Last news in Fakti

8 Май, 2018 10:22, обновена 3 Юли, 2022 11:31 286 562 185

5 двигателя, които могат да изкарат милион км

  • двигатели-
  • автомобили-
  • ресурс
5 двигателя, които могат да изкарат милион км - 1

Покупката на употребяван автомобил винаги е свързана с определени рискове, но ако под капака на избраната от вас кола е монтиран един от петте двигателя по-долу, то знайте, че вероятността да ви изневери основния агрегат е много по-малка. Тези мотори могат да изкарат много километри, а надеждността им е пословична.

Volkswagen PD 1.9 TDI

5 двигателя, които могат да изкарат милион км


Съвременните двигатели на VW често са обект на критики, особено дизеловите напоследък. Но в края на ХХ век Volkswagen конструира един изключително удачен турбодизел. Става дума за PD 1.9 TDI, който не само печели приза за двигател на годината през 1999-а, но и с годините си изгражда репутация на наистина надежден и икономичен мотор. Успехът му се крие в системата Pumpe-Düse, която е лишена от недостатъците на първите двигатели с Common Rail. Не са малко примерите на такива агрегати, които само с правилна поддръжка гонят 1 милион километра.

Cummins 6BT

5 двигателя, които могат да изкарат милион км


Този мотор не е толкова популярен в Европа, но американците знаят добре какъв е неговият ресурс. Чугуненият шестцилиндров турбодизел е с обем 5.9 литра и се монтира на големи пикапи от рода на Dodge RAM. Секретът на неговата надеждност е простотата му на изпълнение - 12 клапана на шест цилиндъра и неубиваемата система за впръскване на горивото под налягане, дело на Bosch. Този мотор се прави от 1984 до 1998 година и все още се счита за един от най-надеждните в света.

Volvo B18

5 двигателя, които могат да изкарат милион км


Именно автомобил, оборудван с този двигател държи рекорда за най-голям пробег сред леките коли - 4.83 млн. км. Рекордьорът е монтиран на Volvo P1800, разполага с работен обем от 1 778 см3, с един горен разпределителен вал и с един или с два карбуратора. Монтира се на автомобилите с марка Volvo, които се произвеждат през периода 1961 - 1981 година.

Toyota 1UZ-FE

5 двигателя, които могат да изкарат милион км


Т.нар. "вечни двигатели" при Toyota са повече от всяка друга марка в света и да отделиш един от тях е трудна задача. Все пак има един голям V-образен осмак, който се откроява. Това е моторът 1UZ-FE, който дебютира през 1989 година. Първият автомобил, на който се монтира този легендарен двигател е Lexus LS в неговата първа генерация.

Mercedes OM617

5 двигателя, които могат да изкарат милион км


Кометнтарите относно този двигател са напълно излишни. И днес в Африка има таксита Mercedes W115/123, които се движат безпроблемно с тези безсмъртни мотори, а пробегът им се измерва с милиони. Благодарение на феноменалната надеждност на този петцилиндров трилитров дизел, моделите, оборудвани с него се превръщат в символ на надеждност и здравина. Най-популярна е атмосферната версия, но и тази, снабдена с турбокомпресор не трябва да се подценява.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 95 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бичето

    241 133 Отговор
    1.9 тди ,..... за един милион и смяна на всеки 280 хим дюзи ...айде холам

    Коментиран от #3, #5, #39, #44, #110, #170, #171, #172

  • 2 Миро

    170 45 Отговор
    Тук става дума за помпа-дюза, не бъркай двата щата

    Коментиран от #119

  • 3 фау ве

    164 119 Отговор

    До коментар #1 от "Бичето":

    Тука става на въпрос за 1,9 ТДИ - 101, 110 и 90 коня! 131 коня и 105 са също изключително надежни!
    2.0 ТДИ е куция двигател до 2007 г.
    2,5 тди пък в пълна катастрофа.
    Истината е, че ФВ прави най-добрите дизели, може би Мерцедес е малко по-добър, но пък губи поради високите ценни за обслужване.

    Коментиран от #16, #48, #55, #96, #111, #122, #127, #139, #185

  • 4 Мирски

    257 29 Отговор
    220д и 300д на Мерцедес са моторите БАТЕ !

    Коментиран от #54, #131

  • 5 Андрей Николов

    101 46 Отговор

    До коментар #1 от "Бичето":

    Айде пак се почнаха малоумните коментари. Ти или си неразбиращ или си някое лапе. Този мотор хвърля много рядко дюза ама хубавото е, че струват по 100лв :) Четете бе , за вас е, да се облагородите и да не се излагате

    Коментиран от #8

  • 6 velko

    5 25 Отговор
    J8S

    Коментиран от #177

  • 7 Random

    213 87 Отговор
    1.9 TDI 105.
    На 140 000 км:
    1. Маховик.
    2. Съединител.
    3. Турбо.
    4. Актуатор.

    Да не говорим че е и BXE, а от тях целия свят реве че чупят биели и пробиват блока.

    ВАГ и Самсунг никога повече!

    Коментиран от #13, #75, #79, #138

  • 8 Бичето

    84 68 Отговор

    До коментар #5 от "Андрей Николов":

    Човек карам 1.9 tdi 150 коня ARL 4motion
    в момента е на 347 000 реално
    до момента съм сменил
    1 дюзи 4 бр понеже старите дадоха фира ( попма дюза ) 1600 лв рециклаж от Германия
    2 Двумасов маховик на LUK
    3 хридвавлични повдигачи и разпределителен вал
    Айде ся смятай парите и виж дали лапе може да ги искара
    Колата се подържа
    100 лв струва цялата ти рода !

    Коментиран от #9, #21

  • 9 тъйва

    53 69 Отговор

    До коментар #8 от "Бичето":

    абе и аз мога да се задоволя с едно магаренце тук на село и да се туткам напред-назад, ама не!Нали съм си от село аз си искам ревящото мин. 300 коня БМВ! Ако ония 5 матора ще живеят вечно, аз не...така че си искам тръпката докато съм жив! ако осмака издържи и 50000 на карането ми, пак съм доволен!
  • 10 ккк

    106 22 Отговор
    Имам чувството че един от тези двигатели е тук само да запази феновете на тази конкретна марка от бойкотиране на сайта.
  • 11 История на енергийната банда

    45 22 Отговор
    Хубави машинки,вече гледам са музейни експонати!ѝом ги сложиха в музея-задава се началото на края на ДВГ,както на времето ДВГ измести парата!Нищо вечно няма-технически прогрес,спъван в развитието си от Петролните гиганти-но му се види края,ако искаме да ни има,иначе автомобилите ще останат но нас няма дани има!

    Коментиран от #49

  • 12 ХОРЕЙШО

    126 81 Отговор
    На Тойота и Хонда всички двигатели издържат по 1 млн километра.
    Голяма нови,че на немските модели само по един двигател им става.

    Коментиран от #53, #108

  • 13 За Ваген Маген феновете

    41 17 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    МНого точен коментар !
  • 14 Бесен Язовец

    154 9 Отговор
    Сега вече инжинерите "поумняха" и разбраха, че няма много полза от такива надеждни и дълговечни мотори, за това ще ги гледаме вече, само през крив макарон.
  • 15 антрашпиц

    137 17 Отговор
    Най-надеждния двигател на ФВ е в Голф 2 1.6д. Ето този


    двигателел е истински милионник е не двигателите помпа дюза па-
  • 16 Помпата

    83 14 Отговор

    До коментар #3 от "фау ве":

    90 и 110 не са помпа дюза. 101, 116, 131 и 105 са! От тях 131 си е най-вечен при правилна поддръжка и не с качеството на горивата в България, разбира се!
  • 17 1.9 tdi afn

    122 22 Отговор
    Здравейте
    Карам голф 3 1.9 тди афн мотор 110 к.с. В момента е на 680 000 реални, все още не е пипан мотора.

    Коментиран от #97, #169

  • 18 Академик Неделчев

    72 48 Отговор
    Ами дизелите на Ситроен преди 2000г.
    Икономични и вечни.

    Коментиран от #38

  • 19 вижся

    80 11 Отговор
    с правилното (и качествено) гориво и поддръжка всеки двигател може да издържи милион
  • 20 Jack Bauer

    103 5 Отговор
    Интересното е че всички двигатели са модели от преди 2000г.
  • 21 Андрей Николов

    62 9 Отговор

    До коментар #8 от "Бичето":

    Е тя на 800 000 хиляди по-скоро ми прилича твоята кола. Тия 300 хиляди са навъртяни от германеца за 3-4 години. Купувай си коли на 800 000 хиляди карай ги 50 000 и после разправяй че се чупят. Никой не ти в виновен, че не разбираш а и лъжеш според мен! Айде умната :)

    Коментиран от #25

  • 22 Иван

    109 6 Отговор
    Забелязахте ли!Всички двигатели от статията са 20 + години.Правете си изводи за новите.
  • 23 Джочката

    61 14 Отговор
    Нема кола от Германия и то на 20 години да не е минала милиона. В момента карам Е 220 цди и е на милион и 350000 и све още се движи перфектно мотора е супер ,но купето вече сдава багажа иначе мотора е супер. Не знам какво е сменяно но при мен нищо.
  • 24 Колев

    76 24 Отговор
    6таците на бмв, също са корави кучета, както и някой френски дизели, икономични и много здрави
  • 25 Бичето

    6 29 Отговор

    До коментар #21 от "Андрей Николов":

    Абе ти най добре ми знаеш колата
    Нали ти развъртал халката в нея постоянно
    Айде и ти със здраве !
  • 26 неверник

    45 33 Отговор
    защо не кажете нещо за руските-, волга ,москвич,камаз имного други.

    Коментиран от #126, #152

  • 27 Зоро

    95 6 Отговор
    Пичове, радваите се на хубавата статия и не се впрягаите толкова. Никой не казва че всички TDI удрят милиона, просто всички изброени са надеждни двигатели, а Volvo P1800 направо цепи мрака с неговите 4 830 000 км. Респект.
  • 28 Енергия

    75 37 Отговор
    Италиански дизел на Фиат не виждам той също е добър JTD Fiat Saab Alfa romeo Opel се вгражда
  • 29 666

    7 12 Отговор
    http://www.nydailynews.com/autos/news/louisiana-man-toyota-tundra-pickup-reaches-1-million-miles-article-1.2634528
  • 30 Без значение

    22 55 Отговор
    BMW- TDS са забравили..... :)
  • 31 toxic

    66 9 Отговор
    Гласувам с 2ръце за ОМ на Мерцедес.240д-70000,никакъв яд,124/200Д-400 000 само лагери алтернатор,124/250-300 000 зверска експлоатация с ремарке-заден ябълк болт,124/250 втори 200 000 само блокира термостат сменен,190/250-180 000 4втулки гумени носачи заден мост.Накладки и гуми разбира се не броя.Само 190 е взето с книжка от дилър в Германия.Това от ЛИЧЕН опит

    Коментиран от #35

  • 32 Yavuz

    73 18 Отговор
    Милион км. без да се налага смяната на части, а само консумативи може само мерцедес 124 2500 сс 5 цил. или 3000сс 6цил. произведени преди 1998 година. Проблемът е че не са много пъргави.VW с дюза-помпа да я хвалят е смешно-нито каса нито двигател.
  • 33 onq s konq

    56 107 Отговор
    Моито беенве е TDS и е вече на 500 000 ама си работи като ново от магазина ! Комшията си зе нова тоиота и секи месец е у сервиза ! Е те тва е ! Беенве си е беенве !

    Коментиран от #40, #132, #135

  • 34 Кобра

    50 15 Отговор
    Цял живот карам мерцедес 124 купе 89г 2.5 . 200 компресор 1998 бензин и последния до тук 200 Е клас дизел 2012 7J TRONIK НИКАКВИ АВАРИИ ИЛИ ПРОБЛЕМИ САМО ГАЗ КОМПРЕСОРА ОЩЕ ГО КАРАМ НЕ СЪМ ГО ПРОДАЛ СУПЕР ДОВОЛЕН СЪМ ТЕЗИ МАШИНИ СА БЕЗСМЪРТНИ имал съм и спринтер 2.9 дизел безсмъртен. Продадох го на 600 000 реални без авария само стартера смених масла и филтри през периода на каране за марката 5 звезди
  • 35 Кобра

    51 7 Отговор

    До коментар #31 от "toxic":

    Две ръце за мерцедес
  • 36 До газаджиите

    60 24 Отговор
    Момци що така само дизели ? А аз си мислих че по здраво от бензин на газ нема ...

    Коментиран от #42

  • 37 СДИ

    44 19 Отговор
    Най-здравия дизелов двигател на ФауВе е 1,9 чистия дизел SDI, защо напъваме тедеи-то напред?
  • 38 Берлинго

    50 7 Отговор

    До коментар #18 от "Академик Неделчев":

    Правилно, те са ПСА, карал съм чист дизел 1,9 на Берлинго, цепи мрака от здравина, но това не е кола за каране, а за работа.

    Коментиран от #125

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Гост

    15 7 Отговор

    До коментар #33 от "onq s konq":

    А дали е беенве...?
  • 41 ВГК

    18 12 Отговор
    Имах Шкода С-100 поръчкова беше на42години двигател не отремонтирван,подържан,редовно смяна на съед.дискове,реглаж и нищото друго!
    Не си знае км!!Подарих я на човек които разбира от техника,но не и да я дам на скрап,купето здраво,но калниците от към вратите подадоха!
  • 42 бакшиш

    49 11 Отговор

    До коментар #36 от "До газаджиите":

    двигателя на Сонатата за сефте го отворих миналия месец на 905х.км, като е бил цял живот на газ, па не знам кои са най-здрави. Смяна на 2 бутала и 3 повдигача, шлаф на главата и срещу 700 лв. ще изкара още толкова сигурно.
  • 43 Николай

    53 41 Отговор
    Не знам за немски и за японски но аз карам корейски при тях всеки двигател минава 1000000 без проблем. Неслучайно всички таксита в София са киа и хюндаи

    Коментиран от #144, #182

  • 44 БМВ фен

    11 15 Отговор

    До коментар #1 от "Бичето":

    Ако го дърпа БМВ
  • 45 бмв

    24 64 Отговор
    Яко сте се объркали пичове.Най-добрия дизел е на Бмв.Ваг с тази помпа дюза са изостанали към 15тина година с техните къдилници.Дизела на мерцедес също не е на нивото на бмв.По-чуплив повече горят,и по-малко вървят.За бензинките на тойота съм съгласен ,че са много издръжливи.

    Коментиран от #51, #92, #116, #183

  • 46 Dadada

    34 3 Отговор
    петте двигателя по-долу, то знайте, че вероятността да ви изневери основния агрегат е много по-малка. ......Хората говорят за основния агрегат..блок бутала биели.. не за дюзи съединители турбини,те са консуматив с ясен пробег
  • 47 селянин

    45 7 Отговор
    Най добрия дизел е на Бенц до 1999год...при бензина Toyota са класика,а най красив си остава Алфата..
  • 48 ооооооо

    41 26 Отговор

    До коментар #3 от "фау ве":

    VW прави най-големите тракачки...това са най-шумните дизели.
  • 49 985

    6 7 Отговор

    До коментар #11 от "История на енергийната банда":

    Колко си невеж ти... нищо не разбираш, сигурен съм. Убеден съм...
  • 50 Иво

    45 8 Отговор
    Гледам коментарите и се убеждавам, че тук се чете между редовете. Говорим за двигатели - турбо, съединител са консумативи. НЕ СА част от двигателя. Жената има 1.9 СДИ, който не е наясно - чист дизел , без турбо, без скъп съединител ( с демпфер )Колата не знам на колко километра е, защото най-вероятно е осма употреба. Караме я вече 50000 км ( пише 256 000 ) и мога да ви кажа - лятото се кара на олио и върви със същия разход - 5.5 /100 , само дето мирише на банички ;). Купето ще изгние, но този двигател няма чупене... Автомобилът е Сеат ибиза

    Коментиран от #145

  • 51 Много тъпо...ма мнооого.МБ 2500тд 150к.с

    7 8 Отговор

    До коментар #45 от "бмв":

    Среден разход 7.5л.извън градско 5.5л.
  • 52 Ghost0056123

    42 6 Отговор
    Mercedes W124 2.5D 90hp чист дизел ;) превъртял е играта не веднъж :D
  • 53 Гост

    40 2 Отговор

    До коментар #12 от "ХОРЕЙШО":

    Тикото също минаваше по 1000000. Голф 2...1,6 чист дизел . Но Mercedes 300 d ....Това е мотора

    Коментиран от #67

  • 54 бмв е39

    6 23 Отговор

    До коментар #4 от "Мирски":

    мерцовете не са зле ама са тромави яко един от най-добрите дизели е на бмв ако се подържа правилно проблем няма това с сцепени глави и греене е глупост то нормално при положение че забравяме да сменяме антифриза с години
  • 55 Гост

    9 6 Отговор

    До коментар #3 от "фау ве":

    Здравейте,
    Съгласен съм за 1,9тд че е надежден и икономичен мотор.
    Но 2.0BMM е също здрав и икономичен
    По често бихте го срещнали при Октавия 2
  • 56 onq s konq

    40 8 Отговор
    Лично аз смятам,че една кола ако не се чупи и не се налагат съответните ремонти...би довела собственика до ДЪЛБОКА ДЕПРЕСИЯ от чувството за малоценност пред машината и ...дори може да си помисли за самоубийство.
  • 57 Точка

    22 7 Отговор
    ПОВЕЧЕ ОТ 10 ГОДИНИ МЕРЦЕДЕС ОТ СЕРИЯТА А, В, С ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ СА НА РЕНО 1.5 -110КС. И РЕНО 1.6-130КС. 1.6-160КС. СЪЩИТЕ ДВИГАДЕЛИ ГИ ИМА В НИССАН ЖУКЕ, НИССАН КАШКАЙ, РЕНО-САМСУНГ СМ3- ФЛОРАНС , РЕНО-САМСУНГ СМ5-ЛАТИТЮД, РЕНО-САМСУНГ СМ-7 ТАЛИСМАН .ТОВА Е ЕДИНСТЕНИЯТ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ НА ЕВРОПА КОЯТО ОТГОВАРЯ НА СЕГАШНИТЕ СТАНДАРТИ ПО ИКОНОМИЯ НА ГОРИВО , СТАНДАРТА ПО ИЗГОРЕЛИТЕ ГАЗОВЕ И С НАИ-ГОЛЯМ ПРОБЕК БЕЗ АВАРИЯ.
  • 58 ST'Hunter

    34 1 Отговор
    Опел Омега '91. 2.0 Бензин.788 000км. Никакви проблеми.
  • 59 Да да

    13 5 Отговор
    Моя двигател няма никакъв пробег! Добре че са скоростите,дифа,съединител и гуми,та колата да мине 200-300 хил. Двигателя по-скоро е на часове работа,натоварване и подръжка! Най-важното е температурния режим и маслото! Карането на дълги разстояния,без остри завои и баири е най-благоприятно за двигателя! Единствения двигател,който е уникален тук,това е Волво! При това бензинов 1,8 !
  • 60 АЛФА Q4

    26 16 Отговор
    Ще ми се МНОГООО да пиша МА като чета простотийте се отчайвам
    Механик сам от35 години и знам и старата и новата генерация двигатели.Повярвайте ми ако барана тваTDI PD с МОЙТО каране след месец и дръжки на вратите няма да има КАМО ли бутала.СЕРВИЗА МИ Е заринат с блокове и чаркалъци от тия милионици на НЕМА и 250000

    Коментиран от #71, #86

  • 61 ГОСТ 1

    32 5 Отговор
    Опел Астра Г 1.6/8v 72 к.с. стария бензинов мотор каран като такси изключително на газ изкара 1 100 000 км. с две смени на гарнитурата на главата и гумички на клапани.Това е добре нали.
  • 62 Алфа Ромео

    17 13 Отговор
    За другите мотори съм съгласен но за ВАГ-а не съм много сигурен.

    Коментиран от #64

  • 63 Енергия

    32 4 Отговор
    Къде е Италианскят Дизел и той е доста добър 1,9 JTD който се вгражда в Fiat Alfa romeo Saab Opel и Крайслер

    Коментиран от #65

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Алфа Ромео

    21 2 Отговор

    До коментар #63 от "Енергия":

    JTD e здрав мотор доколкото съм запознат.
  • 66 АЛФА Q4

    26 3 Отговор
    Нека нехулиме мерцедес.Наистина е прекрасен мотор МА старата генерация.Тея нови тулупи са ронливи и изключително скъпи за ремонт.Мотора на алфа е доста по сполучлив от този на мерцедес,ОР новата генерация.И нормално алфа е оригинала комонрейл а мерцедес е лиценза
    комонрайл 1992 от алфа.Този МУЛТИДЖЕТ се монтира на поне двадесет марки автомобили и пробег от 600000 е абсолютно нормално за него.Абсолютно идиотоустойчив двигател

    Коментиран от #70

  • 67 селянин

    17 1 Отговор

    До коментар #53 от "Гост":

    За Тико съм съгласен,един бакшиш преди 10..тина години ми го даваше през почивните дни..беше минало милион км. 3 цилиндра,50 к.с. 0,8 куб/см,на газ..6-7 на 100,и му слагаше БГ лагери от Перла 05,побългарено и главата все в тавана,не е за българи..истински.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 ussr

    22 6 Отговор
    1,9 tdi 110!!!
  • 70 Plameni

    14 7 Отговор

    До коментар #66 от "АЛФА Q4":

    Коя е тая Алфа с комън рейл 1992г.Common rail системата е пусната от Аlfa Romeo 159 1,9 Jtd 1997г. Същата година е пуснат в продажба и Mercedes C 220 CDI

    Коментиран от #162

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Dissapointed

    23 4 Отговор
    Старите "катраници" дизели, както се изразиха някои са много по-здрави от новите, които се произвеждат в момента - ФАКТ!
    Че дизеловия мотор е здрав - не оспорвам, но лично предпочитам газ/бензин - по икономични, по-екологични, евтини и лесни за поддръжка.
  • 73 Само ВАГ другите да ги е яд

    34 31 Отговор
    Много малоумни хора има тука. Да твърдиш че Алфародео е по здрава кола от фв и Мерцедес трябва или да си шизофреник, или психично болен. Няма по големи боклуци от Италианските коли. Дори Дачия е по здрава.

    Коментиран от #91

  • 74 Опел

    14 1 Отговор
    20не моторите на опел също са много добри
  • 75 Не четеш

    11 5 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Еее колега не разбра ли че става дума за 110кс и 90кс този 105кс е друга бира
  • 76 яяя

    13 8 Отговор
    2,2 чист дизел за Ситроен ХМ.При мен беше на 1 250 000 км.Палеше на -20 без проблем.
  • 77 Slavov

    14 2 Отговор
    Първата ми кола беше Тико 1994 г. Купих го като беше 1037000 км. Карах го 3-4 г двигателя бе пушка.
  • 78 Порно

    20 3 Отговор
    Пежо 308 1.6 дизел , за 300 000 км в Бг само смяна на масло и филтри. За да имаш представа за кола, трябва да си я карал само ти. Иначе в Италия им свалят километража от 500 х на 250 х, тук го свалят на 120 х и после коментираме
  • 79 4744

    20 6 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Точно така...Джета 1.9 ТДИ на 197 000 2010...блокирал лагер на колянов вал, счупена биела, пробит картер, ...Кади 1.9 ТДИ 75 коня, на 103 000...износен разпределител вал и лагери колянов вал! И двете коли са купени през 2010 от Порше София Изток и са обслужвани само във Фолксваген!
  • 80 Разбирач

    28 10 Отговор
    На Опел никой двигател не може да изкара милион километра, понеже няма такава ламарина по купето, която да го задържи.)

    Коментиран от #87, #112, #179

  • 81 Разбирач

    40 3 Отговор
    Само не мога да разбера какво се палите толкова, в България масово колите са на по милион километра, и то от всякаква марка.)

    Коментиран от #83

  • 82 Макаров

    15 5 Отговор
    Товарищи, засрамете се, ставате проводници на западната пропаганда!
  • 83 Алфа Ромео

    6 0 Отговор

    До коментар #81 от "Разбирач":

    Така е, повечето са от 500 000км нагоре...
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Turbo

    6 8 Отговор

    До коментар #60 от "АЛФА Q4":

    Какви глупости, всички коли в България минали над 1 000 000 километра, и точно фв ще мине 1 000 000, как, като на повечето пише мотор без номер, на талона, те вече са сменили или блок или глава,на 200 000, километра, и тука в бг като си го купят, и са в сервизите постоянно,
  • 87 Turbo

    8 3 Отговор

    До коментар #80 от "Разбирач":

    Опел имат двигатели от 80 те години, които са по здрави, от на фв всички измислени до днес двигатели, и Купета има всякви Кот си харесаш, Кадетт, Астра ф, можеш да си намериш, ако потарсиш, здрава, много по лесно от здрава голф 3 ка, които отдавна трудно се намира такав които не е карпен никога и да можеш да го вдигнеш на крика
  • 88 Plameni

    8 4 Отговор

    До коментар #84 от "АЛФА Q4":

    Комън рейл е разработена от Фиат и Магнет Марели. Дензо разработва самостоятелно системата. Фиат поради тежко финансово състояние продава на Бош системата за усъвършенстване и завършване .
    По темата Алфа не са сред милионниците и не трябва да ги коментираме.
  • 89 Доката

    6 4 Отговор
    1,9тддвигател Пежо ,лично аз съм му навъртял 610 000км.а го взех на старо,всъщност е Скудо и не се знае реално на колко км.е Двигателя никакъв проблем . Иначе имам и JAPAN TOYOTA това е КОЛАТА.
  • 90 БРЕ...БРЕ..БРЕ...

    12 1 Отговор
    МНОГО РАЗБИРАЧИ..МНОГО НЕЩО...????

    ТО И ЗАТОВА СМЕ НА ТОВА ДЕРЕДЖЕ...

    ХАХАХА...
  • 91 Ган

    16 4 Отговор

    До коментар #73 от "Само ВАГ другите да ги е яд":

    Алфа 166 2.4JTD 136к.с. с няколко подобрения в момента е на малко над 720 000км. и върви прекрасно, не докосва масло и единствения ремонт който е правен по нея за последните 5 години е датчик на колянов вал за 60лв. Имам приятел със S320 CDI W220 на около 300-350 000км. и го е страх да го запали да не би да влезе в сервиза за пореден път. Алфата е по-здрава, по-бърза, по-икономична и завива доста по-добре, сега кой е шизофреника? Не робувам на марки, но от опит знам, че повечето ВАГ фенове са фанатици.
  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Ган

    8 4 Отговор
    Защо всички забравяте за СААБ. Всички СААБ двигатели са доказани милионници.
  • 94 Гост

    20 1 Отговор
    Мерцедес 124 , 300 дизел, взех го от Германия на 460000 км. В момента е на 805000 км. Това показва километража. Консумативи и дребни неща по ходовата част- които са евтини разбира се. Смяна на маслото на 10000 км. По мотора нищо не е пипано. Ако днес някои направи такава кола ще му направи атентат конкуренцията. По тъпа кола от Фолксваген не съм имал, сменил съм около 50. Мерцедеса си стои.
  • 95 Бай Коко

    6 4 Отговор
    При двигателите е като при хората не всички от семейството стигат до 100 без проблеми. По отгоре гледайте на нещата. По добре втора употреба разпределител от колкото черен дроб хайде със здрве
  • 96 Запознат

    16 6 Отговор

    До коментар #3 от "фау ве":

    Сбъркал си. Най-добрите дизели ги правят французите и това са двигателите на "Пежо". Дори японците са ги признали и ги слагат на някой свои модели "Мазда-2" е с 1.4 HDI, "Мазда-3" е с 1.6 HDI, "Мазда-6" е с 2.0 HDI, както и по-новия модел на "Сузуки-Витара" и т.н. Да не мислиш японците за глупави, че да се минат?
    Двигателят на Пежо 2.0 HDI - 136 к.с. го има и на един модел на Волво, а Форд-Фокус, който е с мотор 1.6 TDCI също е на "Пежо", като и двигателя на по-новата Форд-Фиеста е 1.4 TDCI.

    Коментиран от #163

  • 97 AFN

    10 7 Отговор

    До коментар #17 от "1.9 tdi afn":

    Ами то това е най здравия мотор,2000 год. си купих пасат 1997 с AFN двигател на 220000 км , 2010 година ми го откраднаха на 549000 км без нищо правено по мотора,подгряваща свещ не е сменяна и палеше на минус 16 без проблем.7 пъти ангренажен ремък съм му сменял и това е.
  • 98 Иво Пернишки

    10 3 Отговор
    Най-стабиуен е филосипедо - качваш се и караш хахахаха
  • 99 Diesel

    9 3 Отговор
    Тва не е верно. Всички бегат от дюза помпа. Обикновеното TDI е много по-добро. Дюза помпа изобщо не е добро. Една дюза струва повече от колата. Като се прецака и си до тука край приключваш!
  • 100 ПИЧ

    13 3 Отговор
    ФЕРАРИ -Тестароса !!! Това е колата . от близо 20 год. я карам ...и всеки се обръща да ме гледа . А на колко повече км. става ...толкова по върви
  • 101 marto

    10 1 Отговор
    Opel Vectra 1.6i 1993 г.
    Купен през 1994 от България нов. До 2010 някъде мина 1 милион. Яко каране. Смяна само гарнитура на капака на главата и гумички на клапаните!!! Последните години бе целият олят с масло, но така и не отказваше. И без масло е каран и пак нямаше отказване.

    Nissan Murano 2005 3.5 бензин. На 150 000 истински коляновия вал стана на мекица- все едно е от кашкавал.

    Коментиран от #102

  • 102 Алфа Ромео

    12 0 Отговор

    До коментар #101 от "marto":

    Старите дизели на Бенца са най-железни, особено атмосферните, много са тромави но са безотказни. Някъв грък таксиджия беше навъртял на W115 дизел 4.5 млн. км.
  • 103 Ваг

    8 21 Отговор
    Много селски гаражни маистори тука в тия факти. ФВ е призната кола в целия свят ващо нищожно мнение на никому не е нужно . ВАГ винаги ще бъде номер 1 а алфа коиота Ния и Пежо никога нема да достигнат Фв.

    Коментиран от #181

  • 104 Volkswagen

    5 9 Отговор
    Аз имам Тата индика на 12 000000 млн. Мили никви ядове двигателя е в разработка. А алфътъ на 120 000 Хил. Беше се превърнала на улуци.
  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 Наблюдател

    10 0 Отговор
    Знам, че голфаджиите са много, но ще рискувам..
    Вижте в Европа, колко струва сега един камион стара Прага, вижте и в България каква е цената. Няма милион, няма два..километрите на това животно са неограничени с поддръжка. Просто Прагата няма конкуренция, но... според съвременните еко норми, всички стари мотори са доста зле.
    Накрая какво излезе?
    Цялата статия е доста безполезна!
  • 107 Гост

    4 4 Отговор
    Само Волво 740 .940 най сигурния автомобил
  • 108 Тото

    0 4 Отговор

    До коментар #12 от "ХОРЕЙШО":

    Щото са с пежо дизел
  • 109 Жоро

    6 1 Отговор
    W210 300td 177кс OM 606 Това е истината
  • 110 Gopi

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Бичето":

    Като караш с евтини горива е така ....има си някои елементарни процедури които ако си ги спазваш ще си го караш дълго
  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Erm

    5 1 Отговор

    До коментар #80 от "Разбирач":

    Бе тва 1,9 tdi доста трябва да е стояло у магазина ,че да го купиш ти 2010г.
  • 113 Volkswagen

    8 7 Отговор
    Най-накрая да вмъкнат и двигателите на Фолксваген. Време беше да се знае, че са много издържливи .
  • 114 олио

    4 4 Отговор
    най здравия е на Рено 1.9dci. Навън минава 6- 700хил. ,идва в БГ и за 1г. превърта биелите.
  • 115 Опел

    6 1 Отговор
    20не опел
  • 116 Жоро

    6 1 Отговор

    До коментар #45 от "бмв":

    То БМВ не са кадилници нали
  • 117 Който кото да ти говори Шкода е колата

    21 2 Отговор
    Шкода октавия 1.9 TDI 90 КОНЯ Купена нова през 2002година,в момента е на580хил км и си мърка като коте,бяга като гепард,и яде колкото едно малко коте....Не искам да я продавам 16год.е вече при мен ,и ако Бойко не я забрани ще я карам още толкова...
  • 118 Коцето

    15 2 Отговор
    Шкодите найстина са брутално здрави и опростени коли.....
  • 119 винкело от перник с гоуфо

    2 3 Отговор

    До коментар #2 от "Миро":

    у 123 помпа дюзи ли иам ,не знаех това , аз се чудех защо са толко ва скьпи тия ретро коли
  • 120 никси

    2 1 Отговор
    тая тетаквая , а оня онаквая ,неразбрахтели наи накрая че кои що си има тетова си клима , а ния що за барутняци произвеждаме тика ,само тия у ловеч на гриша Ганчев , а други какви .
  • 121 Геша

    3 1 Отговор
    Карам Мерцедес SLK-136 коня-бензин /газ. На182000 км е и е пушка. Много икономична.
  • 122 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 123 jambazina

    7 1 Отговор
    Моторите си карат по 1 млн., ако се поддържат, за толкова хвръкнат 4-5 съединителя, 4-5 стартира и алтернатора, камари датчици, гарнитури, свещи, кабели, помни, гуми и т.н.
    Ако на някой му е на сърце колата си струва, иначе не.
  • 124 666

    5 2 Отговор
    Карам1.9JTd 115 kоня 2002г,купих го 2005 на 126к(дадох много пари тогава,все пак на 3год беше),сменил съм компл съединител и легер помпа на 240к(още е с оригиналния маховик),акумулатор,редовно масла и филтри(само по предписание,никакви ментета),алтернатор,почистване веднъж на резорвоара,дискове,накладки и други леки ремонти като по двигател нищо,има лек ремап,в момента е на 533к и няма признаци да се предава-не гори грам масло,като се запали сутрин се гаси вечер.На магистралата си пълни к-жа без грам пушек!
  • 125 моряк

    6 0 Отговор

    До коментар #38 от "Берлинго":

    Аз имах две Пежа 405 с атмосверка и турбо железни двигатели, едното го купих от Германия на 319хил. и на около 500хил го продадох и до скоро го караха из града
  • 126 Борис

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "неверник":

    Да съпоставим цените между едните и другите ли ?
  • 127 W124

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "фау ве":

    Nqma li w124😧
  • 128 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 129 тИсла

    15 5 Отговор
    Най-здравия двигател, е.... електрическия двигател..., чупи се на емнайсет хиляди и го сменяш ЦЕЛИЯ за цената на два агренажа, и затова скоро нема да го имате за по малко от вагон пари. А вие продължавайте да спорите кой е по-по-най. Не разбрахте ли че всичко е изчислено колкото да ви стига заплата за месеца и още малко от на баба ви пенсията, и така си се въртите у кръга на мишоците и следвате висше на тема ДВГ.
  • 130 Бай Коко

    3 0 Отговор
    Радослав Славчев умее да разджавка разбирачите. Колата като жената. Както я гледаш толкова ще кара. Хвали старо карай ново.
  • 131 Гошко

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Мирски":

    И 300 td
  • 132 Нищо лично

    3 1 Отговор

    До коментар #33 от "onq s konq":

    Пич, слезни от коня , обърни му ухото и ще видиш, че пише BMW.
  • 133 Краси

    3 0 Отговор
    А къде забравяте бензиновия двигател 122коня на Мерцедес 124 ,моя вече е на 1287250км и последните 11 години е и на газ пропан и не съм сменял кабели,свещи и изпарител.Сега го кара сина ми ,наскоро ходих с него на събор на вр.Бузлуджа и на два пъти на магистралата го изпънах до 190 на газ.
  • 134 Краси

    0 0 Отговор
    А къде забравяте бензиновия двигател 122коня на Мерцедес 124 ,моя вече е на 1287250км и последните 11 години е и на газ пропан и не съм сменял кабели,свещи и изпарител.Сега го кара сина ми ,наскоро ходих с него на събор на вр.Бузлуджа и на два пъти на магистралата го изпънах до 190 на газ.
  • 135 Кола има шофьор няма

    0 2 Отговор

    До коментар #33 от "onq s konq":

    Ти като си постоянно извън страната,кога го караш BMV-то?
  • 136 Toxsiks

    3 3 Отговор
    3.0 д на БМВ също не е за подценяване
  • 137 ОМЕГА

    5 0 Отговор
    Опел Омега А 89 год.-843000 км и я продадох.Двигател E18NVR 88 к.с.Уникален!Никога не е отварян!16 пъти до Мароко и обратно.
  • 138 Вело

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    140х “горубленски” км. Брой ги 340х реални и ще спиш спокойно. За 300+х км е нармално да се смени турбина, съединител, маховик...
  • 139 Батко

    7 2 Отговор

    До коментар #3 от "фау ве":

    Най-добрите дизели са на ПСА, даже Рено има по-добри дизели от VAG.
  • 140 Www

    4 1 Отговор
    Лично мнение.Чист бензинов атмосферен двигател 4,6,8,12 цилиндъра без никакви "вентилатори" (турбини,компресори).Малко по-висок разход на гориво,но доста евтина поддръжка.
  • 141 1.9 тди и тесни

    5 3 Отговор
    Момчета , карам а3 1.9тди 90кс на 442 000км. и не е мръднала...сменял съм само картер , че не видях един пън
  • 142 QUADRIFOGLIO

    11 3 Отговор
    Вие адекватни ли сте? Къде го бутате това TDI? Колко турбини и чифта дюзи ще смени до милион километра? На фона на двигатели, като OM617 това умряло TDI направо е смешно. Явно човекът измъдрил статията кара подобна VAG антика, как да не я набута тук. Като става дума за Комънреил двигатели, пионерът е Фиат по онова време с JTD моторите си, те внедряват комънрийл системата в автомобилите и то доста успешно, дизелите им са еталон за цял свят. Всички след Фиат се втурнаха да правят само и единствено комънрейл двигатели, защото макар и по-капризни заради дюзите, те са много по-ефективни, дават по-малък разход и повече конски сили, доближиха се по динамика много до бензиновите, но ги превъзхождаха с много по-нисък разход.
  • 143 Пламен

    2 0 Отговор
    1.9 tdi -110 afn -е най -здравия мотор , монтиран на ауди а4 и пасат б4 , и много малко а6 до 2000 година ....
  • 144 Дабе..

    3 1 Отговор

    До коментар #43 от "Николай":

    Такива са,щот са евини боклуци! Не,че са здрави..имаше и Тико такси на времето
  • 145 Не разбирач

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Иво":

    Да, но това е мъртвец, пускаш климатика на пълен автомобил с хора и багаж о всичко приклучва. Иначе спор няма здрав мотор, както всички стари дизело без турбо.
  • 146 Маньо Пешов

    1 0 Отговор
    Абеее, Еййй Аз лично съм използвал двигател с 1,5 милиона километра гаранция бееее... Направете си справки... Митсубиши Маратон, Нисан Патрол...
  • 147 Диански

    0 1 Отговор
    GA14DS на нисан съни. Те такова животно нема. Карбуратор, верига. Април 1993.Наш от август 1997 на 13000км по километраж.В действителност един Господ знае. Навъртени 340000 до преди 20 дни. Спукана глава неизвестно кога. Прегря преди 3 години. От тогава взе да губи по малко антифриз,но наскоро взе да гори по литър на 200км и си вървеше нормално. По нищо друго не си личеше че има някъкъв проблем. Оказа се че и маслото не е сменяно 35000 километра. А се оказа че смесва и масло с антифриз. Бракувахме я защото не можахме да намерим глава. Колата е карана 300хиляди само на газ.По мотора е сменя само кумутатор, уникално окачване. Само комплект пружини с амортисьори и задна биелетка. В багажника и освен бутилката винаги е имало мои инструменти около 60кг щото я ползвах за работна
  • 148 Tryn

    2 2 Отговор
    1,9D на Пежо. Тези горе са издържливи само в очите на слепите.
  • 149 Андрей

    0 1 Отговор
    Имам Рено Еспейс 3 2.2тд на1001570км. бес да съм сменял дюзи или ремонт на двигател.Само редовно сменям масла с оригинално и кадърни ремъци и ролки
  • 150 Bobi

    2 1 Отговор
    2,9 турбо дизел мерцедес спринтер 1998 г
    1300000 км служебен
    Накрая счупи колянов вал
  • 151 666

    3 4 Отговор
    Само се чудя VW какво прави тук
  • 152 Тони

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "неверник":

    До 150 000 после основен ремонт
  • 153 Vw B3

    4 0 Отговор
    1.8 ABS 1 000 000 км
  • 154 Доко

    3 1 Отговор
    190 д 1987 на милион и триста и го карам всеки ден
  • 155 Рошко

    9 0 Отговор
    14 години карам 124.купе бензин. Е клас спорт лаин. Не зная вече на колко километра е. Почти нищо не съм правил. Колата е 95 год. Имам и Субару Форестер 2014 год. Бензин. 5-годишен джип. Закупен от Бг. СУБАРУ - нов. Освен че е проходим зимата нищо особено. Японците имат много още да учат от Мерцедес. Не искам да изброявам какво е правено исменявано по джипа че ме хваща срам.. А на купето почти нищо освен ходова част и е като ново
  • 156 Волво

    3 0 Отговор
    Аз пък карам Волво от много години
    2.3 т5 за тези който не знаят това е бензинов 5 цилиндров двг с турбо
    Купих я от испания за километрите съм уверен че са реални 280000 към момента никакви ядове. не бих я сменил за нито една немска френска или каквато и да е марка Иначе и аз мисля че всичко зависи от подръжката
  • 157 Аналко

    3 9 Отговор
    Божкееее какви коли караме. Хвалим се че вече били на 400х км хахахах егати бедняците. Стане ли на 100х км колата я сменям.....защото живея в бяла държава и вадя пари. Боли ме шмайзера.
  • 158 Аналко

    1 7 Отговор
    Божкееее какви коли караме. Хвалим се че вече били на 400х км хахахах егати бедняците. Стане ли на 100х км колата я сменям.....защото живея в бяла държава и вадя пари. Боли ме шмайзера.
  • 159 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 160 Харди

    4 1 Отговор
    Карам Субару много капризни мотори но от познати знам и съм виждал че по-здрави от Волво няма
  • 161 1.9.тди

    3 0 Отговор
    Колеги карам wolkswagen vento 1.9.тди 90 коня
    Сега е на 35000 км и железен мотор на всеки 3 месеца пътувам за холандия с него
  • 162 алфа

    1 0 Отговор

    До коментар #70 от "Plameni":

    нещо се бъркаш алфа 159 започва от 2006 година :) може би искаш да кажеш алфа 156 преди фейса
  • 163 Фен на Мазда

    1 0 Отговор

    До коментар #96 от "Запознат":

    Няма мазда 6 с мотор HDI
  • 164 Жоро

    4 0 Отговор
    Преди години даваха по телевизията едно такси Тико (ония, дето бяха като перални и като размер и като форма), навъртяло 1 000 000 км. , без основен ремонт.
  • 165 Вали

    3 0 Отговор
    Ами форд Мондео мк 2 1.8тд какво ще кажете за него

    Коментиран от #168

  • 166 Волдемор

    2 1 Отговор
    2.5 tdi най-добрия мотор !!!!! Хахаха
  • 167 Волдемор

    2 0 Отговор
    3.0 tdi чук без дръжка !
  • 168 Форд

    4 0 Отговор

    До коментар #165 от "Вали":

    Имам Ford Mondeo Mk4 2.0 tdci много здрав !
  • 169 Гошо

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "1.9 tdi afn":

    На моя пасат е 800хил.км също не е пипан
  • 170 Ицака

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бичето":

    Да не забравяй, че ти си избираш тди-то.
  • 171 Ицака

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бичето":

    Да не забравяй, че ти си избираш тди-то.
  • 172 Анонимен

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бичето":

    Баце, на 280 000 повечето сменят цялата кола...Едни дюзи се преживяват :)
  • 173 BMW

    2 0 Отговор
    M57/D30
  • 174 Бай Тошо

    8 0 Отговор
    Двигателите не се хабят от каране а от студените стартове, затова и такситата правят по милиони км
  • 175 Жоро

    2 3 Отговор
    А бе вие у ред ли сте? 1.9 тди и здрав? Окей върви добре но здрав е много силно казано! Всички мои приятели с 1.9 са правили мотори
  • 176 Жоро

    2 3 Отговор
    А бе вие у ред ли сте? 1.9 тди и здрав? Окей върви добре но здрав е много силно казано! Всички мои приятели с 1.9 са правили мотори

    Коментиран от #184

  • 177 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 178 ММММ

    0 0 Отговор
    Тука много разбирачи, ама са ВАГ коментират. А тоя Cummins 6BT е най голямата американска глупост. Нищо надеждно няма и нищо опростено. Който се е сблъсквал с него ще ме разбере
  • 179 Йордан Проданов

    4 0 Отговор

    До коментар #80 от "Разбирач":

    Колега имам опел синтра 2.2 газ бензин на 1 800 000 км. Сега и направих ремонт на двигателя. 1 път съм сменял съединител гарн. На главата и шарнир. Купето е перфектно. Върви много и гори малко. И ще си я карам още.
  • 180 gth

    1 0 Отговор
    просто ще пропуснем М57 така ли хахах
  • 181 Eeee

    3 2 Отговор

    До коментар #103 от "Ваг":

    Какъв ваг е номер 1, като един читав и здрав двигател нямат последните 15 год . Ваг в момента са много зле и разчитат на стари лаври отпреди 20 г. с това 1.9 тди. По голям боклук от Wv не съм имал и то при 4 год кола под 100 хил. км.
  • 182 Инженерът

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "Николай":

    Ами аз до колкото съм запознат в начлото на корейските автомобили се монтираха двигатели на Мицубиши, а дали корейците сега произведат собствени двигатели /може и да имат такива/. Също така и дизаинерите на купета на по-голямата част от автомобилте по света са създадени от Италиански дизайнери. Едно е сигурно за корейските автомобили /не че, са лоши и надежни автомобили/ - заводите са им със сигурност в Ю. Кореа. :)
  • 183 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 184 Толкова

    3 0 Отговор

    До коментар #176 от "Жоро":

    470 000 и е като часовник 1,9тди пасат 2007 ,105к
  • 185 чистачът

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "фау ве":

    101,105,116 и 131 са помпа -дюза превъзходни двигатели.