ФАКТИ.БГ

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Публикувана: 29 Септември, 2016 14:58
10 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 11549
Новото Discovery обезсмисля Range Rover
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

27 години след първия Land Rover Discovery британската марка с индийски собственици представи петото поколение на всъдехода. Англичаните са се постарали да синтезират в новия автомобил всичко, което направи предшествениците му толкова популярни - отлична проходимост, просторен салон и славна история - и да го надградят с нови черти като високи технологии и... надеждност. Напук на насмешката, с която някои бивши собственици ще удостоят последното твърдение, от Land Rover настояват, че са похарчили огромни средства за подобряване на качеството.

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Дизайнът на новото Discovery няма нищо общо с предишните генерации на модела. Британският всъдеход все пак е запазил някои от характерните си черти - например чупката, която издига задната част на покрива. Съхранена е и вътрешната архитектура, при която пътниците отзад седят малко по-високо от предните.

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

От Land Rover твърдят, че третият ред седалки вече служи не само за извънредни ситуации и пестене от данъци. Двете кресла не само имат подгряване, а и система за фиксиране на детски столчета Isofix. Конфигурацията на салона се управлява от интелигентна система. Това означава, че собственикът може да сгъне задните седалки дистанционно още в магазина, за да може да натовари по-обемисти товари. Ако пък на тях има някакви вещи, датчиците ще ги засекат и ще върнат креслата в изходно положение.

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Луксът в салона догонва равнището на разкошния Range Rover. Новото Discovery може да се поръча с тапицерия от скъпа кожа с името Windsor и декорации от натурален дъб. С вентилация и функция за масаж разполагат дори седалките на втория ред.

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Оборудването включва мултимедия с 10-инчов екран, озвучителна система с 14 високоговорителя, точка за достъп до Wi-Fi, навигация, която работи (през смартфона) даже когато собственикът вече е паркирал и се движи пеша. Предвидено е захранване за огромен брой устройства - има шест 12-волтови розетки и до 9 (девет!) USB порта. Моделът ще върви с вече познатата водоустойчива гривна Active Key, която позволява заключването на колата с оставен ключ на таблото и отключване с просто поднасяне към буквата D в надписа Discovery.

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Окото радват и куп други дреболии. Дневните светлини сменят цвета си от бяло в кехлибарено при включване на мигач. Фаровете работят в пет режима и светят различно в зависимост от ситуацията - извън и в града, на магистрала, при лоша видимост и на дълги.

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Discovery V има завидни всъдеходни възможности. Пневматичното окачване има максимален клиренс 283 мм, с 43 мм повече, отколкото при четвъртата генерация. Дълбочината на газене пък достига 900 мм. За проходимостта се грижат раздатъчна кутия, асистент за спускане и изкачване, система против преобръщане, функция за измерване на дълбочината на преодолявания воден басейн, както и системата Terrain Response 2. Електрониката се грижи за надеждно придвижване на всякакви участъци. От водача се изисква единствено да избере правилния режим.

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery със сигурност ще се понрави на шофьорите, които нямат богат опит с тегленето на ремарке. Всъдеходът предлага функция за автоматично паркиране с прицеп. Шофьорът само трябва да посочи къде иска да стовари ремаркето или караваната и автомобилът върши всичко сам.

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

За задвижване са предвидени общо 4 мотора, от които само един бензинов. Той е V6 с обем 3.0 литра и мощност 340 к.с. В това няма нищо странно, тъй като повечето купувачи със сигурност ще предпочетат или 2.0-литровия дизел със 180/240 к.с., или 3.0-литровия нафтов V6 с 249 коня и 600 Нм (обещаван разход 7.5 л/100 км).

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover


Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

Новото Discovery обезсмисля Range Rover

 

 

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
гостенинчо
1 Отговор
Много красив беее!

Оценка:
-1 +1

ГГУП
2 Отговор
Браво! Поредната страхотна статия с подробности за автомобила (в случая вседехода) и добър снимков материал.

Оценка:
-1 +1

Хармаяни
3 Отговор
Е това вече е върха! :)

Оценка:
-1 +1

Гост
4 Отговор
Браво - един истински джип, с много лукс, красота и страхотни системи за комфорт!!!

Оценка:
-1 +1

Иван Господинов
5 Отговор
Това някаква кола за кучета ли е ?

Оценка:
-1 +0

ккк
6 Отговор
Дали още ще има чуждопоклонници по чуждата техника. Като гледат и това. Не им ли омръзна да ги залъгват с лъскави но много скъпи, скъпи дрънкулки. Жалко, сигурно са си толкова много и днес - и най вече такива са хората, които "управляват" икономиката, щом дори и днес в БГ не предоставят на нас да направим дори това, което ни показват-а то както виждате то не е чак толкова непостижимо. Да всеки ще каже """"страхотни супер скъпи и супер луксозни ....техника.......технологии.............""" ммммда и кой се вози в тях и кой ги поръчва, а............. и кой ги купува, а кажете .........не виждате ли ???

Коментиран от #7


Оценка:
-0 +0

Работи бе кой ти пречи
7 Отговор

До коментар #6 от "ккк":


Можеш да направиш нещо такова и сега, какво ти пречи?! Дифендърът се сглобява във фабрики, а там винаги търсят оператори за поточните линии. Вероятно имат и части, произвеждани на континента, не на Острова. В общи линии - вземаш си документите в теб, хващаш самолета и се приземяваш на Гетуик. Наемаш си квартира, уреждаш банкови сметки, интервюта за Нешънъл Иншурънс Намбър и през агенция за работа при добър английски ще те вземат да изработваш компоненти за Дифендър.

Аз вече съм минал през десетина фирми, които произвеждат като подизпълнители главно на Фолксваген, Шкода, но също Мерцедес, Сеат, а някои дори на БМВ. Не ти е нужно нищо повече от сръчни ръце и да запомниш последователността на операциите. За една минута завинтваш 8-10 винта и толкова. Минаваш на следващия компонент.

Коментиран от #9


Оценка:
-0 +0

копеле
8 Отговор
СТРАХОТЕН

Оценка:
-0 +0

ккк
9 Отговор

До коментар #7 от "Работи бе кой ти пречи":


Не става въпрос аз да правя части или нещо друго, аз мога единствено да участвам в разработването и изграждането на цялостните мощности и да създавам практиките на работа и управление на цялостния процес - това ми е квалификацията, аз не съм стругар или техник.

Оценка:
-0 +0

qwerty
10 Отговор
готина анимация.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Анди Мъри
Британският тенисист се радва след като спечели Уимбълдън
Гордея се със себе си!"

Още бисери
ТОП 5