27 Април, 2018 10:43 8 190 4

Искам евтина G-Klasse

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • реплики
Искам евтина G-Klasse - 1

Онези, които следят изкъсо автомобилната тематика са наясно, че понятие, като "евтина G-Klasse" няма. Това един от автомобилите, който държи чудовищни цени, дори и за много старите екземпляри. Ако не вси стигат парите за истинска G-Klasse, но сте фен на ръбатия ѝ дизайн, то има няколко автомобила, които се опитват да приличат на нея. Едни са се справили със задачата по-добре, а други по-зле, но като цяло приликата е на лице.

Puch G-Klasse

Искам евтина G-Klasse


G-Klasse се произвеждаше, продължава да се произвежда и ще се произвежда в Австрия. Предприятието е Magna Steyr, а по-рано то се наричаше Steyr-Daimler-Puch. Поради тази причина до началото на XXI век G-Klasse беше достъпна, както с емблемата на Mercedes, така и с тази на Puch.

Peugeot P4

Искам евтина G-Klasse


Това е второто лицензно копие на G-Klasse, като и до ден-днешен се използва във френската армия. Освен обаче визуалното сходство с G-Klasse, отвътре P4 си е Peugeot. Дизеловият двигател е от Peugeot 504, а трансмисията - от Peugeot 604. За кратко автомобилът е пуснат в продажба и за обикновени граждани.

BAIC BJ80

Искам евтина G-Klasse


Китайските плагиати вече предлагат в шоурумите си модела BJ80, като цената му варира от $42 600 до 44 000. След като създадоха абсолютен клонинг на легендарната G-Klasse, китайците от BAIC продължават с копирането. Сега те са готови и с наточена версия на модела си BJ80, която се явява нещо като AMG.

Force Gurkha

Искам евтина G-Klasse


Това е един индийски всъдеход, който още с излизането си от завода силно прилича на G-Klasse. Втората генерация е още по-близка до оригинала и ако впоследствие се сменят емблемите и радиаторната решетка, то разпознаването става доста трудно. Техническата част на тази кола обаче е доста скромна.

Mahindra Bolero

Искам евтина G-Klasse


В Индия съществува една компания, наречена R&T Auto Catalyst, която предлага пълна преработка на всъдеходите Mahindra Bolero. Те могат да го превърнат в стандартен G500 или пък в G63 AMG, при това с всички оригинални лога и емблеми. Въпреки старанието си, работата на R&T Auto Catalyst не изглежда толкова хармонична.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 онде

    4 2 Отговор
    БАИКо е наи наточен ако тука ги пуснат че си купим един фтора ръка
  • 2 Ввв

    8 1 Отговор
    Хубаво и евтино няма!!!
  • 3 Амтон1

    7 0 Отговор
    Глупости !
    Пълна цигания !
  • 4 Кибик

    2 0 Отговор
    Аз пък искам евтина Дженифър Анистън, ама нещо няма предлагане, затова май ще трябва да се задоволя с комшийката от втория етаж.