23 Януари, 2017 11:40 31 939 48

Слабото място на Porsche

  • porsche-
  • дефект-
  • неизправност-
  • повреда-
  • окачване
Слабото място на Porsche - 1

Porsche по правило се нарежда на челните места в класациите за надеждност. Все повече собственици на нови модели от Цуфенхаузен обаче се оплакват от конструктивен дефект, с който немските инженери очевидно плащат данък на олекотяването на конструкцията.

Слабото място на Porsche

Алуминият залива автомобилната индустрия в нечувани до този момент мащаби. При Porsche обаче авиационният метал е на път да удари сериозно по репутацията на марката, тъй като ботушите на предните амортизационни стойки изглежда не са достатъчно здрави.

Слабото място на Porsche

Притежатели се жалват, че дефектът от снимките понякога е резултат дори от слаб удар в бордюр или друга неравност - например при паркиране. Официалните дилъри на Porsche в Германия оценяват ремонта на такава повреда на около €20 000.

Слабото място на Porsche

Слабото място на Porsche

Слабото място на Porsche

Слабото място на Porsche

Слабото място на Porsche

Слабото място на Porsche


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 РейсАр

    43 35 Отговор
    Нали немските коли били най-надежни бе?
    .аси каруците.
    Жалко че японците и руснаците(френско-японският съюз дето ги държи де) се отказаха от задното.

    Коментиран от #17

  • 2 Фитипалди

    84 17 Отговор
    Всеки нов автомобил се оказва пореден - боклук! Нови технологии, дрън дрън! Всичките автомобили с парктроници са им ударени броните - защо ли!?

    Истинските машини са от по-старите години, това го знае всеки автомобилист!
  • 3 конфекция

    52 8 Отговор
    Ай стига йее 'ко се праЙте, всички знаем, че тия новите това не са коли за каране, а само за правене пред коврите. За Батки, гъзарчета с поршенца.
    Който иска да кара хубаво порше си взима от 80-90 те години и кара с кеф.
    А който иска да се прави на батка манекенка с претенции пред коврите си взима нова тенекия и се праЙ ! .... и леко с бордюрчетата и легналите полицаи да не продължи коврата на някъде с такси :)
  • 4 хихихих

    51 13 Отговор
    "Porsche по правило се нарежда на челните места в класациите за надеждност." По правило а не по заслуги май.Поредния балон на немските кошляци се спука.Колко били напред германците-много,нема що.Карайте си ги😛😛😛
  • 5 хахахаха

    55 9 Отговор
    Не е вярно-това е регулируемо окачване и сега просто е в най-ниско положение(аварийно).
  • 6 незнайко

    21 5 Отговор
    Ботушисе на предното окачване са същите както на Москвич 21412. 1993г. съм ги подсилвал с допълнителни плочи отдолу, което даде резултат. Разликата е че те бяха от ламарина, а не от самолетна сплав.
  • 7 незнайко

    21 11 Отговор
    Няма алуминиева сплав здрава и гъвкава, както желязна ламарина. Справка АУДИ 80.
  • 8 гост

    22 14 Отговор
    Те все още отказват да признаят вина и за суперколите си карера гт. Инцидента с Пол Уокър доведе до съдебни спорове и основателно, понеже не е допустимо състезателни коли да избухват толкова лесно в пламъци. Но понеже колата се е движила с превишена скорост и стари гуми съда не може да прехвърли неуспоримо вина на производителя. Спортните коли са направени за натоварване, защо правиш кокпит, който да издържи на удар с над 200км/ч щом при удар със 120км/ч избухва в пламъци? 911 е най-доброто на марката, всичко друго е провал, да не говорим за джиповете.
  • 9 хаха

    28 12 Отговор
    Ся как да не му кажеш ТРОШЕ !!!
  • 10 Ярослав Станчев

    49 2 Отговор
    Фен съм на Порше ама с тез "джипове" дет почнаха да правят направо се излагат.Какво Порше е Макан,Кайен,Кайман.Това са уреди за лесна печалба и нямат нищо общо с философията на фирмата.Това са си фолцфагени с емблема на Порше.Истинските Поршета са 911,Турбо,ГТ3,всичко друго е пълнеж.

    Коментиран от #19, #20

  • 11 112

    22 11 Отговор
    Немско "качество"
  • 12 Petar st

    23 8 Отговор
    купи си ауди да те е яд.
  • 13 про

    9 8 Отговор
    Тези с парктрониците са блъснати защото се мислят за големи шофиори и изключват парктроника
  • 14 потребител

    26 10 Отговор
    Немските автомобили-много прехвалени , надценени тоалетни!Да са живи и здрави всички балъци които ги купуват -хляб за майсторите и сгодни коли от конкуренцията на нормални цени.Всеки път когато видя някой надут пуяк в такава тоалетна падам от смях , като си представя физиономията му при такива изненади, като сниманите!Пропагандата /лъжите/са основното "качество" на германците и не само при автомобилите.Нищо немско не струва парите си-даже бирата и вурстовете!

    Коментиран от #15

  • 15 Ламбо

    19 18 Отговор

    До коментар #14 от "потребител":

    Аз много се кефя на скъсаняци,които с влажен поглед гледат скъпите коли на гъзарите и осъзнават колко са некадърни.Голям кеф ми е да гледам злобните и завистливи физиономии на хора които сигурно никога няма да срещна повече в живота си.

    Коментиран от #18

  • 16 БМВ

    12 20 Отговор
    За това да си беше купил БМВ! а не скъпа колиба от Ваг групата.БМВ е Номер 1!И Мерцедес!
  • 17 Ламбо

    16 3 Отговор

    До коментар #1 от "РейсАр":

    Колега не е много умно да слагаш всички марки на едно място. Това е все едно да кажем за японските че са боклук ,само защото Тойота е отзовала един милион автомобили заради някаква повреда.
  • 18 БМВ

    19 7 Отговор

    До коментар #15 от "Ламбо":

    Съгласен съм.Смшни и жалки са тези които мразят успелите хора!
  • 19 Ламбо

    10 15 Отговор

    До коментар #10 от "Ярослав Станчев":

    Първо покарай Кайен ,пък после говори.Отвори в нета да погледаш клипчета с офроуд на Кайен преди да пишеш глупости.
  • 20 Shmeker

    14 5 Отговор

    До коментар #10 от "Ярослав Станчев":

    Ярославе, а тия поршета дето са "истински" нямат нищо общо с VW, така ли? Те са си на базата на костенурката.

    Иначе кофти дефект, но и други коли са страдали от слаба конструкция през годините. Включително БМВ, японски и т.н.
    Но пък в следващите модели всичко ще е по-добро при Порше. Еволюцията е на високо ниво при тях.

    Не забравяй Порше, Ауди, VW са основните марки на фамилията Порше. Сега има и нови попълнения последните 25 години

    Коментиран от #22

  • 21 BMW

    8 33 Отговор
    BMW is a religion!BMW forever !Vag is garbage.
  • 22 БМВ

    7 19 Отговор

    До коментар #20 от "Shmeker":

    Еи "разбирач" кога БМВ са страдали от лоша конструкция?!Такова неяо няма!Те са искуство създадено от най добрите инжинери.по скоро ти страдаш от необразованост.

    Коментиран от #24

  • 23 Чичу Ади

    13 1 Отговор
    башуците на предните АМОРТИЗАЦИОННИ стойки........
    Някой не е направил разлика м/у амортизация и амортисьор. Едното е икономически термин, другото технически. Но не може да разбираме от всичко, в частност от коли....
  • 24 Shmeker

    20 2 Отговор

    До коментар #22 от "БМВ":

    Еми разбирач съм. При БМВ Е46 се късат гредите на задния мост, особено преди фейса
    http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=149369

    Коментиран от #27

  • 25 до шмекера

    24 6 Отговор
    Това да ти се скъса ботуша е еволюция???!!!Казва се дефект-конструктивен дефект.Като се сетя,че Лексус преди време връщаше коли защото имало дефект който може да доведе до....често изгаряне на една крушка.Порше за този проблем няма да върнат никой за поправка.Понеже еволюцията е на високо ниво при Порше,очаквайте новия модел с падащ волан.Кво толкова.

    Коментиран от #31

  • 26 Калибъра

    10 12 Отговор
    Всичките тука сте дървени философи!Когато ПОРШЕ се е доказало вие още не сте били родени,а по отношението за немски,японски,френски,италиански,чешки и др ще ви питам колко годишни коли карате????На колко километра са????И вие какво искате,като те са разчетени на да кажем 200 0000км примерно(сега да не ми наскачате да ме биете).Хората на запад са по-добре и не им пука да си купят кола на изплащане и 10 години да си вземат нова,после тези коли километрите са им манипулирани и в Гзападна Европа,и като дойдат тук в България също нашите думбази си манипулират и става така че си купувате кола на 10г. а е на 95 000км то сладкото взето от колата,а пък за нас ремонтите.Някак не е редно да плюете по ПОРШЕ,защото май никой от тук не имал достъп до такава кола!
  • 27 БМВ

    4 9 Отговор

    До коментар #24 от "Shmeker":

    Ама тия не ми ги показвай говорят колкото да не заспят.Интересно с кави ли сасипани дъргели са след нпколко катастрофи и преправяния са се опитвали да правят дрифтове за да се откъсне задният мост.Това не е представителна извадка и другото интересно е че карам точно Е46 и мога да ти кажа че автомобилът е перфектно балансиран и няма никакви признаци за проблеми по каквото и да е.

    Коментиран от #32

  • 28 греен

    3 18 Отговор
    Докато има на пазара немски коли, не виждам причина да си купувам друго. И то в момента карам японска. Японските са за бедни души и това им е плюса.
  • 29 power art

    5 3 Отговор
    Все едно гледам CITROEN КСАНТИЯ-ЗАКЪСАНТИА
    ;)
  • 30 шруум гъбков

    4 1 Отговор
    имах една астра навремето къде беше станала така хахахах
  • 31 Shmekera

    3 9 Отговор

    До коментар #25 от "до шмекера":

    Като са толкоз хубави лексусите, що не ги карат много много?
  • 32 Shmaizer

    6 1 Отговор

    До коментар #27 от "БМВ":

    Да, нали?
    До 10 години ремонтът се поемал от БМВ. Заради гаранцията на купето.
  • 33 Нур Арабен Фикен Дойче

    6 3 Отговор
    Сега в заводите им работят само имигранти. Тъкмо ще докажат за другите държави "ползите" от глобализацията
  • 34 Жан

    6 2 Отговор
    ЕЖЕДНЕВКИ СЛЕД 2000г.
  • 35 до шмекера

    12 1 Отговор
    Шмекер взимай едно Троше и Лексуса не го мисли.Те и кремвирши леки се купуват повече от филе елена ама...Тъкмо немеца измислил как да го сваля ниско та да не му гепят катализатора.
  • 36 гощо

    6 6 Отговор
    Всеки интересуващ се знае,че въвеждането на новости неизбежно има така наречените детски болести за отстраняване! Без значение стари,нови поколения коли! А колегата с неговите френски и японски тоалетни изобщо да не се обажда,че там нещата са...КАТАСТРОФА!!!!! Особено при Субару!!!
  • 37 1111

    7 1 Отговор
    Това са новите автомобили. Ниски разходи за производство, за сметка на по големи печалби от сервизно обслужване, и по малък срок на експлоатация на автомобила (с цел закупуване на нов).
  • 38 го що

    9 1 Отговор
    Кое по точно е катастрофа при френски и японски гощо?Всеки знае,че немските лежат на стари лаври.Имаше модели по-специално ма vw които наистина са добри.Това обаче е минало което го доказва и пореднта статия за проблеми.Големи проблеми.
  • 39 пазрано мислене и реалност

    2 1 Отговор
    Нормално. Колкото повече всичко се изчислява през призмата на търговията, толкова по-малко ще е през призмата на инженера. Едните разсъждават в стил Капалъчаршъ, другите в стил Сапромат. В Германия Мюмюновците все повече изместват Волфгановците и резултатите са налице. Ориента не се интересува от физика. Ориента се интересува от това кой, на кого, за кого и какво е казал, помислил, платил и получил. Пари, религи и лъжа ги крепи САМО вярването в тях. А колкото повече вярване толкова повече невежество.
  • 40 привърженик

    2 1 Отговор
    Колкото глупави хора има тука не е истина. Знаят, че тяхното гардже е най - хубавото и това е. Абе драги ми JDM фенове я вижте през 2013 хонда, мазда, тойота и нисан колко коли изтеглиха от пазара заради дефект, че нещо ми се върти в главата 3 000 000 автомобила. Колкото и добра да е една марка (не защитавам порше защото всички знаем, че новите поршета отдавна не са порше) винаги може да се допусне инженерен дефект в конструиране им. Пък било то немски автомобил или японски. Колкото едните са изтегляли заради дефекти толкова и другите, но вземете излезте от рамките си на " хонда сивик" най - добрата, бърза, надеждна кола, но чакайте само да и пробия броните отзад, че инж. не са го доизмислили. И забележете, че има и други марки автомобили.
  • 41 Желю

    7 5 Отговор
    каращи японска изгнила щайга дават "компетентно" мнение за Порше!! :DDDD
    Абе отпадъци, вадете легото на килима в хола и почвайте да сглобявате
  • 42 Кенефи

    5 3 Отговор
    Вижте как трябва да изглежда една спортна алуминиева предница, бе, немски кенефи!

    http://media.caranddriver.com/images/11q1/381243/2012-tesla-model-s-photo-381249-s-1280x782.jpg

    https://skie.net/uploads/apretrofit/2016-05-03%2013.15%20-%20No%20frunk.jpg
  • 43 HONDA

    5 2 Отговор
    Много прости хора пишат коментари тук.Бмв било едва ли не извънземна технология и дрън дрън.Затова ли моето Х5 за 2 години беше 100 пъти в сервиза и дори от М КАР дигнаха ръце от нея и неможаха да и оправят проблемите.Наясно съм ,че всичко се чупи ,но в момента японските са по-издръжливи и по-евтини.
  • 44 jeep

    2 2 Отговор
    Колата е тойота лц100 4.7 ши ва тътря като праскачка из лози с тес поршаци :д , поне аз сам за джапан карс ;)
  • 45 БМВ

    5 5 Отговор
    БМВ-тата са хубави коли ,но всички модели имат проблем с двигателите (горят много масло и се запушват) скоростните кутии се чупят преди 100000км,окачването се раздрънква на 20000,а уплътненията им са по зле и от на руска кола(на първото лято изгарят)а и електрониката не им е най-силната черта.
  • 46 АВТОДЖАМБАЗ

    2 1 Отговор
    Тази статия ма кара да си купя АРГОН и да почна да ги дебна тез уникати в нета...после малко шагре отгоре и готово! Да продължават всички марки да правят такива чушкопеци,че да идват тука и да има в обявите-УНИКАТ,БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКИ...хахахах
  • 47 Тъп Механик

    4 4 Отговор
    Много интересно ако караш с 200км/ч примерно какво ще стане ако тъпия алуминии реши рЕзко да се строши?!?!? А колко акъл се лее тук направо нямам думи......... КВАДРАТНИТЕ КОЛИ СЕ ПРАВЯТ ОТ ИНЖЕНЕРИ! ОБЛИТЕ П.ЧЕЛОВКИ ОТ ДИЗАЙНЕРИ ТАКА ЧЕ АКО НЕ Е ВОЛВО ВСИЧКО ДРУГО Е ЗА ПОДПАЛКИ!!!!!
  • 48 Тъп Механик

    1 1 Отговор
    АВТОДЖАМБАЗ Евала!!!!!!! Давай да взимаме аргона на партия 😂😂