Last news in Fakti

21 Март, 2017 10:09 7 522 10

Индийска G-Klasse за 24 хил. лв.

  • force motors-
  • gurkha-
  • daimler-
  • g-klasse
Индийска G-Klasse за 24 хил. лв. - 1

Индийската компания Force Motors, която в началото на века произвеждаше всъдеходите Bajaj Tempo в сътрудничество с Daimler, представи обновения си офроудър Gurkha. Наричан често "индийската G-Klasse", моделът запазва класическия ръбест дизайн, но вече може да се похвали с доста по-модерно окачване.

Индийска G-Klasse за 24 хил. лв.

Както и в миналото, в основата на Gurkha лежи лонжеронна рама, която инженерите на Force Motors са обновили основно. Вместо листови ресори отпред вече има независимо окачване с газови амортисьори, а отзад - многолостова конструкция.

Индийска G-Klasse за 24 хил. лв.

Индийската G-Klasse ще се предлага както със задно, така и с двойно предаване с "бавни" скорости и блокируеми диференциали отпред и отзад. Задвижването е поверено на 2.6-литров дизелак с мощност 85 к.с. и петстепенна механична скоростна кутия.

Индийска G-Klasse за 24 хил. лв.

Force Gukha има модификации с три и пет врати, твърд или мек покрив, пет, осем или девет места. Базовата цена на всъдехода е 838 000 рупии (около €12 000).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЪРП

    9 0 Отговор
    "... 2.6-литров дизелак с мощност 85 к.с."?????

    ТУК НЯМА ЛИ "СБРЪК"......85 к.с.?!?
    ИНАЧЕ, МНОГО НАТОЧЕНА НА ВЪНШЕН ВИД, АКО Е И ТОЛКОВА ПРОХОДИМА.........ПЕЙ СЪРЦЕ...
  • 2 ffffff

    9 2 Отговор
    супер кога ще го видим в България , купувам веднага един .
    85кс са си супер , тъкмо няма да харчи много

    Коментиран от #3, #10

  • 3 Евротолераст

    7 0 Отговор

    До коментар #2 от "ffffff":

    Ще го видите през крив макарон. Колата е за Индия.

    Коментиран от #4

  • 4 Бате Цецо

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Евротолераст":

    Предишното поколение се продаваше в България като Темпо, а мощността е нармална за атмосгерен дизел от началото на 80-те години. При Темпо имаше избор между 2 двигателя - 2.4Д 72кс и 3.0Д 90кс.
    Просто индииците използват технология за двигатели от преди поне 35 години

    Коментиран от #5

  • 5 Зельоная марка

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "Бате Цецо":

    Съгласен съм за старите технологии в индийската промишленост, но това се прави с оглед на цената. Новите технологии изискват някой да ги разработи, да инвестира пари, да е готов да посрещне загуба. Индийците правят друго - платят на "Митсубиши" или "Исузу" за двигател отпреди 40 години, получат друга стара технология отдругаде и ето ти евтин автомобил. Няма иновации. На иновациите проблемът им е, че винаги са рискови. Пазарът може да ги хареса, а може и да ги подмине.

    Нека не забравяме, че индийците изкараха най-евтината ракета преди две години. Космическа технология с нищожна цена.
  • 6 Shmeker

    4 0 Отговор
    Тези съм ги виждал на пловдивския панаир преди много години. Бяха 1:1 с Г-классе, сега малко са ги префасонирали.
  • 7 Бай Тоз

    1 1 Отговор
    "... но вече може да се похвали с доста по-модерно окачване."

    Сиреч нищо не е останало от истинската Г-класа. ... носачи са заменили целия преден мост. Може и да става за перчене по циганските сватби.
  • 8 Shmeker

    2 0 Отговор
    Не е като новата с Г-класе с алумин носачи май. Отзаде е с листови ресьори все още.
  • 9 Десислав Попов

    1 1 Отговор
    Изключителен интериор,просто супер изпипан
    А и мощността е впечатляваща.Не знам дали не трябва да се замислят от МБ да увеличат мощността на гегата,щото индийците глей ко праят.
  • 10 Десислав Попов

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "ffffff":

    Няма да харчи ли???Тоя кашон градско ако не гълта поне 12 литра ще е истинско постижение на индийската автомобилна промишленост!