Last news in Fakti

8 Април, 2018 10:30, обновена 5 Април, 2018 10:44 2 808 9

550 к.с. за Jaguar F-Pace SVR

  • jaguar-
  • f-pace-
  • svr
550 к.с. за Jaguar F-Pace SVR - 1

Кросоувърът F-Pace на Jaguar получи SVR модификация, която автоматично го прави най-бързия и най-мощния F-Pace досега. Иновацията впечатлява с подобрено шаси и аеродинамика, както и със значително по-спортна визия и с 22-цолови лети джанти.

550 к.с. за Jaguar F-Pace SVR

Проектиран от Special Vehicle Operations (SVO), с 44% повече мощност, 5-литровият бензинов двигател V8 с компресор суперчарджър на F-Pace SVR произвежда 550 к.с. и 680 Нм въртящ момент, което му позволява да постига ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди (0-60 мили/ч за 4,1 секунди) с максимална скорост от 283 км/ч (176 мили/ч).

550 к.с. за Jaguar F-Pace SVR

550 к.с. за Jaguar F-Pace SVR


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 СССР

    11 6 Отговор
    Другари тия смотани англичани не могат да се мерят с нашата Лада Нива !
  • 2 кокото

    10 6 Отговор
    Лада Нива Дизел, всичко останало е компромис :)
  • 3 Информиран

    3 8 Отговор
    Ами като човек работещ там съм наясно. Ти какво точно знаеш за Ягуар или Автоваз. Нищо най-вероятно

    Коментиран от #5

  • 4 Индиец

    1 4 Отговор
    Индийски паркетник.
  • 5 Антон

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "Информиран":

    Къде работиш? - в представителството на ягуар ли.
    Защото доста неща мога да кажа които няма да ти харесат и за колите и за квалифилацията на персонала. И ти говоря за нов ягуар купен от там, не за някой дръгел нов внос....

    Коментиран от #6

  • 6 Японеца

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Антон":

    Казвай бързо, че да не купуваме!
    А върви ли, колко харчи реално?

    Коментиран от #7

  • 7 Антон

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Японеца":

    Не става дума за модела от статията. А за хф от първото поколение.
    Не мога да те разбера дали ме иронизираш или не но в сервиза са правили такива неща, които не кореспондират с поведение на техническо лице. Малко примери: - реплика от приемчика “ това не е градска кола”?!? , при изхабена батерия на чипа в ключа, и желанието ми за подмяна, в сервиза ми казват че тя е зареждаща се и да я мушна в гнездото под волана по време на дълъг път. До морето и обратно и пак свети че е изтощена. Отварям и прочитам в книжката. Има инструкция как се сменя и с какъв размер е батерията.
    Карам им колата след леко птп с ужуленя броня и калник. След 4-5 дни ми се обаждат че автомобила е готов. Отивам при приемчика и отиваме да ми го даде. Не го намираме на паркинга с готовите автомобили. Тръгваме да го търсим. Намираме го разглобен , с кит по калника и бронята, чакащи ред за боядисване.
    За мизериите които правеше колата няма да пиша, защото няма да ми стигне мястото. Ама да приемем че са били детските й болести. Представям си какви
    Ще са старческите.

    Коментиран от #8

  • 8 Японеца

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Антон":

    Наистина XF са малко странни.
    Става въпрос за мото пфое май?
    "Бегай далеко" казват шопите!
    Те там с Форд не могат се оправят, ти за Ягуар им говориш.
    Пълни некадърници, от там избягаха Боби и Жоро и си направиха
    собствени сервизи!

    Коментиран от #9

  • 9 Steks

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Японеца":

    Потвърждавам с двете си ръце ! мега идиотите работят в мото пфое да не кажа най некадърните взимат 2 чанти с пари и като си вземеш колата е по счупена отколкото е била преди това и това за Форд представям си за Ягуар или Рейндж какво ще е като теле в железница