Last news in Fakti

12 Април, 2018 13:26 10 006 13

Старо Volvo срещу нова Kia

  • volvo-
  • kia-
  • катастрофа-
  • инцидент
Старо Volvo срещу нова Kia - 1

През последните 30-ина години пасивната безопасност на автомобилите претърпя удивителен напредък не без заслугата на Volvo. Продукцията на шведската компания обаче се слави със сигурността си и далеч преди това. Серията 200 се произвежда от 1974 г., но като конструкция всъщност не се различава от предшественика си 140/164 от 1966-а.

Старо Volvo срещу нова Kia

Снимките от тази катастрофа в САЩ обаче показват, че добрият стар скандинавски "куфар" изобщо не се бои от модерните автомобили. Както гласеше един от рекламните девизи на Volvo навремето, "Ръбести са, но са добри".

Старо Volvo срещу нова Kia

Старо Volvo срещу нова Kia

Старо Volvo срещу нова Kia


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 GTE

    81 2 Отговор
    Много ясно, но не защото инцидента е между Волво и Киа, а защото Волвото като е забило спирачки е навирило задницата, Кията пък като е набила спирачки е забила носа.
    Много инциденти по сходната схема завършват винаги с горчиви щети за задния участник.

    Коментиран от #2, #3, #9

  • 2 Андрей

    52 2 Отговор

    До коментар #1 от "GTE":

    GTE много си прав! Не на последно място от доста години се набляга много на живота на човек при евентуален удар и колите се правят много меки и "податливи" отпред.

    Коментиран от #7

  • 3 435

    30 1 Отговор

    До коментар #1 от "GTE":

    Затова: Спазвайте дистанция!
  • 4 Plameni

    30 2 Отговор
    Много вярни коментари. Важен е човекът в автомобила да не пострада , а не материалните щети.
  • 5 Ник

    10 1 Отговор
    Кви са тия глупости, мен преди години ме удариха отзад с Fiat Uno, имах леко окривена багажна врата, а този,който се вряза в мен също с фиат уно беше тотал щета.
  • 6 Random

    16 4 Отговор
    Мен ми дреме повече за колата, не за мен.

    Даже мисля да си подсиля колата с
    -панели 1мм
    -купе 1,5-2мм
    -под 2-3мм
    -рогове 5мм
  • 7 BILL

    30 3 Отговор

    До коментар #2 от "Андрей":

    Правят се предварително програмирани зони за деформация, които имат единствено за цел максимално да абсорбират енергията на удара, за да предпазят хората.
    Оцеляването на колата след катастрофата изобщо не е фактор.Важни са хората.

    Коментиран от #8

  • 8 Random

    12 6 Отговор

    До коментар #7 от "BILL":

    Е*ем ги ората.
    Все си пътник като се забиеш със 100 в дърво.
  • 9 дре

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "GTE":

    дабеда...пишеш пълни глупости, това от там отишло там и затова бам и мравката дето пресичала пътя е жива и здрава...ПРОЧЕТИ КОМЕНТАР 7, ЗА ДА ТИ СТАНЕ ЯСНО защо в днешно време колите се деформират повече!
  • 10 Алфа Ромео

    6 10 Отговор
    При по-силен удар пътническата клетка на Волвото ша е смазана, докато пътническата клетка на Кията ще остане в добро състояние.

    Коментиран от #11

  • 11 иван радев

    12 2 Отговор

    До коментар #10 от "Алфа Ромео":

    така е… 70-те години са се правили така колите — яко джелезо. скоростите са били други и дори не е имало толкова коли по пътя.
    ако сега се сблъскат киа и волво, аз лично предпочитам да съм във волвото!

    Коментиран от #13

  • 12 Шофер

    5 0 Отговор
    Това съм го виждал наживо - Киа Бакшиш (циг...анин) се натресе във волво V50, спиращо на червен светофар. Киата отпред беше пълен леш, волвото малко огънато. Здрави коли правят/ха, сега всичко е станиол. Не е само деформационните зони, а стиснатостта на меринджеите да икономисват от жилезото. Сравнете тежестта на вратите на едни и същи марки преди 2000 г.и коли след 2000, разликата е очевидна.
  • 13 Алфа Ромео

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "иван радев":

    Ако е това старо Волво избора ти е грешен, гаранция ти давам, виж ако говориш за ново Волво добре.