Last news in Fakti

10 Май, 2018 12:02 27 098 28

Най-надеждните седани според руснаците

  • употребявани автомобили-
  • класация-
  • рейтинг-
  • русия

Седанът е най-харесваният тип каросерия в Русия. Красическата триобемна каросерия там се смята за белег за престиж дори колата да е от компактния клас, а изборът от модели е огромен както при новите автомобили, така и на вторичния пазар.

Един от най-популярните руски сайтове за покупко-продажба на употребявани коли CarPrice публикува рейтинг на най-надеждните седани втора ръка. Класацията е съставена въз основа на анализ на състоянието на повече от 45 000 автомобила на възраст от 3 до 4 години, продадени през сайта.

Под внимание са взети само модели, които са преминали технически оглед над 50 пъти, за да се гарантира достоверност на данните. Класацията е разделена на две категории - до 500 000 рубли (€6 726) и от 500 000 до 1 000 000 рубли (€13 453), а огледите са правени по повече от 500 параметъра.

В първата група попадат 20-те най-популярни седана на вторичния пазар, подложени на общо 34 411 огледа. В рейтинга попадат само частни автомобили, тъй като състоянието на служебните и таксиметрови коли не може да бъде мерило.

Лидер в рейтинга е модернизираният Hyundai Solaris (локализирана версия на Accent) от първото поколение, следван от Peugeot 408 и Volkswagen Polo. Най-слаби резултати в тази категория показва второто поколение на Chevrolet Cobalt, който запазва прилично техническо състояние, но каросерията търпи сериозни критики.

Най-надеждните седани на възраст 3-4 години
с цена до 500 000 рубли (€6 726)
Източник: CarPrice

Във втората категория има по-малко модели - само 14 - от всички класове. Най-надеждният седан в тази група според CarPrice е шестото поколение на Volkswagen Jetta. Интересното е, че някои от най-луксозните и скъпи модели попадат в долната част на класацията.
Най-надеждните седани на възраст 3-4 години
с цена от 500 000 до 1 000 000 рубли (€6 726-€13 453)
Източник: CarPrice


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Румен

    41 4 Отговор
    Нормално е, да е Соларис-особенно първото им поколение..--съотношението цена-качество е най-сбалансирано.Като се има предвид суровите климатични условия в Русия-хич не се учудвам че корееца е лидер. Учудваме само позицията на ФВ -просто защото в Швеция имах куриозен случай с Пасат СС-- беше адски студ -42 градуса и въпреки че Пасата имаше система Вебасто и беше нов-на 8 месеца не запали. Обърнах се към дилара от който е купен,взеха Пасата и в технологичният бокс. Въртяха се три часа и нищо. Тогава дойде един беларусец и каза,че Пасата от този модел има защита и не пали когато е повече от -36 градуса.Всички останаха като гръмнати от факта,че на кола която се продава в Скандинавия е поставена такава защита. Не искаха да я махнат и аз при едно пътуване в Санк-Петербург при офицялният дилър я махнах.
  • 2 вижся

    13 20 Отговор
    за хюндая не го рекламирайте, моля ви... седнете отпред и таблото където е скоростния лост по средата го хванете с 2 ръце и пробвайте да го разклатите да видите как се шляят наляво надясно пластмасите... дръжките на вратите са същата история.. айде представете си го след време това като изтънеят пластмасите... плюс това избора за този ценови сегмент изобщо не е малък... шкоди, дачии, ренота, дори нисаните и тойотките леееко покарани са си удоволствие... а ако ви се търси запазен премиум втора ръка избора е повече от голям...
  • 3 Алексей

    10 5 Отговор
    Peugeot 408 е 308 (предичното поколение), но във версия седан

    Коментиран от #4

  • 4 408

    8 5 Отговор

    До коментар #3 от "Алексей":

    308 не е никак лоша по принцип, само като изключим някои пластмаси двигателя и всичко си ми е наред... ползвам я от 2009 освен да махна ДПФ-а никакви проблеми не съм имал - пълна кожа, автоматик с перки (робот), чистачки фарове автоматични ксенонови... блутут... екстри бол и не съм дал купища пари.. добре си е колата

    Коментиран от #14

  • 5 ......

    28 3 Отговор
    За другите руски градове, не знам, но в Москва има доста Тойота Камри, харесват я тази кола руснаците. Също така много карат Ауди 4 и Хюндай I40...Има и други марки, разбира се, но общо взето това ми се е набило в очите

    Коментиран от #8

  • 6 бмв е39

    6 13 Отговор
    интересно как така киа е там при положение че при нея бол дефекти един познат е карал соната и ми каза да бягам далече от тая много дефекти само в сервиза седи проблемна електроника то нормално като крадат ама не както трябва така става по принцип само немските за мен лично са най- добре и то конкретно бмв и ауди някой от модели им по точно а8 да кажем д3 и д4

    Коментиран от #25

  • 7 Геша

    18 48 Отговор
    И какво ни интересуват руснаците коя кола била най-надеждна??? Защо не пишете според испанците коя е? Или пак облъчването започна. Трябва да се пише за Русия, руснаците, матрьошките, рублите и ушанките. Аман!

    Коментиран от #9, #22

  • 8 селянин

    24 2 Отговор

    До коментар #5 от "......":

    Имаш плюс от мен,Путин през 2007 год.в Санкт-Петербург откри завод на Toyota..сглобяват се Camry и Rav4,главно за Россия и бившите съветски републики и е нормално да харесват Тойота.

    Коментиран от #13

  • 9 фсдфсф

    23 5 Отговор

    До коментар #7 от "Геша":

    Интересува ни понеже в Русия са същите скапани пътища, та да преценим и ходовата част

    Коментиран от #10

  • 10 Бай Хой

    21 2 Отговор

    До коментар #9 от "фсдфсф":

    Имай предвид, че автомобилите които се продават в РФ са специално пригодени към инфратруктурата и климатичните услови, а не са нов внос от Германия!

    Коментиран от #23

  • 11 123;)

    7 20 Отговор
    Абе,болшевик,какви са тези манипулирани статистики!?Разбира се,премълчахте Лада,Волга....умишлена конспирация,за да прикриете възможноста,Ладата по примера на трансформърс,да превръща вСухой!
    И защо не летите на Ту,Ил....а изкупихте старитеДжамбо и Боинг....

    Коментиран от #17

  • 12 onlyhonda

    7 15 Отговор
    мразя седан. толкова е нефункционално. нещо по-обемно и почваш да се почесваш умно и да търсиш транспорт. комби или ван това е истината. и какъв престиж с 10 годишен хюндай??? здрави са, факт и вдигнаха нивото много заедно с киа, но са си коли за масова употреба, то това е и сегмента за който се борят.
  • 13 Гражданин

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "селянин":

    Искате да кажете че Тойота са отворили завод в Санкт Петербург, а Путин е присъствал на откриването?
  • 14 qwerty

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "408":

    Това ги имаше моят мерцедес С320SW модел 2002 година, американски изпълнение, че и разпознаваше настройките на 2-та ключа. :)

    Коментиран от #24

  • 15 СССР

    7 9 Отговор
    Що така бе другари и другарки ... а къде са нишите Лада , Волга и Мускал ... ?!? :(

    Коментиран от #20

  • 16 др ой пърди

    9 1 Отговор
    Къде е нишата до илядо левъ
  • 17 ооооооо

    6 15 Отговор

    До коментар #11 от "123;)":

    еми, Ил, Ту, Ан - не ги пускат по западните летища. Мнооого, много шумни и постоянно им тече гориво и масло по пистите. Кой ще търпи такива мизерни самолети?
  • 18 Мазда

    4 3 Отговор
    Mazda 6 2.5i Skyactiv, супер здрав, икономичен и надежден двигател.
  • 19 qqqqqq

    7 0 Отговор
    на всички стана ли им ясно че не става въпрос за дизели. Там дизела се пали късна есен и се гаси на ранна пролет.
  • 20 стоян георгиев

    1 5 Отговор

    До коментар #15 от "СССР":

    другарите не отговарят на такива въпроси,щото за тях тва е капиталистическа пропаганда.те самите карат лади ,имали са мерцедеси ама ладите били по-стоиностни и се отказали от мерцедесите.
  • 21 ВАГ

    1 8 Отговор
    Даже и в Русия най-надежната е VW .
    Само немците могат да правят коли ,добре ,че дадоха някой друг инженер на Кия и Хюндай та да им замязат кошниците на коли.

    Коментиран от #26

  • 22 един от всички

    11 1 Отговор

    До коментар #7 от "Геша":

    Защото информацията от Русия е най-достоверна.И по автомобилизъм,и по риболовни техники ,и по пчеларство и др. В тези неща само от там,от руски форуми си черпя информация-друг никъде няма да ти каже,уверявам те...!
  • 23 един от всички

    5 2 Отговор

    До коментар #10 от "Бай Хой":

    Да,по принцип, когато става дума за нови автомобили,е възможно да се продават такива версии,съобразени за местните условия.А в Русия,там имат повече пари от нас и колите са основно нови,от магазина, докато у нас са основно втора (или по-скоро трета) употреба,от Западна Европа и няма как да са съобразени с българските условия! Това е разликата,но все пак ,гореписалият колега е прав,че за нас е по-добре да черпим опит и статистика от руски проучвания,поради по-близките условия (поне пътни такива,де -не климатичните).
  • 24 408

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "qwerty":

    да, добри са тия трилъчки :)
  • 25 Max

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "бмв е39":

    Още един коментар на зомбиран псевдо немски фен, на когото един познат му бил казал кои коли стават и кои не. Ей, аман от "разбирачи" и хейтъри!
  • 26 Язе

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "ВАГ":

    Не бързай.Точно Jetta 1,4tsi до 80 000км.два пъти в бокса,плюс оставяне на пътя.Един път инжектори и след това великото dsg.Точно в Москва.Човека ми е приятел и няма да ме лъже.Сега кара....Пасат.
  • 27 Субарист

    1 0 Отговор
    Дизел и студ нема такъв смех .Ако запали случайно ще те згрее ма напролет .За Сибир само бензинки
  • 28 Гост2

    0 0 Отговор
    Nissan Teana са навсякъде из Азия, имам чувството, че всеки пети автомобил е Нисан Теана