Last news in Fakti

6 Май, 2018 11:34 14 204 22

Идва най-бързият GTI

  • volkswagen-
  • golf-
  • gti-
  • tcr-
  • вьортерзее 2018

Volkswagen ще се представи на тазгодишното издание на фестивала във Вьортерзее с екстремен Golf GTI. Анаболиният хечбек ще бъде цивилна версия на състезателния автомобил от сериите TCR с 350 к.с.

Golf GTI TCR ще се оборудва с 2.0-литров турбодвигател с 290 коня и 370 Нм. Мощността ще се предава към предните колела през седемстепенна роботизирана трансмисия и самоблокиращ диференциал.

Максималната скорост на най-бързия GTI няма да бъде ограничавана и хечбекът ще вдига 264 км/ч, с 1 км/ч по-малко от пистовия GTI Clubsport S с 310 к.с., обезопасителна клетка в салона на мястото на задната седалка и адаптивно окачване.

GTI TCR ще бъде сериозно олекотен, а аеродинамиката ще бъде оптимизирана. Модификацията ще бъде пусната в серийно производство, но в строго ограничена серия с неизвестна засега цена.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Relax

    31 5 Отговор
    Надпреварата в пазарния дял в определения сегмент унищожи за голямо сажъление духа на GTI ..... лек, динамичен, компактен, забавен и достъпен автомобил. И до кога такак с увеличаването на мощността?
    С това темпо след 7-8 години Golf X ще бъде сигурно 500к.с. ?!?!?!?
    В това число е Focus RS, Megan Sport и т.н. всички ги знаем top hot hatch - овете. Безкрайна суета ..... така мисля аз.

    Коментиран от #2, #10

  • 2 Мощност

    16 5 Отговор

    До коментар #1 от "Relax":

    Тази мания за мощност е продиктувана от модата по електричките. Не стига, че дори при една и съща мощност, имат по добро ускорение до 100(което е безсмислен показател, но не знайно защо е водещ в техническите характеристики), ами и мощността много лесно се качва без особени разходи със стотици киловати, единствено за сметка на пробегът.

    Някак звучи смешно, когато един електрически семеен автомобил, каран от някоя бабичка, има по-голяма мощност и по-добро ускорение до 100, отколкото GTI, та затова. Безсмислено е да споменавам сравнението на писта, но това трудно се описва в рекламните листовки, в които ускорението от 0 до 100 и мощността са Светая светих!

    Коментиран от #4, #12

  • 3 Антон 1

    14 1 Отговор
    И всичко това с предно предаване !
    Кощунство !
  • 4 Relax

    13 1 Отговор

    До коментар #2 от "Мощност":

    Съгласен съм с това твърдение, но то е подвластно на СУЕТАТА , алчността и безсилните маркетолози които се изправят пред проблем, който ще превърне автомобилите в бездушни електрички които ще бъдат просто средство за предвижване в градовете с екстремно висока популация. Последните проучвания показват че има спад в покупка на нови автомобили в световен мащаб с няколко процента, което се дължи на елементарния факт, автомобилите произведение след 2004 година, даже в базовото оборудвне, предлагат високо ниво на безопаснот, комфорт, сравнително достъпна потдръжка и не на последно място дизайн на някой автомобили който старее много бавно. Много малко от нововъведенията могат да поблязнят крайния потребител които да спечелят в полза на нов автомобил, като не взимаме впредвид цената тя за всеки е много субективен критерий, защото да не забравяме че всички те са покрити още спрез 2004та. Коя екстра или революционна технология на 100% ще спечели. Вички превозни средтва се движат до ден днешен на КОЛЕЛА .... всичко останало е суета.... ексклузивитет, защото имам много пари и искам да живея в комфорт които си преценя и т.н. СУЕТА. Ако на някой му харесва и е готов да плаща за това ... да е жив и здрав и щастия в живота.
  • 5 незнайко

    12 4 Отговор
    При тази мощност 260 километра са смешни !!! Нашите кошници със 180-200 коня стигат до 230 км.ч. с лекота с един пасажер !!!
  • 6 ХХХХХ

    13 1 Отговор
    След 15-20 годинки ще се разкарват из перник и хи хи

    Коментиран от #8

  • 7 Гого

    12 16 Отговор
    Айде народе идва поредният VAG боклук!!!!!!!!!!!!
  • 8 прав си

    8 1 Отговор

    До коментар #6 от "ХХХХХ":

    това съкращение TCR ще е точно за циганс. реисъри :Д
  • 9 некойси

    4 3 Отговор
    Еми то е ясно ... в лимитирана серия от 400 бройки и ще бъде пусната на "ринга", за това е създадена ... и така 7-8 безсмислени модела докато излезе новия Тайп-Р :)
  • 10 Да да

    3 9 Отговор

    До коментар #1 от "Relax":

    Има хора,които купувайки си Голф 8,ще си мислят че са купили ракета! Тези дето са с диагноза БМВ отдавна знаят, че карат ракети! Може техните да са с по 100 коня(че 20-30 са куци),но нали има такъв дето лети(с 500 коня!!)! Трагедията е пълна! Да се надяваме че няма да има Голф с ДВГ след 7-8 год.!
  • 11 Я. Петров

    11 4 Отговор
    Аз си имам GTI 2. След него всичко е батал. Стара, надеждна и евтина. Какво по- точно е достъпно на новите. Торба пари и пак в сервиза.Отнася се за всички спортистки.За да ги имаш трябва да си продадеш двостайния апартамент.
  • 12 Язе

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Мощност":

    Точно пък да се мерят с електричките не ми се вярва.Все пак пишат за най-мощният голф.Колко да е?150коня ли?Една стандартна кола вече е от 200коня нагоре и съвсем нормално е голфа да е напомпан здраво.Електричките не са никакъв критерии.
  • 13 onq s konq

    2 2 Отговор
    Няма лошо че идва най-бързия ГТИ,но се оказва фатално изпреварен от Камерите за скорост монтирани вече по пътищата
  • 14 Мощност я

    2 0 Отговор
    Ето ти два голфа. Един електрически 82 коня и един GTI напомпан до 530 коня. Кой според теб е по-бърз на светофара?

    https://youtu.be/4QHDAKPr7SE
  • 15 Никой

    4 0 Отговор
    Няма нищо лошо в мощността според мен. Няма и нищо лошо, че правят "екстремни" версии на доказани имена. ГТИ е просто дефиницията на хот хеча, както S класата дефинира луксозния сегмент. Няма нищо лошо да се развиват, стига да не забравят формулата, която ги е направила успешни. VW наскоро пуснаха Up gti, което мисля че наистина напомня на старите по-прости времена. Така че за всеки има по нещо.
  • 16 Хаха

    4 1 Отговор
    Само уипсва пернишката регистрация и гуей к'во става!
  • 17 jeta2208

    2 4 Отговор
    Ерата наДВГ-то скоро залязва
  • 18 вагинчо

    0 1 Отговор
    въй лек, леле леле, како како,бате бате
  • 19 !?!?!?

    1 1 Отговор
    Не е лоша кола ама за мен това е просто добра сесия. Не знам колко струва ама надали на ново ще 20К-30К защо на първо място е мощноста на мен мощноста не ми пука освен ако е по малко от 100 к.с.На мен ми е важно колко харчи щото мога да събирам за dodge challenger ама като събера парите трябва да отделям половин зплата от 2000лв.само за бензин щото харчи между 10-16 ако не се бъркам. Аз съм строителен инженер в България и точно взимам 2000лв. То за тази кола трябвада ходя някаде в Салдицка- арабия за да я поддържам и всякакви други неща които ги знаята шофьорите с нормални коли като мойто ауди втора употреба А8 дълга база.

    Коментиран от #20, #22

  • 20 )+(-/&!_$&+-(

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "!?!?!?":

    Кара А8 с 2000 лв заплата.Смях в залата.Колко ли я караш с тази заплата?Това е кола за хора с доходи но нали трябва да сме гоУеми в очите на другите.Нищо лично:-)
  • 21 kromeo

    0 0 Отговор
    Требе да се барне малко от пернишки тунинг майстор...Липсва му агресивност във визията. Че му сложим и последно поколение ароматизатор :)
  • 22 Гошо

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "!?!?!?":

    И аз съм инженер и вземам 2000лв заплата но карам голф 3 ГТИ, просто са ми други приоритетите....