Last news in Fakti

16 Ноември, 2011 12:57 6 799 2

Най-безопасният muscle car

  • chevrolet-
  • camaro-
  • nhtsa-
  • muscle cars
Известно е, че в световен мащаб има две агенции, оценяващи безопасността на автомобилите, с които се съобразяват и производители, и клиенти. Става дума за европейската EuroNCAP и американската администрация по безопасност на пътното движение NHTSA.
 
Друг факт е, че според мнозина истинските коли си остават тези от 60-те и 70-те години на миналия век и по-конкретно американските Muscle cars. Единственият им недостатък е, че не са достатъчно безопасни. Техните наследници обаче отдавна се стремят да махнат това петно от класиката muscle cars.
 
И понеже въпросните спортни автомобили са американско производство, агенцията, която оценява тяхната безопасност, е NHTSA. Именно след проведените от нея краштестове на нови "мускулести"  автомобили беше определен най-безопасният muscle car.
 
Това е новото поколение на Chevrolet Camaro, който стана първият автомобил, получил по пет звезди в шест различни категории на оценяване. Оценката се прави след стандартните челен и страничен удар, като се взимат предвид и всички налични системи за безопасност в автомобила.
 
По този начин Chevrolet Camaro стана един от 14-те автомобила с моделна година на производство 2012-а, който получава пет звезди, и първият, постигнал максимален резултат във всички категории. За окончателна победа е още рано да се говори, защото предстоят още доста краш тестове на коли с индекс 2012 година.
 
Едно обаче е ясно. На този етап за цялата история на автомобилите, обозначени като muscle cars, новият Chevrolet Camaro е най-безопасен. Единственият конкурент за приза може евентуално да се окаже новата версия на Ford Mustang Shelby GT500, но той е обозначен с моделна година 2013-а. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ivo

    3 0 Отговор
    Евала, вече може да се каже, че съвременните muscle cars нямат абсолютно никакви недостатъци, преди обичах класическите американки от 60-те, но като видях какви са разходите и каква им е безопасността, се отказах, сега от 2005-та насам ги заобичах отново, тогава един приятел се хвалеше, че си е взел нов Мустанг с ръчни скорости, 4.0 литров двигател, а само 213 коня ми се виждаше много малко, но дори и в тази си модификация беше убийствено бърз и същевременно имаше голям комфорт и на дисплея на който пишеше разхода, беше изписана цифрата от 11,2 л на 100 км, и то в градски условия, като достигаше от 0 до 100 за около 6,5 сек.
  • 2 Soichiro

    0 1 Отговор
    Там е работата,че описаният трактор от Иво има да си мечтае да прави 6,5 до 100.Зависи кой с какви скоростомери засича.Колкото до тия мускули аз не виждам нито едно предимство пред японска кола.Просто им остава една визия от средата на XX век,която е вид класика,иначе тия коли,както и немските са трактори ;)