Last news in Fakti

2 Април, 2017 09:00 2 794 12

Fresh Tracks - латвийски следи

Във втория епизод на дрифт поредицата Fresh Tracks ще се пренесем от калифорнийските планини в един спокоен латвийски парк. Зад волана този път е пилота Райън Търк, а машината е тежко модифицирано от HGK Motorsport BMW E46 или това, което е останало от него.

Автомобилът разполага с мощност от над 800 конски сили идващи от V8 двигател с принудително пълнене, а шасито е частично тръбно, което води до значително намаляване на теглото. Геометрията на задното окачване е модифицирана за максимално сцепление и минимална промяна на наклона на гумите в хода им, а предното за максиалния възможен ъгъл на завиване. Радиаторът е релокиран в багажника за по-добро разпределение на тежестта - модификация, която е все по-често срещана в състезателните дрифт автомобили. Външните панели са създадени от карбон и кевлар, за да устояват на леките съприкосновения между автомобилите, които се нещо често срещано.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ловеца на поршета

    3 5 Отговор
    Ето това е кола! Задното предаване му е майката. Всеки километър с кола от тази марка е изпълнен с емоция и радост от шофирането. Всичко друго различно от BMW са просто моторни превозни средства- няма емоция и радост.

    Коментиран от #2, #5

  • 2 бай Иван

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ловеца на поршета":

    прав си за това че задното му е майката, ама другото е грешно.
    Която и да е кола със задно е добра

    Коментиран от #4

  • 3 Shmeker

    1 1 Отговор
    Тоа ако вземе да кара така до морето ше сменя 3 комплекта гуми
  • 4 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "бай Иван":

    Нещо взе да няма такива. Амариканците отдавна си карат на предно и те. Волво - също.
    Познай защо?

    Коментиран от #6

  • 5 корса опел пежо

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ловеца на поршета":

    В случея виждаме само фарове и стопове от Е46, всичко друго не е бенве!
    За ваше съжаление!

    Коментиран от #7

  • 6 бай Иван

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Shmeker":

    Щото е евтино за производителя и на много хора не им дреме какво карат, само и само да ги закара от А до Б.

    Коментиран от #8

  • 7 бай Иван

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "корса опел пежо":

    И все пак, не са на друга марка !
    Не че съм им фен, просто уважавам колите със задно.
  • 8 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #6 от "бай Иван":

    Не защото е по-евтино, а по-безопасно за управление. Освен това зимата нямаш проблеми. И салоънт вътре е по-просторен. Това е.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 бай Иван

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Shmeker":

    На кофти шофьор каквото и да му дадеш ще се пребие.
    Айде бе, я виж задно със зимни гуми срещу 4х4 с летни.
    Да, с едни 5см, голямата разлика...
  • 10 Косачката

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Shmeker":

    Човека ти обеснява защо ги правят с предно ма ти си ограничен и никога няма да го разбереш.
  • 11 Shmeker

    0 2 Отговор
    Задното е за дрифтове, може да има леко предимство на писта, но в реалния живот е по-добре предното. Пазарът е показателен за това.

    Коментиран от #12

  • 12 бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Shmeker":

    Не ти ли стана ясно че го произвеждат заради разни статистики(на някои не им дреме) и щото гонят печалбата, а предното е по-евтино за производство(всичко влиза наведнъж, няма кардан който да се слага отделно или отзад диференциал и полуоски.)