В немския град Есен се провежда едно от най-силните изложения за тунинг на автомобили. По традиция и тази година немското ателие AC Schnitzer ще е една от перлите на салона. Известното тунинг студио, специализирано в доработка на автомобили с марка BMW, представя своето виждане по въпроса за новите първа и шеста серия на баварците.
За 6er специалистите от Schnitzer са разработили пакет, който носи името ASC 5.0i. Той е предназначен конкретно за купе версията на шестицата. След доработка на двигателя мощността на турбоосмака с обем 4.4 литра е повишена от 407 до 540 к.с., като са оптимизирани и всмукателната и изпускателната системи.
Основно е препрограмиран и електронният блок на автомобила, като резултатът от тези действия е осезаем. Тунинг изпълнението с пакет ASC 5.0i ускорява до сто от място за 4.3 секунди, което е повече с 0.7 секунди от стандартното BMW 6er.
Освен тези доработки е увеличена производителността на турботкомпресора. От AC Schnitzer монтират също доста по-твърдо спортно окачване и усилени спирачки с осембутални апарати отпред. Екстрериорната визия е подсилена от доста хром, леко раздути калници, допълнителен спойлер и дифузьор отзад.
Външната картина завършват ефектните 21-цолови лети джанти. Доработките в салона са по-скромни. Те се ограничават до спортен волан и множество детайли, изработени от полиран алуминий. С последните са покрити педалите и части от арматурното табло.
Втората програма, която тунинг майсторите от AC Schnitzer предлагат, засяга новата баварска "единичка", носеща заводски индекс F20 и по-конкретно дизеловите модификации. Основните доработки са свързани с препрограмиране на електрониката.
Така версиите 118d и 120d увеличават мощността си от 143 до 171 и от 184 до 210 к.с. съответно. Инженерите не са сметнали за необходимо да усилят спирачната система. Окачването обаче е преработено, като сега то е по-твърдо, а клиренсът е занижен.
Метаморфозите във външния вид на "единичката" се заключават в леко видоизменени предна и задна брони, допълнителен спойлер на петата врата и 18- и 19-цолови джанти с различен дизайн. В салона промените са аналогични с тези от доработената шеста серия.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван Иванов
12:35 26.11.2011
2 4ipi
14:49 26.11.2011
3 330и
15:59 26.11.2011
4 Шк0диста
...ускорява от 0-100 за 4.3 секунди, което е с 0.7 повече от...
значи са я направили по-бавна, защото базовата ускорява за 3.6 секунди ли?
18:11 26.11.2011
5 520 zender
20:37 26.11.2011
6 аноним
Коментиран от #7
10:48 27.11.2011
7 Kobester
До коментар #6 от "аноним":
@6 Има много такива, стоповете на пежо(новите, 508, 307сс) много ми приличат на някои стопове на бмв. Веднъж като се разхождах по улицата ми беше направило впечатление, много се учудих.За интериора не знам къде го видяхте, ако е това - http://www.carversation.com/wp-content/gallery/2011-bmw-6-series-coupe/2011-BMW-6-Series-Coupe-Update-Dashboard-1280x960.jpg
уникален е.
и аз като @2 и @3 не съм привърженик на бмв, но 6та и 7ма серия винаги са ми харесвали. Особено последното поколение(последните 2-3 години) имат уникални интериори.
Много добра работа на тунинг студиото.
11:20 27.11.2011
8 330и
12:21 27.11.2011
9 520 zender
17:05 27.11.2011
10 330i
21:16 27.11.2011
11 Майро ЖДМ
21:25 27.11.2011
12 Майро ЖДМ
21:28 27.11.2011
13 330и
22:01 27.11.2011
14 Майро ЖДМ
22:14 27.11.2011
15 Майро ЖДМ
Нали ти казах че брата има магазин и много се радва сега в студа като вземат да идват феновете на дизел-БМВ-та с по 6 свещи как почват да се усукват като чуят ценита и икономията от дизела отиде на кино
22:18 27.11.2011
16 330и
22:42 27.11.2011
17 :)))))
А още по смешни са ми тия пишман тарикати с БМВ дизеларка дето си мислят че щели да икономисат. Всичко е изчислено така че като отидеш после в магазина за части цялата ти дизел икономия отива на вятъра.
23:23 27.11.2011
18 520 zender
09:19 28.11.2011
19 520 zender
12:53 28.11.2011
20 330и
19:07 28.11.2011
21 520 zender
21:02 28.11.2011
22 330и
21:30 28.11.2011
23 330и
21:33 28.11.2011
24 520 zender
09:39 29.11.2011