2 Април, 2018 17:31 5 325 8

Заснеха абсолютно безшумно Ferrari

  • ferrari-
  • фиорано-
  • тестове-
  • изпитания

Прототип, който не издава никакъв звук, бе заснет по време на изпитания на пистата "Фиорано" недалеч от централата на Ferrari в Маранело. За автомобила към момента няма никаква информация.

Каросерията на тестовото муле напомня на Ferrari 488. Предницата и задницата на колата обаче са прикрити с тежък камуфлаж, който позволява да се правят само догадки какво точно изпробват италианците.

От Ferrari не крият, че разработват усилено гама от хибридни модели, но никога досега не са споменавали изцяло електрически проект. Официалната планове на компанията са да развива хибридни силови установки на базата на 12-цилиндрови двигатели като в LaFerrari.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Ток

    19 19 Отговор
    Дори от Ferrari разбраха, че в токът е истината. Мощността и ускорението на електрическия двигател плюс управляемостта на Ферари ще са добра комбинация!

    Коментиран от #4

  • 3 Коко

    8 9 Отговор
    Ужассс!!
  • 4 gost

    12 4 Отговор

    До коментар #2 от "Ток":

    Ако можеха да избират никога не биха го направили. Просто регулациите ги принуждават

    Коментиран от #5

  • 5 Да бе

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "gost":

    Точно пък Ферари да ги обърка да си платят емисиите - надали. Техните фенове се интересуват повече от технически характеристики, отколкото от цената на автомобила и няколкостотин евро , дори няколко хиляди, не са от значение.

    "Страните от Европейския съюз постигнаха споразумение през 2014 г., че производителите на автомобили трябва да ограничат емисиите на CO2 до 95 грама на километър за всички свои модели в срок от седем години. Цифрата за 2015 г. е средно около 130 грама на километър. Ако целта не бъде изпълнена, производителите ще трябва да плащат солени глоби. Размерът им ще се изчислява лесно – по 95 евро за всеки грам над границата, умножено по броя на автомобилите, които са продали през 2020 г."

    Коментиран от #7

  • 6 onq s konq

    15 1 Отговор
    Ас като карам по енерция беенвето с изгасен мотор по нанадолнище е малко по - шумно щото ми вият лагерите и кардана леко дрънка ама горе-доле е съштото !
  • 7 гост

    4 5 Отговор

    До коментар #5 от "Да бе":

    То ясно , че не си добре със сметките , ама не си доразбрал и за глобите ! Първо в момента средните емисии на Ферари са над 300 г/км , тоест говорим грубо за 200г/км превишение ! По 95 евро са 19 000 евро НА АВТОМОБИЛ НА ГОДИНА !!!! ВСЯКА ГОДИНА !!! Плюс забрана за влизане в центровете на всички интересни градове в Европа ! И което е най-важното , тия хора на запад НЕ МИСЛЯТ като Ганьо от Коньовица и въпреки , че имат милиони мислят за бъдещето на децата си и са първи купувачи на всичко екологично , включително автомобили и ако се разходиш из богаташките квартали на Женева примерно и видиш , че няма къща без Тесла , ще ти стане ясно , че просто избора е или ток или си губят купувачите , а твоите и на дружките ти "вкусове" си ги дръжте за кварталния хоремаг с претенции за "клуб" , хахахах !!
  • 8 Борето

    8 0 Отговор
    Как да си купим Тесла като тука у Драгалевци нема ток, нема канализация, нема улици. У Женева колегите си взимат Тесли щот немат такива проблеми и са на далавера да карат на ток ама ние само с G65 можем да се движиме тука. А как харчи G- класата мани, иде ми да и сложим газова.