Last news in Fakti

26 Април, 2016 07:15 5 357 20

Volvo представи новите S90 и V90 в столицата ни

  • volvo-
  • s90-
  • v90-
  • премиера

Малко повече от месец след официалната премиера в Женева новите модели на Volvo - S90 и V90 се появиха и на българска земя, като част от европейския им тур. Те въплъщават шведския елегантен дизайн и то по модерен, футуристичен и отличаващ се начин. Моделите следват линията на новия SUV - XC90, който предприе нова стъпка в развитието на компанията в технологично и визуално отношение.

Най-характерната и отличаваща се част на луксозните седан и комби е предницата с лек надвес и фаровете във формата на чука на героя Тор. При V90 стоповете кореспондират с XC90, а при S90 те са по-внушителни и имат няколко нива във формата на буквата С. Отвътре автомобилите са изключително рафинирани и с материали, като алуминий, пиано лак, дърво и висококачествена кожа ни пренасят в една луксозна среда. Впечатление в интериора правят удобните седалки иновативен дизайн, големият централен тъч дисплей на мултимедийната система, както и аудио системата на Bowers & Wilkins със завидно количество високоговорители.

Автомобилите от серията 90 са изградени върху изцяло нова модулна платформа - Scalable Product Architecture (SPA), която е с по-ниска собствена маса и много по-устойчива на усуквания. Тя е изключително лесна за моделиране и ще бъде основа за всички бъдещи модели на шведската компания. Разнообразието от двигатели ще бъде ограничено в рамките на 2.0 литра с принудително пълнене - три дизелови и четири бензинови версии, като мощността ще стартира от 150 конски сили за първия дизелов и ще приключва с малко над 400 за хибридния бензинов T8.

Като един от световните лидери в безопасността от дълги години Volvo е екипирал новите си произведения с най-модерните системи за сигурност, които включват City Safety - детектор за хора и животни, който при нужда активира и аварийно спиране, за да може да бъде предотвратен евентуален сблъсък и Pilot Assist - полуавтономна функция, която комбинира круиз контрол и следване на пътната маркировка. В последната година разработките на автономните системи на компанията показаха на света правилния път и промени гледната точка към автономното управление.

С появата си новото поколение на XC90 направи пазарен бум и подмина очакваните продажби значително и с качествата, които заявяват S90 и V90 очакваме и те да го последват въпреки, че имат тежки конкуренти, като Audi A6, BMW 5-series, Mercedes E-class и още много други.

Технически характеристики и разход на гориво за всички  модели на Volvo  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Не съм фен

    2 0 Отговор
    Не съм фен на Volvo, но като ги гледам тези снимки и искам да си имам едно такова чисто новичко, ех мечти, мечти....:)
  • 2 asoos

    1 1 Отговор
    по трай 10 г и ще го имаш за 5000 или 6000 на скромните 300 000км :)))))

    Коментиран от #3

  • 3 144

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "asoos":

    Това нещо няма да издържи 10 год. нито пък 300 000км.Вече ги изчисляват така че на петата година и на около 150 000км. да умират и директно на скрап.

    Коментиран от #5

  • 4 Иван Господинов

    2 0 Отговор
    Прекрасно е ама как се поддържа чист такъв интериор
  • 5 Москва

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "144":

    Защо мислиш така? Това не е Немска "премиум" марка.Казвам го от личен опит в един от най-натоварените градове в света и държава с най-скапаните пътища.

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Георги Симеонов

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Москва":

    Мога да ти дам много примери за Мерцедеси които са на по 1 милион километра ! Сравнението ти е малоумно !

    Коментиран от #8

  • 7 144

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Москва":

    https://www.youtube.com/watch?v=ynZV8xR4Vss&t=1482s
  • 8 Москва

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Георги Симеонов":

    За W123 и W124 не говорим.Това са последните Мерцедеси.
    Аз ти говоря отпозицията на 12 годишен опит като собственик на 8 таксита (винаги чисто нови коли) в Москва.Като две са карани постоянно от Мен и Моя съдружник.Немските "премиуми" за малко не ни разориха.Последно караме четири Волва и осем Тойоти като Волвата са три години и 620 000км без особени проблемни ремонти.Вървят на три смени 24часа нон стоп.

    Коментиран от #9

  • 9 Георги Симеонов

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Москва":

    http://cars.prosport.bg/news/15841-%D0%93%D1%80%D1%8A%D1%86%D0%BA%D0%B8-MercedesBenz-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D0%BD-%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0.html

    Коментиран от #10

  • 10 Москва

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Георги Симеонов":

    Съгласен Съм с линка.Всяко правило си има изключение.На времето даваха по телевизията за някякъв таксиметраджия някъде в България с ДЕУ Тико беше навъртял един милион без ремонт на мотора.
    Не искам да изпадам в дълги спорове но за 12 години работа разбрах много неща за Немското и като цяло Европейското автомобилостроене.И най-вече за рекламния сектор.

    Коментиран от #13

  • 11 бмв е65

    1 1 Отговор
    хора не подценявайте немското и не се правете на луди защото всеки един от вас професори разбиращи от всичко е мечтал за някое бмв или мерц

    Коментиран от #12

  • 12 Москва

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "бмв е65":

    Не Съм мечтал имал Съм ги.И ти казвам......рекламата е в пъти повече от колата.За показност става за работа не става.Поне тия след 2000 година.
  • 13 S Doichinov

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Москва":

    Волвото изглежда уникално.Лукс и идентичност.Какво те учудва за тико,че навъртяло млн.км.без ремонт.Возих преди време на един опел астра такси което беше на 1 030 000км.Шофьора ми каза,че мотора също не е отварян
    Возеше доста добре и понеже имаме същата но дизел в работата от нова мога да го сравня.Проста но надеждна и се радваш на изминатите км.
  • 14 Линеал

    1 0 Отговор
    Е може ли да го направят толкова красиво... И отвън и отвътре. Просто не мога и 1 кусур да му намеря. А като цяло на снимки нито една кола не е толкова красива, колкото е на живо. Жалко, че нямам възможност да карам такъв автомобил :(
  • 15 Иван Радев

    1 0 Отговор
    на живо беше мноооого добре. всички прибори бяха където ги очаквах, а за изработката на интериора дори от снимките се вижда на колко високо ниво е. определено е много пипнато и благо за обитаване. със сигурност си то слагам като следваща цел.
  • 16 Реалиста

    0 0 Отговор
    Видях го на живо и съм разочарован. Някакъв шведско китайски кенеф, който не може да се мери с БМВ и Ауди
  • 17 Москва

    0 0 Отговор
    Дочинов Линеал Радев момчета.Пожелавам Ви един ден да седнете в по едно такова чисто ново Ваше.И тогава да разкажете и покажете пак какво е удоволствието от кола.
    Реалисте не са лоши и БМВ и Ауди но тия днешните са само за гледане.
    Да Ти служи вярно трябва по-малко реклама и повече инжинерна месъл и умения.
    Първия Ми баварец разби скоростна кутия точно след 45 дни на 22 350км.Гаранционните се опитаха да се оправдаят че ако го карам такси трябвало да го поръчам с подсилена кутия.Аиде стига смешки.Тойотата е вече над 500 000км със стандартна кутия Волвата също.За Ауди и МБ няма да пиша и там са приключения.Може би само МБ-то беше по-добре но цени на обслужването са като космически кораб.
  • 18 Кобрата

    0 0 Отговор
    Volvo е добра марка, но при тези от статията, интериорът е много светъл и с времето ще потъмнее и ще се изцапа, за 0-време ще му се е*. м...та

    Коментиран от #19

  • 19 Москва

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Кобрата":

    Купи го покарай го и ела след 5 години пак да говорим.
    Ееее ако ремонтираш 30годишен Камаз и седнеш в него с маслените дрехи..........
  • 20 Пешеходец

    0 0 Отговор
    Волво винаги са налагали стандартите за активна и пасивна безопастност.Те винаги са били коли за хора с положение и авторитет в обществото а не за разглезени мамини синчета.
    Поредния красив удобен и безопасен автомобил с който няма да сте незабелязани в тълпата.