Last news in Fakti

11 Април, 2009 16:47 2 754 0

MTM Audi TTS

  • mtm audi tts-
  • tts-
  • audi

След неоттавна приключилото Женевско автомобилно изложение, където се състоя премиерата на Audi TT RS, модификацията TTS загуби статута си на най-мощното заводско ТТ. Този факт естествено засегна самолюбието на притежателите на TTS, което автоматично превърна модификацията в желан обект за доработка. Едни от първите, които се захванаха с модела, бяха специалистите от небезизвестното тунинг ателие MTM. Именно те разработват две “тренировъчни” програми, които превръщат TTS в истинска ракета. Стандартното купе с двойно предаване разполага с 272 к.с. и 350 Нм въртящ момент. Първата програма покачва мощността на двулитровия турбомотор до 330 к.с., а максималния въртящ момент достига стойност от 420 Нм. Тези резултати се постигат благодарение на основна доработка на турбо компресора, както и на препрограмиране на електронния блок. Освен това се монтира и изцяло нова ауспухна система. При втората програма действията са аналогични, но различните настройки водят до още по-видоизменени характеристики. По този начин от МТМ успяват да изтискат цели 380 к.с. и 494 Нм въртящ момент.

Що се отнася до екстериорното изменение на купето, трябва да кажем, че промените съвсем не са много. Опционно се предлага нов заден спойлер, който струва 500 евро. Стандартните лети джанти обаче са сменени с добре познатите ни MTM bimoto, които са с размер 20 цола. Те са “обути” с високоскоростните и супер нископрофилни гуми Michelin Pilot Sport PS2. Размерът на последните е 245/30 R20. Цената за целия комплект е 5 500 евро.

В резултат на тези промени е интересно да разберем как се изменят динамичните характеристики на автомобила. За съжаление засега немците не дават информация относно показателя ускорение от 0 до 100 км/ч. Максималната скорост обаче е известна. Тя е електронно ограничена на 265 км/ч. Остава да ви кажем и цената за това удоволствие. А тя не е никак малка. В Германия базовото изпълнение на TTS с роботизирана трансмисия S-tronic струва 46 000 евро. Цената на първата доработена версия е със 17 000 евро повече, а на тази с мощност 380 к.с. - с цели 20 000 евро отгоре. На дневен ред обаче стои въпросът: Има ли смисъл да се доработва това купе, при положение че цената на TT RS варира от 63 000 до 66 000 евро?


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА