67 501 58

2.1 млн. километра без основен ремонт

  • mercedes-benz-
  • w124-
  • s124-
  • обява-
  • продажба-
  • обява-
  • продажба
2.1 млн. километра без основен ремонт - 1

Ускорение от 0 до 100 за 17.6 секунди и максимална скорост при спускане с попътен вятър 165 км/ч може да не са мечтата на уличния състезател. Този Mercedes-Benz S124 обаче има други достойнства.

2.1 млн. километра без основен ремонт

Откакто е слязло от конвейера през далечната 1986 г., сервизното комби е помогнало на безброй други закъсали автомобили без да изисква почти никаква поддръжка. Четиринайсет години по-късно километражът му е превъртял първия си милион, а през 2015 г. - втория.

2.1 млн. километра без основен ремонт

Макар да е един от първите "бенцове" с 2.5-литров петцилиндров турбодизел, двигателят работи като часовник, няма течове или шумове от кардана, които предвещават неприятности. Сервизната документация е попълвана изрядно и колата има валиден технически преглед до края на декември 2018-а. Цена: €2 499.

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт

2.1 млн. километра без основен ремонт


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    153 3 Отговор
    Поредното доказателство , че 124-ката си остава най-коравия Мерцедес. Надали тия новите Мерцове ще изкарат толкова км пробег и години.

    Коментиран от #12, #27

  • 2 Гоу©т

    111 5 Отговор
    Като се поддържа ще може и още толкова.
  • 3 Татко ти

    227 7 Отговор
    124 е "грешка",която Мерцедес никога повече няма да повторят.
  • 4 Бай Тошо

    62 6 Отговор
    Де да можеше и пасатчето да навърти толкова, ама не му достигат 1600000км само, бих се гордял с такъв пътен кръстосвач, а в бг като видя кола на 10 г и изписано 160000км ми става зле за това че са разбъзикали км на колата, колите по Европа да речем, изминават между 30000 - 100000км на година така че съвсем нормално е навъртял тия километри

    Коментиран от #7


  • 5 копеле

    105 5 Отговор
    Да си вземат поука от Мерцедес какво са правили на времето и какво правят сега. Тези коли са наистина "бетон". Но рекорда държи едно такси Мерцедес W123 220D от Солун което сега е на 5.000.000 км. и все още вървяло перфектно но е в авто музей. Е ми само поклон мога да кажа.

    Коментиран от #58

  • 6 майната

    59 10 Отговор
    ...еми Бенца си Бенц...,е има и други коли,но.........

    Коментиран от #9

  • 7 тадд

    17 2 Отговор

    До коментар #4 от "Бай Тошо":

    не се коси, както сам си забелязал,.. доста по-малко не му достигат.... ;)

    Коментиран от #52

  • 8 Buhalov

    12 25 Отговор
    Респект за такива автомобили, само дето снимания телерапорт показва 1 102 611 км към 29.06.2017. Освен ако междувременно не е навъртял 1 000 000 км за един месец :-)

    Коментиран от #16

  • 9 Минало бешело

    46 15 Отговор

    До коментар #6 от "майната":

    Бенца е бил бенц, сега е като всички други. Чупят се като останалите, имат неща, които ги има и в останалите и са скъпи и трудни за ремонт. Вярно, като повечето хубави коли, докато е в ред е приятен за ползване. След това обаче е отврат.
  • 10 ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС

    16 39 Отговор
    Има само две марки автомобили

    Коментиран от #15, #35, #45

  • 11 YAMAHA

    28 1 Отговор
    Мдааа и техническите характеристики за чист дизел 250 петак който е 90 коня т означава че е комби така че има какво да се пооправи в статийката!
  • 12 Господин Г

    25 9 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Браво на такива коли.Аз се чудя Как е възможно чак.Защото с3 взех през 2015 Mercedes s 350 2010 Godina и след 1 година каране (20000 км горе долу)му замина двигателя и трябваше да го сменя
  • 13 Ники

    44 2 Отговор
    Поддържат си го хората ... технически опростен модел , особено от сегашна гледна точка , качествено направен , пък и е фирмена колата имат достъп до оригинални части ...
  • 14 Георги

    55 0 Отговор
    Определено Мерца го е карал и поддържал някой както трябва. Личи си отдалеч. Ако не е и претапициран, спокойно бихме му дали 250000 реални км :)

  • 15 гостенин

    60 1 Отговор

    До коментар #10 от "ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС":

    бухалов,кратуно, на 1 млн километража се превърта,затова пише 1 029 на километража.А реално е на 2,но едва ли имаш потенциал да го разбереш
  • 16 Гост

    39 2 Отговор

    До коментар #8 от "Buhalov":

    Това е вторият милион, през 2000 е бил първият ;)
  • 17 1А1

    27 2 Отговор
    Не е само той, 123, 126, 115 и 201 със същия мотор, окачване и диференциали и прочие!
  • 18 ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ

    4 51 Отговор
    Всеки ден е навъртал по 200 км за да го постигне това нещо,и то без почивен ден,малко не ми се връзват нещата!!!

    Коментиран от #28, #29

  • 19 Андрей Николов

    42 4 Отговор
    За съжаление вече не правят такива коли а боклуци, евтини, грозни и с мижав ресурс, скъпа поддръжка и рабира са не по-евтини! Никой няма изгода да си купиш кола и тя да те закопае! Не случайно запазени екземпляри от този модел се търгуват като топъл хляб за 5 хил евра и нагоре! Който разбира си купува такива коли.
  • 20 Грую

    40 2 Отговор
    Домързяло го е някой да превърти километража назад иначе в сайтовете за автомобили в България е пълно с коли на горе - долу същия километраж , но хората са се потрудили да ги превъртят на към 150000 или 200000 километра и да ги опишат като закупени от първи собственик пенсионер 1927 набор, който ходел с нея само до магазина и то само в събота.

    Коментиран от #30

  • 21 Никой

    38 19 Отговор
    Разбира се, че ще е надеждна. 2.5 90 к.с чист дизел - оставаше да не е. Не знам какво толкова го сравнявате с нови Мерцедеси. През 80те е било приемливо 90 коня в голямо комби. Еми сега не е. Разбира се, че могат да направят подобен мотор и сега, въпроса е че никой няма да го купи, защото хората които плащат 100 бона за такава кола искат лукс, бързина, рафинираност и ефективност, в които модерните двигатели са наистина добри. Разбира се, че са по-сложни и ще се чупят повече, но се съмнявам някой от вас, който пише тука "Най-великата кола" би предпочел бавна 124ка пред нова Е класа за всекидневно каране. Въпреки това, винаги е имало надеждни и ненадеждни коли, просто старите по някаква странна причина свързана с носталгията, са издигани в култ. И сега има сполучливи двигатели на всички марки, който обаче не са имали достатъчно време да се докажат заради хората, които постоянно милеят по миналото.

    Коментиран от #23

  • 22 Шофьор

    46 2 Отговор
    Престанете с тези термини "уличен състезател" , състезателите карат на постата, по улиците се кара нормално съобразено с позволената скорост. Трябва да забранят на медиите занимаващи се с автомобили да подкокуросват младите към скоростно каране, вие носите голяма вина за това да има толкова жертви на пътя.
  • 23 Бачо Кольо

    20 8 Отговор

    До коментар #21 от "Никой":

    2,5 литров 5 цилиндров турбо дизел не е чист
  • 24 бай Иван

    9 7 Отговор
    https://scontent.fsof3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/18951365_470266456648953_1230067654208805996_n.jpg?oh=a81b7ccacf4dc9692bf2bfc8bbd4a650&oe=59C9D98D

  • 25 Гостуващ

    6 16 Отговор
    Карам 1.9 тди 110 2015 го закупих внос от италия, 2013 минала преглед 398 978 км аз имам 22к , предполагам , че е минала 500к работи безупречно :)
  • 26 Георги

    40 1 Отговор
    Днешните технологии и материали,наред с развитите инженеро-спомагателни софтуери,могат да създадат автомобил,които да издържа 100г без да се разваля и да не изисква смяна на квакито и да било части по окачването и ходовата част.Просто се създават части,които се преоразмерени няколко пъти и сглобките са им с много ниски коефициенти на триене и износване,абсолютно постижимо е...НО така се ликвидира най-голямата печалба-продаването на автомобилни части...

    Коментиран от #31, #32

  • 27 Смях у каруцата на оня с коня

    9 17 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Реално погледнато, самият двигател на Запад е консуматив и смяната му не е задължителна за отразяване в документите на колата. Поръчваш си нов и все си "корав", "железен" и "бетон"! Мерцедесяците ще идват да се учат от тебе как разполагаш с автомобил на над 10 млн. километра, ти пък няма да им издаваш, че си си поръчвал нов двигател направо в Германия.

    На Запад можеш да сложиш какъв да е мотор и от каквото и да е, стига монтьорът да е съгласен на трансплантацията. Нищо не пишеш никъде, трябва само да си в рамките на емисиите. Е, онзи ден гледам двигател от Х5 3-литров дизел за 2,000 лева - не само, че можеш да го шибнеш отдолу под капака, ами трябва само да ти отговаря на вредните емисии и колата спокойно си се кара...
  • 28 Magapasa

    25 1 Отговор

    До коментар #18 от "ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ":

    Какво са 200км за Германия и то с тези пътища като магистрали? :D Даже са малко.
  • 29 Бад Херсфелд и Горно Междуречие

    33 6 Отговор

    До коментар #18 от "ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ":

    Живея в Германия и трябва да те осведомя, че разстоянията тук са големи! Често самите работодатели субсидират пристигането на работа с автомобил, а да изминеш 300-400 км за един ден, за да отидеш и се върнеш от работа, това не е нищо особено.

    Аз лично изминавам всеки ден около 115 км до работа, но това е, защото искам да съм си близо до семейството, а на тях ще им е трудно да се преместят по-близо, след като на едно място ходят на училище или пък жената на работа в местен магазин. Взел съм си скромен японски автомобил с газова уредба, за да не ме удря по джоба и наистина, почти не се чувства наличието на консуматор като автомобила в семейството. Няма какво да ремонтирам, ако нещо излезе - ще го продам и ще си взема друг. Те така...
  • 30 Анонимен

    9 1 Отговор

    До коментар #20 от "Грую":

    Забрави, че само в гараж е седяла.
  • 31 Никой

    22 2 Отговор

    До коментар #26 от "Георги":

    Колкото по-сложна е техниката, толкова повече ще се разваля. А сложността в този случай е неизбежна за прогреса. Всеки по-нов двигател трябва да отговаря на дадени критерии, като да бъде по-мощен от предния, да отговаря на емисии и т.н. Отделно трябва характеристиките да са съпоставими с на конкуренцията. Това довежда до направата на части, които са на прага на своя живот. С цел по-ниско тегло и триене, което да доведе до повече мощност. Не мислиш ли, че ако някой беше правил постоянно коли с железна репутация щеше да си спечели повече клиенти? Според мен грешките идват от целия този стремеж всяко следващо поколение да е по-добро, отделно и краткото време на разработка през което би трябвало да се изпитат тези технологии.
  • 32 Татко ти

    33 4 Отговор

    До коментар #26 от "Георги":

    Това се казва планирано остаряване и е измислено от американците още през 20-те години на 20-ти век.С няколко думи означава следното-да си купиш нещо малко по-ново,малко по-скъпо,малко по-рано отколкото ти трябва.Тази идея работи перфектно и е издигната в култ от големите корпорации,като Мерцедес например.Естествено не са само Мерцедес,всички са така,заради печалбите,както си посочил.Единствено през комунизма нямаше планирано остаряване на вещи и машини,правеше се да векува.Имам познати в завод Старт в Добрич,където се правят акумулаторите Монбат и Старт.Инженерите могат да изчислят как един акумулатор с 3 години гаранция да работи 3 години и 3 месеца и да умре от раз,за да не ползваш гаранцията,а да си купиш нов.Много са добри в това занимание.А също така могат да направят акумулатор,който да работи 15 години без проблем,но фирмата няма интерес от него.Същото е и с колите,с техниката,с всичко.

    Коментиран от #33, #37, #48, #56, #57

  • 33 Иво

    18 4 Отговор

    До коментар #32 от "Татко ти":

    Не е точно така. В случая с акумулатора - ако проклетото нещо умре 1 седмица или няколко месеца след края на гаранционния период, смяташ ли, че аз отново бих си купил акумулатор от тази фирма? Губят клиент. А в сегашния дигитален век дори само 1 автомобил, който започне да се троши прогресивно след края на гаранцията би докарал само главоболия на производителя му - благодарение на всички онлайн медии и форуми, побеснелият собственик ще има широка трибуна, от която да разкаже за изживяванията си с конкретната марка. Отлива на клиенти дори само при няколко подобни случая ще бъде повече от осезаем. При тази ожесточена конкуренция в автоиндустрията, никоя компания не може да си позволи да се води само по принципите на планирано остаряване. Защото винаги отнема много години да се изгради реноме и да се спечели доверието на хората. А само секунда да се загуби почти безвъзвратно. Питайте борда на директорите на VAG дали ще им бъде лесно да накарат акционерите и клиентите отново да им повярват.
  • 34 Татко ти

    9 1 Отговор
    Абе да ти кажа,баш така си е.Специално за акумулаторите на Монбат говоря.Навремето си купувах само Старт и последния акумулатор,който си купих от тях през 2007 ме изкара 5 години и няколко месеца,без никаква поддръжка,като го слагах на 2 коли.Следващия който взех беше на Монбат,правен в Добрич,точно 3 години и половина изкара и край.
  • 35 Кожо

    7 5 Отговор

    До коментар #10 от "ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС":

    Така е, нови и стари ;)
  • 36 ГОСТ

    20 15 Отговор
    Какво толкова му се чудите. Всяка една кола е способна на този пробег ако се поддържа спрямо предписанията на производителя, с оригинални консумативи, и от правилния шофьор, а не като тукашните състезатели от светофар до светофар газ-спирачка, обслужване по разни гаражи с калпави части и масла ......
  • 37 турбо

    32 5 Отговор

    До коментар #32 от "Татко ти":

    Правил съм грешката да си купя МОНБАТ , за 2 години гаранция го смених два пъти . Общо с три акумулатора изкарах 2г и 8месеца . Не бих повторил тази грешка .
    Относно 124-ката , това е "грешка" на Мерцедес , която няма да повторят , същото е и с Голф 2 - вечни машини , от които компаниите не печелят достатъчно , защото не могат да си продават частите . Те просто не се чупят :)
  • 38 Едни

    14 6 Отговор
    В Немечко цената на 5л. Хубаво масло в фирмен сервиз е 200-300€ тука е 100лв всеки сам да си смята и сервиза дава 30000км пробег до смяна
  • 39 Кобрата

    19 3 Отговор
    Ей това е здрав звяр, ЕВАЛА! Дойч машина!
  • 40 FenasiKerim

    34 3 Отговор
    Като гледам външното състояние и отвътре,няма скъсано и протрито - колата е подходяща за НОВ ВНОС на 95 000 РЕАЛНИ километра с един собственик 35 година набор - УНИКАТ!
  • 41 Мерц

    17 7 Отговор
    Имам cls 320 cdi. 2006 г. Трошка отвсякъде:(
  • 42 Тарабойша Хитранов

    2 14 Отговор
    Грозно и смешно светът се развива
  • 43 Шаран БГ

    14 4 Отговор
    До Втората война в Европа все още не е навлязъл американският ламтеж /бизнес/ за печалба на всяка цена. Голяма част от производителите все още не са се отърсили от манталитета на авторитетния занаятчия, който държи на думата си, на името си , на честта си ! Този стремеж към създаване на най-доброто, най-здравото, / на"вечното" / остава тук-там и след ВСВ. И тук може би, не става дума за преклонение пред "старото". А просто 124 -та вероятно е била правена съвестно, без алчни пресмятания и изчисления да се самобракува за 5 години, че немеца да си купи нова каруца.Сегашните ,отговаряйки на стотици условия, натъпкани със електроника и екстри, са изключително усложнени, почти невъзможни за ремонт. Само гориво, гуми, течности -спирачна и за чистачки, хидравлично масло и климатика да духа хладинка. След 5-6 години, "чисто нов внос" у България !!!!
  • 44 124 forever

    6 2 Отговор
    Имах такава , седан !

    Велика!

    Сега , ако един ден мога да си позволя ще си купя за около 20 х , уникална !
  • 45 Vasik Atanasova

    2 13 Отговор

    До коментар #10 от "ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС":

    ДА И ТОВА СА АУДИ И ВСИЧКО ОСТАНАЛО
  • 46 Гост

    12 0 Отговор
    Скоро в БГ продаден, на 135 000 хиляди "Реални" километри "Уникат". Качваш се и......караш! :)
  • 47 истинска история

    8 1 Отговор
    Нито един не е написал и не е познал, защо този МБ е толкова добър. Причината е в далечната 1985 година, когато слизат първите бройки, които са наистина ГРЕШКА, много са НЕкачествени, бакшишите във ФРГ ревват и за да не пострада имиджа на МБ, те наливат милиарди в повишаване на качеството и това е резултата. Просто този МБ е резлултат от издънка, която една година по късно вече германците оправят и така се ражда легендата. Наистина този МБ е легендарен, с изключение на не добрата защита от корозия, но тогава не са използвали толкова химия на пътя.
  • 48 Слез на Земята

    4 0 Отговор

    До коментар #32 от "Татко ти":

    Планирано остаряване - добре , но планирано набутване ?Защо????????

    Коментиран от #49

  • 49 Ярослав Станчев

    4 1 Отговор

    До коментар #48 от "Слез на Земята":

    Елементарно Уотсън.Консуматорско общество.

    Коментиран от #51

  • 50 Plam4o

    7 2 Отговор
    Светът се развива но на къде когато е проектиран този автомобил инженерите са носели на икономистите папки за да направят цената на автомобила . Днешните маркитинг стратегии са обратни икономистите задават на инжинерите цената а от там идва и качеството и предопределена та смърт на на изделието от автомобил до смарт фон битова и офис техника и каквото се сетите за да сме Потребителско общество
  • 51 Слез на Земята

    4 0 Отговор

    До коментар #49 от "Ярослав Станчев":

    Да голяма Лакомия
  • 52 Бай Тошо

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "тадд":

    Нали :)
  • 53 Shmeker

    3 0 Отговор
    Само че не е турбо дизел.
  • 54 Neco

    1 0 Отговор
    http://www.guinnessworldrecords.com/world-records/highest-vehicle-mileage 4+ мил. км
  • 55 Niki

    8 1 Отговор
    Да не съм чул за бмв
  • 56 Планирано остаряване

    9 0 Отговор

    До коментар #32 от "Татко ти":

    Точно така! Т.нар. планирано или "програмирано остаряване" в индустрията е основният бич в днешните стоки. Купи-хвърли, замърсявай, обеднявай, пълни джобовете на алчните корпорации, а те ще те пълнят с тъпи реклами.

    Един наш производител на титанови бойлери отпреди 20-тина години познайте защо фалира. Останал само техен сервизен техник на частна практика - познайте що ми каза, че сменя нагревателите с нормални, а не с неръждаеми - щото щял да фалира и той!

    Имал съм 123-ка 300D редови петак - рядко издръжлив и дълговечен автомобил! 124-ката е същата работа - всичко е механика, няма 6-5.
  • 57 Босия

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Татко ти":

    Тъй, ама нъл са сещаш, чи кат' умре на 2 г. и 3 месеца....нема си купа повичи монбатка, а?!
  • 58 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "копеле":

    240D е мотора!!!