Преди малко повече от десет години, на сцената на суперспортните автомобили се появи един не много красив, а по-скоро брутален автомобил с впечатляващо представяне - Gumpert Apollo. Той използваше 4.2-литров битурбо двигател от Audi с мощност от 650 или 700 конски сили според конфигурацията, като това бе комбинирано с тегло от 1200 килограма. Миналата година на автосалона в Женева те представиха красив прототип наречен Apollo Arrow, но явно сега ще пристъпят към производството му като името ще се промени на Apollo IE. Всичко около характеристиките обаче, остава загадка до официалната премиера.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #2
22:31 21.10.2017
2 Васил Кунчев
До коментар #1 от "Shmeker":
Признавам времената на Ринга постигнати от коли, предвидени за пътя. Никак не е трудно да направиш едно тръбно шаси под 250-300кг. да му сложиш високооборотен двигател с 2-3-4 турбини и да завъртиш обиколка на пистата за 7 минути. Персил Атом, Радикал Ислям..... Колко Гъмперт Аполо има на улицата? Кола без радио, парно..... Като ще показва колко добри пистови коли може да прави, да отиде в Ендуранс сериите и да покаже колко го бива. Не да ходи да си го мери с децата на улицата.Коментиран от #3
09:56 22.10.2017
3 Shmeker
До коментар #2 от "Васил Кунчев":
Еми на това залагаха. Какво от това? Колата е бърза, за това и имаше интерес и беше проектирана от студенти до колкото знам под ръководството на Гъмперт.Освен това не е от класа на "Персил Атом" и т.н.
10:01 22.10.2017