Неведнъж сме ви разказвали за автомобили с огромен пробег, но това се случва или в западните страни на Европа, или в САЩ. А сега ще стане дума за още един автомобил "милионник", който обаче е изминал над милион километра, но като такси при това по доста разбитите пътища на Украйна.
Шофьорът на такси от Украйна управлява Skoda Octavia и без особени проблеми изминава по 200 000 километра годишно. В момента неговата кола е на 1.1 млн. километра и все още не и е правен генерален ремонт. В какво се крие издръжливостта на чешката кола?
Оказва се, че няма някакъв особен секрет. Водачът споделя, че никога не тръгва преди двигателят да загрее, много рядко вкарва оборотомерът в червената зона и полза само качествени масла и консумативи. Автомобилът е с бензинов двигател 1.6 MPI и не е снабден с газова уредба.
Коментиран от #3, #5, #34, #46
-52 +51
В Украйна - ахахах мечти мечти
Коментиран от #37
-31 +31
До коментар #1 от "калекс":
Не са скъпи ремонтите ами ти си шушлек и си броиш стотинките ... :)
И тия горублянски 100 000 нищо чудно да са с още една нула отзад като на шкодата от статията ...
Коментиран от #16
-7 +64
-39 +42
До коментар #1 от "калекс":
то така е до 600 000 км., после се отваря и нямаш грижи до 1,6 млн. ;)
-5 +35
Що за простотия е това! Във всяка книжка на кола, която съм имал пише, че щом запалиш- потегляш. Освен икономически нерентабилно, подгряването на съвременния автомобил е и технически неефективно. Освен това на място колата не може да подгрее качествено... Простотии само! Караш лекичко и без да даваш зор докато достигне нормална работна температура. Туй то! Какво щя подгрявам с палети, свещи ще й паля, с родопско одяло ще я завивам. Простотия! Ако седи в гараж и я палиш на +10 градуса, а не на -10 на улицата е друго!
Коментиран от #21, #29, #49, #50
-22 +66
-0 +57
Коментиран от #15, #75
-21 +57
-7 +40
Коментиран от #17
-8 +9
Забелязалили сте че единствено собственици на шкода викат тя, е фолксваген, как пък вдин път някой с vw или ауди не каза то си е шкода. Вие си отговорете защо.
Коментиран от #14, #24
-27 +17
До коментар #13 от "Тони":
Тончо,шушинка, рева ахахаххх. Малко се стегни мъжкарче и малко прочети - Шкода е собственост на VW а не обратното - за това никой с VW не казва, че е шкода йахахахаха.
Коментиран от #22
-8 +18
До коментар #9 от "dmxl":
Това въобще не е ключа от бараката.Почети малко повече как работи газовата уредба(АГУ)и след това пиши.
-18 +12
До коментар #3 от "до калекс":
Като пък не са горублянски,та ще светнеш. Явно нищо не разбираш от коли - колата е до състояние,а не откъде е. Впрочем да те светна,че търговците на коли в България често дори нямат нужда да връщат километража,защото колегите им в Западна Европа вече са направили това.
Коментиран от #42
-3 +15
До коментар #11 от "Kostadin":
"Само" ... :) Че то по-голям проблем е само двигателя. Има коли на половин милион, на които автоматика не е мръднал, но ,разбира се, това са коли на по над 15 години. Новите ги правят,за да се развалят,така че наистина 200 000 на нов боклук да изкара автоматика си е геройство.
-1 +16
-5 +26
-4 +30
-6 +17
До коментар #14 от "Хахаха":
Йохохохохо
Мислиш ли че не знам?
Просто ви се иска да карате нещо по-така и по тази причина се самозаблуждавате че било vw.
А шкодата си в евтина бюджетна еднодневка от която не може да се очаква нищо повече както и от великата стена , Дачия, Сеат и други подобни.
Хахахахаахх
Коментиран от #31
-16 +11
Коментиран от #51, #65
-3 +8
До коментар #13 от "Тони":
Щото ако баща ти е Иванов , на теб ти викат тоя е от Иванови , ама на вашите не викат че са от Тони, ако можеш да разбереш какво съм ти написал ще разбереш и защо на Шкодата викат че си е VW
-3 +4
-3 +17
-2 +13
Бяло комби , дизел , автомат ,4х4 ,Laurin end Klement с панорамен покрив !
-6 +6
-2 +13
До коментар #6 от "Гост":
Имаш ли си и най малка идея за ДВГ. Не коментирай факти които не разбираш.
-0 +7
-4 +3
До коментар #22 от "Яхахахах":
до ахахах Каква кола караш ве ,много сме любопитни?
Коментиран от #44
-0 +3
-11 +6
Коментиран от #35, #36, #55
-14 +19
До коментар #1 от "калекс":
3 целиндровия мотор ли е
-0 +2
До коментар #33 от "тойота":
Това ,че си поправял 20 и кусур годишен ФВ е нормално .Резервните части са за България след като дойдат тук по автокъщите с оригиналните части на по милион км. А Тойотата е нещо като Пежо сглобено в Турция ,нищо японско освен името.
-4 +10
До коментар #33 от "тойота":
На човека са му дали нова Тойота защото това е единичен случай ,чудо.Ако започнат да дават нови фолксвагени за всеки който е навъртял 1,5млн ще фалират.
-10 +12
Коментиран от #64
-12 +5
-1 +8
Коментиран от #56
-14 +7
-6 +5
До коментар #16 от "Пешо":
Кои колеги- някой смрадлив Албанец или румънец ли, щото друг няма кой да ти върне километража в Европа!
-2 +3
Коментиран от #68
-4 +6
До коментар #31 от "фабия н":
шофирам порше 2017, за забавление имам гтр.
Това обаче не означава че нямам мнение за служебните коли които сме купили във офиса.
Доволен ли си?
Коментиран от #52, #53
-5 +2
-0 +10
До коментар #1 от "калекс":
Имам такъв автомобил, карам го като такси,вече е на 309 000 и никакви проблеми,освен ходова част,но това е нормално за нашите пътища.
-0 +6
"Сбогуваха" ме с него на 200+ х.км. Имаше и чип за проследяване но така и не я намериха.
Силно препоръчвам комбито.
-0 +6
-0 +2
До коментар #6 от "Гост":
Съмнявам се ди си чел/имал книжка на кола. Ти си престъпно невеж.
-1 +2
До коментар #6 от "Гост":
Имаш ли си представа от коли изобщо ?
Коментиран от #57
-1 +2
До коментар #23 от "до 1":
Това да не е москвич да го разработваш.На нещо друто качвал ли си се?
-0 +2
До коментар #44 от "Ахахахах":
Добре, браво. Сега бързо ставай, обличай се и на работа, че в трамвайното депо се чудят къде е ватмана на трамвай № 7 и защо не е вече на тръстиката. А ако искаш да се изказваш за Шкода, в обедната почивка отскочи до някой шоурум и покарай някой модел, ама преди това се изтупай, че може да не те пуснат в магазина.
Коментиран от #54
-0 +11
До коментар #44 от "Ахахахах":
Малко елементарна психология. От правописа ти и това, което си скалъпил като текст съдя, че в най-добрия случай работиш като шофьор във фирма, в чийто парк има Порше, което може би си карал, но по-вероятно е да го гледал само отвън. А за забавление - тоест личната ти кола е - GT-R в най-добрия случай модела до 2002 г., която си купил издухана 8-ма ръка от Европа и трудно ти стига заплатата да я поддържаш. Та за забавление основно лежиш под нея и я поправяш, вместо да я караш. Като гледам по кое време си се добрал до компютъра, явно шефът ти те държи до късно да го чакаш пред ресторанта, в който вечеря. Та, съветът ми е - мани го тоя Нисан и си вземи една Шкода и ще ти остава повече време да я караш, вместо да ремонтираш.
-0 +11
До коментар #52 от "123":
Братче питаш ме, отговарям ти какви коли притежавам. Разбираш ли. Не ти пиша за бугати и макларън. Ако искаш вервай.
Искам да го светна онзи другия палячо, че нисана е р35,2017 , купен нов, като цената му при вносителя е по-евтина от нова базова ес класа. Сега застани на някой голям булевард в София и виж колко нови ес класи и поршета се карат. И ще си отговориш че подобна играчка може да притежават много хора.Говоря ти модели 2016-2017.
И смешника явно като чуе гтр си представя някакъв хипер кар, който видиш ли няма как да е истински.
Коментиран от #69, #70
-7 +1
До коментар #40 от "Някой":
Може би се състезаваш с таксита, защото всяко немско V6 дизел 4х4 от ново поколение ще ти развали настроението! Ходи на тестдрайв, пробвай, ще ти стане ясно..
-1 +5
До коментар #50 от "Гого":
Разбирам как да си купя натокана бегачка! Такива като тебе дето разбирате ми правите колата по 2-3 в официалния сервиз, а когато аз плащам заплатите ви ти стоиш в халето отзад !!!
-2 +0
трета Шкода карам вече, първо взех фабия комби, купена в Б-я, на 5 г. с 1,4 бензин двг с верига - продадох я на един приятел, в момента е на 365 хил. км. и си върви без някакви ремонти по двг - освен нов термостат, всичко друго - консумативи. После Октавия 1, с 1,6 бензин 101 к.с. от шоурума - върнах им я на 180 хил.км. - почти 8 години, имах смяна на 2 датчика, единия беше за нивото на масло, другия не помня - щета окол 180 лв и накрая - смяна на кабелите към свещите - супърба е на почти 2 години - без 4 месеца, 43 хил.км. 1,4 TSI- нищо не е правено. Имам опит само с бензинови мотори на VW - за тези 13 години вече с Шкода и да искам, не мога да се оплача. (Имам от 7 години Хонда ЦРВ, 2000 м3 140 к.с. бензин - не съм имал грижи с джипчето, ама си е дърво, не е особено удоволствие да го шофираш, за разлика от Супърба:-))
Коментиран от #61
-1 +8
-0 +1
-5 +2
До коментар #58 от "вече с новия супърб":
Стига бе, това е перверзия - размера на суперб с 1.4 двигател.
Да сравняваш джипчето на хонда със суперб е нелепо. По добре сравнявай шкодата с акорд или легенд.
Коментиран от #62
-3 +4
До коментар #61 от "Леле":
така е колега, и на мен ми се вижда перверзия 1,4 двг за над 1,5 т. кола, ама 150 к.с. са си наред, върви много добре колата, въобще не мога да се оплача - а иначе сравнявам това, което съм карал и имам личен опит (преди да купя супърба един приятел ми даде 5-цата си за няколко дена (дизел 2010, сега не мога да кажа колко коня беше, но знам, че ще ме разпердушинят феновете на бмв, но като усещане возенето и шофирането на супърба ми хареса повече - sorry:-)
Коментиран от #63
-1 +5
До коментар #62 от "вече с новия супърб":
Новия Супърб е много добър, ако имаш пари за 2.0 дизел 190 коня си заслужава. Без да се обиждат японските фенчета, но за едната недоказана надеждност да карам леген с гадно пътно поведение и скопена динамика няма как да стане.
Плащам си, ремонтирам каквото трябва, но си гледам кефа и съм седнал на удобна седалка и стискам красив волан. Със здраве.
-1 +7
До коментар #38 от "Сталин":
При ДВГ с газова уредба мазането и по - добро, зящото горивото постъпва в газообразна фаза и не отмива масления филм по цилиндъра.
Коментиран от #66, #76
-5 +3
До коментар #23 от "до 1":
Я обясни какво е разработка че да се понаучим.Ти май живееш още в ерата на жигули и москвич. Нормално е първите 1000 км да си внимателен докато разбереш че всичко е ОК.по колата,дори да е нова
-0 +2
До коментар #64 от "ония там":
Ходи почети малко за двигатели и пак пиши. Очевидно не си наясно как работи пълната инжекция.
-0 +1
-1 +2
До коментар #43 от "SubaruVarna":
1.6 MPI не е 75 коня, а е 105 коня съвременен двувалов бензинов мотор с 16 клапана. Това не е мотор от голф 2
-1 +3
До коментар #54 от "Ахахахах":
Не се обиждай, че не ти вярвам. Ама човек за да изкара пари за да си купи подобни автомобили трябва да е поне грамотен, какъвто ти не си.
Грешките, които правиш показват, че си слушал активно в училище някъде до около 4-5 клас.
Е има изключения, ама в този ред на мисли - трябва да си поне Азис, който печели по друг начин.
-0 +3
До коментар #54 от "Ахахахах":
Не ги слушай трамвая е по -скъп от нисана!Май в реалния живот караш асансьора?
Коментиран от #71
-0 +2
До коментар #70 от "фабия":
И на двамата ви пожелавам да си купите по-хубави коли от мойте, или поне такива каквито са ви на сърце.
Коментиран от #72
-1 +3
До коментар #71 от "Ахахахаах":
Благодаря за пожеланието!
-0 +2
Коментиран от #74
-4 +2
До коментар #73 от "skoda":
Ми то нали знаеш за служебната кола и чуждата жена -кокали няма
-0 +1
До коментар #64 от "ония там":
А иначе тече в цилиндъра като река и го къпе, чак коълен камън хваща.. стига глупости!
-1 +0
-0 +1
-0 +0
-0 +1