25 Април, 2017 10:53, обновена 25 Април, 2017 10:54 20 641 18

Китайска марка обещава доживотна гаранция

  • lynk&co-
  • volvo-
  • geely-
  • шанхай 2017
Китайска марка обещава доживотна гаранция - 1

Клиентите на луксозната автомобилна марка Lynk&Co, основана от Volvo и Geely, ще могат да разчитат на безплатен сервиз докато са живи, обяви вицепрезидентът на компанията Ален Висе на салона в Шанхай. Бъдещите собственици на китайските премиум коли ще получат и безплатен неограничен достъп до интернет.

Китайска марка обещава доживотна гаранция

В Шанхай Lynk & Co показа прототип на първия си седан 03. Автомобилът е построен на платформата CMA, разработена от Geely и Volvo. Същото шаси ще залегне в основата на бъдещите Volvo XC40 и S40.

Китайска марка обещава доживотна гаранция

Премиерата на Lynk&Co и първия ѝ автомобил се състоя миналата есен. Моделите на марката ще се казват 01, 02, 03 и т.н. и ще се продават по твърд ценоразпис в единствено ниво на оборудване. Клиентите ще избират само двигателя и трансмисията.

Китайска марка обещава доживотна гаранция


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Делиев

    16 11 Отговор
    От опита ми с китайските фирми, като знам как обещават, а после почват да го увъртат.... Как бързо реагират при повреда така, че да ти се прииска да си купиш втора машина, вместо да чакаш ремонта на първата.... И как ремонтират така, че да се счупи след 2 седмици....
    Не, благодаря!
  • 2 гост

    30 2 Отговор
    Защо да няма вечна "гаранция". За да ти важи ти си длъжен да си сменяш всички консумативи, накладки и окачване в техните фирмени сервизи на огромни цени на частите и скъпи цени за труд. При така наречената гаранция, ти реално си на минус. То се явява нещо като застраховка - плащаш си непрекъснато под някаква форма.
  • 3 Обещавам

    16 5 Отговор
    Обещавам и качество, ама те Китайците в обрщанията са досущ като БГ политиците 😂
  • 4 чайна майна

    23 1 Отговор
    Марешки да не е изнасял лекции в тоя китайски завод??? Сякаш от него са се учили !
  • 5 JEEP

    6 4 Отговор
    Доживотна на кое? Ако е на сапунерката - там е ясно, макс 3години.
    Ако е на собственика - еми то като се очистиш с някоя китайска недомислица ще ти е все тая за гаранцията.
    Това за майтапа. Иначе имат и много качествени неща. Купувал съм от щатите китайски части и мога та кажа, че нямат абсолютно нищо общо с това, с което сме свикнали тук. Факт е обаче, че и цената им е само 5 до 7% под тази на оригинала. Качеството е въпрос на пари. Ако не пестят китайците могат да го постигнат. Скоро четох, че пускат и свой пътнически самолет.
  • 6 Е Добре

    16 0 Отговор
    приятен полет брато 😂
  • 7 гост

    10 5 Отговор
    Хората са написали черно на бяло БЕЗПЛАТЕН сервиз и се практикува и сега от доста марки като Хюндай и Киа примерно , но до около 5-6 години , така че тук различен е само срока , но от друга страна никой няма да купи нова кола и да я кара 20 години без да я смени за нова , така че просто още един бонус да не сменя марката . И с навлизането на електромобилите , където думата консуматив е забравена ще стане често срещано като последен опит да се продава ДВГ

    Коментиран от #8

  • 8 Кокича

    7 6 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    При електромобилите думата консуматив далеч не е забранена, даже лежи в основата. Не забравяй, че към настоящият момент батериите са чист кинеф, и ако изкарат повече от 3г. това е чист късмет. Дори 1/2 от производителите оставят 50% амортизация на батерията след 2г. като нормално износване, така че... това ще е ерата на консумативите... или след 2г ще мятаме цялата кола за скрап

    Коментиран от #9

  • 9 гост

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "Кокича":

    Престанете с това "батерията трябва да се сменя след 2-3 години" Model S се произвежда от някъде 2010, ако не се бъркам, и не са почнали да им сменят батериите, даже старите им автомобили държат цена по-висока от тази на конкурентите им с ДВГ.
    А относно коментара по-горе за това, че електромобила няма консумативи. Нисан лииф те кара да сменяш спирачна течност все едно е масло и ти взимат 200-300 долара за тази процедура. А пък за Тесла плащаш някакви хиляди долари годишно за "обслужване" каквото и да означава това.

    Коментиран от #10

  • 10 гост

    8 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Така е. Няма безплатен обяд. Гаранцията върви само и единствено при условие, че колата е обслужвана според заводските периоди. Покриването на част по линия гаранция е едно, а обслужването и консумативите на колата са съвсем друго.
    Пример: едно обслужване на колата за 5г. ти струва 2000-3000долара при нормална употреба, а това, че ще ти покрият смяна на някоя част за 20долара, на фона на чиста 70% чиста печалба от парите за обслужване е само в техен плюс. Те са си направили сметката, за да предложат такава услуга. А имайте предвид, че половината гаранционни случаи са свързани с екстрите и софтуъра, което те са премахнали чрез твърдата цена и еднотипното оборудване.
  • 11 Жмуц

    13 2 Отговор
    В един магазин продаваха паркет с безплатен монтаж за 25, но ако се откажеш от безплатния монтаж паркетът ти струва 20.
  • 12 Радослав

    9 0 Отговор
    В Китай има 12 вида Качество
  • 13 Deep

    8 2 Отговор
    Карам ел. кола от 2014г. и батерията е почти на 90%, зарежда и издържа почти както беше като нова и досега съм доливал вода за чистачките!
  • 14 Лупи

    7 1 Отговор
    Абе вие сериозно ли си мислите, че в тоя див капитализъм някой ще ти даде нещо безплатно ей така за черните ти очи... няма безплатен обяд има само лъжлива реклама и лапнишарани. Доживотната техника остана някъде в средата на 90-те.
    Тендецията сега е ниска цена за придобиване и после регулярно "обслужване" или при по-малката техника замяна с "по-нов модел" след 6 месеца.
  • 15 ккк

    0 1 Отговор
    "Смразяващ кръвта дизайн", сякаш - представям си, като на филм- някой евро "мениджъри" компетентно са дали оценката си/съгласието си да се "пускат" за производство и продажби в Китай, а там някъде / в ЕС / с ехидна усмивчица угоднически потриват ръце за добре свършената рабата на някое парти пред евро авто босове - тези автомобили практически са далеч от конкурентният европейски и световен пазар. Няма как да се продават на атрактивните пазари, а само някъде в Китай локално. Поне на пръв поглед така изглежда.

    Разбира се, че може и да не е точно така но съгласете се, че всеки си го помисли това. Нали?

    Или ако щете, че подобен дизайн така крещящ, не може или поне не изглежда, да е продиктуван от "здрави" бизнес цели, не и през 2017 г. Познаваме отлично Евро и други световни авто тенденции !
  • 16 Мушмурока

    1 0 Отговор
    Кога ще бъде на българския пазар.....Ей тая бричка ако дойде тук ще избие рибата...
  • 17 tapanar4o

    2 0 Отговор
    Интересен хибрид между КИА,ПОРШЕ,ЛЕНД РОУВЪР.
  • 18 Shmeker

    2 0 Отговор
    Мисля, че няма проблем с безплатния сервиз. Всичко е включено в цената. Щом е премиум ще е скъп. Но китайците могат да си го позволят защото себестойността е ниска.