Last news in Fakti

14 Май, 2018 11:34 17 591 36

Нов DS ще се конкурира с BMW 5er и Audi A6

  • ds-
  • citroen-
  • psa-
  • ds 8
Нов DS ще се конкурира с BMW 5er и Audi A6 - 1

Брандът DS, който се опитва да се намести сред премиум марките и е част от групата PSA Peugeot Citroеn, е с намерение да пусне нов флагмански модел. Иновацията ще бъде направена в чест на 65-годишния юбилей от появата на оригиналния Citroen DS. Плановете са новият DS да се появи на пазарите през 2020 година и да се противопостави на автомобили от сорта на BMW 5er и Audi A6 и Mercedes-Benz E-Klasse.

По предварителна информация новият модел ще получи името DS 8 и според думи на хора от марката, ще изглежда потресаващо. Вероятно стилистиката му ще е сходна с тази на концепцията Citroen Numero 9 (на снимката) и ще се прави на модулната платформа EMP2. Дизели BlueHDi и бензинови мотори PureTech ще са в основата на двигателната гама, като не е изключена и появата на хибридна версия със системата E-Tense.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бат Кольо

    56 70 Отговор
    Съжалявам,но франсетата не го могат!

    Коментиран от #6, #21

  • 2 вижся

    56 5 Отговор
    за първи път виждам кола, на която фаровете и са като диаманти и при включване се завърат на 180 градуса (Citroen DS7 Led) направо ме уби това.. много доволно и дизайна е супер само инфотейнмън системата е малко лагава иначе материалите вътре стигат дори до алкантара и кожа на самото табло.. това със сигурност е доволна кола
  • 3 Иванчо l-ви

    36 45 Отговор
    Сутиена може да ги бие само по Цена !!!
  • 4 Някой

    25 33 Отговор
    Пийте по една Ариана, франсета, щото е за мечтатели!

    Коментиран от #5

  • 5 вижся

    5 4 Отговор

    До коментар #4 от "Някой":

    https://www.youtube.com/watch?v=tQf8RgbCIJA - това се продава вече ;)
  • 6 вижся

    14 7 Отговор

    До коментар #1 от "Бат Кольо":

    волво>ВАГ
  • 7 Гост

    28 19 Отговор
    Хубаво мислят, но в този сегмент автомобилите са вече 300-400 к. с.
    Франсетата не знам как я мислят да продават в ценовия клас на 5-та серия, а колите им да са по 190-200 к. с.? Кой би предпочел Ситроен за 120 000 лева с 200 к. с. пред БМВ за 130 000 лева с 300 к. с.?

    Коментиран от #8, #10, #16, #22

  • 8 Член 22

    18 16 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    ...и тези 100 коня отгоре,къде ще ги разиграваш?!

    Коментиран от #9

  • 9 Гост

    24 9 Отговор

    До коментар #8 от "Член 22":

    Ти сериозно ли питаш такова нещо?
    Аз никъде няма да ги разигравам, но хората, които могат да си позволят кола за над 100 000 лева, явно има къде да ги разиграват щом си купува все по-мощни коли.
    То пазарът си показва и няма нужда от много разсъждения!
  • 10 бус

    8 9 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    онзи ден бих едно ферари с 5 светофара... беше 900 коня ама не знае как да направи, че да хване светофара идиота

    Коментиран от #12, #13

  • 11 Мда

    3 10 Отговор
    Като го гледам е поне 2м широко. Пожелавам им късмет в намирането на достатъчно широки пътища за това чудо. Особено в България....
  • 12 Буса буса ебуса

    7 4 Отговор

    До коментар #10 от "бус":

    Бусе бусе, ваще шофьори сте мръсни камикадзета и само създавате опасност за нормалните хора по пътя. Нищо и ти някой ден ще попаднеш на някой батко с дебел врат. Като ти тегли един здрав бой ще разбереш че в града със 120 не върви....
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Чочо

    14 3 Отговор
    Хубаво е швабите да имат по-голяма конкуренция и да поставят по-големи двигатели,но данъчните налози във Франция ги ограничават.Технологичната база я имат.
  • 15 Коко

    16 5 Отговор
    Не се смейте на французите
    Когато пуснаха едно време Ситроен (жаба му казваха тогава) всички които гледаха като извънземно(и такова беше).
    Успех

    Коментиран от #17

  • 16 Язе

    8 3 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    От къде разбра,че Ситроена ще е 120хил.лв.?БМВ 5 серия започва базово от над 100хил.лв
    С екстрите отива на поне 140-150хил.лв.
  • 17 Plameni

    9 1 Отговор

    До коментар #15 от "Коко":

    Каква е тая жаба, нещо си с грешка модела е Citroën DS Богинята
  • 18 бай Хасан

    1 10 Отговор
    Голям смях.Хахахахахахаха
  • 19 vasik atanasova

    7 8 Отговор
    САМО ЕДИН ДИЗАЙ
    И ТО КРАДЕН ОТ АУДИ

    Коментиран от #23

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Ган

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Бат Кольо":

    Казваш, че производителя на един от най-легендарните луксозни автомобили не можел да прави луксозни автомобили? Явно нямаш никаква автомобилна грамотност.

    Коментиран от #25, #34

  • 22 Ган

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Това трябва да е напълно луксозен автомобил, а не "спортен седан", защото франсетата знаят, че ако искаш спортен автомобил, си взимаш истински спортен автомобил, а не огромен седан с меко шаси и тегло от над 1600кг. Между другото Ауди А6 започва от 2.0tdi със 150к.с. а БМВ 5 започва от около 180-190к.с. , а не от 300-400к.с.

    Коментиран от #26

  • 23 Ган

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "vasik atanasova":

    Пак не си си изпило хапчетата.
  • 24 Ган

    3 2 Отговор
    Пожелавам им успех. C6 беше най-комфортния седан правен някога, а едно време XM мачкаше всякаква конкуренция откъм комфорт и поведение на пътя. Най-старото британско списание на света казваха, че XM вози по-добре от Ролс Ройс и в същото е най-добре завиващия седан заедно с БМВ М5. Също споменаха, че ХМ има най-доброто и най-напреднало окачване правено някога.

    Коментиран от #27, #35

  • 25 Plameni

    2 2 Отговор

    До коментар #21 от "Ган":

    Когато кажеш легендарен и луксозен автомобил никой няма да си помисли за Ситроен.
  • 26 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #22 от "Ган":

    Те BMW 5-er може да започват от 190 к.с, но стигат до 630 к.с. Т.е. откъдето спират най-мощните мотори на Ситроен, започват най-слабите на BMW и AUDI.
    И нещо бъркаш нещата, напълно луксозните автомобили започват от S, 7-er, A8 и XJ.
    То пазарът им показа на франсетата, че не стават за този сегмент - къде сега са им "уникалните" С5 и С6, а?
    Не съм фанатик и не карам немска кола, но когато искаш да си конкурент с някой, не може да пускаш кола с динамика отпреди 20 години и да искаш пари като за нова 5-er, А6 или XF.
    Това, че ти караш някакъв скопен Ситроен за 5-6 000 лева, не означава, че някой ще брои 120 000 лева за кола, която не може да се конкурира по динамика в сегмента си.
    Това е мнение на всеки трезвомислещ, нефанатично настроен към определена марка.

    Коментиран от #32

  • 27 Plameni

    1 2 Отговор

    До коментар #24 от "Ган":

    Citroen C6 не е най -комфортния седан според най-четеното немско списание AutoBild. Mercedes E klasse е с по -комфортна возия ,а за S klasse или Rolls Royce няма да коментирам. Magic Body Control на Mercedes S клас е най-доброто.

    Коментиран от #31

  • 28 Бай Петко

    3 0 Отговор
    Да разясним нещо на немските фенове, че пак нищо не са разбрали: БМВ М5 няма нищо общо със стартова БМВ 5. Както и Мерцедес S класа няма нищо общо с Е класа. Точно тук бъркат всички немски фенове купувайки си стартов немски боклук мислейки, че си купуват топ модел и после плачем на мама и тати за пари за ремонт. Неслучайно във всеки град има поне по един специалист който ремонтира само БМВ-та! И да се върнем на темата - целта на Ситроен очевАдно не е да се бори с М5 и S класата на Мерцедес.

    Коментиран от #29

  • 29 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "Бай Петко":

    Тъй ли било?
    М5 сигурно е правен по някаква извънземна технология, нали? Може би се прави на друго шаси и платформа, а?
    А и тук не говорим за М5, а за обикновено стандартно и "слабо" BMW 540 с "мижавите" 340 к.с. например.
    А и за мен е по-добре да си купя стар немски боклук с 300 к.с. отколкото нов френски с 200 к.с.
    Всеки си решава какво да кара и за това съм си направил избора да карам стар японски СУВ с 230 к.с. вместо за същите пари да си купя 5 годишен Ситроен.

    Коментиран от #33

  • 30 Чочо

    2 0 Отговор
    Пичове,тук някой бърка нещо.Вие да не падате от небето..Франсетата ,не правят големи двигатели,не защото не могат,а защото над230-240коня нямат данъчни облекчения и налозите са им убийствени...и това е на всеки произведен двигател.Докато при германците не е точно така,свободата за конете е по-голяма....
  • 31 Ган

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Plameni":

    Според Ауто Билд Голф 5 сигурно е по-добър от Ферари 458. Знам, че няма, но може да видиш епизод 5 от сезон 8 на най-гледаното предаване на света, което е британско и което не е спонсорирано от немските производители.
  • 32 Ган

    1 2 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Не позна, в момента не притежавам френски автомобил, притежавал съм автомобили от 5 различни националности, фен съм на автомобилите които са различни от масовката. Скопеният Ситроен за 5-6 хиляди лева (Citroen Xantia V6 Activa) на лосов тест е по-бърз от ВСИЧКИ автомобили (включително Mercedes AMG GTS и всички варианти на Порше 997) според известното шведско списание Teknikens Värld, ако не можеш да намериш информация, мога да ти копирам резултатите от лосовия тест. Относно динамиката : Признавам, че на права отсечка C6 е по-бавен от конкуренцията, но в реалния живот има едни неща, които се наричат завои, а бързото и стабилно преминаване през тези завои е ключова част от динамиката при автомобилите.
    Относно класовете : Ситроен C6 е от по-висок клас от Е-класа и 5-та серия и по-нисък от A8, S, 7-er и XJ, въпреки, че вътрешното пространство в C6 е повече, отколкото при някои от последно изброените.

    Коментиран от #36

  • 33 Бай Петко

    3 1 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Ами затова караш Японец, а не Немец. Явно и ти знаеш колко излиза ремонта на "железните" немски автомобили. Аз затова си карам Франсе и следващото пак ще е Франсе.
  • 34 Ситронафт

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Ган":

    Да, но е и факт, че в момента това което е на пазара е далеч от луксозното и качественото.Стари лаври от преди 20 години, че и повече.
  • 35 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Ган":

    Защо ,най-комфортния седан (според теб) Citroen C 6 е спрян от производство?
    Citroën C 6 за седем години са произвели 23500 автомобила .
    Mercedes E klasse за една година произвежда 25000 автомобила.
    Citroën трябва да си остане с производството на нискобюджетни автомобили .
  • 36 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Ган":

    Според лосовия тест наTeknikensvarld.se Nissan X-TRAIL е много по -бърз от Nissan GTR, също и Skoda Fabia Combi е по-бърза от Porsche 997 cabrio. CITROËN XANTIA да е с по -добро време на лосовия тест от Ferrari, Porsche, Lotus,McLaren малко не изглежда реално