Когато човек си купува нов автомобил е добре да помисли и за бъдещата му препродажба. Има автомобили, на които остатъчната им стойност на вторичните пазари е много висока, но повечето се обезценяват горе-долу еднакво, като всичко зависи от моментното им състояние.
Има обаче и определени модификации, които са изключително трудни за препродажба в нашата страна. Първо заради манталитета на българина и второ, заради закостенялото схващане, че малките мотори не са подходящи за големи коли. Ето и няколко такива автомобила, които ако си купите като нови, после трудно ще се отървете от тях.
Вече в магазините на марката се продава новото поколение на Fiesta, но цените на предпоследното поколение на модела си остават прекалено високи, като няма основателни причини за това.
Skoda Yeti с 1.2-литров турбо бензинов двигател не се ползва с голям интерес заради слабичкия мотор, както и заради приказките от народния фолклор, че тези двигатели са ненадеждни.
Компания на Yeti прави и още по-големия на размери Nissan Qashqai, който също се предлага с 1.2-литров бензинов агрегат. Въпреки че тази комплектация е по-евтина и в никакъв случай не е неудачна, клиентите я пренебрегват.
Chevrolet Cruze с бензинов турбомотор с обем 1.4 е неоснователно скъп. За тези пари човек може да вземе доста по-интересни предложения от сорта на Ford Focus или Volkswagen Golf, които ще са дори и с по-богато базово оборудване.
По мнение на голяма част от потенциалните купувачи Suzuki SX4 с пробег също се характеризира със завишена цена на вторичните пазари. За аналогична сума може да се вземе аналогичен 4х4 автомобил с един клас по-високо позициониран.
Пикапът Mitsubishi L200, особено на възраст 3-4 години се продава доста по-скъпо от значително по-популярните у нас пикапи на Nissan и Toyota. Заради това последните са далеч по-предпочитани на пазара за автомобили "втора ръка".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 фау ве
Няма такъв боклук и причината да го избягват не е никакъв фолклор! Всеки, който малко или много познава ВАГ двигателите знае, че дизелите им са най-надежните, като изключим душегуба и 2.0 ТДИ 140 к.с. до 2007г.
ВАГ прави най-железния диезлов агрегат 1.9 ТДИ 105 к.с., това е двигателя.
Коментиран от #4, #6, #7, #25, #28, #36
13:42 10.01.2018
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Караиванов
13:45 10.01.2018
4 User
До коментар #1 от "фау ве":
дааа бе...bxeenginefailures.wordpress.com
13:57 10.01.2018
5 onq s konq
Коментиран от #8
13:59 10.01.2018
6 Гост
До коментар #1 от "фау ве":
Пълни глупости, каквито само един трол може да сътвори хахаха. Грам истина няма в написаното!!!14:00 10.01.2018
7 Random
До коментар #1 от "фау ве":
Touran 2008 1.9 TDi на 140 000км:1. Турбо (крив вал)
2. Актуатор (ръждясал)
3. Маховик (блокирал)
4. Съединител (дошло му е времето)
-----------------------------
Общо: 3000 лв
Кола - 10000 лв максимум.
'ти се*рем на фауве-то.
Коментиран от #13, #23, #24, #41, #47
14:01 10.01.2018
8 Random
До коментар #5 от "onq s konq":
Казал мечо пух и умрял от свръхдоза...Иначе съм съгласен.
14:02 10.01.2018
9 Guest10
Какво ти е бмв то та толко се силиш тука 200 коня 300 коня
ама не ми напишеш 320 или 530 казваш Е.. бензин или дизел.
Коментиран от #14
14:55 10.01.2018
10 qwerty
Коментиран от #11
15:11 10.01.2018
11 Ицо
До коментар #10 от "qwerty":
И какво от това. Явно някой е прибрал комисионната, да не мислиш, че е гледал здравина и препродажба, та ЧЕЗ да не е на загуба, а?15:18 10.01.2018
12 Андрей Николов
Коментиран от #22
15:27 10.01.2018
13 Андрей Николов
До коментар #7 от "Random":
Имам Туран, закупен нов от магазина. Няма как да хвърли турбина на 140 000км пич, моята е на 260 000 и е като нова. Маховик също няма как да хвърли на тези километри. Друг е въпроса нововносите и "нова нова" и "като нова" "уникат" че са на над 500 000км. Хората си купуват дизел заради многото километри, за 2-3 г им навъртат 200 -300 хиляди щото е икономичен дизела. Пък после иди си я вземи от Горубляне на под 200хил 10 годишен дарак и плюй марката :)Коментиран от #43
15:32 10.01.2018
14 onq s konq
До коментар #9 от "Guest10":
Мнооооо си проз,милиони пъти сам казвал че беемвето ми е тедеес.Ама какво точно ще си премълча щото аз и комшията ходим на гонки по магистралата за пари,и не искам и другите да знаят че и те ще го монтират.15:44 10.01.2018
15 Guest10
Добре де кажи поне от Е... номера кое е никой няма да те разбере
интересно ми е много го хвалиш колко бега по магистрала
а й какво се хвалиш с tds не казвам, че не е добре ама едно 40 i и нагоре M power или ALPINA
16:12 10.01.2018
16 шофер
Коментиран от #17
16:33 10.01.2018
17 Фолк
До коментар #16 от "шофер":
1,2 двигателят е 4 цилиндров,освен това е TSI и не става на газ.Обаче по английските форуми го хвалят като надежден,пъргав и икономичен.Йетито с този двигател е само с предно,но за вс.влак си има пътници...
17:10 10.01.2018
18 Един,друг
17:28 10.01.2018
19 Патриот
Който е продавал знае... и го е срам да пише.
Коментиран от #20, #29
17:32 10.01.2018
20 Пежака
До коментар #19 от "Патриот":
До тук съм продал вече не помня точно дали 15 или 16 пежа само за 2 години .И имам едно което е рядко изпълнение и не се продава....Коментиран от #39
17:44 10.01.2018
21 Petar
Коментиран от #30
18:35 10.01.2018
22 Ггг
До коментар #12 от "Андрей Николов":
Излагаш се ти. Не става дума за Йети като цяло, а само за версията 1.2 тси18:42 10.01.2018
23 Озадачен
До коментар #7 от "Random":
Крив вал на турбото???КАКВИ ОЛИГОФРЕНИИ ВИ ГОВОРЯТ ТЕЗИ В СЕРВИЗИТЕ САМО И САМО ДА ВИ ВЗЕМАТ ПОВЕЧЕ ПАРИ.
Какви ли глупости ми е писано да чуя още.
п.п. ИНТЕРЕСНО МИ Е КАК ИЗГЛЕЖДА НА ЖИВО БАЛАМУРНЯК ВЯРВАЩ НА ТАКИВА ЛЪЖИ.
18:43 10.01.2018
24 Хахаха
До коментар #7 от "Random":
Имам само един въпроса:Описаният от теб туран колко пъти е бил на 140 000 километра? Поне два пъти е бил - веднъж в твоите ръце и веднъж в Италия, преди да стане ноФ Фнос, а за трети - неясно...
Аз шофирам Октавия с 1,9TDI на 200 000 ИСТИНСКИ километра. С оригиналния съединител е.
Коментиран от #38
19:10 10.01.2018
25 Жоро
До коментар #1 от "фау ве":
Няма нищо вярно в това, което си писал.19:31 10.01.2018
26 12345
19:44 10.01.2018
27 Радо
19:45 10.01.2018
28 ПОЛО
До коментар #1 от "фау ве":
1.2 tsi моторът на VW e 4/четири/ цилиндров и единствен проблем е ангренажната верига, която се сменя по кулация , дори без това струва колкото ангренажен комплект,а в по новите версии моторът вече е с ремък!Върви кат 2.0 бензин на всяка една друга марка, има 175 Нм!!!19:46 10.01.2018
29 Антон 1
До коментар #19 от "Патриот":
307 SW hdi 2007 г . го продадох от раз !Ама хората знаеха , че само в СФА е поддържана !
20:27 10.01.2018
30 Антон 1
До коментар #21 от "Petar":
“Голяма , удобна “, ти да нямаш предвид ТЛК ?За човек 1.6 , може и да е голяма и удобна !
Нискокачествена кола , ширпотреба !
Сто пъти по - добре Голф или Джета /понеже са от същия сигмент / , от същата година на 1.5 -2 години до 30-40 Хил км в гаранция !!
Същата е цената !
20:32 10.01.2018
31 Guest10
има доста успешни от тях 307 sw 307 hatchback 207 407 508 406. Според мен най-успешният им модел за миналото десетилетие е 307 и в двата варианта.
Коментиран от #33
20:33 10.01.2018
32 Ай сиктир
20:36 10.01.2018
33 Антон 1
До коментар #31 от "Guest10":
Това писах два поста по - назад !Това е най -евтината кола от 14 които съм имал и няма основания да я плюя !
Не знам защо развалиха концепцията Синай - новото 308! Голяма глупост ! Децата още търсят панорамния таван .
За имономията да не говорим !
Може би , новият Супърб ще замести липсата и вкъщи !
Иначе сега ф11 -2013 г. XD , ама не знам до кога !:):):
Коментиран от #35
20:37 10.01.2018
34 Guest10
Ман почти съм сигурен че баварката ти е или Е34 или Е39 25 143 konia
20:39 10.01.2018
35 Guest10
До коментар #33 от "Антон 1":
И каква е ф11Коментиран от #37
20:51 10.01.2018
36 Алфата
До коментар #1 от "фау ве":
Точно казуса чие "железО е по-по-най в графа 1.9 дизел", спорът с италианското джи-ти-ди ще е доста лют и ми се струва, че нивелира ще се наклони към Ботуша!!! Така че - малко изпусни парата!20:55 10.01.2018
37 Антон 1
До коментар #35 от "Guest10":
Ами не е най - правилната !525 хд -218 КС !
До 06.2017 беше в гаранция ! Сега е на 170 000
До сега малко турбо и ЕГР клапан по-гаранция !
Доволен съм от всичко освен от
1. Шумоизолация
2. Пропукват на студеното елементи от интериора
3. Музиката / базовата / !
4. Не е истинско комби
+++
Уникална динамика /две турбини/
Балансирана возия / отзад на въздух /
Уникална 8 ZF
Не знам този разход как са го постигнали
Всеки път ме кефи като я погледна отвън
4х4 -то върши голяма работа нищо че клиранса не е голям / а аз доста се чудех за него /
Има и други плюсове ,ама мен за тази дължина ми е тясна отзад и багажника е малък /с две малки деца съм /
21:01 10.01.2018
38 Андрей Николов
До коментар #24 от "Хахаха":
Какви два пъти по 140 000 :) 3-4 пъти :) това е ван, купуват го семейни хора да му въртят километри с домочадието, не е градска кола :) Какво му обясняваш.. Аз на моята за 4 години ще удари почти 300 000.. Остави го да сънува валове и цилиндри :)21:19 10.01.2018
39 Патриот
До коментар #20 от "Пежака":
Е ако продаваме автомобил след 2010 година с газова уредба или дизелче няма спор търсят ги.Когато се дават за без пари винаги има търсене. Въпросът е като са толкова лесно продаваеми защо след 2 години френсакта кола струва на половина покупната си цена? Изключвам отговора "предубеденост".
22:00 10.01.2018
40 PfF
22:21 10.01.2018
41 Точно Фау Ве
До коментар #7 от "Random":
VW Caddy 1.6тди.....мммм.....ааа да
-460 000км-смяна на топлообменник-350€
И до момента 550 000 никви ядове.
Що пък да не
22:33 10.01.2018
42 Карл Бенц
Коментиран от #44
23:15 10.01.2018
43 нищо лично
До коментар #13 от "Андрей Николов":
Въпросната кола бе зверски подиграна от АвтоБилд, като за 100 хил. км в техния тест даде фантастичен рекорд от дефекти. Не ми се рови из купищата списания за да ти цитирам броя и годината на изданието. Статията започва със снимка на собственик на въпросното возило, който си е опънал палатка пред сервиза и надпис, че неговия дом е бил там....Коментиран от #54
23:54 10.01.2018
44 Доктора
До коментар #42 от "Карл Бенц":
Изказването ти е на ниско квалифициран български работник с минимална заплата. Оплакваш се непрекъснато от ниската си заплатаи от тъпия си шеф. Всеки които има 5лв. повече от теб е мошеник. И като всички подобни на теб смотаняци най- много обичаш безплатните неща, и все гледаш да минаваш „метър”.
Този сеанс ти е безплатен
Коментиран от #52
00:05 11.01.2018
45 onq s konq
00:25 11.01.2018
46 Мартин
00:38 11.01.2018
47 гощо
До коментар #7 от "Random":
Това което изброи се случва на 700,000км и на горе! Просто някой те е излъгал с километража!08:03 11.01.2018
48 Mike
08:27 11.01.2018
49 някой си
да вие големите разбирачи ще кажете не е така но надали някой от вас и лада имат ама се прават на умници който знаят всичко
08:54 11.01.2018
50 гост
10:07 11.01.2018
51 123
12:28 11.01.2018
52 Карл Бенц
До коментар #44 от "Доктора":
Абе не те знам що за доктор си, но май е по нереализирана психология. Заеми се с нещо друго, не да правиш психоанализи с птичия си мозък. Не ти е там силата. Според теб политиците, държавните служители и бизнесмените щяха да карат собствените си коли. А точно те карат служебни. Моля те да провериш на кого се води колата на някой твой познат бизнесмен - на него или на фирмата. Пък тогава ела и прави психоанализи. За-ник!20:42 11.01.2018
53 Нема Бира
http://static1.reparmax.org/data/public/medias/img/modeles/miniatures/plan_6007.RMX1476348110XMR.jpg
20:44 11.01.2018
54 Гост
До коментар #43 от "нищо лично":
Що не уточниш че става дума за 2.0 ТДИ със DSG.Служебния туран с 1.9 ТДи и ръчка вече навъртя 250 000. Сега засега съединителя отлепя високо и скоро ще се сменя. Поне 50 процента от километрите му са в София-градско.
21:25 11.01.2018