Кросоувърът F-Pace на Jaguar получи SVR модификация, която автоматично го прави най-бързия и най-мощния F-Pace досега. Иновацията впечатлява с подобрено шаси и аеродинамика, както и със значително по-спортна визия и с 22-цолови лети джанти.
Проектиран от Special Vehicle Operations (SVO), с 44% повече мощност, 5-литровият бензинов двигател V8 с компресор суперчарджър на F-Pace SVR произвежда 550 к.с. и 680 Нм въртящ момент, което му позволява да постига ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди (0-60 мили/ч за 4,1 секунди) с максимална скорост от 283 км/ч (176 мили/ч).
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 СССР
11:07 05.04.2018
2 кокото
11:51 05.04.2018
3 Информиран
Коментиран от #5
11:52 05.04.2018
4 Индиец
16:05 05.04.2018
5 Антон
До коментар #3 от "Информиран":
Къде работиш? - в представителството на ягуар ли.Защото доста неща мога да кажа които няма да ти харесат и за колите и за квалифилацията на персонала. И ти говоря за нов ягуар купен от там, не за някой дръгел нов внос....
Коментиран от #6
19:39 05.04.2018
6 Японеца
До коментар #5 от "Антон":
Казвай бързо, че да не купуваме!А върви ли, колко харчи реално?
Коментиран от #7
04:02 06.04.2018
7 Антон
До коментар #6 от "Японеца":
Не става дума за модела от статията. А за хф от първото поколение.Не мога да те разбера дали ме иронизираш или не но в сервиза са правили такива неща, които не кореспондират с поведение на техническо лице. Малко примери: - реплика от приемчика “ това не е градска кола”?!? , при изхабена батерия на чипа в ключа, и желанието ми за подмяна, в сервиза ми казват че тя е зареждаща се и да я мушна в гнездото под волана по време на дълъг път. До морето и обратно и пак свети че е изтощена. Отварям и прочитам в книжката. Има инструкция как се сменя и с какъв размер е батерията.
Карам им колата след леко птп с ужуленя броня и калник. След 4-5 дни ми се обаждат че автомобила е готов. Отивам при приемчика и отиваме да ми го даде. Не го намираме на паркинга с готовите автомобили. Тръгваме да го търсим. Намираме го разглобен , с кит по калника и бронята, чакащи ред за боядисване.
За мизериите които правеше колата няма да пиша, защото няма да ми стигне мястото. Ама да приемем че са били детските й болести. Представям си какви
Ще са старческите.
Коментиран от #8
07:53 06.04.2018
8 Японеца
До коментар #7 от "Антон":
Наистина XF са малко странни.Става въпрос за мото пфое май?
"Бегай далеко" казват шопите!
Те там с Форд не могат се оправят, ти за Ягуар им говориш.
Пълни некадърници, от там избягаха Боби и Жоро и си направиха
собствени сервизи!
Коментиран от #9
13:16 06.04.2018
9 Steks
До коментар #8 от "Японеца":
Потвърждавам с двете си ръце ! мега идиотите работят в мото пфое да не кажа най некадърните взимат 2 чанти с пари и като си вземеш колата е по счупена отколкото е била преди това и това за Форд представям си за Ягуар или Рейндж какво ще е като теле в железница13:40 06.04.2018