Last news in Fakti

26 Ноември, 2011 11:53 10 451 24

Две нови BMW-та от AC Schnitzer

  • bmw-
  • ac schnitzer

 

В немския град Есен се провежда едно от най-силните изложения за тунинг на автомобили. По традиция и тази година немското ателие AC Schnitzer ще е една от перлите на салона. Известното тунинг студио, специализирано в доработка на автомобили с марка BMW, представя своето виждане по въпроса за новите първа и шеста серия на баварците.
 
За 6er специалистите от Schnitzer са разработили пакет, който носи името ASC 5.0i. Той е предназначен конкретно за купе версията на шестицата. След доработка на двигателя мощността на турбоосмака с обем 4.4 литра е повишена от 407 до 540 к.с., като са оптимизирани и всмукателната и изпускателната системи.
 
Основно е препрограмиран и електронният блок на автомобила, като резултатът от тези действия е осезаем. Тунинг изпълнението с пакет ASC 5.0i ускорява до сто от място за 4.3 секунди, което е повече с 0.7 секунди от стандартното BMW 6er.
 
Освен тези доработки е увеличена производителността на турботкомпресора. От AC Schnitzer монтират също доста по-твърдо спортно окачване и усилени спирачки с осембутални апарати отпред. Екстрериорната визия е подсилена от доста хром, леко раздути калници, допълнителен спойлер и дифузьор отзад.
 
Външната картина завършват ефектните 21-цолови лети джанти. Доработките в салона са по-скромни. Те се ограничават до спортен волан и множество детайли, изработени от полиран алуминий. С последните са покрити педалите и части от арматурното табло.

Втората програма, която тунинг майсторите от AC Schnitzer предлагат, засяга новата баварска "единичка", носеща заводски индекс F20 и по-конкретно дизеловите модификации. Основните доработки са свързани с препрограмиране на електрониката.

 
Така версиите 118d и 120d увеличават мощността си от 143 до 171 и от 184 до 210 к.с. съответно. Инженерите не са сметнали за необходимо да усилят спирачната система. Окачването обаче е преработено, като сега то е по-твърдо, а клиренсът е занижен.
 
Метаморфозите във външния вид на "единичката" се заключават в леко видоизменени предна и задна брони, допълнителен спойлер на петата врата и 18- и 19-цолови джанти с различен дизайн. В салона промените са аналогични с тези от доработената шеста серия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван Иванов

    3 0 Отговор
    6-цата е уникална
  • 2 4ipi

    3 0 Отговор
    Не съм привърженик на БМВ но новата шестица напрао няма как да обегне :Д само положителни отзиви за нея.Страхотен и уникален ! за бмв интериор(Рядко срещано явление при бмв) уникална визия уникален автомобил.Имаш ли парите не се колебай :).Страхотно купе.Др. вариант е Новия ЦЛ който... коментари няма и за него :Д
  • 3 330и

    1 1 Отговор
    и аз не съм привърженик на бмв, ама купих такова, даже 2, пък за новата 6-ца, какво да кажа, а сетих се, годзилата сигурно е по-евтина и по-хубава, хахаха
  • 4 Шк0диста

    1 0 Отговор
    Статията е пълна с смислови грешки.
    ...ускорява от 0-100 за 4.3 секунди, което е с 0.7 повече от...
    значи са я направили по-бавна, защото базовата ускорява за 3.6 секунди ли?
  • 5 520 zender

    1 2 Отговор
    Скъп автомобил за хора които търсят спортна лимузина в премиум сегмента.Аз лично бих заложил на Зендер но това значат много пари..Не ми дреме за техническите характеристики-те със сигурност са добри-е не са като на гтр но кой кара гтр-никъде го няма ,пък и аз искам лимузина в мечтите си а не порше ферари или гтр...ШНИЦЕР-е за хора луди по БМВ но търсещи индивидуалност хора които не се задоволяват със 320 520 или 750 примерно....
  • 6 аноним

    1 0 Отговор
    незнам защо, но стоповете на единичката ми приличат много на стоповете на новото Поло иначе шестака е супер

    Коментиран от #7

  • 7 Kobester

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "аноним":

    @6 Има много такива, стоповете на пежо(новите, 508, 307сс) много ми приличат на някои стопове на бмв. Веднъж като се разхождах по улицата ми беше направило впечатление, много се учудих.
    За интериора не знам къде го видяхте, ако е това - http://www.carversation.com/wp-content/gallery/2011-bmw-6-series-coupe/2011-BMW-6-Series-Coupe-Update-Dashboard-1280x960.jpg
    уникален е.
    и аз като @2 и @3 не съм привърженик на бмв, но 6та и 7ма серия винаги са ми харесвали. Особено последното поколение(последните 2-3 години) имат уникални интериори.
    Много добра работа на тунинг студиото.
  • 8 330и

    0 0 Отговор
    всъщно ако някой от тука коментиращите, му се даде възможност да притежава 6 серия да речем за 2 дена, после ще бъде най-големия фен на бмв от всички
  • 9 520 zender

    0 0 Отговор
    Ма то аз и сега съм си луд фен на БМВ....
  • 10 330i

    0 0 Отговор
    zender, знаеш кои имам предвид, да покарат 5 дена годизилата и 5 дена 6-цата, и тогава ще имат право на глас, да кажат: годзилата е пркрасна, много добре изчислена, повече върви, ама незнам защо 6-цата повече ми хареса
  • 11 Майро ЖДМ

    0 0 Отговор
    щото си фен на БМВ ,забрави ли :)Инъче купето радва окото-добро бижу за разведен чичко-паричко или футболист от Миньор
  • 12 Майро ЖДМ

    0 0 Отговор
    Ако карам 5 дена Годзила изобщо ше забравя че има такава 6-ца а и това дебело купе не ме блазни никак -нали знаеш че ме влече адреналина -в ГТР ше е доста повече
  • 13 330и

    0 0 Отговор
    тебе те знам, на тебе и без пари да ти я дават (без право на препродаване) пак няма да я вземеш, ми тъй ми, нали има скъпа подръжка, пък и ти вече си имал бмв
  • 14 Майро ЖДМ

    0 0 Отговор
    Пак не си прав.Ако ми я подарят ше се науча да дрифтя н(щото не мога) ше я продам и ше мина на ниво 2- ше си взема 2 Годзили
  • 15 Майро ЖДМ

    0 0 Отговор
    Прав си че няма да насмогвам да я поддържам -то е нормално за всяко БМВ .Тва 8 свещи по 60лв.....
    Нали ти казах че брата има магазин и много се радва сега в студа като вземат да идват феновете на дизел-БМВ-та с по 6 свещи как почват да се усукват като чуят ценита и икономията от дизела отиде на кино
  • 16 330и

    0 0 Отговор
    зендера да каже, на мен ми омръзна
  • 17 :)))))

    0 1 Отговор
    Асбе още ли има хора които вярват че БМВ било здрава кола.
    А още по смешни са ми тия пишман тарикати с БМВ дизеларка дето си мислят че щели да икономисат. Всичко е изчислено така че като отидеш после в магазина за части цялата ти дизел икономия отива на вятъра.
  • 18 520 zender

    0 0 Отговор
    Има много хора които искат да карат БМВ обаче имат пари само за колата а не и за подръжка.Ето тези хора са ми много смешни.Както винаги съм казвал БМВ не е разумна кола и който няма пари по-добре да се оглежда за Мазда Хонда Тойота Субаро или там незнам си кво още.БМВ не е най-качествената кола но според мен е колата която дава най-голямо удоволствие от карането.Спрямо бензиновите варианти дизеловите са много икономични.Вече минах 30 000км и засега нямам проблеми.Колата ми върви добре и когато се наложи не я жаля-230км в час....Все пак е шестак и когато искам да демонстрирам икономия стигам до 6 на 100.Аз затова повтарям че съм дал много пари но за здрава кола.Предишната беше също много здрава-дадох много пари за 15годишно 520.Не е въпроса само за икономията.Осъзнах че е безмислено да се прави драг от светофар до светофар.Силата на дизела е във нм и там моята кола изпъква на магистралата.Вчера например отказах една 7ма серия да ме гони..имам предвид 735и.
  • 19 520 zender

    0 0 Отговор
    Н всъщност по темата-при всички положения заводския тунинг кара хората да те различават от мнозинството.Тунингът дава индивидуалност и уникалност и ако човек може да си позволи си купува шницер примерно.Преди да купя 530д се бях замислил за Алпина Е34 на 23години-струваше 4000 евро.Все пак ми дойде на време акъла и се отказах....
  • 20 330и

    0 0 Отговор
    зендер, безпорно е че ако слушаш разума - взимай дизел, но хубавия, на малко км дизел, а той е скъп, аз за тез пари, мисля че направих правилния избор, хем ако си карам лекичко - гори малко (на пари), хем ако ми се прииска свалям една предавка и ... залепянето, звука при 5500 - 6000 об/м че и нагоре е безценен, вярно гори като ламя ама за малко и се ядва
  • 21 520 zender

    0 0 Отговор
    330i-Аз въобще не ги слушам децата че колата ми не вървяла или нещо подобно.Преди 2 седмици на червено до мен сряха някви келеша със 740д.Буквално ме ядосваха че съм карал малко и смотано БМВ и така нататък.Но на зелено след 30метър им се случи неприятна случка -смачках ги на драг .Надявам се или поне ще се постарая това да ми е за последно в града да се състезавам-просто съжалявам че слязох на тяхното ниво.Мисълта ми беше че когато искам колата ми макар и дизелова -бяга.Когато се постарая е и икономична.Какво повече да искам от това БМВ.Е пушело...можеби от дебитомера ми казаха но ...дизел е все пак-неможе да не пуши.
  • 22 330и

    0 0 Отговор
    740д - трудно зендер, издебнал си ги с по-ранна газ, иначе не става, поне така си мисля, в крайна сметка са 200 срещу 300 коня
  • 23 330и

    0 0 Отговор
    като въобще съм далеч от това че колата ти не върви, даже може и да си по-бърз от мен, - така и неможах да намеря някой за сверка
  • 24 520 zender

    0 0 Отговор
    330и-Честно казано неща да се връщам на тая случка-позволявам си да съм арогантен само на магистралата и то сам.Не пич-това беше старото 740д-245кс ако не се лъжа...