Брандът DS, който се опитва да се намести сред премиум марките и е част от групата PSA Peugeot Citroеn, е с намерение да пусне нов флагмански модел. Иновацията ще бъде направена в чест на 65-годишния юбилей от появата на оригиналния Citroen DS. Плановете са новият DS да се появи на пазарите през 2020 година и да се противопостави на автомобили от сорта на BMW 5er и Audi A6 и Mercedes-Benz E-Klasse.
По предварителна информация новият модел ще получи името DS 8 и според думи на хора от марката, ще изглежда потресаващо. Вероятно стилистиката му ще е сходна с тази на концепцията Citroen Numero 9 (на снимката) и ще се прави на модулната платформа EMP2. Дизели BlueHDi и бензинови мотори PureTech ще са в основата на двигателната гама, като не е изключена и появата на хибридна версия със системата E-Tense.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бат Кольо
Коментиран от #6, #21
12:00 14.05.2018
2 вижся
12:02 14.05.2018
3 Иванчо l-ви
12:24 14.05.2018
4 Някой
Коментиран от #5
13:12 14.05.2018
5 вижся
До коментар #4 от "Някой":
https://www.youtube.com/watch?v=tQf8RgbCIJA - това се продава вече ;)13:24 14.05.2018
6 вижся
До коментар #1 от "Бат Кольо":
волво>ВАГ13:34 14.05.2018
7 Гост
Франсетата не знам как я мислят да продават в ценовия клас на 5-та серия, а колите им да са по 190-200 к. с.? Кой би предпочел Ситроен за 120 000 лева с 200 к. с. пред БМВ за 130 000 лева с 300 к. с.?
Коментиран от #8, #10, #16, #22
13:56 14.05.2018
8 Член 22
До коментар #7 от "Гост":
...и тези 100 коня отгоре,къде ще ги разиграваш?!Коментиран от #9
15:50 14.05.2018
9 Гост
До коментар #8 от "Член 22":
Ти сериозно ли питаш такова нещо?Аз никъде няма да ги разигравам, но хората, които могат да си позволят кола за над 100 000 лева, явно има къде да ги разиграват щом си купува все по-мощни коли.
То пазарът си показва и няма нужда от много разсъждения!
16:22 14.05.2018
10 бус
До коментар #7 от "Гост":
онзи ден бих едно ферари с 5 светофара... беше 900 коня ама не знае как да направи, че да хване светофара идиотаКоментиран от #12, #13
16:32 14.05.2018
11 Мда
16:37 14.05.2018
12 Буса буса ебуса
До коментар #10 от "бус":
Бусе бусе, ваще шофьори сте мръсни камикадзета и само създавате опасност за нормалните хора по пътя. Нищо и ти някой ден ще попаднеш на някой батко с дебел врат. Като ти тегли един здрав бой ще разбереш че в града със 120 не върви....16:41 14.05.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Чочо
19:18 14.05.2018
15 Коко
Когато пуснаха едно време Ситроен (жаба му казваха тогава) всички които гледаха като извънземно(и такова беше).
Успех
Коментиран от #17
19:51 14.05.2018
16 Язе
До коментар #7 от "Гост":
От къде разбра,че Ситроена ще е 120хил.лв.?БМВ 5 серия започва базово от над 100хил.лвС екстрите отива на поне 140-150хил.лв.
20:05 14.05.2018
17 Plameni
До коментар #15 от "Коко":
Каква е тая жаба, нещо си с грешка модела е Citroën DS Богинята22:13 14.05.2018
18 бай Хасан
22:23 14.05.2018
19 vasik atanasova
И ТО КРАДЕН ОТ АУДИ
Коментиран от #23
01:59 15.05.2018
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Ган
До коментар #1 от "Бат Кольо":
Казваш, че производителя на един от най-легендарните луксозни автомобили не можел да прави луксозни автомобили? Явно нямаш никаква автомобилна грамотност.Коментиран от #25, #34
15:04 15.05.2018
22 Ган
До коментар #7 от "Гост":
Това трябва да е напълно луксозен автомобил, а не "спортен седан", защото франсетата знаят, че ако искаш спортен автомобил, си взимаш истински спортен автомобил, а не огромен седан с меко шаси и тегло от над 1600кг. Между другото Ауди А6 започва от 2.0tdi със 150к.с. а БМВ 5 започва от около 180-190к.с. , а не от 300-400к.с.Коментиран от #26
15:14 15.05.2018
23 Ган
До коментар #19 от "vasik atanasova":
Пак не си си изпило хапчетата.15:16 15.05.2018
24 Ган
Коментиран от #27, #35
15:25 15.05.2018
25 Plameni
До коментар #21 от "Ган":
Когато кажеш легендарен и луксозен автомобил никой няма да си помисли за Ситроен.15:47 15.05.2018
26 Гост
До коментар #22 от "Ган":
Те BMW 5-er може да започват от 190 к.с, но стигат до 630 к.с. Т.е. откъдето спират най-мощните мотори на Ситроен, започват най-слабите на BMW и AUDI.И нещо бъркаш нещата, напълно луксозните автомобили започват от S, 7-er, A8 и XJ.
То пазарът им показа на франсетата, че не стават за този сегмент - къде сега са им "уникалните" С5 и С6, а?
Не съм фанатик и не карам немска кола, но когато искаш да си конкурент с някой, не може да пускаш кола с динамика отпреди 20 години и да искаш пари като за нова 5-er, А6 или XF.
Това, че ти караш някакъв скопен Ситроен за 5-6 000 лева, не означава, че някой ще брои 120 000 лева за кола, която не може да се конкурира по динамика в сегмента си.
Това е мнение на всеки трезвомислещ, нефанатично настроен към определена марка.
Коментиран от #32
15:56 15.05.2018
27 Plameni
До коментар #24 от "Ган":
Citroen C6 не е най -комфортния седан според най-четеното немско списание AutoBild. Mercedes E klasse е с по -комфортна возия ,а за S klasse или Rolls Royce няма да коментирам. Magic Body Control на Mercedes S клас е най-доброто.Коментиран от #31
16:09 15.05.2018
28 Бай Петко
Коментиран от #29
17:52 15.05.2018
29 Гост
До коментар #28 от "Бай Петко":
Тъй ли било?М5 сигурно е правен по някаква извънземна технология, нали? Може би се прави на друго шаси и платформа, а?
А и тук не говорим за М5, а за обикновено стандартно и "слабо" BMW 540 с "мижавите" 340 к.с. например.
А и за мен е по-добре да си купя стар немски боклук с 300 к.с. отколкото нов френски с 200 к.с.
Всеки си решава какво да кара и за това съм си направил избора да карам стар японски СУВ с 230 к.с. вместо за същите пари да си купя 5 годишен Ситроен.
Коментиран от #33
18:21 15.05.2018
30 Чочо
22:29 15.05.2018
31 Ган
До коментар #27 от "Plameni":
Според Ауто Билд Голф 5 сигурно е по-добър от Ферари 458. Знам, че няма, но може да видиш епизод 5 от сезон 8 на най-гледаното предаване на света, което е британско и което не е спонсорирано от немските производители.01:11 16.05.2018
32 Ган
До коментар #26 от "Гост":
Не позна, в момента не притежавам френски автомобил, притежавал съм автомобили от 5 различни националности, фен съм на автомобилите които са различни от масовката. Скопеният Ситроен за 5-6 хиляди лева (Citroen Xantia V6 Activa) на лосов тест е по-бърз от ВСИЧКИ автомобили (включително Mercedes AMG GTS и всички варианти на Порше 997) според известното шведско списание Teknikens Värld, ако не можеш да намериш информация, мога да ти копирам резултатите от лосовия тест. Относно динамиката : Признавам, че на права отсечка C6 е по-бавен от конкуренцията, но в реалния живот има едни неща, които се наричат завои, а бързото и стабилно преминаване през тези завои е ключова част от динамиката при автомобилите.Относно класовете : Ситроен C6 е от по-висок клас от Е-класа и 5-та серия и по-нисък от A8, S, 7-er и XJ, въпреки, че вътрешното пространство в C6 е повече, отколкото при някои от последно изброените.
Коментиран от #36
01:59 16.05.2018
33 Бай Петко
До коментар #29 от "Гост":
Ами затова караш Японец, а не Немец. Явно и ти знаеш колко излиза ремонта на "железните" немски автомобили. Аз затова си карам Франсе и следващото пак ще е Франсе.02:53 16.05.2018
34 Ситронафт
До коментар #21 от "Ган":
Да, но е и факт, че в момента това което е на пазара е далеч от луксозното и качественото.Стари лаври от преди 20 години, че и повече.08:45 16.05.2018
35 Plameni
До коментар #24 от "Ган":
Защо ,най-комфортния седан (според теб) Citroen C 6 е спрян от производство?Citroën C 6 за седем години са произвели 23500 автомобила .
Mercedes E klasse за една година произвежда 25000 автомобила.
Citroën трябва да си остане с производството на нискобюджетни автомобили .
10:20 16.05.2018
36 Plameni
До коментар #32 от "Ган":
Според лосовия тест наTeknikensvarld.se Nissan X-TRAIL е много по -бърз от Nissan GTR, също и Skoda Fabia Combi е по-бърза от Porsche 997 cabrio. CITROËN XANTIA да е с по -добро време на лосовия тест от Ferrari, Porsche, Lotus,McLaren малко не изглежда реално11:37 16.05.2018