Новият министър-председател на Италия Марио Монти планира да задължи всичките си министри да се возят на автомобили родно производство, съобщава РИА Новости. Правителственият автопарк на страната се състои почти изцяло от возила с марка Audi, а самият Монти бил принуден да заеме Lancia Thesis от президентския гараж, само за да се вози в италианска представителна лимузина.
Членовете на кабинета, които сами изявили желание да се возят на коли родно производство, се сблъскали със същия проблем. Автопаркът на италианското МВР се състоял почти изцяло от Audi-та и BMW-та, а новият вътрешен министър Ана Мария Кончилери открила в гаража на ведомството само една Lancia Thesis с пробег над 150 000 км, който не отговарял на държавните стандарти за безопасност.
Някои сътрудници на правителствените служби предлагали проблемът да се разреши с разпределянето на 19-те луксозни Maserati-та между членовете на кабинета. Те бяха закупени от Министерството на отбраната преди време, което предизвика грандиозен скандал на Ботуша. Тогавашният военен министър Иняцио Ла Руса не видя нищо нередно в поръчката, понеже "италианските автомобили са придобити в рамките на редовен по европейското законодателство търг".
Италианските медии коментират инициативата на Марио Монти като стремеж да демонстрира как в разгара на тежка икономическа криза, която принуждава милиони да затягат коланите, политическият елит е готов да усмири апетита си.
25 Ноември, 2011 10:13 9 535 39
Италианските министри сменят Audi с Lancia
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ivo
10:44 25.11.2011
2 Линдрос
11:11 25.11.2011
3 филип
Коментиран от #19, #20
11:24 25.11.2011
4 olele
11:30 25.11.2011
5 SSD
11:30 25.11.2011
6 dan
11:32 25.11.2011
7 olele
11:33 25.11.2011
8 olele
11:35 25.11.2011
9 SSD
11:42 25.11.2011
10 olele
11:55 25.11.2011
11 SSD
12:13 25.11.2011
12 заз
12:14 25.11.2011
13 Филип
"Founder Ettore Bugatti was born in Milan, Italy, and the automobile company that bears his name was founded in 1909 in the town of Molsheim located in the Alsace. The company was known both for the level of detail of its engineering in its automobiles, and for the artistic way in which the designs were executed, given the artistic nature of Ettore's family (his father, Carlo Bugatti (1856–1940), was an important Art Nouveau furniture and jewelry designer). The company also enjoyed great success in early Grand Prix motor racing, winning the first ever Monaco Grand Prix. The company's success culminated with driver Jean-Pierre Wimille winning the 24 hours of Le Mans twice (in 1937 with Robert Benoist and 1939 with Pierre Veyron)."
12:39 25.11.2011
14 history
Естествено Фолксваген като символ на ширпотребата и грозотията има нужда от такива имена за да си оправи малко имиджа.
13:52 25.11.2011
15 Марио
14:46 25.11.2011
16 драй
15:26 25.11.2011
17 Maximal
15:48 25.11.2011
18 НИКОЛА ПЕТРОВ
18:24 25.11.2011
19 Kobester
До коментар #3 от "филип":
@3 Бугатито е най-италианско от всичките дето ги изброи :D:D:D:D19:50 25.11.2011
20 Kobester
До коментар #3 от "филип":
@3 Предпочитам S8 пред КОЯТО и да е италианска кола(и попринцип пред която и да е друга спортна кола).@6 Всяко нещо по света от край време се прави като му изтече гаранцията да му се е.е м....та. Айпода ми се развали 4 дена след изтичане на гаранцията и няма оправяне, до преди това работеше перфектно.
И бугати и ламборджини са немски. Италиански имена, първоизточника може да е от италия, но са собственост на ВАГ - Немска компания, правят се със същите части и от същите хора които правят и немски коли и трошки на ВАГ.
Така че и Бугати и Ламборждини са толкова италиански колкото аз съм американец :D:D:D:D
19:55 25.11.2011
21 ajfel
вижте кой е еторе бугати и къде се е произвеждал автомобил с това име
20:11 25.11.2011
22 ВИП АМГ
20:52 25.11.2011
23 Иван Иванов
21:12 25.11.2011
24 Iv4oooo
21:14 25.11.2011
25 520 zender
21:26 25.11.2011
26 quattro
Коментиран от #30
21:58 25.11.2011
27 Ники Николов
21:59 25.11.2011
28 ivo
Коментиран от #29, #33
22:38 25.11.2011
29 ВИП АМГ
До коментар #28 от "ivo":
@28 da mnogo si prav Audi koito e vzel barzo se e ubedil che e nai troshashtiat se klozet i barzo na pazara10:04 26.11.2011
30 Kobester
До коментар #26 от "quattro":
@26 The best of the best10:42 26.11.2011
31 Дамян Станев
11:48 26.11.2011
32 Kobester
13:38 26.11.2011
33 hienata
До коментар #28 от "ivo":
@28 ivo - значи ще се откажеш ако ти предложат GT-R (41л на 100км. градско) или Impreza WRX (30л на 100км. градско) без да ги настъпваш. Какво има да умувате върху тази статия, това е политика - "да подкрепим италианското" .Преди 2-3г. в Германия за почнаха да подпомагат всеки решил да смени старата си кола с нова немска - ПОЛИТИКА.Коментиран от #35
16:21 26.11.2011
34 лада гецово
23:12 26.11.2011
35 Kobester
До коментар #33 от "hienata":
@33 Ами аз лично бих ги отказал дори да ми дават по 10 бона за гориво на месец. GTR ме дразни, не ме кефи, а субарото не е лошо, ама предпочитам някое ауди или мерцедес или бмв например.00:51 27.11.2011
36 лада гецово
11:16 27.11.2011
37 ВИП АМГ
11:28 28.11.2011
38 www_
Към " Лада Гецов" ти даже и на картинка не може да си представиш този тъй наречен от теб "Боклук" колко светлинни години е пред смотаното и прехвалено AUDI. Тоза немска каруца по-нито един показател не може да се върже. Станев, пали Либрата и да заминаваме
15:02 28.11.2011
39 гея
20:34 27.12.2011