Last news in Fakti

12 Януари, 2017 11:53 44 843 60

Вижте колко и какви коли се продават в БГ

  • нови автомобили-
  • мвр-
  • употребявани автомобили-
  • статистика
Вижте колко и какви коли се продават в БГ - 1

Интересна статистика на МВР показва колко нови и колко стари автомобили са регистрирани в България през изминалата година. Едва ли ще изненадаме някой като кажем, че старите коли са в пъти повече от новите. На всеки 13 регистрирани употребявани автомобила се пада по една чисто нова кола. Статистиката на МВР сочи още, че през изминалата година у нас са регистрирани 20 500 нови автомобила, а за същия период возилата "нов внос" са 266 458.

Така всички регистрирани в България моторни превозни средства стават малко над четири милиона, като само 15% от тях са на възраст под десет години. Над 40% от леките коли у нас са на възраст над 20 години.

Що се отнася до продажбите на нови автомобили, не е изненада, че Dacia е пазарният лидер у нас. Ето и десетте автомобилни марки, които са регистрирали и съответно продали, най-много коли в България през изминалата година. В скоби е отбелязан броят на регистрирани возила.

1. Dacia (3 600)
2. Renault (3 491)
3. Toyota (2 430)
4. Skoda (2 274)
5. Ford (2 067)
6. Kia (1 822)
7. Nissan (1 807)
8. Peugeot (1 780)
9. Volkswagen (1 696)
10. Opel (1 162)

Излиза, че българите предпочитат сравнително евтини европейски марки, като азиатски в десетката са само Toyota, Nissan и Kia. Не така обаче стои въпросът с регистрацията и респективно продажбата на автомобилите "втора ръка". В тази най-масова ниша се наблюдава силно търсене на т.нар. премиум марки. След лидерите VW и Opel се нареждат Mercedes-Benz, Audi и BMW. Ето и своеобразната класация при колите "втора ръка".

1. Volkswagen (31 720)
2. Opel (22 939)
3. Mercedes-Benz (20 895)
4. Audi (17 389)
5. BMW (16 387)
6. Peugeot (11 484)
7. Ford (11 268)
8. Renault (9 733)
9. Toyota (9 621)
10. Citroen (6 622)

Ако съберем цифрите, изнесени от МВР в двете класирания, ще получим общата картина на продадените коли през 2016 на територията на България. А ето и класация на всички регистрирани у нас коли, валидна към днешна дата. Естествено, лидер е Volkswagen, а цялата челна десетка изглежда така:

1. Volkswagen (515 796)
2. Opel (441 995)
3. Mercedes-Benz (299 776)
4. Ford (263 474)
5. Renault (258 017)
6. Peugeot (194 924)
7. Audi (181 034)
8. BMW (160 667)
9. Fiat (148 687)
10. Citroen (108 791)


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    40 64 Отговор
    Нови коли купуват само фирмите

    Аз си карам стар баварец и съм си доволен. Не ми трябва нова кола

    Коментиран от #31

  • 2 Драго

    11 23 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Излиза, че българите предпочитат сравнително евтини европейски марки, като азиатски в десетката са само Nissan и Kia.
    А Toyota за европейска марка ли я броите вече?
  • 3 Митака

    31 21 Отговор
    Аз не съм фирма и си купих нова кола, но явно съм малцинство, защото маята марка я няма д сетеката
  • 4 гощо

    77 20 Отговор
    Преди години си купих чисто нова кола обикновенна 2.0-150кс! Карах я 6години! Сега имам 5 годишна премиум клас както го наричат в статията и искам да кажа,че с две ръце подкрепям 3-5 годишна расова кола пред чисто нова обикновенна!!!!

    Коментиран от #9

  • 5 всички

    51 20 Отговор
    Излиза, че българите предпочитат.... ами предпочитам субаро,лексус или инфинити,но нема паре!
  • 6 Shmeker

    26 76 Отговор
    Трябва да си луд за да купиш нова Дачия или Рено като за тия пари може да купиш старо БМВ

    Коментиран от #8

  • 7 Роман Маверика Ценов

    54 21 Отговор
    Не ми ги хвалете тези стари БМВта. Сина ми има такова и само проблеми с него. Иска да го продаде, но не може защото никой не иска да го купи. Иска да вземе нещо по добро. Харесал е КИА Пиканто
  • 8 Dino

    67 17 Отговор

    До коментар #6 от "Shmeker":

    Не че Дачията е добър избор за нова кола, ама като ги гледам старите БМВ-та в тоя сняг как се гърчат, трябва да си много куха лейка за да си го купиш.
    Да не говорим, че годишната поддръжка на и на старо БМВ ти излиза повече от вноската за нова кола :)
  • 9 гост

    23 4 Отговор

    До коментар #4 от "гощо":

    Аз пък предпочитам обикновена, и останалите пари да ми е комфортно да си ги харча. Марковата няма да направи така, че нещо да порасне, а преди няколко години имах инцидент и се наложи да не работя 6 месеца. Грам притеснения не съм имал.
    Ако си бях купил скъпа кола, щях да имам. След тия 6 месеца просто не можех вече да си купя толкова скъпа кола :)
    И понеже похарчих като за две коли пари по-разумно, сега ако събера някой лев повече, ще си правя кефа.
  • 10 Ланус за всеки

    22 10 Отговор
    Аз карам Деу Ланус и не бих го заменил с нова кола. Предпочитам си Лануса евтин ми е и ми е непритинциозен Лануса
  • 11 До Dino

    34 18 Отговор
    В снега се гърчат тези,които си надценяват автомобилите.Тази година видях да вадят от снега и БМВ и Субаро.Коментара ти не е много адекватен освен,ако нямаш книжка.Имам 15 годишно БМВ и в петък направих 800 км в Северна БГ без да имам проблеми.Като внимаваш и си познаваш колата марката и задвижването е без значение.
  • 12 japanese

    24 57 Отговор
    Българина е прост,некомпетентен,технически неграмотен и заради това купува и кара немска кола.
    Интелигентите,стойностни хора с правилно мислене,карат единствено и само японско!!!!!!!!

    Коментиран от #37, #47

  • 13 АЗ С ДЪЛГОТО ИМЕ

    53 7 Отговор
    истината е, че купувайки новата кола, изсипваш едни пари, като още след една година колата вече струва с 20-30 % по-малко. Карайки тази кола 5 години, ти я плащаш още на 30-40% които даваш под формата на автокаско и безбожни цени за обслужване във фирмения сервиз- за да запазиш гаранцията. Ако след 5 години я смениш, вземаш максимум 50% от цената и като нова.... При това- ако за тези 5 години си навъртял 120-150000км, си определено на далавера, защото си карал надежден и безпроблемен автомобил точно по вкуса ти, въпреки че ти е излязло скъпо. Но ако навъртиш едвам 20-30 000км, значи плащаш за тоя дето духа.... В същото време ако купиш точно такава кола , карана малко, от някого, си най-много на далавера.... Но ако я купиш от първият, дето е навил 150-200 000, и е върнал брояча, тогава си изгорял тотално.... Всичко е въпрос на преценка, няма еднозначен отговор. Сигурно е само едно- КОЛКОТО ПОВЕЧЕ КАРАШ ЕДНА КОЛА И ИЗКАРВАШ ПАРИ С НЕЯ, ТОЛКОВА ПО-ДОБРЕ, АКО НЕ Я КАРАШ, ПО-ДОБРЕ ДА НЕ Я ИМАШ ВЪОБЩЕ....
  • 14 Грую

    53 4 Отговор
    Пожелавам на всички в България след 10г. броят на закупените нови автомобили да бъде по-голям от тези т.нар. "нов внос".
  • 15 Julio

    24 16 Отговор
    Ако ще си купуваш паметник за пред входа - "нов внос премиум" ти е колата. Ако си купуваш кола за да я търкаляш ежедневно - нова от магазина ти е колата. Всичко останало са глупости, гарнирани от време на време с късмета някой да попадне на баракуда на старо която да се окаже добре поддържана и да врътне 50-100 хил без да я платиш втори път и да береш ядове по пътищата...
  • 16 Lexus IS220d 2009

    16 1 Отговор
    Драго - навсякъде в Европа - ЕС по точно продаваните официално от големите дилъри Тойота всички леки коли на Тойота са турски сглобки и малко испански....само РАВ 4 - Ленд Круизър и новия Тойота тритврат Сув са японски.
  • 17 Лупи

    23 17 Отговор
    Тия с новите коли дето дават пари на вятъра да стигнат от т.А до т.Б никога няма да ги разбера. Значи искате да ми кажете, че единствения нормален начин да се предвижваш(защото колата е такова средство) е да се изръсите 20-30 бона за някаква пластмасова кутийка или да налеете 50-60 бона в луксозна кола за да можете после да се радвате на "безпроблемното" си пътуване. И какво му е безпроблемното? Ти си си го платил бе аванкоолу. 20 бона дадени на вятъра кое му е безпроблемното? Една 5 годишна тойота или хонда от високия клас дето още 10 години при правилна поддръжка няма да я пипаш сериозно ти спестява между 10 и 20 бона спрямо ако си я купил нова, да не говорим за Мазда или Рено дето там нещата отиват на по-големи цифри спестени. При средна заплата от 600-700 лв в страната да даваш по 30-40, че и 50 хиляди лв за кола и да я изплащаш по 5 години за чиста проба гъзария си е чисто престъпление. Няма нова кола дето да е по-изгодна от запазена втора употреба 5-10 годишна по простата причина, че в България може да се намерят евтини сервизи, а каскотата и официалните сервизи дерат, като за последно поради малкия оборот на нови коли. Отделно по-некадърен сервиз от официалния няма!
    Смяна на дискове, накладки, масла, филтри, и други дреболии 1800 лв с ДДС за Сузуки SX4 2013-та... как е а? Карай нова кола и плащай лимузината на дилъра!

    Коментиран от #20, #23, #24

  • 18 virgin

    31 17 Отговор
    Само ще кажа, че няма нищо по хубаво от нов автомобил и млада жена, тоя който не е опитвал той не знае. Всичко втора ръка или в другия случай „малко ползвана“ е за ония които не могат да си позволят ново и младото. Така, че им остава само да говорят и да размишляват кое е по доброто. Успех...
  • 19 бор

    16 11 Отговор
    абе къде е хонда?
    ааааа на щанда за детски стоки
  • 20 Julio

    11 15 Отговор

    До коментар #17 от "Лупи":

    Друго си е викаш да платиш наполовината на ново и да не стигнеш там където отиваш. Примерно.
    Готино е като се качваш в "икономичният" си избор и да биеш молитви да не става като последният път в който пътната помощ те одра на тарифа на бакшиш...
    Или да търсиш заварчик за гърнето из балканксите села в неделя щото е изпаднало контра на пътя...

    Коментиран от #21, #25

  • 21 шокри

    10 8 Отговор

    До коментар #20 от "Julio":

    ам каруци оти са не продават ва.или то туй беенветта са каруци
  • 22 Гоуст

    16 1 Отговор
    Най-бедната страна в Европа сме, в която средната възраст на автомобилите е 19 години.
    Нормално е новите коли да са с такива показатели. Сигурно и голяма част за закупени от фирми
  • 23 123

    27 0 Отговор

    До коментар #17 от "Лупи":

    Сега Лупи,
    принципно си прав, ама гледаш от собствената си камбанария. И освен това примерите, които си дал си противоречат взаимно.
    1. Какво те интересува средната заплата в страната, като си избираш колата? Гледай си твойта заплата..
    2. Много ми е интересно, със средна заплата 6-700 лева, как точно ще си купиш Тойота или Хонда на 5 години - те са си по 20 000 лева средния клас. Едно семейство с двама работещи, ако получават такива заплати, може и да успеят да отделят 1-200 месечно за кола. Тоест за тях е подходящ автомобил до 5000 лева.
    3. Както ти си осъзнал, тъй като явно прихода ти е около 2-3000 лева месечно, че можеш да отделиш по 7-800 лева всеки месец за кола на 4-5 години, така и хората, които имат по-големи възможности са осъзнали, че могат да плащат двойно и и това не ги притеснява и да си карат нов автомобил с гаранция.
    Тоест, всичко е въпрос на стандарт. Няма по-хубаво от нов автомобил, стига да имаш пари за него, но като не можеш да си го позволиш, купуваш такъв на 4-5 години за 20 000, но ако ти е по-нисък дохода - купуваш такъв на 10 години за 10-тина хил. лева. Ако вземаш средния доход за страната - караш кола за 4-5 хил., а надолу са колите за 1000 лева, които са пред разпад и всеки ремонт ти струва, колкото колата.
    Та според твоята логика, най-добре да се возиш с градския транспорт - 50 лева на месец и се возиш на воля...
    Тоест - ово е стандарт. Този който е дал 50 000 за автомобил, едва ли ще се впечатли, че на 2 години един път

    Коментиран от #27

  • 24 123

    17 1 Отговор

    До коментар #17 от "Лупи":

    ...Че на 2 години един път е дал 2000 лева за смяна на дискове, накладки и други.

    Коментиран от #30

  • 25 незнайко

    7 1 Отговор

    До коментар #20 от "Julio":

    Чисто нова генерация (ауспухна система) за BOLBO S40- 1997г. струва 180 лева. Това изобщо не трябва да се мисли. Ще изкара още 10 години.
  • 26 интересни размисли чета

    8 1 Отговор
    Хм, като изчетох коментарите оставам с впечатление че тук пишат 2-3 тийнеджъра представяйки се с различни имена за да създават впечатление че пишат много различни хора
  • 27 65 не стигат

    24 1 Отговор

    До коментар #23 от "123":

    Браво! Пиша ти шестица!
    Не знам защо повечето тук се стараят да вкарат всички под един знаменател. Ами различни сме и различни са ни доходите и оттам колите, къщите, развлеченията и т.н.
    Че дереджето ни е лошо, лошо е и то си личи по броя на старите коли, но защо да убеждавам тези, които могат да си го позволят да не си купуват нови коли, а стари?
    Дори и при 6000 лв. средна заплата ще има хора, които ще си купуват коли на старо, НО ТОВА СИ Е ТЯХНА РАБОТА!
    Аз нямам и една шеста от такъв доход и по принуда карам стара кола (на 8 години), която ще изплащам в следващите 5 години, но ако можех да си позволя в тези следващи 5 години да изплащам нова кола щях да си взема нова.
    Два пъти съм си купувал нова кола от магазина (по соц. време) и новото си е ново, но няма да тръгна да убеждавам инакомислещите. Всеки сам си решава, според чергата си.
    А колко пък въобще не могат да си помислят за кола а?
  • 28 Toyota

    7 12 Отговор
    Golemi razbirachi ima tuka ,koito ne sa se kachvali na kola.Po hubavo ot nowata kola nqma.Tova che bulgarina nqma pari e srug vapros.Az neka si karam nowata kola ,bila tq Toyota ili puk VW puk neka ne sa hubavi nowite koli.Dori i 2 godishna kola bilo to i mercedes i bmw ,ne moje po nikakuv nachin da se sravni s nowa ( osobeno pri dneshnoto razvitie na avtomobilite)Puk i na nashite putishta trqbva da si milioner i da si prijalil parite za nowa germanska koshnica
  • 29 гост

    67 24 Отговор
    У нас проблема са недостъпните лизингови условия и неадекватната нормативна уредба.
    Промяна номер 1: лизинга отчита остатъчна стойност от 40-50% на автомобил до 5г, тогава вноската от 600лв пада на 300лв.
    Промяна номер 2: данъци, такси и прегледи за коли до 3г се премахват напълно щом покриват еко-нормите.
    Промяна номер 3: ГТП активно измерва газовете и спира от движение коли с наднорменно отделяне, технически неизправни(спирачки, амортисьори, купета, гърнета, гуми и светлини)
    Промяна номер 4: ГО прилага коефициент за сигурност спрямо Н-КАП тестовете: новите коли плащат по-малко от старите.
    Докато Ганьо безпроблемно кара барутници с данък 20лв и никой нищо не му казва, то Ганьо ще властва над интелигенцията. Ганьо ще си изреже егр, катализтор и ще кара на мазут, та да отрови повече пешеходци, Ганьо не разбира, че това е проблем. Ганьо се радва, че си е купил дизел в туба и не го интересува, че снега не е почистен заради това шофьора на снегорина да може да икономиса и да продаде на Ганьо. Лошото е, че и правителството очевидно е пълно с Ганьовци щом не действат в насока подобряване на условията.
    ПС: ако се разпознаваш като Ганьо - сложи ми минус

    Коментиран от #36

  • 30 Renault Captur TCe 120hp

    23 7 Отговор

    До коментар #24 от "123":

    И от мен палец нагоре. Пожелавам на всеки да изживее това: харесва си кола, влиза в салона, сяда с дилъра и си прави колата както му е кеф. След месец собственoръчно маха найлоните от седалките.
    Всичко опира до стандарт и претенции. Като по-млад карах 20 годишни коли и бях доволен. Работех за шефове и се учех. Дойде момент, когато реших, че това не ми е достатъчно и не ме удовлетворява. В момента работя за себе си и доходът ми позволява да плащам лизинг и разходи по поддръжка.
  • 31 БМВ

    10 8 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Какъв по точно?Иначе по темата по добре кола от премиум марка в добро състояние втора ръка отколкото някоя нова шкода грейтлол дачия и какъвто и да е друг дарак направен от най евтините и некачествени матеряли.

    Коментиран от #41

  • 32 Фирма

    11 1 Отговор
    Аз съм фирма.
    Нови коли нямам намерение да вземам. Че са по-добре от някви неизвестни трошляци е ясно ама не ми се занимава повече и не искам и да чуя даже за официалните сервизи.
    А те и новите коли се чупят от време на време щото се карат служебни и като ги видиш кво ти ги правят и ти става хубаво на душата... То и затова ако зимаш кола на 3-6 години е толко на късмет понякога, щото те и официалните връщат километри, лъжат за сервизна история и абе направо...

    Коментиран от #33

  • 33 Друга фирма

    4 0 Отговор

    До коментар #32 от "Фирма":

    Публикувано във факти.бг: официалните връщат километри, лъжат за сервизна история и абе направо...
    ---
    Защо не ги съдите за измама? Вероятно сте ползвали повече от 3 автомобила... За по-малко няма смисъл да се купуват нови.

    Коментиран от #34

  • 34 Фирма

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "Друга фирма":

    Ами няма за какво да ги съдя тъй така и не се купиха - отказах се. И сте много прав/а за малка бройка(2-3 автомобила) няма смисъл от нови.
  • 35 S500

    19 8 Отговор
    Аз пък карам 15 годишна S класа за 10 бона и ме кефи много повече от 95% от новите коли.
  • 36 hmhmhm

    7 10 Отговор

    До коментар #29 от "гост":

    Нали знаеш че си трагедия. Какви лизингови условия? Какъв но автомобил? Какво замърсяване? Какво спиране след имерване на газовете при ГТП. Пожелавам ти да си купиш нова кола. Аз няма да дам пари на някакви измамници Лизинг. някакви Застрахователи- пак измамници пари пътища под всякаква критика. Крадци нахални шофиори които те притискат. За първите измамници никакви пари за вторите(застрахователите) също пари за нови части само ако е необходимо за наглите колеги директно се блъскам в тях без да се замисля с мойта кола. Така че аз ще купувам стар автомобил (нов внос) и не ме интересува нищо и катализатор ще махна и ДПФ ще махна и каквото може ще олекотя колата а за замърсяването не го мислете промишленото замърсяване е кофти. И да не забравяме има кръговрат нищо не се губи или печели за сега кои от където е дошъл там отива. И се молете да не настанат други времена и това да не е така
  • 37 Японска ръжда

    9 5 Отговор

    До коментар #12 от "japanese":

    Карай си ръждата и не се обаждай уМНО японче.
    То да караш тоалет не е лесно избива на комплекси.
  • 38 ссс

    6 1 Отговор
    Пределно ни става ясно, че в България новия внос и в близките и в далечните години ще е номер 1 за "нова" кола на нашенеца ! Но за да запалим напълно страстие нямаше да е лошо да публкувате и статистиката за продажби на нови автомобили в Русия и в САЩ, че да почувстваме разликата между богати и бедни.
  • 39 Msux

    15 1 Отговор
    Тука има 2 групи хора които спорят, едните казват , от новото по-хубаво няма и доводите им са , че като е стара колата не става.
    Другите казват, че да си купиш нов автомобил е прахосване на пари.

    Ами да ви кажа, като имаш много пари ще си караш нови коли и ще ги сменяш на всеки 5 години , като нямаш пари ще караш кола нисък клас Golf, Focus, Megane и т.н. и Поло, Клио, Фиеста и т.н.
    И едните са прави и другите се прави , имам 2 коли които са на 12 години Фиеста 2004та и Клио 2004та и да ви кажа никакви проблеми нямам с тях, ама никакви , само дето форда харчи много за разлика от реното. От друга гледна точка, ако имах много пари защо да не си купя нов автомобил, един път се живее. Както са казали хората всеки според чергата. Ама това някой да обеснява как е тъпо да си вземеш нова кола е чиста пробва завист и себеуспокояване защото не може да си я позволи.

    Коментиран от #40

  • 40 ЛЧГ

    10 1 Отговор

    До коментар #39 от "Msux":

    Един американски икономист (не се сещам как му беше името), предлага много вярна сметка - за да ти е по джоба една кола, годишните разходи за нея не трябва да надхвърлят 10% от годишния доход. Т.е. при заплата 1000 лв, колата не трябва да ти струва повече от 1200 лв. годишно за данъци, застраховки, консумативи и евентуално вноска лизинг. Колегата с 500 S, ако работи за 1000 лв, ще му е малко тегаво да поддържа такъв автомобил.
  • 41 селянин

    8 5 Отговор

    До коментар #31 от "БМВ":

    Да вземат да оправят данъците за стари коли, техническите прегледи да станат като немските... и не на последно място да проверяват дали имаш работещ катализатор. Е тогава ще проверим колко ще си караш дъртата "премиум кочина". По улиците не може да се диша от луксозни дараци които харчат масло повече от двутактов Вартбург и облака зад тях е непрогледна черна и/или синкава мъгла!

    Коментиран от #51

  • 42 Ямато

    9 4 Отговор
    Това че. VW е на чело е добре за икономиката... Много работа и пари както за сервизите тка и за търговците на авто части.
  • 43 Toto

    3 8 Отговор
    Чета и се чудя какви глупости се пишат но в Бг е така всички разбираме от футбол жени политика и коли само ще добавя имам пежо 207 1.6 хди харчи 5 градско 4 извън в сервиз влизам за масло и накратко обадете ме да си сменя колата

    Коментиран от #44

  • 44 onq s konq

    4 3 Отговор

    До коментар #43 от "Toto":

    Че за кво ти е да я сменяш тая кола,след като половинката ти те приема и с нея?Да не говорим че дори ако ти подарят някакъв мощен звяр,ТОЙ ПРОСТО НЯМА ДА ТИ ОТИВА и ще го върнеш не защото ще се вслушаш във общото мнение,а защото ЩЕ ГО ПОЧУВСТВАШ САМ!Нищо лично-единствено неангажиращо откровение :)
  • 45 Стара Загора

    11 2 Отговор
    Всеки иска да кара нова кола,но цените на стоките ни са Европейски,а заплатите Бай Ганьовски.В Стара Загора заплатите са 500,600 лева.Е как да си купим нови коли?Сигурно повечето VW са Golf 4.Изтеглил си е човека кредит за кола и ще изплаща 3,4 години.
  • 46 Гост

    7 3 Отговор
    Колкото повече вярвате на рекламите, на новите автомобили толкова повече ще бутате!
  • 47 гощо

    8 3 Отговор

    До коментар #12 от "japanese":

    Дълги години бях като теб,японско та японско,само да не е немско!!!! Указа се съм бил много ТЪП!!! Събуди се,харесай си своята марка и скачай!!! Немската техника си е яката работа!!!!

    Коментиран от #58

  • 48 FAKE

    16 6 Отговор
    Накрая какво излезе . Хората с възможности карат Рено , Дачия ,Форд , Тойота , Пежо .... А бедняците карат Ауди , Бмв , Ваг*н.
  • 49 Пешо

    8 3 Отговор
    Като всичко тука и лизинга си е яко прецакване на клиента - няма закони , няма Закон за защита на потребителя - на гърба на клиента и 300 тояги са малко: - та отивам да си купувам нова кола от магазина - цената 48 000 лв. , внасям 10% първоначална вноска - значи 4800 лв., като ми изтъпаниха един списък от допълнителни плащания , за да изкарам колата от магазина се натрупаха едни 12 700 лв. Отделно сметката за 5 години лизинг - колата от 48 000 лв. , без да броим каско и т.н. излизаше къде 72 бона. Другия финт - можеш да минеш само през определена лизингова компания, избор - никакъв. Абе - направо - в поза "партер" си отвсякъде
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 BMW

    0 6 Отговор

    До коментар #41 от "селянин":

    Първо моето БМВ е много хубаво и добре поддържано има евро 3 катализатор(Не замърсява околната среда, ти и разни други "разбирачи" замърсявате коментарите с еНтелегентност) дори и по нова кола да караш това не е гаранция че не е кочина или че не ти гори масло даже ще видим дали нивите боклуци ще излезнат толкова здрави колкото старите автомобили или ще връщаш на скрап купето с блокиралия двигател за 250лв хаха.

    Коментиран от #57

  • 52 Дръндю

    7 1 Отговор
    Авторът на статията е писал, писал... Добре, това му е работата. Ама и да направи едно разследване-защо българите предпочитат да работят за малко пари месечно. Или работодатели предпочитат да плащат малко. Ей такива глупости.
  • 53 бобо

    10 2 Отговор
    Новата кола е като новата жена.Върви разработвай,пази я някой да не я открадне.А старата само караш и не пазиш .
  • 54 Някой

    14 0 Отговор
    Реално, всеки каквато кола кара, ако поставят до нея нова от същата марка и модел, пък и не само, едва ли би предпочел старата! Но всичко опира до сметки, покупателна способност, сантименти и предпочитания, планове, приоритети в живота и практичност, което определя бъдещите коли на повечето хора. Не е необходимо тук да се налагат мнения, като едва ли не най-правилни. Аз карам Хонда, жена ми Тойота и въобще не ми пука за класациите по-горе. Естествено, че една нова Акура и Лексус биха ми били по на сърце:), но и така си е ОК. Важното е да сме живи, здрави и повече да се вслушваме и уважаваме помежду си.

    Коментиран от #55

  • 55 BMW

    4 4 Отговор

    До коментар #54 от "Някой":

    Съгласен съм,всеки си има определени изисквания към автомобилът и неща на които държи никой няма право да обижда световната премиум марка БМВ доказала се като абсолютен лидер в автомобилостроенето.Поздрави за коментара.

    Коментиран от #60

  • 56 Миньор

    10 1 Отговор
    Разни хора,разни предпочитания.При нас въпроса не е дали харесваш стари или нови,а какво можеш да си позволиш.
  • 57 селянин

    6 0 Отговор

    До коментар #51 от "BMW":

    Карам кола Евро 6.. така че. Най старата която притежавам в момента е Евро 4... купена също нова.
  • 58 СЪБУДИ СЕ

    5 4 Отговор

    До коментар #47 от "гощо":

    И АЗ.... Дълги години бях като теб БРАТ,немско та немско,само да не е японско!!!! Оказа се съм бил много ПРОСТ!!! Японската техника си е яката работа...повярвай!!!!
  • 59 Ciganina

    1 8 Отговор
    E za tova shte gledate hubavite koli pri ciganite a znaete te kakvo karat mercedes BMW I danezabravqme audi I znaete che karat samo nai visokiq klas na tiq avtomobili... are chao ot men
  • 60 motoman

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "BMW":

    И кога точно се доказа като лидер?