Индийската компания Force Motors, която в началото на века произвеждаше всъдеходите Bajaj Tempo в сътрудничество с Daimler, представи обновения си офроудър Gurkha. Наричан често "индийската G-Klasse", моделът запазва класическия ръбест дизайн, но вече може да се похвали с доста по-модерно окачване.
Както и в миналото, в основата на Gurkha лежи лонжеронна рама, която инженерите на Force Motors са обновили основно. Вместо листови ресори отпред вече има независимо окачване с газови амортисьори, а отзад - многолостова конструкция.
Индийската G-Klasse ще се предлага както със задно, така и с двойно предаване с "бавни" скорости и блокируеми диференциали отпред и отзад. Задвижването е поверено на 2.6-литров дизелак с мощност 85 к.с. и петстепенна механична скоростна кутия.
Force Gukha има модификации с три и пет врати, твърд или мек покрив, пет, осем или девет места. Базовата цена на всъдехода е 838 000 рупии (около €12 000).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ЪРП
ТУК НЯМА ЛИ "СБРЪК"......85 к.с.?!?
ИНАЧЕ, МНОГО НАТОЧЕНА НА ВЪНШЕН ВИД, АКО Е И ТОЛКОВА ПРОХОДИМА.........ПЕЙ СЪРЦЕ...
11:20 21.03.2017
2 ffffff
85кс са си супер , тъкмо няма да харчи много
Коментиран от #3, #10
11:31 21.03.2017
3 Евротолераст
До коментар #2 от "ffffff":
Ще го видите през крив макарон. Колата е за Индия.Коментиран от #4
13:59 21.03.2017
4 Бате Цецо
До коментар #3 от "Евротолераст":
Предишното поколение се продаваше в България като Темпо, а мощността е нармална за атмосгерен дизел от началото на 80-те години. При Темпо имаше избор между 2 двигателя - 2.4Д 72кс и 3.0Д 90кс.Просто индииците използват технология за двигатели от преди поне 35 години
Коментиран от #5
14:14 21.03.2017
5 Зельоная марка
До коментар #4 от "Бате Цецо":
Съгласен съм за старите технологии в индийската промишленост, но това се прави с оглед на цената. Новите технологии изискват някой да ги разработи, да инвестира пари, да е готов да посрещне загуба. Индийците правят друго - платят на "Митсубиши" или "Исузу" за двигател отпреди 40 години, получат друга стара технология отдругаде и ето ти евтин автомобил. Няма иновации. На иновациите проблемът им е, че винаги са рискови. Пазарът може да ги хареса, а може и да ги подмине.Нека не забравяме, че индийците изкараха най-евтината ракета преди две години. Космическа технология с нищожна цена.
20:51 21.03.2017
6 Shmeker
21:45 21.03.2017
7 Бай Тоз
Сиреч нищо не е останало от истинската Г-класа. ... носачи са заменили целия преден мост. Може и да става за перчене по циганските сватби.
14:39 22.03.2017
8 Shmeker
21:45 22.03.2017
9 Десислав Попов
А и мощността е впечатляваща.Не знам дали не трябва да се замислят от МБ да увеличат мощността на гегата,щото индийците глей ко праят.
06:47 23.03.2017
10 Десислав Попов
До коментар #2 от "ffffff":
Няма да харчи ли???Тоя кашон градско ако не гълта поне 12 литра ще е истинско постижение на индийската автомобилна промишленост!06:50 23.03.2017