Покупката на употребяван автомобил винаги е свързана с определени рискове, но ако под капака на избраната от вас кола е монтиран един от петте двигателя по-долу, то знайте, че вероятността да ви изневери основния агрегат е много по-малка. Тези мотори могат да изкарат много километри, а надеждността им е пословична.
Volkswagen PD 1.9 TDI
Съвременните двигатели на VW често са обект на критики, особено дизеловите напоследък. Но в края на ХХ век Volkswagen конструира един изключително удачен турбодизел. Става дума за PD 1.9 TDI, който не само печели приза за двигател на годината през 1999-а, но и с годините си изгражда репутация на наистина надежден и икономичен мотор. Успехът му се крие в системата Pumpe-Düse, която е лишена от недостатъците на първите двигатели с Common Rail. Не са малко примерите на такива агрегати, които само с правилна поддръжка гонят 1 милион километра.
Cummins 6BT
Този мотор не е толкова популярен в Европа, но американците знаят добре какъв е неговият ресурс. Чугуненият шестцилиндров турбодизел е с обем 5.9 литра и се монтира на големи пикапи от рода на Dodge RAM. Секретът на неговата надеждност е простотата му на изпълнение - 12 клапана на шест цилиндъра и неубиваемата система за впръскване на горивото под налягане, дело на Bosch. Този мотор се прави от 1984 до 1998 година и все още се счита за един от най-надеждните в света.
Volvo B18
Именно автомобил, оборудван с този двигател държи рекорда за най-голям пробег сред леките коли - 4.83 млн. км. Рекордьорът е монтиран на Volvo P1800, разполага с работен обем от 1 778 см3, с един горен разпределителен вал и с един или с два карбуратора. Монтира се на автомобилите с марка Volvo, които се произвеждат през периода 1961 - 1981 година.
Toyota 1UZ-FE
Т.нар. "вечни двигатели" при Toyota са повече от всяка друга марка в света и да отделиш един от тях е трудна задача. Все пак има един голям V-образен осмак, който се откроява. Това е моторът 1UZ-FE, който дебютира през 1989 година. Първият автомобил, на който се монтира този легендарен двигател е Lexus LS в неговата първа генерация.
Mercedes OM617
Кометнтарите относно този двигател са напълно излишни. И днес в Африка има таксита Mercedes W115/123, които се движат безпроблемно с тези безсмъртни мотори, а пробегът им се измерва с милиони. Благодарение на феноменалната надеждност на този петцилиндров трилитров дизел, моделите, оборудвани с него се превръщат в символ на надеждност и здравина. Най-популярна е атмосферната версия, но и тази, снабдена с турбокомпресор не трябва да се подценява.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бичето
Коментиран от #3, #5, #39, #44, #110, #170, #171, #172
10:26 08.05.2018
2 Миро
Коментиран от #119
10:27 08.05.2018
3 фау ве
До коментар #1 от "Бичето":
Тука става на въпрос за 1,9 ТДИ - 101, 110 и 90 коня! 131 коня и 105 са също изключително надежни!2.0 ТДИ е куция двигател до 2007 г.
2,5 тди пък в пълна катастрофа.
Истината е, че ФВ прави най-добрите дизели, може би Мерцедес е малко по-добър, но пък губи поради високите ценни за обслужване.
Коментиран от #16, #48, #55, #96, #111, #122, #127, #139, #185
10:36 08.05.2018
4 Мирски
Коментиран от #54, #131
10:40 08.05.2018
5 Андрей Николов
До коментар #1 от "Бичето":
Айде пак се почнаха малоумните коментари. Ти или си неразбиращ или си някое лапе. Този мотор хвърля много рядко дюза ама хубавото е, че струват по 100лв :) Четете бе , за вас е, да се облагородите и да не се излагатеКоментиран от #8
10:49 08.05.2018
6 velko
Коментиран от #177
10:50 08.05.2018
7 Random
На 140 000 км:
1. Маховик.
2. Съединител.
3. Турбо.
4. Актуатор.
Да не говорим че е и BXE, а от тях целия свят реве че чупят биели и пробиват блока.
ВАГ и Самсунг никога повече!
Коментиран от #13, #75, #79, #138
11:03 08.05.2018
8 Бичето
До коментар #5 от "Андрей Николов":
Човек карам 1.9 tdi 150 коня ARL 4motionв момента е на 347 000 реално
до момента съм сменил
1 дюзи 4 бр понеже старите дадоха фира ( попма дюза ) 1600 лв рециклаж от Германия
2 Двумасов маховик на LUK
3 хридвавлични повдигачи и разпределителен вал
Айде ся смятай парите и виж дали лапе може да ги искара
Колата се подържа
100 лв струва цялата ти рода !
Коментиран от #9, #21
11:12 08.05.2018
9 тъйва
До коментар #8 от "Бичето":
абе и аз мога да се задоволя с едно магаренце тук на село и да се туткам напред-назад, ама не!Нали съм си от село аз си искам ревящото мин. 300 коня БМВ! Ако ония 5 матора ще живеят вечно, аз не...така че си искам тръпката докато съм жив! ако осмака издържи и 50000 на карането ми, пак съм доволен!11:36 08.05.2018
10 ккк
11:39 08.05.2018
11 История на енергийната банда
Коментиран от #49
11:42 08.05.2018
12 ХОРЕЙШО
Голяма нови,че на немските модели само по един двигател им става.
Коментиран от #53, #108
11:42 08.05.2018
13 За Ваген Маген феновете
До коментар #7 от "Random":
МНого точен коментар !11:45 08.05.2018
14 Бесен Язовец
11:49 08.05.2018
15 антрашпиц
двигателел е истински милионник е не двигателите помпа дюза па-
11:56 08.05.2018
16 Помпата
До коментар #3 от "фау ве":
90 и 110 не са помпа дюза. 101, 116, 131 и 105 са! От тях 131 си е най-вечен при правилна поддръжка и не с качеството на горивата в България, разбира се!11:59 08.05.2018
17 1.9 tdi afn
Карам голф 3 1.9 тди афн мотор 110 к.с. В момента е на 680 000 реални, все още не е пипан мотора.
Коментиран от #97, #169
12:16 08.05.2018
18 Академик Неделчев
Икономични и вечни.
Коментиран от #38
12:18 08.05.2018
19 вижся
12:25 08.05.2018
20 Jack Bauer
12:26 08.05.2018
21 Андрей Николов
До коментар #8 от "Бичето":
Е тя на 800 000 хиляди по-скоро ми прилича твоята кола. Тия 300 хиляди са навъртяни от германеца за 3-4 години. Купувай си коли на 800 000 хиляди карай ги 50 000 и после разправяй че се чупят. Никой не ти в виновен, че не разбираш а и лъжеш според мен! Айде умната :)Коментиран от #25
12:30 08.05.2018
22 Иван
12:31 08.05.2018
23 Джочката
12:40 08.05.2018
24 Колев
12:47 08.05.2018
25 Бичето
До коментар #21 от "Андрей Николов":
Абе ти най добре ми знаеш колатаНали ти развъртал халката в нея постоянно
Айде и ти със здраве !
12:49 08.05.2018
26 неверник
Коментиран от #126, #152
12:59 08.05.2018
27 Зоро
13:03 08.05.2018
28 Енергия
13:20 08.05.2018
29 666
13:25 08.05.2018
30 Без значение
13:35 08.05.2018
31 toxic
Коментиран от #35
13:47 08.05.2018
32 Yavuz
13:52 08.05.2018
33 onq s konq
Коментиран от #40, #132, #135
14:05 08.05.2018
34 Кобра
14:30 08.05.2018
35 Кобра
До коментар #31 от "toxic":
Две ръце за мерцедес14:35 08.05.2018
36 До газаджиите
Коментиран от #42
14:46 08.05.2018
37 СДИ
15:17 08.05.2018
38 Берлинго
До коментар #18 от "Академик Неделчев":
Правилно, те са ПСА, карал съм чист дизел 1,9 на Берлинго, цепи мрака от здравина, но това не е кола за каране, а за работа.Коментиран от #125
15:20 08.05.2018
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Гост
До коментар #33 от "onq s konq":
А дали е беенве...?15:51 08.05.2018
41 ВГК
Не си знае км!!Подарих я на човек които разбира от техника,но не и да я дам на скрап,купето здраво,но калниците от към вратите подадоха!
15:51 08.05.2018
42 бакшиш
До коментар #36 от "До газаджиите":
двигателя на Сонатата за сефте го отворих миналия месец на 905х.км, като е бил цял живот на газ, па не знам кои са най-здрави. Смяна на 2 бутала и 3 повдигача, шлаф на главата и срещу 700 лв. ще изкара още толкова сигурно.15:53 08.05.2018
43 Николай
Коментиран от #144, #182
16:05 08.05.2018
44 БМВ фен
До коментар #1 от "Бичето":
Ако го дърпа БМВ16:11 08.05.2018
45 бмв
Коментиран от #51, #92, #116, #183
16:19 08.05.2018
46 Dadada
16:23 08.05.2018
47 селянин
16:54 08.05.2018
48 ооооооо
До коментар #3 от "фау ве":
VW прави най-големите тракачки...това са най-шумните дизели.16:57 08.05.2018
49 985
До коментар #11 от "История на енергийната банда":
Колко си невеж ти... нищо не разбираш, сигурен съм. Убеден съм...17:00 08.05.2018
50 Иво
Коментиран от #145
17:10 08.05.2018
51 Много тъпо...ма мнооого.МБ 2500тд 150к.с
До коментар #45 от "бмв":
Среден разход 7.5л.извън градско 5.5л.17:54 08.05.2018
52 Ghost0056123
17:58 08.05.2018
53 Гост
До коментар #12 от "ХОРЕЙШО":
Тикото също минаваше по 1000000. Голф 2...1,6 чист дизел . Но Mercedes 300 d ....Това е мотораКоментиран от #67
18:16 08.05.2018
54 бмв е39
До коментар #4 от "Мирски":
мерцовете не са зле ама са тромави яко един от най-добрите дизели е на бмв ако се подържа правилно проблем няма това с сцепени глави и греене е глупост то нормално при положение че забравяме да сменяме антифриза с години18:19 08.05.2018
55 Гост
До коментар #3 от "фау ве":
Здравейте,Съгласен съм за 1,9тд че е надежден и икономичен мотор.
Но 2.0BMM е също здрав и икономичен
По често бихте го срещнали при Октавия 2
18:25 08.05.2018
56 onq s konq
18:36 08.05.2018
57 Точка
18:50 08.05.2018
58 ST'Hunter
19:11 08.05.2018
59 Да да
19:26 08.05.2018
60 АЛФА Q4
Механик сам от35 години и знам и старата и новата генерация двигатели.Повярвайте ми ако барана тваTDI PD с МОЙТО каране след месец и дръжки на вратите няма да има КАМО ли бутала.СЕРВИЗА МИ Е заринат с блокове и чаркалъци от тия милионици на НЕМА и 250000
Коментиран от #71, #86
19:27 08.05.2018
61 ГОСТ 1
19:29 08.05.2018
62 Алфа Ромео
Коментиран от #64
19:48 08.05.2018
63 Енергия
Коментиран от #65
20:18 08.05.2018
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Алфа Ромео
До коментар #63 от "Енергия":
JTD e здрав мотор доколкото съм запознат.20:33 08.05.2018
66 АЛФА Q4
комонрайл 1992 от алфа.Този МУЛТИДЖЕТ се монтира на поне двадесет марки автомобили и пробег от 600000 е абсолютно нормално за него.Абсолютно идиотоустойчив двигател
Коментиран от #70
20:34 08.05.2018
67 селянин
До коментар #53 от "Гост":
За Тико съм съгласен,един бакшиш преди 10..тина години ми го даваше през почивните дни..беше минало милион км. 3 цилиндра,50 к.с. 0,8 куб/см,на газ..6-7 на 100,и му слагаше БГ лагери от Перла 05,побългарено и главата все в тавана,не е за българи..истински.20:39 08.05.2018
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 ussr
21:24 08.05.2018
70 Plameni
До коментар #66 от "АЛФА Q4":
Коя е тая Алфа с комън рейл 1992г.Common rail системата е пусната от Аlfa Romeo 159 1,9 Jtd 1997г. Същата година е пуснат в продажба и Mercedes C 220 CDIКоментиран от #162
21:27 08.05.2018
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Dissapointed
Че дизеловия мотор е здрав - не оспорвам, но лично предпочитам газ/бензин - по икономични, по-екологични, евтини и лесни за поддръжка.
21:30 08.05.2018
73 Само ВАГ другите да ги е яд
Коментиран от #91
21:36 08.05.2018
74 Опел
21:48 08.05.2018
75 Не четеш
До коментар #7 от "Random":
Еее колега не разбра ли че става дума за 110кс и 90кс този 105кс е друга бира21:50 08.05.2018
76 яяя
21:57 08.05.2018
77 Slavov
22:04 08.05.2018
78 Порно
22:14 08.05.2018
79 4744
До коментар #7 от "Random":
Точно така...Джета 1.9 ТДИ на 197 000 2010...блокирал лагер на колянов вал, счупена биела, пробит картер, ...Кади 1.9 ТДИ 75 коня, на 103 000...износен разпределител вал и лагери колянов вал! И двете коли са купени през 2010 от Порше София Изток и са обслужвани само във Фолксваген!22:19 08.05.2018
80 Разбирач
Коментиран от #87, #112, #179
22:32 08.05.2018
81 Разбирач
Коментиран от #83
22:37 08.05.2018
82 Макаров
22:44 08.05.2018
83 Алфа Ромео
До коментар #81 от "Разбирач":
Така е, повечето са от 500 000км нагоре...00:20 09.05.2018
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Turbo
До коментар #60 от "АЛФА Q4":
Какви глупости, всички коли в България минали над 1 000 000 километра, и точно фв ще мине 1 000 000, как, като на повечето пише мотор без номер, на талона, те вече са сменили или блок или глава,на 200 000, километра, и тука в бг като си го купят, и са в сервизите постоянно,00:54 09.05.2018
87 Turbo
До коментар #80 от "Разбирач":
Опел имат двигатели от 80 те години, които са по здрави, от на фв всички измислени до днес двигатели, и Купета има всякви Кот си харесаш, Кадетт, Астра ф, можеш да си намериш, ако потарсиш, здрава, много по лесно от здрава голф 3 ка, които отдавна трудно се намира такав които не е карпен никога и да можеш да го вдигнеш на крика01:08 09.05.2018
88 Plameni
До коментар #84 от "АЛФА Q4":
Комън рейл е разработена от Фиат и Магнет Марели. Дензо разработва самостоятелно системата. Фиат поради тежко финансово състояние продава на Бош системата за усъвършенстване и завършване .По темата Алфа не са сред милионниците и не трябва да ги коментираме.
01:43 09.05.2018
89 Доката
07:25 09.05.2018
90 БРЕ...БРЕ..БРЕ...
ТО И ЗАТОВА СМЕ НА ТОВА ДЕРЕДЖЕ...
ХАХАХА...
07:43 09.05.2018
91 Ган
До коментар #73 от "Само ВАГ другите да ги е яд":
Алфа 166 2.4JTD 136к.с. с няколко подобрения в момента е на малко над 720 000км. и върви прекрасно, не докосва масло и единствения ремонт който е правен по нея за последните 5 години е датчик на колянов вал за 60лв. Имам приятел със S320 CDI W220 на около 300-350 000км. и го е страх да го запали да не би да влезе в сервиза за пореден път. Алфата е по-здрава, по-бърза, по-икономична и завива доста по-добре, сега кой е шизофреника? Не робувам на марки, но от опит знам, че повечето ВАГ фенове са фанатици.07:53 09.05.2018
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Ган
08:08 09.05.2018
94 Гост
09:23 09.05.2018
95 Бай Коко
10:26 09.05.2018
96 Запознат
До коментар #3 от "фау ве":
Сбъркал си. Най-добрите дизели ги правят французите и това са двигателите на "Пежо". Дори японците са ги признали и ги слагат на някой свои модели "Мазда-2" е с 1.4 HDI, "Мазда-3" е с 1.6 HDI, "Мазда-6" е с 2.0 HDI, както и по-новия модел на "Сузуки-Витара" и т.н. Да не мислиш японците за глупави, че да се минат?Двигателят на Пежо 2.0 HDI - 136 к.с. го има и на един модел на Волво, а Форд-Фокус, който е с мотор 1.6 TDCI също е на "Пежо", като и двигателя на по-новата Форд-Фиеста е 1.4 TDCI.
Коментиран от #163
12:19 09.05.2018
97 AFN
До коментар #17 от "1.9 tdi afn":
Ами то това е най здравия мотор,2000 год. си купих пасат 1997 с AFN двигател на 220000 км , 2010 година ми го откраднаха на 549000 км без нищо правено по мотора,подгряваща свещ не е сменяна и палеше на минус 16 без проблем.7 пъти ангренажен ремък съм му сменял и това е.14:23 09.05.2018
98 Иво Пернишки
15:48 09.05.2018
99 Diesel
17:14 09.05.2018
100 ПИЧ
17:28 09.05.2018
101 marto
Купен през 1994 от България нов. До 2010 някъде мина 1 милион. Яко каране. Смяна само гарнитура на капака на главата и гумички на клапаните!!! Последните години бе целият олят с масло, но така и не отказваше. И без масло е каран и пак нямаше отказване.
Nissan Murano 2005 3.5 бензин. На 150 000 истински коляновия вал стана на мекица- все едно е от кашкавал.
Коментиран от #102
18:05 09.05.2018
102 Алфа Ромео
До коментар #101 от "marto":
Старите дизели на Бенца са най-железни, особено атмосферните, много са тромави но са безотказни. Някъв грък таксиджия беше навъртял на W115 дизел 4.5 млн. км.18:40 09.05.2018
103 Ваг
Коментиран от #181
19:11 09.05.2018
104 Volkswagen
19:16 09.05.2018
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Наблюдател
Вижте в Европа, колко струва сега един камион стара Прага, вижте и в България каква е цената. Няма милион, няма два..километрите на това животно са неограничени с поддръжка. Просто Прагата няма конкуренция, но... според съвременните еко норми, всички стари мотори са доста зле.
Накрая какво излезе?
Цялата статия е доста безполезна!
20:02 09.05.2018
107 Гост
16:53 16.05.2018
108 Тото
До коментар #12 от "ХОРЕЙШО":
Щото са с пежо дизел01:56 21.06.2018
109 Жоро
20:50 10.09.2018
110 Gopi
До коментар #1 от "Бичето":
Като караш с евтини горива е така ....има си някои елементарни процедури които ако си ги спазваш ще си го караш дълго09:39 11.09.2018
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Erm
До коментар #80 от "Разбирач":
Бе тва 1,9 tdi доста трябва да е стояло у магазина ,че да го купиш ти 2010г.18:05 11.09.2018
113 Volkswagen
23:01 12.09.2018
114 олио
16:17 10.10.2018
115 Опел
23:47 22.10.2018
116 Жоро
До коментар #45 от "бмв":
То БМВ не са кадилници нали06:49 23.10.2018
117 Който кото да ти говори Шкода е колата
11:41 18.11.2018
118 Коцето
11:43 18.11.2018
119 винкело от перник с гоуфо
До коментар #2 от "Миро":
у 123 помпа дюзи ли иам ,не знаех това , аз се чудех защо са толко ва скьпи тия ретро коли13:09 02.01.2019
120 никси
13:14 02.01.2019
121 Геша
15:16 06.01.2019
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 jambazina
Ако на някой му е на сърце колата си струва, иначе не.
15:26 14.02.2019
124 666
16:04 21.02.2019
125 моряк
До коментар #38 от "Берлинго":
Аз имах две Пежа 405 с атмосверка и турбо железни двигатели, едното го купих от Германия на 319хил. и на около 500хил го продадох и до скоро го караха из града17:45 15.04.2019
126 Борис
До коментар #26 от "неверник":
Да съпоставим цените между едните и другите ли ?17:53 16.04.2019
127 W124
До коментар #3 от "фау ве":
Nqma li w124😧23:22 21.04.2019
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 тИсла
12:16 24.07.2019
130 Бай Коко
10:18 27.08.2019
131 Гошко
До коментар #4 от "Мирски":
И 300 td15:25 27.08.2019
132 Нищо лично
До коментар #33 от "onq s konq":
Пич, слезни от коня , обърни му ухото и ще видиш, че пише BMW.18:37 27.08.2019
133 Краси
22:53 19.09.2019
134 Краси
23:10 19.09.2019
135 Кола има шофьор няма
До коментар #33 от "onq s konq":
Ти като си постоянно извън страната,кога го караш BMV-то?23:25 22.09.2019
136 Toxsiks
20:11 24.10.2019
137 ОМЕГА
20:35 24.10.2019
138 Вело
До коментар #7 от "Random":
140х “горубленски” км. Брой ги 340х реални и ще спиш спокойно. За 300+х км е нармално да се смени турбина, съединител, маховик...21:17 24.10.2019
139 Батко
До коментар #3 от "фау ве":
Най-добрите дизели са на ПСА, даже Рено има по-добри дизели от VAG.21:50 24.10.2019
140 Www
00:44 25.10.2019
141 1.9 тди и тесни
01:05 25.10.2019
142 QUADRIFOGLIO
02:24 25.10.2019
143 Пламен
07:23 25.10.2019
144 Дабе..
До коментар #43 от "Николай":
Такива са,щот са евини боклуци! Не,че са здрави..имаше и Тико такси на времето09:28 25.10.2019
145 Не разбирач
До коментар #50 от "Иво":
Да, но това е мъртвец, пускаш климатика на пълен автомобил с хора и багаж о всичко приклучва. Иначе спор няма здрав мотор, както всички стари дизело без турбо.16:40 25.10.2019
146 Маньо Пешов
17:16 25.10.2019
147 Диански
21:35 25.10.2019
148 Tryn
08:20 26.10.2019
149 Андрей
20:21 26.10.2019
150 Bobi
1300000 км служебен
Накрая счупи колянов вал
20:32 27.10.2019
151 666
08:40 28.10.2019
152 Тони
До коментар #26 от "неверник":
До 150 000 после основен ремонт06:00 29.10.2019
153 Vw B3
22:43 29.10.2019
154 Доко
17:33 03.12.2019
155 Рошко
18:02 24.12.2019
156 Волво
2.3 т5 за тези който не знаят това е бензинов 5 цилиндров двг с турбо
Купих я от испания за километрите съм уверен че са реални 280000 към момента никакви ядове. не бих я сменил за нито една немска френска или каквато и да е марка Иначе и аз мисля че всичко зависи от подръжката
22:12 03.01.2020
157 Аналко
17:19 23.01.2020
158 Аналко
17:20 23.01.2020
159 Този коментар е премахнат от модератор.
160 Харди
00:39 06.03.2020
161 1.9.тди
Сега е на 35000 км и железен мотор на всеки 3 месеца пътувам за холандия с него
07:31 06.03.2020
162 алфа
До коментар #70 от "Plameni":
нещо се бъркаш алфа 159 започва от 2006 година :) може би искаш да кажеш алфа 156 преди фейса01:01 07.03.2020
163 Фен на Мазда
До коментар #96 от "Запознат":
Няма мазда 6 с мотор HDI21:53 07.03.2020
164 Жоро
17:52 09.03.2020
165 Вали
Коментиран от #168
20:04 11.03.2020
166 Волдемор
11:38 03.04.2020
167 Волдемор
11:39 03.04.2020
168 Форд
До коментар #165 от "Вали":
Имам Ford Mondeo Mk4 2.0 tdci много здрав !11:44 03.04.2020
169 Гошо
До коментар #17 от "1.9 tdi afn":
На моя пасат е 800хил.км също не е пипан19:18 11.04.2020
170 Ицака
До коментар #1 от "Бичето":
Да не забравяй, че ти си избираш тди-то.20:18 15.04.2020
171 Ицака
До коментар #1 от "Бичето":
Да не забравяй, че ти си избираш тди-то.20:18 15.04.2020
172 Анонимен
До коментар #1 от "Бичето":
Баце, на 280 000 повечето сменят цялата кола...Едни дюзи се преживяват :)16:25 30.05.2020
173 BMW
18:06 30.05.2020
174 Бай Тошо
18:14 30.05.2020
175 Жоро
22:04 31.05.2020
176 Жоро
Коментиран от #184
22:05 31.05.2020
177 Този коментар е премахнат от модератор.
178 ММММ
09:49 01.06.2020
179 Йордан Проданов
До коментар #80 от "Разбирач":
Колега имам опел синтра 2.2 газ бензин на 1 800 000 км. Сега и направих ремонт на двигателя. 1 път съм сменял съединител гарн. На главата и шарнир. Купето е перфектно. Върви много и гори малко. И ще си я карам още.22:51 01.06.2020
180 gth
11:56 02.06.2020
181 Eeee
До коментар #103 от "Ваг":
Какъв ваг е номер 1, като един читав и здрав двигател нямат последните 15 год . Ваг в момента са много зле и разчитат на стари лаври отпреди 20 г. с това 1.9 тди. По голям боклук от Wv не съм имал и то при 4 год кола под 100 хил. км.14:34 02.06.2020
182 Инженерът
До коментар #43 от "Николай":
Ами аз до колкото съм запознат в начлото на корейските автомобили се монтираха двигатели на Мицубиши, а дали корейците сега произведат собствени двигатели /може и да имат такива/. Също така и дизаинерите на купета на по-голямата част от автомобилте по света са създадени от Италиански дизайнери. Едно е сигурно за корейските автомобили /не че, са лоши и надежни автомобили/ - заводите са им със сигурност в Ю. Кореа. :)02:01 14.06.2020
183 Този коментар е премахнат от модератор.
184 Толкова
До коментар #176 от "Жоро":
470 000 и е като часовник 1,9тди пасат 2007 ,105к23:38 06.08.2020
185 чистачът
До коментар #3 от "фау ве":
101,105,116 и 131 са помпа -дюза превъзходни двигатели.10:07 04.10.2021