данъкът му реално :)
  • 33 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "тъй ва":

    745 дизел или бензин караш?
  • 34 Дино

    0 0 Отговор
    До оня с коня, сериозен ли си с нафтата и космонаВтите? 😃 а, относно коментара на чичо Ади - евала. Някой хора мислят трезво все още. Трифонов, баба ти все нови баварци е карала, Ади те удари ОтзЕми!
  • 35 haha

    7 0 Отговор
    Трифонов, абсолютни шикалки...
    Първият нов автомобил, който имахме вкъщи беше едно Опелче(Аскона), баща ми си го е позволил за скромните 1.4 милиона 89-та година, търкаляхме го до 2005-2006, милион и двеста хиляди един шарнир за този период по моя вина, карах го в една нива, някакъв клон го удари, скъса го... Хвърли си кожата това Опелче, накрая хвърли бутало на Хемус, пак по моя вина... Аз пък си купих 08 E63 4.8 бензин, голяма работа... Вярно беше на две години и 90 хиляди, като го взех, но дотук освен със сменена кутия(SMG F1), съм сменял два пъти цилиндрова глава, датчик колянов вал, кобилици и п**** м..ни, харесвам си го, но просто втори път няма да повторя, пък ти ми разправяй, че няма разлика между новото и старото... Сега ще му сложа едно газово и ще го карам докато умре... Поради това, че е 08 поне нямам големи проблеми с електрониката, каквито имат 03/04 версиите, а ако беше кабриолет мале,мале иначе тотално щях да се откажа... Та хайде обясни ми пак, че няма разлика в колите и в частите! Не може да си купиш кола за 150-200 хиляди, да блъскам по 1500-2000 лева за смяна на консумативи и накрая, две глави, а не съм го убил от концерти... Моторче на климатроника, моторче на чистачките, маслен сепаратор, биалетки, тампони, маншони и десетките глупости, които всяка година сменям, за ксеноните изобщо не ми се говори, колкото пъти отида в отиризирания сервиз и една минимална заплата... Е ще ме извиняваш, ама не си прав, правят ги да се чупят! Сега мой
  • 36 Себастиан Фетъл

    0 2 Отговор
    Bmw бензин масло -вода ф серията са по-чупливи ,старичките по държат ,лошото е че много избиват комплекси с марката избиват дървета стълбове хора !!!!!! Филмират се даже улегнали индивиди....по цял денсъм на пътя автоинструктор съм и 60 процента от простотията е дело на водачите на премиум марките ,луксзният салон навигацията и смартфона не те правят по специален от чичката с пежото или опелчето въпреки че гоня 45 и аз карам бързо доколкото ми позволява моята а4 ,но винаги гледам на шофирането ,като отговорност,а не като привилегия.
  • 37 Малознайко

    1 1 Отговор
    Тва повече ручи отколко да връви
  • 38 Onja s kozata

    0 1 Отговор
    Абе като чета тука карате някви си 200-300коня се питам къде може да ги яздите всички тук в бг.или карате 90-100 само а другите сте ги пуснали да пасат.
  • 39 GS1200

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Трифонов":

    Изчетох го на един дъх, много правилен мироглед. Всеки, който има пари си купува ново, ние цървулите си караме кошовете на по ...години. Тезата за старите автомобили може да е плод на някой находчив собственик на сервиз!