Клиентите на луксозната автомобилна марка Lynk&Co, основана от Volvo и Geely, ще могат да разчитат на безплатен сервиз докато са живи, обяви вицепрезидентът на компанията Ален Висе на салона в Шанхай. Бъдещите собственици на китайските премиум коли ще получат и безплатен неограничен достъп до интернет.
В Шанхай Lynk & Co показа прототип на първия си седан 03. Автомобилът е построен на платформата CMA, разработена от Geely и Volvo. Същото шаси ще залегне в основата на бъдещите Volvo XC40 и S40.
Премиерата на Lynk&Co и първия ѝ автомобил се състоя миналата есен. Моделите на марката ще се казват 01, 02, 03 и т.н. и ще се продават по твърд ценоразпис в единствено ниво на оборудване. Клиентите ще избират само двигателя и трансмисията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Делиев
Не, благодаря!
11:00 25.04.2017
2 гост
11:12 25.04.2017
3 Обещавам
11:18 25.04.2017
4 чайна майна
11:35 25.04.2017
5 JEEP
Ако е на собственика - еми то като се очистиш с някоя китайска недомислица ще ти е все тая за гаранцията.
Това за майтапа. Иначе имат и много качествени неща. Купувал съм от щатите китайски части и мога та кажа, че нямат абсолютно нищо общо с това, с което сме свикнали тук. Факт е обаче, че и цената им е само 5 до 7% под тази на оригинала. Качеството е въпрос на пари. Ако не пестят китайците могат да го постигнат. Скоро четох, че пускат и свой пътнически самолет.
11:39 25.04.2017
6 Е Добре
11:53 25.04.2017
7 гост
Коментиран от #8
11:56 25.04.2017
8 Кокича
До коментар #7 от "гост":
При електромобилите думата консуматив далеч не е забранена, даже лежи в основата. Не забравяй, че към настоящият момент батериите са чист кинеф, и ако изкарат повече от 3г. това е чист късмет. Дори 1/2 от производителите оставят 50% амортизация на батерията след 2г. като нормално износване, така че... това ще е ерата на консумативите... или след 2г ще мятаме цялата кола за скрапКоментиран от #9
13:42 25.04.2017
9 гост
До коментар #8 от "Кокича":
Престанете с това "батерията трябва да се сменя след 2-3 години" Model S се произвежда от някъде 2010, ако не се бъркам, и не са почнали да им сменят батериите, даже старите им автомобили държат цена по-висока от тази на конкурентите им с ДВГ.А относно коментара по-горе за това, че електромобила няма консумативи. Нисан лииф те кара да сменяш спирачна течност все едно е масло и ти взимат 200-300 долара за тази процедура. А пък за Тесла плащаш някакви хиляди долари годишно за "обслужване" каквото и да означава това.
Коментиран от #10
14:31 25.04.2017
10 гост
До коментар #9 от "гост":
Така е. Няма безплатен обяд. Гаранцията върви само и единствено при условие, че колата е обслужвана според заводските периоди. Покриването на част по линия гаранция е едно, а обслужването и консумативите на колата са съвсем друго.Пример: едно обслужване на колата за 5г. ти струва 2000-3000долара при нормална употреба, а това, че ще ти покрият смяна на някоя част за 20долара, на фона на чиста 70% чиста печалба от парите за обслужване е само в техен плюс. Те са си направили сметката, за да предложат такава услуга. А имайте предвид, че половината гаранционни случаи са свързани с екстрите и софтуъра, което те са премахнали чрез твърдата цена и еднотипното оборудване.
14:56 25.04.2017
11 Жмуц
15:34 25.04.2017
12 Радослав
15:40 25.04.2017
13 Deep
16:04 25.04.2017
14 Лупи
Тендецията сега е ниска цена за придобиване и после регулярно "обслужване" или при по-малката техника замяна с "по-нов модел" след 6 месеца.
17:05 25.04.2017
15 ккк
Разбира се, че може и да не е точно така но съгласете се, че всеки си го помисли това. Нали?
Или ако щете, че подобен дизайн така крещящ, не може или поне не изглежда, да е продиктуван от "здрави" бизнес цели, не и през 2017 г. Познаваме отлично Евро и други световни авто тенденции !
19:01 25.04.2017
16 Мушмурока
19:43 25.04.2017
17 tapanar4o
20:20 25.04.2017
18 Shmeker
21:26 25.04.2017