Last news in Fakti

10 Май, 2018 11:29 9 019 23

Tesla обвини Bosch за дефектните си коли

  • tesla-
  • bosch-
  • сервизна акция
Tesla обвини Bosch за дефектните си коли - 1

Компанията на Илон Мъск смята, че виновник за най-голямото връщане в сервизите на електромобили Tesla Model S, е фирмата Bosch. По думите на представители на американците, именно компанията Bosch трябва да поеме разходите, свързани със сервизната акция.

Информацията е на изданието Handelsblatt и към момента не е официално потвърдена. Ще припомним, че Tesla взе решение да отзове 123 000 свои електромобила, като това стана в края на месец март, тази година. Кампанията засяга Model S, произведени до месец април 2016 година.

Причина за акцията са дефектни болтове в усилителя на волана, които корозират изключително бързо, особено на места с по-студен климат. Според експерти на Tesla болтовете корозират заради реагенти, които са част от интегрираните в електромобила, системи на Bosch.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 омъскаряване

    52 8 Отговор
    На кривата ракета космоса и виновен !?!?!?
    Ми Илончо сложи качествени болтове ве какви са тия еФтинджос чаркове ?
  • 2 Стефан

    37 3 Отговор
    Така ще бъде, като ги правят от най-евтината стомана, вместо от неръждавейка или някаква с по-голяма якост. Мисловната дейност на бизнеса в последно време е: да прецакаме потребителите, да ги излъжеме, че материалите са качествени и да си напълниме джобовете от разликата. Нали трябва да отчетем повишение на печалбата, да хапнем, да пиинем и да ходим по к - ви.

    Коментиран от #20

  • 3 Driving pleasure

    34 10 Отговор
    Как пък не се бяхме сетили, че баш Бош са виновни на Илончо за издънките... и то не щото Илончо бил купил кофти болт от китайците ми щото на Бош систмите видиш ли скапавли тоя болт. Илоне, товари се на Спейса и ходи да гониш роудстъра, че нещата станаха на гротеска!
  • 4 евтино и скапано

    23 3 Отговор
    Бош не произвежда болтове! Това, че бързо корозират, не е проблем на Бош. Зимата по улиците се хвърлят химикали срещу поледица и некачествените им болтове се скапват.
  • 5 Валя

    6 10 Отговор
    И френските кочини са пълни с такива чаркове дето гният за 2-3 години

    Коментиран от #14

  • 6 гост

    9 1 Отговор
    Ако системите са само при Тесла и Бош не са подали информация за спецификациите на реагентите, да. Но ако тези системи са масово използвани във всички други производители, но само при Тесла кородират и болтовете при Тесла не са същите като болтовете при другите производители, то тогава Тесла няма как да прокара тази идея и да изисква обезщетение.
  • 7 гост

    12 3 Отговор
    На крива ракета космоса и е виновен. На крив чеп вълната му пречи.
  • 8 TSLA

    3 3 Отговор
    А не мислите ли, че след като изчакаха толкова време след обявяването на сервизната акция, за да назоват виновника, вече не са 100% сигурни че от Bosch са виновни? Сещате ли се каква ще е ответната реакция на Бош, ако това не е вярно?

    То е ясно че и Bosch са ги прецакали с тези болтове. Надали те са си ги произвели. Вероятно и при други марки автомобили има такъв проблем, но те си трайкат.

    Коментиран от #9

  • 9 Driving pleasure

    15 4 Отговор

    До коментар #8 от "TSLA":

    Прочет пак статията - болтовете не са на Бош. Болтовете са с неизвестен произход, но видиш ли системите на Бош им оказвали кофти влияние, което е тъпо- дори да е така Тесла са проектирали колата, Тесла са провеждали изпитания с нея, Тесла са дали спецификация за частите и носи пълна отговорност за "пакета", който предлага на пазара...

    Коментиран от #10

  • 10 TSLA

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "Driving pleasure":

    Е какво да чета зле преведена претоплена манджа?

    Чети тук:
    https://cleantechnica.com
    Reuters предлага още: "Болтовете, произведени от немския доставчик на Bosch, могат да започнат да корозират след контакт при студени температури с пътна сол. Някои собственици на Tesla се оплакаха от проблема на онлайн форумите. "

    Както беше отбелязано в въпросния имейл за клиентите от "Тесла": "Наблюдавахме прекомерна корозия на болтовете на сервоуправлението, макар и само в много студен климат, особено тези, които често използват соли на калций или магнезий, вместо натриев хлорид . "

    Коментиран от #11

  • 11 Link

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "TSLA":

    Абе ТСЛА отваряме линка и виждаме някакъв зомбирана ел. списание добре ctrl+f да намерим къде ройтерс е казал нещо и нищо, ти майтап ли си правиш с нас???
    Дай някакъв надежден линк не глупости.

    Коментиран от #16

  • 12 123

    3 0 Отговор
    Ако детайлите са произведени по спецификация, то Тесла ще го бара, ако ли пък е обратното, то Бош ще го барат. Просто!

    Коментиран от #13

  • 13 Да да

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    Що не им го написа по-рано това! Тук се стугна до космическата програма на НАСА заради тоя болт :) !
  • 14 Язе

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Валя":

    Я кака Валя да ни светне кои са тези части?Виж част 7I0 дали е на мястото си.
  • 15 Кики

    1 2 Отговор
    Дамите ги на рустрансмарш те ще ви ги правят. Сделано?
  • 16 Link

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Link":

    Ето ти новината. Толкова ли не можа да я потърсиш?

    https://www.reuters.com/article/us-tesla-recall/tesla-voluntarily-recalls-early-model-s-vehicles-over-power-steering-bolts-idUSKBN1H5381

    Коментиран от #18

  • 17 ВАГ

    4 1 Отговор
    От статията се подразбира ,че важните части и възли се правят отново от германци а гайките и болтовете са американски.

    Пак немците учат света как се правят коли .
  • 18 Link

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "Link":

    Tesla said, Tesla said, Tesla said, Tesla said!!!!!!

    А бош какво каза няма ли да видим или нашият бог каквото каже това е???

    Коментиран от #23

  • 19 гостпишман редактор

    0 0 Отговор
    усилителя на волана- моля преведете го правилно:
    Усилвателя на волана
  • 20 Кол

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Стефан":

    Кола от неръждавейка. От сребво не искаш ли да я направят.

    Коментиран от #21

  • 21 Зорлем

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Кол":

    Вече има серийна кола от неръждавейка - Делориан DMC12.
  • 22 Marinov

    0 0 Отговор
    Който не е бил на Монтажни линии в големите Фирми не знае какви чудеса стават там!!!
  • 23 TSLA

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Link":

    Ами нали и аз това питах още в осмия коментар:

    "Сещате ли се каква ще е ответната реакция на Бош, ако това не е вярно?"

    Да си чул официалната версия на Бош? Защо ли си мълчат, а не пуснат опровержение или обратни съдебни дела за подронване престижа на марката?