21 Ноември, 2016 11:17 39 926 18

3-те най-скъпи коли с предно предаване у нас

  • предно предаване-
  • автомобили-
  • audi-
  • lexus-
  • volvo
3-те най-скъпи коли с предно предаване у нас - 1

Автомобилите с предно предаване, принципно, са разработени като по-достъпна и по-компактна алтернатива на колите със задно задвижване. Това становище е валидно и до ден-днешен. Сега, колите с предно присъстват в портфолиото на всички масови автомобилни производители и именно те са най-достъпните на пазара.

В последно време компании като Alfa Romeo активно налагат задното предаване, като целта им е да се доберат по-близо до т.нар. премиум сегмент. Има обаче и автомобили с предно предаване, които също попадат в класа "премиум". Сега ви показваме 3-те най-скъпи коли с предно предаване в България.

Audi A6 3.0 V6 TDI (100 420 лв. с ДДС)3-те най-скъпи коли с предно предаване у нас

Започваме с марката Audi, която само до преди няколко години предлагаше модификации с предно предаване за всички свои модели, включително и за флагмана А8. Днес обаче, най-скъпото Audi с предно предаване е от модела A6 с трилитров дизелов двигател (3.0 V6 TDI). Цената е малко над 100 000 лв.

Volvo S90 T5 (102 050 лв. с ДДС)3-те най-скъпи коли с предно предаване у нас

Най-новата продукция на марката Volvo - моделът S90 е по-скъп дори и от своя съплатформеник XC90. Новата S90-ка се предлага, както с предно, така и с 4х4 задвижване. Най-скъпата версия с предно предаване е Volvo S90 T5. Този автомобил се предлага и у нас, като цената му също надхвърля 100 000 лв.

Lexus RX200t Luxury (134 900 лв с ДДС)3-те най-скъпи коли с предно предаване у нас

Японският премиум бранд предлага доста богата гама от модели, като интерес в нашия случай представлява кросоувърът RX. Той, както се досещате, се предлага и само с предно предаване, като най-скъпата такава модификация е RX200t Luxury. Тази кола се предлага у нас за почти 135 000 лв.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 audi

    12 8 Отговор
    Ауди все още предлага куатро за всичките си модели!Просто е по скъпо,за това дават еариант за поръчка и с предно.Що за изцепка " сега обаче..."

    Коментиран от #2

  • 2 Хаха

    12 28 Отговор

    До коментар #1 от "audi":

    Кенеф е тва, по-добре БМВ!!!
  • 3 майна

    41 15 Отговор
    Волвото--№ 1.....после Лексуса.....а за Аудито ще премъча-защото откакто го продадох съм щастлив човек.
  • 4 111

    10 17 Отговор
    Майна, откак Волвото стана китайско - всичко свърши! Дизайн /интериор и екстериор/ - под всякаква критика, електроника - на нивото на евтино копие на скъп смартфон /уж същото, ме не баш/.

    Коментиран от #5, #13

  • 5 111

    20 3 Отговор

    До коментар #4 от "111":

    Прочети малко информация, за Волво.
    И тогава казвай кое е боклук и кое не, това че парите идват от geely не значи че колата е боклук, защото всичко се прави в Швеция.
    Просто не коментирай като не знаеш нещо
    Те хората са казали " лисицата казва че гроздето е кисело понеже не може да го стигне"
  • 6 Lexus IS220d 2009

    6 4 Отговор
    Няма никъде А6 3.0 ТДИ фейслифт 2016-та с предно.
    Всички А6-ци с 6 цл. 8 цл. 10 цл. мотори са Куатро!

    Коментиран от #8

  • 7 4х4

    11 4 Отговор
    Каквото и де е не знам 'къв сбърканяк трябва да си да изсипеш над 100 бона за кола с предно !?!?
  • 8 Хикса

    6 0 Отговор

    До коментар #6 от "Lexus IS220d 2009":

    Има,има, погледни в сайта на ауди. Проверих, има го.
  • 9

    10 16 Отговор
    Аз мислех че това Волво е със задно, ама този Лексус е много грозен отпред бе, тия хора нямат ли очи да гледат като правят нещо, особено толкова скъпо! И предното и задното си имат своите предимства, задното е готино за каране, но на хлъзгав път предното е по-практично, движи се по-добре по зададената траектория. Чиста физика, при смяна на траекторията и при завои на задницата действат по-големи центробежни сили, а предното те издърпва и ги намалява, освен ако не пуснеш газта нацяло.
  • 10 Тошибиян

    5 1 Отговор
    Купувам си краз 255 за 5 или 10 бона нещо запазено и си карам дорде съм жив и нема ко да се развали и върви насекъде
  • 11 въх

    13 5 Отговор
    хахахахааааа - Лексуса, тая кошница от ламарина и PVC е 134 хилки??????
  • 12 Plovdiv

    4 0 Отговор
    Всъщност е безсмислено да се изтъква предното задвижване точно при тези коли, най-вече заради системата 4х4. Но и там, където я няма, тракшънът я компенсира напълно. Е, освен ако не рече човек да минава през блатото на еленпелиновия Андрешко - тогава ще му е нужен минимум БТР. Но и аз слагам безусловно Волво на първо място.
  • 13 DELTA

    1 3 Отговор

    До коментар #4 от "111":

    И щото е менте и боклук за тва е по-скъпо от Аудито, ай моля ти се.
  • 14 BoardOpinion

    5 2 Отговор
    За мен предимствата на предното са повече, всеки си избира пътя в живота и с какво да го премине :)
  • 15 Кобрата

    3 7 Отговор
    Audi-то е супер!
  • 16 mediator37

    3 5 Отговор
    Да изтряскаш 135 хилки и да си 2х4 е пълна липса на концептуално мислене. Били ги измислили колите с предно предаване за да са по-достъпни, демек по-евтини за по-бедни хорица. Добре де, що за бедняк е този, който вади горница на 100 бона и пак си остава с бедняшка инженерия ?
    Бях чел, че според инженерите, кола над 200 коня трябва задължително да е 4х4 защото огромна мощност само на една ос правела колата нестабилна. Затова бизнескласата на Ауди А6 и А8 понеже са мощни знаех, че са само 4х4. Сега- ново 5- А6 2х4 !?
  • 17 Арабаджията

    2 1 Отговор
    Другарки и другари, в синхрон с най-добрите традиции ще се плюе много по въпросните автомобили, съсответно други ще бъдат наричани "ТВА е истината", в смисъл "ТОВА", "има една марка, другото са..." и т. н. Ама като започнем производство на авточасти-полуоски или полувалове, дето им казват, лагери, скоростни кутии, двигатели, а след това започнем да проектираме и произвеждаме коли, дайте тогава да разбираме повече. Как мислите?
  • 18 чичо Пешо

    4 2 Отговор
    пичове спора за предно, задно или 4х4 си е чусто субективен. Имал съм коли и от трите системи, в момента карам 4х4 ама истинско и при сняг си е голем кеф, през останалото време, освен проблеми по задвижването, повишен разход и по-тромав автомобил в сравнение с другите предавания, друго почти няма. Имах едно Ауди с предно...ами пълен т...к си е зимата. За задното няма кво да говорим, там си трябва шофьор.