10 Януари, 2018 13:33 42 152 54

6 коли, които трудно ще препродадете

  • автомобили-
  • употребявани
6 коли, които трудно ще препродадете - 1

Когато човек си купува нов автомобил е добре да помисли и за бъдещата му препродажба. Има автомобили, на които остатъчната им стойност на вторичните пазари е много висока, но повечето се обезценяват горе-долу еднакво, като всичко зависи от моментното им състояние.

Има обаче и определени модификации, които са изключително трудни за препродажба в нашата страна. Първо заради манталитета на българина и второ, заради закостенялото схващане, че малките мотори не са подходящи за големи коли. Ето и няколко такива автомобила, които ако си купите като нови, после трудно ще се отървете от тях.

6 коли, които трудно ще препродадете

Вече в магазините на марката се продава новото поколение на Fiesta, но цените на предпоследното поколение на модела си остават прекалено високи, като няма основателни причини за това.

6 коли, които трудно ще препродадете

Skoda Yeti с 1.2-литров турбо бензинов двигател не се ползва с голям интерес заради слабичкия мотор, както и заради приказките от народния фолклор, че тези двигатели са ненадеждни.

6 коли, които трудно ще препродадете

Компания на Yeti прави и още по-големия на размери Nissan Qashqai, който също се предлага с 1.2-литров бензинов агрегат. Въпреки че тази комплектация е по-евтина и в никакъв случай не е неудачна, клиентите я пренебрегват.

6 коли, които трудно ще препродадете

Chevrolet Cruze с бензинов турбомотор с обем 1.4 е неоснователно скъп. За тези пари човек може да вземе доста по-интересни предложения от сорта на Ford Focus или Volkswagen Golf, които ще са дори и с по-богато базово оборудване.

6 коли, които трудно ще препродадете

По мнение на голяма част от потенциалните купувачи Suzuki SX4 с пробег също се характеризира със завишена цена на вторичните пазари. За аналогична сума може да се вземе аналогичен 4х4 автомобил с един клас по-високо позициониран.

6 коли, които трудно ще препродадете

Пикапът Mitsubishi L200, особено на възраст 3-4 години се продава доста по-скъпо от значително по-популярните у нас пикапи на Nissan и Toyota. Заради това последните са далеч по-предпочитани на пазара за автомобили "втора ръка".


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 фау ве

    92 31 Отговор
    1,2 трицилиндровия двигател е най-ненадежния двигател на ВАГ, пълен боклук, малко върви, много харчи, небалансиран, тресе, а проблемите с клапани, бобини, и други ел. дефекти са често срещани, с турбо пък му се взима акъла още по бързо.
    Няма такъв боклук и причината да го избягват не е никакъв фолклор! Всеки, който малко или много познава ВАГ двигателите знае, че дизелите им са най-надежните, като изключим душегуба и 2.0 ТДИ 140 к.с. до 2007г.
    ВАГ прави най-железния диезлов агрегат 1.9 ТДИ 105 к.с., това е двигателя.

    Коментиран от #4, #6, #7, #25, #28, #36

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Караиванов

    19 9 Отговор
    Точно твоя коментар потвърждава станомивището за народния фолклор. :):):)
  • 4 User

    4 11 Отговор

    До коментар #1 от "фау ве":

    дааа бе...
    bxeenginefailures.wordpress.com
  • 5 onq s konq

    51 74 Отговор
    Двигател под 200 коня не е двигател.Затова и не случайно е казано "Колкото повече-толкова повече"!

    Коментиран от #8

  • 6 Гост

    13 38 Отговор

    До коментар #1 от "фау ве":

    Пълни глупости, каквито само един трол може да сътвори хахаха. Грам истина няма в написаното!!!
  • 7 Random

    110 31 Отговор

    До коментар #1 от "фау ве":

    Touran 2008 1.9 TDi на 140 000км:
    1. Турбо (крив вал)
    2. Актуатор (ръждясал)
    3. Маховик (блокирал)
    4. Съединител (дошло му е времето)
    -----------------------------
    Общо: 3000 лв
    Кола - 10000 лв максимум.
    'ти се*рем на фауве-то.

    Коментиран от #13, #23, #24, #41, #47

  • 8 Random

    58 8 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Казал мечо пух и умрял от свръхдоза...
    Иначе съм съгласен.
  • 9 Guest10

    11 13 Отговор
    До коментар #5 от "onq s konq":

    Какво ти е бмв то та толко се силиш тука 200 коня 300 коня
    ама не ми напишеш 320 или 530 казваш Е.. бензин или дизел.

    Коментиран от #14

  • 10 qwerty

    27 18 Отговор
    Като фен на мицубиши мога само да напиша, че Л200 въобще не е надценена, а си е един много добър работен кон в едно с тойота-та. Само за инфо- пикапите на ЧЕЗ са именно л200.

    Коментиран от #11

  • 11 Ицо

    29 14 Отговор

    До коментар #10 от "qwerty":

    И какво от това. Явно някой е прибрал комисионната, да не мислиш, че е гледал здравина и препродажба, та ЧЕЗ да не е на загуба, а?
  • 12 Андрей Николов

    25 33 Отговор
    Пълни глупости! Не знам откъде ги копирате тези статии но те почти винаги няма нищо общо с реалността! Шкода Йети е може би един от най-предпочитаните модели на Шкода! Даже статия съм чел тук от вас, че собствениците му не искали да се разделят с колата защото е надеждна. Не се излагайте да пишете глупости, така губите доверие в хората и няма да ви четат!

    Коментиран от #22

  • 13 Андрей Николов

    66 19 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Имам Туран, закупен нов от магазина. Няма как да хвърли турбина на 140 000км пич, моята е на 260 000 и е като нова. Маховик също няма как да хвърли на тези километри. Друг е въпроса нововносите и "нова нова" и "като нова" "уникат" че са на над 500 000км. Хората си купуват дизел заради многото километри, за 2-3 г им навъртат 200 -300 хиляди щото е икономичен дизела. Пък после иди си я вземи от Горубляне на под 200хил 10 годишен дарак и плюй марката :)

    Коментиран от #43

  • 14 onq s konq

    20 34 Отговор

    До коментар #9 от "Guest10":

    Мнооооо си проз,милиони пъти сам казвал че беемвето ми е тедеес.Ама какво точно ще си премълча щото аз и комшията ходим на гонки по магистралата за пари,и не искам и другите да знаят че и те ще го монтират.
  • 15 Guest10

    8 9 Отговор
    До коментар #14 от "onq s konq":
    Добре де кажи поне от Е... номера кое е никой няма да те разбере
    интересно ми е много го хвалиш колко бега по магистрала
    а й какво се хвалиш с tds не казвам, че не е добре ама едно 40 i и нагоре M power или ALPINA
  • 16 шофер

    18 15 Отговор
    фау ве, колега, карах 1.2 3 цилиндъра на 600 000 км. карах го 30 000 и не знаех как се отваря предния капак като мотора нямаше харч на масло и не промени работата си, гореше 6 литра извън градско на обикновенна газ. Не съм съгласен с написаното от теб. Държа да отбележа че не харесвам марката и не съм фен на малки мотори написаното от мен е от опит.

    Коментиран от #17

  • 17 Фолк

    13 14 Отговор

    До коментар #16 от "шофер":

    1,2 двигателят е 4 цилиндров,освен това е TSI и не става на газ.Обаче по английските форуми го хвалят като надежден,пъргав и икономичен.
    Йетито с този двигател е само с предно,но за вс.влак си има пътници...
  • 18 Един,друг

    39 17 Отговор
    Карам си Алфата и ме боли фара,чупи се,праймтайма си я,доставя ми кеф и най хубавото че за да отсвиря някое БМВ или ВРАГ не е нужно да я тунингован,тя си върви заводски......а като гледам БМВ и АУДИ все са чипосани,ЩО ЛИ? айде сега плюйте!
  • 19 Патриот

    20 14 Отговор
    Надали Рено, Пежо и Ситроен се продават по-лесно.
    Който е продавал знае... и го е срам да пише.

    Коментиран от #20, #29

  • 20 Пежака

    16 9 Отговор

    До коментар #19 от "Патриот":

    До тук съм продал вече не помня точно дали 15 или 16 пежа само за 2 години .И имам едно което е рядко изпълнение и не се продава....

    Коментиран от #39

  • 21 Petar

    14 0 Отговор
    Минах 173 000 км с Круз,Нова, 1.8 бензин, голяма удобна, скъпа за подръжка. Градско 12-16 бензин, извън градско 10-12. За дълъг път став, но е шумна!Незнам как е дизелчето!!

    Коментиран от #30

  • 22 Ггг

    9 1 Отговор

    До коментар #12 от "Андрей Николов":

    Излагаш се ти. Не става дума за Йети като цяло, а само за версията 1.2 тси
  • 23 Озадачен

    29 3 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Крив вал на турбото???
    КАКВИ ОЛИГОФРЕНИИ ВИ ГОВОРЯТ ТЕЗИ В СЕРВИЗИТЕ САМО И САМО ДА ВИ ВЗЕМАТ ПОВЕЧЕ ПАРИ.
    Какви ли глупости ми е писано да чуя още.

    п.п. ИНТЕРЕСНО МИ Е КАК ИЗГЛЕЖДА НА ЖИВО БАЛАМУРНЯК ВЯРВАЩ НА ТАКИВА ЛЪЖИ.
  • 24 Хахаха

    20 3 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Имам само един въпроса:
    Описаният от теб туран колко пъти е бил на 140 000 километра? Поне два пъти е бил - веднъж в твоите ръце и веднъж в Италия, преди да стане ноФ Фнос, а за трети - неясно...
    Аз шофирам Октавия с 1,9TDI на 200 000 ИСТИНСКИ километра. С оригиналния съединител е.

    Коментиран от #38

  • 25 Жоро

    6 5 Отговор

    До коментар #1 от "фау ве":

    Няма нищо вярно в това, което си писал.
  • 26 12345

    1 2 Отговор
    Аз точно такива купувам, 5-6 годишни
  • 27 Радо

    12 2 Отговор
    Mitsubishi са страхотни автомобили.
  • 28 ПОЛО

    6 8 Отговор

    До коментар #1 от "фау ве":

    1.2 tsi моторът на VW e 4/четири/ цилиндров и единствен проблем е ангренажната верига, която се сменя по кулация , дори без това струва колкото ангренажен комплект,а в по новите версии моторът вече е с ремък!Върви кат 2.0 бензин на всяка една друга марка, има 175 Нм!!!
  • 29 Антон 1

    12 1 Отговор

    До коментар #19 от "Патриот":

    307 SW hdi 2007 г . го продадох от раз !
    Ама хората знаеха , че само в СФА е поддържана !
  • 30 Антон 1

    2 8 Отговор

    До коментар #21 от "Petar":

    “Голяма , удобна “, ти да нямаш предвид ТЛК ?
    За човек 1.6 , може и да е голяма и удобна !
    Нискокачествена кола , ширпотреба !
    Сто пъти по - добре Голф или Джета /понеже са от същия сигмент / , от същата година на 1.5 -2 години до 30-40 Хил км в гаранция !!
    Същата е цената !
  • 31 Guest10

    13 2 Отговор
    Пежаците са хубави автомобили
    има доста успешни от тях 307 sw 307 hatchback 207 407 508 406. Според мен най-успешният им модел за миналото десетилетие е 307 и в двата варианта.

    Коментиран от #33

  • 32 Ай сиктир

    14 1 Отговор
    Фиестата е топ кола по продажби години наред. Най-вече на Острова. Има причина да си държи цената, колеги мислете като пишете. Пазара си казва своята дума.
  • 33 Антон 1

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "Guest10":

    Това писах два поста по - назад !
    Това е най -евтината кола от 14 които съм имал и няма основания да я плюя !
    Не знам защо развалиха концепцията Синай - новото 308! Голяма глупост ! Децата още търсят панорамния таван .
    За имономията да не говорим !
    Може би , новият Супърб ще замести липсата и вкъщи !
    Иначе сега ф11 -2013 г. XD , ама не знам до кога !:):):

    Коментиран от #35

  • 34 Guest10

    1 2 Отговор
    До коментар #14 от "onq s konq":

    Ман почти съм сигурен че баварката ти е или Е34 или Е39 25 143 konia
  • 35 Guest10

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "Антон 1":

    И каква е ф11

    Коментиран от #37

  • 36 Алфата

    12 3 Отговор

    До коментар #1 от "фау ве":

    Точно казуса чие "железО е по-по-най в графа 1.9 дизел", спорът с италианското джи-ти-ди ще е доста лют и ми се струва, че нивелира ще се наклони към Ботуша!!! Така че - малко изпусни парата!
  • 37 Антон 1

    4 1 Отговор

    До коментар #35 от "Guest10":

    Ами не е най - правилната !
    525 хд -218 КС !
    До 06.2017 беше в гаранция ! Сега е на 170 000
    До сега малко турбо и ЕГР клапан по-гаранция !
    Доволен съм от всичко освен от
    1. Шумоизолация
    2. Пропукват на студеното елементи от интериора
    3. Музиката / базовата / !
    4. Не е истинско комби
    +++
    Уникална динамика /две турбини/
    Балансирана возия / отзад на въздух /
    Уникална 8 ZF
    Не знам този разход как са го постигнали
    Всеки път ме кефи като я погледна отвън
    4х4 -то върши голяма работа нищо че клиранса не е голям / а аз доста се чудех за него /
    Има и други плюсове ,ама мен за тази дължина ми е тясна отзад и багажника е малък /с две малки деца съм /
  • 38 Андрей Николов

    6 2 Отговор

    До коментар #24 от "Хахаха":

    Какви два пъти по 140 000 :) 3-4 пъти :) това е ван, купуват го семейни хора да му въртят километри с домочадието, не е градска кола :) Какво му обясняваш.. Аз на моята за 4 години ще удари почти 300 000.. Остави го да сънува валове и цилиндри :)
  • 39 Патриот

    1 3 Отговор

    До коментар #20 от "Пежака":

    Е ако продаваме автомобил след 2010 година с газова уредба или дизелче няма спор търсят ги.
    Когато се дават за без пари винаги има търсене. Въпросът е като са толкова лесно продаваеми защо след 2 години френсакта кола струва на половина покупната си цена? Изключвам отговора "предубеденост".
  • 40 PfF

    4 1 Отговор
    Най скапаната статия която съм чел. Нищо интересно, само общи приказки. За всеки влак си има пътници гласи една стара поговорка.
  • 41 Точно Фау Ве

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    VW Caddy 1.6тди
    .....мммм.....ааа да
    -460 000км-смяна на топлообменник-350€
    И до момента 550 000 никви ядове.
    Що пък да не
  • 42 Карл Бенц

    6 6 Отговор
    Пак да ви напомня класацията: На първо място е служебната кола, без значение каква. На второ място е чисто новата, без значение коя. На трето място - мерцедес бенц. Оттам на сетне ги класирайте вие както си искате. Ха-ха-ха...

    Коментиран от #44

  • 43 нищо лично

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Андрей Николов":

    Въпросната кола бе зверски подиграна от АвтоБилд, като за 100 хил. км в техния тест даде фантастичен рекорд от дефекти. Не ми се рови из купищата списания за да ти цитирам броя и годината на изданието. Статията започва със снимка на собственик на въпросното возило, който си е опънал палатка пред сервиза и надпис, че неговия дом е бил там....

    Коментиран от #54

  • 44 Доктора

    6 2 Отговор

    До коментар #42 от "Карл Бенц":

    Изказването ти е на ниско квалифициран български работник с минимална заплата. Оплакваш се непрекъснато от ниската си заплата
    и от тъпия си шеф. Всеки които има 5лв. повече от теб е мошеник. И като всички подобни на теб смотаняци най- много обичаш безплатните неща, и все гледаш да минаваш „метър”.

    Този сеанс ти е безплатен

    Коментиран от #52

  • 45 onq s konq

    1 3 Отговор
    Не е въпроса че колите на снимките ще се продадат трудно-собствениците им отдавна са го разбрали.Въпросът е ЗАЩО СА ГИ КУПИЛИ БЕЗ ДА ПИТАТ?...но не и ном 14,който традиционно и упорито пише с ника ми защото са му "казали" че така ще пребори НЕЗАБЕЛЕЖИМОСТТА В ЖИВОТА СИ:)
  • 46 Мартин

    5 0 Отговор
    Това, че цената на старо била високо ги правило трудни за продаване? Не беше ли продавача този, който определя цена, още повече що се касае до нейното намаляване? Слаб Ви е филма за пореден път...
  • 47 гощо

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Това което изброи се случва на 700,000км и на горе! Просто някой те е излъгал с километража!
  • 48 Mike

    0 1 Отговор
    A Grand C4 Picasso e nai-dobroto
  • 49 някой си

    0 0 Отговор
    като изключим тая имитация на пикап то другите изобщо не си ги бих взел не стават нямат качества това са си еднодневки
    да вие големите разбирачи ще кажете не е така но надали някой от вас и лада имат ама се прават на умници който знаят всичко
  • 50 гост

    2 0 Отговор
    КАКВО ДА КАЖЕМЕ НИЕ С ТРАБАНЧЕТАТА!
  • 51 123

    4 1 Отговор
    Пълни глупости за Йети особено. Каквото читаво се появи на пазара веднага се лапва. И този двигател изобщо не е слаб. Много еластичен и харчи малко - мисля че беше около 120 к.с. Предостатъчно за човек, който не иска състезателна кола. А той с Турана на 10 години и на 140 хил. искрено ме развесели. Такива балами има в БГ. Тоя Туран вероятно е милионник. В западна европа въртят средно по около 100 хил. на година.
  • 52 Карл Бенц

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Доктора":

    Абе не те знам що за доктор си, но май е по нереализирана психология. Заеми се с нещо друго, не да правиш психоанализи с птичия си мозък. Не ти е там силата. Според теб политиците, държавните служители и бизнесмените щяха да карат собствените си коли. А точно те карат служебни. Моля те да провериш на кого се води колата на някой твой познат бизнесмен - на него или на фирмата. Пък тогава ела и прави психоанализи. За-ник!
  • 53 Нема Бира

    0 0 Отговор
    A FIAT Multipla що я няма? Т'ва дали се препродава?
    http://static1.reparmax.org/data/public/medias/img/modeles/miniatures/plan_6007.RMX1476348110XMR.jpg
  • 54 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "нищо лично":

    Що не уточниш че става дума за 2.0 ТДИ със DSG.

    Служебния туран с 1.9 ТДи и ръчка вече навъртя 250 000. Сега засега съединителя отлепя високо и скоро ще се сменя. Поне 50 процента от километрите му са в София-градско.